Sasa25 Postat Ianuarie 15, 2008 Share Postat Ianuarie 15, 2008 Buun, deci avem asa 1) Magura de mai sus - Aluminiu - la 116 E (probabil cu tot cu kit de montaj) Urmatoarele sunt pret de catalog Auner (2007) 2) Acerbis Alu-Rallye-Guard - Aluminiu - 80 E 3) UFO Alu-Guard-MotoX - Aluminiu - 60 E 4) Acerbis Rallye-Guard - Plastic - 50 E 5) UFO Rallye-Guard - Plastic - 40 E La toate cele de mai sus scrie Preis inkl Montagekit, deci ar trebui sa fie cu tot cu kit, daca nu e vreo smecherie. 6) Noname vazute printr-un magazin - Aluminiu - 200 RON (nu stiu daca cu kit sau nu) Daca poate cineva sa completeze cu Polisport, alte noname, etc. La Romana la Metrou, sunt niste Acerbisuri, cred ca alea de 80 E, la 240 RON. Bun zic eu, dar o intreb pe tanti unde-i kitu. Bun, zicea ea, vrei si kitu? 140 RON. Deci 380 RON. Prea scump. Eu mi-am luat Acerbis Rally Pro, aluminiu, ca cele din poza cu 290 RON cu tot cu chitul de prindere care este inclus in pachet nu se vinde separat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Ianuarie 16, 2008 Share Postat Ianuarie 16, 2008 Parerea mea ca daca pici cu Acerbis Alu-Rallye-Guard(am eu montat pe motocicleta) si reusesti sa le dsitrugi bine, is sanse sa nu te mai ridici de jos asa de "simplu. Is destul de dure si rigide. Eu am cazut pe offroad si nu au patit nimica. Din pacate am avut si un eveniment nefericit cu o tranta naspa pe asfalt si inafara ca s-a indoit ghidonul urat, aparatoarea o supravietuit, putin polizata si indoita, m-am chinuit sa o montez pe ghidonul nou, dar se pare ca inca se potriveste..... In fine. Eu votez pt insertia de metal. Dupa cum ziceam, daca reusesti sa distrugi asa ceva, ii cam greu sa nu te doara(tare) daca ai cazut deodata cu motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
hehemarinee Postat Ianuarie 17, 2008 Share Postat Ianuarie 17, 2008 salut! eu am acerbis cu o singura prindere si m-am bucurat foarte mult de asta cand am luat la rand 20 de oglinzi trecand printre coloanele de masini.m-am uitat in spate si nu era nici un ciob pe jos iar protectiile nu aveau nimic.cele cu al daca nu te dai tare prin padure sun ok,iar cu retezatul degetelo cred ca mai depinde si de noroc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Ianuarie 22, 2008 Autor Share Postat Ianuarie 22, 2008 Eu mi-am luat pana la urma KTM negre din plastic. 190 lei la Motomania. Din cate am inteles sunt universale, au o garnitura in plus pentru alea de 22. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cbrxx Postat Ianuarie 22, 2008 Share Postat Ianuarie 22, 2008 Buun, deci avem asa 1) Magura de mai sus - Aluminiu - la 116 E (probabil cu tot cu kit de montaj) Urmatoarele sunt pret de catalog Auner (2007) 2) Acerbis Alu-Rallye-Guard - Aluminiu - 80 E 3) UFO Alu-Guard-MotoX - Aluminiu - 60 E 4) Acerbis Rallye-Guard - Plastic - 50 E 5) UFO Rallye-Guard - Plastic - 40 E La toate cele de mai sus scrie Preis inkl Montagekit, deci ar trebui sa fie cu tot cu kit, daca nu e vreo smecherie. 6) Noname vazute printr-un magazin - Aluminiu - 200 RON (nu stiu daca cu kit sau nu) Daca poate cineva sa completeze cu Polisport, alte noname, etc. La Romana la Metrou, sunt niste Acerbisuri, cred ca alea de 80 E, la 240 RON. Bun zic eu, dar o intreb pe tanti unde-i kitu. Bun, zicea ea, vrei si kitu? 140 RON. Deci 380 RON. Prea scump. Fiecare vine din fabrica cu kit,de obicei pt ghidon 22,acerbisul cu aluminiu isi merita banii,acest model de Ufo cu aluminiu are plasticul casant(in rest e ok),Magura cam scump... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Ianuarie 23, 2008 Share Postat Ianuarie 23, 2008 ...,acest model de Ufo cu aluminiu are plasticul casant... daca nu ma insel, plasticul este prins cu nituri de intaritura de aluminiu si dupa cateva trante zboara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 10, 2008 Autor Share Postat Martie 10, 2008 Revin cu o intrebare: dupa un anumit numar de caderi, handguardurile din plastic trebuie inlocuite? Adica slabeste plasticul ala, sau pana nu se sparg nu au nimic? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
