mobiletron Postat August 22, 2020 Share Postat August 22, 2020 9 hours ago, irinel2006 said: e bun si asta... apropo de primar si secundar pe masurare...cica ar fi o valoare... Asa este, faceam confuzie cu bobinele duble, la acelea primarul cu secundarul nu se intalnesc. La bobina simpla un capat al secundarului este legat la plusul bobinei din ce vad in schita de mai jos: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 Astazi ma uit la ea. Din pacate pana saptamana viitoare nu am ce-i face. Imi astept piesele de la colegu. O sa fac proba pe o baterie pe fiecare bobina in parte apoi trebuie sa vad daca minusul din mufa care alimenteaza bobina e tot una cu masa de pe moto. Trebuie sa vad exact plusul din mufa aia. Ultima data cand am masurat cu contactul pus aveam 0.33v. A mea e cu pornire la pedala si e cam greu sa verific altfel, poate doar cu un aparat analogic legat in mufa si apoi sa ii tot trag pedale ca sa vad polaritatea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 (editat) Așa cum ziceam, noul look, negru mat al lui mighty DR se cerea testat. Motiv pentru care mi-am luat ucenicul și am plecat să testăm două Trans-uri, Transluncani și Transsemenic. Despre primul numai bine, urcări și coborâri de 18, 20 și 23 %, curbe, drum lat de 2,5 metri, problema e că e prea scurt. În fine, au ieșit pe ceas mai mult de 1500 km, cu întoarcere pe la Dunăre în căldura și viermuiala Capitalei. Testul a ieșit bine, nimeni n-a observat culoarea schimbarea de culoare așa că o să trec din nou la alb, venind de la albastru. Niște poze, just for fun, pentru că tot zicea un nene că ne e frică să ieșim până la piața Victoriei și suntem invidioși și răi pe alții care ies. Editat August 23, 2020 de Muretto Grundieg Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pop Mihai Lucian Postat August 23, 2020 Share Postat August 23, 2020 (editat) La 21.08.2020 la 18:23, irinel2006 a spus: dkw...zi-mi te rog daca mai ai bobina de inductie de la dr 650rs si daca e in stare buna de functionare, un nr de telefon in privat pls sa sun. Azi meseriasa mea a murit subit la o tura departe de casa . Scanteie bujii canci, am pus-o pe platforma si am adus-o. Sau suna-ma pe 0748.499501 Eu am pus releu regulator de majesty pe freewind, cred ca motorul e identic cu cel de dr. Merge fara probleme asa ca vezi ce se potriveste de pe alt model si poate rezolvi mainrepede Editat August 23, 2020 de Pop Mihai Lucian Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 24, 2020 Share Postat August 24, 2020 M-am uitat si eu dupa mai multe modele, insa acum imi astept piesele linistit. Sper sa scap doar cu bobinele si sa nu am alta problema. Oricum vreau sa o trec pe 2 bobine ca sa nu mai patesc ce am patit. Sper sa nu am probleme cu centralina daca pun 2 bobine. Unii imi ziceau ca e posibil sa nu imi dea scanteie, altii ca nu are treaba. Oricum am inima cat un purice si tot sper sa o pot rezolva doar cu bobinele. Ieri a plouat de a rupt, prin urmare am continuat in casa unele verificari. Am gasit una din fise la masuratoare ca avand 133kohm de la ngk, iar cealalta doar 10kohm. E clar ca era dusa fisa aia. Am crapat-o si am gasit rugina in interiorul ei. Acum am reusit sa pregatesc o bobina complet. Am in primar 1ohm, iar in secundar 15kohm, cu tot cu fisa montata. 4.2kohm am fara fisa montata, 15kohm cu ea montata. Deci valorile par sa fie bune, urmeaza sa incerc sa o pornesc pe o bujie sa vad daca problema e doar de acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 update 31.08.2020 La mai multe cautari pe net am luat decizia de a renunta si la pipa asta de 10kohm. Am cumparat pipe de 5kohm NGK : una dreapta, alta cu cot. Din pacate vineri la proba cu noile bobine, motorul nu a pornit, desi ambele bobine sunt in perfecta stare de functionare. Am reusit vineri seara dupa munca, sa ies cu aparatul de masura si sa incep in baza manualului sa verific bobina de putere, senzorul. Rezultatele sunt urmatoare : senzor perfect- se incadreaza in marjele date in manual, din pacate pe bobina de putere nu mai am continuitate, pare a fi intrerupta intre capete. La masuratoarea dintre capatul bobinei care face contact cu masa totul e ok, are continuitate. In seara asta o sa dau jos capacul de la magnetou, sa inspectez firele, bobina, cine stie, poate scap usor, un fir dezlipit sau taiat. Daca nu, bobinarea ma asteapta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 Sunt tare curios daca reusesti sa bobinezi statorul. Pana acum am auzit doar chestii nasoale cum ca nu ar tine. pana acum am schimbat 2 statoare (nici unul nu a fost nou). Asa ca asa avea si eu materie prima daca gasesti sa le bobinezi si rezultatul e bun. Problema nu ar fi bobinajul in sine cat lacul izolant.