Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

gs nu are comutator off

la mine (2003) are 3 pozitii: PRI (cadere libera), RES (rezerva), NORMAL

 

daca sta in garaj, nu-ti face griji mari. norocosule

Editat de warlock
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

gs nu are comutator off.

 

pentru a lamuri problema: Gs-ul are 3 pozitii la robinet: PRI (cadere libera), RES (rezerva), NORMAL. [warlock :laugh: ]

iar sub rezervor se afla acel "sorb" de benzina care contine si un surubel ("cu rol de comutator off").

post-42710-1285964171_thumb.jpg

acum, referitor la sezonul de iarna, daca asfaltul este uscat si frig de'ngheata pietrele Suzi alearga fericita, cu, conditia sa porti izmene si manusi de iarna. daca ninge si se pune zapada serios, motorul e urcat pe rampa (la locul ei in garaj) e invelita corespunzator cu plinul facut si pornita o data pe saptamana, lasata sa mearga un 5-10 minute. iar daca e prea frig in garaj recomand sa iei bateria in casa la caldurica. obligatoriu uleiul de peste iarna se schimba odata cu primele raze indraznete de soare.

asadar...asfalt uscat si'o iarna blanda ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salve!

 

Suzi a mea e aproape gata!mai am de adaptat toba sport( toba VSC a.k.a visc ionut)

 

Cand o montez,fac si un filmuletz,sa vedem cum suna! ;)

 

Am renuntat la ideea cu 2 discuri fata,o facea sa para cam deformata(prea lata fata) si greoaie pe fata.

Asa ca am luat un disc nou Lucas.

 

Ar mai trebui sa-i schimb si amortizorul central,(nu e chiar asa de rau,dar da semne de oboseala)dar chiar numai am chef,la cat am muncit la ea...poate la iarna,ca doar am garaj incalzit!!!!

 

Ptr. cine mai are nevoie de una alta ptr. suza,la un pret de iarna,click pe semnatura.

 

Numai bine!

post-30304-1286117299_thumb.jpg

post-30304-1286117464_thumb.jpg

Editat de lipton_gs5
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut. vin cu o mica problema. cand depasesc 90-100 km/h acele din bord o iau razna. acul de la vitezometru fluctueaza pe o plaja de 20-30 de km fata de viteza reala. turometrul alearga si el in zona turatiei reale, dar cu o fluctuatie destul de mare

 

si ca tot am postat ... un far pentru modelul carenat? a vazut cineva pe undeva ?

Editat de maxxlg3100
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

probabil sa fie cablurile de se misca acele alea asa aiurea. acceasi treaba mi se intampla si mie la turometru, iar la vitezometru doar la viteze mari... eu unul ma gandesc sa-i schimb cablurile. numai bine :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu man, e dragutzica motoreta dar nu pe gustul meu, schimb cu KTM 2T 200-250 eventual.... imi trebuie mobra de hardenduro pt sezonul urmator...

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut! Daca vreau sa bag cauciuc de 150 pe spate, ce stiti se poate? Sunt probleme? Va rog. Ajutor...

 

 

salut!

gasesti aici toate explicatiile privitoare la schimbul gumei spate + modificari necesare

http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearWheel

spor!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine a intrat fara nici o modificare(de specificat ca am de 140/70-17).

Eu zic ca intra si de 150,fara modificari(asa am vazut cu ochiu liber la mine).

 

Dar,stiti foarte bine...creste consumul,manevrabilitate minus..

 

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In continuare, dupa un an, tot dezmembrez un GS 500 E.

 

Mai am o mana de piese pentru cine e interesat:

 

POZE AICI: /index.php?showtopic=594814

 

Aripa intreaga ( nu e crapata deloc ): 80 de lei

Sa: 60 de lei

Roata cu tot ce vedeti pe ea: 250 de lei.

Suportul de numar cu tot cu corpul de plastic ce se vede in poza: 80 de lei

Aparatoare lant: 40 de lei

Cutia de la filtrul de aer: 60 de lei

Filtrul de aer cu tot cu sita de metal: 10 de lei

Galeria de evacuare cu tot cu toba si aparatoare de toba: 250 de lei

Etrier spate cu placute cu tot: 60 de lei

+ ce se mai vede prin poze.

 

Preturi Negociabile.

 

Telefon: 0730 393 393 -> 08:00 - 23:00

Email: mananc_creiere@yahoo.com

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

este ca arata bine GS-ul meu!!??? :D (nici nu sunt modest :P ) ma gandeam sa trec pe transalp sau pe SV

pe transalp nu am mers si nu stiu cum e iar la bugetul meu cel mai probabil gaseam unul din '95-'97

(stiiiu replica... Honda e Honda) dar nici cu Suzuki nu mie rusine! BA din contra! parca imi place mai mult. SV-ul e un motor frumos care trage din ture joase si merge bine si la drum lung dar pe coclauri nu poti intrece transalpul, recunosc :laugh:

daca GS-ul nu vrei sa mi-l cumperi:P, macar poza de la avatar sa ti-o dau :P o pui pe desktop

 

Honda e honda pana la consum . Daca ai bani si nu ai ce face cu ei ia honda daca nu ia suzuki . Eu am avut si suzuki si honda . Am avut hornet pe care l am dat dupa cateva luni pentru ca avea consum cam mare si avea rezervorul prea mic . Ma uitam numai dupa PECO pe drum . Acum am un dominator pe care il vand si pe asta tot pentru consum . Are prea mare consumul pentru ce ofera . Urmatoarea moto cred ca va fi un gs dupa 2003 si daca imi permit poate unul carenat si pe injectie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda e honda pana la consum . Daca ai bani si nu ai ce face cu ei ia honda daca nu ia suzuki . Eu am avut si suzuki si honda . Am avut hornet pe care l am dat dupa cateva luni pentru ca avea consum cam mare si avea rezervorul prea mic . Ma uitam numai dupa PECO pe drum . Acum am un dominator pe care il vand si pe asta tot pentru consum . Are prea mare consumul pentru ce ofera . Urmatoarea moto cred ca va fi un gs dupa 2003 si daca imi permit poate unul carenat si pe injectie.

 

 

Nu vreau sa fiu rau dar daca nu ma insel vei fi nevoit sa iti pui pofta in cui legat de injectie.... exceptie cazul in care acel GS e facut de cei de la BMW. Eu am GS 500 din 2007 si tot mikuni scrie pe carburatoare :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Honda e honda pana la consum . Daca ai bani si nu ai ce face cu ei ia honda daca nu ia suzuki . Eu am avut si suzuki si honda . Am avut hornet pe care l am dat dupa cateva luni pentru ca avea consum cam mare si avea rezervorul prea mic . Ma uitam numai dupa PECO pe drum . Acum am un dominator pe care il vand si pe asta tot pentru consum . Are prea mare consumul pentru ce ofera . Urmatoarea moto cred ca va fi un gs dupa 2003 si daca imi permit poate unul carenat si pe injectie.

 

GS : checked

Dupa 2003: checked

Carenat : checked

Injectie : checked

-------------------------

Pentru rezultat, apasa aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...N-am auzit un posesor de GSXF sa zica: "Am un GS!"...

 

Tot GS e pana la urma, desi unora le cam sta in gat...

Editat de Kassu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

inafara de carenaj gsxf-ul nu are nimic deosebit fata de gs-ul clasic. cred ca e doar asa de fitza ca la ciclistica debordanta a acestor modele carenele alea te ajuta doar sa visezi ca in loc de F-ul din coada ai un R :laugh:

Editat de stulewa
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...