Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

- pompa de benzina nu are, e prin cadere.

 

robinetul ala de pe cadru, in care e membrana aia mica de cauciuc functioneaza ca o pompa de benzina... are pe spatele robinetului un furtunas de vacuum care vine de la carburatoare si excita acolo in robinet membrana aia care functioneaza ca o pompa de benzina.... scoate unul dintre furtunele aflate in fata robinetului de benzina, nu stiu exact care trebuie si da-i o cheie, vezi daca da jeturi de benzina ( asa funcioneaza membrana), daca nu, gs-ul mai are un robinet de benzina situat pe burta rezervorului (se invatrte cu surubelnita) care are pe el momtat un filtru... sa nu fie infundat robinetu ala sau sa nu fie de jumatate inchis sau ceva sa nu poata face fata sa lase benzina cata trebuie sa curga... cam atat ti-as sti spune eu, success :cheers:

Editat de kanguru
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pt AadaA...

 

 

merci

Dupa cum vaZ, trebe sa ne intalnim(pt motoreta ofcourse), sa bem o cafea, suk ceva, sa rezolvam suzeta....nu de alta dar si eu sunt satul de "miserupisti" si de "prea multe facultatZi mecanice la bord".

Daca esti prin zona capitalei si vrei atZi da motoretzul pe mina unuia care le iubeste din frageda pruncie...da un semn pe messenger(gasesti la profil)

(Si fost posesor de GS 500 pe deasupra...)

 

Stima,

 

Liviu

 

P.S.

Si in "strada" cred ca putem rezolva Broblema...

Editat de Unchiu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt AadaA...

 

 

merci

Dupa cum vaZ, trebe sa ne intalnim(pt motoreta ofcourse), sa bem o cafea, suk ceva, sa rezolvam suzeta....nu de alta dar si eu sunt satul de "miserupisti" si de "prea multe facultatZi mecanice la bord".

Daca esti prin zona capitalei si vrei atZi da motoretzul pe mina unuia care le iubeste din frageda pruncie...da un semn pe messenger(gasesti la profil)

(Si fost posesor de GS 500 pe deasupra...)

 

Stima,

 

Liviu

 

P.S.

Si in "strada" cred ca putem rezolva Broblema...

 

bine ma ca mirosi tu a levantica!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

satul de "miserupisti" si de "prea multe facultatZi mecanice la bord". - am luat-o ca pe un afront personal

Tradu expresia "ma"....cred ca nu stii ce spui, sau nu cunosti sensul....inca nu este sezonul barzaunilor....dar daca tu il ai pe caciula este treaba ta, eu stiu ce spun...tu nu prea, dupa cum vad.

Daca forumurile sunt locuri de rezolvat frustrari personale...locul tau nu este aici...sau al meu .

Eu doar incerc sa ajut, tu vad ca ai alte cele de rezolvat.

Special pt tine:

Nu am jignit NICIODATA pe nimeni, NU am facut aluzii si NU ma tin de copilarii (ca "unii", asta referitor la ceea ce vrei tu sa spui, nu de alta, dar esti de varsta cu fiul meu...of topic bineinteles)

Daca ai dispozitie "nevricoasa" nu ti-ai gasit omul...nu iti voi mai da concursul la nici un fel de intrebare/raspuns pentru a nu umple spatiul inutil pe forum.

 

Stima,

 

Liviu

 

P.S.

 

Rog pe cei care modereaza sa stearga acestea daca considera necesar

 

Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

1. Trebuie sa imi schimb bateria si am nevoie de sfatul vostru. Din ce am citit pe acest thread (si l-am citit pe tot), am inteles ca urmatoarele baterii sunt recomandate: Varta (cod Louis 10036745) si Yuasa (Toplite). 12V si 11 Ah iar codul YB10L-B2.

 

Pe de alta parte, unii recomanda baterii cu gel, altii cu acid dar inteleg ca toate trebuie formatate la inceput (adica se pune pe un redresor special de baterii pt moto).