samolapraga Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Se slabeste de la cazaturi. da le schimbi cand se rup. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mark81 Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Se slabeste de la cazaturi. da le schimbi cand se rup. Scuze am ramas logat cu userul lui samo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Martie 10, 2008 Share Postat Martie 10, 2008 Revin cu o intrebare: dupa un anumit numar de caderi, handguardurile din plastic trebuie inlocuite? Adica slabeste plasticul ala, sau pana nu se sparg nu au nimic? handguard-urile(de 'firma') complet din plastic , sunt facute dintr-un material foarte bun pentru rolul lor. plasticul este elastic si foarte rezistent, comparabil cu plasticele de pe mobra(aripa, codita si restu'). din experienta iti spun ca este foarte greu sa rupi un asa handguard(mai degraba cedeaza prinderile) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 ...acerbisul cu aluminiu isi merita banii,... incepe sa ma enerveze Acerbisul cu aluminiu. La o iesire din 3 e imposibil sa nu indoi aparatoarea stanga. O dau in sus sa pot actiona ambreiajul si o indrept acasa. Parca ar fi din plastilina .Astept sa vad la cate cicluri indoit/indreptat mai tine pana cand o sa se rupa . Au fost numai trante pe teren moale. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Martie 11, 2008 Share Postat Martie 11, 2008 incepe sa ma enerveze Acerbisul cu aluminiu. La o iesire din 3 e imposibil sa nu indoi aparatoarea stanga. O dau in sus sa pot actiona ambreiajul si o indrept acasa. Parca ar fi din plastilina .Astept sa vad la cate cicluri indoit/indreptat mai tine pana cand o sa se rupa . Au fost numai trante pe teren moale. Incerca sa dai maneta de ambreiaj mai in dreapta sa fie distanta mai mare intre capatul manetei si handguard. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Martie 12, 2008 Autor Share Postat Martie 12, 2008 Am citit pe alt topic ca handguardurile trebuie stranse doar cat sa nu fluture. Atunci care mai e rolul lor? Sper ca nu e "ca sa nu iti apese crengile pe frana" cum am auzit eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rebelul Postat Martie 12, 2008 Share Postat Martie 12, 2008 Am citit pe alt topic ca handguardurile trebuie stranse doar cat sa nu fluture. Atunci care mai e rolul lor? ............ nuuu! ai inteles gresit. comenzile se strag cat sa nu fluture! cred ca stiu si care-i topicu'. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Vin si eu cu intrebare: unde gasesc UFO sau Acerbis? Nici in Cotroceni, nici in Pipera n-am vazut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nomad_shop Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Am citit pe alt topic ca handguardurile trebuie stranse doar cat sa nu fluture. Atunci care mai e rolul lor?Sper ca nu e "ca sa nu iti apese crengile pe frana" cum am auzit eu... Daca citesti atent eticheta lipita pe un ACERTBIS RALLY PRO (si ala cu aluminiu si ala fara aluminiu) in interiorul protectiei spune asa: These hand guards will not prevent injury in the event of a crash. They are designed to protect the hands from cold weather and impact with small branches you might hit and flying debris. Deci ce se intampla cu comenzile si manutele cand cazi nu tine de handguards. Un sfat la pentru comenzi care nu se rup: la prinderea ambreajului si a franei pe ghidon se pune banda de teflon folosita in instalatii, apoi se strange comanda de ghidon, in cazul unie trante maneta cu prindere cu tot se deplaseaza si poate fi pus inapoi. Varianta sofisticata o au americanii cu o garnitura de teflon care o pui la prinderea comenzilor pe ghidon. Mioritic merge si banda de teflon folosita in sintalatii sanitare. Ca si protectii din ce vand topul este urmatorul: locul 1: Acerbis Rally Pro fara aluminiu (cred ca si cel de la KTM e tot Acerbis) locul 2: Ufo fara aluminiu locul 3: Ufo cu aluminiu locul 4: Acerbis cu aluminiu Locul 5: KTM Renthal cu aluminiu des folosit la supermoto looser : Acerbis MX flag - aripi care se prind doar langa comenzi nu si in capatul ghidonului. Personal folosesc: Acerbis cu aluminiu la enduro si Acerbis MX flags la motocross (aici am mici dubii daca sunt degeaba sau nu pentru ca oricum am si teflonul pus sub prinderea comenzilor si la trante pleaca comanda din loc) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
