Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

Acum 4 ore, Andrei... a spus:

Salutare , cum au iesit mustele la soare am dat o tura pe la tara sa vad cum a hibernat Dr-ul si sa ii fac un prim deviz de comanda la urgenta :

- janta spate

- cauciuc spate 

- camera spate

- lant transmisie

- ulei 15w40

- filtru ulei 

- placute spate

Cine a cumparat mai recent lant de unde si ceva preturi mai omenesti ca pe net am gasit preturi de pe la 300 ron in sus si nu cred ca sunt DID sau REGINA , cauciuc tot asa 300 + , ceva si de strada .

Deja incep sa ma gandesc daca se mai merita sa merg mai departe cu verificarile :

- lant distributie si balansier

- tacheti ,axa came ,simeringuri supape

- stator alternator 

Asa la prima strigare se apropie de 1000e  ?

...pai le-ai cam lasat sa se adune, zic....

Daca ar fi dupa mine, le-as prioritiza ..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pai da, am inteles.... Dar eu completam la cum ai face dumneata. O parte inainte una dupa, asta daca nu mai gasim ceba interesant de pus pe mobra,....un ambreiaj hidraulic, niste arcuri progresive.

Ufff..... Ma plictisesc si eu in cautare de motoare fara pistoane sparte. Mai ales ca asta ma costa viciul meu de zeci de ani: fumatul.

 Cu alte cuvinte pentru Andrei: schimba uleiul si filtrul, verifica distributia si balansierii iar pe urma vexi ce mai trebuie sau pentru ce au mai ramas bani.

N-aveti un motor de rf cu care nu aveti ce face?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 minute, raducod a spus:

.. pune-i o baterie si un motor electric  la RFu ala ..

 

...SI NU TE LUA DE PROGRESIVELE MELE , DA ?! :D

Am mai luat un garaj, sa pot lucra in liniste la ele...

Hehe.... Daca nu era asa incurcatura cu rar-ul sa sti ca era o combinatie sa o fac electrica.

Mda.... Garajul, arcuri, ambreiaje.....

Aaaa, stai ca am uitat ca si eu trebuie sa fac fata la rf..... Nu s-or potrivi arcurile alea dacs le taiem in 2?

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand am luat DR anul trecut mai exact inainte cu o zi sa inceapa zapada era roata spate pierdea presiune da am zis ca nu e panica , dar acum cu ea jos treaba sta urat e lovit cercul trebuie roluit ,spitele mai toate sunt slabe si au joc trebuie centrata (si asta e munca de chinez batran ) la iarna sa stau de ea doar rulmentii par schimbati .Motorul dupa hibernare pare ca si-a intins lanturile singur sau a intrat pe modul silent, a primit spray de pornire 2-3 fasuri si a luat-o fara soc care s-a blocat sau e cablul inghetat , ulei are peste max si e curat asa era cand am luat-o si a fost cam singurul lucru la care m-am uitat bine . 

Se potriveste vreo roata pe spate de la alt model ceva de aliaj sa mearga fara camera ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred.... cel putin nu de aliaj. Si oricum ce faci cu aliajul pe off, chiar si soft. cel mai simplu si ieftin o roata spate sh, camera hd si asta e. In functie de noroc poti sa faci o pana la 5 ani sau 5 intr-o saptamana.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

pana la urma ai luat RFul, sau doar esti in tatonari?

Luat si desfacut deja. Dezastru mare acolo....

Acum 1 oră, Muretto Grundieg a spus:

@Andrei

 

Iaca, luai eu lanț  transmisie cu 285 lei. (DID.520VX2/G&B.108)

Sa traiti! o presa de lant avem cumva?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1 hour ago, Muretto Grundieg said:

@Andrei

 

Iaca, luai eu lanț  transmisie cu 285 lei. (DID.520VX2/G&B.108)

 

De unde? in privat daca se considera reclama.

