warlock Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 (editat) gs nu are comutator off la mine (2003) are 3 pozitii: PRI (cadere libera), RES (rezerva), NORMAL daca sta in garaj, nu-ti face griji mari. norocosule Editat Octombrie 1, 2010 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Octombrie 1, 2010 Share Postat Octombrie 1, 2010 gs nu are comutator off. pentru a lamuri problema: Gs-ul are 3 pozitii la robinet: PRI (cadere libera), RES (rezerva), NORMAL. [warlock ] iar sub rezervor se afla acel "sorb" de benzina care contine si un surubel ("cu rol de comutator off"). acum, referitor la sezonul de iarna, daca asfaltul este uscat si frig de'ngheata pietrele Suzi alearga fericita, cu, conditia sa porti izmene si manusi de iarna. daca ninge si se pune zapada serios, motorul e urcat pe rampa (la locul ei in garaj) e invelita corespunzator cu plinul facut si pornita o data pe saptamana, lasata sa mearga un 5-10 minute. iar daca e prea frig in garaj recomand sa iei bateria in casa la caldurica. obligatoriu uleiul de peste iarna se schimba odata cu primele raze indraznete de soare. asadar...asfalt uscat si'o iarna blanda Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
havrincea Postat Octombrie 2, 2010 Share Postat Octombrie 2, 2010 salut,mai are cineva motor de gs de vanzare ? numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 3, 2010 Share Postat Octombrie 3, 2010 (editat) Salve! Suzi a mea e aproape gata!mai am de adaptat toba sport( toba VSC a.k.a visc ionut) Cand o montez,fac si un filmuletz,sa vedem cum suna! Am renuntat la ideea cu 2 discuri fata,o facea sa para cam deformata(prea lata fata) si greoaie pe fata. Asa ca am luat un disc nou Lucas. Ar mai trebui sa-i schimb si amortizorul central,(nu e chiar asa de rau,dar da semne de oboseala)dar chiar numai am chef,la cat am muncit la ea...poate la iarna,ca doar am garaj incalzit!!!! Ptr. cine mai are nevoie de una alta ptr. suza,la un pret de iarna,click pe semnatura. Numai bine! Editat Octombrie 3, 2010 de lipton_gs5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maxxlg3100 Postat Octombrie 4, 2010 Share Postat Octombrie 4, 2010 (editat) salut. vin cu o mica problema. cand depasesc 90-100 km/h acele din bord o iau razna. acul de la vitezometru fluctueaza pe o plaja de 20-30 de km fata de viteza reala. turometrul alearga si el in zona turatiei reale, dar cu o fluctuatie destul de mare si ca tot am postat ... un far pentru modelul carenat? a vazut cineva pe undeva ? Editat Octombrie 4, 2010 de maxxlg3100 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kanguru Postat Octombrie 6, 2010 Share Postat Octombrie 6, 2010 probabil sa fie cablurile de se misca acele alea asa aiurea. acceasi treaba mi se intampla si mie la turometru, iar la vitezometru doar la viteze mari... eu unul ma gandesc sa-i schimb cablurile. numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 de vanzare gs 500 din 2006 pret 2500 discutabil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 9, 2010 Share Postat Octombrie 9, 2010 Toata lumea s-a saturat de gs-uri! vine sfarsitul lumii.....clar! ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 15, 2010 Share Postat Octombrie 15, 2010 (editat) nu man, e dragutzica motoreta dar nu pe gustul meu, schimb cu KTM 2T 200-250 eventual.... imi trebuie mobra de hardenduro pt sezonul urmator... Editat Octombrie 15, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Salut! Daca vreau sa bag cauciuc de 150 pe spate, ce stiti se poate? Sunt probleme? Va rog. Ajutor... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 eu am 150 pe spate si intra ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Merci, nu ai probleme la mers, nu ai facut modificari, merge 150 70 17?....Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cipsk4 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 Salut! Daca vreau sa bag cauciuc de 150 pe spate, ce stiti se poate? Sunt probleme? Va rog. Ajutor... salut! gasesti aici toate explicatiile privitoare la schimbul gumei spate + modificari necesare http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.RearWheel spor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mike06 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 La mine a intrat fara nici o modificare(de specificat ca am de 140/70-17). Eu zic ca intra si de 150,fara modificari(asa am vazut cu ochiu liber la mine). Dar,stiti foarte bine...creste consumul,manevrabilitate minus.. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
