havrincea Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 salut, cine mai are de vanzare aparatoarea spate si la ce pret? merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) Nu au iesit prea bine pozele pentru ca obiectivul la camera era murdar dar se intelege esentialul ... Si daca tot am avut camera la mine un mic filmulet cu problema, nu am tras socul si de aceea imi murea motorul ! http://www.youtube.com/watch?v=1qu7gY15WSw O problema poate fii(ma gandesc la tacanit),suruburile care prind galeriile de evacuare sa fie slabite. La fel de probabil pot fii si supapele,dar cum ramane cu uleiul? Daca supapele sunt dereglate,n-are nici o legatura cu consumul de ulei.Ori l-a papat in timp,si nu ti-ai dat seama,ori este o problema care a plecat dintr-un punct si a avut mai multe repercursiuni,chestia e ca motorul tau nu merge bine deloc(nici la relanti nu se aude bine).Probabil si lantul de distributie... Problema trista... Mai baga detalii,poate imi dau(sau ne dam) seama ce mama dracu are... Numai bine! Mesaj completat Thanks! Daca tot ai filmat, trebuia sa ii dai si un claxon, asa, de show off Claxon are...ii mai terbuie doar motor...dar are claxon! Editat August 3, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 (editat) Maine dau jos capacul de la chiuloasa sa verific lantul si jocul supapelor .... O sa verific si galeriile de evacuare si orice alte componente care pot vibra (dar ma indoiesc ca asta este problema). In afara de pastilele de la supape care se schimba/subtiaza pot sa fie avariate supapele ? Adica se sa lungeasca sau sa se scurteze ! Daca ma supar pot sa ma deplasez doar prin forta claxonului Editat August 3, 2010 de KBooM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 are cineva un cauciuc spate 130/70 -17 de vanzare? de preferat ar fi un Metzeler Lasertec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 (editat) Am desfacut azi motoreta si galeria e ok, lantul e super intins (nu am avut rigla la mine dar nu cred ca era mai mare de cativa mm), acuma cu supapele e alta poveste trei supape au 0.10 si la una nu pot sa masor nu intra nici macar 0.05. Am masurat cum scrie in manual, apoi am incercat in toate pozitiile sa masor supapa respectiva si tot degeaba. In plus pe arborele cu came unde atinge banutul respectiv ( "shim" cum ii spune in manual) este o urma neagra ca si cum ar fii frecat am dat unpic cu unghia si nu pare zgariat, asa ca am incercat sa sterg cu carpa dar nu se ia. O sa caut banutii de la motorul vechi poate este unul mai mic decat cel care este acuma pus si pot sa masor . Editat August 4, 2010 de KBooM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) Salut. Am tinut motorul nepornit vreo 3 saptamani, iar incepand de marti (acum 2 zile) am reinceput sa merg cu el. In prima zi a pornit foarte greu, cu socul la sfert si ajutat din acceleratie. Ieri si azi a trebuit sa iau curent de la masina ca sa plece. E posibil sa se fi descarcat bateriia in astea 3 saptamani ? Sau sunt sanse sa am probleme pe altundeva? Editat August 5, 2010 de Derek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) Stiti pe cineva care a "pierdut" recent un GS500F? O fi asta? 2007, 8.560 Km, 1.950 Euro !!! Coloritu' nu pare model 2007, mai degraba un 2005-2006... Editat August 5, 2010 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Nu intelegi nimic din poze! Ce imi place de astia care in trei ani au strans 8 mii de km, motoru meu e din 2006 si deja are 40.000 ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) Este improbabil, nu imposibil. Al meu e din 2005, si are 12.000km. L-am luat in 2008, cu 2500km reali. Am inceput sa merg cu el anul trecut in aprilie, cand mi-am luat permisul, si pana acum am facut diferenta pana la 12k. Motorul a fost tinut intr-un garaj pentru ca cel care l-a cumparat si-a dat seama ca nu ii place motociclismul si s-a lasat dupa primii 2500 de km. Stiu asta pentru ca mi-e prieten. Deci...se poate... Ca sa nu fie confuzii: vorbesc despre motorul meu, nu cel din anunt. In other news: ceva pareri legate de ce am intrebat mai sus, cu privire la baterie ? Editat August 5, 2010 de Derek Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Daca este veche bateria nu este ceva anormal, daca este noua atunci e alta problema ... ar trebui sa verifici daca incarca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Este Yuasa, cumparata anul trecut, tot prin vara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Ia un voltmetru si pune-l la borne cu motorul pornit. Totusi poate ai uitat contactul pe P. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Contactul pe P. ? Scuza-mi "novicismul" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
