Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Cu accelaratia deschisa maxim, cu ea inchisa, cu soc, fara soc, toate combinatiile posibile. Bujiile tot ude sunt.

Las-o vreo 2 zile in pace. Curata cu o carpa bujiile alea si lasa-le in cutie. Dupa 2 zile te intorci la motor, bagi bujiile, tragi 3/4 socul (sau chiar 1/2, simti unde trebuie sa o ia) si dai la automat cum zicea colegul de mai sus, max 5-6 sec. Daca nu o ia din prima sau a 2-a incercare, la frigul care e, sunt sanse sa nu o ia mai departe ca se ineaca si degeaba ii faci manevrele de mai sus. Daca nu o ia, inseamna probleme, 99% carbelitor reglat prost sau piese uzate prin carbelitor.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

A pornit adineauri :) happy as a motherf#$!r.

Am scos bujiile, le-am sters si suflat nitzel. Am rateuri in carburator insa si acceleratia "agata", accelerez si nu cade inapoi. Amestec sarac?

 

Oricum.......phew :bounce: ma gandeam ca a dat coltul spontan cumva

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pornit adineauri :) happy as a motherf#$!r.

Am scos bujiile, le-am sters si suflat nitzel. Am rateuri in carburator insa si acceleratia "agata", accelerez si nu cade inapoi. Amestec sarac?

 

Oricum.......phew :bounce: ma gandeam ca a dat coltul spontan cumva

Atunci lasa-o in pace pana o scoti la plimbare la vara, nu te apuca de reglaje, scoate-i bateria si gata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

A pornit adineauri :) happy as a motherf#$!r.

Am scos bujiile, le-am sters si suflat nitzel. Am rateuri in carburator insa si acceleratia "agata", accelerez si nu cade inapoi. Amestec sarac?

 

Oricum.......phew :bounce: ma gandeam ca a dat coltul spontan cumva

 

Este bine ca a pornit.

 

Insa daca tot esti fericit, ma gandeam ca asa usor, usor te vei apuca sa demontezi carburatorul, ocazie cu care poti verifica si acceleratia.

 

Poate fi cablul inghetat sau sa aiba desprinderi (rupturi) care agata. Am facut anul trecut o tura pe camp cu minsk-ul (GS-ul este prea greu si in plus nu functiona). Nu trebuie sa-ti spun ca a fost o idee proasta. In fine, era zapada care incepuse sa se topeasca. Am adus motorul acasa [cu greu] si l-am spalat. Era plin de noroi. L-am depozitat si peste un timp, cand eram pregatit sa fac o tura cu el, .... am rupt cablul de la ambreiaj. A inghetat si in acelasi timp a ruginit. Sunt convins ca nu este aceeasi poveste, dar putem invata din greselile altora.

 

Nu cred ca este complicat sa cureti/repari carburatorul. Este simplu. Chiar daca n-ai manualele de pe net, te poti descurca, cu conditia sa fii cat de cat tehnic, atent si disciplinat (in sensul de ordonat). Scoti rezervorul (de preferabil dupa ce-l golesti, altfel trebuie inchis robinetul de sub el), scoti cutia filtrului de aer, scoti si robinetul cu tur si rezerva, scoti carburatorul de pe motor. Pentru a nu uita, la asamblare se pune carburatorul pe cutia filtrului de aer (cutia fara filtru) in cele doua prinderi (cele doua "mansoane") si apoi asa fixat ferm (se strang colierele) se pune carburatorul in celelalte legaturi (din cauciuc) de pe pistoane si se strang ferm.

 

Dupa ce dai jos carburatoarele, le faci un semn (stanga - dreapta) si le desfaci SEPARAT. Desfaci unul complet, il cureti, verifici si apoi il asamblezi. Urmeaza si celalalt identic. De preferat sa nu le desfaci, sa ramana un singur corp cu doua carburatoare (- asta daca nu esti cumva un expert - dar in acest caz imi pierd timpul aici) sau sa le demontezi in acelasi timp. [O poti face daca grupezi elementele pe parti - stanga sau dreapta].

 

Important de verificat:

Partea inferioara

- daca scaunele cuielor ponton sunt ok (iti dai seama) , daca nu, le schimbi. Am cumparat un set pt ambele carburatoare cu circa 160 lei (de aici . Am sunat. A fost mai simplu). Avea absolut tot, de la scaun cu cui pana la oringurile mici (absolut toate garniturile din cauciuc - practic toata partea din capacul carburatorului)

- daca cuielor ponto inchid (de preferabil creezi vacum si observi)

In toata aceasta operatie este important sa ai si un compresor pentru suflat.

