Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Salut baieti,

 

Am facut si eu o duda :P am luat din plin o groapa urata si aveam si pasagera in spate :lol: . S-a auzit o trosnitura urata, am tras pe dreapta, inspectat si totul parea ok.. rotile nu par sa se fi strambat.

Totusi, cand m-am intors acasa am mers pe niste strazi ma linistite ca sa verific motorul:

- 50 km/h;

- Am pus in neutru;

- Oprit definitv motorul ca sa ascult motocicleta cand merge;

Rezultate:

1. Motorul pare sa mearga destul de “lin”, dar imi este imposibil sa imi dau seama fara sa merg pe o suprafata perfect plata, fara denivelari.

Deci, sunt sanse sa fie rotile putin strambe, dar sa nu imi dau seama ochiometric. Ce sa fac in cazul acesta?

2. Se aude un sunet care pare sa vina de la roata din spate (sau lant), un “trosc” in surdina. Daca pun pe cricul central si invart, pare sa se transmita si in roata pentru ca il simt putin.

Sunetul apare de 2-3 ori la o invartire completa a rotii. Ma gandesc sa nu fi patit rulmentul ceva.

 

Ceva sugestii? Un mecanic priceput la care sa merg cu problema asta? (sau un service care sa nu ma rupa la portofel).

Dau o bere pentru ajutor :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Update:

Rezultate - continuare:

3. Daca invart roata spate cu mana, merge lin 3 sferturi si apoi face restul cursei mai greu (cred ca asta era si inainte).

Cauza: kit-ul de lant montat prost? E posibil sa fie foaia putin stramba?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Manetele de Gs sunt foarte ieftine . Nu merita sa te chinui sa o sudezi . Gasesti pe Louis destul de multe si mai ieftine si mai scumpe dupa posibilitati . Daca nu cauta pe internet imposibil sa nu gasesti asa ceva in tara. (eu am luat una noua la 20 de lei a costat mai mult transportul )

Editat de dragos11
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la un service (www.kaore.net) sa ma duc pentru curatat/sincronizat/reglat carburatoare si au zis ca ma costa 170 lei. Nu e cam mult? Stiti cumva unde as putea sa ma duc mai ieftin? N-am mai fost niciodata si din ce mai citisem pe aici ar trebui sa fie cam 100 lei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Ca tot veni primavara, as vrea sa scot mobra, si in acest nobil scop, as vrea sa schimb uleiul si filtrul de ulei. As dori niste sugestii pentru amandoua. Stiu ca au mai fost, dar sunt 374 de pagini, si nu prea am timp sa caut. Multumiri anticipate :scratch:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti. Ca tot veni primavara, as vrea sa scot mobra, si in acest nobil scop, as vrea sa schimb uleiul si filtrul de ulei. As dori niste sugestii pentru amandoua. Stiu ca au mai fost, dar sunt 374 de pagini, si nu prea am timp sa caut. Multumiri anticipate :scratch:

Dar nu ar fi mai indicat sa astepti mai intai sa-ti iei permisul?Nu dau cu bata dar...mai ai si tu putina rabdare.

Motul 7100 10w40, filtru orice se potriveste.

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de putin ajutor de la cunoscuti :

Am un prieten care are un suzuki gs 500.

Viteza maxima la care ii ajunge este de 170 km/h.Motocicleta este stock..

Intrebare e se poate face ceva ca sa ajunga la o viteza mai mare?Daca da ce?

Multumesc!

Editat de Paulikaa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la un service (www.kaore.net) sa ma duc pentru curatat/sincronizat/reglat carburatoare si au zis ca ma costa 170 lei. Nu e cam mult? Stiti cumva unde as putea sa ma duc mai ieftin? N-am mai fost niciodata si din ce mai citisem pe aici ar trebui sa fie cam 100 lei.

Fa o analiza de pret si la Service MyMoto -> 072MOTOARE si vezi ce si cum. Poate asta e pretul pietei, cine stie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de putin ajutor de la cunoscuti :

Am un prieten care are un suzuki gs 500.

Viteza maxima la care ii ajunge este de 170 km/h.Motocicleta este stock..

Intrebare e se poate face ceva ca sa ajunga la o viteza mai mare?Daca da ce?

Multumesc!

