DKW Postat Februarie 1, 2023 Share Postat Februarie 1, 2023 Domnilor, daca auziti cumva de un cadru de 650 RSE, cu actele la zi si pret decent, dati de stire. Danke! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Februarie 24, 2023 Share Postat Februarie 24, 2023 salut ! A cochetat careva dintre voi cu schimbarea jiclerelor la DR-uri ? Ce dimensiune ale jiclerelor aveti pe DR ? ma intereseaza in mod special pentru DR 650. La mine Main jet este 137.5 si pilot jet 47.5, celalalta varianta pentruPilot jet fiind de 52.5. ( pentru DR 650 R '93 ) Am citit tot Thred-ul cap/coada si nu imi aduc aminte sa fi vazut o discutie despre schimbat jiclere, doar despre surubul de amestec intre colegul RAducod si alt coleg ( nu imi vine in minte numele ) Ca sa nu o dau cotita, vreau sa fac DR-ul mai puternic si ma gandesc la schimbarea jiclerelor si la modificarea airbox-ului Pareri ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Februarie 24, 2023 Share Postat Februarie 24, 2023 2 hours ago, ulei_moto said: modificarea airbox-ului Lasa-l cum l-a facut fabrica, nu castigi mare branza modificandu-l. Un carburator reglat corect (cu sau fara rejetare), filtru de aer intretinut si o evacuare mai putin restrictiva pot aduce aceleasi beneficii. Eventual schimbi si kitul de lant cu -1 la pinion si +1 sau 2 la foaie daca vrei sa-l rupi pe coclau. Personal nu am simtit nevoia de mai multa putere la DR-ul meu, se descurca onorabil asa cum este acum, si asta o spun din perspectiva unuia care mege cu mai multe motoare de capacitati, puteri si greutati diferite. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Februarie 24, 2023 Share Postat Februarie 24, 2023 (editat) 5 hours ago, ulei_moto said: A cochetat careva dintre voi cu schimbarea jiclerelor la DR-uri ? Salut. Eu am un DR650 SE din 1996. Eu am luat kitul asta: https://procycle.us/product/85 si vine cu instructiuni de montaj in functie de tipul de evacuare pe care il ai. Am luat direct kitul asta pentru ca atunci cand am cumparat motocicleta, carburatorul era dereglat prin combinatii dubioase de modificari, si nestiind suficient de bine carburatoarele am preferat sa iau un kit complet si sa stiu ca sunt toate jicloarele din acelasi film: in plus, vine cu surub prelungit de reglaj al amestecului (nu mai ai nevoie de surubelnita) si cu suruburi hexagonale in loc de de-alea in cruce pentru capacele carburatorului. Iar faptul ca vine cu instructiuni a contat iar foarte mult. Aditional, am pus o evacuare LeoVince pe care o folosesc tot timpul cu dbkiller-ul montat. A fost necesar sa renunt la snorkelul de la airbox si sa il decupez. Asta inseamna ca trebuie sa spal mai des filtrul, dar sunt ok cu asta. Nu mai stiu exact ce dimensiuni sunt jicloarele montate acum: ori cel de 145 ori cel de 150. ar trebui sa ajung la garaj sa vad care sunt nemontate si sa ma prind care e ala din carburator. completare: DR650 SE-ul vine cu Mikuni BST 40 Editat Februarie 24, 2023 de bursyllac completare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Februarie 25, 2023 Share Postat Februarie 25, 2023 On 2/24/2023 at 5:04 PM, bursyllac said: A fost necesar sa renunt la snorkelul de la airbox si sa il decupez. Ce beneficiu aduce modificarea asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 25, 2023 Share Postat Februarie 25, 2023 Păi degeaba ai evacuarea mai mare dacă îi lași polipi în nas. La americani am văzut că operația se numește "uncorked". Adică faci loc aerului pe tot traseul, destupi tot ce ar putea înfrâna fluxul de aer. Chiar și un filtru mai permisiv cu dezavantajele cunoscute. Ca să îți dau un exemplu, nu poți strănuta sănătos dacă ai ținut mâna la nas ca să nu tragi aer mult. La faza cu jicloarele e de finețe treaba. Nu există două mobre la fel, la care să fie fix aceleași reglaje sau chiar aceeași dimensiune de jiclor. Bașca, aceeași mobră, merge altfel vara când e cald și aerul uscat și altfel iarna când e mai frig și umed. Nu mai zic de diferența de altitudine. Mulți umblă cu alt set de jicloare când urcă peste 2000 de metri altitudine. Deci, trebuie să îți iei set de jicloare și să stai să faci reglaje și teste. Ideal ar fi să ai un senzor care îți afișează în timp real procentul de amestec stoichiometric. Degeaba îi pui jicloare cu găuri mari. Nu va face decât să toarne benzină inutil pe gâtul carburatorului, multă va ieși nearsă. Nici să meargă cu amestec sărac nu e bine, pentru că motorul se va încinge peste normal, mai ales că e și răcit cu aer. Că-ți consumă 3 litri la sută e doar o bucurie de moment. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 26, 2023 Share Postat Februarie 26, 2023 Poți să te inspiri și de aici: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Februarie 27, 2023 Share Postat Februarie 27, 2023 Multumesc pentru raspunsuri ! Intre timp am curatat carburatorul foarte bine si astept sa vina surubul de amestec aftermarket sa nu ma chinuiesc cu surubelnita, apoi il voi porni. Vara trecuta, motorul pornea la a3-a pedala, dar pana nu se incalzea bine bine, minim 5 minute , nu puteam sa fac nimic cu el, daca opream socul murea, daca il ambalam(putin, nu in limitare) cu socul tras, tind sa zic ca mergea "sarac" pentru ca faceam acel sunet despre care vorbesc toti americanii " boog " si tragea sa moara. O saptamana usoara ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Februarie 27, 2023 Share Postat Februarie 27, 2023 Mno, eu vreau doar sa-l fac mai nervos in ture joase, ma gandesc la un carburator cu pompa de spritz. Ce s-ar potrivi oare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Februarie 28, 2023 Share Postat Februarie 28, 2023 (editat) Acum 10 ore, DKW a spus: Mno, eu vreau doar sa-l fac mai nervos in ture joase, ma gandesc la un carburator cu pompa de spritz. Ce s-ar potrivi oare? " The Mikuni TM40 Pumper Carburetor used for Harley Davidson bikes is more or less a bolt on upgrade. You can tweak the stock throttle cables to work and the carburetor mates up with both pre and post 1996 DR650s - although it is pretty tight on the pre 1996 DR650s. This drastically improves responsiveness and makes kick starts much much easier. It will take a sluggish bike and allow it to lift the front wheel without feathering the clutch. " https://dr650.zenseeker.net/Carburetor.htm HS40 (TM40)Tuning Manual, Exploded View and Parts List Hessler's Mikuni flat slide carburetor with accelerator pump - Germany Procycle's Mikuni TM40 Pumper Carburetor kit Thumpertalk - Mikuni TM40 Pumper Carburetor kit from procycle.com https://www.dr-big-shop.de/4145_MotorTuning_712.html - 400 iepuroi la dl. Hessler Editat Februarie 28, 2023 de ulei_moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Februarie 28, 2023 Share Postat Februarie 28, 2023 Interesant. Pentru inceput o sa ma joc cu niste carburatoare de Gilera XRT600, a vad daca merita deranjul. Bine, pasul asta o sa-l fac dupa ce o sa termin restul de activitati propuse pentru DR-u si amanate la nesfarsit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Februarie 28, 2023 Share Postat Februarie 28, 2023 Am luat și eu un Mikuni pentru xr650r de la Frank olandezu'. Zace în dulap de ceva ani. Mi-e milă de el, e ca o bijuterie acum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Februarie 28, 2023 Share Postat Februarie 28, 2023 Ce bine arată, să nu care cumva să-l arunci! Când te plictisești de el, fă o strigare pe-aici, o să-i găsim noi un stăpân Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
raducod Postat Februarie 28, 2023 Share Postat Februarie 28, 2023 salut, daca vreti suruburi de amestec custom, ziceti si va fac eu ce customizare vreti pe el ! va costa transport la/de la Cluj si bani de-o bere doua. Unul din cele facute >> .. Acum 10 ore, ulei_moto a spus: " The Mikuni TM40 Pumper Carburetor used for Harley Davidson bikes is more or less a bolt on upgrade. You can tweak the stock throttle cables to work and the carburetor mates up with both pre and post 1996 DR650s - although it is pretty tight on the pre 1996 DR650s. This drastically improves responsiveness and makes kick starts much much easier. It will take a sluggish bike and allow it to lift the front wheel without feathering the clutch. " https://dr650.zenseeker.net/Carburetor.htm HS40 (TM40)Tuning Manual, Exploded View and Parts List Hessler's Mikuni flat slide carburetor with accelerator pump - Germany Procycle's Mikuni TM40 Pumper Carburetor kit Thumpertalk - Mikuni TM40 Pumper Carburetor kit from procycle.com https://www.dr-big-shop.de/4145_MotorTuning_712.html - 400 iepuroi la dl. Hessler Salut, orice fltaside pui in loc de original iti va aduce satisfactie ! Oricum, suprem in carburatie/scos din motor ce se poate, tot injectia ramine, cu bune si rele. La 27.02.2023 la 11:35, ulei_moto a spus: Multumesc pentru raspunsuri ! Intre timp am curatat carburatorul foarte bine si astept sa vina surubul de amestec aftermarket sa nu ma chinuiesc cu surubelnita, apoi il voi porni. Vara trecuta, motorul pornea la a3-a pedala, dar pana nu se incalzea bine bine, minim 5 minute , nu puteam sa fac nimic cu el, daca opream socul murea, daca il ambalam(putin, nu in limitare) cu socul tras, tind sa zic ca mergea "sarac" pentru ca faceam acel sunet despre care vorbesc toti americanii " boog " si tragea sa moara. O saptamana usoara ! Salut, curatat are sens daca are schimbate toate Oringurile si uzura e in limite. Altfel, bani de oringuri, reglat si km .. Din fericire, vremea cind ne scobeam sub unghii dupa o piesa, ca nu se gasea sau era de-o scumpete strigatoare a trecut. Parca mai poti face o cumparatura care sa te incalzeasca la suflet ... 