petrica Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 (editat) ... maine revin cu poze, cum arata pe interior toba. Abia astept ! Daca ai avea posibilitatea sa faci si o mica filmare, sau sa inregistrezi sunetul cumva si sa-l postezi pe YouTube, ai fi ... o bomboana ! ... daca nu se poate, ma multumesc si cu niste poze ! Editat Aprilie 26, 2010 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Sunt curios daca mai are cineva problema asta... Pe viraje se "culca" foarte repede si la gabaritul meu (1,93 si 102 kg) imi creaza o senzatie serioasa de instabilitate. Cu pasager situatia se amelioreaza din motive de incarcare. Anvelopa spate Dunlop Trailmax 4,60 (adica 120/80) si pe fata Mitas E08 (90/90) ... Dunlop-ul are cca. 300 km facuti si Mitas-ul vreo 2000 .... (puse noi pe moto) Suspectez Mitas pentru ca si pana sa schimb Dunlop-ul (inainte era 120/90 tot Dunlop) se comporta la fel + ca am avut ocazia sa fac vreo 600 km pe DR 650 RSE cu VeeRubber pe spate si Pirelli pe fata si nu avea aceste simptome.... Sunt pe punctul de a da jos Mitas... dar sa nu muncesc degeaba si sa arunc banii pe geam sunt curios sa ascult si alte pareri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Sunt curios daca mai are cineva problema asta... Am patit si eu ceva asemenetor, pe vremea cand aveam LC4. Am avut la el Brigestone TW302 si dupa ce l-am incaltat cu Continental TKC80 Twinduro, aveam impresia ca in curbe da cu mine de asfalt. Deja nu ma mai chinuiam sa-l tin pe trasa curbei ... efortul era sa-l indrept ! Ciudat ... nici acum nu-mi explic ! _________________________________________________________________________________________________________________________ ... si cateva poze de pe plaiuri Teleormanene, intr-o plimbare de destidere psihica dupa o zi infecta la serviciu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 ... si cateva poze de pe plaiuri Teleormanene, intr-o plimbare de destidere psihica dupa o zi infecta la serviciu ! Aoleo, imi vine sa plang. Mi s-a facut o poftaaaa.... Memorieees... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 Am patit si eu ceva asemenetor, pe vremea cand aveam LC4. Am avut la el Brigestone TW302 si dupa ce l-am incaltat cu Continental TKC80 Twinduro, aveam impresia ca in curbe da cu mine de asfalt. Deja nu ma mai chinuiam sa-l tin pe trasa curbei ... efortul era sa-l indrept ! Ciudat ... nici acum nu-mi explic ! _________________________________________________________________________________________________________________________ ... si cateva poze de pe plaiuri Teleormanene, intr-o plimbare de destidere psihica dupa o zi infecta la serviciu ! frumoase poze.am revenit cu pozele. nu sunt prea de calitate pt ca le-am facut cu telefonul. nu aveam altceva lan de mana. filmulet nu am dar voi face sa-l auzi. Mesaj completat Sunt curios daca mai are cineva problema asta... Pe viraje se "culca" foarte repede si la gabaritul meu (1,93 si 102 kg) imi creaza o senzatie serioasa de instabilitate. Cu pasager situatia se amelioreaza din motive de incarcare. Anvelopa spate Dunlop Trailmax 4,60 (adica 120/80) si pe fata Mitas E08 (90/90) ... Dunlop-ul are cca. 300 km facuti si Mitas-ul vreo 2000 .... (puse noi pe moto) Suspectez Mitas pentru ca si pana sa schimb Dunlop-ul (inainte era 120/90 tot Dunlop) se comporta la fel + ca am avut ocazia sa fac vreo 600 km pe DR 650 RSE cu VeeRubber pe spate si Pirelli pe fata si nu avea aceste simptome.... Sunt pe punctul de a da jos Mitas... dar sa nu muncesc degeaba si sa arunc banii pe geam sunt curios sa ascult si alte pareri.... am avut si eu mitas, dar nu-i recomand nimanui. eu nu sunt multumit de el. e foarte tare si nu face fata la asfat umed. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 26, 2010 Share Postat Aprilie 26, 2010 azi am comandat Pirelli pentru fata... amatorii de un Mitas ieftin (aproape nou) sa dea un PM ... Mesaj completat PS: fac curatenie in garaj si mai sunt disponibile la vanzare si: Continental Twinduro - 90/90 r21 - uzura 10% Mitas E08 - 90/90 r21 - uzura 5% Mitas E08 - 130/80 r18 - uzura 10 % Pirelli Scorpion MT 90 - 140/80 r18 - uzura 5% Dunlop D607 - 90/90 r21 - uzura 50% cum ziceam pentru amatori PM ... si poze la cerere.... scuze de Offtopic.