Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

aAm facut asa dar parca merge foarte usor si imi pare ca nu face compresie cand dau la pedala cu metoda decompresorul,iar fara decompresor parca are presiune si nu porneste,scanteie da si inca puternica deci ma gandesc sa nu fie ceva de la distributie sau de la craburator

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,7k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Asa se face. Ala e rolul decompresorului. Sa ii dai pedala usor. Eu nu pot sa ii dau pedala fara decompresor. Imi tine compresia toata greutatea si am cam 100kg. Stau intr-un picior pe pedala si coboara usor de tot in 5-6 secunde. Eu fara decompresor nu pot sa ii dau pedala.

 

Trebuie sa lamurim o chestie. Tu stii sa ii dai pedale? Adica ai mobra de mai multa vreme, a mers bine si a inceput acum sa faca figuri sau ai luat-o recent si te chinui cu ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Exista o metoda prin care o poti porni fara decompresor,si o pornesc de 1 an cu si fara decompresor,am pornit motorul in iarna si la -10 grade,deci stiu sa o pornesc,e ciudat,cum nu mai pot dintr-o data,dar cum am mai zis cand vreau sa o pornesc prin metoda cu decompresor cand aduc pedala sus dupa ce a sarit maneta de la decompresor si ii dau la pedala parca merge incredibil de usor,parca nu se formeaza compresie in piston.Si compresie are ca am incercat sa o pornesc impinsa si desi am 100 de kg si ma impingeau 3 oameni si am incercat si cu viteza a 3-a si a 4-a tot imi bloca roata pe asfalt.Sper sa fie doar de la carburator dar si acolo,simt ca miroase a benzina dupa ce ii dau mai mult la pedala.Si am lasat si 2 zile sa vad daca nu cumva e inecata,precizez ca bujiile sunt noi noute.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Decompresorul functioneaza ok,aseara l-am porint ,a pornit era ok,trage bine,dupa ce s-a incalzit a pornit imediat .Azi l-am porinit si la-m lasat un minut .Acum 10 minute am vrut sa il pornesc si degebea,am dat de am facut febra la picior si tot nu vrea.Nu stiu ce sa ii mai fac ,parca e posedata,mama ei de mobra cu figuri.Stie cineva de la ce ar fi?s-a mai intalnit cineva cu problema asta?Miroase a benzina dupa ce dau de multe ori la pedala,e posibil sa se inece asa repede?


» Post actualizat in 05 Sep 2014 19:17

Deci reusesc o pornesc dor cate o data,am incercat aseara si nu pornea,am dat de mi-au iesit peri albi,in seara asta a pornit la a doua pedala dar porneste foarte turata,cum ar avea benzina multa.II voi desface sa ii suflu carburatoru,sper ca e doar de la asta,si nu de la altceva.Astept si parerile voastre.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare rabdare ai avut @schucki . Dupa cat ai cheltuit sa o pui la punct , sa faca asa ceva , eu unul ii dedeam foc si o lasam acolo . Fara gluma . Cand plec la drum lung am planul stabilit : daca nenorocita ma lasa in drum acolo ramane . Ii dau foc intr-un loc mai ferit cu tot cu echipamente si adio . Inca esti la stadiul in care tii la ea si incerci sa o repari cu tot dinadinsul . Aici e faza cea ai grea si banii cei mai multi cheltuiti . Cand nu o sa-ti mai pese asa tare si esti oricand gata sa o abandonezi fara regret , atunci nu o sa mai ai probleme . O sa mearga ai naibii motocicleta ceas . Am avut si eu Dr Big de 750 . (cuvant urat) conceputa motocicleta , ca mai toate de fapt . Mi-am dat seama ca si cei care lucreaza in industria moto de multe ori proiecteaza ceva doar sa scape de gura sefului sau sa dea la termen lucrarea si fac treaba de mantuiala . Sunt si acolo o gramada de prosti ca nu or fi toti genii in mecanica sau alte discipline conexe .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut remu1

Sincer nu inteleg ce vrei sa zici cu "Am avut si eu Dr Big de 750 . (cuvant urat) conceputa motocicleta , ca mai toate de fapt . "

Ai vrut sa scrii ca e conceputa prost , ca mai toate de fapt ?!!

