florinelu07 Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 (editat) pai nu are garnitura capacul (o-ring) colbutorilor? Acum 38 minute, raducod a spus: ... Salut. Fenomenul uleiului care curge din motoare e SPORT NATIONAL :)) Totusi, daca zici ca ai folosit Reizosil si n-a tinut, ceva nu-i in regula acolo. Ori ai joc intre capac si chiuloasa, interstitiu mai mare de 1mm (ceea ce este enorm), nu pui corect siliconul (nu pregatesti suprafetele si/sau nu astepti destul pina se usuca si-l contaminezi cu ulei)... sau nu stringi corect suruburile capacului. Daca te gindesti sa rectifici capacul, nu uita ca s-ar putea sa trebuiasca se elimini material din mijloc, unde ai cota pentru axul cu came. Acolo e cam cu dichis ... Cert este ca a afla daca capacul este strimb, si unde se afla strimbatura e un pas mare inainte (sticla+lere) Pe de alta parte, capacul, la foarte cald, se poate convinge sa se aseze bine pe chiuloasa. (cam ca manetele de frina/ambreiaj ...) Dupa ce stii ce si cum, alegi rezolvarea. Radu Daca este vorba de cylinder head cover, singura varianta este planare, dar trebuie facuta bine ca iti strica jocul axei cu came. "meseriasii in ale DR-urilor" pun silicon de etansare, apropie fara sa stranga capacul (sa atinga, dar sa nu fie strans... cateva zecimi), lasa asa 20-30 minute si dupa stranga la cuplu. Cica in felul asta nu arunca afara tot siliconul inca de la prima strangere. Mai exista si alte solutii de etansare - ceva gel de la Loctite, care se face ca plasticul casant in mediu anaerob (dupa strangere). Este ceva visiniu translucid cu miros dulceag. Editat Februarie 13, 2019 de florinelu07 duplicare poze Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 nununu, nu cred ca vorbeam de capac culbutori :)) Etansarea cu solutia de la Loctite, ca-i facu' poza, am folosit-o la etansari unde e temp mare si gap peste 1mm, si-si face treaba, si costa ceva ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei... Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 On 12.02.2019 at 15:57, diclofenac said: Lasa o adresa de mail si diseara iti trimit cu we transfer... sasu.andrei@yahoo.com Salutare ,cu riscul de a deveni insistent va rog sa imi dati si mie manualul varianta printabila ( nu cele scanate care se gasesc din belsug pe net) va multumesc anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai c Postat Februarie 13, 2019 Share Postat Februarie 13, 2019 siliconul ala auto negru/rosu rezistent la temperatura este extrem de bun,adera si pe suprafete uleioase etc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
diclofenac Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Acum 7 ore, Andrei... a spus: sasu.andrei@yahoo.com Salutare ,cu riscul de a deveni insistent va rog sa imi dati si mie manualul varianta printabila ( nu cele scanate care se gasesc din belsug pe net) va multumesc anticipat Ai mail... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei... Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Multumesc ( berea,masa si felicitarile cu prima ocazie) 9 hours ago, mihai c said: siliconul ala auto negru/rosu rezistent la temperatura este extrem de bun,adera si pe suprafete uleioase etc Nu adera pe suprafete uleioase cu urme de mizerie , nu stiu cat l-ai folosit si la ce !!! Adera pe aluminiu daca e foarte bine degresat cu nitrodiluant sau acetona si un mic secret furat de la un “meserias” in garnituri se ia un fir textil ceva pt tricotat se trece prin silicon rosu/negru si se aseaza cu rabdare pe marginea unui capac ( ex ambreiaj) se lasa “la macerat “15-45min ( in functie de grosimea firului , ideea firului e utila pt a nu baga prea mult silicon in interiorul motorului unde sigur nu face nimic bun . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Baieti multumesc mult pentru informatii, cert e ca de fiecare data cand am umblat la acel capac care contine culbutori si care vine prins de chiluasa, suprafetele au fost bine curatate si degresate cu diluant, apoi rezosil a fost incercat in toate modurile posibile pus si lasat sa faca putina crusta apoi capacul a fost strans usor pentru a nu se pierde in motor. Totusi recunosc ca ideea cu acel fir pus prin silicon poate fi solutia. Oricum voi incerca in primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 14, 2019 Share Postat Februarie 14, 2019 Acum 21 ore, raducod a spus: nununu, nu cred ca vorbeam de capac culbutori :)) Etansarea cu solutia de la Loctite, ca-i facu' poza, am folosit-o la etansari unde e temp mare si gap peste 1mm, si-si face treaba, si costa ceva ... asta este cel de care spuneam... smecher tare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei... Postat Februarie 15, 2019 Share Postat Februarie 15, 2019 Si cateva specificatii. Loctite 518 Etansant anaerobic pentru suprafete metalice rigide prelucrate - semiflexibil Caracteristici Ideal pentru etansarea flanselor rigide din fonta, otel si aluminiu pe carcase de cutii de viteze, reductoare si motoare. Produsul se intareste numai dupa montarea pieselor, intre suprafetele metalice, in absenta aerului(anaerob) si impiedica scurgerile de fuide. Etanşantul anaerobic intarit umple spatiul dintre piese, asigura contactul pe toata suprafata si rezistă excelent la toate solicitarile mecanice: presiune, greutate, vibraţii, şocuri, cat si la majoritatea fulidelor industriale. Etanseaza instantaneu la presinuni reduse si protejează suprafetele împotriva coroziunii. Certificat ANSI/NSF Standard 61 pentru utilizare in sisteme de apa potabila ce nu depasesc 82° C Date tehnice Culoare: rosu Interval temperatura de lucru: între -50° C si +150° C Rezistenta la demontare: medie Metoda de întarire: anaeroba Pretul si cantitatea ar fi o mica problema , dar cand e vorba de hobby se trece cu vederea.Parerea mea e ca merita folosit doar la cartere unde nu umbli prea des pt restul capacelor e suficient siliconul auto in lipsa unor garnituri bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 17, 2019 Share Postat Februarie 17, 2019 eh, daca e vorba de capacul ala complicat .... atunci da o fuga la un magazin inde poti cumpara Oringuri, de obicei acolo unde se repara hidraulice, si abuzeaza de amabilitatea vinzatorului si cauta un orig sa te satisfaca (2-3 lei buc). Poti sa-l lipesti cu silicon pe capac, ca sa stea in forma santului. Asta daca nu te induri sa cumperi garniturile originale ...la RomiMoto 30 lei de exemplu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei... Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 Salutare , cum au iesit mustele la soare am dat o tura pe la tara sa vad cum a hibernat Dr-ul si sa ii fac un prim deviz de comanda la urgenta : - janta spate - cauciuc spate - camera spate - lant transmisie - ulei 15w40 - filtru ulei - placute spate Cine a cumparat mai recent lant de unde si ceva preturi mai omenesti ca pe net am gasit preturi de pe la 300 ron in sus si nu cred ca sunt DID sau REGINA , cauciuc tot asa 300 + , ceva si de strada . Deja incep sa ma gandesc daca se mai merita sa merg mai departe cu verificarile : - lant distributie si balansier - tacheti ,axa came ,simeringuri supape - stator alternator Asa la prima strigare se apropie de 1000e ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 Acum 4 ore, Andrei... a spus: Salutare , cum au iesit mustele la soare am dat o tura pe la tara sa vad cum a hibernat Dr-ul