Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Nu mai ungeti lantul cu motorul pornit si bagat in treapta 1 a. Riscati sa ramaneti fara degete ( cunosc persoana care a ramas fara degetul mare de la curatat si uns lant in modul asta ) . Miscati roata cu mana pentru ca e cam acelasi lucru .

Cat de (cuvant urat) sa fii sa iti bagi degetele intre pinion si lant cu mobra pornita si bagata in viteza?

 

Nu ai ce cauta cu degetele acolo, de aceea are sprayul de uns acel tub lung.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare, va rog sa-mi dati o parere :)

Trebuie sa-mi schimb curand lantul de distributie.

Cum ar fi mai bine, in functie si de cost, sa-mi schimb tot kitul de distributie sau sa intind lantul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, va rog sa-mi dati o parere :)

Trebuie sa-mi schimb curand lantul de distributie.

Cum ar fi mai bine, in functie si de cost, sa-mi schimb tot kitul de distributie sau sa intind lantul?

tu ce crezi ?

iti faci un intizator custom ... am mai vazut specimene pe aici ....

daca zornaie trebuie schimbat cu sau fara intinzatoare !

 

si are cineva de vanzare carburatoare de GS 500 E .....poate ma mai dau si eu cu mobra anul asta ?

Editat de Cristi_D
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, va rog sa-mi dati o parere :)

Trebuie sa-mi schimb curand lantul de distributie.

Cum ar fi mai bine, in functie si de cost, sa-mi schimb tot kitul de distributie sau sa intind lantul?

Hai sa vezi ce-am patit, din cauza asa ziselor costuri mari............

Prin cineva am aranjat sa-mi cumpar GS-ul. Totul era ok. Dupa cateva zile primesc un telefon de la acel cineva ca avea doua vesti. Una buna si una proasta. Vestea proasta era ca Gs-ul cazuse si motorul nu functiona. Cauza probabila, lantul de distributie sarit. Vestea buna era ca pretul cazuse si el cu vreo 300 euroi. Fiind realmente incepator [permis si prima motocicleta adevarata] habar n-am avut in ce intru asta si din cauza increderii in acel cineva, care se lauda ca este mare si tare in motoare.

Aduce respectivul motocicleta de la constanta [in bucuresti - contra cost, evident] si se apuca de desfacut. Am asistat numai putin la operatiile pe care le facea.

Concluzia finala: ca sa faca motorul sa functioneze, trebuia sa cumpar piese [fara manopera] de circa 2.200 lei [estimat un 500euro], asta fara sa pun la socoteala costul ei, adusul, manopera pentru constatare. Ca lucrurile sa fie si mai proaste, nici nu stiam care era compresia pe fiecare cilindru. Ulterior am aflat ca avea 10 atmosfere - fata de 14 noua, si conform cartii tehnice trebuia sa schimb ceva si pe acolo.

Deci, daca lantul de distributie iti da semne de uzura sau stii ca trebuie schimbat, ca este motocicleta sau autoturism, ITI RECOMAND SA SCHIMBI TOT KITUL. Numai in cazul in care umbli tu in motor [ceea ce nu-ti recomand, avand in vedere intrebarea ta de mai sus] atunci poti alege ce sa schimbi, presupunand ca manopera este GRATIS, dar garniturile tot trebuie inlocuite la fiecare deschidere a motorului, ba mai mult trebuie si chiuloasa "rectificata". Numai aceste doua repere costa peste 800 lei.

 

Deci alegerea este simpla. Umblii o data si schimbi kitul de distributie pentru optimizarea costurilor.

 

Sa ne auzim cu bine............... si peste un milion de kilometrii.........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa vezi ce-am patit, din cauza asa ziselor costuri mari............

