Sari la conținut

Suzuki DR 600/650/ Big 750/800


Postări Recomandate

La 10.01.2023 la 9:04, florinelu07 a spus:

 

As da la o imprimare 3d unul.

deci codul de piese este acelasi la 650RSE si 350 --> 

 

54600-14D00-000

BOX ASSY,SPEEDOMETER GEAR

 

modelul 3d se afla pe link-ul: https://www.thingiverse.com/thing:4880487

 

 

Salutare,

 

Mai devreme am terminat de montat noul cablu de kilometraj și mentenanța la melc și aș avea o observație.

 

Șnecul are același joc axial(cred că este util pentru introducerea melcului),in schimb,melcul meu nu are joc cum avea melcul printat ( 2:24 - 2:27 ) din videoul de mai sus al lui restoration valve.

Melcul este fix pe bucsa metalică.

 

 

Nu am reușit să scot garnitura/Simeringul de la snec, am incercat cu Niște cârlige pentru o-ringuri  sau să împing șnecul de jos în sus cu o șurubelniță dreapta, nu am insistat foarte tare pentru că mi-era sa nu intep garnitura sau să crape carcasa.

 

@florinelu07 ar fi ideal sa masori diametrul exterior(nu mi-a trecut prin cap să îl masor și să îl compari cu cel din solidworks) al bucsei și să printezi melcul exact pe diametrul acela

 

O seara buna !

 

IMG_20230114_161937.jpg

IMG_20230114_161944.jpg

Salut ! Pentru colegii din București sau apropiere, dacă aveți nevoie de tapițer, am găsit un atelier mișto,nu pun numele să nu fac reclamă.

Cine are nevoie să îmi dea un mesaj.

 

IMG_20230117_110835.jpg

IMG_20230117_110830.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Vizitator changed the title to Suzuki DR 600/650/ Big 750/800
  • Răspunsuri 5,6k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...

salut ! 

 

A cochetat careva dintre voi cu schimbarea jiclerelor la DR-uri ? Ce dimensiune ale jiclerelor aveti pe DR ?  ma intereseaza in mod special pentru DR 650.

La mine Main jet  este 137.5 si pilot jet 47.5, celalalta varianta pentruPilot jet fiind de 52.5. ( pentru DR 650 R '93 )

 

Am citit tot Thred-ul cap/coada si nu imi aduc aminte sa fi vazut o discutie despre schimbat jiclere, doar despre surubul de amestec intre colegul RAducod si alt coleg ( nu imi vine in minte numele )

 

Ca sa  nu o dau cotita, vreau sa fac DR-ul  mai puternic si ma gandesc la schimbarea jiclerelor si la modificarea airbox-ului  

 

Pareri ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, ulei_moto said:

modificarea airbox-ului  

Lasa-l cum l-a facut fabrica, nu castigi mare branza modificandu-l. Un carburator reglat corect (cu sau fara rejetare), filtru de aer intretinut si o evacuare mai putin restrictiva pot aduce aceleasi beneficii. Eventual schimbi si kitul de lant cu -1 la pinion si +1 sau 2 la foaie daca vrei sa-l rupi pe coclau.

Personal nu am simtit nevoia de mai multa putere la DR-ul meu, se descurca onorabil asa cum este acum, si asta o spun din perspectiva unuia care mege cu mai multe motoare de capacitati, puteri si greutati diferite.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

5 hours ago, ulei_moto said:

A cochetat careva dintre voi cu schimbarea jiclerelor la DR-uri ?

Salut. 

 

Eu am un DR650 SE din 1996. Eu am luat kitul asta: https://procycle.us/product/85 si vine cu instructiuni de montaj in functie de tipul de evacuare pe care il ai. Am luat direct kitul asta pentru ca atunci cand am cumparat motocicleta, carburatorul era dereglat prin combinatii dubioase de modificari, si nestiind suficient de bine carburatoarele am preferat sa iau un kit complet si sa stiu ca sunt toate jicloarele din acelasi film: in plus, vine cu surub prelungit de reglaj al amestecului (nu mai ai nevoie de surubelnita) si cu suruburi hexagonale in loc de de-alea in cruce pentru capacele carburatorului. Iar faptul ca vine cu instructiuni a contat iar foarte mult.

Aditional, am pus o evacuare LeoVince pe care o folosesc tot timpul cu dbkiller-ul montat.

A fost necesar sa renunt la snorkelul de la airbox si sa il decupez. Asta inseamna ca trebuie sa spal mai des filtrul, dar sunt ok cu asta. 