 

Toti avem dreptul la o parere, ca-i tara libera...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare rabdare ai avut @schucki . Dupa cat ai cheltuit sa o pui la punct , sa faca asa ceva , eu unul ii dedeam foc si o lasam acolo . Fara gluma . Cand plec la drum lung am planul stabilit : daca nenorocita ma lasa in drum acolo ramane . Ii dau foc intr-un loc mai ferit cu tot cu echipamente si adio . Inca esti la stadiul in care tii la ea si incerci sa o repari cu tot dinadinsul . Aici e faza cea ai grea si banii cei mai multi cheltuiti . Cand nu o sa-ti mai pese asa tare si esti oricand gata sa o abandonezi fara regret , atunci nu o sa mai ai probleme . O sa mearga ai naibii motocicleta ceas . Am avut si eu Dr Big de 750 . (cuvant urat) conceputa motocicleta , ca mai toate de fapt . Mi-am dat seama ca si cei care lucreaza in industria moto de multe ori proiecteaza ceva doar sa scape de gura sefului sau sa dea la termen lucrarea si fac treaba de mantuiala . Sunt si acolo o gramada de prosti ca nu or fi toti genii in mecanica sau alte discipline conexe .

Nu pot sa neg ca nu m-am atasat de ea......... Dar cred ca am trecut de faza cand e al meu si gata e cea mai tare. Nu de mult am mai vandut o motoreta care pur si simplu nu ma reprezenta. Decizia a fost 90% financiara si a fost luata dupa o noapte de nesomn. Aveam practic 3 variante:

1- sa o las acolo (nu ii dadeam foc....pur si simplu o abandonam si luam dupa mine doar numarul ca sa o pot radia) dar asta insemna: 150-200 euro drumul innapoi + cel putin 1000 de euro alta motoreta dar care nu stiam ce si cum are in dansa + cutii, cauciucuri noi si altele.

2- sa-mi trimita Radu piesele sa o fac si sa vin cu ea dar insemna : probabil 3-400 euro (piesele + curierul). Asta era ce-a mai ieftina varianta dar nu prea ma ajuta timpul. Defectul a aparut sambata dupa-masa....asta insemna ca piesele nu puteqau fi puse la curier mai devreme de luni + 2-3 zile pe drum. Iar eu trebuia joi sa fiu in romania.

3- Sa vina duba dupa mine. Asta a insemnat 500 euro + 150euro reparatia in romania. Era cea mai sigura varianta si cea de mijloc din punct de vedere financiar. Mi s-a parut cea mai buna....acum daca am gresit, asta e.

Si in noaptea aia si dupa m-am tot gandit daca e sa schimb sau nu motoreta....Nici in momentul asta nu am un raspuns clar. Pentru ce fac in Romania asta mi se pare perfecta. Nu prea ma vad pe un transalp sau un pegaso sau tenere, klr....pur si simplu nu-mi plac. Daca as avea bani sa nu am ce face cu dansii probabil ca as renunta in favoarea unui 1200 gs. Dar nu cred ca in viitorul mediu....Mai degraba ma gandisem, pentru plecari in afara la un v-strom...Dar nici la asta nu sunt 100% sigur ca asta e ce-mi doresc. Asa ca pana una alta voi incerca sa duc cat mai mult spre touring p-asta si cred ca ramane. NU gasesc un motiv serios sa o dau....in fond este prima oara cand imi face asa ceva. O data si bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ schuki : incearca un TDM . Are @banzay unul de vanzare cu 700 de euro .Mai vechiut dar ingrijit .