Prin cineva am aranjat sa-mi cumpar GS-ul. Totul era ok. Dupa cateva zile primesc un telefon de la acel cineva ca avea doua vesti. Una buna si una proasta. Vestea proasta era ca Gs-ul cazuse si motorul nu functiona. Cauza probabila, lantul de distributie sarit. Vestea buna era ca pretul cazuse si el cu vreo 300 euroi. Fiind realmente incepator [permis si prima motocicleta adevarata] habar n-am avut in ce intru asta si din cauza increderii in acel cineva, care se lauda ca este mare si tare in motoare.

Aduce respectivul motocicleta de la constanta [in bucuresti - contra cost, evident] si se apuca de desfacut. Am asistat numai putin la operatiile pe care le facea.

Concluzia finala: ca sa faca motorul sa functioneze, trebuia sa cumpar piese [fara manopera] de circa 2.200 lei [estimat un 500euro], asta fara sa pun la socoteala costul ei, adusul, manopera pentru constatare. Ca lucrurile sa fie si mai proaste, nici nu stiam care era compresia pe fiecare cilindru. Ulterior am aflat ca avea 10 atmosfere - fata de 14 noua, si conform cartii tehnice trebuia sa schimb ceva si pe acolo.

Deci, daca lantul de distributie iti da semne de uzura sau stii ca trebuie schimbat, ca este motocicleta sau autoturism, ITI RECOMAND SA SCHIMBI TOT KITUL. Numai in cazul in care umbli tu in motor [ceea ce nu-ti recomand, avand in vedere intrebarea ta de mai sus] atunci poti alege ce sa schimbi, presupunand ca manopera este GRATIS, dar garniturile tot trebuie inlocuite la fiecare deschidere a motorului, ba mai mult trebuie si chiuloasa "rectificata". Numai aceste doua repere costa peste 800 lei.

 

Deci alegerea este simpla. Umblii o data si schimbi kitul de distributie pentru optimizarea costurilor.

 

Sa ne auzim cu bine............... si peste un milion de kilometrii.........

Multumesc :)

Am inteles ideea, am sa ma duc cu motorul la service zilele astea sa schimb kitul.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat de (cuvant urat) sa fii sa iti bagi degetele intre pinion si lant cu mobra pornita si bagata in viteza?

 

Nu ai ce cauta cu degetele acolo, de aceea are sprayul de uns acel tub lung.

A fost un pic mai complicat . Avea o carpa in mana s-a uitat in alta parte si lantul a prins carpa si a tras-o pe pinion. Totul s-a petrecut foarte repede si nu a avut timp sa dea drumu la carpa . S-a trezit cu degetul intre lant si pinion .Nu au mai avut ce sa ii faca (gen sa ii puna la loc partea sectionata) din cauza latimii pinionului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A fost un pic mai complicat . Avea o carpa in mana s-a uitat in alta parte si lantul a prins carpa si a tras-o pe pinion. Totul s-a petrecut foarte repede si nu a avut timp sa dea drumu la carpa . S-a trezit cu degetul intre lant si pinion .Nu au mai avut ce sa ii faca (gen sa ii puna la loc partea sectionata) din cauza latimii pinionului.

Nasol... Eu cel putin cand ungeam lantul pana nu opream motorul nu imi luam ochii de la pinion, intradevar, nu e de joaca, dar daca doar il ungi rapid si nu faci si altceva intre timp, asta e cea mai rapida si practica solutie zic eu... poate nu si cea mai sigura.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutari! Am si eu o problema! La un gs500 din 1995, cand accelerez imi scade intensitatea la lumina, iar cand nu accelerez se vede normal. Aveti idee de la ce sa fie asta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Este vorba de releul de incarcare. Verifica tensiunea la bornele bateriei cu un voltmetru.

Daca atunci cand accelerezi [cu farul pornit si eventual cu mai multi consumatori] iti scade sub 12 V este musai sa-l schimbi.

 

Plaja de incarcare este de maxim 14.8 V. Presupun ca tu ai mai mult de 14.8 si cand turezi intra in plaja de 13.5-14.5 V si se vede acest fapt la intensitatea luminoasa. [Masura: trebuie schimbat releul].

