memyselfandI Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Bun si ce legatura are Transplantul cu topicul de DR-uri? Mai ales ca... no offence... nici macar nu poate fi luat in considerare ca upgrade la DR ca sa zici ca te adresezi posesorilor de acest utilaj. daca nu mananca ulei, il iau eu ! am un nou record, bucuresti-constanta si retur, ( mers nesimtit pt un monocilindru) 2.5l la 500km ( de ulei desigur) acum fabuland, daca mobra asta avea un v2, fara consumuri de ulei, era de departe best bike in the world. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dane_Bad Postat August 9, 2010 Share Postat August 9, 2010 Bun si ce legatura are Transplantul cu topicul de DR-uri? Mai ales ca... no offence... nici macar nu poate fi luat in considerare ca upgrade la DR ca sa zici ca te adresezi posesorilor de acest utilaj. Buna, Legatura e ca e soft enduro si nu am zis ca e mai buna sau mai rea ci doar ca informatie,,, Acu si tu,, cand vrei sa vinzi ceva cu cat stie mai multa lume cu atat cresc sansele Nu am vrut sa supar pe nimeni Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yzulyka Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 daca nu mananca ulei, il iau eu ! am un nou record, bucuresti-constanta si retur, ( mers nesimtit pt un monocilindru) 2.5l la 500km ( de ulei desigur) Te-am luat: 1.6 L de ulei la 200 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Salut! Am nevoie de un sfat/parere. Mobra mea cred ca are personalitate multipla, cand ma incanta la maxim , cand ma scoate din sarite. Ce se intampla, de doua saptamani a inceput aleatoriu sa se opreasca sau sa refuze sa porneasca, dupa o serie de investigatii am constatat ca ramane fara scanteie dar nu reusesc sa-mi dau seama de unde i se trage. Am verificat/curatat contactul, verificat/curatat tot ce inseamna mufa, contact, buji schimbate, bobine verificate, magnetou ok DAR cand o apuca nu are scanteie Daca a mai dus careva Dr-ul la psihiatru dati-mi si mie o directie ca nu stiu ce sa-i mai fac! Merci anticipat! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Salut, in wk planuiesc o iesire la iarba verde. Am de gand sa plec sambata in jur de 14.30, mai devreme nu pot ca am servici, vreau sa ajung la Bolboci sa inoptez acolo la cort in principiu dar nu e obligatoriu. Partea interesanta ar fi a doua zi cand vreau sa o iau spre Babele si sa cobor ori in sinaia ori in busteni. Daca mai sunt doritori puteti veni, eu merg cu pasager cu prietena. Ca recomandari pot ajunge pana la Babele cu moto? Pe unde e mai indicat sa cobor, prin Busteni sau prin Sinaia? Mesaj completat harta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Salut, in wk planuiesc o iesire la iarba verde. Am de gand sa plec sambata in jur de 14.30, mai devreme nu pot ca am servici, vreau sa ajung la Bolboci sa inoptez acolo la cort in principiu dar nu e obligatoriu. Partea interesanta ar fi a doua zi cand vreau sa o iau spre Babele si sa cobor ori in sinaia ori in busteni. Daca mai sunt doritori puteti veni, eu merg cu pasager cu prietena. Ca recomandari pot ajunge pana la Babele cu moto? Pe unde e mai indicat sa cobor, prin Busteni sau prin Sinaia? Mesaj completat harta Pe platou, dupa Piatra Arsa, accesul cu moto este interzis. Daca totusi ajungi la Babele, ca sa cobori direct in Busteni sui motoreta in telecabina sau iti iei un mare avant de pe Caraiman. Coborarea normala in Valea Prahovei se face prin muntele Dichiu - Cuibul Dorului sau, mai greu, pe la cota 2000 - cota 1500 pe partia de schi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Te-am luat: 1.6 L de ulei la 200 km pai sa te felicit ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 10, 2010 Share Postat August 10, 2010 Salut, in wk planuiesc o iesire la iarba verde. Am de gand sa plec