Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Salutare! :lol:

si eu tot GS500E din 98.

Excelenta idee cu intalnirea GS-istilor!!

une si cand?? :lol:

 

E un motor foarte docil si detul de "nervos" pentru incepatori. Eu il am de 2 ani si sunt super multumit de el.

Am facut si ceva drumuri mai lungi si s-a comportat bine, consum 4-5mediu.

In oras papa mai mult...deh, stopuri multe.

Anul trecut am schimat : placute frana, filtru aer, lichid de frana, ulei (Motul 15w50 V300 Competition), filtru ulei.

Acum in primavara i-am pus ce zice la manual...10w40 (tot Motul :lol:). Deocamadta nu simt mare diferenta pentru ca inca nu sunt 40grade afara.

15w50 este un ulei excelent dar, nu prea merita sa arunci banii pe asa ceva...mai bine pui 10w40 si il schimbi mai des...in sfarsit asta este parerea mea.

 

@Thomas: 1. multam pentru pont. si eu vreau sa schimb cauciucul pe spate. I-am vazut la targ pe cei de la Pneurom si chiar vroiam sa-i sun sa intreb de gume :lol:

2. l-am sunat pe D-l Constantin si m-am programat pentru curatenia de primavara.

 

@R_MARCE: ce modificari ai facut ca sa-ti pui pe spate 150/70/17??? cred ca e super sa treci de la 130 la 150...te apleci mai mult :lol:

 

Ce ziceti de asta?

Carb Recalibration Kit

 

Numai bine!! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, am si eu un GS500E din '93. Pentru incepatori mi se pare un motor mai mult decat bun, plus ca la cate incep sa apara in RO ma gandesc ca vor fi si piese de schimb.

 

Modelul meu e naked si ma intreb daca si cum s-ar putea adapta carene, faring (scut far) sau windshield (parbriz).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Modelul meu e naked si ma intreb daca si cum s-ar putea adapta carene, faring (scut far) sau windshield (parbriz).

Windshield se poate adapta foarte usor. Eu l-am luat cu geamul pus deja, dar daca ai nevoie iti pot face niste poze de-aproape cu pozitionarea suruburilor, etc :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am geam montat, chiar unul mare.

Eu asa am cumparat-o dar am inteles ca se pune usor.Cand cumperi geamul iti da tot kitul de prindere.

 

Ce ati mai aflat cu furtunele alea [uitati aici linkul]

 

multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cat te-a costat geamul si de unde?

In Timisoara stiti ceva magazine de piese compatibile GS500? Ma gandesc ca vor fi si altii care sa citeasca pe aici.

 

Edit: imi atarna si mie un furtunas pe acolo, nu stiu inca de la ce e. Motocicleta e in stare perfecta, asa ca nu-mi bat capul sa aflu ce si cum, deocamdata :lol:

Editat de brainwash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

parca sunt vreo 3 furtunase pe acolo.

Daca tin eu bine minte unul e de pe la baterie, unul de pe la carburatoare si unul de pe la rezervor.

Sunt toate suprapline sau ceva de genul asta...Pe acolo se duce surplusul!

 

 

PArca...corectati-ma daca gresesc...

 

see YA

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

E tubul de surplus prin care se scurge de exemplu benzina care 'se umfla' sau cand motocicleta e pe o parte. Nu ma intreba cum am aflat...

In principiu o sa picure 10-20 ml de benzina, asta e perfect normal, dar daca switchul e pe PRI. Daca e in celelalte pozitii, am auzit ca picura...non-stop.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare!

 

Personal am avut ceva nedumeriri cu robinetul ala shi cu pozitziile in care tre' sa stea (ma refer la robinetul pentru rezerva). Am gasit un desen f. explicit intr-un manual in limba spaniola pe care il voi uploada in format .jpg pt. cei care mai au nelamuriri.

 

P.S. daca cineva cunoashte bine limba spaniola poate se oboseshte cu o traducer mai exacta atextului... in principiu am intzeles despre ce e vorba (seamana cu romana destul de bine) dar ar fi buna o traducere exacta pt. detalii.

post-67-1116056144_thumb.jpg

Editat de skullz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Scuze, acum ca ai pus poza mi-am dat seama ca am gresit la ultimul post. Robinetul ar trebui sa fie pe ON in majoritatea timpului. Pe PRI se pune dupa ce a stat mult timp, pentru ca benzina are un traseu direct in carburator. Diferenta e ca in caz de accident se va scurge toata benzina, nu doar surplusul.

Pozitia RES e aceeasi ca ON, doar ca permite accesul la ultimii 3.5 litri din rezervor. Deci, daca mergand pe ON ramaneti fara benzina, comutati pe RES si mai puteti merge cam 50-70km.