 

Oricum, decizia de inlocuire se ia numai dupa testul de mai sus. Pot fi si alte manifestari [ ale fenomenului descris de tine] dar in proportie de 90% trebuie sa cauti un alt releu de incarcare.

 

Astept raspuns cu valorile masurate sau cum ai rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de un rezervor de GS500 E / 1991. De unde il pot procura?! De preferabil SH [este ma ieftin - asa cred, nu?]

Al meu avea niste probleme si acum s-a rezolvat :rusinica: . Adica trebuie inlocuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!. In caz ca este vreun posesor de GS500 E interesat am cateva piese de vanzare. E vorba de cele 3 piese de carenaj spate, aripa fata, stopul si amortizorul spate.

Motocicleta a fost un GS400E model japonez dar din cate am inteles piesel se poteivesc pe gs500 .

Pentru detalii va raspund pe PM. Preturi mici.

post-77422-0-65318900-1375104836_thumb.jpg

post-77422-0-92171900-1375104867_thumb.jpg

post-77422-0-38707000-1375104887_thumb.jpg

post-77422-0-54707300-1375104913_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu nevoie de un rezervor de GS500 E / 1991. De unde il pot procura?! De preferabil SH [este ma ieftin - asa cred, nu?]

Al meu avea niste probleme si acum s-a rezolvat :rusinica: . Adica trebuie inlocuit.

S-a rezolvat prin reparare.

 

 

Am o problema cu GS-ul [evident alta].

 

Poate s-a mai discutat pe aici dar n-am rabdare sa caut. Daca stie cineva il rog sa-mi trimita link-ul [legatura] la respectivul post.

 

Problema:

pornesc motorul, [cu socul tras], merge bine [fara soc, pe care il opresc dupa cateva momente ] dar atunci cand merg cu ea, ramane motorul turat la 3.000 ture si revine in cateva secunde [1-2 sec]. Este un lucru neplacut atunci cand vrei sa reduci viteza si motorul nu asculta.

 

Am demontat carburatoarele, le-am curatat, am schimbat tot ce se putea [kit de raparatie] cu exceptia membranelor si a cuiului [exceptia zonei superioare]. Tot la fel face.

 

Stie cineva ce poate avea? Am facut cu ea maxim 1200 Km si am numai probleme ..........

 

Am schimbat si robinetul de benzina [alimentarea carburatorului], am schimbat aproape toate furtunurile de cauciuc ...........

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rezolvat prin reparare.

 

 

Am o problema cu GS-ul [evident alta].

 

Poate s-a mai discutat pe aici dar n-am rabdare sa caut. Daca stie cineva il rog sa-mi trimita link-ul [legatura] la respectivul post.

 

Problema:

pornesc motorul, [cu socul tras], merge bine [fara soc, pe care il opresc dupa cateva momente ] dar atunci cand merg cu ea, ramane motorul turat la 3.000 ture si revine in cateva secunde [1-2 sec]. Este un lucru neplacut atunci cand vrei sa reduci viteza si motorul nu asculta.

 

Am demontat carburatoarele, le-am curatat, am schimbat tot ce se putea [kit de raparatie] cu exceptia membranelor si a cuiului [exceptia zonei superioare]. Tot la fel face.

 

Stie cineva ce poate avea? Am facut cu ea maxim 1200 Km si am numai probleme ..........

 

Am schimbat si robinetul de benzina [alimentarea carburatorului], am schimbat aproape toate furtunurile de cauciuc ...........

