Pacasac Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 Credeti ca pe fata ar incapea un cauciuc de 120? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 Eu nu cred ca intra de 120. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 Pe ce ai pus roata? Ai acoperit toba?? Unde o tii?? In garaj? E cald in garaj? Roata e deocamdata pe ceva pamant moale, dar daca e prea multa umezeala in sol o voi pune pe o bucata de lemn. Toba am uitat sa o acopar, dar ar fi indicat. Stabilizator am gasit la Lukoil cu 190 mii cu ceva sistem de dozare destept - cred ca o doza e exact cat trebuie pt o motocicleta, tot flaconul e pt >80L. In garaj cu alte motoare o tin, nu conteaza cat de rece e, important e sa nu fie pornita cat e rece - se face condens si rugineste mai repede. Eu a trebuit sa scot borna de la alarma, cea de la contact nu stiu daca are rost sa o scot. Alarma imi consuma cam 16mA asa ca imi omoara bateria dupa 2 luni de stat. Fara alarma consumul pare neglijabil. Nu sunt indicate (doar) husele de nylon peste iarna deoarece tin umiditatea 'captiva'. O patura intre husa si motor cred ca ajuta mult. In principiu nu trebuie sa va faceti prea multe griji, trec ele iarna si fara nici o pregatire, iar daca aveti noroc si fara probleme. Dar cred ca in primavara scot multi bani astia de curata carburatoarele Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 Daca pui stabilizator mai ai problema cu carburatoru la primavara?? Lemnu pe care pui roata nu e tare?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
UncleFester Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 Teoretic, daca stabilizatorul ajunge in carburatoare, nu ar trebui sa ai probleme. Lemnul nu se pune pentru ca e moale, se pune ca sa nu inghete cauciucul pe asfalt; daca pui roata pe lemn, se recomanda sa schimbi din cand in cand pozitia rotii, pentru a nu deforma (teoretic) cauciucul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 E vreo problema daca pornesc motoru in fiecare saptamana?? Garaju e cald. Am pus stabilizator in benzina si am acoperit motoru cu o patura. Nu am acoperit toba cu nimic. Cadrul ar trebui sa-l dau cu ceva pentru protectie?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Noiembrie 30, 2005 Share Postat Noiembrie 30, 2005 Eu zic ca va bateti capul prea mult cu aceasta pregatire pentru iarna! Daca ar fi piesa de muzeu as mai intelege, dar asa....Cred ca ar trebui luate acele masuri minime de bun simt, care sa te scuteasca sezonul urmator de costuri inutile, in rest nu cred ca e cazul sa ne agitam prea mult. Astea sunt mai mult masuri luate de noi pentru a fi impacati ca am facut tot ce se putea pentru a intretine motorul cat mai bine, insa in timpul sezonului uitam de chestii esentiale: sa bagi un ulei bun si sa-l schimbi la timp, sa folosim moto in regimul de functionare pt care a fost gandit, benzina buna, bujii, carb. reglat, etc. Parerea mea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ipman Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 Condensul se formeaza doar pe un corp rece care este introdus intr-o incinta calda, si nu invers. Fiecare tine la moto cum crede el mai bine, si daca vrea sa aiba grija de ea, o face ca la carte. In carte scrie si cu ce forta se string suruburile, mi-am cumparat o cheie dinamometrica ca sa respect ce scrie acolo, deoarece vreau sa pastrez moto cit mai multa vreme, m-am atasat de ea. Dar nu toti gindesc asa. P.S. Sint niste ginduri curate, nu au legatura neaparat cu topicul, eu neavind acest tip de moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brainwash Postat Decembrie 8, 2005 Share Postat Decembrie 8, 2005 Gazele de evacuare sunt calde, toba e rece => condens cel putin in toba, dar nu numai. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus Postat Decembrie 14, 2005 Share Postat Decembrie 14, 2005 Va salut...din mers....bieneteles.....inca nu am de gand sa ma opresc.....deabia a venit primavara...eu unu nu ma mai dau jos de pe motor....o vreme. Toate cele bune! Poate facem odata intalnirea posesorilor de GS500 Heloo o mica pictura cu aerografu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