Daca motocicleta a ramas fara benzina (cu tot cu RES) atunci dupa alimentare se comuta pe PRI pana porneste, apoi se pune inapoi pe ON.

Nu e recomandat sa se mearga pe pozitia PRI (mult timp)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut la toti!

De cateva zile m-am pricopsit si eu cu un GS 500E, luat de la Sibiu( Salut, Horatiu!) de la un super-baiat!

Apropo de cauciuc, si asta are pe spate 150(Bridgstone) si merge fara probleme, e la limita dar sunt acolo vreo 3-4mm distanta, deci nu trebuie sa-ti faci griji, nu sunt probleme!

Este naked, e ingrijita si merge foarte bine.

Cand am adus-o de la Sibiu, mi-a consumat in afara 3,5 mers 80-100 cu varfuri de 120. Fiind necarenata, de la 90-100 simti destul de bine vantul, chiar daca are gemuletz. Nu prea merge sa alergi cu el la viteze mari, simti vantul rau, are suspensiile super, chiar daca e drumul prost la 80km/h nu ai probleme cu ea, nu sare, franele sunt ok, doar ca se lasa fata destul de mult pe franare fata(nu va sprijiniti in ghidon, strangeti cracanele bine)

Intr-adevar furtunasul ala e de la carburator, pt surplusul de benzina.

Numai bine si sa ne vedem la intalniri, sa ne laudam "fiarele"!

 

 

:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suspensiile pe fata (dar si cele pe spate) pot fi reglate: sunt doua surubele acolo pe ghidon, si se vad cateva liniute sub ele. Se strang foarte usor cu o cheie de 13 iar la limita stransului e taria maxima a suspensiilor. Se destrang (maxim 7 liniute) si atunci sunt fff moi.

Pe un forum englezesc spuneau ca nici la taria de o liniuta nu e suficient de rigida - si inclin sa cred ca asa si e, comparativ cu alte motoare.

Asa ca eu recomand taria maxima pe fata - se strange usor in sensul acelor de ceasornic pana cand se simte rezistenta si surubul cap de amortizor e intrat la ultima liniuta.

 

Stie cineva unde as putea gasi in TM garda de motor sau ceva adaptari? Parca mi-e cam frica cu el asa 'naked' :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ale voastre tot la fel se comporta in turatii? Pana in 4000 e mai lenesa, dupa care intra in ture si zici ca nu se mai opreste, 8000-9000 lejer??

Toate modelele au reglaj suspensii fata? Ma refer la an de fabricatie, eu din cate stiam au reglaj doar pe spate si fata o reglai din vascozitatea uleiului bagat.

Aveti careva dintre voi puse buloane? unde vi le-ati prins?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana in 4000 e fetita cuminte. Apoi , in functie de ce stil ai, la 8000 faci ce vrei. Oricum, e de incepatori si nu poti sa ai cine stie ce pretentii. Dar in oras, mai ales, ... e super ok

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut pe net acum un model care in loc de surubul din capatul amortizorului avea un capac metalic...deci cred ca s-ar putea sa existe modele care n-au reglaj suspensii. Atunci da, trebuie reglat din ulei. S-ar putea sa fie model pe aer adaptat de la alta motocicleta si sa poata fi reglat cu un compresor, dar pana nu vad o poza nu stiu sigur.

 

Curba cuplului incepe de la 3000 de ture, sub 3000 iti cam moare motorul. Asa sunt ele :laugh: Asta e bine pentru un incepator, daca ii va scapa mana pe acceleratie nu va face un wheelie involuntar...

 

Ca sa nu mai fac alt post - am schimbat uleiul si am avut o surpriza neplacuta - unul din prezoanele ce tin capacul (filtrului) de ulei s-a rupt la strangerea capacului. Noroc ca a ramas o bucata de filet afara si am putut sa-l desurubez. Am dat fuga la un magazin si am luat un surub de 10/6, lung cam de 3cm jumate si l-am pus pe ala cu 2 sau 3 saibe in locul ansamblului prezon+piulita din capat.

Mentionez ca nu am strans mai deloc prezonul ala, s-a rupt foarte usor, poate din cauza temperaturii a slabit materialul. Asa ca aveti grija si fiti pregatiti pentru asa ceva (am mai auzit).

Apropo, am pus full sintetic 10W40, la motor de turatie nu poti face compromisuri cu semi-sintetic sau mineral...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o tema de gandire pt posesorii de GS 500: se da o motocicleta, evident un GS, care ramane putin turata la relanti (sa zicem vreo 2000 cateodata si 3000), probabil un cablu ciufulit care agata pe undeva, asta ramane de descoperit. Intrebare: e posibil din acest motiv sa nu vrea sa intre intr-a 1 a? daca mai apas o data ambreiajul merge. stiu ca nu sunt sincronizate treptele de viteza si poate din acest motiv sa faca figuri.