Multe fac asa, si al meu facea exact asa, l-am sincronizat/curatzat/kit de reparatie etc etc, ma scotea din papuci problema si am rezolvato imbogatinudui amestecul, se pare ca era prea sarac. Am strans ambele suruburi de reglaj amestec la maxim si le-am destrans ambele fix 4 ture complete, asa am scapat definitivv de turatia aia enervanta de 2-3000rpm cand tragi ambreiajul la semafor sau cand tragi pe dreapta. Tu verifica treptat la cate spire scapi de problema, dar sa fii atent sa fie egal la ambele carburi. Bafta la surubarit, e f usor, nu trebuie sa desfaci nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multe fac asa, si al meu facea exact asa, l-am sincronizat/curatzat/kit de reparatie etc etc, ma scotea din papuci problema si am rezolvato imbogatinudui amestecul, se pare ca era prea sarac. Am strans ambele suruburi de reglaj amestec la maxim si le-am destrans ambele fix 4 ture complete, asa am scapat definitivv de turatia aia enervanta de 2-3000rpm cand tragi ambreiajul la semafor sau cand tragi pe dreapta. Tu verifica treptat la cate spire scapi de problema, dar sa fii atent sa fie egal la ambele carburi. Bafta la surubarit, e f usor, nu trebuie sa desfaci nimic.

 

Iti multumesc mult pentru raspuns.

 

 

Deci s-ar putea sa fie de la surubul de amestec aer?!

 

Cum ar trebui sa procedez?

 

Cu motorul pornit si cu ambele fise la cilindrii nu-mi pot da seama de realitate. Imi aduc aminte ca am incercat sa scot fisele de la cate un cilindru si se simte; ii scade turatia motorului. Cum pun fisa, creste turatia la valoarea reglata [cat de cat constanta] a relantiului. La oricare dintre cilindrii [cu mici variatii].

 

Motiv pentru care m-am gandit [ dar am renuntat] sa umblu la acel surub de amestec, dar la celalalt cilindru ma gandeam sa-i scot si bujia, pentru un reglaj cat mai corect.

 

Oricum imi este usor de umblat la ea, deoarece am scos rezervorul si folosesc un sistem improvizat de alimentare cu benzina.

 

Cu surubelnita este mai greu, deoarece parca are o lungime < de 6-7 cm intre surub [carburator] si motor si nici nu poti vedea slitul de la surub.

 

Saptamana asta merg unde este depozitata si ma apuc de ea.

 

Sper sa fie de aici, pentru ca nici nu stiu ce mai are si parca ar fi frumos sa pot sa ma plimb cu ea. Are circa 1 an de cand o am dar ....... probleme, probleme ,probleme .....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Iti multumesc mult pentru raspuns.

 

 

Deci s-ar putea sa fie de la surubul de amestec aer?!

 

Cum ar trebui sa procedez?

 

Cu motorul pornit si cu ambele fise la cilindrii nu-mi pot da seama de realitate. Imi aduc aminte ca am incercat sa scot fisele de la cate un cilindru si se simte; ii scade turatia motorului. Cum pun fisa, creste turatia la valoarea reglata [cat de cat constanta] a relantiului. La oricare dintre cilindrii [cu mici variatii].

 

Motiv pentru care m-am gandit [ dar am renuntat] sa umblu la acel surub de amestec, dar la celalalt cilindru ma gandeam sa-i scot si bujia, pentru un reglaj cat mai corect.

 

Oricum imi este usor de umblat la ea, deoarece am scos rezervorul si folosesc un sistem improvizat de alimentare cu benzina.

 

Cu surubelnita este mai greu, deoarece parca are o lungime < de 6-7 cm intre surub [carburator] si motor si nici nu poti vedea slitul de la surub.

 

Saptamana asta merg unde este depozitata si ma apuc de ea.

 

Sper sa fie de aici, pentru ca nici nu stiu ce mai are si parca ar fi frumos sa pot sa ma plimb cu ea. Are circa 1 an de cand o am dar ....... probleme, probleme ,probleme .....

