Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

E loc berechet aici de gratare :cheers: poate chiar la Fagaras daca vreti sa va incumetati. Mergem la Beclean la lacuri, poate prindem si-un peste si il luam si pe Ghostu de-o aripa :banana:

Destul de multe pt o singura zi, mai ales ca acum ziua este egala cu noaptea.

Eu am o singura zi disponibila, practic nici una libera nu e dar ma gandesc ca poate o rezolv.

Editat de ZORRO
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 6,9k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Hello ALL !

 

Vand 4 Filtre de ulei DELO cod louise.de 10059057 . Am luat din gresala mai multe !

 

Merg si la alte modele de motocicleta bine inteles, daca mai auziti

prieteni ca ar dori !

 

Le dau in 150.000 lei.

 

Multumesc

 

:finger:

post-3339-1129293729_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve amigos

 

Am vandut GS-ul ! :P

 

Urc o clasa... urmeaza foarte probabil CBR 600, nu m-am hotarat la an, depinde de bani. Am vorbit cu Fox deja si o sa-l cumpar in ianuarie :banana:

 

Oricum ne vedem la Arc, si la restul intalnirilor, si o sa parchez alaturi de grupul GS-istilor.

 

Oricum las scris pentru toti care citesc sectiunea dedicata GS-urilor: PENTRU INCEPATORI GS-ul ESTE SUPER SUPER BUN !!!

 

L-am luat la 35000km si am facut cu el in aproape 3 luni 3000km, majoritatea in Bucuresti (fara aprox 200km drumul la intrunirea de la Targoviste). Singura problema avuta a fost chiar la inceput cand mi s-a ars siguranta :crack: , in rest... LASER FRATE!

 

Bafta maxima si asfalt uscat!

 

:banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chiar ca e SUPER GS-ul pentru incepatori.

Eu sunt foarte multumit de el mai ales de cand am schimbat kit-ul de lant; anu asta am facut 5300 km si nici o prblema, doar cheia in contact, buton si jar. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am achizitionat si eu unul :banana:

 

E excelent, merge beton si sper sa nu am probleme cu el.

 

Singura problema pe care am avut-o deocamdata a fost la viteze. Nu stiu de ce, dar mi s-a intamplat sa nu mai imi intre in viteza intai :P Dar dupa ce am scos contactul si l-am pus pe loc a mers. Sper ca e din vina mea, si nu a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, uneori intra mai greu, incearca sa bagi intr-a doua si pe urma in prima, sau sa misti motorul putin in spate sau in fata. In cazul in care te enervezi (cum mai fac eu) da-i una :P

Voi la cat lasati ralantiul / socul cand il lasati sa se incalezeasca? Eu vad ca doar pe la 2500-3000 merge rotund motorul cand e rece. Sau poate am doar eu o problema si ar trebui sa mearga rotund si la 1000 cand e rece, dimineata adica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tocmai am achizitionat si eu unul :banana:

 

E excelent, merge beton si sper sa nu am probleme cu el.

 

Singura problema pe care am avut-o deocamdata a fost la viteze. Nu stiu de ce, dar mi s-a intamplat sa nu mai imi intre in viteza intai :P Dar dupa ce am scos contactul si l-am pus pe loc a mers. Sper ca e din vina mea, si nu a motorului.

Nu trebuie ii iei contactul, cand se incalzeste cateodata nu intra din prima in treapta 1 (si la masina e la fel), lasi ambreiajul turezi scurt si apoi bagi si vezi ca apoi intra imediat. Se rearanjeaza pe acolo inauntru ceva, mi-a explicat si mie cineva dar sincer nu am retinut decat finalul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gata de azi fac si eu parte din grupul posesorilor de Suzuki GS500. Am si motorul si permisul. :P

Poza cu ea am pus-o aici:

 

/index.php?...=0entry268180

 

Asfalt uscat, daca se mai poate pe vremea asta si bafta la toata lumea...si sper sa ma acceptati si pe mine in grupul vostru :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O sa te confunde lumea cu mine, avem exact aceeasi culoare la moto!!! :lol:

 

S-o stapanesti sanatos si sa te bucuri la anul de ea! anul asta se cam futu!!

 

Multumesc si poate vreodata ne intilnim la o bere si confundam motoarele :ok:

 

Spuneti-mi si mie cate atmosfere trebuie bagate in pneuri si in ce pozitie trebuie tinut intrerupatorul acela din stanga (cred ca e cel cu benzina - rezerva), are trei pozitii, acum merg cu el in jos, e bine asa?

Editat de toply
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca scrie sub sha cat aer sa bagi in cauciucuri, de regula, daca mergi mai mult singur 2,5 spate si 2,3 fata e foarte bine. Daca mergi mai mult cu pasager parca era recomandat sa bagi 2,8 pe spate. Da, partea mai lunga a robinetului are o sageata care indica ce ai ales: res, rezerva, on, cand ai rezervorul plin, off inchis si pri e pozitia care-ti baga benzina prin cadere libera in camera din carburator pana inchide cuiul.

 

Numai bine!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spuneti-mi si mie cate atmosfere trebuie bagate in pneuri si in ce pozitie trebuie tinut intrerupatorul acela din stanga (cred ca e cel cu benzina - rezerva), are trei pozitii, acum merg cu el in jos, e bine asa?

 

presiunea in pneuri:

fata: 2.25

spate: 2.5 singur, 2.8 cu pasager

 

referitor la robinet, la GS 500 E nu ai Off - pentru asta e un alt robinet, la care ai acces cu o surubelnita demontant rezervorul. Cel putin asa e la a mea si asa spune si manualul pentru modelele 89-97.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

presiunea in pneuri:

fata: 2.25

spate: 2.5 singur, 2.8 cu pasager

 

referitor la robinet, la GS 500 E nu ai Off - pentru asta e un alt robinet, la care ai acces cu o surubelnita demontant rezervorul. Cel putin asa e la a mea si asa spune si manualul pentru modelele 89-97.

 

ai dreptate cu toate, inclusiv cu lipsa OFF la GS. asta fiindca pe ON tragerea in carburi e vacuumatica, daca motorul e oprit e ca shi cum ar fi pe OFF automat.

sageata indica:

- in jos: ON

- inainte: RES

- in sus: PRI [curegerea benzinei in carburi e gravitationala in acest caz, nu mai e vacuumatica. PRI se recomanda a fi folosit dupa ca a stat o perioada mare de timp sau ai ramas fara benzina total. Il pui pe PRI, astepti umpic - 10s shi apoi pornesti. dupa ce a pornit, treci robinetul pe ON daca shtii ca ai benzina in rezervor sau pe RES daca ai facut pana lu' prostu' shi ai bagat duar 2l ca sa te salvezi.. ]

 

ps: welcome to the club, toply!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa e cu OFF-ul, are un alt surub; acolo unde pleaca tevile din rezervor e OFF-ul. Dar m-am gandit sa nu las vreo pozitie a robinetului de benzina nefolosita! :lol:

La fel de exact e si presiunea pe fata de 2,25, insa eu bag 2,5, sa fie cifra rotunda!! :ok:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare posesori de gs 500. sunt si eu posesor gs 500 da nam aflat de prea mult timp de site asa k nam postat prea mult iar aici nam postat pt k mam tot chinuit sa citesc paginile de la infiintarea forumului pana in prezent sa intru in tema. E acum dupa accident am timp berechet app pe unde gasesc un service sa bag motoru care sa accepte sa tina motoru pana platesc asigurarile ca no sa am banii jos?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...