Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Salut.

Hai ca incerc sa raspund eu:

1).Plasticul negru ridat din codita este defapt o usita(capac). se deschide si va aparea o mica cutie in care poti sa-ti pui 2-3 chei. Pata alba cred ca de design.

2).Intinzatorul/oarele sunt cei doi melci care vin in capetele axului spate chiar innainte de piulita. Este acelasi sistem ca la afraka twin. Slabesti un pic piulita si rotesti melcul sa cada dintele sudat de pe bascula in santurile melcului pana se intinde lantu. la cum vad in pozele tale cred ca lantul este cam la jumatate din viata.

3). Cred ca te referi la cracul tau.....la 110 crac probabil ca ai undeva 190 cu totul. Dupa parerea mea big-ul este o motocicleta facuta pentru ce de inaltimi intre 175 si 200+. Deci cred ca iti vor intra bine cracii.....depinde si unde ai de gand sa-i bagi.

4). Fantele: aer si desing...cred ca mai mult ultima.

5). Vitezometrul este pe cablu....totusi este o mobar de generatie 90.

6) "demarorul e versiunea bună sau cea defectuoasă?" aici chiar m-ai incuiat.....n-am auzit sa fie probleme cu el. Cred ca e versiunea buna pana se defecteaza....Repet: eu nu am avut probleme cu el si nici nu am auzit sa fie un punct slab.

7)."- se potrivește rezervorul/carenajul cu fante pe modelul ăsta?" NU... si nici nu cred ca se poate adapta. Tu ai defapt 2 rezervoare cu capacitatea de 29 l. La modelele mai noi este un singur rezervor cu un singur buson si o capacitate mai mica.

8)."- se potrivește "y"-ul pentru evacuarea dublă sau trebe schimbată toată?" daca gasesti un sudor sau o firma care sudeaza esapamente, inox, etc se poate face orice.

9). "- se potrivesc plasticele de protectie a tobelor?""- cam cât m-ar costa transformarea cu cele spuse de mine?" La astea doua chiar nu stiu ce sa-ti spun dar nu cred ca merita efortul.

 

Pe scurt: este o mobra fantastica. Un tractor pe 2 roti. Are forta buna. Te scoate si poti merge pe unde vrei. Nu se strica prea usor. Dupa ce ai sa faci 1000 de km pe terenuri diferite cred ca ai sa-mi dai dreptate. Eu am ramas fidel big-ului chiar daca intre timp am mai experimentat si alte 2 (cumparat-plimbat-vandut). Daca vi dupa vitezana ia-o incet...la inceput e mai greu cu acceleratia cu greutatea....dar si dupa ce te obisnuiesti....

Ca punct slab ar fi usurinta cu care gasesti piese....Sper sa nu ai nevoie.

Bafta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

salut.

bine ai venit ::motocomuiniste :)

 

chucki ti-a dat cam toate raspunsurile la intrebarile tale. Parerea mea este sa TE DAI cu ea. Decit sa te gindesti ce sa-i mai faci mai bine descarac-ti manualul de reparatii si intretinere si incerca s-o intretii cit mai bine. La un moment dat va face diferenta !

 

Citeva pareri de-ale mele:

Motorui find racit cu aer/ulei e bine sa-i lasi toate gaurile/fantele de fabrica.

Demarorul electric fata de cel manual difera doar dpdv al decompresorului, oricare dintre ele fac 100% treaba fara nici o problema atita timp cit sunt in ca in manual.

 

Daca toutsi insisti cu particularizarea ei:

Toata fata, adica pina la mijloc(unde incepe saua) se poate schimba cu designul de la SR43B, dar cred ca te vei razgindi cind dai de preturi pentru ca trebuie sa schhimbi tot, inclusiv rezervor. Lateralele de plastic la rezervor, SH, fac cel putin 150euro. Restul probabil ca pe la 150-200euro si iaca ca ma gindesc ca ai depasit bugetul.... si la codita n-ai facut inca nimica. Oricum trebuie saua de SR43, etc

Lateralele spate nu potrivesc de pe SR43, dar se pot "mesteri" cu riscurile de rigoare. Ai nevoie de prelungirea coditei ... NU MERITA

 

Legat de tobe, e foarte buna cea pe care o ai ! Cea dubla mai are un colector de gaze care sta sub sa si are nevoie de protectie de tablape care nu o ai. Rezultatul este ca suna mai incet dacit ce ai tu acum iar in rest nimica .. LAS-O ASA !

Daca chiar tii mortis sa pui duble, zi-mi ca am doua ...

