phvlad Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Salutare, La ce trebuie sa ma uit cand vreau sa cumpar un gs 500E SH, in afara de zgarieturi, infundaturi s.a.m.d. Adica la motor, telescoape...orice ca sa-mi dau seama daca e ok....si ca omul care il vinde spune pe bune ce spune. Multumesc frumos, Vlad Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 20, 2008 Share Postat Iunie 20, 2008 Azi am dat jos capacul de pe carburatoare, am curatat frumos am dat cu sprai pt curatat carburator, am montat totul la loc si acum motorul nu merge ok. (((((((( Concluzie: daca nu te pricepi lasa pe altii. Ce nu am facut bne? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Azi am dat jos capacul de pe carburatoare, am curatat frumos am dat cu sprai pt curatat carburator, am montat totul la loc si acum motorul nu merge ok. (((((((( Concluzie: daca nu te pricepi lasa pe altii. Ce nu am facut bne? O idee ar fi ca ai compromis benzina care era in carburatoare. Cand cureti carburatoarele, de obicei le dai jos, le sufli, purjezi mai intai benzina din ele, ca sa scapi de eventualele impuritati din carburi. Poate la montare nu a etansat bine un carb, si acum trage aer fals, o fi intrat ceva mizerie mai adanc dupa curatare. Explica mai pe larg simptomele, ca sa se inteleaga ceva din "nu merge ok". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Deci nu l-eam dat jos. Am dat doar capacul jos. Sub el este un arc, o membrana de cauciuc si un mic "stick" (nu stiu cum se numeste) Pe aceastea le-am curatat ca aratau ca dracu, parca era namol pe ele. (verde) am pus la loc tot dar a fost mai greu cu membrana de pe unul din carb. Acolo ma tem sa nu fi pus gresit si acum sa traga aiurea. Motorul porneste trage pana in 4000 acolo se ineaca, urca incet pana in 5500 si apoi trage dar nu asa cum ar trebui. Ma duc sa il desfac din nou. Intrebarea mea: daca pun la loc absolut la fel cum a fost teoretic ar trebui sa mearga. Nu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 (editat) Deci nu l-eam dat jos. Am dat doar capacul jos. Sub el este un arc, o membrana de cauciuc si un mic "stick" (nu stiu cum se numeste) Pe aceastea le-am curatat ca aratau ca dracu, parca era namol pe ele. (verde) am pus la loc tot dar a fost mai greu cu membrana de pe unul din carb. Acolo ma tem sa nu fi pus gresit si acum sa traga aiurea. Motorul porneste trage pana in 4000 acolo se ineaca, urca incet pana in 5500 si apoi trage dar nu asa cum ar trebui. Ma duc sa il desfac din nou. Intrebarea mea: daca pun la loc absolut la fel cum a fost teoretic ar trebui sa mearga. Nu? arcul - apasa pe acul de dozaj(stick-ul) Membrana de cauciuc, se pune usor, trebuie doar sa tii cont de acul acela sa intre frumos in jiglerul principal si in rest intra singura. Dupa cum spuneam, cred ca e o problema in ceea ce priveste mizeria, sa nu se fi infundat altceva dupa curatare. Incearca sa golesti carburatoarele, de la surubul de jos, ca sa schimbi si benzina, curata-le si abia dupa sa ii dai pe PRI ca sa isi faca nivelul la benzina in carb Din ce spui tu ca ar fi simptomele, ar fi cred amestec sarac peste 4000, deci un orificiu semi/astupat care lasa sa treaca benzina dar nu prea multa, si peste 4000, devine prea sarac amestecul. Editat Iunie 21, 2008 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 daca tot te-ai bagat sa cureti, de ce nu faci tu treaba pana la capat curatand complet carburatoarele.curata-le cu carbusolv, sau dute la cineva care se pricepe.bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Eu am dat o varianta, ca sa nu demontezi carburatoarele.. insa nu e un lucru care sa poata asigura o curatare completa. Black_killer a spus bine, decarbusolv si curatare cu ele date jos iese cel mai bine. Daca ai putea sa le lasi