Iti garantez eu ca acolo e buba, la fel ca tine am cautat solutii de m-am zapacit, atat aici pe forum cat si la anumiti mecanici, cum am zis am sincronizat carburile, am pus kit de reparatie si tot la fel, orice ii faceam cand era calda bine revenea f greu din ture sau chiar deloc uneori, statea undeva intre 2000 si 3000 si daca lasam putin ambreiajul sau luam contactul si il puneam rpd inainte sa moara motorul atunci statea la 1.200-1.500rpm. Am incercat pe forum si am vazut ca si altii au intrebat de problema exact aceasi si nu au rezolvat, asa ca am ajuns la concluzia ca singurul lucru poate fi amestecul sarac, sau putin mai sarac decat ar trebui. Tu fa asa: iti trebuie capul de surubelnita dreapta din trusa unui clicket, doar capul, si strangi ambee suruburi pana la capat fara sa fortezi, eu zic sa incerci din start sa destrangi 2 ture complete si apoi pornesti motorul normal si vezi instant daca sa schimbat ceva, daca nu sa schimbat mai dai o tura completa la ambele, mare atentie, ambele sa fie la fel de desfacute, numeri exact turele eventual faci un semn pe capul de surubelnita, si tot asa dai cate o tura de surub pana merge, normal maxim ar fi 4 ture, o sa primesti rezultatul asteptat, iti garantez, la mine dupa ce am reglato calumea cadea turometrul cand trageam ambreiajul sau scoteam din viteza de zici ca moare motorul, asa cum ar trebui, cadea pana la 1.200rpm si acolo statea. Multa bafta si sa ne dai de stire daca ti-a iesit.

P.S. De la suruburile de reglaj al amestecului la GS500 reglezi benzina nu aerul, cu cat e mai destrans cu atat primeste mai multa benzina, spun asta deoarece am vazut ca ai zis ceva de reglajul aerului.

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Error1132, daca se accelereaza cand tragi stanga/dreapta inseamna ca e cablul de acceleratie prea strans, tre sa aiba un pic de joc.

Nu se accelera, pur si simplu nu revenea din turatie din cauza amestecului sarac, daca aveam 5.000rpm cand trageam ambreiajul sau o scoteam la liber, turatia scadea pana la 3.000rpm si ramanea acolo, dupa ce i-am reglat amestecul corect nu am mai avut nici o problema, turatia scadea pana la 1.200rpm instant.

 

Asfalt uscat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

P.S. De la suruburile de reglaj al amestecului la GS500 reglezi benzina nu aerul, cu cat e mai destrans cu atat primeste mai multa benzina, spun asta deoarece am vazut ca ai zis ceva de reglajul aerului.

 

Inca o data multumesc.

 

Am crezut ca este vorba de un surub de mixare aer-benzina [ ca la dacia 1300] . Daca este cum spui, are logica. Deoarece cred ca am strans un pic mai mult surubul de relanti, pentru a fi in plaja de 1200 [ nu statea la relanti]. Si evident, cand motorul se tura, aparea un surplus de benzina din cauza ca asa era reglat surubul pt a suplinii lipsa de benzina [la relanti].

 

Buna informatia si cu surubelnita din trusa mecanica. Multumesc.

 

 

Din raspunsul tau anterior [pentru dacro], rezulta ca avem EXACT aceleasi simptome, deci sunt convins c-o rezolv. Dupa am sa revin cu informatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

am un gs 500 din '96. am si eu o intrebare pentru voi: are sens sa mi cumpar un parbriz http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1078 ?

are sens sa l iau? ca ma cam deranjeaza vantul de la 70+ km/h.

 

 

multumesc.

Daca tii la aspect, da se merita, dar pentru vant... nu stiu ce sa zic, viteza mea de croaziera afara din localitati era de ~140 cu gs-ul si nu m-am simtit deloc deranjat de vant, acum depinde cu ce viteza circuli tu si cat esti de sensibil. Oricum nu cred ca o sa mergi tu prea mult cu burta pe rezervor la GS ca sa fii protejat de parbrizul ala...

P.S. De banii aia as baga benzina si as face 400Km cu gs-ul :)

 

 

 

Exact.

 

Multumesc pentru ajutor.

Np, bafta la surubarit :)

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...