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 1 oră în urmă, chucki a spus: bobinezi statorul Vezi la VStromiști, parcă bozoro avea o soluție pt statoarele lor, poate te poate ajuta/îndruma. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 Sa dau mai intai in seara asta capacul ala jos si sa vad real defectul. Ca si lac, cred ca ala pe baza de rasina care sa nu interactioneze cu uleiul, ar fi bun. Sper sa nu ajung pana acolo si sa gasesc un fir taiat, dezlipit. Multumesc pentru sfaturi, va tin la curent cu evolutia depanarii. Mi-am amintit acum ca aveam o poza din 2011 cand am reconditionat motorul si am gasit-o. Asta e statorul meu, iar bobina de putere cred ca e aia singura de dimensiune mai mare infasurata in banda aia.... si verso Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chucki Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 Nu cred ca ai sa gasesti fir rupt... nu are de la ce. Poate doar in zona de iesire din motor daca s-a dus cauciucul ala sa se fi frecat de carcasa motorului. Ca lac iti trebuie ceva izolant, sanu fie afectat de ulei si cel mai important sa reziste la temperaturi mari. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 (editat) M-am uitat dupa preturi....deci mai ieftin de 600ron nu am gasit statorul si ala e second. Deci, imi iau naveta de bere si pot sa incep sa numar numarul de spire ....Prevad deja. Singura varianta, precum ai spus si tu, sa gasesc firul intrerupt la iesirea din motor, pentru ca vazand poza cu verso, slabe sanse sa se desprinda de acolo.... Editat August 31, 2020 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 (editat) Salut, Eu am stator rebobinat la o firma care se ocupa cu reparat motoare electrice, tine de ceva vreme.... Pentru siguranta, am mai achizitionat un stator vechi pe care l-am mai tras in lac dupa curatare, sa fie acolo ... prietenii stiu de ce ORICUM, unul nou, nu OEM, e altceva ! Editat August 31, 2020 de raducod Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 31, 2020 Share Postat August 31, 2020 (editat) Deci practic exista doar o bobina de reconditionat, cea de putere. Restul bobinelor se ocupa de generarea curentului pentru incarcare. Intre bobina de putere si bobinele de incarcare, nu exista conexiune. Fiecare e cu mama ei. Sunt perfect de acord cu Radu, punem nou si nu oem, insa vorbim de niste sume, care acum la inceput de an scolar, sunt putin mai greu de scos de la ciorap. Marea majoritate ar pune si second, ( m-as numara si eu printre ei) , daca pretul nu ar fi asa de piperat. Radu, ai folosit cumva lac special pentru bobinare Ac43 ? In cazul in care ajung pana aici, o sa masor grosimea firului, stau o zi si numar spirele de pe fiecare rand si cate randuri sunt si asta e. Mor de nerabdare sa ajung acasa, insa mai am vreo 3 ore pana atunci.... Apropo de bobinat, prin liceu eram innebunit dupa reconditionare difuzoare audio, asa ca am refacut de la 0 unele bobine, conuri...etc. In dupa amiaza asta am dat jos capacul. Dezastru, se pare ca s-a slabit acel surub ce tine protectia aia de metal, sub ea un fir galben rupt, iar ambele fire de pe bobina de putere au fost afectate. Unul a fost sectionat, celalalt rupt in mai multe locuri. Am luat piesa in balcon ai am refacut toate lipiturile, protectiile, am inlocuit firele. Sper sa fie totul de aici, maine dupa amiaza ma dau la montat. Editat August 31, 2020 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Septembrie 10, 2020 Share Postat Septembrie 10, 2020 Saptamana asta m-am putut bucura de motor, am reusit, sa o pornesc. Am mers zilnic cu ea la munca, nu imi vine sa cred ca am scapat asa de ieftin. Batranica mea (30 de ani) a refuzat sa parcheze pe dreapta si inca ii place pe drumurile Romaniei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vladmariandr Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 Salutare tuturor. Am o intrebaretehnica si sunt curios daca cineva a facut aceasta modificare. Vreau sa pun pe un DR 650 RSE o furca de SE. Stiti daca se potriveste de la un model la altul? Nu gasesc nicaieri detalii despre grosimea axului ce se prinde de cadru