memyselfandI Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 Problema mea persista !Nu pot sa-mi dau seama unde dispare "scanteia". Verificat bobine conform manual- ok, verificat fise- ok, masurat din nou magnetou- ok, verificat releu decompresor- ok, masurat pick-up coil-ok, masurat power source coil -ok, verificat mese, scaune si alte contacte, mufe si altele ca ele - nimic suspect, dar mai nou nu are scanteie la prima pornire, stai, o freci, dai de zece ori la automat si cand sa se termine bateria hop, apare si prima scanteie si porneste nevinovata ca o floricica intr-o singura bujie de parca nimic nu s-ar fi intamplat si functioneaza normal......o opresti /pornesti ca o domnisoara, asculta tacita ori ce comanda, o lasi un sfert de ora nesupraveghiata si ....... povestea se repeta......ramane fara "scanteie". O luam de la capat....de zece ori la automat, baterie pe moarte...si cu ultima suflare....PORNESTE! Ma dispera mobra asta! Daca a mai trecut cineva prin "spasmele" astea va rog dati-mi o idee...daca nu, macar un CDI de inprumut ca-i ultima varianta la care ma gandesc, desi conform tabelului din manual cu rezistente si asta pare a fii OK! Merci anticipat! si benzen ieftin! pe cdi pariez si eu pune o intrebare si la reprezentanta, la bmw de exemplu a fost mai ieftin decat se gasea pe " piata". ps: arata misto naked Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 13, 2010 Share Postat August 13, 2010 din pacate, cred ca este CDI-ulincerca sa il misti putin in suport, sau cu tot cu suport. la mine merge, o pacalesc sa porneasca. daca asta e buba, iti trimit un site din cehia de unde poti lus CDI la pret rezonabil. Se pare ca toate drumurile merg intr-un singur loc..CDI! In concluzie am inceput cautarile, orice sfat pentru achizitie este bine venit! Merci! Mesaj completat pe cdi pariez si eu pune o intrebare si la reprezentanta, la bmw de exemplu a fost mai ieftin decat se gasea pe " piata". ps: arata misto naked Si nici nu-ti imaginezi ce usurica este Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Daca reusesti sa i dai de cap si ai chef de plimbare eu azi la 15 plec din Buc, stau la cort pe mal lac. Bolboci si maine 10.30 plec din parcarea din fata cabanei Bolboci spre Piatra Arsa. O sa fim cel putin 2 motoare. Bafta si numai bine. 0722 593 205 e nr meu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 14, 2010 Share Postat August 14, 2010 Daca reusesti sa i dai de cap si ai chef de plimbare eu azi la 15 plec din Buc, stau la cort pe mal lac. Bolboci si maine 10.30 plec din parcarea din fata cabanei Bolboci spre Piatra Arsa. O sa fim cel putin 2 motoare. Bafta si numai bine. 0722 593 205 e nr meu. Din nefericire inca nu am gasit un CDI, merci oricum, ramane pe data viitoare! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Am fost la plimbare, aici e o mica povestioara si pozele. /index.php?showtopic=568846 Ce am observat dupa iesirea asta pe coclauri, lantul s-a cam blegit asa, trebuie intins. Voi cand iesiti pe coclauri il tineti mai lejer putin sau mai intins, pentru ca am primit indicatii sa-l tin mai moale daca am de gand sa ma dau mai mult off-road ca sa nu-l solicit la denivelari mari. La urmatorul schimb de ulei ma bate gandul sa-i dau jos capacul din partea stanga si sa-i fac operatiunea recomandata pentru balansier. As avea rugamintea daca se gaseste cineva cu timp mai mult si care a mai facut aceasta operatiune, sa descrie putin cum se face aceasta operatiune, gen 1. 2. 3. etc.. Mi-e sa nu stric ceva pe acolo, am citit manualul dar de multe ori s-a intamplat sa nu fie toate lucrurile chiar ca in manual. Va multumesc si sa ne auzim cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat August 17, 2010 Share Postat August 17, 2010 Problema mea persista !Nu pot sa-mi dau seama unde dispare "scanteia". Verificat bobine conform manual- ok, verificat fise- ok, masurat din nou Aceeasi problema , o am si eu, am pus si alt cdi si tot la fel face, scanteie prea mica, ramine sa desfac capacul de la magnetou sa vad situatia cu senzorul de pe oala magnetoului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 La urmatorul schimb de ulei ma bate gandul sa-i dau jos capacul din partea stanga si sa-i fac operatiunea recomandata pentru balansier. As avea rugamintea daca se gaseste cineva cu timp mai mult si care a mai facut aceasta operatiune, sa descrie putin cum se face aceasta operatiune, gen 1. 2. 3. etc.. Mi-e sa nu stric ceva pe acolo, am citit manualul dar de multe ori s-a intamplat sa nu fie toate lucrurile chiar ca in manual. Mai e cineva pe aici? Un sfat o parere? Pot sa stric ceva pe acolo? Prima data cand ati intins lantul la balansier a fost dificil? Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 18, 2010 Share Postat August 18, 2010 Aceeasi problema , o am si eu, am pus si alt cdi si tot la fel face, scanteie prea mica, ramine sa desfac capacul de la magnetou sa vad situatia cu senzorul de pe oala magnetoului. Am revenit cu cercetarile! la sfatul lui "ena_dan" caruia vreu sa-i multumesc am desfacut capacul de la magnetou. Pana aici totul parea ok, desfac mai departe infasurarile ok firele ok sub varnesul original, dar nu stiu ce-mi vine si trag de acesta din urma si dezgolesc firele...stupoare toate cele cinci fire de dedesupt au sectionat invelisul in cel putin un loc si stau tepene, probabil de la trecerea timpului si a temperaturilor ridicate au devenit casante. Asa ca maine am de lucru, voi schimba aceste fire...VA URMA! Mesaj completat Revin cu o intrepare la cei mai priceputi care evident ca nu vor rade de mine este normal cu capacul de la magnetou dat jos ca "volanta" sau cum i-o zice...STARTER DRIVEN GEAR, sa aibe un joc axial destul de maricel??? am miscat-o si mai sa-mi cada pe jos (glumesc) are ceva joc de glezne, desi pe vremea cand functiona mobra nu a scos sunete suspecte, nici in mers nici la pornire...troncaneli boncaneli, s.a.m.d Merci anticipat, si benzen ieftin ca de asfalt fierbinte incepem sa ne plictisim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 este normal cu capacul de la magnetou dat jos ca "volanta" sau cum i-o zice...STARTER DRIVEN GEAR, sa aibe un joc axial destul de maricel??? Nu, nu e normal! Ia vezi sa nu se fi forfecat pana care o tine pe ax, si de-acolo sa nu iti mai dea scanteia cum trebe si cand trebe!! Desfa surubul de la volanta si vezi daca da sa iasa. (aia se strange pe pana si pe con) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 SUN 83, o intrebare am si eu. Ai schimbat garnitura de la capac? Planuiesc sa mai intind si eu lantul balansier daca e nevoie si mi-e ca nu o sa mai pot folosi garnitura. Nu stiu de unde sa iau pentru dr650. Daca are cineva idee, poate sa posteze. Merci Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 19, 2010 Share Postat August 19, 2010 Intr-un final din nou la viata! Dupa inlocuirea firelor de la magnetou (montaj) mobra mea are din nou scanteie, ce revelatie.....porneste la sfert in ori ce pozitie sper s-o tina firele (transplant dintr-o instalatie electrica de bmw) si sa nu se parleasca din nou! vis-a vis de remarca lui "lupu" multumesc de indiciu! dar nu am cu ce sa desfac rotorul....ceva ciudat se intampla si acolo ptr ca "volanta" atinge pe un intinzator (probabil la o anumita turatie incepe sa vibreze, oscileze sau ce dansuri s-o pricepe ea sa faca pe acolo) se prea poate sa-i lipseasca un distantier care se pare ca exista in carte dar nu si la mine in motor Maine incep cautarile ptr scule ( rotor holder si rotor remover - daca are cineva in dotare asa ceva sau vre-o inventie a-si fi bucuros sa ma anunte ) Capacul l-am montat fara sa-i schimb garnitura (in conditiile in care nu o am, si intentionez sa umblu din nou acolo) si se pare ca nu are scurgeri...40 min de functionare, 50 de porniri si aprozimativ 10 km! Asfalt uscat ptr toata lumea! O poza cu "frecusu" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silviu2403 Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 Salut, am gasit aceasta schema pentru reglajul balansierului, eu am dr800 sr43A din 93. Banuiesc ca trebuie sa urmez intocmai instructiunile din desen. Capacul de pe partea stanga se da jos desfacand doar suruburile care se vad sau imi trebuie o presa de extragere dupa ce dau jos aceste suruburi? Multumesc Mesaj completat Inca ceva, fostul proprietar nu stia de acest reglaj si nu l-a facut, a mers cca 4000km cu ea in 2 ani, eu am mers 2000 cam in 2 luni si ma gandesc ca ar trebuii sa il fac. Motorul insa nu are un zornait deranjant sau zgomot dubios, imi e putin frica sa nu stric ceva pe acolo. Daca nu ii fac acest lucru si il mai las pana in iarna poate sa strice ceva pe acolo, daca stric ceva macar sa nu raman acum vara fara motor . Multumesc si orice sfat privind acest procedeu mi-ar fi de mare ajutor. Numai bine si asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat August 20, 2010 Share Postat August 20, 2010 La urmatorul schimb de ulei ma bate gandul sa-i dau jos capacul din partea stanga si sa-i fac operatiunea recomandata pentru balansier. As avea rugamintea daca se gaseste cineva cu timp mai mult si care a mai facut aceasta operatiune, sa descrie putin cum se face aceasta operatiune, gen 1. 2. 