Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

E simbata de dimineata, si omu' in loc sa doarma isi face griji.

Pe scurt, a iesit tata si m-a chemat jos sa imi arate ca e o pata de benzina sub motor - picura printr-un furtun (nu stiu sa va zic f exacat, ideea e ca mie mi-a picurat pe acolo o singura data cind am inecat-o la pornire). jos pata de 20cm diametru. Tata deja ridicase furtunul, am scos motorul din scara (miroase a benzina in scara de te trasneste), si afara cind am lasat furtunul in jos a mai picurat 10-15s. Precizez ca aseara am trecut butonul de benzina pe rezerva si l-am lasat asa, iar azi primu lucru care l-am facut cind am vazut-o a fost sa pun iar butonul pe principal.

e prima oara cind se intimpla asta si este destul de nasol deoarece imi pot pierde locul de parcare din scara blocului daca se mai intimpla. De ce a picurat benzina?? Cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si AlexLau a patit asa.

Cand am vorbit cu el i-am spus ca e posibil ca supapa actionata de plutitorul din carburator sa nu mai inchida bine si astfel nivelul in carburator creste si benzina este dirijata pe furtunul de "supra plin" de la carburator.

 

Supapa aceea se poate infunda cu gunoaie din benzina, mai ales ca GS-ul standard nu are filtru de benzina.

 

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si AlexLau a patit asa.

Cand am vorbit cu el i-am spus ca e posibil ca supapa actionata de plutitorul din carburator sa nu mai inchida bine si astfel nivelul in carburator creste si benzina este dirijata pe furtunul de "supra plin" de la carburator.

 

Supapa aceea se poate infunda cu gunoaie din benzina, mai ales ca GS-ul standard nu are filtru de benzina.

 

Bafta.

 

hm. tre sa desfac si sa curat. la inceputul topicului era postat un manual parca. iau citesc si sa vad care e baiul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simbata de dimineata, si omu' in loc sa doarma isi face griji.

Pe scurt, a iesit tata si m-a chemat jos sa imi arate ca e o pata de benzina sub motor - picura printr-un furtun (nu stiu sa va zic f exacat, ideea e ca mie mi-a picurat pe acolo o singura data cind am inecat-o la pornire). jos pata de 20cm diametru. Tata deja ridicase furtunul, am scos motorul din scara (miroase a benzina in scara de te trasneste), si afara cind am lasat furtunul in jos a mai picurat 10-15s. Precizez ca aseara am trecut butonul de benzina pe rezerva si l-am lasat asa, iar azi primu lucru care l-am facut cind am vazut-o a fost sa pun iar butonul pe principal.

e prima oara cind se intimpla asta si este destul de nasol deoarece imi pot pierde locul de parcare din scara blocului daca se mai intimpla. De ce a picurat benzina?? Cineva?

Furtunul ala e de la preaplin'ul carburatoarelor...pe el curge cand itzi ajunge prea multa benzina in carburatoare. Am patrzit'o shi eu din cauza unui plutitor blocat de un gunoi(cred)...s'a lasat cu o curatzare+sincronizare de carburatoare. Nu sunt sigur dar cred k potzi sa patzeshti treaba asta shi dak lashi robinetul de la alimentare pe PRI pentru k atunci curge benzina in carburatoare gravitatzional shi...deci tot timpul, nu e trasa doar cand e pornit motoru' - dar de asta nu sunt foarte sigur.

Ceea ce e cert este ca'tzi ajunge prea multa benzina in carburatoare...

Bafta shi asfalt uscat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E simbata de dimineata, si omu' in loc sa doarma isi face griji.

Pe scurt, a iesit tata si m-a chemat jos sa imi arate ca e o pata de benzina sub motor - picura printr-un furtun (nu stiu sa va zic f exacat, ideea e ca mie mi-a picurat pe acolo o singura data cind am inecat-o la pornire). jos pata de 20cm diametru. Tata deja ridicase furtunul, am scos motorul din scara (miroase a benzina in scara de te trasneste), si afara cind am lasat furtunul in jos a mai picurat 10-15s. Precizez ca aseara am trecut butonul de benzina pe rezerva si l-am lasat asa, iar azi primu lucru care l-am facut cind am vazut-o a fost sa pun iar butonul pe principal.

e prima oara cind se intimpla asta si este destul de nasol deoarece imi pot pierde locul de parcare din scara blocului daca se mai intimpla. De ce a picurat benzina?? Cineva?

 

Cel mai probabil ti s-a format un inel de mizerie pe un ac de la plutitoare si nu iti mai inchide cum trebuie. Poti sa le desfaci si singur sau cu ajutorul cuiva care se pricepe, nu e ceva foarte complicat. Un prieten de al meu a patit asa la un Suzuki de 750 (tata' lu gs) si s-a pus singur pe treaba - el e anti-talent la mecanica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

URGENTA !!!!!!!!!

 

La GS in dreapta sub carena spate este un releu, de la care merg mai departe firele la baterie. Cred ca e releul de la demaror sau asa ceva. Cand dau la demaror se aude un clicait si atat, de porniti nu porneste. Bateria e aproape noua, am si verificat-o.

 

Imi trebuie urgent un releu din acela.........va rog daca stie cineva despre ce e vorba, si unde se gaseste, eventual si cat costa sa-mi spuna URGENT.......nu de alta dar vineri e moto-parti aici in SM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Siguranta e intacta, schimbata si probat si cu alta.............nu e de la siguranta, nu ar face clicaitul ala care se aude clar din releu, pe care se si simte cand pui mana ca il el e problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

URGENTA !!!!!!!!!