sambata in jur de 14.30, mai devreme nu pot ca am servici, vreau sa ajung la Bolboci sa inoptez acolo la cort in principiu dar nu e obligatoriu. Partea interesanta ar fi a doua zi cand vreau sa o iau spre Babele si sa cobor ori in sinaia ori in busteni. Daca mai sunt doritori puteti veni, eu merg cu pasager cu prietena. Ca recomandari pot ajunge pana la Babele cu moto? Pe unde e mai indicat sa cobor, prin Busteni sau prin Sinaia? Mesaj completat harta Suna interesant si f aproape de ce-mi trecea mie prin cap ptr wk urmator, ma gandeam la Bolboci, Pestera. La Babele am urcat acum 3 saptamani si intr-adevar este restrictionat traficul motorizat dupa Piatra Arsa, dar poti sa urci pe barba ta cu mana pe portofel. Traseu a fost urmatorul: Sinaia, Cuibu Dorului, platou, Piatra Arsa, Babele si retur. Drumul este ok, un pic mai dificil pe ultima bucata evident dupa Piatra Arsa. Ai din Buc si pana sus 154 Km. Daca reusesc sa-mi rezolv "scanteia" poate ne intersectam cumva, daca nu, vreme buna iti doresc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 (editat) Iti multumesc pentru sfaturi, eu am fost cu masina pana la Pestera acum ceva timp. E ok drumul, insa dupa bolboci nu prea e spectaculos, mergi prin padure pe forestier si cam asta e. Spre Piatra arsa gandesc ca e gol alpin si privelistea e spectaculoasa. Crezi ca merita sa ma risc pana la Babele, cam cat e "tariful" la jandarmi daca ma opresc? Bafta cu reparatia ca sa ne vedem pe traseu. Numai bine. Editat August 11, 2010 de silviu2403 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Iti multumesc pentru sfaturi, eu am fost cu masina pana la Pestera acum ceva timp. E ok drumul, insa dupa bolboci nu prea e spectaculos, mergi prin padure pe forestier si cam asta e. Spre Piatra arsa gandesc ca e gol alpin si privelistea e spectaculoasa. Crezi ca merita sa ma risc pana la Babele, cam cat e "tariful" la jandarmi daca ma opresc? Bafta cu reparatia ca sa ne vedem pe traseu. Numai bine. Vezi in poza atasata mai sus oficial intre 3000 si 6000 lei, eu am urcat, panoul l-am citit la coborare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Dar nu te a oprit nimeni inteleg, mai erau si alti temerari pe traseut cu motorizate? Ai vazut ceva jandarmi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 11, 2010 Share Postat August 11, 2010 Dar nu te a oprit nimeni inteleg, mai erau si alti temerari pe traseut cu motorizate? Ai vazut ceva jandarmi? nu mai era nimeni pe sus ca se pregatea de ploaie si fugeau toti care incotro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 2 ore de plimbat prin padure cam 1300 ml! MULT Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 12, 2010 Share Postat August 12, 2010 Salut! Am nevoie de un sfat/parere. Mobra mea cred ca are personalitate multipla, cand ma incanta la maxim , cand ma scoate din sarite. Ce se intampla, de doua saptamani a inceput aleatoriu sa se opreasca sau sa refuze sa porneasca, dupa o serie de investigatii am constatat ca ramane fara scanteie dar nu reusesc sa-mi dau seama de unde i se trage. Am verificat/curatat contactul, verificat/curatat tot ce inseamna mufa, contact, buji schimbate, bobine verificate, magnetou ok DAR cand o apuca nu are scanteie Daca a mai dus careva Dr-ul la psihiatru dati-mi si mie o directie ca nu stiu ce sa-i mai fac! Merci anticipat! Problema mea persista ! Nu pot sa-mi dau seama unde dispare "scanteia". Verificat bobine conform manual- ok, verificat fise- ok, masurat din nou magnetou- ok, verificat releu decompresor- ok, masurat pick-up coil-ok, masurat power source coil -ok, verificat mese, scaune si alte contacte, mufe si altele ca ele - nimic suspect, dar mai nou nu are scanteie la prima pornire, stai, o freci, dai de zece ori la automat si cand sa se termine