 

Lergat de intinzatorul de lant, cartea zice ca se pun invers, dar nu cred sa aiba nici o importanta decit ca la reglaj o sa fie mai putin la indemina. Legat de lungimea lantului, poate fi diferita din tipul de pinioane montate, si de acolo sa rezulte multe. chucki: nu te poti lua dupa pozitia lor ca sa deduci ca e uzat sau cit e uzat !

 

Am observat si la tine ca jugul este montat gresit, respectiv telescoapele sunt strinse pe o pozitie gresita. Consulta manualul.

Eu as pune protectia de disc fata inapoi !

 

Revin. Da-te cu ea ! Arata foarte bine ! Si ma gindesc ca suna la fel !

 

 

bafta

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut.

bine ai venit ::motocomuiniste :)

 

chucki ti-a dat cam toate raspunsurile la intrebarile tale. Parerea mea este sa TE DAI cu ea. Decit sa te gindesti ce sa-i mai faci mai bine descarac-ti manualul de reparatii si intretinere si incerca s-o intretii cit mai bine. La un moment dat va face diferenta !

 

Citeva pareri de-ale mele:

Motorui find racit cu aer/ulei e bine sa-i lasi toate gaurile/fantele de fabrica.

Demarorul electric fata de cel manual difera doar dpdv al decompresorului, oricare dintre ele fac 100% treaba fara nici o problema atita timp cit sunt in ca in manual.

 

Daca toutsi insisti cu particularizarea ei:

Toata fata, adica pina la mijloc(unde incepe saua) se poate schimba cu designul de la SR43B, dar cred ca te vei razgindi cind dai de preturi pentru ca trebuie sa schhimbi tot, inclusiv rezervor. Lateralele de plastic la rezervor, SH, fac cel putin 150euro. Restul probabil ca pe la 150-200euro si iaca ca ma gindesc ca ai depasit bugetul.... si la codita n-ai facut inca nimica. Oricum trebuie saua de SR43, etc

Lateralele spate nu potrivesc de pe SR43, dar se pot "mesteri" cu riscurile de rigoare. Ai nevoie de prelungirea coditei ... NU MERITA

 

Legat de tobe, e foarte buna cea pe care o ai ! Cea dubla mai are un colector de gaze care sta sub sa si are nevoie de protectie de tablape care nu o ai. Rezultatul este ca suna mai incet dacit ce ai tu acum iar in rest nimica .. LAS-O ASA !

Daca chiar tii mortis sa pui duble, zi-mi ca am doua ...

 

Lergat de intinzatorul de lant, cartea zice ca se pun invers, dar nu cred sa aiba nici o importanta decit ca la reglaj o sa fie mai putin la indemina. Legat de lungimea lantului, poate fi diferita din tipul de pinioane montate, si de acolo sa rezulte multe. chucki: nu te poti lua dupa pozitia lor ca sa deduci ca e uzat sau cit e uzat !

 

Am observat si la tine ca jugul este montat gresit, respectiv telescoapele sunt strinse pe o pozitie gresita. Consulta manualul.

Eu as pune protectia de disc fata inapoi !

 

Revin. Da-te cu ea ! Arata foarte bine ! Si ma gindesc ca suna la fel !

 

 

bafta

Radu

cel putin la ultima parte ai mare dreptate. Dar cred ca mai putin de 50% din cele ce mai exista mai au protectia de disc... eu de cel pitin 1 an caut o protectie sau o mobra (sa o cumpar) care sa aiba partea de plastice (inclusiv protectia) intacta si nu am gasit.

Am reusit si eu azi sa ii mai schimb inca odata ulei (se apropie plecarea si am zis ca n-ar strica) si sa-i desfac bujiile sa vad ce treaba am facut la ultima interventie asupra carburatoarelor si a sistemului de admisie. Am facut cam 2000 km de atunci. Bujiile nu arata foarte rau (dar nici foarte bina). Sunt un pic cam albe...un alb caramiziu......dar pentru ca mobra trage bine, consuma putin, porneste fara nici o problema am decis sa o las asa. Gresesc? Nici nu mai am foarte mult timp sa-mi bag copitele in ea pana plec.....

post-72436-0-88427200-1406365059_thumb.jpg

Mi-a tras teapa aparatu....