 

Avand in vedere cele de mai sus, voi ce recomandati? Va rog sa mentionati atat pretul cat si de unde se pot achizitona (bineinteles ca pot cauta si eu pe net insa poate stiti pe cineva care le vinde mai ieftin).

 

 

2. O a doua schimbare pe care trebuie sa o fac este legata de placutele de frana. Tot de pe acest forum am inteles urmatoarele:

- lucas si saito nu sunt recomandate - indicate sunt ferodo platinum - unde le-as putea gasi?

- ar mai fi goldfren - inteleg ca exista goldfren 124 AD un model si goldfren 124 S3 e alt model. iar pentru spate goldfren 016 AD sau S3 - din pacate, nu prea stiu nimic de ele;

Thomas zicea "Daca vrei sugestie de marci, ce recomand personal, in ordinea numerelor de pe tricou, din pct de vedere al calitatii"

EBC - gasesti pe comanda la diversi

SBS - gasesti in cateva locatii la sigur, inclusiv la magazinul mai sus mentionat (MyMotoTuning)

Brembo - pe comanda la diversi

Braking - in diverse locatii din Bucuresti si nu numai

Nissin - gasesti la Motorteam (use google) pe stoc sau pe comanda

Ferodo - gasesti la destul de multe magazine, problema e a calitatii insa.

GoldFren - gasesti in diverse locatii din Bucuresti dar calitatea...

Saito - fereste-te de ele

In afara de EBC, SBS si Braking, le-am incercat pe toate cele de mai sus" - si aici am incheiat citatul

 

Eu ma gandeam la un set de SBS (dar nu stiu exact ce model ar fi) sau Ferodo platinum. Idee e ca eu merg destul de linistit insa am nevoie de niste frane cat mai sigure. Prin urmare, ce recomandati?

 

Va urma si o a treia intrebare, legata de anvelope, dar inca "sap".

 

Multumesc,

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...6) dus-o la Dual Tour (Pipera-Tunari-Yamaha) - mi-au curatat rezervorul, toata instalatia de benzina si carburatoarele. CEL PUTIN ASA A ZIS EL (eu sincer cred ca nici nu a desfacut-o) :)...

 

Daca mai ai factura (sper ca ti-au dat asa ceva...), du-te inapoi pe capul lor si stai acolo pana ti-o repara cum trebuie. Ai garantie la manopera, vezi ca trebuie sa scrie undeva pe factura. Cand zic ca au gatat lucrarea, iesi la o tura si convinge-te ca si-au facut treaba. Daca tot ramane fara zeama, inapoi la ei si un telefon scurt la OPC chiar de fata cu ei nu stii ce minuni face!

 

Ca o parere personala, cred ca problema este de la robinet. Daca ai de unde sa iei unul cu imprumut si sa-l inlocuiesti temporar, n-ar strica. Macar il elimini dintre necunoscutele ecuatiei...

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Pentarus, intre timp pe mobra actuala sunt la al doilea schimb de SBS sinterizate pe fata (model HS). Discul nu e mancat, franari de urgenta am zilnic, sunt ok si isi merita banii.

 

Legat de baterie: din cate stiu nu o sa gasesti baterie "pe gel" pe dimensiunile si amperajul necesar GS-ului. Ia una dupa indicatiile producatorului, formatata si incarcata cum trebuie, intretine-o cum trebuie si nu o sa ai probleme

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva istoria modelului carenat "Eliptical" by TCP? A mea este fabricata in 1996 si ma intreb daca este carenata de Suzuki, de un dealer care a vrut sa creasca vanzarea modelului sau de "proprietari nelinistiti". Un sticker de pe carena spune GS500 E Limited Edition...