skullz Postat Decembrie 16, 2005 Share Postat Decembrie 16, 2005 Heloo o mica pictura cu aerografu Foarte tare, frate! Da-mi shi mie nishte detalii, te rog... pretz n' shit. Am de gand sa o vocsesc shi io cand o scot de la reparat. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
depechemod Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 Fain. Cat a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Decembrie 17, 2005 Share Postat Decembrie 17, 2005 Super ! Chiar arata bine...mai multe detalii... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 (editat) ... Editat Martie 19, 2007 de Road Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 @road: GS-ul din 2001 a costat 3.300 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Decembrie 18, 2005 Share Postat Decembrie 18, 2005 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 (editat) Foarte tare, frate! Da-mi shi mie nishte detalii, te rog... pretz n' shit. Am de gand sa o vocsesc shi io cand o scot de la reparat. Merci Salutare. A costat 400 EURO pictura cu tot cu vopsele. Costa ceva, dar iasa foarte bine Daca esti interesat pot sa-ti dau nr. de telefonu al tipului care a facut-o Editat Decembrie 19, 2005 de Nocturnus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Decembrie 19, 2005 Share Postat Decembrie 19, 2005 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
windwalker Postat Decembrie 21, 2005 Share Postat Decembrie 21, 2005 fain si mie mi-ar place sa am motor cu aerograf dar momentan as vrea sa imi permit sa eau motorul unui prieten de al meu sa ai noroc de el asta e motorul spunetim daca merita sa am rabdare si vointa sa o eauuu e un vfr 750 f si e din 93 nu are decat 45000 km si stiu motoru de 3 ani nu a fost dus decat in pimbari lejere de cand e in tara si eu am fost unul dintre norocosi care la plimbat GS a fost primamea dragoste si nu am sa il uit niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rmg Postat Decembrie 23, 2005 Share Postat Decembrie 23, 2005 Sarbatori Fericite si un Craciun imbelsugat la toata lumea! Sa ne vedem la anul cu bine si fara evenimente!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Road Postat Decembrie 24, 2005 Share Postat Decembrie 24, 2005 ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AlexLau_81 Postat Decembrie 24, 2005 Share Postat Decembrie 24, 2005 Heloo o mica pictura cu aerografu Salve toata lumea si sarbatori fericite ! Chiar ca s'au strans ceva GS'uri , fapt care banuiesc....ne bucura pe toti. 'Nocturnus' ti'a iesit la fix acuarela! Vreau sa te intreb din ce an e jucaria ta (scuze daca era deja scris pe undeva pe forum) asta pt ca n'am mai vazut (in afara de a maea - care e din 93) vreuna cu ghidon - coarne dintr'o bucata prins pe mijloc, daca te uiti tu la restu ai sa vezi ca le au din 2 bucati prinse pe laterale.Pe mine m'a ros ceva vreme treaba asta si ma tot gandeam daca's originale sau...ascund ceva nasol in spate. In rest bafta si sa ne vedem pe strazi ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bcristian Postat Decembrie 24, 2005 Share Postat Decembrie 24, 2005 pt ca n'am mai vazut (in afara de a maea - care e din 93) vreuna cu ghidon - coarne dintr'o bucata prins pe mijloc, daca te uiti tu la restu ai sa vezi ca le au din 2 bucati prinse pe laterale.Pe mine m'a ros ceva vreme treaba asta si ma tot gandeam daca's originale sau...ascund ceva nasol in spate. Pai modelele mai vechi (pana prin 1996 sau 1999 cred) aveau ghidon din 2 bucati. Cele noi au ghidon dintr-o singura bucata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chill0ut Postat Decembrie 25, 2005 Share Postat Decembrie 25, 2005 N-are nimeni de vanzare un GS 500F 2004??? Sunt gata sa cumpar!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
toply Postat Decembrie 26, 2005 Share Postat Decembrie 26, 2005 Imi puteti spune si mie unde gasesc sa cumpar un cablu de kilometraj (nou), pentru GS500, al meu s-a rupt ieri...Daca puteti sa imi ziceti si un pret informativ... Multumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.