 

 

@raducod : da are anumite elemente concepute prost . De exemplu nivelul de ulei trebuie sa ai grija sa fie mereu la maxim . Daca scade spre mijloc , nu mai vorbesc de low se uzeaza culbutorii . De 2 ori i-am schimbat ca nu stiam despre asta . Verificati (cand puteti) daca in capacul de chiulasa aveti o tevusca care dirijeaza uleiul pe culbutori si nu are gaurile infundate . Unii mai uita sa o monteze si dupa o perioada kaputt culbutorii . Am tinut legatura cand aveam Big-ul cu un neamt care se ocupa de intretinere , modificare si altele exact de dr Big-uri : Stefan Hessler . Am cumparat si piese de la el . Daca stiti limba germana puteti afla multe de la el sau de la alti posesori inscriindu-va pe forumul dedicat (nu mai stiu cum se numeste) .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am tinut legatura cand aveam Big-ul cu un neamt care se ocupa de intretinere , modificare si altele exact de dr Big-uri : Stefan Hessler . Am cumparat si piese de la el . Daca stiti limba germana puteti afla multe de la el sau de la alti posesori inscriindu-va pe forumul dedicat (nu mai stiu cum se numeste) .

Uite aici: http://www.hessler-motorsport.de/

 

Si aici: http://www.dr-big-shop.de/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

» Post actualizat in 20 Aug 2014 17:58

PS:Pentru filmulet descarcatil si schimbati extensia din avi in mp4. nu ma lasat site-ul sa pun altfel. Merge foarte bin in vlc.

Cand se aude asa frumos motorul, cred ca si eu ca ti-e mila sa o lasi pe nu stiu unde :) Mai merge asta ani de zile. Ce sa ii faci sunt totusi motoare vechi, unde daca nu iti bagi mana (PESTE TOT!), sa stii ca piesele sunt noi, poti avea belele. E adevarat ca unele pot deveni saci fara fund, unde trebuie o revizie (f costisitoare si care iti ocupa mult timp) ca altfel bagi cu taraia, dar nu te bucuri de ea ca bagi pe o parte si cad din alta parte piesele...

 

PS: cam tot ce inseamna un motor, mai putin parti fixe si unele electrice, inseamna consumabile, diferenta sta doar in perioada la care trebuiesc schimbate. Doar nu sunt toti ca o ruda cunoscuta de-a mea, ia masina noua o tine ani de zile doar cu schimbat uleiul (si ala la diverse perioade) si dupa o da la rabla ca troncane si bate :crack:

Editat de Banzay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@remu1 m-am gandit si la tdm si chiar am vrut sa fac un schimb cu @Banzay....cred ca era acelasi tdm, iar eu voiam sa-i dau la schimb un cbr....dar nu a vrut. Probabil ca in locul lui faceam la fel. Stiam ca are grija de motoarele lui....@Banzai te urmaresc....inca din vremea in care aveai o honda pusa la vanzare.

Deci motoreta misto, vanzatorul de incredere dar tot apar 2 probleme:

Dau una veche pe una la fel de veche.....deci ce afacere am facut? Cat de bine a fost ea intretinuta tot exista riscul sa mai cada ceva, mai ales la drum lung.

Tdm-ul e misto....dar ce facem cand dam de noroi sau drumuri cu bolovani?.....iar big-ul vede destul de des d-astea.

Cred ca discutia asta cu tine m-ajutat sa ma hotarasc. Ramane BIG-ul si peste 2-3 ani va fi pensionat iar turele lungi vor fi preluate de un V-STROM mai nou. Aici poti sa spui ca sunt atasat de marca.