Pun aceasta intrebare pentru ca vreau sa stiu daca (in caz de dauna) carenele sunt considerate stock sau aftermarket...

post-13057-1269935760_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva istoria modelului carenat "Eliptical" by TCP? A mea este fabricata in 1996 si ma intreb daca este carenata de Suzuki, de un dealer care a vrut sa creasca vanzarea modelului sau de "proprietari nelinistiti". Un sticker de pe carena spune GS500 E Limited Edition...

Pun aceasta intrebare pentru ca vreau sa stiu daca (in caz de dauna) carenele sunt considerate stock sau aftermarket...

Nu este limited edition.

Carenajul este un aftermarket facut de cei de la TCP=TOP AERODYNAMICS special pentru modelul gs500e. Vezi aici.

Daca ai factura/chitanta la orice piesa/echipament/etc. implicat in accident ai sanse mari sa-ti restituie toti banii pe ele.Daca nu ai, poti sa le duci eventual oferta de pret de la firma care le comercializeaza si firma de asigurare le ia in calcul sau nu.Adica cu factura nu au ce comenta,insa doar cu oferta de pret sanse 50%.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Merci! In realitate stiam despre TCP dar ma interesa daca motocicleta a fost vanduta de noua asa (de suzuki sau un dealer) sau a fost carenata de cineva dupa ce a fost cumparata. S-a dovedit ca B&S nu stiau nimic despre carenele astea, ba si mai mult, nu m-au putut indruma pentru vopseaua originala....am gasit-o eu mai apoi pe net (dupa ce am vopsit-o cu o vopsea apropiata).

Cat despre modul in care solutioneaza firmele de asigurari spete de genul asta, sunt lamurit....(cand o sa inceapa un razboi in romania si o sa ne dea arme, stiu sigur unde ma opresc prima data :) )

Mesaj completat

Am vazut pe Louis kit-ul asta care inalta spatele motoretei cu aproximativ 3.5 cm (conform catalog). A instalat cineva asa ceva? Daca da, stiti care este dimensiunea intre gauri a fiecarei tije? La un moment dat am facut doua chestii d'astea dar se pare ca le-am facut prea lungi (respectiv cu 3.5 cm mai lungi decat originalele, pentru ca nu am calculat ca defapt pentru rezultatul final ar fi trebuit sa le fac doar cu putin mai lungi). Acum vreau sa stiu (fara sa mai calculez, ca mi-e lene) cat ar trebui sa fie de lungi, ca sa ma apuc sa le fac din nou....nu de alta dar merg destul de des cu pasager.

post-13057-1270024216_thumb.jpg

post-13057-1270024227_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am o problema la alimentarea cu benzina, aveti idee ce-ar putea avea, avand in vedere urmatoarele detalii?:

 

1) 20 noiembrie - s-a intamplat prima oara din senin: aveam rezervorul plin, si totusi am ramas fara benzina (carburatoarele goale, filtru de benzina gol). Am lasat-o sa se odihneasca 10 minute, apoi a plecat mai departe in stare perfecta. Dupa 3 km, mi-a facut lafel. Iar lasat 10 minute, iar pornit si mers perfect.

2) 21 noiembrie dus la Clavi - facut carburatia (avea putina apa). Desi i-am zis clar ca nu baga benzina, el nici nu s-a uitat la asta, A UITAT TOTAL de ce i-am dus-o :lol:

3) 24 noiembrie - luat de la Clavi - in drum spre casa mi-a facut la fel (sunat pe Clavi si spus vreo doua despre muma-sa. O fi priceput omu nu zic nu, dar e miserupist, A UITAT de ce i-am dus-o; trebuia sa-i scriu pe hartie si sa i-o lipesc cu poxipol pe frunte).

4) 25 noiembrie - bagat la iernat de tot.

 

5) in martie - dupa o iarna intreaga, a pornit la primul buton. Am incalzit-o 5 minute, si iar a ramas fara benzina.