Scoti toate jigloarele si le cureti.

 

Partea superioara

- Aici trebuie sa verifici inelul de cauciuc (este o membrana care, in timp, se fisureaza);

- daca nivelul este in regula. Este un cui lung care are niste santulete. Acest cui (de jus in jos) are o saiba mai groasa de teflon, apoi siguranta de reglaj (in fabrica a fost stabilit nivelul 3 - numarat de sus in jos [- ideea ca tot trei este si numarat de jos in sus]) si apoi o alta saiba (ca un distantier, tot din teflon).

La aceasta parte poti gasi multe belele, dar nu de aici nu porneste, insa poate ineca bujiile, daca cuiul este sarit din scaun [alimenteaza motorul in gol] ori siguranta este sarita, etc.

 

Ai grija sa nu pierzi nimic. Daca n-ai mai lucrat asa ceva, iti recomand sa iti iei notite, inclusiv video, cu telefonul (asa daca ai uitat ceva, te uiti pe film si-ti amintesti sau pe hartie. "ex: Am desfacut capacul., bla, bla, etc")

 

Singura zona care este responsabila de plecarea motorului este partea inferioara.

 

Am avut o problema cu o motocicleta (Honda) care a facut ITP -ul in august si in decembrie m-am hotarat s-o pornesc. M-am chinuit fff mult (circa 1 ora pe bateria auto sau impins). Dupa pornire si o tura de circa 50km am demontat carburatorul. Jiglorul de mers ïn "gol" adica la relanti era OXIDAT. Avea depuneri de oxid de cupru din cauza lipsei benzinei un timp indelungat. Nu mi-a venit sa cred ce-am gasit. Evident dupa curatare si montare carburator, pleca la sfert. [Honda CBR 125].

 

Mult succes.

 

PS

Este bine sa te apuci acum deoarece atunci cand afara este cald si uscat, motorul sa fie gata. Ai timp sa cauti piesele necesare. Poate si banii necesari (ratia de benzina, nu?!)

 

Legat de rateurile in carburator ......

 

Curata carburatorul, ocazie cu care verifici si cat de deschis este surubul de amestec. Reglaj din fabrica - parca 2 ture si un sfert plecat de la surubul complet strans [asta pentru tine, nu pentru reglaj carburator]. Adica ii faci un semn surubului si pe corpul carburatorului si strangi surulbul la maxim. Dupa spalare carburator, refaci numaratoarea GASITA.

Este mult prea rece sa faci acum amestecul.

 

O sa urmeze si o echilibrare a carburatoarelor, dar nu uita. Orice modificare a surubului de amestec iti strica echilibrarea carburatoarelor. Din acest motiv se "pune la loc surubul de amestec".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Buna ziua. O intrebare am :

 

Detin un Suzuki GS500F 2007 si am comandat o toba de la un baiat de pe site. VSC ( Vascu Ionut), poate ati auzit de el. Baiatul imi face doar toba propriu-zisa si colierul de prindere de la scarita motorului. Intrebarea mea este : Vor fi nevoie de adaptari pentru legatura TOBA-COT , sau baiatul imi face direct toba pentru cotul meu? De altfel, daca stie cineva, care este diametrul cotului de la gs500f 2007 , sa ii spun baiatului (Eu am motocicleta in service, nu pot sa verific personal) .

 

Va multumesc frumos !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Presupun[em] ca daca iai fi comunicat dimensiunea galeriei tale ti-ar fi facuto sa iti vina perfect acolo fara sa mai fie nevoie de adaptari.acum na, vsc mai facura evacuari de gs poate au ei o cota si ti-o fac pe aia sau de nu imi zici exact unde sa masor si iti dau eu maine dimensiunea. te salut

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

salutari baieti , sunt un nou posesor de gs , dar incepator si la a2 .

Imi puteti pune va rog o poza sau sa imi explicati unde sa pun un filtru bezina pe furtunu de tur ? asa preventiv,... caci mobra merge bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci pun pe ON hose nu ?

 

In principal, filtrul se pune pe furtunul pe care il folosesti. Cum este posibil sa ramai pe rezerva, inseamna ca si acel furtun are nevoie de filtru.

 

Ca si concluzie, ai nevoie de 2 filtre pe ambele furtune care vin din rezervor in robinetul - vacum.

 

 

adrian_mirea

Pot sa-ti recomand linkul asta: http://wiki.gstwins....ades.FuelFilter

 

 

M-am uitat pe acel link (legatura).

 

Pentru prima postare (nu cea dupa doua sezoane) .