 

Cand se aude asa frumos motorul, cred ca si eu ca ti-e mila sa o lasi pe nu stiu unde :) Mai merge asta ani de zile. Ce sa ii faci sunt totusi motoare vechi, unde daca nu iti bagi mana (PESTE TOT!), sa stii ca piesele sunt noi, poti avea belele. E adevarat ca unele pot deveni saci fara fund, unde trebuie o revizie (f costisitoare si care iti ocupa mult timp) ca altfel bagi cu taraia, dar nu te bucuri de ea ca bagi pe o parte si cad din alta parte piesele...

 

PS: cam tot ce inseamna un motor, mai putin parti fixe si unele electrice, inseamna consumabile, diferenta sta doar in perioada la care trebuiesc schimbate. Doar nu sunt toti ca o ruda cunoscuta de-a mea, ia masina noua o tine ani de zile doar cu schimbat uleiul (si ala la diverse perioade) si dupa o da la rabla ca troncane si bate :crack:

Motorul nu se aude deloc bine....lkantul de distributie cere schimbare urgenta si or mai fi si altele. Iar la treaba cu revizia ai dreptate. D-asta m-am si hotarat. Pentru la iarna caut un service la care sa lucreze un nene priceput care sa desfaca motorul pentru o revizie completa (Schimb distributie, joc supape, culbutori....) si care sa-i ofgere grasanei si loc de iernat. Momentan ma gandeam la Grand Racing Garage....aveti alte idei?

As vrea sa o fac eu dar nu prea am unde. Si daca va fi o primavara mai calduroasa pot sa dau o fuga p-acolo sa o mai scot la plimbare fara sa-mi fie frica ca nu e bateria incarcata, benzina congelata.....


» Post actualizat in 07 Sep 2014 07:56

ps: Offfff...si ce ma enerveaza vremea asta... Am zis ca imediat ce termin de scris ma imbrac si plec la o plimbare pe langa lacul Mihailesti....si na ca a inceput ploaia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@chucky : e bine si asa . Pastreaza motocicleta si pune-o la punct . Cu cateva sute de euro poti sa o aduci la un stadiu in care sa nu ai teama sa pleci la drum lung . Daca o duci la o revizie completa eu iti recomand sa stii dinainte tot ce trebuie si cum trebuie facut ca sa nu poti fi fraierit . Discuta si cu Hessler ca e tata lor in Europa .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ma asteptam sa zici (remu1) altceva la capitolul conceptie proasta. Centru de greutate prea sus, suspensie fata stock prea moale, lipsa posibilitatii generarii scinteii si din baterie nu doar din magnetou, freastra de vizitare nivel ulei etc...ar fi dupa mine eventuale conceptii "proaste" ale motocicletei, la nivelul anilor 90, in banii la care se vindea pe piata, fata de concurenta.

Ce zici tu legat de nivelul uleiului in motor (daca-l masurai corect, fara sa infiletezi joja) care oricum TREBUIE verificat inainte de fiecare calatorie, la orice motor, si jetul de ulei de racire pe culbutori care, fiind de 4mm, se infunda, nu stiu cu ce !!(eventual de la silicon ?) sau pozitionare gresita a tevii in cauza sau lipsa, nu-mi zice altceva decit ca motorul de care vorbesti n-a fost intretinut. Sau cel care l-a intretinut nu prea stia ce face. In cazul asta , vorbim de conceptie sau intretinere ? responsabilitate exclusiva a proprietarului, nu ?

Nu fac afirmatia ca motorul asta e infailibil, dar nu sunt de acord cu tine sa tragi concluzii legat de conceptie atunci cind exemplele care le dai sunt legate de intretinerea sau reparatia proasta a ei. Orice motor neintretinut e prost.