bateria hop, apare si prima scanteie si porneste nevinovata ca o floricica intr-o singura bujie de parca nimic nu s-ar fi intamplat si functioneaza normal......o opresti /pornesti ca o domnisoara, asculta tacita ori ce comanda, o lasi un sfert de ora nesupraveghiata si ....... povestea se repeta......ramane fara "scanteie". O luam de la capat....de zece ori la automat, baterie pe moarte...si cu ultima suflare....PORNESTE! Ma dispera mobra asta! Daca a mai trecut cineva prin "spasmele" astea va rog dati-mi o idee...daca nu, macar un CDI de inprumut ca-i ultima varianta la care ma gandesc, desi conform tabelului din manual cu rezistente si asta pare a fii OK! Merci anticipat! si benzen ieftin! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 din pacate, cred ca este CDI-ul incerca sa il misti putin in suport, sau cu tot cu suport. la mine merge, o pacalesc sa porneasca. daca asta e buba, iti trimit un site din cehia de unde poti lus CDI la pret rezonabil. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Problema mea persista !Nu pot sa-mi dau seama unde dispare "scanteia". Verificat bobine conform manual- ok, verificat fise- ok, masurat din nou magnetou- ok, verificat releu decompresor- ok, masurat pick-up coil-ok, masurat power source coil -ok, verificat mese, scaune si alte contacte, mufe si altele ca ele - nimic suspect, dar mai nou nu are scanteie la prima pornire, stai, o freci, dai de zece ori la automat si cand sa se termine bateria hop, apare si prima scanteie si porneste nevinovata ca o floricica intr-o singura bujie de parca nimic nu s-ar fi intamplat si functioneaza normal......o opresti /pornesti ca o domnisoara, asculta tacita ori ce comanda, o lasi un sfert de ora nesupraveghiata si ....... povestea se repeta......ramane fara "scanteie". O luam de la capat....de zece ori la automat, baterie pe moarte...si cu ultima suflare....PORNESTE! Ma dispera mobra asta! Daca a mai trecut cineva prin "spasmele" astea va rog dati-mi o idee...daca nu, macar un CDI de inprumut ca-i ultima varianta la care ma gandesc, desi conform tabelului din manual cu rezistente si asta pare a fii OK! Merci anticipat! si benzen ieftin! pe cdi pariez si eu pune o intrebare si la reprezentanta, la bmw de exemplu a fost mai ieftin decat se gasea pe " piata". ps: arata misto naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 din pacate, cred ca este CDI-ulincerca sa il misti putin in suport, sau cu tot cu suport. la mine merge, o pacalesc sa porneasca. daca asta e buba, iti trimit un site din cehia de unde poti lus CDI la pret rezonabil. Se pare ca toate drumurile merg intr-un singur loc..CDI! In concluzie am inceput cautarile, orice sfat pentru achizitie este bine venit! Merci! Mesaj completat pe cdi pariez si eu pune o intrebare si la reprezentanta, la bmw de exemplu a fost mai ieftin decat se gasea pe " piata". ps: arata misto naked Si nici nu-ti imaginezi ce usurica este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Daca reusesti sa i dai de cap si ai chef de plimbare eu azi la 15 plec din Buc, stau la cort pe mal lac. Bolboci si maine 10.30 plec din parcarea din fata cabanei Bolboci spre Piatra Arsa. O sa fim cel putin 2 motoare. Bafta si numai bine. 0722 593 205 e nr meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Daca reusesti sa i dai de cap si ai chef de plimbare eu azi la 15 plec din Buc, stau la cort pe mal lac. Bolboci si maine 10.30 plec din parcarea din fata cabanei Bolboci spre Piatra Arsa. O sa fim cel putin 2 motoare. Bafta si numai bine. 0722 593 205 e nr meu. Din nefericire inca nu am gasit un CDI, merci oricum, ramane pe data viitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Am fost la plimbare, aici e o mica povestioara si pozele. /index.php?showtopic=568846 Ce am observat