@chucki pana la off cu Dr-ul mai am destul trebuie brigada serioasa sa merg cu tancul in padure , mie mi se pare grea si am 1,91 si 115kg abia o ridic de jos pe drept in padure sau mai bine zis la ture in 2-3-4 insi cu cross-uri nu cred ca rezista cu racirea care o are pt inceput o sa merg cu baietii cu 4x4 in fata lor imi plac muntii dar trebuie timp km si multa benzina arsa sa bag Dr-ul pe poteci  , putina neatentie si stai mult pe tusa fierul se indreapta/inlocuieste oasele mai greu

Rotile de aliaj sunt daca nu mai rezistente ca cele cu spite cel putin la fel ca sa nu zic mai mult Ma gandeam la ceva pe 18 de “vitezana” care are lejer inca 100kg peste Dr si suspensie rigida 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 5 minute, Andrei... a spus:

 

De unde? in privat daca se considera reclama.

@chucki pana la off cu Dr-ul mai am destul trebuie brigada serioasa sa merg cu tancul in padure , mie mi se pare grea si am 1,91 si 115kg abia o ridic de jos pe drept in padure sau mai bine zis la ture in 2-3-4 insi cu cross-uri nu cred ca rezista cu racirea care o are pt inceput o sa merg cu baietii cu 4x4 in fata lor imi plac muntii dar trebuie timp km si multa benzina arsa sa bag Dr-ul pe poteci  , putina neatentie si stai mult pe tusa fierul se indreapta/inlocuieste oasele mai greu

Rotile de aliaj sunt daca nu mai rezistente ca cele cu spite cel putin la fel ca sa nu zic mai mult Ma gandeam la ceva pe 18 de “vitezana” care are lejer inca 100kg peste Dr si suspensie rigida 

Ai sa fi surprins cate poate dr-ul. E foarte adevarat ca nu poti baga ca un "cros". nu stiu daca mai am ceva filmultete din plimbarea de acum 2 ani. Iar 650 -ul este usor mai mic si mai docil decat big-ul. Cu toate astea sa-l vezi pe el directore dom Radu ce alearga bestia..... ca doar d-aia ii trebe progresive. Iar tu cred ca est cel mai mare (no ofence). Pana acum eram eu (185 cm 105 kg) si sincer nu mi se pare asa greu de ridicat. Cat despre oase, sanse mai mici in off decat in trafic. Deci....

Janta de aliaj este rezistent dar casanta. In continoare consider ca nu ai ce cauta cu ea nici pe poteci, nici pe forestiere. Pur si simplu cedeaza la socuri. Ceva de genul asta am patit cu portbagajul spate care la big este tot aliaj (cred ca zamac dar nu sunt sigur). La aterizarea de peste un sant s-a rupt doar din soc, fara sa fie lovit s-au altceva.

 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@chuckiSă trăiți și dv ! N-avem presă de lanț, eu sunt mai comod și folosesc sistemul cu siguranță. Nu m-a trădat niciodată. Am mai auzit povești diverse dar dacă mie nu mi s-a întâmplat, ce să zic ? Că nu e bun ? Dacă aveți voi povești, turnați-le aici, să facem de râs zaua de legătură și siguranță!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 22 ore, Muretto Grundieg a spus:

@chuckiSă trăiți și dv ! N-avem presă de lanț, eu sunt mai comod și folosesc sistemul cu siguranță. Nu m-a trădat niciodată. Am mai auzit povești diverse dar dacă mie nu mi s-a întâmplat, ce să zic ? Că nu e bun ? Dacă aveți voi povești, turnați-le aici, să facem de râs zaua de legătură și siguranță!

Sa traiti! Da domnule, si eu sunt adeptul sistemului cu siguranta. Actualul lant are in jur de 25.000 fara problema. 