 

Legat de DOMNUL Stefan Hessler, care, intr-adevar, este tata DR BIG urilor, nu doar in Europa, atit cit il cunosc, este un monument de meticulozitate, ordine, disciplina si CURATENIE. Locul (atelierul) in care acest om face tunning de motoare este lacrima, antipodul jegului. Pe de alta parte e bine de stiut ca el nu face service la DRuri ci tunning, bineinteles ca una o include pe cealalta, dar daca omul este abuzat cu intrebari si probleme copilaresti sau care rezulta din faptul ca n-ai 100euro sa-ti cumperi o piesa si s-o schimbi, o sa-ti respunda la fel de politicos dar vei simti ca esti deplasat. Pe linga tunning, participa evident, la raliuri, tine cursuri, organizeaza excursii samd. E un om minunat ! pacat ca e asa de departe de noi.

Uitati-va la el pe site, ce face, ce vinde, ce imbunatatiri aduce motorului, pasiunea ..

 

Nu in ultimul rind, fiecare dintre noi are un motor (remu1 are aprilici) cu care incearca sa fie special, atit cit ii poate plapuma, si acest lucru sta in sertarul cu "pasiuni" . Nu e bine sa vii la om acasa si sa-i zici ca ce are omul in sertar e de cacao !

 

bafta tuturor !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut.

Ma asteptam sa zici (remu1) altceva la capitolul conceptie proasta. Centru de greutate prea sus, suspensie fata stock prea moale, lipsa posibilitatii generarii scinteii si din baterie nu doar din magnetou, freastra de vizitare nivel ulei etc...ar fi dupa mine eventuale conceptii "proaste" ale motocicletei, la nivelul anilor 90, in banii la care se vindea pe piata, fata de concurenta.

Ce zici tu legat de nivelul uleiului in motor (daca-l masurai corect, fara sa infiletezi joja) care oricum TREBUIE verificat inainte de fiecare calatorie, la orice motor, si jetul de ulei de racire pe culbutori care, fiind de 4mm, se infunda, nu stiu cu ce !!(eventual de la silicon ?) sau pozitionare gresita a tevii in cauza sau lipsa, nu-mi zice altceva decit ca motorul de care vorbesti n-a fost intretinut. Sau cel care l-a intretinut nu prea stia ce face. In cazul asta , vorbim de conceptie sau intretinere ? responsabilitate exclusiva a proprietarului, nu ?

Nu fac afirmatia ca motorul asta e infailibil, dar nu sunt de acord cu tine sa tragi concluzii legat de conceptie atunci cind exemplele care le dai sunt legate de intretinerea sau reparatia proasta a ei. Orice motor neintretinut e prost.

 

Legat de DOMNUL Stefan Hessler, care, intr-adevar, este tata DR BIG urilor, nu doar in Europa, atit cit il cunosc, este un monument de meticulozitate, ordine, disciplina si CURATENIE. Locul (atelierul) in care acest om face tunning de motoare este lacrima, antipodul jegului. Pe de alta parte e bine de stiut ca el nu face service la DRuri ci tunning, bineinteles ca una o include pe cealalta, dar daca omul este abuzat cu intrebari si probleme copilaresti sau care rezulta din faptul ca n-ai 100euro sa-ti cumperi o piesa si s-o schimbi, o sa-ti respunda la fel de politicos dar vei simti ca esti deplasat. Pe linga tunning, participa evident, la raliuri, tine cursuri, organizeaza excursii samd. E un om minunat ! pacat ca e asa de departe de noi.

Uitati-va la el pe site, ce face, ce vinde, ce imbunatatiri aduce motorului, pasiunea ..

 

Nu in ultimul rind, fiecare dintre noi are un motor (remu1 are aprilici) cu care incearca sa fie special, atit cit ii poate plapuma, si acest lucru sta in sertarul cu "pasiuni" . Nu e bine sa vii la om acasa si sa-i zici ca ce are omul in sertar e de cacao !

 

bafta tuturor !

Cumva de Stefan Hessler imi spuneai sa refac/iau statorul?

» Post actualizat in 07 Sep 2014 09:12

Pe de alta parte deja ma pregatesc pentru imbunatatiri:

Astept saua de la moto_dan modificata cum numai el stie pentru un confort sporit al pretiosului meu.

