Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

m'am gandit si la vaianta asta, e de rezerva :lol: 2 proictoare de masina, rotunde, adaptate pe carcasa celui vechi (doar carcasa a rasmas din el)

 

Incearca un e-bay :what:

 

Daca nu, spune daca poti sa dai o fuga pana in Bucuresti - aici ai putea sa comanzi piese de far, cunosc eu pe cineva. Am avut si eu probleme cu farul si am gasit (dupa ceva cautari, ce-i drept) lentila separat, de comandat.

 

Drum uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca un e-bay :what:

 

Daca nu, spune daca poti sa dai o fuga pana in Bucuresti - aici ai putea sa comanzi piese de far, cunosc eu pe cineva. Am avut si eu probleme cu farul si am gasit (dupa ceva cautari, ce-i drept) lentila separat, de comandat.

 

Drum uscat!

 

Cum adica - lentila separat? Pai ce faci cu ea? La modelu' asta de far nu poti sa separi sticla de carcasa (din cate stiu eu) decat daca esti un chinez care cauta desvarsirea. Oricum, iti trebuie cine stie ce ghinion teribil si karma rea sa ti se sparga lentila si restul farului sa fie intreg (asta ca sa aiba noima sa cumperi doar lentila), dar dup'aia sa vad cum o bagi la loc.

Daca ai detalii pe care eu sa le inteleg despre piesele astea de far lasa-mi si mie un contact pentru ca ma intereseaza. M-am mai plans eu ceva mai demult despre faptul ca la farul meu (nu stiu daca la toate made by TCP) pentru ca nu se poate regla separat bataia fazei scurte si bataia fazei lungi, am ceva probleme cu luminile...

Editat de alexinc00
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum adica - lentila separat? Pai ce faci cu ea? La modelu' asta de far nu poti sa separi sticla de carcasa (din cate stiu eu) decat daca esti un chinez care cauta desvarsirea. Oricum, iti trebuie cine stie ce ghinion teribil si karma rea sa ti se sparga lentila si restul farului sa fie intreg (asta ca sa aiba noima sa cumperi doar lentila), dar dup'aia sa vad cum o bagi la loc.

Daca ai detalii pe care eu sa le inteleg despre piesele astea de far lasa-mi si mie un contact pentru ca ma intereseaza. M-am mai plans eu ceva mai demult despre faptul ca la farul meu (nu stiu daca la toate made by TCP) pentru ca nu se poate regla separat bataia fazei scurte si bataia fazei lungi, am ceva probleme cu luminile...

 

Nu am avut niciodata GS, dar din cate stiu eu, la toate modelele lentila farului e din sticla, deci se poate separa de restul corpului de far. Si da, asta se poate sparge separat iar farul sa ramana intact. Cum? Iei o piatra mare, la viteza ; sau pur si simplu dai cu farul de pamant, socul indoaie putin rama si de la presiune sticla se sparge (ma refer aici la ce se poate intampla la GS 500 naked).

 

Eu exact asa am patit la fostul Monster. Apoi am cautat il lung si in lat pe net sa gasesc lentila care sa se potriveasca - farul era intact in afara de lentila, iar la Ducati nu se vindeau decat faruri cu totul. Am reusit sa gasesc un anumit model de BMW care avea aceeasi lentila la far, dupa care am cautat pe net unde pot sa cumpar piesa separat. Am gasit si am vorbit cu Dilly (tipul despre care spuneam ca poate comanda orice de oriunde), care mi-a adus lentila intr-o saptamana, din UK. Cam asta e :what:

 

Drum uscat!

Editat de PzKpfW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Ce mai fac motoarele voastre?

 

nush ce fac GS-urile baietilor ..dar al tau pare ca este in al IX-lea cer!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, am si eu nevoie de un releu de semnalizare. Are cineva? sau unde pot gasii?

 

Te duci la orice magazin de piese auto si ceri un releu electronic de semnalizare de dacie. Acelasi lucru face si pe dacie si si pe gs. Palpaie :what:. Si scapi cu 13 lei. Orice electrician fost miner ti-l monteaza.

Pe mine asa m-o invatat Ovidiu, celmai bun meserias din lume :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc de raspunsuri, mentionez, din nou, ca farul e pentru modelul carenat iar carcasa are doar o ureche de prindere rupta (celelalte 3 sunt intacte). are geamul spart. lupele din interior la fel. geamul era lipit etans cu ceva silicon.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am avut niciodata GS, dar din cate stiu eu, la toate modelele lentila farului e din sticla, deci se poate separa de restul corpului de far. Si da, asta se poate sparge separat iar farul sa ramana intact. Cum? Iei o piatra mare, la viteza ; sau pur si simplu dai cu farul de pamant, socul indoaie putin rama si de la presiune sticla se sparge (ma refer aici la ce se poate intampla la GS 500 naked).