 

Daca chiar vrea mai multa viteza cel mai simplu il vinde si isi ia alt motor, GS u clar nu e facut pentru viteza , la 170 te chinui si pe tine sa te tii de el da chinui si motorul , mie unu mii mila sa trag de el asa , o singura data iam dat 150 si mio ajuns , e prea instabil , mai ales ca nu am nici parbriz iti dai seama . 100 120/km e o viteza acceptabila pt un GS 500 din toate punctele de vedere. Parerea mea. Noapte buna

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca chiar vrea mai multa viteza cel mai simplu il vinde si isi ia alt motor, GS u clar nu e facut pentru viteza , la 170 te chinui si pe tine sa te tii de el da chinui si motorul , mie unu mii mila sa trag de el asa , o singura data iam dat 150 si mio ajuns , e prea instabil , mai ales ca nu am nici parbriz iti dai seama . 100 120/km e o viteza acceptabila pt un GS 500 din toate punctele de vedere. Parerea mea. Noapte buna

Multumesc pentru parere.Motorul nu este al meu este al unui prieten,el era mai interesat ... Multumesc inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru parere.Motorul nu este al meu este al unui prieten,el era mai interesat ... Multumesc inca o data!

Un gs 500 stock bine pus la punct,cu carburatoarele reglate bine,filtrul de aer curatat,bujiile cu distanta optima,aprinderea exacta,compresia buna,ar trebui sa mearga cu 190(cel putin pe ceas).

Viteza de 160-170 km/h este cea cu care merg pe autostrada,si este foarte stabila la viteza asta.Am doar un parbriz micut de 20 euro din louis,fara carene. Dupa 60-70 km pe autostrada la viteza asta obosesc si opresc la o tigare :cheers:.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am nevoie de putin ajutor de la cunoscuti :

Am un prieten care are un suzuki gs 500.

Viteza maxima la care ii ajunge este de 170 km/h.Motocicleta este stock..

Intrebare e se poate face ceva ca sa ajunga la o viteza mai mare?Daca da ce?

Multumesc!

 

Aici ai un link cum sa-ti modifici gs-ul pt pista..........dar numai daca vrei s-o faci din pasiune si hobby, pt ca trebuie sa investesti timp si bani............si atunci normal ii mai usor si comod sa-ti iei un motor mai mare. Bafta ! :cheers:

 

http://www.gstwin.com/racers_corner.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut mobra din imagine, din fabricata in 89. ulei motul, benzina 95 si cox 190km/h Am 186 si 99 kile. Mai mult de atata nu vroia:)

 

Viteza ei de croaziera este 100 km/h. (necarenata)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut baieti,

 

Am facut si eu o duda :) am luat din plin o groapa urata si aveam si pasagera in spate :) . S-a auzit o trosnitura urata, am tras pe dreapta, inspectat si totul parea ok.. rotile nu par sa se fi strambat.

Totusi, cand m-am intors acasa am mers pe niste strazi ma linistite ca sa verific motorul:

- 50 km/h;

- Am pus in neutru;

- Oprit definitv motorul ca sa ascult motocicleta cand merge;

Rezultate:

1. Motorul pare sa mearga destul de “lin”, dar imi este imposibil sa imi dau seama fara sa merg pe o suprafata perfect plata, fara denivelari.

Deci, sunt sanse sa fie rotile putin strambe, dar sa nu imi dau seama ochiometric. Ce sa fac in cazul acesta?

2. Se aude un sunet care pare sa vina de la roata din spate (sau lant), un “trosc” in surdina. Daca pun pe cricul central si invart, pare sa se transmita si in roata pentru ca il simt putin.

Sunetul apare de 2-3 ori la o invartire completa a rotii. Ma gandesc sa nu fi patit rulmentul ceva.

 

Ceva sugestii? Un mecanic priceput la care sa merg cu problema asta? (sau un service care sa nu ma rupa la portofel).