in decarbusolv o jumatate de zi, o zi dupa curatare, cred ca iese si mai bine. Noroc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 (editat) /index.php?...p;#entry1276467 check this out ! Editat Iunie 21, 2008 de black_killer_reloaded Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Azi am dat jos capacul de pe carburatoare, am curatat frumos am dat cu sprai pt curatat carburator, am montat totul la loc si acum motorul nu merge ok. (((((((( Concluzie: daca nu te pricepi lasa pe altii. Ce nu am facut bne? Parerea mea este ca ai facut mai mult rau decit bine, sa cureti carburatoarele nu e o treaba de 5 minute, 4 suruburi si un spray, pt ca asa o sa si iti mearga. Dale frumos jos, desfale cuva de la plutitor, dai jos plutitorul , jiglerele principale, de relany, tot ce se poate (vezi ca sunt 2 jiglere si pe palnia de aer, admisia carburatorului) la sufli cu spray da curatat carburi, aer comprimat, le montezi inapoi fara sa umbli la tija de la plutitiare care sistine acel cui ponton sau sa umbli la surubul de suncronizare a carburatoarelor, se afla acolo unde bagi cablu de acceleratie. In mare asta ar fi dar daca vrei sa fi sigur ca o sa iti mearga motorul dute la cineva care se pricepe si vezi la el cum lucreaza. Bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 se dezmembreaza un GS naked din 93. /index.php?...=228015&hl= poate are cineva nev de piese. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fotok Postat Iunie 21, 2008 Share Postat Iunie 21, 2008 Multumesc frumos pt toti, am dat jos benzina, am dat cu spray in toate directiile si a iesit mizerie de se poate face o cafea tare. Acum merge. Dar o sa il duc la un specialist sa mi le desfaca si sa le curete de tot. Spasiba inca odata . Ma duc sa ma dau. asfalt uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ZLD_moto Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 cumpar si eu un ghidon dreapta, capac motor dreapta (aprinderea),si eventual un far.cine are asa ceva pentru gs500 sa imi lase o oferta pe PM.multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Salutare..In ideea ca ai schimbat segmentii, poate iti mai amintesti daca ai cumparat un set sau doua de segmenti.. ca sa ma clarific si eu ce anume sa cumpar. Sa nu ma trezesc ca dau comanda, imi vine un set, dezmembrez motorul si nu pot schimba decat la un piston segmentii . In ceea ce priveste garniturile de supapa, ai dreptate, de ele am uitat. Ms Din pacate nu stiu exact ce vei primi la un set comandat.Ce pot sa iti spun este ca eu am comandat un KIT de reparatie in care au intrat doua pistoane + segmenti pentru fiecare + boltz pentru fiecare. Dar iti recomand sa discuti bine cu cel care iti comanda piesele si sa clarifici totul. Eu mi-am comandat o parte din piese de la motorside din bucuresti . Sunt foarte deschisi al discutii si poti sa ii intrebi despre ceea ce contine un set etc... Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexandros Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 Hai sa mai zic o vorba-doua... Tocmai am scos-o din service. De vopsit am vopsit-o la un nene vopsitor, care cica se pricepe ...din pacate, i-a dat cu virgula un pic pe ici pe colo ...adik are niste pete mai inchise la culoare (am sa le acopar cu niste stickere ...micutze de altfel ...pt ca altfel ii iau din farmecul de culoare turbata). Vopseaua am ales-o si cumparat-o personal, de la Stadox Romania. In rest, acum are ulei Motul 10w-40...filtrul nu mai stiu de care e Alte noutatzi... i-am luat placutze noi pe fatza, cauciuc nou tot pt fatza (Michelin 120/70/17) ...pe spate il am pe cel de anul trecut Bridgestone (150/70/17) care a fost nou (si inca mai e). Altceva nu i-am facut inca ..Azi, duminica fiind, dupa o noapte friguroasa si o dimineatza