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 ...... am revenit cu pozele. nu sunt prea de calitate pt ca le-am facut cu telefonul. nu aveam altceva lan de mana. filmulet nu am dar voi face sa-l auzi. Vai de mine ! ... dar tobele astea sunt goale, goale ! Chiar nu mai au nici o sita ? ..... nici macar una mica ? Tare sunt curios cum bubuie tunurile alea ! Nu-ti intra apa in ele ? Stiu ca tobele aste au un dren in partea din fata, dar ... totusi ! Hai te rog, fa o inregistrare, un .waw ... orice si ataseaza-l aici ! Chiar m-ai facut curios ! Daca imi place sunetul, o sa am mult de treaba ! Merci anticipat ! P.S. Daca stateai mai aproape iti trageam o vizita, dar pana la Arad ...... sunt cateva paini de mancat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 Domnu' Petrica.... ma gandeam daca nu merita gasita o toba de DR BIG si taxata aia ... nu de alta dar astea sunt operatii ireversibile... si dupa ar fi cam trist... daca nu iese bine.... zic eu ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Aprilie 27, 2010 Share Postat Aprilie 27, 2010 amortizoarele sunt scoase. mai are ceva cerc de fier pe mijloc, care e prins de o sita, care tine un fel de pasla lipita de peretii tobei. atat a ramas in interior. promit ca revin cu poze mai detailate din interiorul tobei si cu filmulet, dar in weekend. pana atunci nu pot. apropo la sfarsitul lunii iulie, m-a duc in delta cu mobra. poate dam o intalnire pe undeva s-a vezi si s-a auzi tobele live. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 mai, care stiti de unde iau si io un CDI bun si ieftin (nu ma injurati, va rog) pentru un DR de 650 din '91? era un topic sau o semnatura a cuiva de pe aici, cu o firma din cehia care le avea la preturi ok, dar nu mai gasesc link-ul. daca stiti ceva, va rog sa-mi spuneti, ca am facut basica in talpa de la kickstart. merci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Daca vede/stie cineva DR-ul asta (prin Bucuresti mai ales): il rog mult sa imi dea si mie de stire (PM sau 0763682509 - bip si sun eu). Nr de inmatriculare B 49 VAX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 Salutare am un prieten forumist de pe aicia nu stiu daca a postat?! Are un Dr Big 800 din 90 Motoru ii ok , ma chemat sa surubarim un pic la el chestia ii ca se auzea un zarait si am desfacut capacu la aprindere am intins lantu de la contra greutati punem sus dar am mai ramas un Tic... toc ceva de genu asta cand porneste motoru si cand il opreste este normal sau...! Se aude in partea de la capacu de aprindere dar jos nu pare nimic julit sau lovit tot ii stas!! Pt ca eu nu am auzit sunetu asta si la dr big 750 de aia intrab.....! Numa bine si mult MUD! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 asa se aude si la al meu (prin coincidenta am intins si eu aproape de limita lantul de la arborele de echilibrare) ... Un amic ULRTRA-DR-ist (a adus in tara pentru vanzare peste 20 de DR-uri de toate natiile) a zis ca asa se aude la toate cu electro-starter (in special la cele mari - peste 650) din motive de cilinderee - face compresie cand il opresti si se aude putin cuplajul unisens de la pornire.... cica este normal... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 florinelu07 are dreptate. si al meu face la fel. eu de 4 ani nu am treaba. de fapt de cand ii motorul tot asa facea. acuma poate ca la el s-e aude altceva. dar daca e de la elecrtomotor, nu e nici o problema. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Aprilie 28, 2010 Share Postat Aprilie 28, 2010 OK, multumesc baieti pt ajutor asa m-am lamurit si yo de ceva, si Centurion ii mai linistit ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Din ciclul ,,plimbarilor de frumusete, de dupa infectia de la servici", va prezint ... ,,De la Dunare la Olt", sau ,,800 a'i DR-ului trecura Oltul" O chestie extrem de importanta !!! A umplut rezervorul ,,ochi", pana ce benzina a atins ,,gatul" de la busonul de umplere si am plecat la drum. Dupa ce plimbarea sa consumat (fix 207km), am revenit la Peco si am alimentat tot asa ... ,,ochi". Cat credeti ca a intrat ??? ... fix 10 litrii ! Asta inseamna un consum de aprox. 5% ... nu e rau de loc ! In localitati am mars 50-60km/h, iar in afara 110-120km/h + o mica incursiune pe digul Oltului de 10-15km in preajma podurilor din dreptul localitatilor Pestra si Stoenesti. Deja ma indragostesc din ce in ce mai mult de acest Big ! _________________________________________________________________________________ Doua poze sunt undeva la intrarea in orasul Corabia. Dunarea se vede superb din locul asta ! Pacat ca am facut pozele cu telefonul ! Celelalte trei poze sunt facute pe digul Oltului. In momentul ala se efectuau lucrari de curatare a albiei raului. Barajul de la Frunzaru este inchis, iar Oltul a devenit ... un paraias ! ... spre bucuria pescarilor ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Pt ca eu nu am auzit sunetu asta si la dr big 750 de aia intrab.....! nici n-aveai cum sa il auzi ca ala are decompresor manual. Florinelu' a dat explicatia corecta. Bafta Mesaj completat Cam asa ar trebui sa arate un 650 R supermoto: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 asa se aude si la al meu (prin