Editat de chucki
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi, a fost soare la mine in oras, restul saptamanii a fost oribila. M-am dat la desfacut si la strans lantul balansieri. Avea putin joc. Din pacate zgomotul a ramas, dar nu asa tare. E clara treaba, totul e din evacuare, cred ca v-a trebui sa micsorez distanta la culbutori pe evacuare. Suna acum , de parca e motor electric, dar cand accelerez apare tacanitul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce consum ai scos ? protectia de disc pentru SR43A este la 30 euro + transport, rosie sau albastra ...

Consum 5,5 maxim afară, cu nevastă + cele 3 cutii pline+ alte chestii atârnate. Mers 110-150 (cam toată autostrada).

Unde ai găsit protectia? Mie îmi trebuie pentru sr42b.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://www.ebay.de/itm/SUZUKI-DR-800-BIG-TYP-SR43A-VERKLEIDUNG-BREMSSCHEIBE-406-/161338054459?pt=DE_Motorradteile&hash=item25907f573b


» Post actualizat in 26 Jul 2014 11:31


eu am reusit performanta ....

masurare plin - plin :D

post-55585-0-50927900-1406374238_thumb.jpg

post-55585-0-66174200-1406374424_thumb.jpg

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am 1,78 cu aprox 75 de kile. Vînă... destulă cred eu (lucrez ca pompier - nu zic să mă balig pe mine, ci doar orientativ....)

 

Mi-a plăcut dintotdeauna o mocicletă masivă, (nu neapărat grea, dar impunătoare) iar cea mai masivă am văzut că e tenere-ul, dar la cărţi a căzut dr.bigul. Să vedem ce o ieşi; tratativele sunt abia la faza orientativă.

Şi nu vin de la vitezane ci de la... IJ şi Nipră :) (de aia şi schimbul - dau o nipră deosebită plus încă una aproape completă... iaca aici /index.php?/topic/715379-11-dnepr/)

 

Să vedem cum o decurge...

 

Mulţam fain de lămuriri! E bun... şi aşa la astea nu prea mai am chef de apucat de modificări. - între timp m-am însurat şi nu prea mai am dispoziţia şi voiniciunea de al'dată să stau 15 ore la 35 de grade să dau la pedală.... cacumăn el jupiter.... în fine.

S-auzim de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cel putin la ultima parte ai mare dreptate. Dar cred ca mai putin de 50% din cele ce mai exista mai au protectia de disc... eu de cel pitin 1 an caut o protectie sau o mobra (sa o cumpar) care sa aiba partea de plastice (inclusiv protectia) intacta si nu am gasit.

Am reusit si eu azi sa ii mai schimb inca odata ulei (se apropie plecarea si am zis ca n-ar strica) si sa-i desfac bujiile sa vad ce treaba am facut la ultima interventie asupra carburatoarelor si a sistemului de admisie. Am facut cam 2000 km de atunci. Bujiile nu arata foarte rau (dar nici foarte bina). Sunt un pic cam albe...un alb caramiziu......dar pentru ca mobra trage bine, consuma putin, porneste fara nici o problema am decis sa o las asa. Gresesc? Nici nu mai am foarte mult timp sa-mi bag copitele in ea pana plec.....

attachicon.gif100_1207.JPG

Mi-a tras teapa aparatu....

Aceasta carburatie te cam obliga sa faci excursia la altitudini mai mari :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut,

 

Am si eu nevoie de un set de tobe stock pentru un suzuki dr 800 big din 97 imprumut pentru o zi sa ma duc cu motoreta la RAR, platesc deranjul bineinteles.

Eu am toba sport acum si am fost deja respins odata ca nu e omologata.

Sunt din Bucuresti.

 

Multumesc,

Stefan

0742.773.980

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

printre altele ...

am avut musafiri in garaj, au intrat pe geam (20x30cm) si mi-au starpelit tot ce avea cupru...

 

instalatie electrica competa - de rezerva

stator cu capac - de rezerva

cabluri de dat curent, d-alea scumpe

masina de gaurit Bosch albastra

diversi conductori de putere

diverse aparate electronice la care eram gata sa renunt oricum

si probabil o sa mai aflu pe parcurs ce naiba au mai luat.

 

in total or fi scos 1kg de cupru = 20lei

pe masina de gaurit sa fi luat 100 lei pe piata

 

stale-ar in git ! ' shtele mamii lor ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi s-a intors Big-ul ratacitor.... Revin cu detalii (sper sambata seara) cand cred ca o sa am un diagnostic si o rezolvare. Pana atunci dorm...n-am mai facut asta de vreo 48 de ore....