 

La GS in dreapta sub carena spate este un releu, de la care merg mai departe firele la baterie. Cred ca e releul de la demaror sau asa ceva. Cand dau la demaror se aude un clicait si atat, de porniti nu porneste. Bateria e aproape noua, am si verificat-o.

 

Imi trebuie urgent un releu din acela.........va rog daca stie cineva despre ce e vorba, si unde se gaseste, eventual si cat costa sa-mi spuna URGENT

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Siguranta e intacta, schimbata si probat si cu alta.............nu e de la siguranta, nu ar face clicaitul ala care se aude clar din releu, pe care se si simte cand pui mana ca il el e problema.

 

Releul electromotorului e normal sa clicaie, destul de tare chiar. Doar ca in mod normal clicaie o singura data si e acoperit de zgomotul motorului. Cea mai frecventa cauza cand apasand butonul se aude doar clicaitul releului e bateria dusa (se inchide releul => se alimenteaza electromotorul => bateria nu-l duce si cade tensiunea => se deschide releul => fara electromotor in sarcina revine tensiunea => de la capat). Evident, daca ai un scurt dupa releu se intampla acelasi lucru. Deconecteaza firul care duce la electromotor si verifica daca releul functioneaza sau nu (ar trebui sa stea inchis acum, fara sa clicaie). A, si verifica daca se incalzeste bateria si/sau firele care duc la ea. Daca se incalzesc, cel mai probabil ai un scurt undeva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum am observat in ultima vreme, cu toate ca nu sunt de mult in "bransa", s-au strans destui posesori de Suzuki GS500. Diferiti ani, diferite modele (500E, 500F) Dar toti avem aceleasi multumiri, intrebari sau nemultumiri. NU ?

 

Pai hai sa vedem atunci :D

 

Bune, rele, schimbari, tuning(de ce nu), impresii, locuri pt piese, service, etc.

 

:crack:

 

Azi-dimineata am platit-o. :D GS500E. '96. 2200eur.

Imi mai trebuie carnetul :kick: , scoala am terminat-o. Deci: dosar, programare, bafta si ne vedem pe strazi.

 

a... si echipament :lol:

 

:D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cine are manualul il rog cit pot de frumos sa mi-l dea si mie. linkul de la inceput de forum nu mai merge.

 

 

Gasesti manualul in format pdf pe site-ul meu Service manual - daca stii maghiara sau germana gasesti usor. Daca nu, aici repere: gomboctoltelek sau herunterladen!!

 

Daca vremea o tine tot asa in curand o sa traduc site-ul si in engleza si romana, pana atunci sper sa mai am parte de niste km-i pe mobra!!!!

 

Asfalt uscat!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi-dimineata am platit-o. :D GS500E. '96. 2200eur.

Imi mai trebuie carnetul :kick: , scoala am terminat-o. Deci: dosar, programare, bafta si ne vedem pe strazi.

 

a... si echipament :lol:

 

:D

 

:crack: s-o stapanesti sanatos . Asfalt uscat!!

 

Bafta la exam :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti manualul in format pdf pe site-ul meu Service manual - daca stii maghiara sau germana gasesti usor. Daca nu, aici repere: gomboctoltelek sau herunterladen!!

 

Daca vremea o tine tot asa in curand o sa traduc site-ul si in engleza si romana, pana atunci sper sa mai am parte de niste km-i pe mobra!!!!

 

Asfalt uscat!

 

Sal. manualul se poate downloada? ca am nevoie pt reparatii majore si e cam incomod sa alergi dse la garaj la calc mai ales cand stai la el 8. ms frumos

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

URGENTA !!!!!!!!!

 

La GS in dreapta sub carena spate este un releu, de la care merg mai departe firele la baterie. Cred ca e releul de la demaror sau asa ceva. Cand dau la demaror se aude un clicait si atat, de porniti nu porneste. Bateria e aproape noua, am si verificat-o.

 

Imi trebuie urgent un releu din acela.........va rog daca stie cineva despre ce e vorba, si unde se gaseste, eventual si cat costa sa-mi spuna URGENT.......nu de alta dar vineri e moto-parti aici in SM.

 

S-a rezolvat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gasesti manualul in format pdf pe site-ul meu Service manual - daca stii maghiara sau germana gasesti usor. Daca nu, aici repere: gomboctoltelek sau herunterladen!!

 

Daca vremea o tine tot asa in curand o sa traduc site-ul si in engleza si romana, pana atunci sper sa mai am parte de niste km-i pe mobra!!!!

 

Asfalt uscat!

 

:crack: :lol: :D :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

are cineva si alte manuale de la suzuki in afara de Suzuki Gs500 E 89-97 Haynes Service Manual ? ma intereseaza pentru un model din 92. Daca aveti ceva dati un link. Am vazut pe net (pe bani) o gramada la: http://www.repairmanual.com/motorcycles/1992/62/4/5925

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum stiti m-am plins acum ceva timp ca imi curgea benzina pe furtunul de supraplin. Facut experiente iar rezultatele sunt:

 

daca opresc si las butonul de benzina pe rezerva imi va curge in continuare in carburator si evident va refula afara. daca dupa ce opresc trec butonul pe ON totul e normal.

 

concluzie cel putin la modelul meu '93, cind opresc am grija sa imi verific butonul de benzina. cred ca o idee buna ar fi sa trec pe ON cu vre-o 5 min inainte de a gara pentru a consuma si ce este pe conducte.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...