Nu mai stiu exact ce dimensiuni sunt jicloarele montate acum: ori cel de 145 ori cel de 150. ar trebui sa ajung la garaj sa vad care sunt nemontate si sa ma prind care e ala din carburator.

completare: DR650 SE-ul vine cu Mikuni BST 40

Editat de bursyllac
completare
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

On 2/24/2023 at 5:04 PM, bursyllac said:

A fost necesar sa renunt la snorkelul de la airbox si sa il decupez. 

Ce beneficiu aduce modificarea asta? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Păi degeaba ai evacuarea mai mare dacă îi lași polipi în nas. La americani am văzut că operația se numește "uncorked". Adică faci loc aerului pe tot traseul, destupi tot ce ar putea înfrâna fluxul de aer. Chiar și un filtru mai permisiv cu dezavantajele cunoscute. Ca să îți dau un exemplu, nu poți strănuta sănătos dacă ai ținut mâna la nas ca să nu tragi aer mult. 

La faza cu jicloarele e de finețe treaba. Nu există două mobre la fel, la care să fie fix aceleași reglaje sau chiar aceeași dimensiune de jiclor. Bașca, aceeași mobră, merge altfel vara când e cald și aerul uscat și altfel iarna când e mai frig și umed. Nu mai zic de diferența de altitudine. Mulți umblă cu alt set de jicloare când urcă peste 2000 de metri altitudine. Deci, trebuie să îți iei set de jicloare și să stai să faci reglaje și teste. Ideal ar fi să ai un senzor care îți afișează în timp real procentul de amestec stoichiometric. Degeaba îi pui jicloare cu găuri mari. Nu va face decât să toarne benzină inutil pe gâtul carburatorului, multă va ieși nearsă. Nici să meargă cu amestec sărac nu e bine, pentru că motorul se va încinge peste normal, mai ales că e și răcit cu aer. Că-ți consumă 3 litri la sută e doar o bucurie de moment. 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri ! 

 

Intre timp am curatat carburatorul foarte bine si astept sa vina surubul de amestec aftermarket sa nu ma chinuiesc cu surubelnita, apoi il voi porni.

Vara trecuta, motorul pornea la a3-a pedala, dar pana nu se incalzea bine bine, minim 5 minute , nu puteam sa fac nimic cu el, daca opream socul murea,  daca il ambalam(putin, nu in limitare) cu socul tras, tind sa zic ca mergea  "sarac" pentru ca faceam acel sunet despre care vorbesc toti americanii " boog " si tragea sa moara.

 

O saptamana usoara ! 

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 10 ore, DKW a spus:

Mno, eu vreau doar sa-l fac mai nervos in ture joase, ma gandesc la un carburator cu pompa de spritz. Ce s-ar potrivi oare?

 

 " The Mikuni TM40 Pumper Carburetor used for Harley Davidson bikes is more or less a bolt on upgrade.  You can tweak the stock throttle cables to work and the carburetor mates up with both pre and post 1996 DR650s - although it is pretty tight on the pre 1996 DR650s.  This drastically improves responsiveness and makes kick starts much much easier.  It will take a sluggish bike and allow it to lift the front wheel without feathering the clutch. "   https://dr650.zenseeker.net/Carburetor.htm

 

HS40 (TM40)Tuning Manual, Exploded View and Parts List

Hessler's Mikuni flat slide carburetor with accelerator pump - Germany

Procycle's Mikuni TM40 Pumper Carburetor kit

Thumpertalk - Mikuni TM40 Pumper Carburetor kit from procycle.com

https://www.dr-big-shop.de/4145_MotorTuning_712.html - 400 iepuroi la dl. Hessler 

Editat de ulei_moto
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Interesant.

Pentru inceput o sa ma joc cu niste carburatoare de Gilera XRT600, a vad daca merita deranjul. Bine, pasul asta o sa-l fac dupa ce o sa termin restul de activitati propuse pentru DR-u si amanate la nesfarsit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut, daca vreti suruburi de amestec custom, ziceti si va fac eu ce customizare vreti pe el ! va costa transport la/de la Cluj si bani de-o bere doua. Unul din cele facute >> ..

