cristydan11 Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Au fost ele candva indestructibile,dar azi anii+kilometrii isi spun cuvantul.Azi apare o problema,maine o rezolvi si poimaine alta noua isi face loc pe bietul gs... Cat despre intrunire,e buna ideea,si bine ar fi sa o stabiliti intr-un weekend din vara,ca sa nu dardaim,ca pe la Brasov si Sibiu nu e tare placut cortul in alta perioada a anului. @kanguru:ne bucuram ca ai identificat problema si ca o poti rezolva.Nu credeam ca se poate asa ceva,dar uite ca am fost contrazis Sanatate,numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 Au fost ele candva indestructibile,dar azi anii+kilometrii isi spun cuvantul.Azi apare o problema,maine o rezolvi si poimaine alta noua isi face loc pe bietul gs...Cat despre intrunire,e buna ideea,si bine ar fi sa o stabiliti intr-un weekend din vara,ca sa nu dardaim,ca pe la Brasov si Sibiu nu e tare placut cortul in alta perioada a anului. @kanguru:ne bucuram ca ai identificat problema si ca o poti rezolva.Nu credeam ca se poate asa ceva,dar uite ca am fost contrazis Sanatate,numai bine! sper sa se rezolve, vineri imi vine membrana...va mai tin in legatura si dupa oricum sper sa-si revine, ca mor cand stiu ca sta parcata si nu pot iesi cu ea...numai bine si asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Mai 6, 2009 Share Postat Mai 6, 2009 La iesirea din Brasov catre buc. este un camping dragut "Darste " se numeste acolo din cate stiu au mai fost intalniri moto au si locuri pt cort au si casute mici pe la 50-55 lei si casute mari.. pt pretentiosi cautati pe net si gasiti tot despre locatie. E destul de ok. La sibiu stiu un camping nemtesc adica e administrat de o nemtoaica si conditiile si tot is cam asa.. de fapt e la vro 10 km de sibiu in Cisnadioara super civilizat si linistit si retras Numa bun de primit o dramada de motociclisti galagiosi si pusi pe chefuiala ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 La iesirea din Brasov catre buc. este un camping dragut "Darste " se numeste acolo din cate stiu au mai fost intalniri moto au si locuri pt cort au si casute mici pe la 50-55 lei si casute mari.. pt pretentiosi cautati pe net si gasiti tot despre locatie. E destul de ok. La sibiu stiu un camping nemtesc adica e administrat de o nemtoaica si conditiile si tot is cam asa.. de fapt e la vro 10 km de sibiu in Cisnadioara super civilizat si linistit si retras Numa bun de primit o dramada de motociclisti galagiosi si pusi pe chefuiala ) pot numai sa confirm aceste lucruri. PS: ce concediu am tras, asa-i? 2 gesy in carpati!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 al meu e 94, o mers super, nu am avut absolut nici o problema pana ce l-am scos anul astade o inceput sa faca figuri alimentarea.... are acum 30 de mii de kg... GS 500, din 1994, cu "doar 30.000" km ?? Fara suparare, eu nu pot sa cred ca o motocicleta a facut doar 30.000 km in 15 ani. Cred ca poti sa inmultesti linistit cu 2 sau chiar mai mult ca sa afli numarul real de km. Cred ca media e minim 5.000 km pe an.. Cred ca, intretinuta cum trebuie, motocicleta asta poate sa depaseasca 100.000 lejer (Daca-mi aduc aminte Thomas spunea ca GS-ul lui ajunsese la "varsta" asta) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 GS 500, din 1994, cu "doar 30.000" km ??Fara suparare, eu nu pot sa cred ca o motocicleta a facut doar 30.000 km in 15 ani. Cred ca poti sa inmultesti linistit cu 2 sau chiar mai mult ca sa afli numarul real de km. Cred ca media e minim 5.000 km pe an.. Cred ca, intretinuta cum trebuie, motocicleta asta poate sa depaseasca 100.000 lejer (Daca-mi aduc aminte Thomas spunea ca GS-ul lui ajunsese la "varsta" asta) eu din cate stiu, de la cine l-am luat nu a fost umblat la kilometraj si motorul ere foarte bine intretinut cand l-am luat...a fost a lui o fata... daca e sa aiba mai multi km, asta e oricum merge foarte bine si pana acum nu am avut nici o problema cu el...(poza e de anul trecut)... cum as putea sa vericif sau sa aflu daca are mai multi km??? mesi mult si asfalt uscat tuturor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) eu din cate stiu, de la cine l-am luat nu a fost umblat la kilometraj si motorul ere foarte bine intretinut cand l-am luat...a fost a lui o fata... daca e sa aiba mai multi km, asta e oricum merge foarte bine si pana acum nu am avut nici o problema cu el...