Dau o bere pentru ajutor :cheers:

 

 

Cred ca ai lovit telescopul spate. Asa am patit si eu ...dar eu fiind mai :) am dat cu ea de vreo 6-7 ori la rand....ehe aveam bagaje si femela in spate. In fine...telescopu spate a cedat...uleiu sa scurs....trebuie schimbat. Daca nu iti curge uleiul nu are nimic. De la o groapa nu prea se transmite socul pana la rulment...

in alte ordine de idei groapa mare= lovit cauciuc pe janta, strambat janta, lovit telescop, si dupa aceea deja e nasol:) sa speram ca ai atins doar telescopul. Multa bafta si asfalt uscat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca ai lovit telescopul spate. Asa am patit si eu ...dar eu fiind mai :cheers: am dat cu ea de vreo 6-7 ori la rand....ehe aveam bagaje si femela in spate. In fine...telescopu spate a cedat...uleiu sa scurs....trebuie schimbat. Daca nu iti curge uleiul nu are nimic. De la o groapa nu prea se transmite socul pana la rulment...

in alte ordine de idei groapa mare= lovit cauciuc pe janta, strambat janta, lovit telescop, si dupa aceea deja e nasol:) sa speram ca ai atins doar telescopul. Multa bafta si asfalt uscat.

 

Merci!

Intre timp am fost la service la Motor Team si mi-au zis baietii de acolo ca e sanatoasa tun :) si ca nu trebuie sa imi fac probleme. Ma cam speriasem eu pentru ca FilthyAnimal isi strambase jantele tot de la o groapa.

 

Mecanicul mi-a zis ca roata din fata are janta cu ~ 1mm stramba intr-o parte, dar cica de la 300km/h mi-ar face probleme :) si ca nu are rost sa umblu.

In rest, am mai mers cu ea in neutru - cu motorul oprit si tot aud un tacanit care nu pare sa vina de la lant. Tot la service mi-au zis ca am foaia de frana de pe spate un pic stramba, dar la fel, e ceva infim de care sa nu ma stresez. S-ar putea ca asta sa cauzeze sunetul acela.

 

Oricum, toate bune si frumoase momentan, sper sa ramana tot asa :).

Editat de arrakis2oo6
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dar nu ar fi mai indicat sa astepti mai intai sa-ti iei permisul?Nu dau cu bata dar...mai ai si tu putina rabdare.

Motul 7100 10w40, filtru orice se potriveste.

Bafta!

astai cel mai bun da merge si 5100 10w40 bineinteles tot de la motul e ceva mai ieftin :) si foarte mare diferenta nu se cunoaste la gs -uri :cheers: diferenta in la uzura motorului se cunoaste la cele de viteza atunci cand ii bagi un 5100 in loc de 7100 .deci ambele is bune pt gs

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci!

Intre timp am fost la service la Motor Team si mi-au zis baietii de acolo ca e sanatoasa tun :cheers: si ca nu trebuie sa imi fac probleme. Ma cam speriasem eu pentru ca FilthyAnimal isi strambase jantele tot de la o groapa.

 

Mecanicul mi-a zis ca roata din fata are janta cu ~ 1mm stramba intr-o parte, dar cica de la 300km/h mi-ar face probleme :) si ca nu are rost sa umblu.

In rest, am mai mers cu ea in neutru - cu motorul oprit si tot aud un tacanit care nu pare sa vina de la lant. Tot la service mi-au zis ca am foaia de frana de pe spate un pic stramba, dar la fel, e ceva infim de care sa nu ma stresez. S-ar putea ca asta sa cauzeze sunetul acela.

 

Oricum, toate bune si frumoase momentan, sper sa ramana tot asa :).

 

Depinde foarte mult si de cat de umflate sunt pneurile cand iei groapa, de-asta e bine uneori sa tii cauciucurile umflate la presiunea din manual :) . Jantele mele au fost strambate doar in locu unde au atins groapa, au fost indreptate la cald cu ciocanelu', s-a si rupt aia de pe spate cand s-a indreptat, dar am sudat-o si acum sunt aproape ca noi, trebuie vospite doar. Merge cu 170 fara probleme, doar la o viteza de 70 de km se vede o mica vibratie cand merg fara maini, dar la viteze mai mari si mai mici nu pot observa nimic, iar de simtit nici atat. Dupa o groapa naspa se pot intampla multe, la o groapa de acum un an si ceva mi s-a rupt cablu de kilometraj si mi s-au stricat semeringurile de la furca, iar acum cu jantele... poate pt. ca au fost mai desumflate pneurile, deh, "asa trebuie, ca-i mai frig", zic astia de pe la vulcanizari.

