brandon75 Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Salut! Ce mai fac motoarele voastre? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 m'am gandit si la vaianta asta, e de rezerva 2 proictoare de masina, rotunde, adaptate pe carcasa celui vechi (doar carcasa a rasmas din el) Incearca un e-bay Daca nu, spune daca poti sa dai o fuga pana in Bucuresti - aici ai putea sa comanzi piese de far, cunosc eu pe cineva. Am avut si eu probleme cu farul si am gasit (dupa ceva cautari, ce-i drept) lentila separat, de comandat. Drum uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 (editat) Incearca un e-bay Daca nu, spune daca poti sa dai o fuga pana in Bucuresti - aici ai putea sa comanzi piese de far, cunosc eu pe cineva. Am avut si eu probleme cu farul si am gasit (dupa ceva cautari, ce-i drept) lentila separat, de comandat. Drum uscat! Cum adica - lentila separat? Pai ce faci cu ea? La modelu' asta de far nu poti sa separi sticla de carcasa (din cate stiu eu) decat daca esti un chinez care cauta desvarsirea. Oricum, iti trebuie cine stie ce ghinion teribil si karma rea sa ti se sparga lentila si restul farului sa fie intreg (asta ca sa aiba noima sa cumperi doar lentila), dar dup'aia sa vad cum o bagi la loc. Daca ai detalii pe care eu sa le inteleg despre piesele astea de far lasa-mi si mie un contact pentru ca ma intereseaza. M-am mai plans eu ceva mai demult despre faptul ca la farul meu (nu stiu daca la toate made by TCP) pentru ca nu se poate regla separat bataia fazei scurte si bataia fazei lungi, am ceva probleme cu luminile... Editat Iunie 5, 2010 de alexinc00 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PzKpfW Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 (editat) Cum adica - lentila separat? Pai ce faci cu ea? La modelu' asta de far nu poti sa separi sticla de carcasa (din cate stiu eu) decat daca esti un chinez care cauta desvarsirea. Oricum, iti trebuie cine stie ce ghinion teribil si karma rea sa ti se sparga lentila si restul farului sa fie intreg (asta ca sa aiba noima sa cumperi doar lentila), dar dup'aia sa vad cum o bagi la loc.Daca ai detalii pe care eu sa le inteleg despre piesele astea de far lasa-mi si mie un contact pentru ca ma intereseaza. M-am mai plans eu ceva mai demult despre faptul ca la farul meu (nu stiu daca la toate made by TCP) pentru ca nu se poate regla separat bataia fazei scurte si bataia fazei lungi, am ceva probleme cu luminile... Nu am avut niciodata GS, dar din cate stiu eu, la toate modelele lentila farului e din sticla, deci se poate separa de restul corpului de far. Si da, asta se poate sparge separat iar farul sa ramana intact. Cum? Iei o piatra mare, la viteza ; sau pur si simplu dai cu farul de pamant, socul indoaie putin rama si de la presiune sticla se sparge (ma refer aici la ce se poate intampla la GS 500 naked). Eu exact asa am patit la fostul Monster. Apoi am cautat il lung si in lat pe net sa gasesc lentila care sa se potriveasca - farul era intact in afara de lentila, iar la Ducati nu se vindeau decat faruri cu totul. Am reusit sa gasesc un anumit model de BMW care avea aceeasi lentila la far, dupa care am cautat pe net unde pot sa cumpar piesa separat. Am gasit si am vorbit cu Dilly (tipul despre care spuneam ca poate comanda orice de oriunde), care mi-a adus lentila intr-o saptamana, din UK. Cam asta e Drum uscat! Editat Iunie 5, 2010 de PzKpfW Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