(poza e de anul trecut)... cum as putea sa vericif sau sa aflu daca are mai multi km??? mesi mult si asfalt uscat tuturor ..................................................................................................................................................................................................... si inca ceva...luni mi-a fost data jos chiuloasa de la motor, pt ca dupa atatea probleme cu alimentarea s-a ajuns si la concluzia ca nu functioneaza supapele bine (ceea ce nu a fost de vina) si am desfacut si motorul...si sa stii ca pistoanele si cilindrii chiar arata bine, nu prezinta uzura...chiar a spus baiatul ce a lucrat la motor ca arata foarte bine, asa ca nu stiu ce sa zic daca poate avea km cam cat zici tu..... in fine, daca stii vreo metoda sa verific, as incerca-o... mersi mult, numai bine Editat Mai 7, 2009 de kanguru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gombocka Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 GS 500, din 1994, cu "doar 30.000" km ??Fara suparare, eu nu pot sa cred ca o motocicleta a facut doar 30.000 km in 15 ani. Cred ca poti sa inmultesti linistit cu 2 sau chiar mai mult ca sa afli numarul real de km. Cred ca media e minim 5.000 km pe an.. Cred ca, intretinuta cum trebuie, motocicleta asta poate sa depaseasca 100.000 lejer (Daca-mi aduc aminte Thomas spunea ca GS-ul lui ajunsese la "varsta" asta) nu va mirati calaretilor ca un motor are mai putini km-ii decat se crede ca e media. Am avut si eu sezon cu numai 2000km si niciodata nu se stie cine cat a facut. Doar nu vrei sa desfaci numai pentru asta motorul sa vezi uzura, eu nu l-as desface. Gesy al meu e din '96 si cica 31k km-ii. Daca asa e sau nu, o sa vada urmatorul proprietar, eu unul nu am avut probleme. Eu zic sa fim rezonabili si sa incercam sa ne dam seama de fiecare caz in parte. ASFALT USCAT! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Eu am luat-o de la un tip care nu făcuse 1000 de Km într-un an. Deci se prea poate să aibă doar atât. Pe mine mă bate gândul să-mi iau chopper și să folosesc GS-ul doar în București, așa că peste 10 ani s-ar putea să nu aibă prea mulți km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mdvd Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 (editat) Nu zic ca nu se poate si asa ... La kilometrajele mecanice chiar nu ai cum sa-ti dai seama daca a fost dat inapoi sau nu . Aici nu e vorba numai de GS-uri, majoritatea motocicletelor vechi au kilometrajele date inapoi .. Conteaza pana la urma cat de bine a fost intretinuta suzi, deci starea tehnica.. Editat Mai 7, 2009 de mdvd Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 haideti ca nu vreau sa starnesc o cearta sau povesti naspa pe tema asta, daca o fi dat inapoio o fi, daca nu si mai bine....oricum ce conteaza cel mai mult e sa fim multumiti cu ce avem, ca sa ne putem bucura de placerea de a conduce pe doua roti... sper sa ne intalnim cu totii cum se zicea undeva in centrul tarii, un week-end si poate o sa bem si niste beri impreuna.... numai bine si asfalt uscat tuturor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Aloooo.....bucuresteni...nu va anuntati prezenta la intalnirea de vinerea? Sau vreti sa faceti vreo intrare surpriza...?! /index.php?...t&p=1870262 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Mai 7, 2009 Share Postat Mai 7, 2009 Aloooo.....bucuresteni...nu va anuntati prezenta la intalnirea de vinerea? Sau vreti sa faceti vreo intrare surpriza...?! /index.php?...t&p=1870262 Eu vin!Voi fi la ora19:00 in parcarea de jos de la Academia Militara. Va astept pana pe la 19:30.Oricum, pe la 20:00 cel mai tarziu, o tai usurel spre casa, ca am o "treaba" de rezolvat mai pe seara... Ne vedem acolo! Mihai, tu vii cu bicla pana la urma? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Eu vin!Voi fi la ora19:00 in parcarea de jos de la Academia Militara.Va astept pana pe la 19:30.Oricum, pe la 20:00 cel mai tarziu, o tai usurel spre casa, ca am o "treaba" de rezolvat mai pe seara... Ne vedem acolo! De la serviciu vin direct acolo (s-ar putea sa ajung ceva mai devreme). Editat Mai 8, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 La iesirea din Brasov catre buc. este un camping dragut "Darste " se numeste acolo din cate stiu au mai fost intalniri moto au si locuri pt cort au si casute mici pe la 50-55 lei si casute mari.. pt pretentiosi cautati pe net si gasiti tot despre locatie. E destul de ok. La sibiu stiu un camping nemtesc adica e administrat de o nemtoaica si conditiile si tot is cam asa.. de fapt e la vro 10 km de sibiu in Cisnadioara super civilizat si linistit si retras Numa bun de primit o dramada de motociclisti galagiosi si pusi pe chefuiala ) Nu e chiar asa usor . Proprietarii cer sume foarte mari . Cei din Brasov chiar au renuntat sa mai faca intrunirea acolo pentru ca trebuiau sa plateasca pentru a inchiria locatia cateza zeci de mii de euro (din cate am inteles eu ) si au ales Prejmer pentru a face intrunirea (parca cea de anul trecut). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Mihai, tu vii cu bicla pana la urma? Bine-nteles...acu nu stiu daca sa-mi iau si casca si manusile ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Salut, Am o întrebare. Datorită faptului că-mi curge un telescop pe față, am ajuns la concluzia că e posibil să se fi stricat garnitura datorită faptului că furca față e deosebit de moale, iar la frânări mai violente o dau peste cap. Dacă tot trebuie să intervin să schimb semeringurile, m-am gândit să pun Âşi niÂşte arcuri mai tari pe față. Ați schimbat careva arcurile stock ? Ce mi-ați recomanda să pun ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 salutare! vreau sa imi schimb cauciucul spate dar nu vreau sa ii mai pun tot 130/70-17 ci de 140. voi ce cauciucuri aveti pe spate?si ce imi recomandati[firma, dimensiuni] ?mi s-a spus ca daca ii pun de 140 pe spate e posibil sa nu se mai aseze bine pe curbe si ca mai bine il iau tot de 130. si inca ceva, daca a mancat 150 ml ulei la 2000 km e mult? este din '91 si are 40.000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Cu uleiul nu te pot ajuta. Cauciucul pe spate l-am schimbat de poponeataând. Mi-am luat unul 150/60/17 Pirelli Diablo, am dat 500 Lei pe el. Este cam moale însă și automat se va toci mai repede, dar se lipește senzațional de bine pe asfalt, am simțit diferența la 5 minute după ce l-am pus când a trebuit să pun o frână bruscă. Problema ar fi că poate atinge aripa dacă este mai lat, asta atunci când ai pasager și mai iei o groapă. Am văzut asta la un GS care m-a convins să-mi pun mai lat. La mine nu sunt probleme, cei de la service mi-au zis că pot pune și 160. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ..si eu vreau sa-mi pun pe 140.. nu stiti se poate omologa?, ca tre sa merg la verificare si sa nu am probleme... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiusecu Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) La RAR sunt probleme... La ITP, treci, pe criza asta... LE: Fără omologare. Editat Mai 8, 2009 de ovidiusecu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Raisa_c Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 ..si eu vreau sa-mi pun pe 140.. nu stiti se poate omologa?, ca tre sa merg la verificare si sa nu am probleme... sunt multe statii ITP unde iti verifica seriile si atat, nici macar nu se urca pe motocicleta. eu am avut surpriza sa imi spuna [dupa vreo 2 ore de asteptare ce-i drept]"ar trebui sa ti-o invart pe aici prin curte, dar cred ca te dai tu cu ea destul, hai ca ma uit cand pleci..." cred ca o sa optez pentru 140 , pirelli sau dunlop. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TurboSnail Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Salut, Am o întrebare. Datorită faptului că-mi curge un telescop pe față, am ajuns la concluzia că e posibil să se fi stricat garnitura datorită faptului că furca față e deosebit de moale, iar la frânări mai violente o dau peste cap. Dacă tot trebuie să intervin să schimb semeringurile, m-am gândit să pun Âşi niÂşte arcuri mai tari pe față. Ați schimbat careva arcurile stock ? Ce mi-ați recomanda să pun ? Uitându-mă pe net am remarcat că cele progresive sunt de preferat. Ați pus careva din astea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lenoyy Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 Eu am pus, Wirth de la Louis. 100 de coco. Furca este tot relativ moale insa nu mai ajunge la capatul cursei cand franezi violent. Data viitoare incerc un ulei de furca mai gros. Cateva linkuri cu explicatii: http://pantablo500.tripod.com/id2.html http://gstwins.com/gsboard/index.php?topic=25706.0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Mai 8, 2009 Share Postat Mai 8, 2009 (editat) Am si eu o intrebare: aveti idee ce fel de soclu au becurile indicatoare (neutru, ulei, faza lunga, semnalizare)? Sunt cumva la fel ca cele de la ceasuri? Alea au soclu T5 (capat plat care se infige). Maine ma duc sa cumpar leduri pentru bord, si ma gandeam sa inlocuiesc (sau sa iau de rezerva) leduri pentru indicatoare. Merci! p.s. Eu nu pot sa umblu usor la ale mele, din cauza carenei . Trebuie sa dau jos o parte din carena ca sa pot scoate un bec afara. Poate cei cu naked aveti acces mai usor la becurile respective (trebuie tras de cauciucul in care intra firele......cred ca asa se face ). Editat Mai 8, 2009 de arrakis2oo6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.