andu_wasup Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 salutari. voi v-ati pus careva filtru de benzina? si daca da, de care? fiind sistem prin cadere(fara pompa) am inteles ca filtrele cu hartie nu sunt bune deoarece ingreuneaza sau chiar opresc caderea benzinei. toate gs-urile au pompa de benzina care trage benzina din rezervor pana in robinet ai 2 furtune ON si R .Poti sa pui pe alea 2. filtrele de hartie sunt suficiente pentru ca pompa baga bine(am unul d-ala mic de dacie).Io mi-am pus doar pe rezerva.am mers cu ea pe rezerva fara probleme. Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 al meu nu consuma ulei, dar tinut in 140-180kmh cam 1500km in continuu, am completat peste 1,5l.cred ca e ceva normal la GS Unde pot gasi conducta de frana cu camasa metalica pt GS500 inteleg. pe unele portiuni de drum cred ca te-ai si ridicat de la sol. tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 toate gs-urile au pompa de benzina care trage benzina din rezervor pana in robinet ai 2 furtune ON si R .Poti sa pui pe alea 2. filtrele de hartie sunt suficiente pentru ca pompa baga bine(am unul d-ala mic de dacie).Io mi-am pus doar pe rezerva.am mers cu ea pe rezerva fara probleme.Asfalt uscat! unde au pompa de benzina ca eu sincer nu am vazut-o. poate modelele mai noi au Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 unde au pompa de benzina ca eu sincer nu am vazut-o. poate modelele mai noi au iti bag o poza diseara sa o vezi nu gasesc nici una in manual Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) Nu exista pompa de benzina. Exista in schimb un robinet comandat prin vacuum produs de motor, cand acesta merge. Atunci cand dati pe PRI, se transforma in un robinet clasic, asta e singura diferenta. Am si eu filtru de benzina de hartie si nu am avut probleme cu el. Chiar am avut doua intr-un timp, dar unul s-a copt si l-am dat jos. De ingreunat, doar daca mergi cu benzina de groapa si sa se infunde repede ) Andu, daca tu ai pompa de benzina, inseamna ca ai motor modificat , pentru debit mai mare, filtru aer si toba sport, arderi rapide.... alea alea Aducerea Benzinei in cilindrii, respectiv comanda la robinet se face prin vacuumul creat de motor la admisie, atata tot.. no gas pump needed Editat Iunie 18, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Nu exista pompa de benzina. Exista in schimb un robinet comandat prin vacuum produs de motor, cand acesta merge. Atunci cand dati pe PRI, se transforma in un robinet clasic, asta e singura diferenta. Am si eu filtru de benzina de hartie si nu am avut probleme cu el. Chiar am avut doua intr-un timp, dar unul s-a copt si l-am dat jos. De ingreunat, doar daca mergi cu benzina de groapa si sa se infunde repede ) tocmai acum am citit in manual.nu este nici o pompa, ci sistem cu vacuum. ma gandesc ca se poate pune un filtru pe furtunu care duce de la robinet(ala cu on/pri/res) la carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Nu exista pompa de benzina. Exista in schimb un robinet comandat prin vacuum produs de motor, cand acesta merge. Scuza-ma ca trebuie sa-ti explic dar denumirea de pompa nu se rezuma la cea electrica. mai multe piese care "comandate prin vacuum produs de motor"=pompa oricum ai lua-o scuze ca am terminat o facultate de stiinte exacte. dar pentru tine nu e pompa ok ma corectez eu si ii spun robinet comandat prin vacuum produs de motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 tocmai acum am citit in manual.nu este nici o pompa, ci sistem cu vacuum. ma gandesc ca se poate pune un filtru pe furtunu care duce de la robinet(ala cu on/pri/res) la carburatoare. este o idee dar ca sa pun si o alta idee, mai bine inainte de robinet, pe furtunul din rezervor in robinet, ca sa nu se creeze dopuri in el de la mizerii Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 tocmai acum am citit in manual.nu este nici o pompa, ci sistem cu vacuum. ma gandesc ca se poate pune un filtru pe furtunu care duce de la robinet(ala cu on/pri/res) la carburatoare. pai nu ca nenorocitul ala de vacuum actioneaza asupra benzinei din rezervor si o impinge in robinet.intre robinet si carb. e cadere libera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 pai nu ca nenorocitul ala de vacuum actioneaza asupra benzinei din rezervor si o impinge in robinet.intre robinet si carb. e cadere libera aha.pai in cazul asta dak trebuie pus inainte de robinet, ar fi nevoie de 2 filtre caci sunt 2 furtune( on si rezerva). belea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 aha.pai in cazul asta dak trebuie pus inainte de robinet, ar fi nevoie de 2 filtre caci sunt 2 furtune( on si rezerva). belea pai asta am zis mai sus si faptul ca io am pus doar pe rezerva ca sa nu traga rugina de pe fundul rezervorului sorbul pentru rezerva fiind mai jos decat cel pentru ON Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Hai sa ma explic cu robinetul, poate ma fac inteles. Ideea e cam asa, robinetul are o mica tija sa ii spun asa, care obstructioneaza curgerea benzinei cand motorul este oprit. Cand motorul functioneaza, vacuumul creat retrage acea tija si lasa sa curga natural benzina in carbucitoare. Atata