Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Vreau sa schimb scaritele pentru pasager la DR. Aveti idee unde as putea gasi unele mai ieftine ?

Caut unele cu un grip mai bun ca ii cam aluneca picioarele sotiei de pe ele.

Editat de rideordye
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Iti trimit eu unele, ca nu le folosesc. Daca vrei, iti dau si prinderile pe cadru(sunt albastre)

Da-mi un PM cu adresa.

Te costa numai transportul si eventual o bere daca ne-om intalni vreodata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut intrebare despre un DR 800 decu nu porneste decat tras am pus si baterie noua motorul proaspat refacut pus la punc e daca nu o sa fie pus din now intrebarea mea este poate sa fie ceva electri face ceva de genu ca nu poate sa il dea peste cap sau nu e sincronizata scanteia cu invartitu naiba stie un sfat ceva mersi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aragon , aceeasi problema , :hug: Nu pot sa il dau peste cap. motor facut nou, pus la punct , cdi nou :) , nu da scanteia cand trebuie.

 

Momentan nu am avut timp, dar o sa ii desfac capacul de la balansiere pentru a vedaqe daca a fugit putin volanta (aprinderea) de pe ax . Eu cred ca este uzata sau sparta pana de pe ambielaj si sa mutat punctul de scanteie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand o sa desfac , cred peste o saptamana capacele laterale, ca sa fac garnituri noi si sa imi schimb si ambreiajul, o sa incerc sa fac poze la pozitia volantei cu pistonul sus in PMS . Poate asa te poti cat de cat ghida cum trebuie montata. Din ce am inteles eu volanta nu are ghidaj pe ax, e pe conicitate? Totusi care e rolul penei pe ax, daca nu acela de a bloca. Deci daca ai pana ar trebui sa fie usor de montat volanta exact pe pozitia corecta. Prin urmare nu ar trebui sa existe devieri !

 

Ai incercat cu varianta veche seringa benzina in capul piston ? Poate trage aer fals pe la carter? Imbinatura motorului sa nu fie perfecta ? La fosta motocicleta care avea 2 pistoane in 2 timpi aveam aceeasi problema , honuit. pistoane, segmenti, bolturi noi. Nu pornea deloc. Problema intr-un final a fost ca tragea aer fals pe la garnitura de imbinare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Afecteaza daca trage aer de afara pe la imbinarea carburator - chiulasa. La fel ca la 2T daca trage aer de afara pe la imbinarea carburator - cilindru :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta e printre putinele cazuri cand aerul e daunator. Daca ceea ce stiam noi pana acum precum, aerul intretine arderea, ei bine in cazul de mai sus el devine principalul inamic.

 

Azi mi-am scos calul din depozit : 6 luni nu am pornit-o deloc. Abia astept 12.30 sa ies in pauza sa ii trag 2 pedale sa o invii....



Asta e printre putinele cazuri cand aerul e daunator. Daca ceea ce stiam noi pana acum precum, aerul intretine arderea, ei bine in cazul de mai sus el devine principalul inamic.

 

Azi mi-am scos calul din depozit : 6 luni nu am pornit-o deloc. Abia astept 12.30 sa ies in pauza sa ii trag 2 pedale sa o invii....

10 pedale si motoreta a pornit. Nu imi vine sa cred ce usor mi-a pornit. Asta toamna cei drept i-am scos benzina toata din carburator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Totusi , daca ar fi bateria de vina, de ce doar cand aprind farurile imi merge turometrul, iar cand le sting, acesta nu mai merge?

Nu stiu daca ai rezolvat problema sau nu dar de la baterie este. Exact acelsi lucru l-am patit si eu. Mie cu farul stins imi statea la 2000 de ture la relanti si cand acceleram, cobora spre zero. Turometrul este actionat electronic, nu mecanic ca vitezometrul. Probabil e o chestie ce tine de tensiunea in instalatie in functie de consumatori atunci cand nu ai baterie buna si asta il deregleaza.

Editat de Endurache
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Are cineva un disc de frana fata sau o janta cu totul pentru un dr 800 big (s42)? Cred ca ar merge si de la un dr 650 r..... Imi cam hatana ghidonu cand franez pe fata.... Am crezut ca e de la amortizoare, dar le-am refacut si tot asa face. Multam.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am facut buba... am coborat de pe pod de la cotroceni am tercut de intersectie si la razoare mi-a murit si nu a mai pornit... am impins la ea pana la un service din zona unde mi-au scos baietii bujiile care era negre + depuneri... bujiile dadeau scanteie in interior nu dadeau in electrod (probabil contrafacute deoarece sunt pe mobra din februarie)

am schimbat bujiile si a pornit dar scotea fum negru si mergea foarte rau (ca si cum ar merge in 3 psitoane) si apoi a inceput sa curga benzina din filtrul de aer si am oprit-o...