KBooM Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) Sub pozitia Lock este un P cu un beculet mic desenat langa el. Daca ii pui pe P se aprinde stopul si pozitia. Folositor daca parchezi motoru noaptea pe marginea drumului, dar pacatos daca il pui din greseala ! Revenind acuma la problema mea am rezolvat jocul la pastila, motorul merge mai frumos dar inca tacane... nu mai am idei ce ar putea fii. Oare pot sa scot chiloasa fara sa dau motoru jos de pe cadru ? Editat August 5, 2010 de KBooM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Stiti pe cineva care a "pierdut" recent un GS500F? O fi asta? 2007, 8.560 Km, 1.950 Euro !!! Coloritu' nu pare model 2007, mai degraba un 2005-2006... @kassu-le,e de-al meu,stai linistit. Omu il vinde ca vrea mai mare,moto e super. Si kilometri,sunt reali!(izbitor de ciudat) Cred ca eu am fost singurul in acest caz: -Cand mi-am luat gs-u,am observat ca are doar 11k,ma tot gandeam,cum mama dracu? pana cand i-am trantit-o fostului proprietar. Ma nene,de ce are numai 11 mii?? Si el imi zice simplu,pai a ajuns la 99.999 si a luat-o de la cap! Prima data am crezut ca-i vrajeala,am inceput sa rad putin,dar dupa aceea mi-a confirmat foarte serios. Deci....fie ca are 11k....fie ca are 111k...daca motoru merge bine,ce conteaza kilometrii? Ca al meu,am pe bord acum 42k,adica vreo 150k.(am mers o perioada fara cablu de kilometraj)si n-am avut nici o problema legata de motor,abslout nici una! Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 (editat) @kassu-le,e de-al meu,stai linistit. Omu il vinde ca vrea mai mare,moto e super. OK! Doar semnalizam! No offence! Ce m-a indus in eroare este gri-ul de pe carenele laterale. Stiam ca in 2007 au renuntat la combinatia asta. Doar carena frontala era gri si colantele. Dar poate ma insel... Editat August 6, 2010 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 OK! Doar semnalizam! No offence! Ce m-a indus in eroare este gri-ul de pe carenele laterale. Stiam ca in 2007 au renuntat la combinatia asta. Doar carena frontala era gri si colantele. Dar poate ma insel... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Derek Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Sub pozitia Lock este un P cu un beculet mic desenat langa el. Ah, scuze, sunt capiat Am avut impresia ca te referi la butonul de START si ma gandeam ca are mai multe pozitii si nu stiu eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 7, 2010 Share Postat August 7, 2010 Salutari! Domnilor,am rezolvat cu pornirea! Intr-adevar,problema era din releul de pornire,schimbat cu unu nou si acum porneste super! Mai am de vopsit si aripa fata+janta fata,sa pun rip stripes albastre si sa schimb kitu de lant(foarte putine au mai ramas!!! ) Maine pun si niste poze. Numai bine! Mesaj completat Domnilor,am nevoie de manualul de reparatie ptr. GS500 E 93'. Sau,daca stiti, cat trebe sa fie jocul la supape,si acele seibi de la axul cu came(la prinderile axului cu came) ce dimensiuni trebe sa aiba, si jos,cuzinetii de la mecaniscmul de echilibrare,ce cote au. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Felicitari! Astept sa vad monstrul!!! Sa auzim numai de bine si normal Asfalt uscat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat August 8, 2010 Share Postat August 8, 2010 Spuneti-mi unde pot gasii rip-strip rosu cat mai bun calitativ?? Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby-s Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 preturi piese: bascula -200 bobine inductie -150 ambele pedala frana -50 carburatoare -400 CDI -300 rel regulator -250 claxon -20 cric lateral -50 electromotor -250 instalatia electrica -200 gal+toba -350 pinion+foaie+lant (10000km ) -200 sa -150 manere + capete ghidon -80 oglinzi -100 pompa frana +etrier + furtune -300 fata 300 spate rezervor -200 scarite -40 perechea roti(disc +cauciuc+janta) -300 una comenzi ghidon - 150 ambele aripa spate cu suportul de nr. -70 aripa fata -70 carena (codita) spate -100 motor - 800 ceasuri (bordul cu totul) -400 stop spate -80 PRETURILE DE MAI SUS SUNT IN RON/LEI RON SI SUNT NEGOCIABILE IN LIMITA BUNULUI SIMT FURCA COMPLETA 300 EURO CU SIMERINGURILE SCHIMBATE IN TOAMNA PENTRU DETALII IACOB GABI 0767 595 037 GABIIACOB86@YAHOO.COM ROG SERIOZITATE SI FARA SCHIMBURI PT MOTORUL COMPLET ASA CUM E 1200 EURO http://www.bikeshop.ro/motociclete/anuntur...006-318974.html AICI PUTETI GASI POZELE NU LUATI PRETUL DE PE SITE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Ar schimba cineva GSu' cu o enduroaica? /index.php?showtopic=567749 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gaby-s Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 (editat) am si eu un gs 500 f din 2006 mai chinuit aveti idee unde as putea sa-l dau cu 25 milioane vechi??? am acte la el tot. si prima factura a primului cumparator. Editat August 14, 2010 de gaby-s Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat August 15, 2010 Share Postat August 15, 2010 pune macar o poza sa-l vedem cat de "chinuit" e. ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.