LO550 Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 (editat) Vin si eu cu intrebare: unde gasesc UFO sau Acerbis? Nici in Cotroceni, nici in Pipera n-am vazut. http://www.mototech-racing.eu/ Editat Iunie 12, 2008 de LO550 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Am observat ceva putin cam enervant. Am Acerbis Rally Pro 2 si dupa cazaturi se tot indoaie cate putin aluminiul din handguard. Problema ii ca o inceput sa imi inghesuie manetele de ambreaj si frana in sensul ca, capetele manetelor dau in coltul rotungit si manetele nu pot reveni in pozitia initiala. Astfel practic dupa fiecare cazatura care sa indoaie aluminiul tot trebe sa trag manetele mai spre interiorul ghidonului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 Da, tocmai mi-am luat Acerbis Rally Pro. Partea foarte nasoala e ca DR-ul meu are plumb in interiorul ghidonului, acolo unde ar trebui sa stea guard-urile. Bormasina? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nechifor Solitaru' Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 mai degrabă freză ... sau alt ghidon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cata M Postat Iunie 12, 2008 Share Postat Iunie 12, 2008 incepe sa ma enerveze Acerbisul cu aluminiu. La o iesire din 3 e imposibil sa nu indoi aparatoarea stanga. O dau in sus sa pot actiona ambreiajul si o indrept acasa. Parca ar fi din plastilina .Astept sa vad la cate cicluri indoit/indreptat mai tine pana cand o sa se rupa . Au fost numai trante pe teren moale. @Schumy CJ: asa cum spuneam si eu mai demult Acerbis cu aluminiu sunt de (cuvant urat). Intamplator,KTM-ul l-am luat cu UFO cu aluminiu si se comporta f. bine. Am luat ceva trante (unele chiar pe pietre) si nu s-au indoit deloc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vlad S Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) Momentan am alte prioritati decat handguarduri noi, dar is enervante. Mai ales ca ma dau si cu un ghidon indoit. Editat Iunie 13, 2008 de Schumy CJ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sasa25 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 Si eu am Acerbis Rally Pro cu aluminiu, am dar de pietre cu motoru, ele nu s-au strambat dar mi-am strambat ghidonu putin din cauza ca le-am strans prea tare. Da, tocmai mi-am luat Acerbis Rally Pro. Partea foarte nasoala e ca DR-ul meu are plumb in interiorul ghidonului, acolo unde ar trebui sa stea guard-urile. Bormasina? Da gaura cu bormasina in plumb, apoi fa un filet pe gaura si foloseste suruburi cu filet ca sa le poti prinde in ghidon. Faza nashpa e ca nu o sa iti iasa afara de la shocuri cand cazi pt ca poti folosi prinderea originala. Eu asa am facut la XT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihaio07 Postat Iunie 13, 2008 Autor Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) Si eu am Acerbis Rally Pro cu aluminiu, am dar de pietre cu motoru, ele nu s-au strambat dar mi-am strambat ghidonu putin din cauza ca le-am strans prea tare. Momentan am alte prioritati decat handguarduri noi, dar is enervante. Mai ales ca ma dau si cu un ghidon indoit. Eu zic sa treci la cele de plastic. Sunt si mai ieftine, si costa si mai putin (inclusiv prinderile). Partea proasta e ca se deformeaza si iti indoaie maneta, (mi se pare ca am pus niste poze pe primele pagini) partea buna e ca nu ramane deformat. Si de asemenea, pericolul sa iti indoaie ghidonul e mai mic. Edit: Ba nu; pozele sunt aici: Manete care nu se rupe Poza 1 Poza 2 Editat Iunie 13, 2008 de mihaio07 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreicoroi14 Postat Iunie 13, 2008 Share Postat Iunie 13, 2008 (editat) Eu zic sa treci la cele de plastic. Sunt si mai ieftine, si costa si mai putin (inclusiv prinderile). Partea proasta e ca se deformeaza si iti indoaie maneta, (mi se pare ca am pus niste poze pe primele pagini) partea buna e ca nu ramane deformat. Si de asemenea, pericolul sa iti indoaie ghidonul e mai mic. Edit: Ba nu; pozele sunt aici: Manete care nu se rupe Poza 1 Poza 2 am citit tot topicul este interesant,sunt incepator ca i aia maneta?aia de care prinzi sa pui frana ?aia sudata in prima poza? Editat Iunie 13, 2008 de rider_thetiger Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.