Care aveti timp si chef ati putea verifica, tinand turatia pe la vreo 3000 sa debraiati si sa vedeti daca intra intr-a 1a?

Sau e altceva? :laugh:

brainwash: da, pt protectie la cazaturi ale motorului! luate de pe louis sunt cam scumpe, se pot face din niste suruburi care sa aiba in capat un material gen plastic dur, teflon sau chiar un metal moale, pt ca shocul loviturii sa nu se duca in cadru! Problema e unde gasesti un meseras sa ti le faca???

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 Vezi ca ai shurub de relanti.

2 Face zgomot da intra.

Bafta!

 

P.S. Raman chopperist inveterat shi imi iubesc Harley-u mai tare decat nevasta, da mi-am luat shi un GS ca sa ma poarte prin orash. :laugh:. Dragutz motorash, cuminte shi economic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fie din cauza cablului de soc sau a socului in general - uite-te daca nu ramane blocat sau 'incomodat' (in partea dreapta sub rezervor e o chestie cu arc).

Tot la cabluri, rutarea lor incorecta (au fost scoase/schimbate) poate duce la turare dupa un viraj mai ciudat :laugh: Vezi daca intorcand de ghidon intr-o parte si in alta se rezolva problema. Nu am motorul langa mine sa incerc, dar cred ca intra mai greu in prima viteza daca e turat.

Acum caut pe cineva sa-mi faca niste buloane din alea, am lansat vorba :laugh:

 

Poate putin offtopic: cu nakedul meu am prins 160km/h, fara probleme si se simtea ca mai poate. Adica, totul tine de vant de la 120 incolo. Inca nu am windshield, o sa-mi vina de la Louis maine unul (cam 30 cm inaltime)

http://www.louis.de/_10e32943176f31f1c4cbd...tnr_gr=10006508

(nu stiu daca o sa mearga linkul)

Am auzit ca viteza maxima (probabil la carenate) e pe undeva pe la 200. Voi cat ati reusit sa mergeti cu el?

Editat de brainwash
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

160-180 dar deja sufla vantul prea tare, si aveam si windshield. Pana in fund nu i-am dat niciodata si sincer nu ma pasioneaza

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La un moment dat facea si faza aia, cand trageam ghidonul in dreapta se accelera, am tras de cablu putin si gata. Oricum, banuiesc ca din cablu este, ori ramane intepenit pe undeva ori are vreun reglaj. La soc nu m-am gandit, ar putea fi si ala, o sa verific. Azi ma lasase turometrul, noroc cu strumfuadi azi la arc, care a vazut ca-mi sarise cablul ( :laugh: )

Mie mi se invarte ansamblul de butoane de langa acceleratie, ala cu startul, e strans la maxim. L-am desfacut si are un shtutz care intra in ghidon ca sa nu-i permita sa se invarta, la mine ala e rupt, trebuie sa gasesc o solutie si pt ala, degeaba am pus eu niste scotch pt a fi mai gros ghidonul, tot se invarte.

Si eu i-am dat pe autostrada 160 si sigur mai poate, insa simti curentii de aer nasol si-ti trece! Si aia prinsi culcat pe rezervor, ascuns dupa geam. Ma gandesc daca i-as pune geam mai inalt, poate nu s-ar mai simti asa tare vantul, de la 80-90 in sus daca nu te apleci bine pe rezervor te biciuie vantul bine de tot! Geamul meu e ca ala comandat de pe louis si sa stii ca se intampla ce spun eu dupa 80-90. Nu stiu cum e fara, dar sigur s-ar putea mai bine de atat.

Vreau si eu sa fac schimbul de ulei, de unde ati cumparat filtru si ulei si ce ati bagat?

Si as mai vrea s-o duc la cineva priceput sa se uite la acceleratia aia si asa, in general daca mai e ceva de aranjat pe la ea. Aveti vreo persoana capabila si serioasa?

Numai bine la toti!!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai un mecanic in primul post al meu. Uita-te si ai sa vezi si posturile cu uleiuri ale celorlalti. :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sunt din Timisoara deci n-am cum sa te ajut. Dar pe filtru am dat cam 320 mii (poate gaseam si mai ieftin, dar oricum il aveau pe stoc) iar pe ulei cam 400 mii litrul (full-sintetic 10W40, Energy/Aral). Intra 2.9l cu tot cu schimbul de filtru, 2l cu filtrul vechi.

Viteza maxima e doar o statistica, peste 120kmh devine incomod. Gemuletul nu trebuie sa fie foarte inalt, el doar are rolul de a dirija curentii. Un gemulet mai inalt poate crea turbulente.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...