 

Multumiri speciale Radu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi s-a intors Big-ul ratacitor.... Revin cu detalii (sper sambata seara) cand cred ca o sa am un diagnostic si o rezolvare. Pana atunci dorm...n-am mai facut asta de vreo 48 de ore.... Multumiri speciale Radu.

Nu ai pentru ce !

Bine ca ai ajuns acasa intreg :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci:

 

De ceva timp ma bate gandul sa plec la o tura mai lunga cu big-ul. Anul asta parea momentul potrivit..... am reusit sa strang ceva bani, motoreta se prezenta in stare buna si nu-mi crea probleme. Cauciucuri noi, lant nou, carburatoare curatate, schimbate oringuri, pinioane noi, baterie noua. Ce sa mai....totul bine. Dar parca nu prea ma tragea ata.

Pe ultima 100 de metri (03.08) ma hotarasc si ne pregatim de plecare. Scule la mine cat sa desfac aproape toata motoreta, 2 bujii, 0.5 l ulei, sigurante, creion de tensiune (l-am preferat in locul aparatului de masura pentru ca ocupa mai putin loc; mare greseala). Si plecam pe 04.08 ora 10.00. Destinatia Grecia. de acolo nu stiam exact....ori o explorare mai amanuntita a Greciei ori Albania, Muntenegru, Serbia cu stationare acolo unde ne place mai mult. 2400 km spre 4000 cu vizitari.

04.08 Ajungem Grecia dupa vre-o 10 ore de mers cu mici pauze. Poposim dupa 700-800 km la Kavala. Totul a fost bine. motoreta trage bine (chiar si pe o caldura infernala si cu 2 pers peste media de kg si bagaje).Totul de vis, mai putin atitudinea grecilor....reci.

06.08 Plecam la Salonic si coboram spre Athena. Dupa aproape 5-600 de km (mare parte pe autostrada in super caldura) poposim din nou intr-un sat de pescari. Din nou sictirul grecilor si preturil mari si nejustificate ma seaca. Asa ca;

08.08 plecam spre Albania. dupa 5-600 km (vre-o 100 in Albania dar care m-au stors de energie mai rau ca ceilalti din cauza drumurilor proaste si a soferilor albanezi) popsim din nou pe malul lacului Ohrid. Aici e mai racoare si s-a vazut asta si in atitudinea Grasanei....tragea ca nebuna...dar nu prea mai avea unde ca drumurile praf. Preturile mai mult decat mici (mai mici decat la noi cam cu 50%). As vrea sa mai stam. Dar sunt tare curios sa vad Muntenegru de care am auzit ca e super. Si nu mai am stare.

09.08 Plecam spre Muntenegru. Primi 20 km un dezastru....drumul european era mai desfundat decat un drum de tara. Basculantele Albaneze sa faceau ca nu ma vad si voiau sa se imperecheze cu Grasana....trecem de hopul asta in aprox. 1 ora?!!!! Mai trecem printr-un tunel de aproximativ 2,5 km. Urmeaza o panta....si dintr-o data motoreta devine cam puturoasa. N-o bag in seama. Urmeaza o vale faina. Zic s-o mai las sa respire si o trec in neutru alunecand usor la vale. Si motorul moare. Tragem pe dreapta. Dau la automat: nimic.Verific sa vad daca are benzin in carburator si are. Scot cheia de bujii, scot bujia verific scanteia si n-are. Scot si p-a doua, n-are. Dau saua jos, verific sigurantele: astea-s bune. Verific mufe: toate la locul lor si infipte bine.

Mai ramane o singura posibilitate: CDI-ul....P-asta cum draq il verific? Varianta 2: suni un prieten. Dar trebuia sa sun pe cineva care stie cu se mananca exact motoreta asta, ori prieten cu big n-am. Mi-am adus aminte ca am fost trei secunde destept si chiar in dimineata de am plecat am notat pe o hartie 2-3 numere de tel de la cei care transporta/aduc motorete si numarul user-ului RaduCod, care pare ca chiar stie ce e big-ul. Si poate a fost ce-a mai inteleapta idee a mea. Asa ca caut hartia, si-l sun. La ce noroc aveam ma asteptam sa nu raspunda, dar raspunde. Si imi da vestea cea mare ca poate am dreptate cu cdi-ul dar mai degraba ar putea fi magnetoul. Imi spune ce si cum sa fac. Dar implica demontarea rezervorului, capacul de la magnetou.