"Fanes" Postat Iunie 5, 2010 Share Postat Iunie 5, 2010 Salut! Ce mai fac motoarele voastre? nush ce fac GS-urile baietilor ..dar al tau pare ca este in al IX-lea cer! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vazilro Postat Iunie 6, 2010 Share Postat Iunie 6, 2010 Salutare, am si eu nevoie de un releu de semnalizare. Are cineva? sau unde pot gasii? Te duci la orice magazin de piese auto si ceri un releu electronic de semnalizare de dacie. Acelasi lucru face si pe dacie si si pe gs. Palpaie . Si scapi cu 13 lei. Orice electrician fost miner ti-l monteaza. Pe mine asa m-o invatat Ovidiu, celmai bun meserias din lume Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 multumesc de raspunsuri, mentionez, din nou, ca farul e pentru modelul carenat iar carcasa are doar o ureche de prindere rupta (celelalte 3 sunt intacte). are geamul spart. lupele din interior la fel. geamul era lipit etans cu ceva silicon. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexinc00 Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Nu am avut niciodata GS, dar din cate stiu eu, la toate modelele lentila farului e din sticla, deci se poate separa de restul corpului de far. Si da, asta se poate sparge separat iar farul sa ramana intact. Cum? Iei o piatra mare, la viteza ; sau pur si simplu dai cu farul de pamant, socul indoaie putin rama si de la presiune sticla se sparge (ma refer aici la ce se poate intampla la GS 500 naked). Eu exact asa am patit la fostul Monster. Apoi am cautat il lung si in lat pe net sa gasesc lentila care sa se potriveasca - farul era intact in afara de lentila, iar la Ducati nu se vindeau decat faruri cu totul. Am reusit sa gasesc un anumit model de BMW care avea aceeasi lentila la far, dupa care am cautat pe net unde pot sa cumpar piesa separat. Am gasit si am vorbit cu Dilly (tipul despre care spuneam ca poate comanda orice de oriunde), care mi-a adus lentila intr-o saptamana, din UK. Cam asta e Drum uscat! OK...am inteles...tu spui lentila la geamul de la far....eu ii spun doar geam. Si lentila ii spun la lupa de la faza scurta. De aici mica neintelegere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Iunie 7, 2010 Share Postat Iunie 7, 2010 Acum am 130 70 17 pe spate, vreau 150 70 17 ....ce parere aveti merge fara modificari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Salutari! A incercat cineva sa puna semnalizatoare cu leduri in locul celor de fabrica fara sa schimbe releul de semnalizare? Daca leg in paralel semnalizatorul vechi cu cel pe leduri merge perfect dar separat semnalizatorul cu leduri are un consum prea mic (1W) si relelul nu reactioneaza.... ma gandem sa leg in paralel in locul becului o rezistenta sau nu stiu eventual sa fac o alta "magie" electronica. Idei? Solutii? Mersi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dare50 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Am pus la a mea semnalizari cu led-uri. Nu a functionat decat prin incercari. Nici cu releu special ptr leduri nu a mers decat dupa ce am pus si rezistente in paralel. Ce e ciudat este ca daca nu are rezistenta necesara fie nu se aprind niciunul fie toate 4 simultan. Daca esti in Cluj putem sa ne intalnim sa iti arat solutia mea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 (editat) Am pus la a mea semnalizari cu led-uri. Nu a functionat decat prin incercari. Nici cu releu special ptr leduri nu a mers decat dupa ce am pus si rezistente in paralel. Ce e ciudat este ca daca nu are rezistenta necesara fie nu se aprind niciunul fie toate 4 simultan. Daca esti in Cluj putem sa ne intalnim sa iti arat solutia mea. Nu sunt tocmai din cluj dar daca ai timp putem sa ne vedem dupa ce ies de la servici pe la 4. Intrebare ar fi ce valoare au rezistentele puse de tine, ca ieri am incercat cu rezistente de 470 ohmi (doar de astea aveam acasa) si daca porneam semnalizarea spre stanga de ex., mergea ok dar din pacate foarte foarte slabut se aprindeau si cele din dreapata (si invers la fel). Editat Iunie 8, 2010 de dedics Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dare50 Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 Nu sunt tocmai din cluj dar daca ai timp putem sa ne vedem