adryandaniel Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Mc de informatie. Cred ca am gasit faruri, o sa ma interesez sa vad ce fire are Am luat bujie B8ES dar sincer sa fiu nu cred ca se potrivesc. Motocicleta are bujie DPR8EA-9, dar la eu am seria GM51A 500836. Undeva mai inapoi spune un coleg ca este buna si B8ES dar sincer nu cred ca se potriveste. Oricum voi incerca sa vad daca se potrivesc Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Depinde ce fel de faruri vrei sa pui ... partea electrica nu cred ca trebuie modificata...nu vad de ce. Eu unu mi-am luat o masca de streetfighter cu doua faruri doar ca inca n-am montat-o, a venit cu cablajul facut cu tot. Gaseste-ti modelul de far pe care-l vrei si vezi ce fire are sau ce-i trebuie sa functioneze. poti sa pui o poza cu masca te rog ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Daca problema e garnitura,faci asa :-cumperi silicon pentru temperaturi inalte de la magazin cu specific auto(e un silicon rosu,la tub ca pasta de dinti,max. 10 lei) -incalzesti un pic motorul -desfaci intinzatorul,scoti garnitura, degresezi bine suprafetele metalice -manjesti frumos garnitura pe ambele fete, o pui pe pozitie si strangi intinzatorul.trebuie sa te miste repede ca se usuca siliconul la suprafata in cateva minute si nu mai face priza. -lasi motorul in pace cateva ore dupa operatiune Daca pui prea putin silicon nu etanseaza.La strangerea la loc a intinzatorului siliconul trebuie sa iasa un pic prin jurul garniturii.Surplusus se curata cu o carpa.Daca ai locuri pe langa garnitura unde siliconul nu a fost impins in afara trebuie sa desfaci si sa manjesti iar garnitura. Daca prima varianta nu merge sau daca ai garnitura rupta/ciupita/etc. cauti clingherit - din asta se fac garniturile,il gasesti la fasii de 20 cm latime,are culoare verzulie-eventual intr-un targ,un talcioc cu specific de chestii vechi si nimicuri. Ti-o faci tu acasa garnitura-se taie cu foarfeca- si reiei procesul cu manjit cu silicon. Bafta si spor la treaba! ..la cele spuse de @andu_wasup (caruia ii si multumesc pe aceasta cale) vin in completare si cu niste poze si explicatii suplimentare... ..astfel dupa demontare (pe care o recomand sa fie facuta dupa ce in prealabil s-au indepartat: saua, carene laterale, rezervor, filtru de aer, carburatoare...eu am reusit sa'l demontez si fara sa ''elimin'' nimic din cele enumerate ...dar trebuie rabdare/timp .. iar la montare obligatoriu vor trebui demontate si cele enumerate..) lucrurile arata astfel: ..dupa demontare se va verifica daca intinzatorul functioneaza corespunzator, daca este retractabil din surubul de tensionare..sa nu fie blocat sau alte cele..daca este defect se poate achizitiona unul nou ...la un pret actual de aprox 100€; unul second fiind intre 45€-60€ desi peste tot e nerecomandat utilizarea unuia SH..eu am ramas cu cel original dat fiind faptul ca isi facea treaba..si ca ''diagnosticul'' dat a fost: garniturile ..garniturile le'am facut din clingherit (o coala de 500mmX500mm, 0.5mm grosime a costat 12Lei) eu am facut cate doua din fiecare tip si le'am lipit intre ele cu un prenandez (0.5mm e destul de subtire) ..in varianta executata de mine ..datorita faptului ca aveam ''vaporizatii de ulei'' prin zona camerei arcului de tensionare ..am renuntat la puferul de cauciuc si am ''proiectat'' o garnitura de clingherit plina ..pentru capacul acestei camere ..astfel ca si montajul a fost facut in doua etape, dat fiind faptul ca trebuie detensionat surubul la montare..ulterior fiind etansat si capacul detasabil ..in esenta treaba este relativ simpla ..cu putina documentare (manual/forum) in prealabil si putina indemanare..se rezolva ''elegant'' ..mult succes... desi imi doresc sa nu aveti nevoie de asta ! Editat Aprilie 19, 2010 de CDCriss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 frumoasa lectia. Eu n-am inteles nimic. Ne poti spune celor necunoscatori de ce ai facut treaba de mai sus? Nu am imaginea pentru ce ai face chestia asta si ce reprezinta ce ai demontat. Multumim! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CDCriss Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Salutare la toti ..am si eu o problema ..poare ma ajuta careva cu un sfat, idee ... ...de ceva vreme am o scurgere de ulei, ''vaporizatii la turatii mari'' pe undeva pe la intinzatorul lantului de distributie ... as vrea sa stiu cat de complicat poate fi sa schimb o garnitura ..eventual sa etansez cumva cu un silicon rezistent la temperatura... ...am studiat deja acest capitol in manual (ma rog cat am putut sa inteleg din EN + imaginile explicative) ..dar as vrea sa stiu ce probleme ..si la ce sa fiu atent cand pun in practica acest lucru..plus de asta poate ma puteti indruma si de unde pot achizitiona o garnitura noua .. ...intrebarea de top.. este de unde as putea sa imi dau seama .. daca e o chestie ..de garnitura (etanseitate) ..sau intinzatorul are o defectiune si poate trebuie schimbat ?! ..daca a facut cineva asta ..mi'ar prinde bine niste sfaturi ....eventual daca e foarte complicat sa stiu sa merg intr-un service..desi cred ca o pot face si eu daca e vorba de o garnitura .. Va multumesc anticipat.. @warlock si altii.. aici era problema ... scurgeri de ulei pe la intinzatorul lantului de distributie Editat Aprilie 19, 2010 de CDCriss Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangeorzanpaul Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Salutare tuturor, Stie careva cum se pot curata pe interior indicatoarele vitezometru si turometru? Din cate stiu eu sunt capsate ,sau nu stiu eu bine si chear se pot desface pentru a putea fi stearse si pe interior (si aici ma refer la plasticul acela prin care se vad indicatiile) Daca stie careva cum se face sau daca face careva asa ceva -va rog sa imi spuneti si mie , pentru ca ale mele sunt murdare pe interior si nu stiu cum sa fac sa le curat. Multumesc si bafta tuturor -asfalt uscat- Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 se pot desface. e doar o garnitura de cauciuc. in spatele indicatoarelor, sunt patru suruburi. le desfaci p-alea. nu strici nimic. e piulita nr.9 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salutare, poate sa imi spuna cineva cat de complicat e sa maresti nivelul de combustibil in carburatoare? Cat e de safe sa o desfaci daca nu te prea pricepi la mecanica... sau la aceste plutitoare nu se poate ajunge relativ usor? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 se pot desface. e doar o garnitura de cauciuc. in spatele indicatoarelor, sunt patru suruburi. le desfaci p-alea. nu strici nimic. e piulita nr.9 de ce incurci lumea ... ? @sangeorzanpaul eu am desfacut cadranele ceasurilor ... sa le schimb culoarea. Tre sa desfaci ca in filmuletul urmator ... dar cu mare grija sa nu strici / deformezi prea rau "tabla" din care-i facuta rama ce tine geamul ... dupa care le stergi frumos sa luceasca precum ale mele. Iar daca tot n-ai ce face le poti schimba si culoarea / desenul / scrisul sau orice-ti trece prin cap ... vezi si .Numai bine - spor la treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salutare, poate sa imi spuna cineva cat de complicat e sa maresti nivelul de combustibil in carburatoare? Cat e de safe sa o desfaci daca nu te prea pricepi la mecanica... sau la aceste plutitoare nu se poate ajunge relativ usor? Mersi. Pentru ca nu prea te pricepi te sfatuiesc sa nu incerci. Procesul in sine nu este extraordinar de complicat. Sincer nu stiu daca poti sa faci chestia asta fara sa dai carburatoarele jos.... habar n-am... sigur poti s-o faci daca le dai jos ( demontat rezervor eventual impreuna cu carenele de la codita, filtru de aer, matze de la carburatoare si in sfarsit carburatoarele). Dupa ce desfaci cele doua capace de la camerele de nivel, te poti juca cum vrei tu cu plutitoarele alea (teoretic strambi tablita de care sta prins cuiul poantou...sau asa imi aduc eu aminte acum).Cat? si cum? asta-i toata fenta de jmecher. Cat e de "safe"? Pentru tine e safe (nicio piese din astea enumerate mai sus nu este suficient de grea sa-ti cada pe picior si sa-l striveasca . Pentru motoreta nu e safe. Lasa pe cineva care se pricepe sau daca ai ambitie citeste manualul de reparatie pe care presupun ca-l ai, intelege ce scrie acolo si spor la treaba! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