Deja se aduna multa lume in jurul meu si albanezii sunt un pic cam dubiosi (asta era parerea mea atunci). Intreb de un hotel (vre-o 5 km in fata) si ma pun pe impins. Am intrat pe un drum mai laturalnic, unde era si ceva umbra, si pentru ca mai aveam 2 km pana la hotel dar eram terminat ma apuc sa desfac motoreta. Dau rezervoare jos si verific mufe si altele. Daca aveam aparat de masura as fi putut sa masor si bobinele din magnetou.....dar nu l-am luat ca ocupa prea mult loc. Culc motoreta pe partea dreapta si desfac capacul de la motor scot bobinele afara. Toate arata bine. Pun totul la loc, spun o rugaciune si mai dau odata la automat.......nimic. Mai imping 2 km si ajung la hotel.

Albanezii nu stiu engleza decat foooooooarte putini. La hotel ne intampina un luptator de KO dar care facea pe chelnerul la restaurantul hotelului. Nu intelege o boaba. Il cheam pe bucatar. Tot coleg de KO. Si surpriza: se recomanda ca fiind patronul. Cand aude ca "motorcycle is broken" (ca altfel nu intelegea) devine extrem de serviabil si se ofera sa bage moreta in garaj ca sa nu stea in parcarea din fata. Ne duce in camera (cea mai buna zice el). Usa de la baie nu se inchidea, cand trageai apa la wc tasnea peste tot (in ciuda eforturilor noastre de a astupa gaurile cu guma de mestecat) dar in momentele alea parea de senzatie. Tot el se ofera sa dea niste telefoane sa aduca un mecanic pentru moto.

Intre timp ma suna si radu si imi da o veste buna.....ar putea sa imi trimita el magnetoul si un cdi, macar sa ma pot intoarce. Vine si mecanicul....nici asta nu stie engleza.... ca sa inteleaga despre ce e vorba scot o bujie si ii arat. In limbajul universal (cu dejtul) ii arat cdi-ul si apoi magnetoul. Se lumineaza fata si exclama: Alternator....PFFFFFF Spune ca mai are ceva prieteni si da, cred, ca 50 de tel (unde, doar el stia).

Intr-un final avea sa-mi spuna si mie: M-a pus in legatura cu liderul comunitatii romanesti din Albania (macar sa ma ajute ca translator) si cu un mecanic de la representanta suzuki, dar care nu putea sa faca nimic pana luni (era sambata). ii multumesc cu 5 euro de bere si incerc sa ma adun sa vad ce posibilitati am.:

1) Sa-mi trimita Radu cele doua. Avantaj: cele mai mici costuri. Dezavantaj: Find sambata coletul nu avea cum sa ajunga mai devreme de miercuri la mine. Iar eu joi/ vineri cel tarziu voiam sa fiu in tara. Si chiar daca le scimbam pe cele 2 nu eram sigur ca se rezolva sau ca nu mai aparea si altceva.....si atunci eram in pom.

2) Sa merg luni la Suzuki. Cred ca cereau foarte multi bani si asta in cazul in care aveau de unde sa aduca piesele.

3) Sa caut pe cineva sa vina dupa mine, sau sa plec chiar eu in tara si sa ma intorc cu auto. E cam cea mai sigura varianta dar cea mai scumpa (400-600 euro in conditiile in care tot concediu era bugetat cu 600 euro).

4) sa o abandonez acolo. Iar cu economia de repatriat mai puneam ceva si cumparam alta. dar parca nu ma lasa inima. Pana la urma e o motoreta de 20 si ceva de ani si care a bagat numai la tura asta peste 2000 de km pana sa se strice. Iar de stricat sau mai stricat si altele mai scumpe, mai noi si in km mai putini. Plus ca in cea noua urmau iar investitii de genul caucioace, baterii..... si tot ramanea un kinder cu surprize....

Dupa o noapte de nesomn aleg varianta 3. Sun un baiat care ma asigura ca vine dupa mine si ma salta cu tot cu motoreta. acareturi, nevasta....

Intre timp ma apuc sa vizitez Albania si sincer nu imi pare rau deloc ca am ramas aici. Tara este frumoasa, preturile mici iar oamenii ,desi dubiosi ,extrem de amabili si saritori.

Miercuri dimineata motoreta parasea Albania impreuna cu noi, toti la duba.

 

Morala: Motoretele noastra sunt destul de vechi.....si sincer trebuie sa te asiguri cand pleci ca ai toate piesele si sculele posibile. Dar mai important sa ai un numar de telefon al unei persoane pricepute si amabile sa te indrume. Altfel risti sa speri ca o poti repara, cheltuiesti la greu pe cei mai priceouti mecanici si ajungi sa nu mai poti rezolva mai nimic.