si nici detalii despre potrivirea etrierului. Multumesc anticipat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 Salut confrati. Daca cnv din voi are nevoie de un cric central in stare impecabila....dati un semn. fost pe un 800 big. Anuntul este postat la sectiunea " piese de shimb ,.! Drumuri bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 @vladmariandr Nici n-o să găsești detalii de genul ăsta pentru că nici fabricantul și nici service-urile nu fac așa ceva, cel mai simplu e să încerci dacă ai piesele. Am așa o bănuială de 99 % că se potrivesc dar nu bag mâna în foc. Oricum, dacă ești hotărât și ai aptitudini mecanice (sau bani) orice se poate rezolva. @kreptor Dacă ar fi mers la mine îl luam fără să clipesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kreptor Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 Stiu man....stim toti cat costa unu nou..i sa poate are cnv nevoie la un pret d chilipir. Respect! Asa arata pe dr 800 .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 Acum 8 ore, vladmariandr a spus: Salutare tuturor. Am o intrebaretehnica si sunt curios daca cineva a facut aceasta modificare. Vreau sa pun pe un DR 650 RSE o furca de SE. Stiti daca se potriveste de la un model la altul? Nu gasesc nicaieri detalii despre grosimea axului ce se prinde de cadru si nici detalii despre potrivirea etrierului. Multumesc anticipat. Gasesti la Allballs pe site. E un tabel cu compatibilotati, dar sunt doar dpdv a diametrelor, int/ext. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 5, 2020 Share Postat Octombrie 5, 2020 9 hours ago, vladmariandr said: Salutare tuturor. Am o intrebaretehnica si sunt curios daca cineva a facut aceasta modificare. Vreau sa pun pe un DR 650 RSE o furca de SE. Stiti daca se potriveste de la un model la altul? Nu gasesc nicaieri detalii despre grosimea axului ce se prinde de cadru si nici detalii despre potrivirea etrierului. Multumesc anticipat. In afara de diametrul tuburilor, nimic nu se potriveste. ai nevoie de tuburi, jambe (pahare) etrier si disc de frana. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 La 05.10.2020 la 23:29, DKW a spus: In afara de diametrul tuburilor, nimic nu se potriveste. ai nevoie de tuburi, jambe (pahare) etrier si disc de frana. La 05.10.2020 la 22:28, raducod a spus: Gasesti la Allballs pe site. E un tabel cu compatibilotati, dar sunt doar dpdv a diametrelor, int/ext. https://www.allballsracing.com/22-1004.html Acolo zice compatibiltati pentru acest kit, in care scrie ca potriveste printre alte zeci de juguri, la DR650RS (Euro) 90-96, DR650SE 92-95. As zice ca daca potrivesc rulmentii, mai ramine de verificat distanta intre ei si esti BINE. Inclin sa cred ca nu au facut modificari la cadru la acea distanta intre cele doua versiuni ! In rest, cum zice DKW daca zice ca stie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
john17 Postat Octombrie 7, 2020 Share Postat Octombrie 7, 2020 Chill, că am mai găsit după cataloage kit-uri din care 1 rulment s-a potrivit și celălalt nu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 8, 2020 Share Postat Octombrie 8, 2020 On 07.10.2020 at 12:20, raducod said: https://www.allballsracing.com/22-1004.html Acolo zice compatibiltati pentru acest kit, in care scrie ca potriveste printre alte zeci de juguri, la DR650RS (Euro) 90-96, DR650SE 92-95. As zice ca daca potrivesc rulmentii, mai ramine de verificat distanta intre ei si esti BINE. Inclin sa cred ca nu au facut modificari la cadru la acea distanta intre cele doua versiuni ! In rest, cum zice DKW daca zice ca stie Doar jugurile sunt la fel, am vrut sa pun roata fata de RS pe SE, a dat cu virgula. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Octombrie 9, 2020 Share Postat Octombrie 9, 2020 Acum 15 ore, DKW a spus: Doar jugurile sunt la fel, am vrut sa pun roata fata de RS pe SE, a dat cu virgula. Pai n-am inteles eu probabil. Nu se vrea sa puna o furca completa? Acolo doar prinderea jugului are d-a face, sau? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Octombrie 9, 2020 Share Postat Octombrie 9, 2020 4 hours ago, raducod said: Pai n-am inteles eu probabil. Nu se vrea sa puna o furca completa? Acolo doar prinderea jugului are d-a face, sau? Cred că vroia varianta mai low cost. Ideal e sa schimbi toată furca, nu sunt sigur de rulmenții de jug, dar am impresia că sunt la fel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.