si sa ii fac un prim deviz de comanda la urgenta : - janta spate - cauciuc spate - camera spate - lant transmisie - ulei 15w40 - filtru ulei - placute spate Cine a cumparat mai recent lant de unde si ceva preturi mai omenesti ca pe net am gasit preturi de pe la 300 ron in sus si nu cred ca sunt DID sau REGINA , cauciuc tot asa 300 + , ceva si de strada . Deja incep sa ma gandesc daca se mai merita sa merg mai departe cu verificarile : - lant distributie si balansier - tacheti ,axa came ,simeringuri supape - stator alternator Asa la prima strigare se apropie de 1000e ? ...pai le-ai cam lasat sa se adune, zic.... Daca ar fi dupa mine, le-as prioritiza .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 Acum 27 minute, raducod a spus: ...pai le-ai cam lasat sa se adune, zic.... Daca ar fi dupa mine, le-as prioritiza .. Adica dupa sau inainte de Haustralia:). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 Acum 3 minute, chucki a spus: Adica dupa sau inainte de Haustralia:). ..era vb de DRul lui Andrei .... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 Pai da, am inteles.... Dar eu completam la cum ai face dumneata. O parte inainte una dupa, asta daca nu mai gasim ceba interesant de pus pe mobra,....un ambreiaj hidraulic, niste arcuri progresive. Ufff..... Ma plictisesc si eu in cautare de motoare fara pistoane sparte. Mai ales ca asta ma costa viciul meu de zeci de ani: fumatul. Cu alte cuvinte pentru Andrei: schimba uleiul si filtrul, verifica distributia si balansierii iar pe urma vexi ce mai trebuie sau pentru ce au mai ramas bani. N-aveti un motor de rf cu care nu aveti ce face? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 .. pune-i o baterie si un motor electric la RFu ala .. ...SI NU TE LUA DE PROGRESIVELE MELE , DA ?! Am mai luat un garaj, sa pot lucra in liniste la ele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 20, 2019 Share Postat Februarie 20, 2019 Acum 4 minute, raducod a spus: .. pune-i o baterie si un motor electric la RFu ala .. ...SI NU TE LUA DE PROGRESIVELE MELE , DA ?! Am mai luat un garaj, sa pot lucra in liniste la ele... Hehe.... Daca nu era asa incurcatura cu rar-ul sa sti ca era o combinatie sa o fac electrica. Mda.... Garajul, arcuri, ambreiaje..... Aaaa, stai ca am uitat ca si eu trebuie sa fac fata la rf..... Nu s-or potrivi arcurile alea dacs le taiem in 2? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei... Postat Februarie 21, 2019 Share Postat Februarie 21, 2019 Cand am luat DR anul trecut mai exact inainte cu o zi sa inceapa zapada era roata spate pierdea presiune da am zis ca nu e panica , dar acum cu ea jos treaba sta urat e lovit cercul trebuie roluit ,spitele mai toate sunt slabe si au joc trebuie centrata (si asta e munca de chinez batran ) la iarna sa stau de ea doar rulmentii par schimbati .Motorul dupa hibernare pare ca si-a intins lanturile singur sau a intrat pe modul silent, a primit spray de pornire 2-3 fasuri si a luat-o fara soc care s-a blocat sau e cablul inghetat , ulei are peste max si e curat asa era cand am luat-o si a fost cam singurul lucru la care m-am uitat bine . Se potriveste vreo roata pe spate de la alt model ceva de aliaj sa mearga fara camera ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 21, 2019 Share Postat Februarie 21, 2019 nu cred.... cel putin nu de aliaj. Si oricum ce faci cu aliajul pe off, chiar si soft. cel mai simplu si ieftin o roata spate sh, camera hd si asta e. In functie de noroc poti sa faci o pana la 5 ani sau 5 intr-o saptamana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 21, 2019 Share Postat Februarie 21, 2019 pana la urma ai luat RFul, sau doar esti in tatonari? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 21, 2019 Share Postat Februarie 21, 2019 @Andrei Iaca, luai eu lanț transmisie cu 285 lei. (DID.520VX2/G&B.108) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 21, 2019 Share Postat Februarie 21, 2019 Acum 1 oră, apriliacluj a spus: pana la urma ai luat RFul, sau doar esti in tatonari? Luat si desfacut deja. Dezastru mare acolo.... Acum 1 oră, Muretto Grundieg a spus: @Andrei Iaca, luai eu lanț transmisie cu 285 lei. (DID.520VX2/G&B.108) Sa traiti! o presa de lant avem cumva? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Andrei... Postat Februarie 21, 2019 Share Postat Februarie 21, 2019 1 hour ago, Muretto Grundieg said: @Andrei Iaca, luai eu lanț transmisie cu 285 lei. (DID.520VX2/G&B.108) De unde? in privat daca se considera reclama. @chucki pana la off cu Dr-ul mai am destul trebuie brigada serioasa sa merg cu tancul in padure , mie mi se pare grea si am 1,91 si 115kg abia o ridic de jos pe drept in padure sau mai bine zis la ture in 2-3-4 insi cu cross-uri nu cred ca rezista cu racirea care o are pt inceput o sa merg cu baietii cu 4x4 in fata lor imi plac muntii dar trebuie timp km si multa benzina arsa sa bag Dr-ul pe poteci , putina neatentie si stai mult pe tusa fierul se indreapta/inlocuieste oasele mai greu Rotile de aliaj sunt daca nu mai rezistente ca cele cu spite cel putin la fel ca sa nu zic mai mult Ma gandeam la ceva pe 18 de “vitezana” care are lejer inca 100kg peste Dr si suspensie rigida Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat Februarie 21, 2019 Share Postat Februarie 21, 2019 Acum 5 minute, Andrei... a spus: De unde? in privat daca se considera reclama. @chucki pana la off cu Dr-ul mai am destul trebuie brigada serioasa sa merg cu tancul in padure , mie mi se pare grea si am 1,91 si 115kg abia o ridic de jos pe drept in padure sau mai bine zis la ture in 2-3-4 insi cu cross-uri nu cred ca rezista cu racirea care o are pt inceput o sa merg cu baietii cu 4x4 in fata lor imi plac muntii dar trebuie timp km si multa benzina arsa sa bag Dr-ul pe poteci , putina neatentie si stai mult pe tusa fierul se indreapta/inlocuieste oasele mai greu Rotile de aliaj sunt daca nu mai rezistente ca cele cu spite cel putin la fel ca sa nu zic mai mult Ma gandeam la ceva pe 18 de “vitezana” care are lejer inca 100kg peste Dr si suspensie rigida Ai sa fi surprins cate poate dr-ul. E foarte adevarat ca nu poti baga ca un "cros". nu stiu daca mai am ceva filmultete din plimbarea de acum 2 ani. Iar 650 -ul este usor mai mic si mai docil decat big-ul. Cu toate astea sa-l vezi pe el directore dom Radu ce alearga bestia..... ca doar d-aia ii trebe progresive. Iar tu cred ca est cel mai mare (no ofence). Pana acum eram eu (185 cm 105 kg) si sincer nu mi se pare asa greu de ridicat. Cat despre oase, sanse mai mici in off decat in trafic. Deci.... Janta de aliaj este rezistent dar casanta. In continoare consider ca nu ai ce cauta cu ea nici pe poteci, nici pe forestiere. Pur si simplu cedeaza la socuri. Ceva de genul asta am patit cu portbagajul spate care la big este tot aliaj (cred ca zamac dar nu sunt sigur). La aterizarea de peste un sant s-a rupt doar din soc, fara sa fie lovit s-au altceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 22, 2019 Share Postat Februarie 22, 2019 @chuckiSă trăiți și dv ! N-avem presă de lanț, eu sunt mai comod și folosesc sistemul cu siguranță. Nu m-a trădat niciodată. Am mai auzit povești diverse dar dacă mie nu mi s-a întâmplat, ce să zic ? Că nu e bun ? Dacă aveți voi povești, turnați-le aici, să facem de râs zaua de legătură și siguranță! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.