 

Concluzie: A fost o calatorie super (atat cat a fost) si cred ca voi incerca sa carpesc acum motorul, in iarna sa o fac mai bine iar la anul o voi lua de la capat pe partea pe care nu am ajuns. Cam costisitoare si raman si dator o lada de bere la prima excursie in Cluj la Radu.

 

Ce va urma; Am dezmembrat azi motoreta si am verificat cam toate firele si toate sunt OK. Am masurat si cele 3 cabluri care vin din magnetou si valorile sunt cam asa : mufa O-G 227 ohmi (manual 175-265)

mufa r/b-b/r 54 Ohmi (manual 230-355)

Deci cred ca problema este de aici....am sa caut unul de schimb si am sa vad.

 

Multumiri inca odata Radu.

 

 

post-72436-0-34810500-1408188158_thumb.jpg

post-72436-0-31685900-1408192800_thumb.jpg

post-72436-0-75443400-1408192810_thumb.jpg

post-72436-0-79064900-1408192837_thumb.jpg

post-72436-0-74070700-1408192853_thumb.jpg

post-72436-0-37531300-1408192868_thumb.jpg

post-72436-0-71329300-1408192885_thumb.jpg

post-72436-0-92133100-1408192928_thumb.jpg

post-72436-0-65730200-1408192957_thumb.jpg

post-72436-0-40985300-1408193034_thumb.jpg

post-72436-0-44763100-1408193070_thumb.jpg

post-72436-0-19366900-1408193089_thumb.jpg

post-72436-0-39240000-1408193135_thumb.jpg

post-72436-0-42579100-1408193154_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Donez o pereche de semeringuri de furca (ulei) Athena, poate ii trebuie cuiva: http://www.interacsa.co.za/wordpress/wp-content/uploads/2011/12/ATHENA-FORK-SEALS1-1024x768.jpg

 

Mi-au ramas de la vechea motocicleta. Se potrivesc pe DR-ul de 600, dimensiunile sunt 39x51x8/10.5

 

Contact: 0 sapte 42 785 352 sau PM

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chucki, imi pare rau sa aud ca ai avut probleme in vacanta. Avand in vedere ca si tu si sotia sunteti bine, cred ca o poti trece la aventura si peripetii, nu la concediu ratat. Genul ala de poveste pe care o vei spune peste cativa ani cu zambetul pe buze si o bere in mana.

 

Si eu am avut o problema electrica. Macar a mea m-a lasat cu ochii in soare in fata blocului. La mine era vorba despre un papuc slabit ce ducea de la CDI la bobina. Si in functie de cum miscam saua si rezervorul problema aparea si disparea. In 2 zile cred ca i-am dat 500 de pedale. Ajunsesem sa ii dau de nervi. :) Nu puteam nici sa tin bujia cu mana si sa ii dau pedala in acelasi timp (ca nu m-a facut mama contorsionist) asa ca mergeam pe ghicite. :)

 

Cu trecerea anilor problemele la instalatia electrica sunt din ce in ce mai dese. Ba se slabeste ceva, ba se oxideaza altceva, ba se arde inca ceva. :)

 

Noi sa fim sanatosi si cu chef de motociclit! Restul se repara.

Editat de Endurache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chucki, imi pare rau sa aud ca ai avut probleme si nu te-ai putut bucura pana la final de vacanta dar ajuns acasa nu te panica si ia-o usor la verificat! Din experienta pot sa-ti spun ca pe partea electrica am avut de doua ori probleme, amandoua remediabile fara investitii. Ambele aveau ca finalitate lipsa de scanteie, ambele mi-au consumat saptamani pline de verificari si intins de fire... prima data, desfaci capacul la magnetou si verifica buchetul de fire ce iese prin capac, sunt bagate intr-un varnes de panza cauciucata, la mine sub aceal manson izolatia firelor devenise casanta si pe alocuri disparuse, asadar cand se aliniau astrele faceau scurt iar motoreta ramanea fara scanteie - taiat, schimbat firele, lipit, izolat, rezolvat. Cea de a doua problema, a aparut la un an distanta la fel de brusc si evident intr-un loc extrem de nepotrivit (fara semnal la tel) din nou lipsa scanteie, de data asta responsabil s-a dovedit a fi cdi-ul! care dupa ce a fost abuzat fizic si-a revenit (o surubelnita pe spinare). Dupa indelungi cautari, negasind unul la un pret decent, m-am hotarat sa-l desfac, i-am taiat carcasa pe jumatate, l-am curatat de silicon o zi intreaga si am constatat ca firele ce ieseau din el aveau toate lipiturile reci, am refacut lipiturile, am turnat silicon la loc, am inchis carcasa, am asteptat 24h sa se usuce si, merge si in zilele noastre, cred! spun asta pentru ca anul trecut ne-am despartit! daca gasesc voi atasa aici si poze din timpul operatiunii!

