naked Postat Decembrie 18, 2009 Share Postat Decembrie 18, 2009 caut garaj pt o motocicleta ! care are sa imi dea un PM. Mesaj completat La Multi Ani tuturor motociclistilor din Satu Mare si Maramures ! sa ne vedem in 2010 sanatosi Mesaj completat La Multi Ani tuturor motociclistilor din Satu Mare si Maramures ! sa ne vedem in 2010 sanatosi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BikerBoy^ Postat Ianuarie 22, 2010 Share Postat Ianuarie 22, 2010 hai la mmine [quote name='sergiu_srg' ca te rezolv eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat Februarie 15, 2010 Share Postat Februarie 15, 2010 Salutare la toti ! cum zice si topicul vreau sa aduc un motor din strainatate (posibil din Italia , ca acolo sunt mai ieftine) Vreau sa stiu daca exista cineva in Sm care se ocupa cu asa ceva . Vreau cateva detalii cum ar fi cat costa , daca se ocupa el de acte , daca poate face evaluare tehnica a motocicletei . daca lucreaza pe zone sau are disponibilitatea de merge unde ii motocicleta? Stiu ca era un domn in piata de masini care aducea moto din germania astept orice info care ma pot ajuta . Multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noldy Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 Din piata de masini unul cu o duba rosie? Eu cu tata mereu la dumnealui apelam daca avem nevoie de ceva, locuieste in Foieni si are mai multe motoare de vanzare dar in caz ca te-ar interesa un ntv ieftin contact me Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat Februarie 16, 2010 Share Postat Februarie 16, 2010 exact acela este ! aveti cumva un nr de tel ? bine dar altii mai sunt? multumesc pentru oferta de ntv dar eu ma gandeam la ceva umpic mai diferit;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Noldy Postat Februarie 17, 2010 Share Postat Februarie 17, 2010 exact acela este ! aveti cumva un nr de tel ? bine dar altii mai sunt? multumesc pentru oferta de ntv dar eu ma gandeam la ceva umpic mai diferit;) ti-am trimis pm, dar nu stiu sigur daca a ajuns din cauza ca a mers greu situl asa ca in cazul in care nu a ajuns anunta-ma si ti-l mai trimit inca odata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kidutzy Postat Februarie 18, 2010 Share Postat Februarie 18, 2010 Ms , da l-am primit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lica_zimbru Postat Martie 24, 2010 Share Postat Martie 24, 2010 Salutare! stiti careva cum se procedeaza pt a obtine categoria A in cazul in care ai deja B C E?daca trebuie dat si examenul de sala sau nu,daca trebuiesc facute analize...dosar tot tacamul?intreb pt ca sunt in Italia, iar aici in cazul meu ar trebui sa dau doar examenul de conducere(dar din diverse motive nu pot sa fac aici) mai am cateva intrebari de incepator: -e indicat sa incep cu un motor de 600cm si anume un cbr600rr -cam cat e asigurarea pe an la asa ceva? -la ce costuri de intretinere trebuie sa ma astept? si as avea multe sa mai intreb dar nu vreau sa v-a plictisesc din primul topic...multumesc anticipat tuturor celor care imi vor raspunde! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chris.r Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 in romania... trebuie sa faci toate analizele din nou, trebuie sa dai sala, trebuie sa faci din nou scoala, inclusiv orele de teorie ... - lumea zice ca NU, da eu am inceput cu exact acel model, cbr, doar ca ceva mai vechi - eu am platit 200 si ceva lei / an, dar am avut daune in ultimele 12 luni am platit cu 30% in plus - depinde cat de buna e cand o iei. eu am bagat inca 500E in ea, pe langa pretul platit. consumabile etc, cred ca sunt la pret similar cu alte branduri, dar sigur nu-ti pot zice o parte din cei 500 au fost cauciuc, lant, revizie, placute frana. de intretinere, sincer nu am cheltuit prea mult. un simering la furca, spray de lant, the usual (va plictisesc, nu v-a plictisesc ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marianachim90 Postat Martie 25, 2010 Share Postat Martie 25, 2010 akma depinde de cat de mult sau unde vrei sa folosesti motoru'; cbr 600 rr e mai mult pt viteza, pt orash ar fi mai indicat un hornet sau un alt naked; daca vrei sa fie