Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Buna seara domnilor,

 

De cand i-am reglat supapele și jucat puțin pe la carburator(curățat și montat un șurub de amestec aftermarket, China), când opresc motorul,după o fracțiune de secundă da un rateu, in funcție de cât de alergata a fost, mai puternic sau mai slab.

Care ar fi cauza? Sa fie sărac amestecul.

In mers nu da nici un rateu.

Supapele le-am reglat pe amândouă la 0.10, ambele având intre 0.8 și 0.13,fiind Dr650R din 1993.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 07.05.2023 la 12:30, DKW a spus:

Acumulari de gaze in evacuare, prea multa benzina.

Mulțumesc, este un punct de plecare, incerc sa weekend sa mai umblu la pilot screw.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
Acum 2 ore, raducod a spus:

Salut, de nou are joc, dar nu chiar asa de mare. Un pinion nou e sub 100 lei, schimba-l.

salut @raducod,

Voi urma sfatul tau, multumesc ! 

Uitandu-ma pe diagrama de transmisie. observ ca imi lipseste si o bucsa ( am dat ieri pinionul jos),  piesa  nr37, care se pune intre pinion si placa de prindere.https://www.megazip.net/zapchasti-dlya-motocyklov/suzuki/dr650-2248/dr650-13936/dr650rup-n-p-r-p-722785/transmission-11484809

Le comand pe amandoua, vad dupa aia.

O zi buna ! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, 37 nu e bucsa. Este un inel de cauciuc care are rol de amortizor sunet/anti zdranganit lant. Nu ajuta la jocul pinionului.

Daca te intereseaza pinion cu silencer, cauta pinioane Ognibene.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, raducod a spus:

Salut, 37 nu e bucsa. Este un inel de cauciuc care are rol de amortizor sunet/anti zdranganit lant. Nu ajuta la jocul pinionului.

Daca te intereseaza pinion cu silencer, cauta pinioane Ognibene.

neata !

nu ma deranjeaza sunetul, defapt nici nu am remarcat sunet de zornait, m-am gandit ca amortizeaza socurile , nicidecum amortizot de sunet.

ms !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 minute, ENEOS a spus:

Dar că e uzat arborele secundar al cutiei și de aia joacă pinionul te-ai gândit?

Nu m-am gandit, nu m-am dus asa departe, tocmai de aceea am intrebat.

 

Multumesc ! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 oră în urmă, ENEOS a spus:

Dar că e uzat arborele secundar al cutiei și de aia joacă pinionul te-ai gândit?

de regula axul este otel cimentat si pinionul e moale, tocmai sa nu se duca axul. Eu n-am intilnit secundar cu uzura la canelurile unde sta pinionul, dar imi imaginez ce este si asta un scenariu, dar putin probabil.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salut !

 

Are cineva un cdi, cod 32900-12d00-000, pierdut prin casă pentru DR 650 ?

Se pare că mi-a crăpat cdi-ul.

l-am măsurat după instrucțiunile din manual, jumătate din fire nu îmi indică nimic (open line) și pentru cealaltă jumătate, valori duble față de manual.

 Ce știți despre ignitech.cZ și cdi-urile lor ?

Mi se pare absurd sa dau 700 lei pe un cdi sh de aproximativ 30 ani când cel de la ignitech este 1200 lei cu garanție 2 ani

 

O seara bună !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Acum 7 minute, Muretto Grundieg a spus:

Cel de la Ignitech pare la fel de scump, aprox. 150 euro, daca nu gresesc.

am luat legatura cu ei ieri, 181 euro non-programabil, 192 euro programabil, unde se mai adauga un cablu usb  16euro, plus 33 euro transportul la oricare din ele.

Avand in vedere ca este nou si cu garantie, as prefera asa fata de unul de 30 ani la 700 ron (https://www.motorcomponents.ro/produs/cdi-suzuki-dr650-sp41/)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, ulei_moto said:

 

am luat legatura cu ei ieri, 181 euro non-programabil, 192 euro programabil, unde se mai adauga un cablu usb  16euro, plus 33 euro transportul la oricare din ele.

Avand in vedere ca este nou si cu garantie, as prefera asa fata de unul de 30 ani la 700 ron (https://www.motorcomponents.ro/produs/cdi-suzuki-dr650-sp41/)

Eu am luat de la ei si a fost totul ok la comunicare si produs. Am luat pentru o Honda din 92 si au trimis exact ce era nevoie. Singura observatie e ca dimensiunea e mai mare fata de cel original. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 minute, Patrick_M a spus:

Eu am luat de la ei si a fost totul ok la comunicare si produs. Am luat pentru o Honda din 92 si au trimis exact ce era nevoie. Singura observatie e ca dimensiunea e mai mare fata de cel original. 

Programabil sau nu ?

Ms de feedback

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Probabil se referea să fie adăugată, cum este senzorul aft, Air fuel ratio, să îi faci amestecul perfect. 

Eventual pus injecție? Parca am văzut conversii de la carburator la injecție, sper sa nu greșesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

4 minutes ago, ulei_moto said:

Probabil se referea să fie adăugată, cum este senzorul aft, Air fuel ratio, să îi faci amestecul perfect. 

Eventual pus injecție? Parca am văzut conversii de la carburator la injecție, sper sa nu greșesc

La ce motocicleta e Dr-u, ii sta cel mai bine cu carburator. 2 surubelnite si o transformi rapid.  Cum a facut @bursyllac, mai bine te joci putin din jiglere, pinioane si cam aia e. Sa nu iti spun ca la KTM 990 sunt care le trec pe carburator, pentru usurinta in customizare si simplitate. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De acord cu tine, dar sunt si persoane care accepta cu placere o provocare, doar pentru distractie si cred ca colegul raducod, este acel gen de persoana.

In alta ordine de idei, am gasit pe ebay un cdi pt DR, nou, nebranduit. la putin sub jumatate de pret fata de cel de la ignitech.

Vanzatorul are 100% review-uri bune, chiar si pentru cdi-ul in cauza.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

34 minutes ago, ulei_moto said:

De acord cu tine, dar sunt si persoane care accepta cu placere o provocare, doar pentru distractie si cred ca colegul raducod, este acel gen de persoana.

In alta ordine de idei, am gasit pe ebay un cdi pt DR, nou, nebranduit. la putin sub jumatate de pret fata de cel de la ignitech.

Vanzatorul are 100% review-uri bune, chiar si pentru cdi-ul in cauza.

La Honda incercasem si un cdi de Kymco 250 si a mers foarte bine, deci s-ar putea sa mearga si alte cdi-uri. Singurul avantaj pe care l-am avut eu e ca a fost aici in sat magazinul cu cdi-ul si l-am returnat, fiind doar un test. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...