Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Macar numai pentru saua aia as lua-o...bafta la vanzare.

Tradator mic ce esti...:laugh:

hea, hea... nu tradez de tot, daca imi iese smecheria, pun de un DR 650 supermoto (am un cadru cu acte si niste roti de strada... tre sa fac rost de o mobra fara acte, dar nu furata, evident). Asa ca nu scapati asa usor de mine... :grinbandit:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stai cuminte, ca nu vrea nimeni sa scape de tine..

Mi-ar place sa te vad cu SM pe coclauri...cu cauciucuri de oras.:laugh:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun venit.

Faina mobra.

 

Am fost.... nu-i amuzant deloc. :rusinica:

 

 

Poate pentru tine...:rolleyes:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! am si eu niste probleme la Suzuki-ul meu DR 600 si anume:1) vreau sa-i schibm semeringurile de la furca si nu stiu cum sa procedez sa le scot pe alea vechi fara sa stric semeringurile de praf ca nu am gasit noi niciunde si trebuie sa le pastrez tot pe alea;2)imi porneste greu la rece si nu stiu ce reglaje sa-i fac, banuiesc ca nu-i vine benzina suficienta, dupa ce porneste are tendinta de a se opri si trebuie sa o tin putin turata pana se incalzeste un pic motorul dupa care merge bine.Multimesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare! am si eu niste probleme la Suzuki-ul meu DR 600 si anume:1) vreau sa-i schibm semeringurile de la furca si nu stiu cum sa procedez sa le scot pe alea vechi fara sa stric semeringurile de praf ca nu am gasit noi niciunde si trebuie sa le pastrez tot pe alea;2)imi porneste greu la rece si nu stiu ce reglaje sa-i fac, banuiesc ca nu-i vine benzina suficienta, dupa ce porneste are tendinta de a se opri si trebuie sa o tin putin turata pana se incalzeste un pic motorul dupa care merge bine.Multimesc anticipat

 

DR-ul are soc? Daca da, foloseste-l!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca e de la soc, incearca sa il pornesti cam asa:

fara contact, da-i 2-3 pedale la rece.

pune contactul, decompresezi, dai putin la pedala, pana simti ca o urcat pistonul, apoi da-i o talpa zdravana, cu calcaiul usor scos in afara.

la mine functioneaza.

daca nici asa nu vrea (dupa cateva incercari) verifica si bujiile si fisele da la bujii.

mai departe nu stiu sa te sfatuiesc, la curatat/reglat carburatorul te ajuta astia mai meseriasi.

bafta!

PS sau incearca sa mai strangi surubul de aer putin. in cate ture sta la ralanti, cu motorul rece?

Editat de Louis Cyphre
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un dr big 800 din '91 cu o simptoma ciudata si anume: daca-l las > 3-4 zile nepornit porneste foarte greu sau spre deloc, se comporta ca si cum nu ar avea benzina. cu socul tras porneste pentru 2-3 secunde si se opreste.. fara soc, deloc..

intr-un final dupa ce-l gadil, mai bag socul, il trag, mai invart la el, etc.. o ia greu, merge prost cateva minute ca si cum n-ar avea benzina sau gunoaie in carburator.. dupa ce se incalzeste bine totul e normal.

daca-l pornesc dupa 1-2 zile porneste la sfert, fara soc si merge excelent din prima..

ce am facut: schimbat bujii standard cu iridium si curatat carburatoare, dar nicio imbunatatire in cazul pornirii..

 

any thoughts? ar mai fi un mic filtru de benzina de schimbat dar nu vad motivul pentru care s-ar comporta asa din cauza lui si pompa de benzina.. dar again, asta ar trebui sa faca figuri in mers, de pornit ar trebui sa mearga cu benzina din carburatoare.

 

poa' sa plece benzina aia din carburtoare daca sta 3-4 zile nemiscat? aparent nu curge pe niciunde..

 

am scos la un moment dat si bujiile si erau uscate, deci nu se inneaca..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am si eu un dr big 800 din '91 cu o simptoma ciudata si anume:

 

any thoughts? ar mai fi un mic filtru de benzina de schimbat dar nu vad motivul pentru care s-ar comporta asa din cauza lui si pompa de benzina.. dar again, asta ar trebui sa faca figuri in mers, de pornit ar trebui sa mearga cu benzina din carburatoare.

