florinelu07 Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Mai dezmembreaza cineva un dr800big pe aici? Sunt interesat de bolturile de la etrierul spate, cele care tin placutele. Nu stiu cum fostul proprietar cred ca le-a pierdut si in locul lor a pus niste suruburi lungi cu piulite. Sistemul e functional insa as vrea daca gasesc sa-i pun bolturile acelea inapoi. Sau stiti de unde as putea sa comand asa ceva? Multumesc Gasesti setul de reparatie etrier ... este destul de scump dar gasesti in Germania (cca 70 euro). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
------ Postat Iulie 30, 2010 Share Postat Iulie 30, 2010 Mai dezmembreaza cineva un dr800big pe aici? Sunt interesat de bolturile de la etrierul spate, cele care tin placutele. Nu stiu cum fostul proprietar cred ca le-a pierdut si in locul lor a pus niste suruburi lungi cu piulite. Sistemul e functional insa as vrea daca gasesc sa-i pun bolturile acelea inapoi. Sau stiti de unde as putea sa comand asa ceva? Multumesc /index.php?...=561169&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat Iulie 31, 2010 Share Postat Iulie 31, 2010 Salutare! Uleiul pe care il folosesc eu la dr650 este Motul 20w50 semi-sintetic. Nu am mai gasit pe nicaieri. Intrebarea mea catre priceputi este : are ceva daca vreau sa completez cu acelasi tip de ulei 20w50 Motul, dar mineral in loc de semi-sintetic? S-o intampla ceva? Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Salutare!Uleiul pe care il folosesc eu la dr650 este Motul 20w50 semi-sintetic. Nu am mai gasit pe nicaieri. Intrebarea mea catre priceputi este : are ceva daca vreau sa completez cu acelasi tip de ulei 20w50 Motul, dar mineral in loc de semi-sintetic? S-o intampla ceva? Merci Are 99% sanse sa spumeze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Aleko Postat August 2, 2010 Share Postat August 2, 2010 Are 99% sanse sa spumeze. NU, nu nu va spuma, uleiul semi-sintetic tot mineral e la baza. Nu va spuma 99%. Poate doar daca uleiul sintetic e chiar sintetic cum se lauda astia la Motul 7100 atunci sa spumeze cu mineralul. In alta ordine de idei vand DR-ul /index.php?...=518268&hl= Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 in urma sfaturilor primite, am schimbat uleiul. am bagat agip 10w50semisintetic. bucuresti-constanta si retur. la dus am mers pe drumul vechi, 90-110km/h, la intoarcere noaptea autostrada 120km/h. consumul de ulei ? un litru. i lav dis baic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 wow! 2L la 1000. dar nu cred ca au 10-50 semisint, poate 15-50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 wow! 2L la 1000. dar nu cred ca au 10-50 semisint, poate 15-50. am gresit, 10w40. ultima oara am avut 20w50 mineral, aceeasi poveste. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 am gresit, 10w40.ultima oara am avut 20w50 mineral, aceeasi poveste. 10W40 ala nu era oare Full Syn? Eu am recomandat 15W50 semisintetic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 Eu am in motor 15w50motul 5100 ester si a consumat 400ml la 1500km. Si eu iti recomand un ulei Mai gros putin. Numai nine si poate ne adunam si noi la o bere dr-ista. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 10W40 ala nu era oare Full Syn? Eu am recomandat 15W50 semisintetic. e semi' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 e semi, dar e foarte subtire pentru cele 35 de grade de afara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 3, 2010 Share Postat August 3, 2010 e semi, dar e foarte subtire pentru cele 35 de grade de afara. E adevarat, dar avand in vedere ca face la fel si cu 20w50... Pe de alta parte, motorul nu se mai incinge asa tare ca si cu mineralul, nu-mi dau seama de ce, ar putea fi placebo. Astept iarna, i-am promis o mica motoroctomie bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 E adevarat, dar avand in vedere ca face la fel si cu 20w50...Pe de alta parte, motorul nu se mai incinge asa tare ca si cu mineralul, nu-mi dau seama de ce, ar putea fi placebo. Astept iarna, i-am promis o mica motoroctomie bafta Mda in principiu n-ai mare lucru de facut la el. Segmenti si simeringuri supape se schimba relativ repede si usor. Dup-aia garantat n-o sa mai manance atata ulei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Mda in principiu n-ai mare lucru de facut la el. Segmenti si simeringuri supape se schimba relativ repede si usor. Dup-aia garantat n-o sa mai manance atata ulei. sper sa fie doar