banicaiulian Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 Salutare tuturor. Vin cu o problema pe care o am. As avea nevoie de cel putin un cui de dozaj pentru carburatorul de GS. Se pare ca nu am fost atent si am reusit sa pierd unul din cuie. L-am analizat cu ocazia asta si pe celalalt care inca il am si ar fi nevoie sa il schimb si pe acela, ca nu arata prea bine. Cu ocazia asta, ridic intrebarea daca are cineva cuie de rezerva sau de vanzare. Multam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Februarie 20, 2009 Share Postat Februarie 20, 2009 care ai incercat/reusit sa adaptezi un "pinten"(partea de carena de sub motor cu varful spre roata fata) de GPZ la un GS 500 E ?!Daca nu macar aveti niste sfaturi sa-mi dati; vreau sa incerc asa ceva. Multumesc daca reusesti sa adaptezi carena aia sa-mi trimiti si mie te rog o poza sa vad cu a iesit... sau daca nu sa-mi spuna si mie cineva de la ce alt motor s-ar potrivi o carena de aia... multumesc mult tuturor.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 nu mai posteasa nimeni aici ? /index.php?...t&p=1717470 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 Salutare tuturor. Vin cu o problema pe care o am. As avea nevoie de cel putin un cui de dozaj pentru carburatorul de GS. Se pare ca nu am fost atent si am reusit sa pierd unul din cuie. L-am analizat cu ocazia asta si pe celalalt care inca il am si ar fi nevoie sa il schimb si pe acela, ca nu arata prea bine. Cu ocazia asta, ridic intrebarea daca are cineva cuie de rezerva sau de vanzare. Multam Nu mai bagati in seama post-ul, am reusit si am dat de urma cuiului intr-un final (dupa ce abandonasem orice speranta). Scuzele mele cui s-a deranjat pentru mine. Sa vina timpul bun odata! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Februarie 21, 2009 Share Postat Februarie 21, 2009 m-am tot plimbat azi pe langa motor si mi-am dat seama ca nu iar strica o pereche de crash bar-uri si iar prinde bine intr-un low slide, si-a facut cineva crash bars pt naked? unde pot sa gasesc un articol despre cum sa imi fac asa ceva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Zainea Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 imi vand rotile sad.gif. pentru ca plec sezonul asta din ro si as vrea sa imi iau altceva acolo cand se face vreme de dat imi vand "iubirea". asadar : vand suzuki gs500, an 1998 stare estetica excelenta km in jur de 15000 din care 5000 i-am facut prin ro. nu-i lipseste nimic doar un stapan care sa o plimbe vara asta. pretul este de 1700 eu usor negociabil iar daca nu o doreste nimeni intr-o luna nu mai negociez nimic pentru ca o sa fiu deja plecat. asa ca cine o vrea sa ma contacteze 0752535826. poze nu am pe acasa cu ea dar daca este nevoie o sa merg pana la garaj sa ii fac niste poze.se poate vedea personal in brasov. /index.php?...p=0entry0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Februarie 23, 2009 Share Postat Februarie 23, 2009 m-am tot plimbat azi pe langa motor si mi-am dat seama ca nu iar strica o pereche de crash bar-uri si iar prinde bine intr-un low slide, si-a facut cineva crash bars pt naked? unde pot sa gasesc un articol despre cum sa imi fac asa ceva? Uite asa ceva cum am eu se gaseste pe louis sunt foarte rezistente se potrivesc fara nici o modificare. Eu le-am luat de la un tip pentru vreo 350 ron dar "le-am testat" pe ambele parti pe la vreo 50-60 km/h odata taras pana la oprire si alta data s-au izbit de-o bordura si a urcat pe trotuar. Cred ca nu mai aveam capace motor pe nici una din parti ....deci am facut o investitie buna si se vopsesc in maxim 2h cu tot cu retusuri . Deci dupa juma de zi de la cazatura e ca noua. Asta din poza, cea din partea dreapta e cea pe care sa dus taras pana sa oprit....ti se pare lovita, zgariata...zici ca-i noua Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 m-am tot plimbat azi pe langa motor si mi-am dat seama ca nu iar strica o pereche de crash bar-uri si iar prinde bine intr-un low slide, si-a facut cineva crash bars pt naked? unde pot sa gasesc un articol despre cum sa imi fac asa ceva? Uite gasesti aici. Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) Un articol despre cum sa faci asa ceva nu cred ca o sa gasesti.E vorba de indoit teava,sudat,prins in suruburi.De ce ar face cineva un asemenea tutorial? Regulile sunt cateva: -3 puncte de sprijin, -bara ce vine peste capac sa fie dintr-o bucata, -urechile de prindere ale crash-bar-ului sa fie un material mai putin rigid decat prinderile pe cadru(decat torsiune in cadru mai bine forfecare in urechile astea),sa fie sub anumite unghiuri fata de cadru(pentru a crea un anumit tip de rezistenta-nu imi bat capu' acum cu asta ca e prea dimineata). Restul tine de estetica. Bafta! Editat Februarie 24, 2009 de andu_wasup Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutz22 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 Salutare tuturor. Am reusit pana la urma sa improvizez fostul robinet de benzina astfel incat sa vina benzina prin cadere libera , partea naspa e ca acuma tot timpul mi se ineaca motorul ,iar pe la garnitura care merge de la carburator la cilindru picura putina benzina si mai curge si pe sub motor pe undeva , da nu pot sa imi dau seama de unde vine de undeva de dedesupt... prin ceva gaura habar nu am exact intr-un drept cu baia de ulei , da nu pot sa imi dau seama de unde curge... ceva pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristian78 Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 (editat) Salutare tuturor. Am reusit pana la urma sa improvizez fostul robinet de benzina astfel incat sa vina benzina prin cadere libera , partea naspa e ca acuma tot timpul mi se ineaca motorul ,iar pe la garnitura care merge de la carburator la cilindru picura putina benzina si mai curge si pe sub motor pe undeva , da nu pot sa imi dau seama de unde vine de undeva de dedesupt... prin ceva gaura habar nu am exact intr-un drept cu baia de ulei , da nu pot sa imi dau seama de unde curge... ceva pareri ? Robinetul original are un sistem de blocare cand motorul este oprit. Probabil ca acel sistem impiedica sa apara tocmai problema pe care o ai tu. E destul de alarmanta problema daca mergi cu ea asa. Cred ca iti dai seama ca o sa iti consume mult , sau o sa se inece , sau mai rau sa se aprinda ceva pe acolo. O alta problema este ca daca intra prea multa benzina in cilindru , aceasta spala pelicula de ulei si va avea o uzura mai mare (asa spune teoria). Benzina pe sub motor poate sa curga pe un furtunas special facut pentru asa ceva. Atunci cand in carburatoare intra prea multa benzina si plutitorul nu mai isi face treaba (cred ca la tine plutitoarele si "cuiul" acela nu mai opreste benzina) benzina este trimisa pe un furtun sub motocicleta. Editat Februarie 24, 2009 de cristian78 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Februarie 24, 2009 Share Postat Februarie 24, 2009 @danutz22 Mai mult ca sigur, problema este de la nivelul aiurea in carburator, ce cauzeaza sa iasa benzina pe la supraplin (scurgerea) si sa ai prea multa benzina care intra in cilindrii (afumarea). http://www.gstwin.com/float_height_check.htm Verifica nivelul cu un furtunas ca in link-ul de mai sus si regleaza nivelul ca sa scapi de problemele respective. Este usor de facut si nu strica sa verifici. Pentru a modifica nivelul, doar indoi tabla care apasa pe cuiul poantou, e o tabla argintie. Nivelul trebuie sa fie la garnitura de la capacul de jos al carburatorului, practic la punctul de imbinare dintre capacul de jos si corpul carburatorului. Faptul ca ai pus robinet de alt tip nu ar trebui sa aiba efectul pe care il descrii, doar sa ai