dupa ce ies de la servici pe la 4. Intrebare ar fi ce valoare au rezistentele puse de tine, ca ieri am incercat cu rezistente de 470 ohmi (doar de astea aveam acasa) si daca porneam semnalizarea spre stanga de ex., mergea ok dar din pacate foarte foarte slabut se aprindeau si cele din dreapata (si invers la fel). cred ca astea le-am pus eu http://www.louis.de/_405bb948c98bb7972712d...;artnr=10032063 dar si releul e schimbat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Iunie 8, 2010 Share Postat Iunie 8, 2010 cred ca astea le-am pus eu http://www.louis.de/_405bb948c98bb7972712d...;artnr=10032063 dar si releul e schimbat In primul rand multumesc pentru sfat, iar in al doilea rand cei care vor sa isi inlocuiasca semnalizatoarele aruncati o privire AICI In afara de aceasta solutie exista varianta inlocuirii releului de semnalizare cu unul digital la care timpii de inchidere/deschidere a circuitului nu depind de consumatorii aflati in circuit ca si la unul "old school" (mecanic). Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Acum am 130 70 17 pe spate, vreau 150 70 17 ....ce parere aveti merge fara modificari? eu am avut 140 pe spate si incapea la limita fara nici o modificare, 150 nu cred ca incape si nici nu cred ca e recomandat sa pui 150 pe janta aia... success Mesaj completat Salutari! A incercat cineva sa puna semnalizatoare cu leduri in locul celor de fabrica fara sa schimbe releul de semnalizare? Daca leg in paralel semnalizatorul vechi cu cel pe leduri merge perfect dar separat semnalizatorul cu leduri are un consum prea mic (1W) si relelul nu reactioneaza.... ma gandem sa leg in paralel in locul becului o rezistenta sau nu stiu eventual sa fac o alta "magie" electronica. Idei? Solutii? Mersi! la ce vrei neaparat cu led-uri... ?? eu am pus semnalizari micute, care arata foarte bine si vad super tare fara absolut nici o modificare la instalatia electrica... sunt semnalizari cu bec halogen de 21 w... arata ca in poza, daca vrei mai multe detalii contacteaza-ma... success Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 Cat au costat semnalizarile cu halogen ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Iunie 9, 2010 Share Postat Iunie 9, 2010 eu mi le-am luat acum un an din spania... am iesit la 10 eur bucata, din cate am vazut sunt si in louis Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 Daca vreti neaparat cauciuc mai lat,puneti maxim de 140/70-17,daca puneti de 150 o blegiti de tot ) ca veni vorba de semnalizari,eu mi-am pus unele cu folie de carbon pe ele,micute triunghiulare.Faine. 35 lei/set de 2(pentru cine mai vrea) Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovi_zd3 Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 (editat) salut baieti ...nou posesor de Gs500 din 1999...l-am cumparat acum 2 zile dar are o "bataie "la motor la relantii in sarcina dispare, m-am gandit sa il desfac sa verific cuzineri si ce mai e nevoie, am demontat jumatate de motor si mi-a cazut de undeva un arc mic si o bucatica de metal (care venea in arc ) cu capul in forma de semibila nu stiu cum sa ii zic, nu imi dau seama de unde poate fi sau poate nu este de la el si a ramas pe jos de la vreo masina ... voi reveni cu poze poate stie cineva de unde ar putea fi si problema a2a, in partea dreapta la incarcare e normal sa fie ulei ? bobiajul respectiv (ma gandesc ca se ocupa cu incarcarea ) sa stea in ulei ?:-? P.S: cuzineti de unde as putea face rost ? :-? Editat Iunie 12, 2010 de Ovi_zd3 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby-s Postat Iunie 12, 2010 Share Postat Iunie 12, 2010 salut baieti ...nou posesor de Gs500 din 1999...l-am cumparat acum 2 zile dar are o "bataie "la motor la relantii in sarcina dispare, m-am gandit sa il desfac sa verific cuzineri si ce mai e nevoie, am demontat jumatate de motor