Piratul Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Eh, a fost nimic, 5 km/h si am cazut "in picioare" de fapt am scapat-o intre picioare cand a alunecat roata fata pe nisip. Cred ca si piciorul drept a alunecat pe nisip nitzel, altfel o tineam. Pagube minime. Dom' primar Inimaroiu si constructiile in ajun de alegeri Sigur n-o sa fie cea mai frumoasa, cu atatea chestii custom vizibile o sa arate ca mai jos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JhOn Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 nu. nu asa va fi cel mai frumos GS. mai este unul superb... undeva pe aci pe forum. am sa caut si voi pune link. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 buna idee. cum dracu de nu mi-a venit si mie??? nu ma simt deloc inteligent citind asta oricum mi-am comandat ieri doua bujii noi si acuma trebuie sa merg sa le iau. dar intai voi incerca de curiozitate inversarea stai calm, ca nu e vorba de istetime aici.. noroc si sa iti mearga motorul rotund Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 sa adaug si io ceva istet: s'ar putea sa nu fie bujiile de vina, ci fiÂşele. sau chiar bobinele!asa ca inverseaza una cate una de fiecare data si vezi unde se intampla ceva. ce e corect, e corect.. eu m-am oprit la bujii dar cauza poate fi de-a lungul traseului, asa cum spune prea bine strumfuadi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Specifica anul si iti spun.De asemenea, ai pe net manualul de service, iti da exact cotele acolo si la simeringurile de praf si cele de ulei. Salut, moto e din 1993 GS500 EU Am manulaul de service Haynes dar nu imi da cote. Asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 8, 2008 Autor Share Postat Mai 8, 2008 37 x 49/49,4 x 8/9,5 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Multam Thomas, am sa caut acum in oras 37x49x8 e un semering si 37x49.4x9.5 e alt semering asta am intiles eu. Doua din fiecare ! Salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 fratilor. ati mai auzit de vreun gs cu 5 viteze? m am uitat in manualele la toate modelele si toate au 6 viteze. al meu e din 91 si are 5. care i faza???????? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tamas_daniell Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Asta e tare, poate a fost desfacut si scoasa o viteza ) al meu are 6 si scrie si pe capacul de aluminiu in dreptul schimbatorului ordinea lor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Thomas Postat Mai 8, 2008 Autor Share Postat Mai 8, 2008 Multam Thomas, am sa caut acum in oras 37x49x8 e un semering si 37x49.4x9.5 e alt semering asta am intiles eu. Doua din fiecare !Salut Nu m-am exprimat eu bine. Cotele date mai sus sunt cele din catalogul Ariete pt modelul acesta. Cotele de dupa semnul / reprezinta buze de iesire in afara a simeringului (nu e un simplu tub de cauciuc). Tu trebuie sa cauti fix 37x49x8 , Uite si corespondenta Saito: http://www.louis.de/_2049c354d4737a8752111...x=0&cmd.y=0 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 sa va spun cam ce am inteles si ce am mai aflat eu in legatura cu suzuki si honda.recunosc ca un model honda din acelasi an ca si suzuki si cu acelsai nr de km poate costa cu 100-200 e mai mult(nu m-ar deranja).la aspect nu-i mare diferenta,doar ca suzuki pare putin mai ''slaba'' in comparatie cu honda.pe mine ma intereseaza daca imi iau unul din cele doua modele sa pot sa gasesc piese de schimb pt motor.Aaaa .. si inca ceva,am inteles de la unul dintre voi ca la suzuki este mai scumpa revizia.Dintre cele doua care este cel mai buna raportat la calitate/pret/eficienta/service/piese.Am uitat sa mentionez ca eu vreau sa imi iau motor si sa fac plimbari mai de cursa lunga,adica la cel putin o luna sa ma plimb asa prin romania si poate si prin europa daca o sa am banii necesari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 mie imi place mai mult varianta necarenata.as putea sa ii pun doar unu parbriz ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 mie imi place mai mult varianta necarenata.as putea sa ii pun doar unu parbriz ? salut daca vrei un gs 500 si te gandesti si pt piese am eu unul de vanzare si-ti dau si unul de piese(unul e carenat si unul e necarenat)alegi tu cand vrei carene si cand nu le dai jos...nu e prea complicat doar ca e diferenta mare untre ele......parerea mea ca merita toti bani carenele daca vrei trimit si cateva poze cu ea...e din 97 pt mai multe informatii da add pe mes Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Legnakrad. Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 si mie imi place mai mult varianta necarenata. acum depinde de fiecare. eu am facut 3000 km cu a mea in 3 zile si nu m-am plans. depinde cum esti facut e mai confortabil cu carena dar e mai urata (parere personala) si daca o scapi carena tre sa o repari pe cand la naked o cazi o ridici. merge pusa o semicarena in fatza d'aia demontabila si la drum lung o montezi. am auzit ca e super tare eu personal nu stiu ca nu m-a interesat niciodata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lautrec Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 mai incearca daca tot ai carburatoarele sincronizate sa schimbi bujiile intre ele si sa vezi daca se schimba comportamentul. noroc am schimbat bujiile intre ele si face la fel. am pus bujii noi si face la fel. mi-am sunat mecanicul si a zis ca mersul la relanti e irelevant. ca niciodata nu vor merge cilindrii identic , ca deschiderea nustiucaror clapete, ca nivelul etc. zice ca tot ce conteaza este cum merge in sarcina. sambata o duc oricum sa o mai vada o data si sa-i puna doua filtre mici de benzina. apropo, voi aveti filtre de benzina montate??? a mea nu a a vut niciodata si i-am cumparat acuma. sa adaug si io ceva istet: s'ar putea sa nu fie bujiile de vina, ci fiÂşele. sau chiar bobinele!asa ca inverseaza una cate una de fiecare data si vezi unde se intampla ceva. voi incerca si asta. fisele cred ca e simplu sa le inversez. bobinele nu prea stiu..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Emppu Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Faza e ca nu se poate sa ai doar 5 viteze daca ai intr-adevar GS 500. Poate doar 5 in sus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Mai 8, 2008 Share Postat Mai 8, 2008 Faza e ca nu se poate sa ai doar 5 viteze daca ai intr-adevar GS 500. Poate doar 5 in sus. [/quote crede ma ca stiu ce model e.chiar de n-as sti, imi scrie pe acte. dar nu e cazul. iar vitezele le-am numarat de mai multe ori. si din mers si din stand; nu dau mai mult de 5 nici sa le freci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
banicaiulian Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Pai din 1'a pana intr'a 6'a tragi de 5 ori in sus, ai dreptate. cred ca te deruteaza 1'a care e in jos.. Ader si eu la aceeasi idee. Mi s-a intamplat si mie dupa ce am cumparat-o, neavand cine stie ce experienta, le numaram doar pe cele de urcare dar uitam ca mai intai am dat in jos, pentru a 1-a:). Poate si faptul ca sunt destul de scurte rapoartele la GS, si uneori mai caut si a 7-a . Numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iama Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Ader si eu la aceeasi idee. Mi s-a intamplat si mie dupa ce am cumparat-o, neavand cine stie ce experienta, le numaram doar pe cele de urcare dar uitam ca mai intai am dat in jos, pentru a 1-a:). Poate si faptul ca sunt destul de scurte rapoartele la GS, si uneori mai caut si a 7-a . Numai bine nu dom'le. oi fi eu incepator da stiu sa numar; e 1 in jos si 4 in sus. in total 5! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vanatorul Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Salut Am si eu un suzuki gs 500 necarenat din 2004, dupa o saptamana am avut accident...acum incerc sa-l repar....stie cineva un service in Bucuresti. Are cineva de vanzare un bord si un far? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
myando Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 Salut, M-am alaturat si eu de ieri acestui grup. Abia astept sa " forjez" In weekend incerc prima plimbare, sper sa reusesc sa nu cad. Inca nu stiu mai nimic despre aceasta motocicleta, o sa citesc topicul sa ma pun la curent si daca o sa intampin greutati sper sa ma ajutati. Va salut cu fauru' si asfalt uscat tuturor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MirceaRM Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 nu dom'le. oi fi eu incepator da stiu sa numar; e 1 in jos si 4 in sus. in total 5! O fi stricata cutia de viteze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cccc_vasy Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 O fi stricata cutia de viteze sal o fi un nou tip de gs nu am mai auzit de gs-eu cu 5 viteze...ceva unicat vand gs 500...http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-suzuki-gs%20500-din-1997-96582.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ghostrider000 Postat Mai 9, 2008 Share Postat Mai 9, 2008 voi ce site-uri din afara stiti.pana fac rost de bani vreau sa ma mai uit si eu poate gasesc ceva ma ieftin.eu stiu doar mobile.de si moto.it , voi ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zigggy Postat Mai 12, 2008 Share Postat Mai 12, 2008 Mai este si : motoscout.de Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.