400 de euro pe un carb nou nu-i capatul lumii.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DKW Postat Februarie 28, 2023 Share Postat Februarie 28, 2023 3 hours ago, raducod said: Oricum, suprem in carburatie/scos din motor ce se poate, tot injectia ramine, cu bune si rele. Doar daca faci harta de injectie pentru fiecare treapta de viteza cat si pentru relanti, vezi bavarezele si austriecele din ultimii ani. 3 hours ago, raducod said: salut, daca vreti suruburi de amestec custom, ziceti si va fac eu ce customizare vreti pe el ! va costa transport la/de la Cluj si bani de-o bere doua. Unul din cele facute >> .. Adica sa-mi stric toata placerea de a ma chinui? Oricum, e de apreciat ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vis-a-vis Postat Martie 1, 2023 Share Postat Martie 1, 2023 Acum 13 ore, Muretto Grundieg a spus: Ce bine arată, să nu care cumva să-l arunci! Când te plictisești de el, fă o strigare pe-aici, o să-i găsim noi un stăpân https://www.frankmxparts.com/Mikuni-TM40-flatslide-racing-carburetor-Suzuki-DR-650-DR650 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bursyllac Postat Martie 1, 2023 Share Postat Martie 1, 2023 2 hours ago, vis-a-vis said: https://www.frankmxparts.com/Mikuni-TM40-flatslide-racing-carburetor-Suzuki-DR-650-DR650 Si eu eram tentat sa pun carburator flatslide pe DR-ul meu, dupa care mi-am dat seama ca motorul imi place destul de mult, suspensia e aia care ma enerveaza. Si asta dupa upgrade de la Full Force Racing Components. Pentru mods m-am ghidat dupa nenea care face video-urile pe canalul de youtube Cross Training Enduro: si aici mai sunt niste chestii misto: Din pacate, toate astea de mai sus se aplica pentru DR 650 SE 1996+ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 5, 2023 Share Postat Mai 5, 2023 Bye bye, s-a dus... Am inchis si acest capitol Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Muretto Grundieg Postat Mai 5, 2023 Share Postat Mai 5, 2023 O să deschizi tu alt capitol. Eu m-am dus ieri la sediul cel nou al celor de la Indian și Royal Enfield. A trecut femeia de serviciu după mine cu mopul și a șters balele lăsate de mine. Mi-a făcut cu ochiul Royalul ăla Himalaian. Doi ani garanție. Ziceau băieții că au vândut 22 de bucăți într-o lună (Indian + Royal). Oare chiar așa bine să meargă? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 5, 2023 Share Postat Mai 5, 2023 Acum 30 minute, Muretto Grundieg a spus: O să deschizi tu alt capitol. mda... foarte posibil ca intr-un viitor (mai indepartat) sa-mi iau alt caferacer/bobber/scrambler.... momentan un V-Max ma tenteaza..., dar unul in stare buuuuna e vreo 18-20k iepuroi dar pt alea 2 iesiri de duminica pe an..., hmmmmm.... timpul va da raspuns hai, weekend fain colegii! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Mai 5, 2023 Share Postat Mai 5, 2023 Acum 1 oră, apriliacluj a spus: Bye bye, s-a dus... Am inchis si acest capitol Frumos motor ! L-ai avut la vânzare ?( Adică anunț postat ) sau pur și simplu s-a întâmplat să îl vinzi ? Ai vreun filmuleț cu el sa îi aud evacuarea ? Mulțumesc ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 5, 2023 Share Postat Mai 5, 2023 n-a fost pus la vanzare, a venit cumparatorul si a batut la usa, ne-am inteles la pret si asta a fost suna fain toba, mai ales fara silencer nu am film.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Mai 5, 2023 Share Postat Mai 5, 2023 Foarte tare, să se bucure de el ! O zi buna ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 5, 2023 Share Postat Mai 5, 2023 fix asa i-am urat si eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ulei_moto Postat Mai 6, 2023 Share Postat Mai 6, 2023 Buna seara domnilor, De cand i-am reglat supapele și jucat puțin pe la carburator(curățat și montat un șurub de amestec aftermarket, China), când opresc motorul,după o fracțiune de secundă da un rateu, in funcție de cât de alergata a fost, mai puternic sau mai slab. Care ar fi cauza? Sa fie sărac amestecul. In mers nu da nici un rateu. Supapele le-am reglat pe amândouă la 0.10, ambele având intre 0.8 și 0.13,fiind Dr650R din 1993. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.