 

O idee ar fi sa verifici cuiele pointeau din carbe. Am avut cam aceleasi simptome si le-am inlaturat prin schimbarea cuielor (din nefericire, la modelul meu cuiele sunt din cauciuc, si capata in timp un inel de uzura pe zona pe care inchid, astfel ori ramaneau blocate, ori nu inchideau corect). Costa cam 50 de lei setul. Ciao!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare, de unde pot cumpara si eu niste piese pentru DR 650 RSE 1993? Imi trebuie cablul de kilometraj, maneta frana, releu de semnalizare, filtru de ulei si filtrul de aer.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu nu,

ca el vrea d'aia "mica" de 650 de merge prin noroaie si pe creste

 

 

p.s. Lupule, de saptamana viitoare ne vedem prin Damaroaia la bere

 

Ieri ne-am salutat pe Damaroaia (eu eram cu ER-5 rosu). Cand erai aproape am stiut din prima ca esti tu. :laugh:

 

Plus ca mi-a spus Mihai (Shoricelu) ca a vorbit cu tine la Dilly la garaj. :)

 

Salutare, de unde pot cumpara si eu niste piese pentru DR 650 RSE 1993? Imi trebuie cablul de kilometraj, maneta frana, releu de semnalizare, filtru de ulei si filtrul de aer.

 

www.dillypoint.ro

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O idee ar fi sa verifici cuiele pointeau din carbe. Am avut cam aceleasi simptome si le-am inlaturat prin schimbarea cuielor (din nefericire, la modelul meu cuiele sunt din cauciuc, si capata in timp un inel de uzura pe zona pe care inchid, astfel ori ramaneau blocate, ori nu inchideau corect). Costa cam 50 de lei setul. Ciao!

 

merci de pont.. carburatoarele au fost desfacute, curatate si mecanicul unde am efectutat operatia n-a zis c-ar fi ceva in neregula pe acolo.. daca nu gasesc alt vinovat am sa le schimb si pe astea..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca e de la soc, incearca sa il pornesti cam asa:

fara contact, da-i 2-3 pedale la rece.

pune contactul, decompresezi, dai putin la pedala, pana simti ca o urcat pistonul, apoi da-i o talpa zdravana, cu calcaiul usor scos in afara.

la mine functioneaza.

daca nici asa nu vrea (dupa cateva incercari) verifica si bujiile si fisele da la bujii.

mai departe nu stiu sa te sfatuiesc, la curatat/reglat carburatorul te ajuta astia mai meseriasi.

bafta!

PS sau incearca sa mai strangi surubul de aer putin. in cate ture sta la ralanti, cu motorul rece?

Asa incerc si eu numai ca la mine nu functioneaza, abia dupa ce obosesc bine se gandeste sa porneasca si da folosesc si socul, de aceea cred ca e o problema de carburator.Bjiile dau scantee si sunt schimbate recent,din pacate nu am turometru sa stiu exact turatia.Nimeni nu a schimbat semeringurile de la furca?

 

Salutare, de unde pot cumpara si eu niste piese pentru DR 650 RSE 1993? Imi trebuie cablul de kilometraj, maneta frana, releu de semnalizare, filtru de ulei si filtrul de aer.

Incearca cu incredereMy link

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

simeringurile de ulei le-am schimbat io recent la un djebel din 91. ce anume te intereseaza?

cum sa desfac telescopul adica sa scot jamba din partea de jos (la exterior trebuie un imbus de 10 iar la interior un "T" la care nu stiu cat e hexagonul) ca daca folosesc doar imbusul se invarte in gol si trebuie tinut pe interior cu acel Teu. Tu cum ai procedat?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca nu e bai daca iti dau un link extern catre advrider (de la postul #2892 incolo) , da numa ce am explicat acolo de curand. e in engleza, dar cred ca te descurci. ti-as imprumuta chiar ustensila fabricata pentru ocazia asta, da din nefericire am fost cam entuziast si am polizat prea mult laturile patratului, asa ca risti sa strici hexul interior.