de gheatza ...brrrrrrr.... am vrut sa plec la firma la care lucrez, sa stau pe net (k acasa nu mai am). cind sa pornesc, canci! invirte ...invirte dar nu o ia ! (a trebuit sa iau curent de la masina lui taica-miu' ). Deeeeeeci... se lasa cu bacterie noua urgent! Pt doritori, reprezentantza Varta, vizavi de spitalul Colentina ...1.610.000 lei + bacteria veche pt reciclare. in rest ...ce sa va mai spun? hai dom'le sa iesim la plimbare si sa ne cunoastem! salutare is foarte incepator si am o intrebare si o nelamurile pina in final motorul tau e un GS 500 E sau F si cam de prin ce an e ? Si dak nu is prea insistent as mai vrea sa te intreb dak ai idee cit e una in Germania . Ms anticipat si bani in buzunare pt rezervoare :hurt: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 @cristian78 cat a costat kitul de reparatie?? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 @cristian78 cat a costat kitul de reparatie?? merci uite aici o sa gasesti o lista cu piesele cumparate. Am scris tot ce am facut pe acest forum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adi_mot Postat Iunie 23, 2008 Share Postat Iunie 23, 2008 merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Veniti careva azi la Arc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) Pentru cei interesati sau pentru cunostinte de forumisti care vor un GS500F SH: Am trecut zilele astea pe la Motorteam si am vazut ca au expus la vanzare un GS500F carenat bleumarin SH la 4600 euro.Ceasul indica 3.800Km iar el arata ca nou. Zic ca merita sa dati o fuga pana acolo sa-l vedeti. Editat Iunie 25, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 salutare am ramas fara motor .....pe cine intereseaza am un cdi pt gs-500 sa aveti asfalt uscat si fara incidente Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Salut Aruncati o privire aici: http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...993-112237.html daca aveti timp "moto de vanzare" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 (editat) Il stiu pe vanzator.E baiat fain , a avut grija de moto ! Merita cumparata la banii astia! Editat Iunie 25, 2008 de PNL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Catalin de pe forum Postat Iunie 25, 2008 Share Postat Iunie 25, 2008 Pentru cei interesati sau pentru cunostinte de forumisti care vor un GS500F SH: Am trecut zilele astea pe la Motorteam si am vazut ca au expus la vanzare un GS500F carenat bleumarin SH la 4600 euro.Ceasul indica 3.800Km iar el arata ca nou. Zic ca merita sa dati o fuga pana acolo sa-l vedeti. 4600 ??? nu e prea mult ? mie asa mi se pare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 (editat) 4600 ??? nu e prea mult ? mie asa mi se pare E un pret ok. Aseara la 1 noaptea eram la Motor Team sa spal motocicleta si m-am uitat la ea vre-o jumate de ora. A fost picata nitzel pe stanga si pe dreapta insa se vede ca a fost la viteze mici, probabil de pe loc. Are capatul de ghidon drept schimbat si tablita de pe motor pe care scrie "Suzuki", pe partea stanga lipseste. Oricum, e misto ca nu s-au zgariat plasticele. Anvelopele Bridgestone originale arata ca noi. Arata foarte bine motocicleta, la 4000 de km cat are merita pretul. Eu as fi cerut 4800 euro Cu 50 de euro viitorul fericit propietar schimba capatul de ghidon si pune o tablita noua la motor si e 100% original. Stateam si ma uitam la el si aveam ciuda ca al meu are 18 000 km si e din 2007 Editat Iunie 26, 2008 de Piratul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Iunie 26, 2008 Share Postat Iunie 26, 2008 Si mie mi se pare mult... vazusem si la http://www.royalmotors.ro ca mai aveau GS500 E si F noi, un E era in jur de 4500 parca (pusesera anunt pe bikeshop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.