 

Ce sa fie? Cei de la service mi-au zis ca e posibil sa fi ramas un cui blocat sau sa fie vreun oring ceva dus...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine, demult tare, se umplea carburatorul si curgea. Rezolvarea a fost, sa demontez carburatorul, sa il curat si sa umblu la plutitoare, ca acele nu imi inchideau. Banuiesc ca benzina din filtru de aer tot din aceasta cauza poate sa fie. Bujiile negre se explica ca mergea inecata, plus bujiile slab calitative. Eu zic sa incepi de la carburator dupa care sa continui cu inlocuirea bujiilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-a rezolvat cu carburatorul... avea copii morti in el. L-am curatat si acum merge ok... in schimb am o problema cu vitezometrul aveam cablul de kilometraj vai de mama lui si m-a mancat in *** sa il schimb... acum intr-a 2-a am intre 120 si 180 :) am desfacut vitezometrul si am observat ca acel "ambreiaj" agata intr-un anumit punct are careva vreo sugestie? sau merg cu el asa pana se toceste locul unde agata? Cu cablul ala rupt mergea bine :(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ieri am facut buba... am coborat de pe pod de la cotroceni am tercut de intersectie si la razoare mi-a murit si nu a mai pornit... am impins la ea pana la un service din zona unde mi-au scos baietii bujiile care era negre + depuneri... bujiile dadeau scanteie in interior nu dadeau in electrod (probabil contrafacute deoarece sunt pe mobra din februarie)

am schimbat bujiile si a pornit dar scotea fum negru si mergea foarte rau (ca si cum ar merge in 3 pistoane) si apoi a inceput sa curga benzina din filtrul de aer si am oprit-o...

 

Ce sa fie? Cei de la service mi-au zis ca e posibil sa fi ramas un cui blocat sau sa fie vreun oring ceva dus...

Asta e prea tare! :10:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

- asta seamana putin cu bancul ala, cand un elev este intrebat de profesor la un test, cate becuri sunt in clasa. Numara ala si ii zice 10 domn' profesor. Gresit ! raspunde profesorul , mai am eu unul in sertar, ai picat testul. La o a doua infatisare profesorul recunoscandu-l ii pune aceeasi intrebare, kit ca il prinde si a doua oara. Elevul raspunde 11 domn' profesor, la care profesorul spune: Gresit ! sunt doar 10 becuri ca eu numai am nici unul in sertar. Nu--i problema zise elevul ca mai am eu un bec in buzunar.... :)))

 

asa si cu pistoanele.....poate mai avea el 2 in buzunar !!!!

 

 

Oricum super de tare !!! :))))))))))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am pornit-o si eu in weekend. A vrut sa o ia din a 2-a pedala, dar s-a balbait cateva secunde si s-a oprit. Apoi am mai umblat un pic pe la aer si a luat-o in 5-6 pedale. Carburatorul are o gramada de piese noi, flansele schimbate, cablu soc nou, rezervorul a stat plin peste iarna, cu stabilizator de benzina, iar carburatorul a stat gol. Motocicleta a stat intr-o camera inchisa cu termopane si nu cred ca a prins temperaturi sub 0 grade.

Inainte de a o baga la iernat i-am facut un schimb de ulei mai ieftin si filtru, iar inainte de a-l da jos pe cel vechi i-am pus un flacon de lichid de curatat traseele uleiului, cu care a mers vreo 10 minute inainte de a-l scurge. Acum am scurs uleiul ieftin cu care a stat peste iarna si i-am pus Motul 7100 sintetic, din ala rosiatic. Nu mi-am dat seama daca merge mai bine sau mai rau cu uleiul nou, sau daca se incinge mai tare, ca n-am mers decat vreo 30-40 km. Poate merg weekendul ce vine mai mult. Atat am observat doar ca si-a pastrat culoarea. Inainte, dupa ce schimbam uleiul, in 10-20 km se innegrea.

Intrebam eu mai demult cum sunt orientate distantierele de la axul rotii spate. Chiar daca in poza din manualul de service apar intr-o anumita pozitie, pozitia corecta este cea in care le-am pus initial. Am dat roata jos si le-am pus ca in manual, dar ceva nu se potrivea, asa ca le-am orientat cum le pusesem de la inceput.



