Error Postat Iulie 15, 2013 Share Postat Iulie 15, 2013 Nu mai ungeti lantul cu motorul pornit si bagat in treapta 1 a. Riscati sa ramaneti fara degete ( cunosc persoana care a ramas fara degetul mare de la curatat si uns lant in modul asta ) . Miscati roata cu mana pentru ca e cam acelasi lucru . Cat de (cuvant urat) sa fii sa iti bagi degetele intre pinion si lant cu mobra pornita si bagata in viteza? Nu ai ce cauta cu degetele acolo, de aceea are sprayul de uns acel tub lung. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Salutare, va rog sa-mi dati o parere Trebuie sa-mi schimb curand lantul de distributie. Cum ar fi mai bine, in functie si de cost, sa-mi schimb tot kitul de distributie sau sa intind lantul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cristi_D Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 (editat) Salutare, va rog sa-mi dati o parere Trebuie sa-mi schimb curand lantul de distributie. Cum ar fi mai bine, in functie si de cost, sa-mi schimb tot kitul de distributie sau sa intind lantul? tu ce crezi ? iti faci un intizator custom ... am mai vazut specimene pe aici .... daca zornaie trebuie schimbat cu sau fara intinzatoare ! si are cineva de vanzare carburatoare de GS 500 E .....poate ma mai dau si eu cu mobra anul asta ? Editat Iulie 16, 2013 de Cristi_D Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iulie 16, 2013 Share Postat Iulie 16, 2013 Salutare, va rog sa-mi dati o parere Trebuie sa-mi schimb curand lantul de distributie. Cum ar fi mai bine, in functie si de cost, sa-mi schimb tot kitul de distributie sau sa intind lantul? Hai sa vezi ce-am patit, din cauza asa ziselor costuri mari............ Prin cineva am aranjat sa-mi cumpar GS-ul. Totul era ok. Dupa cateva zile primesc un telefon de la acel cineva ca avea doua vesti. Una buna si una proasta. Vestea proasta era ca Gs-ul cazuse si motorul nu functiona. Cauza probabila, lantul de distributie sarit. Vestea buna era ca pretul cazuse si el cu vreo 300 euroi. Fiind realmente incepator [permis si prima motocicleta adevarata] habar n-am avut in ce intru asta si din cauza increderii in acel cineva, care se lauda ca este mare si tare in motoare. Aduce respectivul motocicleta de la constanta [in bucuresti - contra cost, evident] si se apuca de desfacut. Am asistat numai putin la operatiile pe care le facea. Concluzia finala: ca sa faca motorul sa functioneze, trebuia sa cumpar piese [fara manopera] de circa 2.200 lei [estimat un 500euro], asta fara sa pun la socoteala costul ei, adusul, manopera pentru constatare. Ca lucrurile sa fie si mai proaste, nici nu stiam care era compresia pe fiecare cilindru. Ulterior am aflat ca avea 10 atmosfere - fata de 14 noua, si conform cartii tehnice trebuia sa schimb ceva si pe acolo. Deci, daca lantul de distributie iti da semne de uzura sau stii ca trebuie schimbat, ca este motocicleta sau autoturism, ITI RECOMAND SA SCHIMBI TOT KITUL. Numai in cazul in care umbli tu in motor [ceea ce nu-ti recomand, avand in vedere intrebarea ta de mai sus] atunci poti alege ce sa schimbi, presupunand ca manopera este GRATIS, dar garniturile tot trebuie inlocuite la fiecare deschidere a motorului, ba mai mult trebuie si chiuloasa "rectificata". Numai aceste doua repere costa peste 800 lei. Deci alegerea este simpla. Umblii o data si schimbi kitul de distributie pentru optimizarea costurilor. Sa ne auzim cu bine............... si peste un milion de kilometrii......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Evil_Alien Postat Iulie 17, 2013 Share Postat Iulie 17, 2013 Hai sa vezi ce-am patit, din cauza asa ziselor costuri mari............ Prin cineva am aranjat sa-mi cumpar GS-ul. Totul era ok. Dupa cateva zile primesc un telefon de la acel cineva ca avea doua vesti. Una buna si una proasta. Vestea proasta era ca Gs-ul cazuse si motorul nu functiona. Cauza probabila, lantul de distributie sarit. Vestea buna era ca pretul cazuse si el cu vreo 300 euroi. Fiind realmente incepator [permis si prima motocicleta adevarata] habar n-am avut in ce intru asta si din cauza increderii in acel cineva, care se lauda ca este mare si tare in motoare. Aduce respectivul motocicleta de la constanta [in bucuresti - contra cost, evident] si se apuca de desfacut. Am asistat numai putin la operatiile pe care le facea. Concluzia finala: ca sa faca motorul sa functioneze, trebuia sa cumpar piese [fara manopera] de circa 2.200 lei [estimat un 500euro], asta fara sa pun la socoteala costul ei, adusul, manopera pentru constatare. Ca lucrurile sa fie si mai proaste, nici nu stiam care era compresia pe fiecare cilindru. Ulterior am aflat ca avea 10 atmosfere - fata de 14 noua, si conform cartii tehnice trebuia sa schimb ceva si pe acolo. Deci, daca lantul de distributie iti da semne de uzura sau stii ca trebuie schimbat, ca este motocicleta sau autoturism, ITI RECOMAND SA SCHIMBI TOT KITUL. Numai in cazul in care umbli tu in motor [ceea ce nu-ti recomand, avand in vedere intrebarea ta de mai sus] atunci poti alege ce sa schimbi, presupunand ca manopera este GRATIS, dar garniturile tot trebuie inlocuite la fiecare deschidere a motorului, ba mai mult trebuie si chiuloasa "rectificata". Numai aceste doua repere costa peste 800 lei. Deci alegerea este simpla. Umblii o data si schimbi kitul de distributie pentru optimizarea costurilor. Sa ne auzim cu bine............... si peste un milion de kilometrii......... Multumesc Am inteles ideea, am sa ma duc cu motorul la service zilele astea sa schimb kitul. Numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos1 Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 Cat de (cuvant urat) sa fii sa iti bagi degetele intre pinion si lant cu mobra pornita si bagata in viteza? Nu ai ce cauta cu degetele acolo, de aceea are sprayul de uns acel tub lung. A fost un pic mai complicat . Avea o carpa in mana s-a uitat in alta parte si lantul a prins carpa si a tras-o pe pinion. Totul s-a petrecut foarte repede si nu a avut timp sa dea drumu la carpa . S-a trezit cu degetul intre lant si pinion .Nu au mai avut ce sa ii faca (gen sa ii puna la loc partea sectionata) din cauza latimii pinionului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 18, 2013 Share Postat Iulie 18, 2013 A fost un pic mai complicat . Avea o carpa in mana s-a uitat in alta parte si lantul a prins carpa si a tras-o pe pinion. Totul s-a petrecut foarte repede si nu a avut timp sa dea drumu la carpa . S-a trezit cu degetul intre lant si pinion .Nu au mai avut ce sa ii faca (gen sa ii puna la loc partea sectionata) din cauza latimii pinionului. Nasol... Eu cel putin cand ungeam lantul pana nu opream motorul nu imi luam ochii de la pinion, intradevar, nu e de joaca, dar daca doar il ungi rapid si nu faci si altceva intre timp, asta e cea mai rapida si practica solutie zic eu... poate nu si cea mai sigura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kelygab Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Salutari! Am si eu o problema! La un gs500 din 1995, cand accelerez imi scade intensitatea la lumina, iar cand nu accelerez se vede normal. Aveti idee de la ce sa fie asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Este vorba de releul de incarcare. Verifica tensiunea la bornele bateriei cu un voltmetru. Daca atunci cand accelerezi [cu farul pornit si eventual cu mai multi consumatori] iti scade sub 12 V este musai sa-l schimbi. Plaja de incarcare este de maxim 14.8 V. Presupun ca tu ai mai mult de 14.8 si cand turezi intra in plaja de 13.5-14.5 V si se vede acest fapt la intensitatea luminoasa. [Masura: trebuie schimbat releul]. Oricum, decizia de inlocuire se ia numai dupa testul de mai sus. Pot fi si alte manifestari [ ale fenomenului descris de tine] dar in proportie de 90% trebuie sa cauti