IMG_20190702_183520.jpg

IMG_20190617_205054.jpg

IMG_20190617_204847.jpg

Acum 10 ore, ulei_moto a spus:

 

 " The Mikuni TM40 Pumper Carburetor used for Harley Davidson bikes is more or less a bolt on upgrade.  You can tweak the stock throttle cables to work and the carburetor mates up with both pre and post 1996 DR650s - although it is pretty tight on the pre 1996 DR650s.  This drastically improves responsiveness and makes kick starts much much easier.  It will take a sluggish bike and allow it to lift the front wheel without feathering the clutch. "   https://dr650.zenseeker.net/Carburetor.htm

 

HS40 (TM40)Tuning Manual, Exploded View and Parts List

Hessler's Mikuni flat slide carburetor with accelerator pump - Germany

Procycle's Mikuni TM40 Pumper Carburetor kit

Thumpertalk - Mikuni TM40 Pumper Carburetor kit from procycle.com

https://www.dr-big-shop.de/4145_MotorTuning_712.html - 400 iepuroi la dl. Hessler 

Salut, orice fltaside pui in loc de original iti va aduce satisfactie ! Oricum, suprem in carburatie/scos din motor ce se poate, tot injectia ramine, cu bune si rele.

La 27.02.2023 la 11:35, ulei_moto a spus:

Multumesc pentru raspunsuri ! 

 

Intre timp am curatat carburatorul foarte bine si astept sa vina surubul de amestec aftermarket sa nu ma chinuiesc cu surubelnita, apoi il voi porni.

Vara trecuta, motorul pornea la a3-a pedala, dar pana nu se incalzea bine bine, minim 5 minute , nu puteam sa fac nimic cu el, daca opream socul murea,  daca il ambalam(putin, nu in limitare) cu socul tras, tind sa zic ca mergea  "sarac" pentru ca faceam acel sunet despre care vorbesc toti americanii " boog " si tragea sa moara.

 

O saptamana usoara ! 

 

Salut, curatat are sens daca are schimbate toate Oringurile si uzura e in limite. Altfel, bani de oringuri, reglat si km .. :D

Din fericire, vremea cind ne scobeam sub unghii dupa o piesa, ca nu se gasea sau era de-o scumpete strigatoare a trecut. Parca mai poti face o cumparatura care sa te incalzeasca la suflet ... 400 de euro pe un carb nou nu-i capatul lumii..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

3 hours ago, raducod said:

Oricum, suprem in carburatie/scos din motor ce se poate, tot injectia ramine, cu bune si rele.

Doar daca faci harta de injectie pentru fiecare treapta de viteza cat si pentru relanti, vezi bavarezele si austriecele din ultimii ani.

3 hours ago, raducod said:

salut, daca vreti suruburi de amestec custom, ziceti si va fac eu ce customizare vreti pe el ! va costa transport la/de la Cluj si bani de-o bere doua. Unul din cele facute >> ..

IMG_20190617_205054.jpg

Adica sa-mi stric toata placerea de a ma chinui? 😂

Oricum, e de apreciat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 13 ore, Muretto Grundieg a spus:

Ce bine arată, să nu care cumva să-l arunci! Când te plictisești de el, fă o strigare pe-aici, o să-i găsim noi un stăpân :)

 

https://www.frankmxparts.com/Mikuni-TM40-flatslide-racing-carburetor-Suzuki-DR-650-DR650

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

2 hours ago, vis-a-vis said:

Si eu eram tentat sa pun carburator flatslide pe DR-ul meu, dupa care mi-am dat seama ca motorul imi place destul de mult, suspensia e aia care ma enerveaza. Si asta dupa upgrade de la Full Force Racing Components.

Pentru mods m-am ghidat dupa nenea care face video-urile pe canalul de youtube Cross Training Enduro:
 


si aici mai sunt niste chestii misto:
 


Din pacate, toate astea de mai sus se aplica pentru DR 650 SE 1996+

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 months later...

O să deschizi tu alt capitol. Eu m-am dus ieri la sediul cel nou al celor de la Indian și Royal Enfield.

A trecut femeia de serviciu după mine cu mopul și a șters balele lăsate de mine.

Mi-a făcut cu ochiul Royalul ăla Himalaian. Doi ani garanție. Ziceau băieții că au vândut 22 de bucăți într-o lună (Indian + Royal). Oare chiar așa bine să meargă?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 30 minute, Muretto Grundieg a spus:

O să deschizi tu alt capitol.

mda...

foarte posibil ca intr-un viitor (mai indepartat) sa-mi iau alt caferacer/bobber/scrambler....

momentan un V-Max ma tenteaza..., dar unul in stare buuuuna e vreo 18-20k iepuroi

dar pt alea 2 iesiri de duminica pe an..., hmmmmm....

timpul va da raspuns :)

 

hai, weekend fain colegii!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 1 oră, apriliacluj a spus:

Bye bye, s-a dus...

Am inchis si acest capitol

IMG_20230504_162009046_HDR.jpg

Frumos motor !

L-ai avut la vânzare ?( Adică anunț postat ) sau pur și simplu s-a întâmplat să îl vinzi ?

Ai vreun filmuleț cu el sa îi aud evacuarea ?

Mulțumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...