Am achizitionat un sistem de ungere lant loobman, simplu si eficient (se pare).

Dar mai am o problema: as vrea sa imbunatatesc racirea (in special pentru oras), care cred ca afost si cauza defectului. Ma gandeam la niste ventyilatoare puse pe spatele radiatorului.....dar cum si de care? Anul asta am facut ceva de genul asta dar nu aveau turatie prea mare si cu toate ca se vedea o mica diferenta. A facut cineva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ raducod imi cer scuze daca te-am deranjat cu ce am zis . Am fost fan inrait al modelului si un asemenea gen de om e cam extremist . Acum sunt inrait cu Apriliile si din nou sunt extremist si cu ele , le laud si le injur fara mila .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

.

Dar mai am o problema: as vrea sa imbunatatesc racirea (in special pentru oras), care cred ca afost si cauza defectului. Ma gandeam la niste ventyilatoare puse pe spatele radiatorului.....dar cum si de care? Anul asta am facut ceva de genul asta dar nu aveau turatie prea mare si cu toate ca se vedea o mica diferenta. A facut cineva?

Depinde ce solutie vrei si care a fost turatia care nu te-a multumit. Poti incerca ventilatoare de pe motociclete gen KTM EXC care au radiatoarele mai mici sau daca vrei cu d-alea de "calculator", sunt ventilatoare ce merg si la 5500rpm.

» Post actualizat in 07 Sep 2014 10:18

Uite un exemplu:

4200 rpm si 323 mc/ora de aer vehiculat.

 

http://www.tme.eu/ro/details/pmd1212pmb1af/ventilatoare-dc-12v/sunon/pmd1212pmb1-a2fgn/#

 

Acu problema e ca un d-asta e 71 de ron fara TVA si fara costul transportului (21RON) si nu stiu cum rezista la intemperii si vibratii. In opinia mea, varianta optima e un ventilator moto (sau mai multe) de la dezmembrari care sa se potriveasca la dimensiuni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva de genul asta am avut....O mica diferenta era, dar prea mica. In bucuresti se intampla de multe ori sa stai mai mult decat mergi si aici apare problema. Nu vreau sa modifiv prea mult. Ventilatorul il pun pe un releu pe care il actionez din buton. Problema cea mai mare este ca in spatele ventilatorului, sub rezervor este putin loc (cred ca maxim 5 cm) pana in fisa bujiei. Ca sa mai pot sa umblu la bujie fara sa dau si ventilatorul jos nu cred ca pot pune ceva mai gros de 2-3 cm. Exista vre-un model de ventilator moto asa subtire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ceva de genul asta am avut....O mica diferenta era, dar prea mica. In bucuresti se intampla de multe ori sa stai mai mult decat mergi si aici apare problema. Nu vreau sa modifiv prea mult. Ventilatorul il pun pe un releu pe care il actionez din buton. Problema cea mai mare este ca in spatele ventilatorului, sub rezervor este putin loc (cred ca maxim 5 cm) pana in fisa bujiei. Ca sa mai pot sa umblu la bujie fara sa dau si ventilatorul jos nu cred ca pot pune ceva mai gros de 2-3 cm. Exista vre-un model de ventilator moto asa subtire?

Nu cred ca gasesti ceva asa subtire. Ala care l-am pus eu are 38mm grosime. Alea de moto presupun ca sunt mai groase. Uite aici: http://shop.ktm.com/uk_en/powerparts/cooling/fans/fan-19.html

 

Am cautat acum pe google si am vazut ca sunt multi cu EXC-uri care isi pun ventilatoare de calculator: http://hkfabricator.com/IMG00149-20110806-1543.jpg

 

Daca rezista in conditiile in care sunt exploatate mobrele alea sunt impresionante. Poti sa incerci si cu ventilatoare de calculator. Avantajul sistemului e ca daca se strica, poti merge mai departe si sa il faci acasa. Nu e o piesa critica.