si mi-a cazut de undeva un arc mic si o bucatica de metal (care venea in arc ) cu capul in forma de semibila nu stiu cum sa ii zic, nu imi dau seama de unde poate fi sau poate nu este de la el si a ramas pe jos de la vreo masina ... voi reveni cu poze poate stie cineva de unde ar putea fi si problema a2a, in partea dreapta la incarcare e normal sa fie ulei ? bobiajul respectiv (ma gandesc ca se ocupa cu incarcarea ) sa stea in ulei ?:-?P.S: cuzineti de unde as putea face rost ? :-? cuzinetii se comanda de la suzuki, au un cod pe ei si se iau numai dupa codul ala nu se potrivesc de la un gs500 la altul, ca i-am schimbat eu.10-15 euro setul ca vin cate 2 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 Daca vreti neaparat cauciuc mai lat,puneti maxim de 140/70-17,daca puneti de 150 o blegiti de tot ) ca veni vorba de semnalizari,eu mi-am pus unele cu folie de carbon pe ele,micute triunghiulare.Faine. 35 lei/set de 2(pentru cine mai vrea) Numai bine! Multumesc pentru sfaturi, dar stiti ma gindeam eu asa un pic...joponezul ala cind a construit moto..si a spus ca un Dumnezeu " TU VEI MERGE INCALTATA CU 130/70 17" oare a spus aiurea.? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marutza06 Postat Iunie 14, 2010 Share Postat Iunie 14, 2010 (editat) La ce pret ? Salut! daca ti-ai facut rost de belly fairing, as vrea si eu niste sfaturi;). Vreau sa-l modific pe placul meu, cu niste crash-paduri, belly fairing, stop sport, oglinzi de carbon. Maine ma duc pana la un nene care se ocupa cu carene de cross-uri si enduro, poate rezolv cu el si imi face una la comanda Pana acuma am pe ea toba de la un Ninja, masca cyclop, semnalizari sport pe halogen. De asemenea mai vreau sa-i schimb cauciucurile(cel de pe spate ii 98% dar ii bun pt enduro:)). Am pus 3 poze, data nu corespunde, iar semnalizarile nu le aveam puse.Bafta tuturor! Editat Iunie 14, 2010 de marutza06 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Stefan_Sv650sf Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Si eu cu cosmetica... ca na poate nu vrea vre-unu sa se murdareasca pe maini! Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 salut baieti ...nou posesor de Gs500 din 1999...l-am cumparat acum 2 zile dar are o "bataie "la motor la relantii in sarcina dispare, m-am gandit sa il desfac sa verific cuzineri si ce mai e nevoie, am demontat jumatate de motor si mi-a cazut de undeva un arc mic si o bucatica de metal (care venea in arc ) cu capul in forma de semibila nu stiu cum sa ii zic, nu imi dau seama de unde poate fi sau poate nu este de la el si a ramas pe jos de la vreo masina ... voi reveni cu poze poate stie cineva de unde ar putea fi si problema a2a, in partea dreapta la incarcare e normal sa fie ulei ? bobiajul respectiv (ma gandesc ca se ocupa cu incarcarea ) sa stea in ulei ?:-?P.S: cuzineti de unde as putea face rost ? :-? In partea dreapta a motorului este alternatorul(ce se ocupa cu in icarcarea ) acolo trebe sa fie uscat-uscat. Daca e ulei,trebuie sa schimbi simeringul din partea exterioara a rulmentului,peste acel simering vine rotorul de la alternator. Eu aveam o bataie extraordinara la motor intre 4.000rpm si 6.000 rpm, si intr-o zi am desfacut rezervorul(de ce numai stiu,oricum decurand) Cand il pun la loc,nu se mai audea nimic .Am tras 2 injuraturi si de drag mergeam cu ea la 5.000rpm ,si nu-mi venea a crede!!! Asa ca,vedeti sa nu aveti,ca si in cazul meu,rezervorul pus prost si sa zdrongane(eu credeam ca sunt jocurile de la supape,ma cam intristasem cand l-am auzit) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Iunie 16, 2010 Share Postat Iunie 16, 2010 Intrucat azi am vandut GS-ul, va salut pe toti cei care ati ramas fideli brandului si va doresc spor la cat mai multi kilometri fara probleme! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.