post-49126-0-75094000-1408341794_thumb.jpg

post-49126-0-73440600-1408341804_thumb.jpg

Editat de SUN_83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru sustinere si sfaturi. Nu am facut o tragedie ca am ramas ....ba chiar au fost si unele lucruri bune in treaba asta.... Oricum nu ma las. Dupa ce rezolv partea asta (am comandat deja statorul si CDI-ul restul firelor, mufe si contacte le-am verificat/masurat) urmeaza in iarna sa pun motorul la punct (schimbat distributie, reglat supape, etc) si la anul o iau de la capat.

Vreau neaparat sa fac Muntenegru pe motor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut chucki !

Bine ai revenit :) si bine ca ai ramas pozitiv :) .. nu de alta dar cred ca stiu destui care ar fi renuntat la motor ...

 

Vad ca deja ai trecut la fapte cu comandarea pieselor. f bine.

Atentie ! sa fie acelasi stator/CDI ! Exista diferente intre ele la tensiuni, numar de mufe/fire la CDI. Din experienta altora, combinatia stator+CDI+instalatie electrica(turometrul/decompresorul), dace nu e cea originala, duce la functionare de scurta durata sau scinteie slaba sau inventii pt decompresor sau turometru ...

Daca sunt cele originale e perfect !

 

Vezi daca reusesti sa treci cu statorul pe la un atelier de rebobinaj inainte sa-l montezi ca sa-ti dea statorul cu rasina epoxidica, ca sa sigileze eventualele fisuri din lacul vechi. Te vor sfatui ei cum sa faci cu spalat, curatat etc..

 

Ti-am zis la telefon de varianta noua a statorului , de la cei care au facut o profesie si pasiune din Suzuki DR 800, si care dau statorul la 170 euro, asta in caz ca vrei sa elimini problema statorului pentru restul vietii lui.

 

In rest, faine poze !

Karoourile cum au tinut pe asfalt ?

 

Bafta in continuare, si "cu placere", oricare dintre noi te-ar fi sfatuit si incercat sa te ajute cu tot ce stie.

 

Radu

Editat de raducod
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Ma uitam acum pe manual si vad ca valorile dela 750 sk ar fi cam aceleasi cu astea de la 800 sl. Dan din Timisoara (caci de la el le-am luat) a fost dragut si a zis ca-mi trimite si instalatia (ca oricum nu prea are ce face cu ea). Totusi se pare ca sunt putin diferite. Cica exista 2 tipuri de cdi: un model cam cat un pachet de tigari si unul mai mic. Eu il am p-ala mare, iar din cate am inteles, el imi trimite d-ala mic. Undeva e ceva suspect.....

Cred ca cdi-ul meu nu este cel original....am gasit ceva urme de marker pe una din mufe si cred ca nu se apuca nimeni sa picteze fara sa si schimbe ceva. Maine ar trebuii sa ajunga coletul. o sa vad atunci.

Tot de la el am hotarat sa iau si saua dupa ce o modifica in stilul sau personal dupa datele mele. Am auzit ca face minuni. Iar funduletul meu simtea nevoie de o minune dupa 400 km. Dupa 600 km nu mai simtea nimic, nici un sut in poponeata, nici raceala pantentului bagat sa scot chilotii.

Am mai luat si roata fata. Am roata spate de rezerva si vreau sa fac 2 seturi: carourile si unele mai de strada. Cu toate astea pot spune ca , carourile, s-au descurcat exemplar si am prins cam de toate; caldura insuportabila, racoare, asfalt zgronturos, asfalt neted, beton, pietris, ploaie grava. Nu s-au desprins crampoane si nici nu mi se pare ca s-au tocit excesiv. Si in nici un caz nu am stat cu frica ca alunec sau altele. Am cu ele cam 4000km si in mod sigur mai merg cel putin inca un sezon. O sa fac niste poze maine/poimaine cand am sa ma apuc de teste.