brandon75 Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 M-am elucidat. Va multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Octombrie 16, 2010 Share Postat Octombrie 16, 2010 In continuare, dupa un an, tot dezmembrez un GS 500 E. Mai am o mana de piese pentru cine e interesat: POZE AICI: /index.php?showtopic=594814 Aripa intreaga ( nu e crapata deloc ): 80 de leiSa: 60 de lei Roata cu tot ce vedeti pe ea: 250 de lei. Suportul de numar cu tot cu corpul de plastic ce se vede in poza: 80 de lei Aparatoare lant: 40 de lei Cutia de la filtrul de aer: 60 de lei Filtrul de aer cu tot cu sita de metal: 10 de lei Galeria de evacuare cu tot cu toba si aparatoare de toba: 250 de lei Etrier spate cu placute cu tot: 60 de lei + ce se mai vede prin poze. Preturi Negociabile. Telefon: 0730 393 393 -> 08:00 - 23:00 Email: mananc_creiere@yahoo.com Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 este ca arata bine GS-ul meu!!??? (nici nu sunt modest ) ma gandeam sa trec pe transalp sau pe SVpe transalp nu am mers si nu stiu cum e iar la bugetul meu cel mai probabil gaseam unul din '95-'97 (stiiiu replica... Honda e Honda) dar nici cu Suzuki nu mie rusine! BA din contra! parca imi place mai mult. SV-ul e un motor frumos care trage din ture joase si merge bine si la drum lung dar pe coclauri nu poti intrece transalpul, recunosc daca GS-ul nu vrei sa mi-l cumperi:P, macar poza de la avatar sa ti-o dau o pui pe desktop Honda e honda pana la consum . Daca ai bani si nu ai ce face cu ei ia honda daca nu ia suzuki . Eu am avut si suzuki si honda . Am avut hornet pe care l am dat dupa cateva luni pentru ca avea consum cam mare si avea rezervorul prea mic . Ma uitam numai dupa PECO pe drum . Acum am un dominator pe care il vand si pe asta tot pentru consum . Are prea mare consumul pentru ce ofera . Urmatoarea moto cred ca va fi un gs dupa 2003 si daca imi permit poate unul carenat si pe injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Honda e honda pana la consum . Daca ai bani si nu ai ce face cu ei ia honda daca nu ia suzuki . Eu am avut si suzuki si honda . Am avut hornet pe care l am dat dupa cateva luni pentru ca avea consum cam mare si avea rezervorul prea mic . Ma uitam numai dupa PECO pe drum . Acum am un dominator pe care il vand si pe asta tot pentru consum . Are prea mare consumul pentru ce ofera . Urmatoarea moto cred ca va fi un gs dupa 2003 si daca imi permit poate unul carenat si pe injectie. Nu vreau sa fiu rau dar daca nu ma insel vei fi nevoit sa iti pui pofta in cui legat de injectie.... exceptie cazul in care acel GS e facut de cei de la BMW. Eu am GS 500 din 2007 si tot mikuni scrie pe carburatoare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 gs dupa 2003 ... pe injectie. sa ne zici si noua unde gasesti. un gladius bate orice la consum... vorbesc de moto peste 500cmc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 Honda e honda pana la consum . Daca ai bani si nu ai ce face cu ei ia honda daca nu ia suzuki . Eu am avut si suzuki si honda . Am avut hornet pe care l am dat dupa cateva luni pentru ca avea consum cam mare si avea rezervorul prea mic . Ma uitam numai dupa PECO pe drum . Acum am un dominator pe care il vand si pe asta tot pentru consum . Are prea mare consumul pentru ce ofera . Urmatoarea moto cred ca va fi un gs dupa 2003 si daca imi permit poate unul carenat si pe injectie. GS : checked Dupa 2003: checked Carenat : checked Injectie : checked ------------------------- Pentru rezultat, apasa aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dedics Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 GS : checkedDupa 2003: checked Carenat : checked Injectie : checked ------------------------- Pentru rezultat, apasa aici. Da si acesta e o solutie pentru criteriile date nice one! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) sau poate asta ... GSX1300R eu cred ca totusi omul se gandea la un GS500. N-am auzit un posesor de GSXF sa zica: "Am un GS!"... Editat Octombrie 19, 2010 de warlock Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kassu Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) ...N-am auzit un posesor de GSXF sa zica: "Am un GS!"... Tot GS e pana la urma, desi unora le cam sta in gat... Editat Octombrie 19, 2010 de Kassu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 19, 2010 Share Postat Octombrie 19, 2010 (editat) inafara de carenaj gsxf-ul nu are nimic deosebit fata de gs-ul clasic. cred ca e doar asa de fitza ca la ciclistica debordanta a acestor modele carenele alea te ajuta doar sa visezi ca in loc de F-ul din coada ai un R Editat Octombrie 19, 2010 de stulewa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speed_CER Postat Octombrie 20, 2010 Share Postat Octombrie 20, 2010 N-am auzit un posesor de GSXF sa zica: "Am un GS!"... Dar exista posesor de GS 500 care detine si un GSXF 600 ...sunt doua motoare total diferite Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.