o curgere mai buna, nemaifiind conditionat de motor, daca este pornit sau nu. Spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Nu vreau sa fiu rautacios dar in loc sa te chinui sa repari sau sa schimbi robinetul ala cu tot felul de improvizatii mai bine luai altul de la cineva care dezmembreaza un gs si nu mai aveai treaba . Nu faci treaba cu tot felul de carpeli si in plus o sa te lase cand iti este lumea mai draga . Editat Februarie 25, 2009 de dragos11 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Nu vreau sa fiu rautacios dar in loc sa te chinui sa repari sau sa schimbi robinetul ala cu tot felul de improvizatii mai bine luai altul de la cineva care dezmembreaza un gs si nu mai aveai treaba . Nu faci treaba cu tot felul de carpeli si in plus o sa te lase cand iti este lumea mai draga . Indiferent ca are robinetul original sau nu are robinet deloc, motorul trebuia sa functioneze normal. Ca a incercat sa puna altceva in locul lui, nu are nici o legatura. Problema la el se afla in carburatoare. Sistemul folosit in robinetul de fabrica al GS-ului nu este unul gandit spre maxim de performanta, mai mult spre siguranta, din aceasta cauza zic eu ca sunt atatea probleme cu acest robinet. Fuel starvation/debit prea mic spre carburator-motor, cauzat tot de sistemul de functionare al robinetului este o problema permanenta aproape la toti cei care merg la viteze/turatii mai mari. Motorul trebuie sa functioneze in aceeasi parametrii si daca se leaga o sticla direct la intrarea din carburatoare sau cu un furtun direct din rezervor. Referitor la carpeli.. se dovedesc uneori mai bune ca originalele, daca se investeste ceva timp in ele, pentru probe si rezolvarea unor anumite probleme. Ca exemplu, eu am renuntat la comanda prin vacuum al robinetului si am transformat robinetul in unul clasic, in care am pozitiile OFF- RES- ON. Pe langa asta, am redus la minim si posibilitatea de a pierde vacuum la carburatorul stang din moment ce am pus capac peste iesirea la care se lega furtunelul ce pleca la robinet din carburatorul stang. Prin argumentele de mai sus nu incurajez modificarile sau adaptarile noname. Atata timp cat nu exista probleme iar piesele stock isi fac treaba, e mai bine sa se pastreze stock-ul. Pentru performanta si simplificarea sistemelor, exista oameni care au experienta necesara si pot da solutii viabile. Eu unul m-am inspirat mereu din forumul www.gstwin.com si nu am avut decat de castigat. Spor la treaba si asfalt/vreme pe plac! Editat Februarie 25, 2009 de banicaiulian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marius317 Postat Februarie 25, 2009 Share Postat Februarie 25, 2009 (editat) Ofer gratis o oglinda originala pentru Suzi GS500E ! Oglinda este in stare buna, nu este noua (2001), este modelul de plastic, neagra, dreptunghiulara si este pentru partea stanga. Conditii: - pot sa o predau in Bucuresti sau in Curtea de Arges; - cel care o doreste, sa aiba nevoie de ea. Editat Februarie 25, 2009 de marius317 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Februarie 26, 2009 Share Postat Februarie 26, 2009 (editat) Ofer gratis o oglinda originala pentru Suzi GS500E ! Oglinda este in stare buna, nu este noua (2001), este modelul de plastic, neagra, dreptunghiulara si este pentru partea stanga. Conditii: - pot sa o predau in Bucuresti sau in Curtea de Arges; - cel care o doreste, sa aiba nevoie de ea. uite eu o mai am pe asta /index.php?...t&p=1560448 ca cealalta sa rupt. O vreau eu...sunt din bucuresti Editat Februarie 26, 2009 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Remyx Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Stie cineva unde gasesc "fairing clips"? Si eventual ce denumire au in romana Ma refer la chestiile acelea mici de plastic pe care le scoti apasand centrul in jos si apoi tragand de ele. Am