6) dus-o la Dual Tour (Pipera-Tunari-Yamaha) - mi-au curatat rezervorul, toata instalatia de benzina si carburatoarele. CEL PUTIN ASA A ZIS EL (eu sincer cred ca nici nu a desfacut-o) :)

7) Ramane fara benzina mai ales dupa ce trag mai tare de gaz (adica in treapata 2-a, a 3-a, a 4-a). Se vede filtrul de benzina gol. Daca strangi cu degetele (mulgi/pompezi) furtunul care iese din robinet, incepe sa curga benzina in filtru, si se umple.

 

- face la fel si pe ON si pe REZ, dar si pe PRI (deci nu e vina Vacuumului)

- gaurica aia din rezervor nu este infundata cu gunoaie (am mers si cu busonul desfacut sa intre aer, si a facut la fel), deci nu face vid.

- existenta filtrului in sine nu e de vina (pt ca 2 ani a mers perfect cu el)

- membrana robinetului este in stare perfecta

- gunoaie in rezervor, furtune si robinet CRED CA NU EXISTA, (pt ca nenea ala mic si rosu de la Dual Tours a zis ca le-a desfacut si curatat, DAR nu pot fi sigura, pt ca nu am stat langa el din pacate :P ... am job) :)

- pompa de benzina nu are, e prin cadere.

 

1 - Aveti idee ce altceva ar putea fi?

2 - Aveti va rog recomandari/ voturi/ opinii/ sugestii de mecanici buni? .....De data asta nu ma mai duc la mecanici recomandati de unul si de altul (indiferent cat de draga imi este persoana care face recomandarea), INSA, am nevoie de sugestiile si parerile voastre ca sa aleg pe acel mecanic/service care a avut cele mai multe voturi (si imi iau o zi libera de la munca, o paine si o sticla de apa SI STAU LANGA EL!!!!!!!)

 

Multumesc anticipat!

 

Incearca sa scoti filtrul de benzina de tot .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mesaj completat

Am vazut pe Louis kit-ul asta care inalta spatele motoretei cu aproximativ 3.5 cm (conform catalog). A instalat cineva asa ceva? Daca da, stiti care este dimensiunea intre gauri a fiecarei tije? La un moment dat am facut doua chestii d'astea dar se pare ca le-am facut prea lungi (respectiv cu 3.5 cm mai lungi decat originalele, pentru ca nu am calculat ca defapt pentru rezultatul final ar fi trebuit sa le fac doar cu putin mai lungi). Acum vreau sa stiu (fara sa mai calculez, ca mi-e lene) cat ar trebui sa fie de lungi, ca sa ma apuc sa le fac din nou....nu de alta dar merg destul de des cu pasager.

 

Salut!

Referitor la acele "oase" de inaltare/coborare, aceasi problema am avut-o si eu. Suza avea garda la sol atat de mica, incat, la hopuri mai mari atingeam cu cauciucul in contra-aripa (pasagera si bagaj serios :) ). insa motorul meu a vazut un kit de coborare in Germania inainte de al achizitiona. Tot ce pot sa iti spun referitor la lungimea acelor tije (oase cum le-am poreclit eu:D) este ca la kitul de coborare oasele erau mai lungi fata de cele stock. Am rezolvat problema inlocuind tot subansamblul telescop+oase cu unul stock SH, eu aveam montat un telescop de Bandit care se cam lasase..

Succes la rezolvarea problemei

Asfalt uscat :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, m-am decis asupra bateriei (Yuasa) si asupra placutelor de frana (SBS).

 

Insa, cel mai greu e sa ma decid asupra anvelopelor. Vreau unele cu aderenta cat mai buna atat pe uscat cat si pe ploaie. Din ce am citit, ar fi urmatoarele variante:

 

1. Metzeler Lasertec - unii au o parere foarte buna, altii total opusa (aderenta nu prea buna pe roata spate)

2. Pirelli Sport Demon - la fel ca si in cazul Metzeler

3. Bridgestone BT45 - mai mult recomandata pentru roata față

4. Michelin Pilot Road 2

5. Michelin Pilot Power - din cate am inteles, are o aderenta destul de buna

6. Dunlop Arrowmax - recomandata mai mult pentru roata spate

7. Continental RoadAttack - recomandat mai mult pt roata spate

8. Michelin PilotActiv - recomandat mai mult pt roata față

9. Metzeler Mt55

10. Continental Avenue

11. Continental Conti GO

 

Inteleg ca Metzeler face parte din grupul Pirelli.

