Banzay Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 (editat) Cu accelaratia deschisa maxim, cu ea inchisa, cu soc, fara soc, toate combinatiile posibile. Bujiile tot ude sunt. Las-o vreo 2 zile in pace. Curata cu o carpa bujiile alea si lasa-le in cutie. Dupa 2 zile te intorci la motor, bagi bujiile, tragi 3/4 socul (sau chiar 1/2, simti unde trebuie sa o ia) si dai la automat cum zicea colegul de mai sus, max 5-6 sec. Daca nu o ia din prima sau a 2-a incercare, la frigul care e, sunt sanse sa nu o ia mai departe ca se ineaca si degeaba ii faci manevrele de mai sus. Daca nu o ia, inseamna probleme, 99% carbelitor reglat prost sau piese uzate prin carbelitor. Editat Ianuarie 7, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 A pornit adineauri happy as a motherf#$!r. Am scos bujiile, le-am sters si suflat nitzel. Am rateuri in carburator insa si acceleratia "agata", accelerez si nu cade inapoi. Amestec sarac? Oricum.......phew ma gandeam ca a dat coltul spontan cumva Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 A pornit adineauri happy as a motherf#$!r. Am scos bujiile, le-am sters si suflat nitzel. Am rateuri in carburator insa si acceleratia "agata", accelerez si nu cade inapoi. Amestec sarac? Oricum.......phew ma gandeam ca a dat coltul spontan cumva Atunci lasa-o in pace pana o scoti la plimbare la vara, nu te apuca de reglaje, scoate-i bateria si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Nu ma mai ating de ea, mai vad la primavara. Multumesc de ajutor tuturor, apreciez Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 Sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Ianuarie 7, 2014 Share Postat Ianuarie 7, 2014 A pornit adineauri happy as a motherf#$!r. Am scos bujiile, le-am sters si suflat nitzel. Am rateuri in carburator insa si acceleratia "agata", accelerez si nu cade inapoi. Amestec sarac? Oricum.......phew ma gandeam ca a dat coltul spontan cumva Este bine ca a pornit. Insa daca tot esti fericit, ma gandeam ca asa usor, usor te vei apuca sa demontezi carburatorul, ocazie cu care poti verifica si acceleratia. Poate fi cablul inghetat sau sa aiba desprinderi (rupturi) care agata. Am facut anul trecut o tura pe camp cu minsk-ul (GS-ul este prea greu si in plus nu functiona). Nu trebuie sa-ti spun ca a fost o idee proasta. In fine, era zapada care incepuse sa se topeasca. Am adus motorul acasa [cu greu] si l-am spalat. Era plin de noroi. L-am depozitat si peste un timp, cand eram pregatit sa fac o tura cu el, .... am rupt cablul de la ambreiaj. A inghetat si in acelasi timp a ruginit. Sunt convins ca nu este aceeasi poveste, dar putem invata din greselile altora. Nu cred ca este complicat sa cureti/repari carburatorul. Este simplu. Chiar daca n-ai manualele de pe net, te poti descurca, cu conditia sa fii cat de cat tehnic, atent si disciplinat (in sensul de ordonat). Scoti rezervorul (de preferabil dupa ce-l golesti, altfel trebuie inchis robinetul de sub el), scoti cutia filtrului de aer, scoti si robinetul cu tur si rezerva, scoti carburatorul de pe motor. Pentru a nu uita, la asamblare se pune carburatorul pe cutia filtrului de aer (cutia fara filtru) in cele doua prinderi (cele doua "mansoane") si apoi asa fixat ferm (se strang colierele) se pune carburatorul in celelalte legaturi (din cauciuc) de pe pistoane si se strang ferm. Dupa ce dai jos carburatoarele, le faci un semn (stanga - dreapta) si le desfaci SEPARAT. Desfaci unul complet, il cureti, verifici si apoi il asamblezi. Urmeaza si celalalt identic. De preferat sa nu le desfaci, sa ramana un singur corp cu doua carburatoare (- asta daca nu esti cumva un expert - dar in acest caz imi pierd timpul aici) sau sa le demontezi in acelasi timp. [O poti face daca grupezi elementele pe parti - stanga sau dreapta]. Important de verificat: Partea inferioara - daca scaunele cuielor ponton sunt ok (iti dai seama) , daca nu, le schimbi. Am cumparat un set pt ambele carburatoare cu circa 160 lei (de aici . Am sunat. A fost mai simplu). Avea absolut tot, de la scaun cu cui pana la oringurile mici (absolut toate garniturile din cauciuc - practic toata partea din capacul carburatorului) - daca cuielor ponto inchid (de preferabil creezi vacum si observi) In toata aceasta operatie este important sa ai si un compresor pentru suflat. Scoti toate jigloarele si le cureti. Partea superioara - Aici trebuie sa verifici inelul de cauciuc (este o membrana care, in timp, se fisureaza); - daca nivelul este in regula. Este un cui lung care are niste santulete. Acest cui (de jus in jos) are o saiba mai groasa de teflon, apoi siguranta de reglaj (in fabrica a fost stabilit nivelul 3 - numarat de sus in jos [- ideea ca tot trei este si numarat de jos in sus]) si apoi o alta saiba (ca un distantier, tot din teflon). La aceasta parte poti gasi multe belele, dar nu de aici nu porneste, insa poate ineca bujiile, daca cuiul este sarit din scaun [alimenteaza motorul in gol] ori siguranta este sarita, etc. Ai grija sa nu pierzi nimic. Daca n-ai mai lucrat asa ceva, iti recomand sa iti iei notite, inclusiv video, cu telefonul (asa daca ai uitat ceva, te uiti pe film si-ti amintesti sau pe hartie. "ex: Am desfacut capacul., bla, bla, etc") Singura zona care este responsabila de plecarea motorului este partea inferioara. Am avut o problema cu o motocicleta (Honda) care a facut ITP -ul in august si in decembrie m-am hotarat s-o pornesc. M-am chinuit fff mult (circa 1 ora pe bateria auto sau impins). Dupa pornire si o tura de circa 50km am demontat carburatorul. Jiglorul de mers ïn "gol" adica la relanti era OXIDAT. Avea depuneri de oxid de cupru din cauza lipsei benzinei un timp indelungat. Nu mi-a venit sa cred ce-am gasit. Evident dupa curatare si montare carburator, pleca la sfert. [Honda CBR 125]. Mult succes. PS Este bine sa te apuci acum deoarece atunci cand afara este cald si uscat, motorul sa fie gata. Ai timp sa cauti piesele necesare. Poate si banii necesari (ratia de benzina, nu?!) Legat de rateurile in carburator ...... Curata carburatorul, ocazie cu care verifici si cat de deschis este surubul de amestec. Reglaj din fabrica - parca 2 ture si un sfert plecat de la surubul complet strans [asta pentru tine, nu pentru reglaj carburator]. Adica ii faci un semn surubului si pe corpul carburatorului si strangi surulbul la maxim. Dupa spalare carburator, refaci numaratoarea GASITA. Este mult prea rece sa faci acum amestecul. O sa urmeze si o echilibrare a carburatoarelor, dar nu uita. Orice modificare a surubului de amestec iti strica echilibrarea carburatoarelor. Din acest motiv se "pune la loc surubul de amestec". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bgd.321 Postat Ianuarie 19, 2014 Share Postat Ianuarie 19, 2014 Buna ziua. O intrebare am : Detin un Suzuki GS500F 2007 si am comandat o toba de la un baiat de pe site. VSC ( Vascu Ionut), poate ati auzit de el. Baiatul imi face doar toba propriu-zisa si colierul de prindere de la scarita motorului. Intrebarea mea este : Vor fi nevoie de adaptari pentru legatura TOBA-COT , sau baiatul imi face direct toba pentru cotul meu? De altfel, daca stie cineva, care este diametrul cotului de la gs500f 2007 , sa ii spun baiatului (Eu am motocicleta in service, nu pot sa verific personal) . Va multumesc frumos ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pogor[frate] Postat Ianuarie 30, 2014 Share Postat Ianuarie 30, 2014 Presupun[em] ca daca iai fi comunicat dimensiunea galeriei tale ti-ar fi facuto sa iti vina perfect acolo fara sa mai fie nevoie de adaptari.acum na, vsc mai facura evacuari de gs poate au ei o cota si ti-o fac pe aia sau de nu imi zici exact unde sa masor si iti dau eu maine dimensiunea. te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 salutari baieti , sunt un nou posesor de gs , dar incepator si la a2 . Imi puteti pune va rog o poza sau sa imi explicati unde sa pun un filtru bezina pe furtunu de tur ? asa preventiv,... caci mobra merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 27, 2014 Share Postat Februarie 27, 2014 salutari baieti , sunt un nou posesor de gs , dar incepator si la a2 . Imi puteti pune va rog o poza sau sa imi explicati unde sa pun un filtru bezina pe furtunu de tur ? asa preventiv,... caci mobra merge bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 www_gs500_de_HoseRouting.jpg deci pun pe ON hose nu ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrian_mirea Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 Pot sa-ti recomand linkul asta: http://wiki.gstwins.com/index.php?n=Upgrades.FuelFilter Si eu m-am gandit la asta dar pana la urma n-am mai pus filtru, poate o sa fac la un moment dat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 deci pun pe ON hose nu ? Da Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CezarCV Postat Februarie 28, 2014 Share Postat Februarie 28, 2014 deci pun pe ON hose nu ? In principal, filtrul se pune pe furtunul pe care il folosesti. Cum este posibil sa ramai pe rezerva, inseamna ca si acel furtun are nevoie de filtru. Ca si concluzie, ai nevoie de 2 filtre pe ambele furtune care vin din rezervor in robinetul - vacum. adrian_mireaPot sa-ti recomand linkul asta: http://wiki.gstwins....ades.FuelFilter M-am uitat pe acel link (legatura). Pentru prima postare (nu cea dupa doua sezoane) . Autorul a pus filtrul dupa robinet. Am vazut multe motoare (GS-uri) cu filtrarea facuta pe ultimul furtun (unicul) care intra in carb. Pot sa-ti spun ca ar putea fi o greseala deoarece daca exista "murdarie" in rezervor aceasta ajunge in membrana robinetului rezultand neetansietate.... etc.. Nota Iti recomand sa-ti cumperi filtre speciale, pentru motocicleta, cel putin din simplul motiv si anume acela al rezistentei mecanice. Nu cred ca-ti sta bine sa ramai cu motorul in drum, noaptea. Filtrele "clasice" se pot "desface/deteriora" si ramai fara benzina, daca nu esti atent. Un alt motiv este dezbatut de autorul articolului de mai sus, legat de curgerea benzinei gravitational in carb. Mii de km fara probleme. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 Eu l-am pus pe furtunul de dupa robinet, n-am avut probleme din cauza lui pana acum. Offtopic: ne dam catre asigurari? Parca a inceput vremea de motociclit si tare dor imi mai e Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 1, 2014 Share Postat Martie 1, 2014 aveti idee cam cat m-ar costa asigurarea pe mine , iau carnetu luna ce vine (cat. A2, B am de 2ani) , la un suzuki gs500 din 2000 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dacro Postat Martie 2, 2014 Share Postat Martie 2, 2014 De pe la 200 de lei in sus, cred. Pe 6 luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrsv Gunoier Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Salut! Vand GS 500 E pentru acte si piese 150E - 0721 888 403 Vad ca nu merge forumul sa incarc foto incercati aici /index.php?/topic/708969-van-gs-500-e-pentru-acte-si-piese/ Salut! Vand GS 500 E pentru acte si piese 150E - 0721 888 403 Vad ca nu merge forumul sa incarc foto incercati aici /index.php?/topic/708969-van-gs-500-e-pentru-acte-si-piese/ Vandut! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 salut, imi trebuie fieru asta ca sa trec de la semighidoane la ghidon cinstit: http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/UkAAAOxye9lSFV1L/$%28KGrHqQOKp0FIFocPUVHBSFV1L!ppg~~60_57.JPG http://i.ebayimg.com/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/~sEAAOxymspSFV1H/$T2eC16FHJIIFHJMs8mTWBSFV1HSi%29w~~60_57.JPG in final vreau sa arate asa: http://i930.photobucket.com/albums/ad147/Mountain_01/GS500/vdsr006.jpg deci imi trebuie si un ghidon sh de ...sa zicem honda cb 500 sau similar ca dimensiuni si inaltime. imi mai trebuie in principiu si un crashbar care poate sa fie si bricolat si sh; si eventual o toba stock sh. astept cu interes variante - de preferat din bucuresti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tzaviola46 Postat Martie 11, 2014 Share Postat Martie 11, 2014 saluti! am si eu o problema: as vrea sa schimb lampa de frana, ca e urata cu draci. si pt Suzuki GS 500 E din 1996, nu am prea gasit variante. singura este http://www.louis.de/index.php?topic=search&searchterm=10033232 dar nu mi se pare o mare schimbare. cautand pe net diverse oferte, am vazut GS uri cu stopul schimbat. dar par luate de la alte motoare. am mai gasit si la achimoto.ro ceva pt GS, dar si universale. a folosit careva? aveti idee daca se potriveste ceva pe GS ul meu? sau astept recomandari. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 Si eu as fi intresat, sa adaptez un stop de la alt model, ceva mai rotunjit... cel stock zici ca e cutie de papuci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
intrusu Postat Martie 12, 2014 Share Postat Martie 12, 2014 dap; despre povestea cu semighidoanele de mai sus: se pare ca si la cele de dupa 2001 - gs 500F - prinderea dintre cele doua placi se face TOT prin 2 suruburi; doar ca la F-uri placa superioara vine cu locasuri pentru cele 4 suruburi necesare prinderii ghidonului; asa ca nu merita schimbata placa superioara ci doar montate raiser-e ca astea: http://www.okazii.ro/ghidoane-moto/scar-prindere-inaltata-ghidon-22-mm-a127358418?icid=recomandari_cross&ibid=prod_activ_ngr_1[127358418] are cineva asa ceva de vanzare; noi sau sh pentru ghidon normal de 22 mm ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 intru si eu in randul vostru pe forum. am achizitionat un gs 500 1990, de la mymoto(campina), sezanu trecut lam alergat fara nici cea mai mica investitie. iam schimbat semnalele fata si o spalare all inclusiv. deocamdata. urmeaza scimbul de ulei si cele aferente pentru un nou sezon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 baieti , nustiu daca s-a mai discutat... insa cam ce consum scoateti voi cu capra (gs500) ? si speicificati va rog si orasu , caci difera de la oras la oras. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nanotel Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 la drum ploiesti-brasov(pe cheia) am scos undeva la 4.5%(mers normal) viteza medie 70-100km/h asa in ploiesti la mers normal undeva la 5%.la mers batraneste schimbat maxim 7000rpm scoti undeva la 4 si cv Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.