 

Eu exact asa am patit la fostul Monster. Apoi am cautat il lung si in lat pe net sa gasesc lentila care sa se potriveasca - farul era intact in afara de lentila, iar la Ducati nu se vindeau decat faruri cu totul. Am reusit sa gasesc un anumit model de BMW care avea aceeasi lentila la far, dupa care am cautat pe net unde pot sa cumpar piesa separat. Am gasit si am vorbit cu Dilly (tipul despre care spuneam ca poate comanda orice de oriunde), care mi-a adus lentila intr-o saptamana, din UK. Cam asta e :what:

 

Drum uscat!

 

OK...am inteles...tu spui lentila la geamul de la far....eu ii spun doar geam. Si lentila ii spun la lupa de la faza scurta. De aici mica neintelegere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari!

 

A incercat cineva sa puna semnalizatoare cu leduri in locul celor de fabrica fara sa schimbe releul de semnalizare?

Daca leg in paralel semnalizatorul vechi cu cel pe leduri merge perfect dar separat semnalizatorul cu leduri are un consum prea mic (1W) si relelul nu reactioneaza.... ma gandem sa leg in paralel in locul becului o rezistenta sau nu stiu eventual sa fac o alta "magie" electronica.

 

Idei? Solutii?

 

Mersi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus la a mea semnalizari cu led-uri. Nu a functionat decat prin incercari. Nici cu releu special ptr leduri nu a mers decat dupa ce am pus si rezistente in paralel. Ce e ciudat este ca daca nu are rezistenta necesara fie nu se aprind niciunul fie toate 4 simultan. Daca esti in Cluj putem sa ne intalnim sa iti arat solutia mea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pus la a mea semnalizari cu led-uri. Nu a functionat decat prin incercari. Nici cu releu special ptr leduri nu a mers decat dupa ce am pus si rezistente in paralel. Ce e ciudat este ca daca nu are rezistenta necesara fie nu se aprind niciunul fie toate 4 simultan. Daca esti in Cluj putem sa ne intalnim sa iti arat solutia mea.

 

 

Nu sunt tocmai din cluj dar daca ai timp putem sa ne vedem dupa ce ies de la servici pe la 4. Intrebare ar fi ce valoare au rezistentele puse de tine, ca ieri am incercat cu rezistente de 470 ohmi (doar de astea aveam acasa) si daca porneam semnalizarea spre stanga de ex., mergea ok dar din pacate foarte foarte slabut se aprindeau si cele din dreapata (si invers la fel).

Editat de dedics
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu sunt tocmai din cluj dar daca ai timp putem sa ne vedem dupa ce ies de la servici pe la 4. Intrebare ar fi ce valoare au rezistentele puse de tine, ca ieri am incercat cu rezistente de 470 ohmi (doar de astea aveam acasa) si daca porneam semnalizarea spre stanga de ex., mergea ok dar din pacate foarte foarte slabut se aprindeau si cele din dreapata (si invers la fel).

 

 

cred ca astea le-am pus eu

 

http://www.louis.de/_405bb948c98bb7972712d...;artnr=10032063

 

dar si releul e schimbat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca astea le-am pus eu

 

http://www.louis.de/_405bb948c98bb7972712d...;artnr=10032063

 

dar si releul e schimbat

 

In primul rand multumesc pentru sfat, iar in al doilea rand cei care vor sa isi inlocuiasca semnalizatoarele aruncati o privire AICI

 

In afara de aceasta solutie exista varianta inlocuirii releului de semnalizare cu unul digital la care timpii de inchidere/deschidere a circuitului nu depind de consumatorii aflati in circuit ca si la unul "old school" (mecanic).

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum am 130 70 17 pe spate, vreau 150 70 17 ....ce parere aveti merge fara modificari?

 

 

eu am avut 140 pe spate si incapea la limita fara nici o modificare, 150 nu cred ca incape si nici nu cred ca e recomandat sa pui 150 pe janta aia... success

Mesaj completat

Salutari!

 

A incercat cineva sa puna semnalizatoare cu leduri in locul celor de fabrica fara sa schimbe releul de semnalizare?

Daca leg in paralel semnalizatorul vechi cu cel pe leduri merge perfect dar separat semnalizatorul cu leduri are un consum prea mic (1W) si relelul nu reactioneaza.... ma gandem sa leg in paralel in locul becului o rezistenta sau nu stiu eventual sa fac o alta "magie" electronica.

 

Idei? Solutii?

 

Mersi!

 

 

la ce vrei neaparat cu led-uri... ?? eu am pus semnalizari micute, care arata foarte bine si vad super tare fara absolut nici o modificare la instalatia electrica... sunt semnalizari cu bec halogen de 21 w... arata ca in poza, daca vrei mai multe detalii contacteaza-ma... success :D

post-45327-1276104667_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti neaparat cauciuc mai lat,puneti maxim de 140/70-17,daca puneti de 150 o blegiti de tot :ok:)

 

ca veni vorba de semnalizari,eu mi-am pus unele cu folie de carbon pe ele,micute triunghiulare.Faine.