fiabil alege un v2, totul depinde de tine. sunt multi care zik ca trebuie sa ai experintza ca sa conduci un motor sport si cam asa este, dar asta nu e o regula, totul este sa fii cumpatat si sa stii care tie limita;) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lica_zimbru Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 in romania... trebuie sa faci toate analizele din nou, trebuie sa dai sala, trebuie sa faci din nou scoala, inclusiv orele de teorie... - lumea zice ca NU, da eu am inceput cu exact acel model, cbr, doar ca ceva mai vechi - eu am platit 200 si ceva lei / an, dar am avut daune in ultimele 12 luni am platit cu 30% in plus - depinde cat de buna e cand o iei. eu am bagat inca 500E in ea, pe langa pretul platit. consumabile etc, cred ca sunt la pret similar cu alte branduri, dar sigur nu-ti pot zice o parte din cei 500 au fost cauciuc, lant, revizie, placute frana. de intretinere, sincer nu am cheltuit prea mult. un simering la furca, spray de lant, the usual (va plictisesc, nu v-a plictisesc ) ms de informatii!mi-au fost de ajutor -stiu ca fara experienta e periculos sa te sui pe o moto de viteza,dar daca o iau incet eu cred ca pot sa invat si cu asa ceva -nu mi se pare mult nici mie cat ai cheltuit. e infima suma fata de ce costuri de intretinere presupune o masina Mesaj completat akma depinde de cat de mult sau unde vrei sa folosesti motoru'; cbr 600 rr e mai mult pt viteza, pt orash ar fi mai indicat un hornet sau un alt naked; daca vrei sa fie fiabil alege un v2, totul depinde de tine. sunt multi care zik ca trebuie sa ai experintza ca sa conduci un motor sport si cam asa este, dar asta nu e o regula, totul este sa fii cumpatat si sa stii care tie limita;) sunt un amator de viteze mari si de acea ma orientez spre o motocicleta sport+as folosi motorul mai putin in oras si mai mult pe autostrada si inafara oraselor.lucrez in italia si as veni cu ea aici si inapoi, dar bineinteles asta dupa ce as stapani destul de bine motorul si cu un motor intretinut exemplar(ca sa nu raman in drum cu ea) -as mai vrea sa stiu: -la cati km se face un schimb de ulei(cam cat costa?) la un astfel de motor,daca ii plac drumurile lungi gen 1500km fara prea multa pauza -care sunt motoarele v2?cele de 1000cm?iar acest cbr 600rr ce tip de motor e? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
midnight_rain Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 Eu nu zic ca nu, dar daca arunci un ochi pe sectiunea de incepatori, o sa gasesti deja cateva topic-uri bine discutate despre plusuri si minusuri pe super sporturi ca prima moto. Alea sticky (permanente) sunt foarte bune de studiat. Sunt unii care necunoscand puterea unui motor, au impresia ca 100 cai pe un motor e cam la fel ca si 100 cai pe un Passat. Poate ca te poti controla, dar avand atata putere sub sa fara experienta, poti sa ajungi in situatia in care sa nu poti sa inveti sa mergi ca lumea niciodata (inclinare, apreciere curbe, franare etc.), pentru ca vei fi pus la respect de dihania pe 2 roti (ridicari involuntare intr-o roata, slide-uri necontrolate datorita franelor puternice la SS si asa mai departe). Plus ca un SS nu e comfortabil pentru drumuri de mai lungi datorita pozitiei si suspensiei foarte rigide. Asta ti-o spune orice posesor de racheta. Eu as opta pentru ceva pana in max. 100 CP (desi si aia ar putea fi cam mult). Daca chiar vrei look sportiv, poti incerca varianta mai blanda a lui CBR 600 RR, CBR 600F (personal as opta pentru F3 sau F4). F3 are si frate-meu mai mare, e primul lui motor si inca n-a reusit sa-l dea pe jos. Sau poti opta pentru un naked. Partea buna la un naked e ca nu te lasa sa-i dai prea tare, ca te bate vantul serios la viteze peste 160. Mai vezi ce zic cei de pe sectiunea incepatori, dupa cum ziceam, si eventual sa ne spui la ce te-ai mai gandit. Numai bine! Mesaj completat Link-uri catre sectiunile de care vorbeam:Incepator pe supersport si aici Incepatori de la A la Z Mesaj completat Si aici: Info pentru incepatori Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lica_zimbru Postat Martie 26, 2010 Share Postat Martie 26, 2010 mersi de sfaturi!am