 

Sa spun si aici dupa o groapa nasoala cam ce am invatat eu ca trebuie verificat:

 

- daca furca mai pare dreapta

- semeringurile de la amortizoare sa nu scape ulei

- daca au joc rotile, pusa pe cricul central si invartite in gol pt. a se observa daca-i stramba si daca zdrangane ceva din butuc

- eventuale vibratii la mers fara maini cu diferite viteze

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Depinde foarte mult si de cat de umflate sunt pneurile cand iei groapa, de-asta e bine uneori sa tii cauciucurile umflate la presiunea din manual :) . Jantele mele au fost strambate doar in locu unde au atins groapa, au fost indreptate la cald cu ciocanelu', s-a si rupt aia de pe spate cand s-a indreptat, dar am sudat-o si acum sunt aproape ca noi, trebuie vospite doar. Merge cu 170 fara probleme, doar la o viteza de 70 de km se vede o mica vibratie cand merg fara maini, dar la viteze mai mari si mai mici nu pot observa nimic, iar de simtit nici atat. Dupa o groapa naspa se pot intampla multe, la o groapa de acum un an si ceva mi s-a rupt cablu de kilometraj si mi s-au stricat semeringurile de la furca, iar acum cu jantele... poate pt. ca au fost mai desumflate pneurile, deh, "asa trebuie, ca-i mai frig", zic astia de pe la vulcanizari.

 

Sa spun si aici dupa o groapa nasoala cam ce am invatat eu ca trebuie verificat:

 

- daca furca mai pare dreapta

- semeringurile de la amortizoare sa nu scape ulei

- daca au joc rotile, pusa pe cricul central si invartite in gol pt. a se observa daca-i stramba si daca zdrangane ceva din butuc

- eventuale vibratii la mers fara maini cu diferite viteze

 

:cheers:

E bine de stiut.

 

Eu le-am verificat pe toate, cu exceptia celei din urma; inca nu am prins curaj sa dau drumul la coarne, mi-e ca se darama cu mine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saliu`

 

ma poate ajuta cineva cu informatii legate de un kit de lantz ... eventual cu pinion mai mare ?!

 

ms anticipat` :cheers:

Vazand ca esti din C-tza (dupa nr) te pot indruma la Motozone/Compauto (I.C. Bratianu nr.138) si iti pot aduce in 2-4 zile kit original DID pe ce calcatura vrei.

 

Pinionul mai mare iti da "start" mai bun, dar top-speed mai mic. Esti sigur ca asta vrei ?

 

P.S. Uitandu-ma pe site-ul celor de JT (printre cei mai mari din lume la capitolul pinioane/foi) vad ca pinion pe fata poti pune mai mare doar daca ai motorul pana in 1993 fabricat. Cele din 1994 pana in 2008 au maxim 16 dinti pe fata. Daca esti in aceasta situatie poti jongla cu foaia spate :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazand ca esti din C-tza (dupa nr) te pot indruma la Motozone/Compauto (I.C. Bratianu nr.138) si iti pot aduce in 2-4 zile kit original DID pe ce calcatura vrei.

 

Pinionul mai mare iti da "start" mai bun, dar top-speed mai mic. Esti sigur ca asta vrei ?

 

P.S. Uitandu-ma pe site-ul celor de JT (printre cei mai mari din lume la capitolul pinioane/foi) vad ca pinion pe fata poti pune mai mare doar daca ai motorul pana in 1993 fabricat. Cele din 1994 pana in 2008 au maxim 16 dinti pe fata. Daca esti in aceasta situatie poti jongla cu foaia spate :)

 

 

am fost la baietii de la motozone` ... dar inca ashtept telefonul lor` cu raspunsul.

in ceea ce priveshte motoru e din `95 .. si da... vreau un pinion mai mare pe spate cel putin nu pentru viteza` .. ci pentru exersari de "broscute".... am dit`a`mai parcarea in port unde ma pot juca in "sigurantza" cu ea` . inca nu sunt foarte hotarat in ceea ce priveshte folosirea parcarii` ... momentan e la stadiu de "mi`ar placea" ... important e ca vreau sa ii fac o revizie generala` ... de la placutze/discuri de ambreaj` ... pana la reglat carb ... am facut ~18000 fara sa schimb altceva decat ulei/cauciucuri/placute frana/semeringuri`... si cum pot sa spun ca e parte din viata mea` ... daca nu am grija de ea` ... nici ea nu are grija de mine` ...

 

mersi mult pt info` :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...