3. etc.. Mi-e sa nu stric ceva pe acolo, am citit manualul dar de multe ori s-a intamplat sa nu fie toate lucrurile chiar ca in manual. Mai e cineva pe aici? Un sfat o parere? Pot sa stric ceva pe acolo? Prima data cand ati intins lantul la balansier a fost dificil? Multumesc Nu e dificil si cum zice in manual ca e, asa e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 @SUN_83 - "rotorul" (mai degraba "volanta" sau "magnetou") se scoate cu o presa. Un strungar bun iti face daca ii arati despre ce e vorba dar nu va rezista la mai mult de 2 - 3 scoateri (vazut, patit) fiindca nu-s tratate cu nimic (sunt facute "pe genunchi" cum s-ar zice) insa iti e suficient sa iti faci treaba cu ea si nici nu va costa mult. Tre' neaparat s-o dai afara si sa vezi starea penei si apoi sa o bagi "fest" la loc sa nu se mai miste. @silviu - ala se strange cam la 6000 km; daca nu il strangi face galagie; n-am auzit sa se rupa nici macar in 10.000 km de "nestrangere" dar acum depinde si de uzura. Ca idee, ea merge si fara lantul ala doar ca vibreaza mai tare ca un KTM Operatia nu e complicata si nu ai ce sa strici. Spor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat August 22, 2010 Share Postat August 22, 2010 SUN 83, o intrebare am si eu. Ai schimbat garnitura de la capac? Planuiesc sa mai intind si eu lantul balansier daca e nevoie si mi-e ca nu o sa mai pot folosi garnitura. Nu stiu de unde sa iau pentru dr650. Daca are cineva idee, poate sa posteze. Merci Salut, Eu garnitura de la balansier am luat-o de la motorteam, iar pentru Dr 800S big a costat 57 de lei si a venit cam intr-o saptamana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 (editat) dragilor, a sosit timpul sa ma despart de crocozaur, o sa-mi para rau stiu, dar din cauza job-ului, in ultimele doua luni am facut cel putin 6 drumuri buc-ct. astfel incat, cred ca imi trebuie ceva mai touring si cu mai multi cilindrii. http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=323467 Mesaj completat am uitat de poza Editat August 24, 2010 de memyselfandI Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AdiRadulescu Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 salutare, cine poate sa imi spuna de unde pot sa cumpar un releu de incarcare nou pt un dr 650 din 91' . al meu s-a ars si am incercat ceva improvizatie si binenteles ca am facut mai mult rau decat bine...am reusit sa imi ard toate becurile si releul de semnalizare + turometru.... Second nu prea as vrea sa imi iau pt ca nu am nicio garantie ca merge, dar in ultima instanta imi iau si second. bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 salutare, cine poate sa imi spuna de unde pot sa cumpar un releu de incarcare nou pt un dr 650 din 91' . al meu s-a ars si am incercat ceva improvizatie si binenteles ca am facut mai mult rau decat bine...am reusit sa imi ard toate becurile si releul de semnalizare + turometru.... Second nu prea as vrea sa imi iau pt ca nu am nicio garantie ca merge, dar in ultima instanta imi iau si second. bafta incearca sa comanzi la suzuki. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
uzunu Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 dragilor, a sosit timpul sa ma despart de crocozaur, o sa-mi para rau stiu, dar din cauza job-ului, in ultimele doua luni am facut cel putin 6 drumuri buc-ct. astfel incat, cred ca imi trebuie ceva mai touring si cu mai multi cilindrii. VFR? Sau acum te bagi direct la Hayabusa? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 FJR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hiker Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Salut. Am reusit! Ieri pe la 22:30 in fata la intercontinental, am reusit sa dau cu vaca de pamant. Am plecat de la semafor, a rupt aderenta roata spate si cand a prins-o, s-a dat pe-o roata si n-am mai apucat sa fac nimic. Am lasat-o s-o ia inaintea mea, noroc ca nu erau masini. Daune eu : o julitura la mana stanga si soldul si piciorul stang cu durere de la impact. Daune ea : levierul de viteze s-a torsionat si a spart capacul de la magnetou. A curs tot uleiul in intersectie. Ghidonul un pic torsionat si el incat handguardul a spart parbrizul. Cam atat. Asfalt uscat, nu ca pe magheru cu apa din dambovita Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Salutare posesorilor de dereuri! Ofer la schimb pentru un Big un Fireblade Streetfighter vizibil la semnatura. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cotea Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 dragilor, a sosit timpul sa ma despart de crocozaur, o sa-mi para rau stiu, dar din cauza job-ului, in ultimele doua luni am facut cel putin 6 drumuri buc-ct. astfel incat, cred ca imi trebuie ceva mai touring si cu mai multi cilindrii. http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&...m&ID=323467 Mesaj completat am uitat de poza Am o mare intrebare. Acest DR a fost al lui Petrica din Alexandria ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Am o mare intrebare. Acest DR a fost al lui Petrica din Alexandria ? si al lui Raul din BV da, e de la petrica rinoceru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
memyselfandI Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Am o mare intrebare. Acest DR a fost al lui Petrica din Alexandria ? si al lui Raul din BV da, e de la petrica rinoceru' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.