luat in considerare si cbr 600F4i pt ca e destul de frumoasa si accesibila ca pret dar as opta pt un motor cu cat mai putini ani si nr de km,ca sa apuc sa ma imprietenesc cu el si de ce nu sa imbatranim impreuna am studiat piata pe net si am vazut un cbr600rr din 2004 cu 15000km la 2800E iar F4i din 2002 se vand undeva la 2600E si mai au si km multi de acea mi s-a pus pata pe 600rr (il luam daca aveam permisu) cele naked nu ma prea atrag iar eu avand de facut multi km pe autostrada,cum ai zis si tu m-ar deranja vantul la viteze mari cat despre confort...inca sunt tanar si in forma salutare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chris.r Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 (editat) si eu sunt tanar si in forma... dar tot ma dor diverse dupa cateva ore pe speed si-l injur si poate-mi pare rau ca nu mi-am luat un naked sau ceva mai comod (spate, gat, incheieturi) dar acum e prea tarziu poate ca nu merg destul pe motor sa fiu bine antrenat ma rog... cum ti-a zis midnight rain, sa stii ca are mare dreptate... si eu am citit tot ce era de citit din topicurile acelea inainte sa-mi iau motor... daca-ti place viteza... ai grija esti tanar, dar nu indestructibil... si multi au patit-o la viteze mari... Editat Martie 27, 2010 de chris.r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator Postat Martie 27, 2010 Share Postat Martie 27, 2010 am un prieten din baia amre inginer in timisoara, care o avut inainte CBR F4 i din 2001, valentino rosi replica...2 ani aproape 2 ani so dat cu ea...si am facut cateva drumuri impreuna...in care si-o injurat mult motocicleta... acum si-a laut fazer 1000...si zice ca e diferenta de la cer la pamanat. hornetu..are acelasi motor ca de cbr, doar e putiin zugrumat...la 100 de cai...si are o ciclistica extraordinara...mai e fazer 600, si mai gasesti o gramada sexy si comode. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xlucyano Postat Martie 28, 2010 Share Postat Martie 28, 2010 Salut, Eu sunt fratele mai mare, sau cum zicea el acolo, al lui Midnight_rain...am un CBR 600 F3...la drum lung e ok. Stii de ce? Pt. ca e un F, pt ca desi sunt sport astea-s facute sa poti calatori cu ele si nu te rup ca RR...stai linistit ca si asta merge de rupe, CREDE-MA ca NU iti trebuie mai puternica (4 secunde ajunge la 120 km/h, e testata treaba, nu vb. din povesti)...Nu e suficient pt. tine? Am fost cu cateva motoare printe care si RR dar sincer e prea horror, atat la pozitia ta pe motocicleta cat si ceea ce poate ea. Nu zic, e interesant cu un RR dar bai bine las-o pe mai incolo....e vorba de viata ta. Am inteles ca iti place viteza...stai foooooarte linistit ca si restul iti dau senzatii. O comparatie: ti-ai luat acum permisul de conducere, cat B, si tu ti-ai cumparat un McLaren F1...oare o sa il stapanesti? Oare o sa inveti sa conduci? Cat timp va trece pana la primul accident? Nu mult...cam asa e cu SS astea. Si hai sa-ti mai zic ceva: legea, cel putin din Romania asa zice: " Art. 38 - Posesorul permisului de conducere pentru categoria A are dreptul sa conduca motocicleta cu o putere care nu depaseste 25 kW sau un raport putere/greutate care depaseste 0.16 kW/kg". Nu mai stiu sigur, doar in primul an de permis pe categoria A sau in primii doi ani e valabila treaba. Bine, daca mergi ok s-ar putea sa nu ai probleme dar daca se intampla ceva si e vre-un inspector care analizeaza si tu depasesti aceste norme s-ar putea sa ai ceva probleme, si inca ceva: tu crezi ca degeaba s-au pus aceste limite? Eu zic ca nu. In incheiere iti spun ceva: motorul ala poate mai mult de cat poti tu si el nicio data n-o sa-ti zica nu, si mai sper ca ultumul tau cuvant sa nu fie: nuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu. Tu alegi, alege viata. Drum uscat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CristiVRR Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 (editat) Salut, Intru si eu asa in vorba poate te pot ajuta. Primul meu motor a fost un F4i de 600. Am carnet de masina de mult inainte sa am carnet de motor, si am umblat o vreme si cu masina. Unii imi spuneau nu iti lua de 600 si SS ca e periculor. Da