coincidenta am intins si eu aproape de limita lantul de la arborele de echilibrare) ... Un amic ULRTRA-DR-ist (a adus in tara pentru vanzare peste 20 de DR-uri de toate natiile) a zis ca asa se aude la toate cu electro-starter (in special la cele mari - peste 650) din motive de cilinderee - face compresie cand il opresti si se aude putin cuplajul unisens de la pornire.... cica este normal... CORECT ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Petronius Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Din ciclul ,,plimbarilor de frumusete, de dupa infectia de la servici", va prezint ... ,,De la Dunare la Olt", sau ,,800 a'i DR-ului trecura Oltul" O chestie extrem de importanta !!! A umplut rezervorul ,,ochi", pana ce benzina a atins ,,gatul" de la busonul de umplere si am plecat la drum. Dupa ce plimbarea sa consumat (fix 207km), am revenit la Peco si am alimentat tot asa ... ,,ochi". Cat credeti ca a intrat ??? ... fix 10 litrii ! Asta inseamna un consum de aprox. 5% ... nu e rau de loc ! In localitati am mars 50-60km/h, iar in afara 110-120km/h + o mica incursiune pe digul Oltului de 10-15km in preajma podurilor din dreptul localitatilor Pestra si Stoenesti. Deja ma indragostesc din ce in ce mai mult de acest Big ! _________________________________________________________________________________ Doua poze sunt undeva la intrarea in orasul Corabia. Dunarea se vede superb din locul asta ! Pacat ca am facut pozele cu telefonul ! Celelalte trei poze sunt facute pe digul Oltului. In momentul ala se efectuau lucrari de curatare a albiei raului. Barajul de la Frunzaru este inchis, iar Oltul a devenit ... un paraias ! ... spre bucuria pescarilor ! Salut Am o intrebare. Cauciucul care este pe fata pe moto tau se comporta ok pe asfalt? Parca e cam prea cramponat ) Am intrebat nu am dat cu parul nu sariti pe mine . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 (editat) SalutAm o intrebare. Cauciucul care este pe fata pe moto tau se comporta ok pe asfalt? Parca e cam prea cramponat ) Am intrebat nu am dat cu parul nu sariti pe mine . Mai ... deocamdata ,,nu m-am prabusit" pe asfalt cu gumele astea, insa nu e' timpul pierdut ! Ce sa zic ? Prima data am fost foarte circumspect cand am vazut gumele astea pe mobra (asa am luat-o) si mergeam destul de prudent, insa de ce a trecut timpul (si kilometrii), reflexiv am fost nevoit sa o inclin din ce in ce mai mult. Intr-o curba, chiar am atins cu varful bocancului de asfalt (eu merg de obicei cu varfurile talpilor, mult aplecate spre in jos - un tic imbecil !)... asta corespunzand unei inclinatii de vre-o 45 de grade. Eu zic ca este destul de bine pentru niste gume asa de ..... off-road oriented ! Acum sa nu intelegi ca poti merge la o cursa de supermoto cu gumele astea, insa de cand ma dau cu gumele astea (aproape 2500km) n-am pierdut nicio data aderenta pe asfalt ..... si au fost si zile reci ! Eu zic ca pentru cineva care baga 50% asfalt si 50% coclauri ... sunt ideale ! ...... mai putin pretul ! Oricum nu cred ca ma duc mai mult de 10000km ! Cu bine ! @petrica Editat Aprilie 29, 2010 de petrica Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Eu am avut pe DR 350 Continental Twinduro cand l-am cumparat si am mers ceva vreme cu el pana am schimbat cu gume strict de offroad... si s-a comportant decent in offroad (mai eles daca este uscat)... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 Daca vede/stie cineva DR-ul asta (prin Bucuresti mai ales): il rog mult sa imi dea si mie de stire (PM sau 0763682509 - bip si sun eu). Nr de inmatriculare B 49 VAX. Chiar n-a vazut nimeni fieru' asta? Mai stau cateva zile si pun anunt la "Lista neagra" daca nu si nu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Aprilie 29, 2010 Share Postat Aprilie 29, 2010 s-a furat ??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 30, 2010 Share Postat Aprilie 30, 2010 s-a furat ??? Ai PM. Inca nu vreau sa dau "sfoara in tara". Cine mai vrea explicatii sa intrebe pe PM. Hai ca poate o rezolv si eu cumva... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salutare, ieri mi s-a defectat partea de incarcare a bateriei de la motocicleta (DR 650 '91), am simtit mai demult ca face figuri dar ieri si-a dat obstescul sfarsit(imi da o tensiune de 1.5 V fara far si 2,2 cu far aprins). acum intrebarea e daca cumva se potriveste releul de pe un Dr 750 sau 800. daca stiti pe cineva care are sau daca va incurca o astfel de piesa is dispus sa negociem astept oferte. mai am o problema legata de turometru care mere cam aiurea, dar eu am tras concluzia ca ar fi din cauza ca s-a defectat partea de incarcare, asa sa fie? multam anticipat pt raspunsuri. Numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.