Sari la conținut

Grupul posesorilor de SuzukiGS500


Thomas
 Share

Postări Recomandate

Cum e acest domn Constantin, e om serios? E aglomerat? Unde mai exact in Chitila, o adresa ceva, ca vreau sa-i fac o vizita!

Daca aveti vreun pont cu buloanele alea, dati de stire! Ar merge si un cadru in jurul motorului!

Apropo, ati fost aseara la arc? am vazut vreo 3 GS, unul al lui strumfuadi carenat, unul negru carenat(am inteles ca zorro e) si mai era unul parca negru, sau o culoare inchisa, era cineva cu el si cu prietena. Data viitoare sa ne cautam si noi sa facem cunostinta! :laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 6,8k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Cum e acest domn Constantin, e om serios? E aglomerat? Unde mai exact in Chitila, o adresa ceva, ca vreau sa-i fac o vizita!

....

Apropo, ati fost aseara la arc? am vazut vreo 3 GS, unul al lui strumfuadi carenat, unul negru carenat(am inteles ca zorro e) si mai era unul parca negru, sau o culoare inchisa, era cineva cu el si cu prietena. Data viitoare sa ne cautam si noi sa facem cunostinta!  :ok:

Am fost de vreo 3 ori pana acum la el si am fost multumit si de calitate si de bani. In curtea lui sunt multe motoare mereu, deci (in gandirea mea) rezulta ca omul e cu adevarat bun, nu doar am avut eu noroc. Ca locatie... e pe langa Piata Chibrit, strada nu o stiu cum se numeste, stiu doar s-ajung pe-acolo :makeout:

Eu unul la Arc nu prea am fost (in trecut) din cauza serviciului iar acum sunt pe butuci cu banii (someria-i grea si rezervorul ~ gol) Dar lasa ca nu au intrat zilele in sac :moto:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...aseara la arc? am vazut vreo 3 GS, unul al lui strumfuadi carenat, unul negru carenat(am inteles ca zorro e) si mai era unul parca negru, sau o culoare inchisa, era cineva cu el si cu prietena. Data viitoare sa ne cautam si noi sa facem cunostinta!

Da, cel negru carenat e al lui Zorro. A fost al meu, dar eu am trecut la "grupa mijlocie". Acum am o Katana de 600 (fidel marcii, dupa cum vedeti!).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi m-am ocupat de cablul ala nenorocit de accel. Rezervorul l-am dat jos repede, are 2 suruburi, cred ca era din camasa de la cablu, partea de la carburator. Cred ca in mers se ridica din opritor si ramanea blocata ==> acceleratie blocata. Am schimbat si arcul la soc, m-am gandit ca poate ramane blocat socul, arcul vechi era cam slab. Acum vad ca nu mai ramane accelerata, ce nu prea inteleg eu e de ce cand stau la relanti, potrivesc relantiul la 1200-1400, daca o las sa mearga cateva minute sau fac o tura, scade la 900-1000 de ture. Adica nu ramane batut in cuie relantiul!! Si nu cred ca-i bine...

Bineinteles ca am uns cam ce era de uns pe acolo.

Nu stiu daca ale voastre fac asa, insa la mine maneta de acceleratie impreuna cu butoanele se invarteau in jurul ghidonului. Oricat am strans suruburile, tot se invarteau. Si ansamblul de butoane de la manerul stang faceau asa. Cand le-am desfacut, am vazut ca ghidoanele au cate o gaura in care ar trebui sa intre un ciot de plastic din carcasa de la butoane, ca sa nu mai poata sa se invarta.

Daca si voi aveti problema asta, atunci o puteti rezolva asa: unde era ciotul ala rupt din plastic, am insurubat un holsurub care avea grosimea aproximativ egala cu gaura din ghidon si i-am taiat capatul, lasand 3-4mm din el. Strans bine, ansamblul de butoane nu mai joaca decat 2-3mm fata-spate, ceea ce e rezon!

Acum cred ca dau carenele si rezervorul jos in max. 10 min, e super-simplu, te chinui putin la furtunele de la rezervor, in rest e usor. Aaaa, sa nu uit: sa nu faceti ca mine, sa lasati rezervorul pe OFF si sa montezi totul pe motocicleta, dupa care sa-ti dai seama ca nu poti sa-l pui pe ON decat dand rezervorul inapoi jos!!! :makeout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Felicitari!, asa inveti :makeout:

Si la mine juca ansamblul maner dreapta, dar eu nu am vrut sa ma complic si am pus un rand sau doua de banda adeziva de hartie si sunt fixate bine. Eu m-am gandit ca e mai bine sa poate fi miscate prin frecare, pentru 'ajustarea comenzilor' si daca e cazul (sper ca nu) sa absoarba socurile.

Ralantiul la 2 GS-uri pe care le-am vazut pana acum nu e stabil, adica e mai mic la rece (7-800) si mai mare la cald (1200-1400).

 

Numarul 2: unde gasesc niste carene de GS?