tot. Si asa ma bate gandul sa trec pe un robinet clasic, fara ciudatenia aia de vacuum, doar ca e nevoie de unul care sa se potriveasca in loc de distribuitorul de benzina din rezervor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 (editat) iama baga o poza cu robinetul poate ca intradevar sunt 2 sisteme io nu am sistemul cu tija... sau verifica o chestie :daca ai cel putin 4 furtune care intra in robinet atunci ai sistemul meu cu pompa de vacuum daca ai doar 3 furtune atunci da e cadere libera si filtrul e posibil sa restrictioneze fluxul de benzina Editat Iunie 18, 2008 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Se poate pune filtru la GS fara probleme - intre robinet si carburi. Cu singura precizare ca se pune filtru cu debit mare, sunt pe Louis. Masurati ce diametru aveti la furtune inainte de a comanda. Cele de masina s-ar putea sa mearga sau s-ar putea sa nu mearga, depinde de noroc. Dar pompa de masina are presiune destul de mare. GS-ul nu are pompa de benzina, alimentarea este doar gravitationala. Exista motociclete cu pompa vacuumatica de benzina, dar aia este cu totul alceva decat robinetul GS-ului, care tot ce face este sa inchida curgerea benzinei in absenta vacumului. Nu pompeaza nimic, iar explicatia cu impinsul benzinei din rezervor e de domeniul SF-ului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 bravo Cristian nu mai am cuvinte hai ca m-am plictisit sa explic ceva ce se pare ca e prea greu de inteles. sistemul cu vacuum de care zici tu nu e SF e doar cel mai simplu sistem care se poate realiza ca sa sorbi ceva de undeva si sa-l versi in altceva (in cazul asta benzina din rezervor in robinet ca sa fii sigur ca acesta din urma este plin cu benzina) daca vrei o explicatie mai clara de atat poate la o bere dar se pare ca trebuie sa explic SF. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 explicatia cu impinsul benzinei din rezervor e de domeniul SF-ului. mi-a placut cand am spus tija, era cu ghilimele, in sensul ca nu stiu cum actioneaza exact, o fi tija, o fi ac, o fi ... ce o fi, principiul conteaza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 @andu_wasup: o tii pe a ta, chiar daca e total gresita. La GS, e un robinet vacuumatic, nu pompa. Adica nu pompeaza nimic, benzina pur si simplu curge (gravitational) prin el. A explicat @banicaiulian deja cum functioneaza, mai citeste o data. Rolul lui este doar de siguranta, in plus fata de cuiele poantou din carburi, impiedicand curgerea benzinei in carburi cand motorul este oprit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 m am uitat la robinet.este exact dupa aceasta schema. cristi dak stii un anumit model/tip de filtru de pe louis te rog sa mi l recomanzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Bine de stiut Foarte misto informatiile si schema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 10050006 - 8 mm interiorul tevilor http://www.louis.de/shop/img450/10050006_890_FR_04.JPG 10050005 - 6.3 mm interiorul tevilor. http://www.louis.de/shop/img450/10050005_890_FR_04.JPG Sincer, mi se pare de ajuns oricare dintre ele, sunt transparente sa vezi ce impuritati sunt adunate la un moment dat. Singura chestie e ca bat la ochi daca sunt la vedere, lucesc chiar fara praf pe ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 bun, deci raman la concluzia ca pot sa-mi pun filtru fie cu hartie fie cu sita pe furtunu de rezerva sau pe cel dintre robinet si carburatoare numai sa fie mai mare ca diametru. numai bine. mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 De unde pot sa cumpar ulei MOTUL 10W40 ? La ce [pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 De unde pot sa cumpar ulei MOTUL 10W40 ? La ce [pret? [/quote ] id giur_dan - motoplus. din cate stiu, 100 ron 4L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rhadoo Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 As dori sa stiu si eu de unde as putea sa cumpar un motor second hand pentru un suzuki gs 500F? Preferabil sa fie cat mai nou, deoarece motocicleta pentru care vreau motorul este din 2005. Sau de unde pot cumpara cat mai repede cuzineti? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iunie 18, 2008 Share Postat Iunie 18, 2008 Am si eu o intrebare.. am citit cu 3 pag in urma ceva despre aditivi in ulei. Eu la masina in cutia de viteze am bagat aditiv Metabond, la schimbul de ulei am sa pun si in motor pentru ca reduce temperaturile si fortele de frecare.. ma rog o teorie complexa Problema insa e daca la GS ii pot baga in motor si aditiv? luand in calcul ca la asta si cutia de viteze e scufundat tot in uleiul ala si din cate stiu si ambreiajul. Nu cumva sa patesc ca suprafetele (implicit si ambreajul) sa fie tratat cu aditivul ala si sa alunece atat de bine incat sa nu mai prinda. Producatorul de aditiv da un exemplu la un honda cbr daca nu ma insel ca dupa turnarea aditivului turatia la relanti a crescut cu 600 rpm deci atat de mult s-a diminuat frecarea. Va rog sa imi spuneti daca a mai folosit cineva sau daca credeti ca ar putea face ceva rau la ambeaj - ca asta nu prea stiu cum e la GS Mersi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.