dupa iesirea asta pe coclauri, lantul s-a cam blegit asa, trebuie intins. Voi cand iesiti pe coclauri il tineti mai lejer putin sau mai intins, pentru ca am primit indicatii sa-l tin mai moale daca am de gand sa ma dau mai mult off-road ca sa nu-l solicit la denivelari mari. La urmatorul schimb de ulei ma bate gandul sa-i dau jos capacul din partea stanga si sa-i fac operatiunea recomandata pentru balansier. As avea rugamintea daca se gaseste cineva cu timp mai mult si care a mai facut aceasta operatiune, sa descrie putin cum se face aceasta operatiune, gen 1. 2. 3. etc.. Mi-e sa nu stric ceva pe acolo, am citit manualul dar de multe ori s-a intamplat sa nu fie toate lucrurile chiar ca in manual. Va multumesc si sa ne auzim cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Problema mea persista !Nu pot sa-mi dau seama unde dispare "scanteia". Verificat bobine conform manual- ok, verificat fise- ok, masurat din nou Aceeasi problema , o am si eu, am pus si alt cdi si tot la fel face, scanteie prea mica, ramine sa desfac capacul de la magnetou sa vad situatia cu senzorul de pe oala magnetoului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 La urmatorul schimb de ulei ma bate gandul sa-i dau jos capacul din partea stanga si sa-i fac operatiunea recomandata pentru balansier. As avea rugamintea daca se gaseste cineva cu timp mai mult si care a mai facut aceasta operatiune, sa descrie putin cum se face aceasta operatiune, gen 1. 2. 3. etc.. Mi-e sa nu stric ceva pe acolo, am citit manualul dar de multe ori s-a intamplat sa nu fie toate lucrurile chiar ca in manual. Mai e cineva pe aici? Un sfat o parere? Pot sa stric ceva pe acolo? Prima data cand ati intins lantul la balansier a fost dificil? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Aceeasi problema , o am si eu, am pus si alt cdi si tot la fel face, scanteie prea mica, ramine sa desfac capacul de la magnetou sa vad situatia cu senzorul de pe oala magnetoului. Am revenit cu cercetarile! la sfatul lui "ena_dan" caruia vreu sa-i multumesc am desfacut capacul de la magnetou. Pana aici totul parea ok, desfac mai departe infasurarile ok firele ok sub varnesul original, dar nu stiu ce-mi vine si trag de acesta din urma si dezgolesc firele...stupoare toate cele cinci fire de dedesupt au sectionat invelisul in cel putin un loc si stau tepene, probabil de la trecerea timpului si a temperaturilor ridicate au devenit casante. Asa ca maine am de lucru, voi schimba aceste fire...VA URMA! Mesaj completat Revin cu o intrepare la cei mai priceputi care evident ca nu vor rade de mine este normal cu capacul de la magnetou dat jos ca "volanta" sau cum i-o zice...STARTER DRIVEN GEAR, sa aibe un joc axial destul de maricel??? am miscat-o si mai sa-mi cada pe jos (glumesc) are ceva joc de glezne, desi pe vremea cand functiona mobra nu a scos sunete suspecte, nici in mers nici la pornire...troncaneli boncaneli, s.a.m.d Merci anticipat, si benzen ieftin ca de asfalt fierbinte incepem sa ne plictisim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 este normal cu capacul de la magnetou dat jos ca "volanta" sau cum i-o zice...STARTER DRIVEN GEAR, sa aibe un joc axial destul de maricel??? Nu, nu e normal! Ia vezi sa nu se fi forfecat pana care o tine pe ax, si de-acolo sa nu iti mai dea scanteia cum trebe si cand trebe!! Desfa surubul de la volanta si vezi daca da sa iasa. (aia se strange pe pana si pe con) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 SUN 83, o intrebare am si eu. Ai schimbat garnitura de la capac? Planuiesc sa mai intind si eu lantul balansier daca e nevoie si mi-e ca nu o sa mai pot folosi garnitura. Nu stiu de unde sa iau pentru dr650. Daca are cineva idee, poate sa posteze. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.