 

Numarul 3: cum va protejati contra furtului? am vazut ca devin din ce in ce mai populare GS-urile, ceea ce inseamna ca vor aparea comenzi. Al meu are alarma pe el, blocaj disc frana pe fata si e relativ greu de scos din locul lui atat timp cat e masina mea parcata langa el (adica noaptea). E loc intre masina si perete doar de motocicleta si 5-10 cm laterali, in fata e tot un perete si roata blocata, cu spatele trebuie scoasa. Nu prea vad cum ar putea fi scoasa fara sa porneasca ambele alarme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vreau sa pun o intrebare acestui grup: vreau sa-mi cumpar o japoneza si oscilez intre Kawa GPZ 500 si GS 500, poate CB500. Statura 1.86, 70kg, motorul va fi folosit pentru excursii in weekend si probabil prin oras pentru mers la munca dar mai putin. Inafara orasului as vrea sa pot merge linistit la 130, fara sa fortez motorul. Totodata as vrea sa pot merge si pe drumuri mai putin bune, nu chiar prin padure dar sa pot merge pe un drum cu ceva gropi sau drumuri forestiere bune. Voi de ce ati alege GS 500? Foarte important: dispun de max 2000⏠dar sunt pregatit sa imi caut motorul pe net, sa rezolv transportul cu 200⏠si poate leasing cu 200-300âŹ

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am incercat prima oara varianta cu banda adeziva, insa probabil ca uzura la ansamblul butoane era mai mare si oricat as fi strans suruburile, nu mai aveau cum sa stranguleze ghidonul, se invarteau cu tot cu banda, mai ales ca eram nevoit sa pun vreo 2 straturi. Iar faza cu reglajul, acele orificii din ghidon ma duc cu gandul ca nu au fost gandite sa reglezi butoanele, cred ca la mama lor au fost fixe.

Cu faza cu relanti-ul, la mine face asa cand motorul e cald, cand asa, cand asa.

Eu mi-am luat un lant de neam prost si un lacat asisderea, pentru eventualitatea in care ies pe undeva si trebuie sa-l las peste noapte. Cand am cumparat lantul, baietasul ala l-a taiat intr-o secunda cu un papagal d-ala mare, s-a opintit el putin dar l-a taiat relativ usor, asa ca......, cum ti-o fi norocul! In rest, am noroc, il parchez la ghena blocului.

ftraian, din scurta mea experienta cu GS, dupa cum am mai povestit mai demult, eu nu as lua GS pt mersul in afara, poate doar daca-i carenat. De ce, am explicat mai pe la jumatea postului!

Eu inainte sa-mi iau GS-ul asta, era cat pe aci sa-mi iau GPZ, dar din diverse motive, am ajuns sa iau GS. Cred ca ar trebui sa vorbesti cu un posesor de GPZ sa vezi ala cum se comporta in afara, la o viteza de 120-130. Nu am mers cu unul, asa ca nu ma exprim, senzatia e ca acele carene ar proteja mai bine decat GS, dar nu stiu daca e asa.

In rest, pt oras e foarte bun, e manevrabil, frane bune, suspensii care ar suporta si drumuri mai proaste, in genul la alea la care te gandesti tu. Motorul duce lejer 120-140, mers de croaziera, insa din cauza curentilor de aer e mai greu sa mentii viteza asta pe parcursul unui drum mai lung, iar culcat pe rezervorul ala care n-a fost gandit, prin forma sa, sa fie prea comod, te cam rupi. Deci curentii de aer mi se par mie principala buba a acestui motor, in rest numai de bine, pana la momentul asta. e foarte adevarat ca el a fost gandit pt oras si pt incepatori, nu de alergat pe autostrada, cu toate ca motorul duce!

Poate mai intra pe aici si alti posesori de GS, care sa infirme sau sa confirme cele spuse de mine si asa sa-ti formezi o parere despre acest motor. In acelasi mod, vorbeste si cu un posesor de GPZ(nu cu cel care ti-l va vinde, off course) sa-ti spuna o parere vizavi de comportamentul in oras, in afara si pe drumuri proaste.

Numai bine!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Impotriva furtului am bagat o alarma pe el, insa numai cand o las prin alte parti decat acasa caci am noroc ca am si un garaj disponibil

 

Cat despre fazele cu drum lung si drum forestier , etc. ... se preteaza si tine la asa ceva. Nu ca un model carenat (la viteza) si nici ca un enduro (prin gropi) dar tine.

D.p.d.v. al inaltimii/greutatii tale, e bine sa te sui pe unul si sa vezi cum stai pe el, sa nu ai surprize ca stai incomod.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, cel negru carenat e al lui Zorro. A fost al meu, dar eu am trecut la "grupa mijlocie". Acum am o Katana de 600 (fidel marcii, dupa cum vedeti!).

Sa traiesti Dane, foarte multumit de GS. Daca nu il vinzi pe ala de 600 pana la primavara viitoare tot eu ti-l cumpar, ca ai grija de motor.

Hai cu intalnirea aia a GS-urilor, ca suntem ceva.

