Lupu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 salutare, ieri mi s-a defectat partea de incarcare a bateriei de la motocicleta (DR 650 '91), [...] intrebarea e daca cumva se potriveste releul de pe un Dr 750 sau 800. mai am o problema legata de turometru care mere cam aiurea, dar eu am tras concluzia ca ar fi din cauza ca s-a defectat partea de incarcare, asa sa fie? Vezi sa verifici si statorul (bobinele care stau pe capacul de la balansieri - capacul stanga, cum stai pe motocicleta) ca sa vezi daca in primul rand ai curent. De obicei cand se strica releul regulator de tensiune, iti da niste tensiuni f mari care parlesc becuri si nu asa mici cum ai zis tu. Problema legata de turometru este, asa cum bine ai concluzionat, legata de partea de incarcare. Cand o sa ai curent o sa mearga si turomentrul. Unde ai masurat tensiunea aia de 2.2 V? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Mai 3, 2010 Share Postat Mai 3, 2010 Vezi sa verifici si statorul (bobinele care stau pe capacul de la balansieri - capacul stanga, cum stai pe motocicleta) ca sa vezi daca in primul rand ai curent. De obicei cand se strica releul regulator de tensiune, iti da niste tensiuni f mari care parlesc becuri si nu asa mici cum ai zis tu. Problema legata de turometru este, asa cum bine ai concluzionat, legata de partea de incarcare. Cand o sa ai curent o sa mearga si turomentrul. Unde ai masurat tensiunea aia de 2.2 V? sal, am masurat si bobinele (3 la numar) si is ok, nu mai stiu exact valoarea. tensiunea aia am masurat-o imediat dupa releul de incarcare. cu releul cuplat la baterie imi da o tensiune de 5.3 v fara far si aprox 6 cu far sper ca asta sa fie buba... te salut. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 am masurat si bobinele (3 la numar) si is ok, nu mai stiu exact valoarea.tensiunea aia am masurat-o imediat dupa releul de incarcare. cu releul cuplat la baterie imi da o tensiune de 5.3 v fara far si aprox 6 cu far Bun, toate premisele duc atunci spre releul de incarcare. De DR 600 se potriveste sigur, de altceva nu stiu dar cert e faptul ca trebuie sa se potriveasca orice care functioneaza in parametri asemanatori, deci nu musai de DR 650. In alta ordine de idei, aseara mi-am luat capritza. Primele impresii: - nu prea mai stiu sa merg cu enduro (cel putin primele 15 minute au fost cam de Stan si Bran) - mi se parea ca nu trage, ca nu fuge (bine, nu fuge ) si ca n-are frane deloc; dupa vreo ora de plimbat mi-am reintrat in vechiul rol. - e usoara rau; chiar si fatza de fostul DR 650 R care nu era chiar greu se simte vizibil mai usoara si mai manevrabila. - cu toba originala e electrica rau, fara explozii de putere si merge motorul cu o finete de nu iti vine sa crezi (pt. un scuter e super ok , eu vreau sa rrrupa); - trebe reglata carbelitzia ca ramane cateodata fara vlaga la mers constant pe turatie mai ridicata (probabil nivel mic, cui lasat jos maxim, o vad io spre sfarsitu' saptamanii) - mai e una alta de bibilit dar overall e ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Bun, toate premisele duc atunci spre releul de incarcare. De DR 600 se potriveste sigur, de altceva nu stiu dar cert e faptul ca trebuie sa se potriveasca orice care functioneaza in parametri asemanatori, deci nu musai de DR 650. In alta ordine de idei, aseara mi-am luat capritza. Primele impresii: - nu prea mai stiu sa merg cu enduro (cel putin primele 15 minute au fost cam de Stan si Bran) - mi se parea ca nu trage, ca nu fuge (bine, nu fuge ) si ca n-are frane deloc; dupa vreo ora de plimbat mi-am reintrat in vechiul rol. - e usoara rau; chiar si fatza de fostul DR 650 R care nu era chiar greu se simte vizibil mai usoara si mai manevrabila. - cu toba originala e electrica rau, fara explozii de putere si merge motorul cu o finete de nu iti vine sa crezi (pt. un scuter e super ok , eu vreau sa rrrupa); - trebe reglata carbelitzia ca ramane cateodata fara vlaga la mers constant pe turatie mai ridicata (probabil nivel mic, cui lasat jos maxim, o vad io spre sfarsitu' saptamanii) - mai e una alta de bibilit dar overall e ok. Salut, Sa il stapanesti sanatos si la multi km fara incidente. Am inceput sa caut releu da ii cam rar Sper sa gasesc cat mai repede sa nu se strice si altceva din cauza lui. As mai putea circula si cu asta asa puscat sau sa o las sa zaca pana imi cumpar altul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 As mai putea circula si cu asta asa puscat sau sa o las sa zaca pana imi cumpar altul? Daca are CDI-u suficient curent sa poti sa mergi, alta problema in afara de faptul ca nu ai lumini