 

Voi ce recomandati? Chiar am nevoie de o opinie!

 

Multumesc,

 

P.S. Bonus - atasez un rezumat facut de mine de la inceputul acestui thread pana in prezent :lol:

 

Suzuki GS 500 - rezumat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, m-am decis asupra bateriei (Yuasa) si asupra placutelor de frana (SBS).

 

Insa, cel mai greu e sa ma decid asupra anvelopelor. Vreau unele cu aderenta cat mai buna atat pe uscat cat si pe ploaie. Din ce am citit, ar fi urmatoarele variante:

 

Voi ce recomandati? Chiar am nevoie de o opinie!

 

Multumesc,

 

P.S. Bonus - atasez un rezumat facut de mine de la inceputul acestui thread pana in prezent :lol:

 

Suzuki GS 500 - rezumat

 

Eu mi-am pus BT45 si pe fata, si pe spate. Pentru mers "normal" eu cred ca-s foarte ok. Am mai mers si pe ploaie

din cand in cand (chiar cu vreo suta, pe A2), fara sa alunec sau mai stiu eu ce. Nu pot sa spun ca le-am testat limitele,

n-am mai mers cu alte cauciucuri noi, deci nu pot sa fac comparatii, dar nu le-am gasit nici o "vina" de cand le am.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

Referitor la acele "oase" de inaltare/coborare, aceasi problema am avut-o si eu. Suza avea garda la sol atat de mica, incat, la hopuri mai mari atingeam cu cauciucul in contra-aripa (pasagera si bagaj serios :) ). insa motorul meu a vazut un kit de coborare in Germania inainte de al achizitiona. Tot ce pot sa iti spun referitor la lungimea acelor tije (oase cum le-am poreclit eu:D) este ca la kitul de coborare oasele erau mai lungi fata de cele stock. Am rezolvat problema inlocuind tot subansamblul telescop+oase cu unul stock SH, eu aveam montat un telescop de Bandit care se cam lasase..

Succes la rezolvarea problemei

Asfalt uscat :lol:

 

Senchiu! Inteleg deci ca mie imi trebuie piesele astea mai scurte decat alea originale, nu mai lungi cum am crezut....ok..E un prim pas...imi ramane deci sa aflu cu cat sa le fac mai scurte...dar o metoda optima este ca tu sa-mi spui (daca poti) cu cat au fost mai lungi alea din kitul de coborare fata de alea originale! (si eventual cam cu cat (aproximativ) coborau ele coada motoretei....Si de aici, prin deductie, sa le scurtez eu corespunzator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Senchiu! Inteleg deci ca mie imi trebuie piesele astea mai scurte decat alea originale, nu mai lungi cum am crezut....ok..E un prim pas...imi ramane deci sa aflu cu cat sa le fac mai scurte...dar o metoda optima este ca tu sa-mi spui (daca poti) cu cat au fost mai lungi alea din kitul de coborare fata de alea originale! (si eventual cam cu cat (aproximativ) coborau ele coada motoretei....Si de aici, prin deductie, sa le scurtez eu corespunzator.

 

Maine dimineata o sa masor oasele vechi (din kitul de coborare, care apropo..lasa motorul cu aprox 3-4 cm), dupa care o sa incerc sa masor si cele stock care sunt acum pe motor (sa vad ce solutie gasesc sa le masor fara sa fiu nevoit sa le dau jos :lol: ) si revin cu un reply.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...