 

Autorul a pus filtrul dupa robinet. Am vazut multe motoare (GS-uri) cu filtrarea facuta pe ultimul furtun (unicul) care intra in carb. Pot sa-ti spun ca ar putea fi o greseala deoarece daca exista "murdarie" in rezervor aceasta ajunge in membrana robinetului rezultand neetansietate.... etc..

 

 

 

Nota

 

Iti recomand sa-ti cumperi filtre speciale, pentru motocicleta, cel putin din simplul motiv si anume acela al rezistentei mecanice. Nu cred ca-ti sta bine sa ramai cu motorul in drum, noaptea. Filtrele "clasice" se pot "desface/deteriora" si ramai fara benzina, daca nu esti atent.

Un alt motiv este dezbatut de autorul articolului de mai sus, legat de curgerea benzinei gravitational in carb.

 

 

Mii de km fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am pus pe furtunul de dupa robinet, n-am avut probleme din cauza lui pana acum.

 

Offtopic: ne dam catre asigurari? Parca a inceput vremea de motociclit si tare dor imi mai e :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut!

 

Vand GS 500 E pentru acte si piese 150E - 0721 888 403

 

Vad ca nu merge forumul sa incarc foto

 

incercati aici /index.php?/topic/708969-van-gs-500-e-pentru-acte-si-piese/



Salut!

 

Vand GS 500 E pentru acte si piese 150E - 0721 888 403

 

Vad ca nu merge forumul sa incarc foto

 

incercati aici /index.php?/topic/708969-van-gs-500-e-pentru-acte-si-piese/

 

 

Vandut!

post-59618-0-17738100-1393765652_thumb.jpg

post-59618-0-00924900-1393765684_thumb.jpg

post-59618-0-96281600-1393765709_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut,

 

imi trebuie fieru asta ca sa trec de la semighidoane la ghidon cinstit:

http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/UkAAAOxye9lSFV1L/$%28KGrHqQOKp0FIFocPUVHBSFV1L!ppg~~60_57.JPG

http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/~sEAAOxymspSFV1H/$T2eC16FHJIIFHJMs8mTWBSFV1HSi%29w~~60_57.JPG

 

in final vreau sa arate asa:

http://i930.photobucket.com/albums/ad147/Mountain_01/GS500/vdsr006.jpg

 

deci imi trebuie si un ghidon sh de ...sa zicem honda cb 500 sau similar ca dimensiuni si inaltime.

imi mai trebuie in principiu si un crashbar care poate sa fie si bricolat si sh; si eventual o toba stock sh.

 

astept cu interes variante - de preferat din bucuresti

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

saluti!

 

am si eu o problema: as vrea sa schimb lampa de frana, ca e urata cu draci.

si pt Suzuki GS 500 E din 1996, nu am prea gasit variante.

singura este http://www.louis.de/index.php?topic=search&searchterm=10033232

dar nu mi se pare o mare schimbare.

cautand pe net diverse oferte, am vazut GS uri cu stopul schimbat. dar par luate de la alte motoare.

am mai gasit si la achimoto.ro ceva pt GS, dar si universale. a folosit careva?

aveti idee daca se potriveste ceva pe GS ul meu?

sau astept recomandari.

 

Multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dap; despre povestea cu semighidoanele de mai sus:

 

se pare ca si la cele de dupa 2001 - gs 500F - prinderea dintre cele doua placi se face TOT prin 2 suruburi; doar ca la F-uri placa superioara vine cu locasuri pentru cele 4 suruburi necesare prinderii ghidonului; asa ca nu merita schimbata placa superioara ci doar montate raiser-e ca astea:

http://www.okazii.ro/ghidoane-moto/scar-prindere-inaltata-ghidon-22-mm-a127358418?icid=recomandari_cross&ibid=prod_activ_ngr_1[127358418]

 

are cineva asa ceva de vanzare; noi sau sh pentru ghidon normal de 22 mm ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

post-69842-0-72918700-1394710210_thumb.jpg

post-69842-0-44714600-1394710189_thumb.jpg

intru si eu in randul vostru pe forum.

am achizitionat un gs 500 1990, de la mymoto(campina), sezanu trecut lam alergat fara nici cea mai mica investitie.

iam schimbat semnalele fata si o spalare all inclusiv. deocamdata. urmeaza scimbul de ulei si cele aferente pentru un nou sezon

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

la drum ploiesti-brasov(pe cheia) am scos undeva la 4.5%(mers normal) viteza medie 70-100km/h

asa in ploiesti la mers normal undeva la 5%.la mers batraneste schimbat maxim 7000rpm scoti undeva la 4 si cv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...