serbi_no1 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Salutari tuturor! Am, dat jos de pe GS-ul meu semnalizarile, oglinzile, similare cu cele originale cromate si un parbriz Givi. Sunt inca utilizabile, in sensul ca din 4 semnale, pot fi recuperate doua, unei oglinzi ii lipseste un capacel de plastic, iar parbrizul pare chiar OK. Le ofer cu placere oricui are nevoie de ele, mie deja imi prisosesc. Va rog, dk e cineva interesat sa-mi dea un PM, e mai usor sa observ. salut as avea nevoie de parbriz si de oglinzi ,eu nu le am deloc.ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Pentru ca nu prea te pricepi te sfatuiesc sa nu incerci. Procesul in sine nu este extraordinar de complicat. Sincer nu stiu daca poti sa faci chestia asta fara sa dai carburatoarele jos.... habar n-am... sigur poti s-o faci daca le dai jos ( demontat rezervor eventual impreuna cu carenele de la codita, filtru de aer, matze de la carburatoare si in sfarsit carburatoarele). Dupa ce desfaci cele doua capace de la camerele de nivel, te poti juca cum vrei tu cu plutitoarele alea (teoretic strambi tablita de care sta prins cuiul poantou...sau asa imi aduc eu aminte acum).Cat? si cum? asta-i toata fenta de jmecher.Cat e de "safe"? Pentru tine e safe (nicio piese din astea enumerate mai sus nu este suficient de grea sa-ti cada pe picior si sa-l striveasca . Pentru motoreta nu e safe. Lasa pe cineva care se pricepe sau daca ai ambitie citeste manualul de reparatie pe care presupun ca-l ai, intelege ce scrie acolo si spor la treaba! Mersi... pai m-am uitat in manual... acolo este definit distanta standard intre pozitia inchis/deschis a acelei tablite, motivul pentru care mie mi se pare ca e mic nivelul, este urmatorul: accelerez in prima treapta, schimb si accelerez in treapta a doua, iar in momentul in care ajunge la aprox 8000rpm pastrez turatia... in cateva secunde cade in cap... daca ii dau putin drumul la acceleratie isi revine si pot accelera din nou... daca tin iar in turatie, face la fel.... In schimb daca nu vreau sa sprintez cu ea, merg mai domol/mai incet atunci nu apare aceasta problema. Daca ai/aveti alta parere legata de problema, decat nivelul de combustibil in carb. astept cu curiozitate. Multumesc si numai bine! ps. intrebarea daca e safe, chiar nu ma gandeam la degetele de la picioare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Mersi... pai m-am uitat in manual... acolo este definit distanta standard intre pozitia inchis/deschis a acelei tablite, motivul pentru care mie mi se pare ca e mic nivelul, este urmatorul: accelerez in prima treapta, schimb si accelerez in treapta a doua, iar in momentul in care ajunge la aprox 8000rpm pastrez turatia... in cateva secunde cade in cap... daca ii dau putin drumul la acceleratie isi revine si pot accelera din nou... daca tin iar in turatie, face la fel.... In schimb daca nu vreau sa sprintez cu ea, merg mai domol/mai incet atunci nu apare aceasta problema. Daca ai/aveti alta parere legata de problema, decat nivelul de combustibil in carb. astept cu curiozitate. Multumesc si numai bine! ps. intrebarea daca e safe, chiar nu ma gandeam la degetele de la picioare Simptoma asta pare intradevar legata de nivelul prea mic al benzinei in camerele de nivel constant din carburatoare. Cum nu sunt mecanic, nu-mi vine in minte si alta cauza. (dilema este: a umblat cineva la nivel si de atunci nu mai merge, sau pana acum a mers bine cu nivelul asta si deodata nu a mai mers?) Ma gandesc ca nivelul nu se da singur mai mic decat daca ai tu karma rea. acum, daca ce masori tu acolo difera de ce zice in carte, e clar ca trebuie sa rezolvi problema. Daca o faci singur ai avantajul ca poti sa-ti dai o bere la sfarsit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Aprilie 21, 2010 Share Postat Aprilie 21, 2010 Simptoma asta pare intradevar legata de nivelul prea mic al benzinei in camerele de nivel constant din carburatoare. Cum nu sunt mecanic, nu-mi vine in minte si alta cauza. (dilema este: a umblat cineva la nivel si de atunci nu mai merge, sau pana acum a mers