Presa im trebuia pentru o distributie. Aia n-are za cu siguranta.... Sau nu stiu eu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am vazut ce poate Dr-ul cu mult timp inainte sa il iau poate de asta nici nu m-am uitat prea mult cand am luat-o , actele au fost prioritatea, am inscris-o zilele astea a venit si talonul.Filmarea din ce se vede e un drum de tara unde cam orice moto chiar si viteza merge depinde de ce nebun e la ghidon :)) . Dr-ul din punctul meu de vedere e ce trebuie sa poti merge “legal” pe strada si la limita de cross , dual sau alte nebunii de concepte nu sunt valabile pt Romania la noi e putin altfel totul din pacate dar asta e alta discutie.Imi plac caprele mari cu doua roti sau picioare , daca aveam buget pt moto as fi mers spre ceva cu motor mai mare , dar Dr-ul a picat din cer si era pacat sa-l ratez si sa visez la ktm-uri si alte sf-uri unde distractia se calculeaza in ore ca la “fetite” .Dr-ul meu are o varsta si a trecut de majorat si sper sa nu incep sa le umplu frigiderul la japonezi cu tehnologia si materialele folosite portbagajul si  la mine e crapat dar cred ca a luat o tranta serioasa si roata spate e lovita pe aceeasi parte, nu e zamac sigur e ceva aliaj de Mg turnat/injectat care e casant ca sa disipe energia de impact in caz de nevoie . Imi pare grea ca nu prea am experienta sa le ridic prefer sa merg mai in slow motion nu la extrem imi plac plimbarile pe cross nu cursele una e un 250 in 2t pe langa DR de 160kg la alea daca nu te uiti bine zici ca nici nu e tot motorul pe ea si au toti draqi in carter cand urca in ture, am crescut cu motoare 2t si mirosul de benzina cu ulei ars imi aduce aminte de copilarie, dar sunetul de 4t e din liceu de la simson250 am sarit la un m750cm3 din 1900 toamna de ii puteai nr rotatiile :)) si Dr-ul nesimtit relanti la 1400rpm .

Am vb cu unu dupa olx pt roata are multe la dezmembrat doar ca in anunt are una tipla ( si cum e vb s-a dat imediat) in realitate altceva era de vanzare.Am pus anunt la cumparari poate poate dar slabe sanse in Ro ma apuc de ebay :(

779FDE52-250C-4519-A39C-3B580DFCF614.jpeg

761DDD23-3610-435B-A984-8B82F28C4FE7.jpeg

35797A8C-6F8B-4207-B737-70AB6B19ED5A.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La 22.02.2019 la 8:01, Muretto Grundieg a spus:

@chuckiSă trăiți și dv ! N-avem presă de lanț, eu sunt mai comod și folosesc sistemul cu siguranță. Nu m-a trădat niciodată. Am mai auzit povești diverse dar dacă mie nu mi s-a întâmplat, ce să zic ? Că nu e bun ? Dacă aveți voi povești, turnați-le aici, să facem de râs zaua de legătură și siguranță!

Salut. Eu am reminiscente de la Mobra si mi-i greu sa le uit. Deci, fara za de lagatura la mine.

Pe de alta parte, nu sunt diferente de material, teoretic, intre zaua de lagatura si cele din lant ? Daca iei un lant de la un producator/lot si zaua de legatura de la alt fabricant, de exemplu,  nu apar uzuri diferite ? intreb. Adica, un lant care e produs/asamblat intr-un flux versus varianta cu zaua de legatura  - SINGULARITATEA - :eek:

... Chucki << merci de apreciere... merg si eu cum pot ... Ca sa inteleaga lumea:  domnilor, sunt tot pe frina, nu ma dau tare, sa fim seriosi. O mai pișc din când în când, dar sportiv, nimica grav. Pe un forestier,  deschis, vi se pare mult 110-120 ??? ca pe drumul ala de l-a postat chucki ? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 29 minute, raducod a spus:

Salut. Eu am reminiscente de la Mobra si mi-i greu sa le uit. Deci, fara za de lagatura la mine.