Ma bate un gand sa fac un upgrade la un motor mai mare, gen Vstrom sau Transalp, ceva cu 2 cilindri. Sau poate un F800 de la BMW. As vrea sa-mi plimb si sotia, iar DR-ul e cam mic pentru noi doi. Eu am 100kg in cap, ea vreo 60, si se cam aduna. Nu sunt foarte sigur daca vreau sa fac schimbarea anul asta, dar la anul sigur vreau sa-l fac. Ar fi cineva interesat ? Asa, ca sa testez piata si la o adica, poate-poate ma hotarasc sa o dau.

Eu am luat-o cu 1100E.

Am pus ax cu came si culbutori noi, originali, plux axele pe care stau culbutorii. Piesele astea cu manopera m-au costat vreo 1500 ron.

Fostul proprietar i-a schimbat lantul de distributie de la axul cu came, plus lantul si pinioanele de tractiune.

Cauciucurile sunt aproape noi, cel de pe spate e un Michelin din 2012 si are carne app. 90%, iar cel de pe fata e Metzler din 2011, cu vreo 60-70% carne. Discurile de frana sunt noi, placutele in stare buna, ca le-am dat jos in weekend si le-am masurat. Furca a fost servisata in 2011 de fostul proprietar.

Am mai cumparat/schimbat in carburator - flanse carburator (spre motor si spre filtru aer), coliere flanse, o-ring etansare carburator pe chiuloasa, cablu soc, filtru aer (am inca unul original Suzuki, nescos din cutie), membrana vacuum, jigleur relanti, jigleur aer, o-ringuri plutitor.

Am mai schimbat cablul de kilometraj, capacel vizitare capac magnetou, pus buson cu magnet la scurgere baie ulei.

 

Are toate carenele si plasticele originale, in stare buna, cu vopseaua originala. Toate comenzile functioneaza, electrica functionala, am schimbat bec far ca s-a ars, bateria e buna, schimbata de fostul proprietar in 2011-2012, tinuta de mine in casa si incarcata.

Ar mai fi de bagat niste bani in ambreiaj, care la acceleratii puternice are tendinta de a patina, dar la mers normal nu se simte. Daca am sa o tin si anul asta, poate am sa-l schimb, dar mai spre sfarsitul sezonului.

Prin iulie ii expira ITP-ul, deci cine o ia dupa, o va lua cu ITP valabil 2 ani.

Ar fi o problema cu vazutul motocicletei, ca sezonul asta nu mai am unde sa o tin in Bucuresti si o tin la casa in provincie. Daca am sa gasesc unde sa o tin, am sa o aduc. In schimb, se poate vedea in zona Galati - Braila, in weekenduri.

Despre pret, sunt constient ca nu pot adauga la pretul initial costul pieselor pe care le-am bagat in ea. Asa ca as ramane la 1100 E.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte, dupa ce schimbam uleiul, in 10-20 km se innegrea.

 

Uleiul vechi nu curge tot din motor atunci cand este schimbat. Mai ramane cam o jumatate de litru din uleiul vechi. Uleiurile se amesteca si e normal ca se schimba culoarea foarte repede. O proportie aproximativa e de 2 litri de ulei proaspat si o jumatate de litru de ulei vechi. Rezultatul nu e la fel de negru ca uleiul vechi dar nici la fel de curat ca uleiul nou.

 

Cand ati pus Motul 7100, el nu s-a amestecat cu o jumatate de litru de ulei folosit si negru. S-a amestecat cu o jumatate de litru de ulei d-ala ieftin, care nu a fost folosit dar care avea putin ulei uzat in el. Din aceasta cauza cred eu ca s-a pastrat culoarea. Intr-un fel, cu uleiul ieftin ati "spalat" motorul amestecandu-l cu cel folosit si nu a mai avut cine sa inegreasca Motul-ul.

 

Bafta la vanzare!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare pacat ca vrei sa iti vinzi motorul. SI eu tot 100kg iar sotia vreo 60 avem. Mai adaugam vreo 20 kg de bagaj pus in cele 3 cutii pe care le am deci la limita. Totusi am observat ca are stabilitate mai mare , se infinge mai bine cu greutate pe ea, decat cand sunt singur.

 

Viteza croaziera 100-110km/h uneori daca permite drumul si 130km/h.

 

Referitor la culoarea uleiului "Endurache" are 100% dreptate. Uleiul ieftin si-a facut datoria si a spalat traseul de uleiul vechi. Asta e si motivul pentru care uleiul de acum pare ca nou...

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...