bine cu nivelul asta si deodata nu a mai mers?) Ma gandesc ca nivelul nu se da singur mai mic decat daca ai tu karma rea. acum, daca ce masori tu acolo difera de ce zice in carte, e clar ca trebuie sa rezolvi problema. Daca o faci singur ai avantajul ca poti sa-ti dai o bere la sfarsit o sa-mi dau daca reusesc sa rezolv singur, fii sigur! Adevarul e ca DA s-a umblat... am ramas cu cuiul pontou blocat pe deschis odata si incercam sa imi duc motorul pe roti la un service sa nu platesc transport... am fortat pornirea chiar daca innota in benzina... rezultatul un nou schimb de ulei dar asta e alta tema... inapoi la carburatoarele noastre: DA s-a umblat/curatat/sincronizat respectiv s-a setat (incorect din pacate .....) Acum nu stiu ce sa fac... merg ma plang la service??? problema e ca de atunci a trecut o iarna, cu motorul in casa, e logic ca nu s-a dereglat singur daca acolo e problema, doar ca eu nu cred ca o sa ma creada pe cuvant, cum ca nimeni nu a umblat Nu am observat mai repede din pacate... asa sunt incepatorii ca mine, de multe ori platesc lectia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 sa vedeti ce am patit! eu fac drumuri sfantu gheorghe- cluj destul de regulat, in functie de vreme... si ultima data cand am ajuns la cj, am observat ceva care arata ca o pietricica pe cauciucul din spate.. nu i-am dat impotanta.. avea sub 5 mm in diagonala... si plec inapoi cu suzi si nu fac 80 km de la cj si ... pana... in mijlocu' lu nicaieri!... ce sa fac??!? am dat cheie si am mers aplecat in fata ff incet pana in primu sat,pt ca nu eram char pe janta, unde am gasit un service care mi-a facut pana... pacat ca mi se taiase cauciucul de la mers aproape pe janta. dar nu de tot! la limita dintre "de tot" si "ba, te mai tine"... mai aveam 200+ de km pana acas... cei mai lungi din viata mea. daca exploda sigur ajungeam sub un tir! morala: inspectati mereu motoru inaitnte de drum lung... pietricica s-a dovedit a fiu un cui de potcoava lung de 3-4 cm ... Acum... stie careva pe unde sa caut prin forumu asta cum se modifica suzi ca sa ii pun cauciuc de 150? asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 sa vedeti ce am patit! eu fac drumuri sfantu gheorghe- cluj destul de regulat, in functie de vreme... si ultima data cand am ajuns la cj, am observat ceva care arata ca o pietricica pe cauciucul din spate.. nu i-am dat impotanta.. avea sub 5 mm in diagonala... si plec inapoi cu suzi si nu fac 80 km de la cj si ... pana... in mijlocu' lu nicaieri!... ce sa fac??!? am dat cheie si am mers aplecat in fata ff incet pana in primu sat,pt ca nu eram char pe janta, unde am gasit un service care mi-a facut pana... pacat ca mi se taiase cauciucul de la mers aproape pe janta. dar nu de tot! la limita dintre "de tot" si "ba, te mai tine"... mai aveam 200+ de km pana acas... cei mai lungi din viata mea. daca exploda sigur ajungeam sub un tir! morala: inspectati mereu motoru inaitnte de drum lung... pietricica s-a dovedit a fiu un cui de potcoava lung de 3-4 cm ... Acum... stie careva pe unde sa caut prin forumu asta cum se modifica suzi ca sa ii pun cauciuc de 150? asfalt uscat! bine ca ai ajuns acasa sa ne povestesti...deci eu sincer nu prea cred ca astea "tubeless" explodeaza ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sangeorzanpaul Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 de ce incurci lumea ... ? @sangeorzanpaul eu am desfacut cadranele ceasurilor ... sa le schimb culoarea. Tre sa desfaci ca in filmuletul urmator ... dar cu mare grija sa nu strici / deformezi prea rau "tabla" din care-i facuta rama ce tine geamul ... dupa care le stergi frumos sa luceasca precum ale mele. Iar daca tot n-ai ce face le poti schimba si culoarea / desenul / scrisul sau orice-ti trece prin cap ... vezi si .Numai bine - spor la treaba. Multumesc frumos de indicatii O sa ma uit si o sa vad cat e de complicat Daca tu deja ai facut chestia asta nu imi dai nr tau de telefon sa vb. Multumesc inca o data Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 Multumesc frumos de indicatiiO sa ma uit si o sa vad cat e de complicat Daca tu deja ai facut chestia asta nu imi