Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

21 hours ago, florinelu07 said:

Pacat de el... nu schimba nimic. Scoate-l la lumina asa. Este capat de serie pentru 650 si este cel mai reusit.

Eu vanez de ani bun unul ca al tau dar zero pana acum...

Deja am o problema, rezervorul, care a dezvoltat rugina, si busonul, caruia a trebuit sa-i gauresc butucul pentru cheie.

Suspensiile de pe XRT ar fi un upgrade, iar din punct de vedere vizual nu s-ar schimba mai nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Am pornit DR-ul, dupa 2 ani de zacut s-a urnit cam greu, dar a luat-o pana la urma. Intrebare pentru posesori, cam cat de ok se "aude" motorul? Nemaiavand DR650 nu stiu cum ar trebui sa sune unul.

https://youtu.be/EbvNSqYdZSc

I-am verificat instalatia electrica, totul functional, i-am pus alte semnalizari, macar sa fie 4 la fel, am reusit sa resuscitez si bateria, pentru probe, dar va trebui una noua. Daca ma hotarasc sa-l tin stoc urmatorul pas ar fi de schimbat toti rulmentii, servisat furca (ulei, simeringuri, cuzineti, burdufe protectie) si revopsit cadrul. Schimbul de consumabile va fi by default.

Cu gumele sunt cam nehotarat, pendulez intre Heidenau si Mitas, ceva pentru utilizare mixta.

DCIM2044.jpg

Editat de DKW
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu zic că se aude bine și chiar mă întreb de ce ar fi probleme la motoarele astea, dacă nu au fost supraîncălzite /mers fără ulei ? Citesc acum povestea unora care cu niște DR-uri (luate de noi) au făcut turul lumii  și diverse destinații și după ce au depășit 210.000 km cu ele, s-au hotărât să le schimbe pentru că s-au plictisit de ele. Nu pot posta tabelul Excel care conține doar schimburi de ulei și filtre plus cauciucuri și pinioane/lanțuri.  Deci, consumabile, în rest ...nimic. Un singur releu de încărcare la una din ele pe la 180.000 de kilometri.

Dacă foștii proprietari nu și-au bătut joc, cred că te poți bucura mult timp de el. Așteptăm și alte opinii.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu cum au reusit aia sa se plictiseasca de ele, a mea face in februarie 29 de ani si nu am de gand sa ma despart de ea, kit ca fac doar 2000-3000 km pe an. E drept ca nu a ramas nimic nedesfacut la ea, ultima data am refacut motorul si am schimbat toti rulmentii din el. Anul asta trebuie sa vad si sa gasesc o solute pentru problema de la culbutori, imi sapureaza ulei. Am incercat cu rezosil dar nu rezista mult, dupa un timp cedeaza. Ca operatiunea sa imi manance mult timp, trebuie sa dau jos motorul pt ca am prezoane peste tot si nu pot ridica capacul din cauza cadrului. O ideie cum ati facut voi cu garnitura aia e binevenita. Momentan ma gandesc sa verific planeitatea capacului pe o sticla si la o adica sa incerc sa o refac cu smirghel fin pus pe sticla.

Editat de irinel2006
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DKW fain motoras , lasa-l exact asa , singura modificare ca sa fie  cu zvac o poti face la carburator , gasesti o tona de informatii si kituri ptr carburator mai ales pe la americani  , in rest eu asa as lasa-o. iar daca ai teama sa umblii la carb , mai cumpara unu si-l modifici pe ala , daca nu-ti place treci inapoi pe ala stock .

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pana la rejetat carburatorul mai sunt destule de facut, si recunosc, ma cam mananca sa-l transform intr-un retro bike, mai ales ca am in casa piesele necesare. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ irinel2006

Pai, nu s-au plictisit degeaba! Motoarele incepusera sa dea semne de oboseala (peste 200.000 de km) si aparuse deja DR650 ! Cine n-ar trece la categoria superioara?

In alta ordine de idei, se baga careva la un tur de vreo 7000 km vara asta ? Bine, in total vor fi vreo 12000, dar nu se fac chiar toti :)  5000 - 6000 sunt cu feribot :)

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 12 ore, Muretto Grundieg a spus:

@ irinel2006

Pai, nu s-au plictisit degeaba! Motoarele incepusera sa dea semne de oboseala (peste 200.000 de km) si aparuse deja DR650 ! Cine n-ar trece la categoria superioara?

In alta ordine de idei, se baga careva la un tur de vreo 7000 km vara asta ? Bine, in total vor fi vreo 12000, dar nu se fac chiar toti :)  5000 - 6000 sunt cu feribot :)

 

La multi ani!!

Sa ghicesc....Islanda :).

Pai mai multe amanunte?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@chucki : Pleacă din Hirtshalst și ajunge la Seydisfiordur.

@george13 : conform DEX ofticos înseamnă bolnav de tuberculoză. Doamne ferește !

@apriliacluj: Timpul e relativ. Când ești cu persoana iubită , trece repede, când ești la pușcărie trece foarte greu. Nu știu cum naiba trece  timpul când ești la pușcărie cu persoana iubită?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare colegi.

Intampin o problema la motorul meu: Suzuki DR 650 (pornire la buton)

 

Am avut bateria scoasa peste iarna iar acum cand doresc sa o pornesc nu mai face nimic.

 

Descrierea problemei:

 

-bateria legata;

-pun contactul (motorul e in neutral cu cricul ridicat)

-beteria pusa pe redresor;

-apas butonul de pornire -> nici o reactie..

 

Cand pun contactul nu aud releul de pornire sa faca "ticc"

 

Una din firele din poze a fost usor oxidat,le-am curatat.

 

Firul galben pe borna nr.1

Firul negru pe borna nr.2

Corect ?

Ce gresesc ? de ce nu invarte electromotorul ?

Ms pt eventualele raspunsuri.

50405194_137271480544935_1980728690874515456_n.jpg

Editat de marga_iulian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut, ar fi bine sa ai un multimetru sau bec de control de 12V, ca sa vezi daca ai 12V pe firele galben<>negru atunci cind apesi buton pornire.

Daca as fi pe cimp, as scurcituita intre cele doua contacte/piulite ca sa vad daca invirte motorul sau nu. Asa verifici daca bateria e buna  si releul/butonpornire/conectica e problema.

 

Poti sa ma suni sa vb la tel 0735293455/0722496633 Radu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am scos DR-ul la o tura de proba prin cartier, primele impresii... comparativ cu GS-ul si Maxim-ul, prea usoara, manevrabila, usor letargica pe acceleratie, saua nu este prea confortabila, suspensii decente, frane ok-ish, dar in mare este o motocicleta decenta. Next step suspensiile si franele de pe Gilera. Si gume noi, actualele sunt TKC 80 Twinduro cu DOT cam de primavara...

probe.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De tinut minte faza cu carburatorul. Acum, ce sa zic, obisnuit cu GS-ul, vreo 95 de gloabe la 225 kg, sau Maxim-ul, 85 la 240 kg, ma asteptam ca DR-ul sa fie mai fasnet la cele 160 kg .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...