35 lei/set de 2(pentru cine mai vrea)

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti ...nou posesor de Gs500 din 1999...l-am cumparat acum 2 zile dar are o "bataie "la motor la relantii in sarcina dispare, m-am gandit sa il desfac sa verific cuzineri si ce mai e nevoie, am demontat jumatate de motor si mi-a cazut de undeva un arc mic si o bucatica de metal (care venea in arc ) cu capul in forma de semibila nu stiu cum sa ii zic, nu imi dau seama de unde poate fi sau poate nu este de la el si a ramas pe jos de la vreo masina ... voi reveni cu poze poate stie cineva de unde ar putea fi si problema a2a, in partea dreapta la incarcare e normal sa fie ulei ? bobiajul respectiv (ma gandesc ca se ocupa cu incarcarea ) sa stea in ulei ?:-?

P.S: cuzineti de unde as putea face rost ? :-?

Editat de Ovi_zd3
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti ...nou posesor de Gs500 din 1999...l-am cumparat acum 2 zile dar are o "bataie "la motor la relantii in sarcina dispare, m-am gandit sa il desfac sa verific cuzineri si ce mai e nevoie, am demontat jumatate de motor si mi-a cazut de undeva un arc mic si o bucatica de metal (care venea in arc ) cu capul in forma de semibila nu stiu cum sa ii zic, nu imi dau seama de unde poate fi sau poate nu este de la el si a ramas pe jos de la vreo masina ... voi reveni cu poze poate stie cineva de unde ar putea fi si problema a2a, in partea dreapta la incarcare e normal sa fie ulei ? bobiajul respectiv (ma gandesc ca se ocupa cu incarcarea ) sa stea in ulei ?:-?

P.S: cuzineti de unde as putea face rost ? :-?

 

 

 

 

cuzinetii se comanda de la suzuki, au un cod pe ei si se iau numai dupa codul ala nu se potrivesc de la un gs500 la altul, ca i-am schimbat eu.10-15 euro setul ca vin cate 2

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vreti neaparat cauciuc mai lat,puneti maxim de 140/70-17,daca puneti de 150 o blegiti de tot :ok:)

 

ca veni vorba de semnalizari,eu mi-am pus unele cu folie de carbon pe ele,micute triunghiulare.Faine.

35 lei/set de 2(pentru cine mai vrea)

 

Numai bine!

 

 

Multumesc pentru sfaturi, dar stiti ma gindeam eu asa un pic...joponezul ala cind a construit moto..si a spus ca un Dumnezeu " TU VEI MERGE INCALTATA CU 130/70 17" oare a spus aiurea.?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La ce pret ? :ok:

 

 

 

Salut! daca ti-ai facut rost de belly fairing, as vrea si eu niste sfaturi;). Vreau sa-l modific pe placul meu, cu niste crash-paduri, belly fairing, stop sport, oglinzi de carbon. Maine ma duc pana la un nene care se ocupa cu carene de cross-uri si enduro, poate rezolv cu el si imi face una la comanda :blbl:

 

 

Pana acuma am pe ea toba de la un Ninja, masca cyclop, semnalizari sport pe halogen. De asemenea mai vreau sa-i schimb cauciucurile(cel de pe spate ii 98% dar ii bun pt enduro:)). Am pus 3 poze, data nu corespunde, iar semnalizarile nu le aveam puse.Bafta tuturor!

post-54713-1276550661_thumb.jpg

post-54713-1276550684_thumb.jpg

post-54713-1276551212_thumb.jpg

Editat de marutza06
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut baieti ...nou posesor de Gs500 din 1999...l-am cumparat acum 2 zile dar are o "bataie "la motor la relantii in sarcina dispare, m-am gandit sa il desfac sa verific cuzineri si ce mai e nevoie, am demontat jumatate de motor si mi-a cazut de undeva un arc mic si o bucatica de metal (care venea in arc ) cu capul in forma de semibila nu stiu cum sa ii zic, nu imi dau seama de unde poate fi sau poate nu este de la el si a ramas pe jos de la vreo masina ... voi reveni cu poze poate stie cineva de unde ar putea fi si problema a2a, in partea dreapta la incarcare e normal sa fie ulei ? bobiajul respectiv (ma gandesc ca se ocupa cu incarcarea ) sa stea in ulei ?:-?

P.S: cuzineti de unde as putea face rost ? :-?

 

In partea dreapta a motorului este alternatorul(ce se ocupa cu in icarcarea :D ) acolo trebe sa fie uscat-uscat.

Daca e ulei,trebuie sa schimbi simeringul din partea exterioara a rulmentului,peste acel simering vine rotorul de la alternator.

 

Eu aveam o bataie extraordinara la motor intre 4.000rpm si 6.000 rpm, si intr-o zi am desfacut rezervorul(de ce numai stiu,oricum decurand)

Cand il pun la loc,nu se mai audea nimic :cheers:.Am tras 2 injuraturi si de drag mergeam cu ea la 5.000rpm :10:,si nu-mi venea a crede!!!

 

Asa ca,vedeti sa nu aveti,ca si in cazul meu,rezervorul pus prost si sa zdrongane(eu credeam ca sunt jocurile de la supape,ma cam intristasem cand l-am auzit)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrucat azi am vandut GS-ul, va salut pe toti cei care ati ramas fideli brandului si va doresc spor la cat mai multi kilometri fara probleme!

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...