Cat despre strangerea la Arc pe categorii, nu cred ca e ok si nici nu e posibil decat daca ne intalnim in prealabil in alta locatie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Poate stabilim o alta zi de intalnire a GS-istilor, eu stiu, sambata, duminica pe la pranz??

Apropo, pt posesorii de GS, am o toba de rezerva ( originala) care nu o folosesc, daca vreunul din voi are nevoie de asa ceva, dati un semn! Pretul: 2 beri baute impreuna!

Arata chiar bine, parca putin ruginita la iesire, dar se curata imediat ce o pui la treaba!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut problema pusa la posesorii de GPZ si eram curios, la GS ce fel de lant avem si se poate curata cu motorina? Majoritatea cand ii intrebi cu ce trebuie curatat lantul zic scurt: motorina si apoi spray de lant. Voi ce ziceti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut problema pusa la posesorii de GPZ si eram curios, la GS ce fel de lant avem si se poate curata cu motorina? Majoritatea cand ii intrebi cu ce trebuie curatat lantul zic scurt: motorina si apoi spray de lant. Voi ce ziceti?

La initziativa lui Strumfuadi (care a citit in nush'ce manual) l-am spalat cu motorina shi l-am uns cu ulei de motor monograd (parca asha ii zice) de 50. Din cauza ca inca nu mi-au venit actele n-am circulat cu el dupa ungere, dar Strumfuadi nu s-a plans de solutzia asta (shi el l-a uns cu ulei shi a shi circulat la greu)... poate da el mai multe detalii cand o citii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Spray de lant din Cora sau Carrefour, parca Carrefour am luat 180 mii 400 ml, Ravenol sau ceva de genul asta, destul de ieftin si bun. Sincer nu am spalat lantul ci doar am dat cu spray. Da care e chestia cu O-ring care nu e bine sa le dai cu motorina sau ceva de genul? Chestie pe care am citit-o la cei cu GPZ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai stiu de alea de la Luis da ma gandeam ca poate gasesc pe la vre-un magazin p'aci mai ieftinache. Nu stii ca zicea Dan Kawa ca a luat ieftin de la nu stiu ce magazin?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In manual scria kerosen daca tin eu bine minte. Exista si niste solutii de curatat lantul, cu o pensula lata se rezolva...

Spray de lant am ceva Motul, 400 mii. Trebuie sa fie lipicios (uleiul nu e) pentru a adera la lant si pentru a nu zbura la viteza (o sa vedeti rotile ce culoare capata in timp). Nu se spala lantul cu jet de apa, se face curatarea apoi se merge putin cu el (eventual ridicat pe cricul central si bagat in viteza) pentru incalzirea lantului. Se unge si se mai lasa putin sa mearga pentru a asigura lubrifierea la cald.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa ce dai cu motorina, it ciufulesti janta pe spate ca naiba! dupa aia trebuie sa bagi smotru la janta, o umpli de toata mizeria de pe lant, motorina + jeg.

Ideal ar fi sa-l dai jos, sa-l tii o zi intr-un lighean cu o solutie de curatat, sa-l stergi bine, sa-l usuci, apoi sa-l ungi cu un spray bun, chiar siliconat. In rest, cred ca un spray de curatat, cu foarte multa rabdare isi face treaba. Apoi cu un spray de uns de firma.

Azi baga careva la Arc? Poate ne strangem mai multi, sa stam la o shueta! Sa speram cu nu ploua!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, corect - nu conteaza in sens de "performanta", sau mai stiu eu ce ...

 

Insa astea cu O-ringuri te tin mai mult.

in teorie astia zic ca cele cu xring tin mai mult !

 

http://www.did-daido.co.jp/en/product/index02004.html

 

sunt mincinosi ?

 

cu toate ca eu cred ca in viatza reala toate tin la fel de putin !

 

Mult mai bun ar fi un sistem de protejare a lantului ca la mobra !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cu un ulei bun, 5000km sau in fiecare an (care vine mai repede). E doar o sugestie, s-ar putea porni o gramada de discutii pe aceasta tema :banana:

Uleiul de motor e folosit si in cutia de viteze, asa ca nici schimbat mai des nu strica. Atat doar ca exista mai multe sanse de erori (prezoane rupte, O-ringuri uzate, saibe si piulite uitate...). Si cel mai bine e sa schimbi si filtrul de ulei.

La un motor cat de cat performant (cum e GS) se recomanda ceva sintetic si sa ai grija sa fie original! Piata uleiurilor contrafacute e estimata cam la jumatate in Romania.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

shi ce gust trebuie sa aiba oloiu sa shtim ca e original??  :what:

dulce-acrishor shi o tenta de vanilie! Atentzie daca are o tenta de scortzishoara este contrafacut! :banana:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

astazi am ajuns si eu prima data cu motorul in zona rosie. Problema este ca de pe la 10K brusc a inceput sa se auda un suierat foarte puternic. Cand am incetinit, suieratul a disparut la fel de brusc cum a aparut. Aveti idee de la ce este chestia asta?

 

Multam

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...