dai nr tau de telefon sa vb. Multumesc inca o data Am toate datele de contact la profil; inclusiv adresa de mail, messenger si chiar si nr de telefon. Ne auzim cand doresti... aproape...azi nu prea mai am baterie la telefon ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) sa vedeti ce am patit! eu fac drumuri sfantu gheorghe- cluj destul de regulat, in functie de vreme... si ultima data cand am ajuns la cj, am observat ceva care arata ca o pietricica pe cauciucul din spate.. nu i-am dat impotanta.. avea sub 5 mm in diagonala... si plec inapoi cu suzi si nu fac 80 km de la cj si ... pana... in mijlocu' lu nicaieri!... ce sa fac??!? am dat cheie si am mers aplecat in fata ff incet pana in primu sat,pt ca nu eram char pe janta, unde am gasit un service care mi-a facut pana... pacat ca mi se taiase cauciucul de la mers aproape pe janta. dar nu de tot! la limita dintre "de tot" si "ba, te mai tine"... mai aveam 200+ de km pana acas... cei mai lungi din viata mea. daca exploda sigur ajungeam sub un tir! morala: inspectati mereu motoru inaitnte de drum lung... pietricica s-a dovedit a fiu un cui de potcoava lung de 3-4 cm ... Acum... stie careva pe unde sa caut prin forumu asta cum se modifica suzi ca sa ii pun cauciuc de 150? asfalt uscat! in legatura cu cuiul un spray din ala pentru pana cred ca iti rezolva problema pe moment sa nu iti mai strici cauciucul. da se stie am mai pus link-ul eu si inca o persoana cu multe pagini mai in urma: http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearWheel Editat Aprilie 22, 2010 de pogor[frate] Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreiganea Postat Aprilie 22, 2010 Share Postat Aprilie 22, 2010 (editat) multumesc, stiu si eu linku asta, dar daca e careva care a facut-o totusi pe pielea lui? parca citisem de careva care chiar shi-a schimbat cauciucu! Editat Aprilie 22, 2010 de andreiganea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 (editat) multumesc, stiu si eu linku asta, dar daca e careva care a facut-o totusi pe pielea lui? parca citisem de careva care chiar shi-a schimbat cauciucu! roata mai mare pe spate (si janta si cauciuc) are Angel Editat Aprilie 23, 2010 de mihai_2b3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 stie cineva daca se intampla ceva cand pun o toba de motor mai mare in cilindree pe gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai_2b3 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 stie cineva daca se intampla ceva cand pun o toba de motor mai mare in cilindree pe gs? sa-mi dau si eu cu parerea ... ca inginer mecanic nu sunt. O sa trebuiasca reglata carburatia daca-i modifici evacuarea (alt model de toba fie mai mare, fie mai mica) in rest ... Eu mi-am pus doua tobe goale fara sa-i reglez carburatia si-mi da rateuri pe frana de motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
me.alex90 Postat Aprilie 23, 2010 Share Postat Aprilie 23, 2010 sa-mi dau si eu cu parerea ... ca inginer mecanic nu sunt.O sa trebuiasca reglata carburatia daca-i modifici evacuarea (alt model de toba fie mai mare, fie mai mica) in rest ... Eu mi-am pus doua tobe goale fara sa-i reglez carburatia si-mi da rateuri pe frana de motor. adica trebuie reglat aerul la carburatoare sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
arrakis Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) Salutare GS-isti, Am doua vesti, una buna si una mai putin buna . O sa incep cu a doua: imi vand GS-ul :|. Nu o fac ca sa tradez si sa trec la altceva (salut nk155 ), doar o sa iau o mica pauza de la motociclism. Vestea buna e ca am diverse goodies pentru voi : - genti laterale - manusi de vara madhead - manusi de iarna CafeRacer - casca Caberg - ceasuri de sincronizare - tester compresie - genunchere - doua perechi - armura super shield Si mai sunt cateva de care nu imi amintesc acum . O sa revin cu mai multe detalii si cu poze in curand. a! toate de mai sus sunt in stare foarte buna; unele sunt chiar noi: tester de compresie folosit de exact 3 ori, iar ceasurile de sincronizare de doua ori. Editat Aprilie 26, 2010 de arrakis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.