atasat o poza cu un astfel de "Clip" si le mai am incercuite cu verde in pozele postate anterior - referitor la scoaterea parbrizului. Le-am numarat recent si imi iese unul in minus, probabil a sarit cand am tavalit motorul. Si eu am nevoie de 2 bucati ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andu_wasup Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Chestiile alea de care ziceti voi se cheama clipsuri intradevar.La masini le zice lumea ''braduti'' . La magazinele cu specific auto se gasesc,dar din pacate nu sunt exact ca cele care va trebuiesc voua.Am si eu pe masina,la solenza, chestii d-astea de mai multe tipuri,pe la fetele de usi( clipsuri din 2 bucati mama-tata) si la contra-aripi.Montarea se face prin simpla apasare.Scoaterea se face cu o surubelnita. Din poze nu se vede mare lucru,insa sunt foarte puternice contrar aparentelor,mai ales alea cele cu aripioare-care la mine chiar arata ca un bradut. Poate gasiti ceva.Bafta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 dupa cum stiti m-am apucat sa dezmembrez o suzi gs 500 e ... acuma m-am gandit sa vand cadru, am actele de la el e gata inmatriculat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Februarie 27, 2009 Share Postat Februarie 27, 2009 Si eu am nevoie de 2 bucati ! Am gasit in sfarsit - la Kawamotors (pe comanda ~ 2 euro bucata) si la Motor Team (in stoc - 5 ron bucata). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 imi spune si mie cineva va rog cam la ce pretz ajung nishte crash-paduri pt gs... si unde pot gasi...??...su sunt din bistrita si m-ar interesa cv in zona... si inca cv... cum credeti ca ar arata pa gs 2 stopuri rotunde pe spate...?.. multumesc mult tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nk155 Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 crash bar poti sa gasesti si pe louis.de si costa 124 euro. Eu mi-am luat teava 23lei si o sa incerc sa imi fac singur o pereche o sa va tin la curent cu ce am facut. treaba cu stopul ma intereseaza si pe mine pt ca nu imi place imensitatea aia de dreptunghi care nu are nici un fel de design si as vrea sa il schimb cu altceva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 crash bar poti sa gasesti si pe louis.de si costa 124 euro. Eu mi-am luat teava 23lei si o sa incerc sa imi fac singur o pereche o sa va tin la curent cu ce am facut. treaba cu stopul ma intereseaza si pe mine pt ca nu imi place imensitatea aia de dreptunghi care nu are nici un fel de design si as vrea sa il schimb cu altceva ms de inf pentru crash paduri,... cred ca o sa incers sa-mi fac si eu singur, pt ca alea de care zici is destul de scumpe,... cat despre stop...uite... eu momentan is plecat din tara si am gasit aici intr-un magazin un stop facut din doua rotunde si ii cu leduri... eu cred ca o sa arate bine numai ca o sa trebuiasca facuta o modificare ca sa nu ramana spatiu liber pe langa oricum despre dreptunghiul ala mare nici eu nu-s prea multumit..... acum mi-am gasit si semnalizari faine de 21w is vreau sa scap si de stop si deja o sa aiba alt aspect gs-u.... oricum mul success si asphalt uscat tuturor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat Februarie 28, 2009 Share Postat Februarie 28, 2009 (editat) Any ideea unde pot gasi un filtru de ulei ok si eventual mai ieftinache ? In bucuresti. (Da, am intarziat cu schimbatul uleiului ) Editat Februarie 28, 2009 de Derek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor Postat Martie 1, 2009 Share Postat Martie 1, 2009 (editat) Any ideea unde pot gasi un filtru de ulei ok si eventual mai ieftinache ? In bucuresti. (Da, am intarziat cu schimbatul uleiului ) hiflo la mymoto soseaua cotroceni parca ii zice la strada. si in multe alte parti. in jur de 40 de lei Editat Martie 1, 2009 de pogor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.