e periculos parerea mea daca nu sti sa te controlezi. Am mers si cu viteza dar si incet. Am facut cateva drumuri asa mai lungi (800km intro zi si dinastea) . O foloseam ca vehicul de zi cu zi. Nu masina doar, motor, oriunde. Am avut parte de drumuri superbe dar si drumuri de imi venea sa injur. Am discutat dupa aceea la un suc cu un motociclist care merge de vreo 20 si de ani. El a avut la fel vitezane la viatza lui. Si imi spunea ca nu sunt asa manevrabile, o sa le gasesc placea, dar nu sunt asa utile. Astea stiind si el pe unde si cat umblu cu motorul. Sunt frumoase foc. La drum lung daca nu ai cu ce sa compari vei zice ca sunt comode, sau cum ziceam eu ca ma descurc. Cu pauze cu altele... Dezavantajele major pentru mine a fost ca nu puteam sa o incarc adica nu tu topcase si sidecase. Cand mergeam undeva mereu ghiozdan si altele. Genti laterale din textil. Plus vibratiile in incheieturi la drumuri rele, in oras si altele. Anu trecut am trecut si eu la mai mare dar dupa ce am vazut pe unde, cat si cum umblu cu motorul am ascultat de unul de altu si mi-am luat altceva. Mai mare drept e dar nu e SS. Si cu genti laterale si cu tot. Si sincer deocamdata sunt foarte multumit. E animal fata de SS de 600 dar e mult mai manevrabila si sincer la drum lung nu se compara. Nu te poate influenta nimeni, poate dupa un an doi o schimbi, poate nu. Acuma singurul motiv pentru care mi-as mai lua SS este sa se faca o pista frumoasa pe langa Timisoara si sa fug sa dau acolo cate ture. Dar daca vrei sa o folosesti ca mijloc de transport si de funn zi cu zi si in trafic.... se poate dar e mai incomod decat altele. Nu e la fel de manevrabila. Si probabil sunt mii si mii de motociclisti cu experienta ,nu ca mine, care o sa iti zica asta, si nu pentru ca sunt prea batrani sa isi ia SS sau ca nu isi permit sau ca au ei ceva cu cei cu vitezanele. Ci pentru ca sunt oamenii care au incercat probabil si SS, si altele si vad diferenta. Acuma depinde pentru ce vrei sa ti-o cumperi. Daca vrei doar sa iesi duminica cu ea la o tura si sa te dai cu o vitezana, sau daca ai pista in apropiere. Dar daca vrei sa o folosesti intre masini pe strazile noastre, nu mai e chiar cea care merita. Tu decizi ce doresti si bafta asfalt uscat si numai bine. Editat Martie 29, 2010 de CristiVRR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lica_zimbru Postat Martie 29, 2010 Share Postat Martie 29, 2010 baieti multumesc de sfaturi!am sa tin cont de ele si sper sa fac alegerea potrivita! numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diles76 Postat Aprilie 11, 2010 Share Postat Aprilie 11, 2010 vind motorul yamaha rd 350 ,mica si rapda 60 cai 150kghttp://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=282021 0744546399 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Aprilie 13, 2010 Share Postat Aprilie 13, 2010 Eu inca nu am motor da pana acuma am plimbat cateva pe poligon si terenuri inchise cat sa schimb in a 2-3a si aj zice sa-ti iei naked undeva pana in max. 70 cai pt ca , cum a spus si mai devreme cineva si 100 cai is cam multi pt un incepator , eu personal si pt ca imi place si pt ca are ghidonu mia sus si pozitie mult mai comoda in orash si cu 50 maxim 70 in functie de anu de productie ( post 90 ) si capacitate 400 sau 600 mi-am pus ochii pe un bandit dar are 4 cilindri , deci la consum mai bine ai iesi cu un GS 500 E cu un singur cilindru , Honda CB 500 cu 2 cilindrii . Aici intervine si preferintele estetice ... multi sar pe sportive ... de fapt daca ar fi sa faci un studiu cred ca cel putin 70 % ar spune ca vor sportive , dar pana si modele vechi ( '90-'96 ) ajung lnistit la 80-100 cai deci ar fi de preferat un naked si crede-ma ca si Suzuki Bandit de 400/600 , Honda CB 500 , Kawasaki ER5 , Kawasaki GPZ 500 S , Suzuki GS 500 E , Yamaha Diversion , si alte modele cu 50-70 cai is arhi-suficienti , parerea mea . Si visul meu tot 600 RR e da is constient ca ii cu mult peste ce-mi trebuie mie la inceput . Pana la urma ramane la latitudinea ta ce-ti alegi , doar c anu as vrea sa pateshti ca un baiat la care i-a vandut o cunostinta un RS 125 si a doua zi a ajuns in ziar ca a murit dupa ce-a imbratisat un stalp . Sper sa faci alegerea cea mai potrivita si sa o plimbi si sa te plimbe multi km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