atat, desi asta inseamna motoru' jos. cu toata setea ei, motoru se aude si merge excelent, nu mai zic ca-i " arati " cheia si o ia, indiferent daca e calda, rece sau nervoasa tin minte ca F650-ul cand era incins abia o lua... bafta, ps: are careva idee cat scoate alternatorul ? ma bate candul sa i montez proiectoare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 sper sa fie doar atat, desi asta inseamna motoru' jos.cu toata setea ei, motoru se aude si merge excelent, nu mai zic ca-i " arati " cheia si o ia, indiferent daca e calda, rece sau nervoasa tin minte ca F650-ul cand era incins abia o lua... bafta, ps: are careva idee cat scoate alternatorul ? ma bate candul sa i montez proiectoare. Iti termina bateria in 10 min am experimentat!! eventual daca pui 2 bateri si 2 relee de incarcare aprinderea suporta sa-ti incarce 2 bateri!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 Iti termina bateria in 10 min am experimentat!! eventual daca pui 2 bateri si 2 relee de incarcare aprinderea suporta sa-ti incarce 2 bateri!!! stiam ca e un motor care consuma mult la pornire, dar ce treaba are asta cu proiectoarele ? eu oricum pornesc de fel motorul cu totul " stins". pana la urma cat scoate alternatorul ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 200 W la 5000 rot / min Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 (editat) 200 W la 5000 rot / min multumesc la 200w, trag concluzia ca ar tine doua proiectoare de 35w Editat August 4, 2010 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
StreetFighter69 Postat August 4, 2010 Share Postat August 4, 2010 DA mosu am uitat eu am 110 W cu pornire la pedala , tu ai cu electromotor si scoate mai mult dar mare grije poate poate il impingi!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 De curand am schimbat bujiile, vreau sa va spun ca e total alta motocicleta. Trage de rupe, parca zboara. Inainte ma cam rugam de ea uneori. Am pus bujiile recomandate NGK standard ambele la fel. Vreau sa va cer cateva sfaturi cu privire la schimbatul becului in fata. Am vazut ca e stramt locul de acces la el, cum umbli mai lejer acolo? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 (editat) se pare ca dom'soara incontinuare are o sete de ulei in ea.. am facut un drum Buc-CT cu nevasta si bagaje ( 170kg in total) si cu ce ne-am fatait pe litoral, am ramas fara jumatate de ulei. adica, la plecare era uleiul pe full, acum e la jumate. ( asta inseamna mai mult sau mai putin 1l la 400km). unul din lucrurile pe care nu-l inteleg, este ca atunci cand ma opresc dupa un drum, motorul e foarte incins, iar radiatorul de ulei e complet rece. acum, asa e normal ? sau pur si simplu e ceva neinregula cu radiatorul, motorul se incinge excesiv si "ma scapa" de ulei ? multam' eu tocmai m-am intors de la mare cu ea si am oprit in megidia, am alimentat am intrat in benzinarie am platit iar cand am ajuns la motoreta mi-am adus aminte de problema ta cu radiatorul de ulei si am pus mana pe el si era rece, dar l-am pornit si am tinut mana pe radiator si a ineput sa se incalzeasca, sfatul meu e sa verifici daca se incalzeste radiatorul cu motorul pornit. Merci Mesaj completat multumesc tuturor pt sfaturi, dupa ce am facut ceva km in oras am ajuns la urmatoarele concluzii: -in oras nu consuma ulei ( stil normal de mers, ambuteiaje, gaz, samd) -afara daca o las la 110-120km e ok, 3-400ml la mie -afara daca-i dau pe carca 140-150km/h 2l la 300km ps: ce nu reusesc sa gasesc pe net, este ce ulei recomanda fabrica? ( stiu ca e 10w40 ) dar nu stiu daca mineral sau semisintetic.. pune 15w50 5100 de la motul, eu am luat motocicleta la 33000 de km acum are 43000 de km iar consumul de ulei a fost mereu acelasi 100- 200 ml la mia de km. ca stil de mers schimb pe la 5000 de ture, iar mai mult de 150 nu am mers cu ea Editat August 5, 2010 de Cotea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 eu tocmai m-am intors de la mare cu ea si am oprit in megidia, am alimentat am intrat in benzinarie am platit iar cand am ajuns la motoreta mi-am adus aminte de problema ta cu radiatorul de ulei si am pus mana pe el si era rece, dar l-am pornit si am tinut mana pe radiator si a ineput sa se incalzeasca, sfatul meu e sa verifici daca se incalzeste radiatorul cu motorul pornit. Merci Mesaj completat pune 15w50 5100 de la motul, eu am luat motocicleta la 33000 de km acum are 43000 de km iar consumul de ulei a fost mereu acelasi 100- 200 ml la mia de