un alt releu de incarcare. Astept raspuns cu valorile masurate sau cum ai rezolvat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 22, 2013 Share Postat Iulie 22, 2013 Poate fi si din alternator, dar cel mai sigur, cum zice colegul CezarCV, este releul de incarcare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iulie 28, 2013 Share Postat Iulie 28, 2013 Am si eu nevoie de un rezervor de GS500 E / 1991. De unde il pot procura?! De preferabil SH [este ma ieftin - asa cred, nu?] Al meu avea niste probleme si acum s-a rezolvat . Adica trebuie inlocuit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rua Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Salut...o maneta de frana de gs nu aveti careva [sh]....?...multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sportzone33 Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Salutare!. In caz ca este vreun posesor de GS500 E interesat am cateva piese de vanzare. E vorba de cele 3 piese de carenaj spate, aripa fata, stopul si amortizorul spate. Motocicleta a fost un GS400E model japonez dar din cate am inteles piesel se poteivesc pe gs500 . Pentru detalii va raspund pe PM. Preturi mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Am si eu nevoie de un rezervor de GS500 E / 1991. De unde il pot procura?! De preferabil SH [este ma ieftin - asa cred, nu?] Al meu avea niste probleme si acum s-a rezolvat . Adica trebuie inlocuit. S-a rezolvat prin reparare. Am o problema cu GS-ul [evident alta]. Poate s-a mai discutat pe aici dar n-am rabdare sa caut. Daca stie cineva il rog sa-mi trimita link-ul [legatura] la respectivul post. Problema: pornesc motorul, [cu socul tras], merge bine [fara soc, pe care il opresc dupa cateva momente ] dar atunci cand merg cu ea, ramane motorul turat la 3.000 ture si revine in cateva secunde [1-2 sec]. Este un lucru neplacut atunci cand vrei sa reduci viteza si motorul nu asculta. Am demontat carburatoarele, le-am curatat, am schimbat tot ce se putea [kit de raparatie] cu exceptia membranelor si a cuiului [exceptia zonei superioare]. Tot la fel face. Stie cineva ce poate avea? Am facut cu ea maxim 1200 Km si am numai probleme .......... Am schimbat si robinetul de benzina [alimentarea carburatorului], am schimbat aproape toate furtunurile de cauciuc ........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Andrei. Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 buna seara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 S-a rezolvat prin reparare. Am o problema cu GS-ul [evident alta]. Poate s-a mai discutat pe aici dar n-am rabdare sa caut. Daca stie cineva il rog sa-mi trimita link-ul [legatura] la respectivul post. Problema: pornesc motorul, [cu socul tras], merge bine [fara soc, pe care il opresc dupa cateva momente ] dar atunci cand merg cu ea, ramane motorul turat la 3.000 ture si revine in cateva secunde [1-2 sec]. Este un lucru neplacut atunci cand vrei sa reduci viteza si motorul nu asculta. Am demontat carburatoarele, le-am curatat, am schimbat tot ce se putea [kit de raparatie] cu exceptia membranelor si a cuiului [exceptia zonei superioare]. Tot la fel face. Stie cineva ce poate avea? Am facut cu ea maxim 1200 Km si am numai probleme .......... Am schimbat si robinetul de benzina [alimentarea carburatorului], am schimbat aproape toate furtunurile de cauciuc ........... Multe fac asa, si al meu facea exact asa, l-am sincronizat/curatzat/kit de reparatie etc etc, ma scotea din papuci problema si am rezolvato imbogatinudui amestecul, se pare ca era prea sarac. Am strans ambele suruburi de reglaj amestec la maxim si le-am destrans ambele fix 4 ture complete, asa am scapat definitivv de turatia aia enervanta de 2-3000rpm cand tragi ambreiajul la semafor sau cand tragi pe dreapta. Tu verifica treptat la cate spire scapi de problema, dar sa fii atent sa fie egal la ambele carburi. Bafta la