 

in alta ordine de idei. cu ocazia schimbarii lantului de distributie, logic ca a trebuit sa desfac motoru. adica implicit si capacul de chiulasa (sper sa nu busesc termenii tehnici, e capacul cel mai de sus, de care se prin capacelele de vizitare / reglare a jocului supapelor). cand l-am pus la loc prima data, am folosit niste silicon de etanseizare d-ala rosu, pt temperaturi inalte strat f fin (aprox 0.5mm). dupa aprox 2 sapt, a inceput sa pise ulei pe la garnitura pe undeva prin zona bujiilor. am zis ca nu am pus io silicon suficient, si aseara am dat jos din nou capacul si am pus acum undeva la 1.5 - 2 mm. eh, amu nu ca pisa, curge in toata regula. mentionez ca am curatat inainte suprafata cu mare grija si am si degresat-o, iar pe silicon zice ca tine pana pe la 360 de grade.

chestia e ca io cand am surubait la motor mi-am luat un set complet de garnituri. din care lipsea fix garnitura asta de la capac. ma uit acum si pe shema din catalogul oem si nici acolo nu au. voi cum dumnezeu ati procedat ?

post-39621-0-46520700-1309425094_thumb.jpg

Editat de scabron
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sper ca nu e bai daca iti dau un link extern catre advrider (de la postul #2892 incolo) , da numa ce am explicat acolo de curand. e in engleza, dar cred ca te descurci. ti-as imprumuta chiar ustensila fabricata pentru ocazia asta, da din nefericire am fost cam entuziast si am polizat prea mult laturile patratului, asa ca risti sa strici hexul interior.

 

in alta ordine de idei. cu ocazia schimbarii lantului de distributie, logic ca a trebuit sa desfac motoru. adica implicit si capacul de chiulasa (sper sa nu busesc termenii tehnici, e capacul cel mai de sus, de care se prin capacelele de vizitare / reglare a jocului supapelor). cand l-am pus la loc prima data, am folosit niste silicon de etanseizare d-ala rosu, pt temperaturi inalte strat f fin (aprox 0.5mm). dupa aprox 2 sapt, a inceput sa pise ulei pe la garnitura pe undeva prin zona bujiilor. am zis ca nu am pus io silicon suficient, si aseara am dat jos din nou capacul si am pus acum undeva la 1.5 - 2 mm. eh, amu nu ca pisa, curge in toata regula. mentionez ca am curatat inainte suprafata cu mare grija si am si degresat-o, iar pe silicon zice ca tine pana pe la 360 de grade.

chestia e ca io cand am surubait la motor mi-am luat un set complet de garnituri. din care lipsea fix garnitura asta de la capac. ma uit acum si pe shema din catalogul oem si nici acolo nu au. voi cum dumnezeu ati procedat ?

 

De obicei, la capacul chiulasei nu se foloseste garnitura, deoarece axa cu came se fixeaza jumate in chiulasa si jumate in capacul chiulasei. O garnitura acolo ar modifica cotele. Nu stiu cum e la DR dar probabil e la fel. Eu folosesc silicon rosu (gasket sealant) dupa ce, desigur, ma asigur ca suprafetele sunt plane si curate. Apoi strang alternativ, in cruce, suruburile capacului chiulasei cu acelasi cuplu. Folosesc o cheie dinamometrica.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

pentru un coleg pun anuntul

 

Crash bars marca Five Stars NOI (cu toate chitibusurile) pt. DR Big 800 Model SR42 cu 100,-. (pret in magazin 180)

 

0751223726 robi

post-12605-0-75900400-1309442239_thumb.jpg

post-12605-0-48526000-1309442245_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci vine direct metal pe metal... sec ?!

 

Nu sec. Cu gasket sealant. Adica pasta de etansare.

Ai facut bine prima oara. Probabil a prins un gunoi sau nu sunt suprafetele drepte (au zgarieturi) sau n-au fost perfect curate si degresate sau n-ai strans la fel suruburile sau le-ai strans incepand dintr-o parte si terminand in alta.

Editat de andrei belcic
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Kristian K changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Kristian K pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...