km. ca stil de mers schimb pe la 5000 de ture, iar mai mult de 150 nu am mers cu ea mi-am dat seama ca la stilul asta de consum ( 1, 2l la mie) n-am sa mai fac schimbul de ulei niciodata toata treaba e sa-mi amintesc din cand in cand sa schimb filtru. pe de alta parte, sunt convins ca la consumul asta nu prea conteaza marca uleiului. adica, ma indoiesc ca intre uleiul x si y poate fi diferenta de consum de la cateva sute de ml cum iti consuma tie, la 1.5l avand in vedere ca-mi place mobra mult, m-am obisnuit cu ideea ca trebuie sa am mereu ulei la mine. multam tuturor de sfaturi, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat August 5, 2010 Share Postat August 5, 2010 Sefu' ... lasa dracu' motorul asa ! Nu te apuca sa umblii in el ca umblii de geaba ! Big-ul va manca in continuare ulei, cate zilishoare va avea el !La un drum mai lung limiteaza-te la un 110-115km/h si ai sa fii uimit ca uleiul este ,,tot acolo" ! Daca il chinuii la 130-140km/h, in afara de benzina, va hali si mult ulei. Si eu m-am framantat mult de tot cu problema asta si am gasit rezolvarea: ... Il las asa si stau cu ochiu pe joja ! Problema de a desface motorul ti-o poti pune dupa 100000km, pana atunci plimate de el ! Bafta ! ... te saluta Petrica ! Sau poti sa-l desfaci mai devreme (la 37000 km) cum am facut eu ca mi se parea ca zornaie, troncane prea tare si ceva nu e in regula in el, iar pt asta am schimbat lantul de distributie si cel balansier, ca sa constat dupa ca motorul face la fel si m-am resemnat (ce e drept lanturile erau mai lungi cu 2 -3 mm fata de limita data in manual) Mesaj completat Salutare, wk trecut am iesit la o plimbare pe transalpina, frumos drumu, pacat ca l-au asfaltat aproape tot. Am avut insa ceva probleme la pornire cu DR 800big al meu, a plouat toata noaptea puternic la Ranca si dimineata nu a vrut sa mai plece. Am scos bujiile si erau si ude si cam negre, le am curatat, pus la loc dar tot nu o lua. Am umblat la maneta aceea de benzica cu rezerva, off, on si cand am dat pe rezerva a pornit, insa aveam benzina aproape plin. Pana la urma nu stiu de unde sa fie de acolo sau de la bujii. Oricum aratau tare urat. Vreau sa le schimb, ce recomandati? Iridium sau normale? NGK sau alta marca? Ce coduri trebuie sa fie si conteaza pozitia lor, stiu doar ca sunt diferite una de cealalta. Daca aveti alte recomandari cu privire la bujii, dau o bere cu prima ocazie. Si apropo, cei cu dr din Bucuresti nu ne vedem si noi sa mai povestim despre vacile noastre. Eu o am de putin timp dar deja am aproape 1500km pe ea. Imi place mobra. Va salut. Salut, "Problema" asta o am si eu dupa ce spal motocicleta sau dupa ce ploua rau pe ea si nu e acoperita, nu patesc chiar cum ai patit tu de pornit porneste dar in mai mult de 3000 de ture nu urca o perioada, problema era de la filtru de aer deoarece intra apa in cutia lui. La fel ca tine am patit intr-o zi dar problema era de la un gunoi, am dat la automat pana sa dus bateria si pana la urma am reusit sa o pornesc cu curent de la masina dar cand o aceleram la 2000 de ture se ineca si murea, fapt pt care a trebuit sa ma plimb cu ea cam 15 minute prin spatele blocului pana cand gunoiul sau ce a fost in carburator a trecut de acesta si si-a revenit. Propun sa ne vedem maine seara undeva in bucuresti! da-mi un telefon la 0726132579, de data asta promit sa-mi fac aparitia, data trecuta cand sa mai organizat o intalnire am fost plecat. Mesaj completat Pentru dr800big buji am gasit codul acesta NGK DPR9EA9. Sunt ambele la fel, acelasi cod? Eu parca citisem ca sunt diferite. merita iridium? Sau ce recomandati?Numai bine, asfalt uscat si coclau noroios. Mesaj completat am gasit: http://www.ngkpartfinder.co.uk/mc_search.p...&engine=800 NGK DPR9EA-9 sau alternativa Iridium http://www.ngkpartfinder.co.uk/mc_extra.php?id=2189 NGK DPR9EIX-9 Din cate inteleg se pun 2 buji la fel, nu? cel mai bine cand ai nevoie de o piesa te uiti in manualul de reparatie pentru DR 800 pe care il gasesti pe www.manualedereparatie.info in acel manual ai totul pe fiecare model in functie de an pe inceput de serii SR SL SM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 6, 2010 Share Postat August 6, 2010 Azi in jur de 19.30-20 eu si "Cotea" ne vedem la Unirii unde intoarce "32" la o berica cu "vacile" monocilindrice. Daca mai sunt si alti doritori dr-isti ne putem vedea acolo si merge impreuna. Salutare si numai bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.