Pe de alta parte, nu sunt diferente de material, teoretic, intre zaua de lagatura si cele din lant ? Daca iei un lant de la un producator/lot si zaua de legatura de la alt fabricant, de exemplu,  nu apar uzuri diferite ? intreb. Adica, un lant care e produs/asamblat intr-un flux versus varianta cu zaua de legatura  - SINGULARITATEA - :eek:

... Chucki << merci de apreciere... merg si eu cum pot ... Ca sa inteleaga lumea:  domnilor, sunt tot pe frina, nu ma dau tare, sa fim seriosi. O mai pișc din când în când, dar sportiv, nimica grav. Pe un forestier,  deschis, vi se pare mult 110-120 ??? ca pe drumul ala de l-a postat chucki ? 

Sa traiti. Nu stiu daca e mai bine sau nu dar la modelul asta distributia este pe mijlocul motorului. Drept urmare este imposibil sa bagi lantul intreg fara sa crapi absolut tot motorul. De altfel asa si spune manual: ce de genul ca la scimbatea lantului se taie lantul vechi, se leaga lantul nou si se trage ca sa poti sa-l dai de dupa pinionul de jos iar apoi se nituieste. La mine chiar e distractiv ca ne mai existand ala vechi o sa ma vhinui ca draq sa-l dau de dupa pinionul de pe arbore.

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 11 minute, chucki a spus:

Sa traiti. Nu stiu daca e mai bine sau nu dar la modelul asta distributia este pe mijlocul motorului. Drept urmare este imposibil sa bagi lantul intreg fara sa crapi absolut tot motorul. De altfel asa si spune manual: ce de genul ca la scimbatea lantului se taie lantul vechi, se leaga lantul nou si se trage ca sa poti sa-l dai de dupa pinionul de jos iar apoi se nituieste. La mine chiar e distractiv ca ne mai existand ala vechi o sa ma vhinui ca draq sa-l dau de dupa pinionul de pe arbore.

 

.. pai cum ? sa nu te bucuri sa dai jos bascula, sa te mai uiti si pe la rulmentii aia , care tipa dupa vaselina, sa mai speli cu putintica benzina p-acolo, si gitlejul cu o bericica sau cu-n vinisor, la o poveste cu vecina, alea alea ... ehhhh ? secolul vitezei, rpd rpd rpd .... Eu nu, fara zale de imbinare. Clasic, batrineste si sigur. Cine n-are experienta de lant rupt sau desfacut in mers/curba, nu intelege ( o data e de ajuns ). Poate sunt, dar n-au mai apucat sa zica... :love:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, raducod a spus:

.. pai cum ? sa nu te bucuri sa dai jos bascula, sa te mai uiti si pe la rulmentii aia , care tipa dupa vaselina, sa mai speli cu putintica benzina p-acolo, si gitlejul cu o bericica sau cu-n vinisor, la o poveste cu vecina, alea alea ... ehhhh ? secolul vitezei, rpd rpd rpd .... Eu nu, fara zale de imbinare. Clasic, batrineste si sigur. Cine n-are experienta de lant rupt sau desfacut in mers/curba, nu intelege ( o data e de ajuns ). Poate sunt, dar n-au mai apucat sa zica... :love:

HELOOO!!!! Am ramasa cu canguru in gand? Suntem inca plecati prin cine stie ce colturi de planeta?  DISTRIBUTIE..... Vorbim de distributie.... NU transmisie....D I S T R I B U T I E

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 4 ore, chucki a spus:

HELOOO!!!! Am ramasa cu canguru in gand? Suntem inca plecati prin cine stie ce colturi de planeta?  DISTRIBUTIE..... Vorbim de distributie.... NU transmisie....D I S T R I B U T I E

Aha, distributie zici, sorry, da, pe distributie ar merge nu zic nu. Oricum acolo am pus intotdeauna lant silent.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putina joaca cu un pistol de sablat de la Lidl si nisip de la AdePlast,  jantele de Gilera pentru DR-u'. Pentru prima oara ( si prima mana) nu cred ca  au iesit prea groaznic.

20190226_190642.jpg

20190226_185951.jpg

20190226_185913.jpg

20190226_185823.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Vizitator pinned this topic

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...