surubarit, e f usor, nu trebuie sa desfaci nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 Multe fac asa, si al meu facea exact asa, l-am sincronizat/curatzat/kit de reparatie etc etc, ma scotea din papuci problema si am rezolvato imbogatinudui amestecul, se pare ca era prea sarac. Am strans ambele suruburi de reglaj amestec la maxim si le-am destrans ambele fix 4 ture complete, asa am scapat definitivv de turatia aia enervanta de 2-3000rpm cand tragi ambreiajul la semafor sau cand tragi pe dreapta. Tu verifica treptat la cate spire scapi de problema, dar sa fii atent sa fie egal la ambele carburi. Bafta la surubarit, e f usor, nu trebuie sa desfaci nimic. Iti multumesc mult pentru raspuns. Deci s-ar putea sa fie de la surubul de amestec aer?! Cum ar trebui sa procedez? Cu motorul pornit si cu ambele fise la cilindrii nu-mi pot da seama de realitate. Imi aduc aminte ca am incercat sa scot fisele de la cate un cilindru si se simte; ii scade turatia motorului. Cum pun fisa, creste turatia la valoarea reglata [cat de cat constanta] a relantiului. La oricare dintre cilindrii [cu mici variatii]. Motiv pentru care m-am gandit [ dar am renuntat] sa umblu la acel surub de amestec, dar la celalalt cilindru ma gandeam sa-i scot si bujia, pentru un reglaj cat mai corect. Oricum imi este usor de umblat la ea, deoarece am scos rezervorul si folosesc un sistem improvizat de alimentare cu benzina. Cu surubelnita este mai greu, deoarece parca are o lungime < de 6-7 cm intre surub [carburator] si motor si nici nu poti vedea slitul de la surub. Saptamana asta merg unde este depozitata si ma apuc de ea. Sper sa fie de aici, pentru ca nici nu stiu ce mai are si parca ar fi frumos sa pot sa ma plimb cu ea. Are circa 1 an de cand o am dar ....... probleme, probleme ,probleme ..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 29, 2013 Share Postat Iulie 29, 2013 (editat) Iti multumesc mult pentru raspuns. Deci s-ar putea sa fie de la surubul de amestec aer?! Cum ar trebui sa procedez? Cu motorul pornit si cu ambele fise la cilindrii nu-mi pot da seama de realitate. Imi aduc aminte ca am incercat sa scot fisele de la cate un cilindru si se simte; ii scade turatia motorului. Cum pun fisa, creste turatia la valoarea reglata [cat de cat constanta] a relantiului. La oricare dintre cilindrii [cu mici variatii]. Motiv pentru care m-am gandit [ dar am renuntat] sa umblu la acel surub de amestec, dar la celalalt cilindru ma gandeam sa-i scot si bujia, pentru un reglaj cat mai corect. Oricum imi este usor de umblat la ea, deoarece am scos rezervorul si folosesc un sistem improvizat de alimentare cu benzina. Cu surubelnita este mai greu, deoarece parca are o lungime < de 6-7 cm intre surub [carburator] si motor si nici nu poti vedea slitul de la surub. Saptamana asta merg unde este depozitata si ma apuc de ea. Sper sa fie de aici, pentru ca nici nu stiu ce mai are si parca ar fi frumos sa pot sa ma plimb cu ea. Are circa 1 an de cand o am dar ....... probleme, probleme ,probleme ..... Iti garantez eu ca acolo e buba, la fel ca tine am cautat solutii de m-am zapacit, atat aici pe forum cat si la anumiti mecanici, cum am zis am sincronizat carburile, am pus kit de reparatie si tot la fel, orice ii faceam cand era calda bine revenea f greu din ture sau chiar deloc uneori, statea undeva intre 2000 si 3000 si daca lasam putin ambreiajul sau luam contactul si il puneam rpd inainte sa moara motorul atunci statea la 1.200-1.500rpm. Am incercat pe forum si am vazut ca si altii au intrebat de problema exact aceasi si nu au rezolvat, asa ca am ajuns la concluzia ca singurul lucru poate fi amestecul sarac, sau putin mai sarac decat ar trebui. Tu fa asa: iti trebuie capul de surubelnita dreapta din trusa unui clicket, doar capul, si strangi ambee suruburi pana la capat fara sa fortezi, eu zic sa incerci din start sa destrangi 2 ture complete si