 

Ai mai putea sa intrebi la sectiunea "Enduro &Motocross" a forumului. Poate e vreun posesor care iti spune ce dimensiuni are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, de la Stefan, dupa nenumarate incercari, au ajuns la varianta optima. De aceea-ti ziceam ca problema e delicata si are sens unul nou, facut de cei care stiu ce fac.

Solutia racirii eficiente este la DRZeta , 2 radiatoare dar cu relocarea esapamentului pe sub motor, sau sigilarea cadrului si folosit pe post de baie de ulei astfel ca volumul de ulei sa fie indeajuns ca sa se poata raci.

Ventilatorul pe radiator ar fi o solutie dar nu se prea poate realiza tehnic, parerea mea.

Ceea ce cred eu ca se poate face relativ usor este inca un radiator dar dispus sub aripa stinga spate, pentru cei acre au o singura toba ! Si doar marirea volumului e deajuns cred. Oricum trebuie in primul rind monitorizata temperatura.

 

Cel mai important este folosirea unui ulei de foarte buna calitate, care la temperaturi ridicate sa nu-si modifice esential caracteristicile. Acolo e fenomenul care distruge statorul, uzeaza prematur culbutori etc

La motoarele cu racire cu apa nu se pune asa de imperios folosirea uluiurilor f calitative. La ale noastre da, ca la orice motor cu racire cu ulei/aer.

 

Pe de alta parte, carburatia reglata prost duce la supraincalzirea motorului in permanenta, la care si un sistem de racire mai evoluat face greu fata in situatii grele..

 

altfel, la Pegaso radiatorul e generos .... :)

 

Radu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca pui ventilator trebuie tinut cont si de puterea necesara. Ala care l-am dat eu mananca 20W. Pentru mobre e destul de mult.

 

La varianta cu radiator suplimentar m-am gandit si eu dar si acolo poate aparea o problema. Daca radiatorul are o pierdere de sarcina mare, iti poate da peste cap toata instalatia de lubrifiere a motorului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@remu1 m-am gandit si la tdm si chiar am vrut sa fac un schimb cu @Banzay....cred ca era acelasi tdm, iar eu voiam sa-i dau la schimb un cbr....dar nu a vrut.

 

Motorul nu se aude deloc bine....lkantul de distributie cere schimbare urgenta si or mai fi si altele.

 

Atunci TDM-ul parca era complet :) Intre timp am vrut sa ma las si ma apucasem sa il dezmebrez, doar-doar nu ma mai sui pe mobra, dar uite ca nu merge treaba asa si dupa putin timp mi-am luat un zx9r si am taiat-o in concediu la greci. CBR-ul e ok, dar nu pt. mine, eu prefer ori un touring mare ori ceva spre enduro. Am ajuns la zx9r printr-o intamplare, fiind fortat de timp si de starea buna in care l-am gasit si doar ultimul aspect ma face sa il tin si sa ma bucur de el :)

 

Motorul in film chiar mi se pare ca duduie frumos. Nu aud clantanit de lant, dar oricum in video nu se aud ca la fata locului :) Legat de revizie, doar ce facusem motorul cap-coada la TDM. Desfac furca, varza, schimb cuzineti, ulei, semeringuri. Pica semeringul de la pompa apa. Dupa pica si presetupa. Si pana am tras-o pe dreapta si iarna asta am schimbat cam tot in carbelitor (fara cuiele pontou si garniturile de la pahare). Si acum se pare ca un cui a cedat psihic... Deci mai fac si din astea, ca doar sunt fiare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu o intrebare daca ma puteti ajuta in legatura cu consumul normal( mers decent ) la un dr 750 in oras

Depinde de oras...in bucuresti, dr 800 (doar vreo 30 cm3 in plus) oscileaza intre 6 si 7L/%. Depinde de mers si aglomeratie.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...