radum90 Postat Aprilie 14, 2010 Share Postat Aprilie 14, 2010 @GeorGEBlaCKRidER: Oare de unde scoti atatea? Tu chiar ai gandit cand ai scris postu asta, sau dupa ce l-ai scris l-ai recitit sa vezi ce aberatii ai scris? Parerea mea ii ca mai bine nu scriai nimic, era mult mai folositor. Bafta sa ai in viitor! Chiar ai nevoie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafiotu_vale2000 Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 Eu inca nu am motor da pana acuma am plimbat cateva pe poligon si terenuri inchise cat sa schimb in a 2-3a si aj zice sa-ti iei naked undeva pana in max. 70 cai pt ca , cum a spus si mai devreme cineva si 100 cai is cam multi pt un incepator , eu personal si pt ca imi place si pt ca are ghidonu mia sus si pozitie mult mai comoda in orash si cu 50 maxim 70 in functie de anu de productie ( post 90 ) si capacitate 400 sau 600 mi-am pus ochii pe un bandit dar are 4 cilindri , deci la consum mai bine ai iesi cu un GS 500 E cu un singur cilindru , Honda CB 500 cu 2 cilindrii . Aici intervine si preferintele estetice ... multi sar pe sportive ... de fapt daca ar fi sa faci un studiu cred ca cel putin 70 % ar spune ca vor sportive , dar pana si modele vechi ( '90-'96 ) ajung lnistit la 80-100 cai deci ar fi de preferat un naked si crede-ma ca si Suzuki Bandit de 400/600 , Honda CB 500 , Kawasaki ER5 , Kawasaki GPZ 500 S , Suzuki GS 500 E , Yamaha Diversion , si alte modele cu 50-70 cai is arhi-suficienti , parerea mea . Si visul meu tot 600 RR e da is constient ca ii cu mult peste ce-mi trebuie mie la inceput . Pana la urma ramane la latitudinea ta ce-ti alegi , doar c anu as vrea sa pateshti ca un baiat la care i-a vandut o cunostinta un RS 125 si a doua zi a ajuns in ziar ca a murit dupa ce-a imbratisat un stalp . Sper sa faci alegerea cea mai potrivita si sa o plimbi si sa te plimbe multi km . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Speedy.K Postat Aprilie 15, 2010 Share Postat Aprilie 15, 2010 (editat) @GeorGEBlaCKRidER: Oare de unde scoti atatea? Tu chiar ai gandit cand ai scris postu asta, sau dupa ce l-ai scris l-ai recitit sa vezi ce aberatii ai scris? Parerea mea ii ca mai bine nu scriai nimic, era mult mai folositor. Bafta sa ai in viitor! Chiar ai nevoie. Man, are intr-adevar probleme de scriere, de exprimare coerenta a ideilor, probleme cu datele tehnice ale unor modele de mobre, dar ideea in sine este mai mult decat pertinenta. Editat Aprilie 15, 2010 de speedy.k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GeorGEBlaCKRidER Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Ce sa faci ... uni sunt mai preocupati de caligrafie si ma rog unele mici greseli la descrierea parti tehnice dar ar fi perfect daca a-ti putea vedea IDEEA MESAJULUI IN SINE nu micile greseli . Da ce sa faci asa-i romanu cum poate sa dea in cap o face nu se gandeste ca nici lui nu i-ar placea sa primeasca , si ca la randu lui o sa pateasca la fel :love: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Jock3r69 Postat Aprilie 20, 2010 Share Postat Aprilie 20, 2010 Am incetat sa intru pe forum ca nu mai are nici un rost sincer , cat despre tine george , nu stiu , tu inca nu ai observat ca nu ti`e locul pe forum ? Nu poti sa o lasi odata balta ? Nu te poti abtine de la sfaturile tale de profi ? Te`ai urcat odata pe o motocicleta si ai scris 15 posturi in legatura cu acea tura de poligon pe acel motor , te crezi specialist in domeniu mai nou , ma lasi fara cuvinte , cum am zis mai devreme nu am mai intrat de ceva vreme pe forum , da si acum cand am vazut ce scoti iar nu m`am putut abtine sa nu ma loghez , las`o balta ca nu e de tine , asculta`ma , si sa nu vad iar nu stiu ce eroisme din partea ta ca stii bine ca era sa te rezolv atunci cand m`ai scos din sarite , de data asta nu te mai iert , potoleste`te si vezi`ti de treaba ta , lasa oamenii sa discute lucruri serioase si nu te mai baga unde habar nu ai . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.