apoi pornesti motorul normal si vezi instant daca sa schimbat ceva, daca nu sa schimbat mai dai o tura completa la ambele, mare atentie, ambele sa fie la fel de desfacute, numeri exact turele eventual faci un semn pe capul de surubelnita, si tot asa dai cate o tura de surub pana merge, normal maxim ar fi 4 ture, o sa primesti rezultatul asteptat, iti garantez, la mine dupa ce am reglato calumea cadea turometrul cand trageam ambreiajul sau scoteam din viteza de zici ca moare motorul, asa cum ar trebui, cadea pana la 1.200rpm si acolo statea. Multa bafta si sa ne dai de stire daca ti-a iesit. P.S. De la suruburile de reglaj al amestecului la GS500 reglezi benzina nu aerul, cu cat e mai destrans cu atat primeste mai multa benzina, spun asta deoarece am vazut ca ai zis ceva de reglajul aerului. Editat Iulie 29, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Error1132, daca se accelereaza cand tragi stanga/dreapta inseamna ca e cablul de acceleratie prea strans, tre sa aiba un pic de joc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Error1132, daca se accelereaza cand tragi stanga/dreapta inseamna ca e cablul de acceleratie prea strans, tre sa aiba un pic de joc. Nu se accelera, pur si simplu nu revenea din turatie din cauza amestecului sarac, daca aveam 5.000rpm cand trageam ambreiajul sau o scoteam la liber, turatia scadea pana la 3.000rpm si ramanea acolo, dupa ce i-am reglat amestecul corect nu am mai avut nici o problema, turatia scadea pana la 1.200rpm instant. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 P.S. De la suruburile de reglaj al amestecului la GS500 reglezi benzina nu aerul, cu cat e mai destrans cu atat primeste mai multa benzina, spun asta deoarece am vazut ca ai zis ceva de reglajul aerului. Inca o data multumesc. Am crezut ca este vorba de un surub de mixare aer-benzina [ ca la dacia 1300] . Daca este cum spui, are logica. Deoarece cred ca am strans un pic mai mult surubul de relanti, pentru a fi in plaja de 1200 [ nu statea la relanti]. Si evident, cand motorul se tura, aparea un surplus de benzina din cauza ca asa era reglat surubul pt a suplinii lipsa de benzina [la relanti]. Buna informatia si cu surubelnita din trusa mecanica. Multumesc. Din raspunsul tau anterior [pentru dacro], rezulta ca avem EXACT aceleasi simptome, deci sunt convins c-o rezolv. Dupa am sa revin cu informatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Atasez o imagine cu pozitia exacta a suruburilor de regaj amestec, ele se afla exact sub carburatoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Iulie 30, 2013 Share Postat Iulie 30, 2013 Atasez o imagine cu pozitia exacta a suruburilor de regaj amestec, ele se afla exact sub carburatoare. Exact. Multumesc pentru ajutor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 salut. am un gs 500 din '96. am si eu o intrebare pentru voi: are sens sa mi cumpar un parbriz http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1078 ? are sens sa l iau? ca ma cam deranjeaza vantul de la 70+ km/h. multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Iulie 31, 2013 Share Postat Iulie 31, 2013 (editat) salut. am un gs 500 din '96. am si eu o intrebare pentru voi: are sens sa mi cumpar un parbriz http://www.kronaumoto.ro/index.php/detalii/1078 ? are sens sa l iau? ca ma cam deranjeaza vantul de la 70+ km/h. multumesc. Daca tii la aspect, da se merita, dar pentru vant... nu stiu ce sa zic, viteza mea de croaziera afara din localitati era de ~140 cu gs-ul si nu m-am simtit deloc deranjat de vant, acum depinde cu ce viteza circuli tu si cat esti de sensibil. Oricum nu cred ca o sa mergi tu prea mult cu burta pe rezervor la GS ca sa fii protejat de parbrizul ala... P.S. De banii aia as baga benzina si as face 400Km cu gs-ul Exact. Multumesc pentru ajutor. Np, bafta la surubarit Editat Iulie 31, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.