nu vad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 (editat) In alta ordine de idei, aseara mi-am luat capritza. Primele impresii: ce? ce? ce? Sa o stapanesti sanatos!! Multe poteci virgine si asfalturi belite!! DR 650 SE? deh, graba asta domne' Editat Mai 4, 2010 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Daca are CDI-u suficient curent sa poti sa mergi, alta problema in afara de faptul ca nu ai lumini nu vad. Nu ma deranjeaza ca nu am lumini, o sa incerc sa nu mai ma prinda noaptea in padure mersi fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Sa o stapanesti sanatos!! Multe poteci virgine si asfalturi belite!! Sarumanaaa! DR 650 SE? deh, graba asta domne' da da da.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salutare! Ce sanse am sa imi repar telescopu central??? In iarna am luat o groapa in 2 si am vazut cum era tot uns telescopu el are un surub sus sa pun acolo ulei sau are si semeringuri de schimbat?? Sau mai merita sa-l repar, un Sh costa 25E in stare buna!! Huh?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 In alta ordine de idei, aseara mi-am luat capritza. ... si nu ne pui si cateva poze ...... ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Salutare! Ce sanse am sa imi repar telescopu central??? In iarna am luat o groapa in 2 si am vazut cum era tot uns telescopu el are un surub sus sa pun acolo ulei sau are si semeringuri de schimbat?? Sau mai merita sa-l repar, un Sh costa 25E in stare buna!! Huh?! la 800 e capsat. nu s-e poate repara. dupa cate stiu eu. la tine nu stiu cum e. dar daca ai gasit asa ieftin second, schimbal. numai s-a fie mai bun ca al tau .bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 la 800 e capsat. nu s-e poate repara. dupa cate stiu eu. la tine nu stiu cum e. dar daca ai gasit asa ieftin second, schimbal. numai s-a fie mai bun ca al tau .bafta. La mine vad ca am un splint sus acolo cu un surub cu siguranta o sa dau jos sa vad dar in manualu de reparati nu arata cum sa il pot desface?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Mai 4, 2010 Share Postat Mai 4, 2010 Baieti, niste prieteni deschid un circuit de enduro, Stiu ca multi DR-isti nu-s de prin zona, da' care-s mai de pe acilea bagati un ochi Enduro Parc poate bem o bere la duduit de DR-uri , ca si asa o tot dam cotita cu intalnirea aia a DR-istilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 La mine vad ca am un splint sus acolo cu un surub cu siguranta o sa dau jos sa vad dar in manualu de reparati nu arata cum sa il pot desface?! Amortizorul central standard de DR 600-800 nu se desface ... in mod sigur se schimba... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 ... si nu ne pui si cateva poze ...... ? Sunt facute cu tel, altele n-am... deocamdata. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Amortizorul central standard de DR 600-800 nu se desface ... in mod sigur se schimba... Atuncia , de ce are surubu ala sus cu siguranta?! si piulita aia mare sa pot scoate arcu si sub el am o piulita cu un ax , vineri il demontez sa vad daca am vreo sansa?! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Salutare! Am o rugaminte catre poseorii de DR 800S din Bucuresti sau nu neapart, vreti sa dati o tura cu motoreta mea sa-mi spuneti daca imi patineaza ambreajul, am zenzatia ca nu mai trage cum tragea o data. PS eu am schimbat la a mea lant balansier si distributie si tot troncane, boncane, clicaie etc dupa ce se incalzeste motorul. Ale voastre fac la fel ? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Daca tacane in partea cu ambreaju ori ii dus ambreaju de tot sau ti sa desfacut piulita ce tine oala de ambreaj!! Sus la capacu de chiuloasa daca nu stii sa reglezi fix jocu la tacheti tacane k naiba acuma !! Nu pot sa-ti spun exact ca nu il aud pe ,, viu'' oricum bafta sa-l faci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Mai 5, 2010 Share Postat Mai 5, 2010 Salutare! Am o rugaminte catre poseorii de DR 800S din Bucuresti sau nu neapart, vreti sa dati o tura cu motoreta mea sa-mi spuneti daca imi patineaza ambreajul, am zenzatia ca nu mai trage cum tragea o data. PS eu am schimbat la a mea lant balansier si distributie si tot troncane, boncane, clicaie etc dupa ce se incalzeste motorul. Ale voastre fac la fel ? Multumesc stai linistit. si eu am schimbat aproape tot in motor, am si reglat tot. troncane. asa e suzuki. daca ai strans toate suruburile dupa carte si ai pus tot cum trebuie, lasal s-a troncane. nu are nimic. in legatura cu ambreaj, al meu aluneca un pic, pana s-e incalzeste aprox 5 min. apoi e ok. asta e din cauza temperaturii de afara si grosimea uleiului. bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Am o rugaminte catre poseorii de DR 800S din Bucuresti sau nu neapart, vreti sa dati o tura cu motoreta mea sa-mi spuneti daca imi patineaza ambreajul, am zenzatia ca nu mai trage cum tragea o data. Nu cumva ai mers cu vreun KTM de curand?? Ce ulei ai in ea acum? Si... intrebare de baraj: i-ai schimbat vreodata la ambreiaj arcuri/placi? Simptomul patinarii ambreiajului e ala cand ii dai gaz, se tureaza f bine si brusc si abia dupa 1 secunda - 2 pleaca (aici depinde de cat gaz ii dai). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 (editat) Salutare ! Am o dilema la care n-am gasit raspuns, poate reusiti voi sa ma ajutati: se da una bucata DR750 din '89 la care am schimbat lantul de distributie. Toate bune si frumoase, dar ulterior au aparut probleme cu intinzatorul lantului. Dupa montajul lantului l-am intins la maxim, am inchis motorul, l-am pornit si, dupa aproximativ un minut de mers la relanti, a inceput sa se auda un tacanit puternic. Am verificat a doua zi totul si am gasit lantul de distributie slabit. L-am intins din nou la maxim si dupa pornire povestea s-a repetat - a mers bine cam un minut la relanti apoi se aude tacanitul puternic. Dupa intindere, motorul porneste fara zgomote suspecte apoi incepe sa se auda bataia/ tacanitul intinzatorului. Am repetat operatiunea de trei ori si s-a confirmat de fiecare data - tacanitul/ bataia e de la el. Cand am desfacut capacul de la chiuloasa pentru a schimba lantul, motorul parea ca s-ar mai fi umblat in el. Intrebarea mea este daca e posibil sa se monteze intinzatorul invers ? Pentru ca mie mi se pare ca atunci cand il strang pentru a intinde lantul apasa pe un arc, iar dupa pornire acel arc il impinge in pozitia lui - in manual zice ca asa functioneaza intinzatorul. Problema e ca acum pozitia lui e cu lantul slabit. Si tacane puternic. De aceea ma gandesc ca poate a fost pus invers, insa nu stiu daca e posibil asa ceva. Din pozele din manual nu-mi dau seama de mare lucru, dar inainte de a da bani pe un intinzator nou si pe garnituri noi, as vrea sa stiu toate posibilitatile. Mesaj completat Sau, a doua posibiliate la care ma gandesc - intinzatorul se poate demonta ? El in sine, nu de pe motor. Ma gandesc ca o fi fost desfacut si nu mai are arcul inauntru. Practic sunetul (bataia/ tacanitul) e la inceput mai slab si se accentueaza pe parcurs, ca si cum capatul intinzatorului scapa de pe surub. Editat Mai 6, 2010 de ottoMan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Nu cumva ai mers cu vreun KTM de curand?? Ce ulei ai in ea acum? Si... intrebare de baraj: i-ai schimbat vreodata la ambreiaj arcuri/placi? Simptomul patinarii ambreiajului e ala cand ii dai gaz, se tureaza f bine si brusc si abia dupa 1 secunda - 2 pleaca (aici depinde de cat gaz ii dai). Nu am mers cu un KTM de curand, tu cred ca ma stii pe mine, lantul de distributie mi la schimbat Florin Varu undeva prin bucurestii noi. Ulei am Motul 15W50, la ambreaj nu am umblat niciodata Merci Mesaj completat Salutare ! Am o dilema la care n-am gasit raspuns, poate reusiti voi sa ma ajutati: se da una bucata DR750 din '89 la care am schimbat lantul de distributie. Toate bune si frumoase, dar ulterior au aparut probleme cu intinzatorul lantului. Dupa montajul lantului l-am intins la maxim, am inchis motorul, l-am pornit si, dupa Salut, Eu din cate stiu si am vazut in manual si cand mi sa schimbat mie lantul de distributie, motorul are intinzatorul automat la distributie si are o "Gaura" de access din exterior pentru slabire si tensionare unde se introduce o surubelnita si invarti de ea, e data in manual operatiunea completa. Nu sunt mecanic asa ca rog pe altcineva sa ma corecteze daca gresesc. Atasez si o poza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ottoMan Postat Mai 6, 2010 Share Postat Mai 6, 2010 Yeap, are gaura pe unde slabesti intinzatorul. L-am slabit cand am scos lantul si l-am pus pe cel nou. Dupa care l-am invartit invers si a intins lantul. Daca e automat, de ce nu se intinde singur ca la alte modele ? E posibil sa fie blocat cumva ? intre timp am gasit poze cu el si m-am convins ca nu prea exista posibilitatea de a-l monta invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 Doua DR-uri misuna pe langa Cluj! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florin_VaRu' Postat Mai 8, 2010 Share Postat Mai 8, 2010 1 Mai caldura soare ...lume multa...si......Dr-uri la nisip ..ce poate fi mai frumos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.