» Post actualizat in 20 Aug 2014 17:55

ieri am coborat si am schimbat cdi-ul si statorul. Dar pentru ca am fost un pic neatent a trebuit sa schimb uleiul (oricum trebuia). Asa ca ieri am trebuit sa ma opresc din cauzxa serii. Azi am vent de la servici si m-am pus iar pe treaba. Pus si capace, pus ulei, reglat tacheti si dat loa automat......si dat....si dat.... scanteie este, compresie este, benzina parca venea ceva..... Masurat baterie + 12,5. Tras mobreta langa masina dat curant.....nimic. Intru in panica...... Observa ca prin clestii de curent se pierde cam mult curent. Cautat niste cablu electric, dublati clestii dau la automat: nimic. Panica, panica. Apare un cunoscut, schimb o vorba de 10 min, zic sa mai incerc odata ca oricum se leasa seara si ar fi trebuit sa se incarce. Dau la automat: parca, parca. Mai dau odata:

IS ALIVE!!!!!!!

O mai las putin sa se incarce, mustrand-o ca ma speriat si apoi o bag la somn.


» Post actualizat in 20 Aug 2014 17:55

ieri am coborat si am schimbat cdi-ul si statorul. Dar pentru ca am fost un pic neatent a trebuit sa schimb uleiul (oricum trebuia). Asa ca ieri am trebuit sa ma opresc din cauzxa serii. Azi am vent de la servici si m-am pus iar pe treaba. Pus si capace, pus ulei, reglat tacheti si dat loa automat......si dat....si dat.... scanteie este, compresie este, benzina parca venea ceva..... Masurat baterie + 12,5. Tras mobreta langa masina dat curant.....nimic. Intru in panica...... Observa ca prin clestii de curent se pierde cam mult curent. Cautat niste cablu electric, dublati clestii dau la automat: nimic. Panica, panica. Apare un cunoscut, schimb o vorba de 10 min, zic sa mai incerc odata ca oricum se leasa seara si ar fi trebuit sa se incarce. Dau la automat: parca, parca. Mai dau odata:

IS ALIVE!!!!!!!

O mai las putin sa se incarce, mustrand-o ca ma speriat si apoi o bag la somn.


» Post actualizat in 20 Aug 2014 17:58

PS:Pentru filmulet descarcatil si schimbati extensia din avi in mp4. nu ma lasat site-ul sa pun altfel. Merge foarte bin in vlc.


» Post actualizat in 21 Aug 2014 18:11

Si ultima ora. Azi am gatat...si a fost si prima tura, asa de proba. Totul e ok. De maine ma apuc sa disec vechiul stator (partea de fire) sa vad daca gasesc ceva.

MOV_0245.avi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu un dr 650 din 92,problema e ca are doar kick-start, si nu mai porneste,am pus bujii noi,am verficat,are scanteie dar nu porneste.am dat la pedala pana am inebunit,cand apas decompresorul si dau parca merge prea usor,cand dau la pedala cu tehnica de a porni fara decompresor ,parca se aude un duf ,adica parca arcunca compresie in toba(sper ca m-am exprimat corect)Acum 2 zile a pornit di dupa ce a mers un pic s-a oprit si nu a mai pornit.Stie cineva de la ce poate fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut. Daca dai la pedala cu decompresorul apasat, este normal sa mearga foarte usor, asta este rolul sau. Poti sa descrii tehnica ta de pornire fara decompresor, pe care nu inteleg de ce te chinui sa o folosesti atata timp cat iti functioneaza decompresorul?! Motive ca sa nu mearga/ porneasca sunt multe... carburator, cdi, ceva electrica aiurea... Cand a functionat, dadea rateuri, mergea rotund, scotea fum?.... baga mai multe detalii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut am si eu un dr 650 din 92,problema e ca are doar kick-start, si nu mai porneste,am pus bujii noi,am verficat,are scanteie dar nu porneste.am dat la pedala pana am inebunit,cand apas decompresorul si dau parca merge prea usor,cand dau la pedala cu tehnica de a porni fara decompresor ,parca se aude un duf ,adica parca arcunca compresie in toba(sper ca m-am exprimat corect)Acum 2 zile a pornit di dupa ce a mers un pic s-a oprit si nu a mai pornit.Stie cineva de la ce poate fi?

Salut,

incearca sa o pornesti asa:

cu contactul oprit , benzina pornita ,socul tras, tii de decompresor si ii dai cam 6-7 pedale.

pui contactul , verifici ca butonul rosu de intrerupere ( sa fie iesit), tragi decompresorul , apesi pedala pana sare decompresorul la loc, lasi pedala sa revina si ii dai o pedala pana jos .

Asa ar trebui sa porneasa normal.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...