Thot Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 nu vama... exact la nord de navodari e... se numeshte vadu... na ori la vadu ori la corbu... dar la corbu e un pic amenajata din cate am inteles Aaaaa, beleaaaaaa. E super acolo, vroiam sa merg de anul trecut!!! La locul asta ma gandisem ieri cand am citit mesajul, . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Attila_the_Hun Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 Salut, de 4 luni sunt proprietarul unui GS 500 F si sunt super multumit de el, am si eu o nelamurire legata de un furtun care nu stiu unde vine prins Este vorba de furtunul care trece pe deasupra cutiei filtrului de aer si ajunge in zona robinetului de benzina. Daca ma puteti ajuta va raman profund recunoscator. asa din senin nu imi pot da seama exact dar s-ar putea sa fie ceva furtun de la rezervor pentru scurgere si respirare.. cred ca tre sa desfaci si sa ridici un pic rezervorul sa iti dai seama daca lipseste de acolo. Stii chestia aia din rezervor cand te uiti in ea care arata ca o teava de metal.. nah pe aia poate ca o leaga deee... aerul de sub motor daca nu e ala poate e cel care se conecteaza la capacul de la acumulator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COLUMBO Postat Iulie 31, 2007 Share Postat Iulie 31, 2007 asa din senin nu imi pot da seama exact dar s-ar putea sa fie ceva furtun de la rezervor pentru scurgere si respirare.. cred ca tre sa desfaci si sa ridici un pic rezervorul sa iti dai seama daca lipseste de acolo. Stii chestia aia din rezervor cand te uiti in ea care arata ca o teava de metal.. nah pe aia poate ca o leaga deee... aerul de sub motor daca nu e ala poate e cel care se conecteaza la capacul de la acumulator. Mersi, dar m-am lamurit este vorba de furunul de aerisire de la carburator. Am descarcat un manual ptr. anii 89 - 99 (asta l-am gasit) si am vazut acolo cum sta treaba. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 A mai facut cineva rodajul la un GS500? Vreau sa stiu cum a procedat. Salut, Eu am facut rodajul la al meu (GS500F). Recomandari din carticica lui + ce mi-a zis tipul de la reprezentantza: pana la 1000km mergi cu maxim 4000 turatii, incercand sa mai variezi turatia din cand in cand. Asta iti permite sa mergi cam cu 90km/h in viteza a 6-a. Si parca era recomandare pana la 1600km sa nu se depaseasca 8000 turatii. Iar chestie, la 1000km se schimba uleiul, ala de rodaj am inteles ca-i special. De asemenea era o recomandare pt cauciucuri noi (nu neaparat rodaj dar acolo se aplica sigur), sa mergi usor cam 100-50km dupa ce ai pus gume noi (fara frane prea bruste, fara aplecari periculoase) pt ca au aderentza mai mica. Altele nu mai tin minte, daca mai ai ceva de intrebat ma mai uit in carticica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speed_CER Postat August 1, 2007 Share Postat August 1, 2007 Super ideea cu plecatul la mare, in locul acela (care pana acum ceva timp era pustiu). Am fost in iunie pe acolo (cu masina) si chiar imi doresc sa ajung si pe moto. atunci am avut ceva probleme cu ecologistii, fiindca ne-au spus ca nu mai putem campa, parca, pescui, etc. Pana la urma s-a rezolvat si vremea a fost super. Sunt din Constanta (Medgidia mai precis) si din pacate sambata lucrez..Daca imi detaliati cat de cat ora plecarii din Bucuresti si traseul pana la Constanta, imi pot face programul in asa fel incat sa ne intalnim undeva pe drum; cred ca o luati pe Basarabi-Constanta asa ca ar fi potrivit ca loc de intalnire orasul Basarabi. Abia astept sa A..... si ceva detalii referitor la bagaje si food (presupun ca aveti si pasagere ) si niste poze...asa pt pofta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Am fost si eu acum vreo luna sau doua pe plaja la vadu. E destul de retras si placut. Mi-ar face placere sa ma bag si eu la o intalnire intre gs-isti . Eu muncesc sambata pana seara pe la 10, dar daca imi dati niste amanunte, un loc de intalnire, un numar de telefon promit sa ma bag si eu. O poza de atunci: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Super tari pozele Deabea astept sa ajung Va trimit ID-ul de messenger si telefonul. Tendon si cu mine suntem 2 incepatori nebuni, nu stam sa numaram sandwich-urile Las ca stabilim detaliile pe mess. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 pai n-ar fi mai frumos sa va intalniti amandoi din constanta si sa veniti acolo? sau eventual daca vreti sa veniti la momente diferite nu-i nici o problema... traseul cat de cat e detaliat undeva mai in spate... am vrea sa trecem cu bacul pe la Ostrov si sa continuam pe traseul vechi spre Constantza (nu pe la Cernavoda)... cat despre mancare... cat se poate manca inntr-o noapte si o jumatate de zi cat o sa stam noi acolo?... eventual daca unul din voi vrea sa se inhaiteze cu noi cand trecem prin constanta... nr meu de telefon e 0723.329.278 (Tendon)... o sa plecam probabil pe la 6-7 din Bucuresti si pana la constanta o sa facem 4-5 ore cu mers incet, trecut cu bacul, opriri, poze, etc. lasati si voi un nr de telefon si va sun eu cand suntem aproape... sau cum vreti voi... ne descurcam noi ca suntem baietzi mari Bafta si sper sa nu ploua sau ceva de genu asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marse Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Cu parere de rau va anunt ca am parasit grupul (cel mai unit grup dupa mine), suzi a trebuit sa plece, sper sa l faca fericit pe noul proprietar asa cum m a facut si pe mine. Asta nu inseamna ca nu o sa mai urmaresc topicul sau nu o sa mai stau cu voi pe la intalniri . Bafta sa ne vedem sanatosi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 Cu parere de rau va anunt ca am parasit grupul (cel mai unit grup dupa mine), suzi a trebuit sa plece, sper sa l faca fericit pe noul proprietar asa cum m a facut si pe mine. Asta nu inseamna ca nu o sa mai urmaresc topicul sau nu o sa mai stau cu voi pe la intalniri . Bafta sa ne vedem sanatosi . uraaaat.. si? pe cand alta?... sau?... deloc alta? anywhay... lasa mah ca te luam pasager =)) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speed_CER Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 OK...pai voi face in felul urmator: eu voi lua fata si bagajul la munca (in Constanta), iar maine (acum plec acasa ) o sa va sun ca sa stabilim unde in constanta ne intalnim. Bye Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat August 2, 2007 Share Postat August 2, 2007 (editat) Mersi baieti, tendon si piratu, am notat numerele voastre. Deja am luat legatura cu speed_cer, urmeaza sa punem la punct amanuntele in ziua in care ajungeti. Sper sa ma puteti astepta undeva in vadu ca sa nu trebuiasca sa explorez prea mult vegetatia din prejurimi pana va gasesc pe timp de noapte. Editat Decembrie 8, 2024 de Kristian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Tendon Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 buuuun... thot, piratule, diseara ne intalnim la biker's bar sau touche sau ursu (cum vreti voi sa-i zicetzi)... ala de pe la vatra luminoasa sa bem un suc si sa punem tzara la cale... eu am scos nishte hartzi de pe google earth cu plaja vadu... mai am si o harta mai veche pe care trebuie sa o iau cand trecem prin calarasi... in rest vorbim diseara... si thot... lasa si tu un nr de telefon... sau PM daca nu vrei sa-l dai pe forum pe la 8 - 8 jumate la bar e bine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thot Postat August 3, 2007 Share Postat August 3, 2007 buuuun... [...] pe la 8 - 8 jumate la bar e bine? Nu vin mai, mi-am notat numarul si ne vedem sambata dimineata la LukOil-ul dinainte de A2. In seara asta mai mesteresc la Suzy, schimb uleiul, curat lantul si incerc sa-mi repar oglinda din dreapta, Later: Am si eu o harta rutiera, o iau cu mine daca ajuta --- Mesaj completat în 03 Aug 2007 23:13 -------------Eu am renuntat la drumul de maine, m-a tradat Suzy! Nu are cuplu, dupa 6000, cand ar trebui sa aibe cuplu maxim trage aiurea, pe reprize. Stau cu gazul tras si ea cand trage cand se comporta ca si cum i-as taia gazul si asta in intervala scurte si destul de dese (ca si cum ar fi inecat motorul). Am crezut ca este de la amesec, ca nu are destul aer si nu face arderea calumea, i-am schimbat filtru de aer. Trage mai bine, dar per total aceleasi simptome. O sa ma uit si maine la bujii (cu toate ca ma indoiesc ca au ceva) si o sa ma interesez sa-i curat carburatoarele si sa-i fac carburatia. Voi ati avut probleme de genul asta? Aveti idee de la ce poate fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 salut. spuneti'mi .. cum a fost drumul, cum a fost acolo? ceva detalii + poze. si app, mai vinde cineva gs? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speed_CER Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Cateva poze cu escapada: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Alte poze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
paduche Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 salut. spuneti'mi .. cum a fost drumul, cum a fost acolo? ceva detalii + poze. si app, mai vinde cineva gs? Pe mine ma bate gandul s-o dau. GS500F 2004 6.000Km , garantie cutie+motor aprilie 2008 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hawk Postat August 6, 2007 Share Postat August 6, 2007 Adaug si eu niste poze de p-acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 super pozele frumos, mai ales ca vad putina lume;) drumul cum a fost? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adiroiban Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 salut. de curand mi-am luat si eu gs500e. din pacate nu are cric central. (habar nu am de ce!!!) stiti de unde pot face rost de un astfel de cric? m-am uitat pe louis dar nu am gasit cric pentru GS500e. mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pandulinu Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 (editat) Salutare oameni buni. Daca-mi ies ploile o sa incalec si eu in curand un GS. Am tot citit, am intrebat,... si se pare ca e cea mai buna varianta la dimensiunile mele si la expereienta mea (nula) in domeniu. Nu sunt 100% sigur dar cred ca o sa fie nou chiar daca exista o mare probabilitate sa-l trantesc. Acuma daca stiti vre-un motiv sau mai multe pentru care n-ar trebui sa-mi iau GS sau n-ar trebui sa-l iau nou va rog sa-mi spuneti acum (inainte sa-o comit ) ca dupa aia ....o sa fie prea tarziu. Nu vreau argumente pro pentru ca sunt deja chitit pe motorul asta. Stiiu ca e un pic aberant sa cer unor posesori de model X sa "denigreze" acel model dar nu cred ca exista masinaria perfecta si ce poate pentru unii este o deficienta minora poate pentru altul e mai mult... O intrebare pentru cei care au modelul F : se pot scoate carenele (lasand doar parbrizul si partea din fata)? ma bate gandul ca asa ar supravietui mai mult carenele (pana ma obisnuiesc cu ea). La modelul naked nu-mi place farul de nici o culore. Cei care au culori mai inchise au simtit vreodata ca daca ar avea culori deschise ar fi mai vizibili? Din experienta mea din conserva (~100k km in 6 ani) culoarea la o motocicleta o vad doar la stop sau din lateral. Mult mai vizibil este farul aprins decat orice culoare. Sunt 2 culori disponibile (alb/albastru sau negru/gri) si bineinteles ca mi se pare ca varianta neagra e mult mai frumoasa dar..e oare prea neagra? Multam pentru timpul acordat lecturairi acestui post (cam prea lung) si dau un suc dupa ce-mi iau motorul celor care raspund Bafta multa Editat August 7, 2007 de pandulinu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Piratul Postat August 7, 2007 Share Postat August 7, 2007 O sa pici sarmanul GS nou Sunt banii tai pana la urma. Probabil ca la un GS nou face cam 500 de euro cazatura cand ai uitat sa pui cric-ul Cred ca cel mai bine ar fi sa iti iei un second hand in stare foarte buna de functionare, cu buloane de protectie sau si mai bine crash bar plus echipament de protectie pentru tine. Iti mai raman si bani Teoretic scriind ai putea sa pui buloane de protectie si la modelul F, cred ca am citit despre asta tot pe thread-ul de gs500, undeva mai in spate. Ca sa intre buloanele trebuie facute gauri in carenele laterale. Si mie mi-ar trebui insa deocamdata imi e prea mila de ea ca sa incep sa o gauresc. In plus e in garantie si nu stiu daca e voie. Ce mi s-a parut nashpa la un GS500e : e un pic prea puternic pentru cineva micut si fara experienta pe masina. Daca esti un tip mai solid + experienta ta pe 4 roti, ar trebui sa fie ok. GS500f-ul nou e mai cuminte decat modelele vechi de gs500e. In plus modelele vechi care au trecut prin cativa propietari s-ar putea sa fi fost segmentate sau umblate pe la carburator, poate si toba schimbata, deci s-ar putea sa fie mai puternice decat modelul F nou noutz. O parte proasta daca incepi pe motocicleta noua e ca tu la inceput cand ar trebui sa faci rodajul de fapt nu stii sa mergi, supraturezi sau subturezi motorul si practic rodajul nu il faci cum trebuie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pacasac Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 O sa pici sarmanul GS nou Nu mai speria domnule omu'. Motoreta e foarte cuminte si iti iarta multe. Nu esti obligat sa cazi daca esti incepator . Recunosc ca nu fac parte din aceasta categorie dar am destui prieteni care au reusit sa nu se verse deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anescu Postat August 8, 2007 Share Postat August 8, 2007 O intrebare pentru cei care au modelul F : se pot scoate carenele (lasand doar parbrizul si partea din fata)? ma bate gandul ca asa ar supravietui mai mult carenele (pana ma obisnuiesc cu ea). La modelul naked nu-mi place farul de nici o culore. Da, se pot scoate carenele, dar o sa arate ca dracu . Sunt 3 bucati cred, una care inconjoara farul si laterale. Alea laterale am inteles ca-s prinse in 2 cleme, se scot in 10 secunde, dar n-am incercat niciodata. Am vazut si eu model de crash pads, intradevar e luat de la GS500E si trebuie sa dai gauri in carena, jos, in fatza motorului. Totusi pt modelul E am vazut si niste protectii de motor in forma de Y, dar cei de la repr. mi-au zis ca nu se pot monta pe F, si oficial ei nu au nimic pt protectie. Un set de carene costa undeva intre 600 si 1000E, cica. Eu am culcat-o de 2 ori si n-am deat niste mici polizari, nu s-a spart nimic. Bine, am si tinut-o cat am putut (evita strazile cu piatra cubica/de rau/denivelate). Si cele mai expuse sunt oglinzile, noroc ca sunt foarte mobile si doar se pliaza de cele mai multe ori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.