cicioc Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 Cum sunt la prima motocicleta si nu prea am experienta, as vrea sa stiu daca la dr-ul meu se pot regla culbutorii?pt.ca se aude un tacanit si un baiat mi-a zis ca ei sunt de vina.Acum o fi bine daca ma duc undeva sa mi-i regleze(asta in cazul in care se regleaza)? In plus la mers(70-80km/h la 3500-4000rot/min) se mai aude un mic tacanit pe langa cel al culbutorilor si e de frecventa mai mare, ce-o putea fi? am acelasi sunet la aceasi turatie si uite ca am trecut de 100 mii km si nu are nimic . culbutorii se pot regla ca la orice alt motor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iulie 6, 2011 Share Postat Iulie 6, 2011 mersi de raspuns. Si daca reglez culbutorii nu risc sa se toceasca si mai repede? la fel si axa cu came? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 (editat) pe ai mei de la evacuare i-am lasat putin mai largi. Ma ajuta cand o pornesc in sensul ca porneste foarte usor. Nu ma deranjeaza micul tzacanit. Trebuie sa iei in calcul ca la caldura, aia dau sa se dilate. Fostul proprietar ii regla mereu sa nu ii tzacane si apoi ii trebuia juma de ora sa o porneasca. Cei drept ceas se auzea, dar faceai febra la picior............. si bineinteles in timp intervine si uzura. Editat Iulie 7, 2011 de irinel2006 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 multumesc de ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 hai cu DR-istiiii coclaureala de sambata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cicioc Postat Iulie 7, 2011 Share Postat Iulie 7, 2011 windshildul si-a gasit proprietarul este cel de 38 inaltime Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 19, 2011 Share Postat Iulie 19, 2011 Bag seama ca DR-urile merg de rup, fara probleme, daca nu mai scrie nimeni nimic pe aici....macar de ar fi asa! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ocsy2000 Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 Am si eu o intrebare. Stie cineva unde as putea gasi un cioc, si aparatoare de disc pt. DR800? Mersi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Iulie 22, 2011 Share Postat Iulie 22, 2011 O aparatoare de disc de 650 am eu, cred ca sunt la fel. E putin crapata, dar merge lipita fara probleme. Pentru cioc , suna la 0766328965, Dan, el dezmembreaza un BIG. Poate mai are ceva plastice. Daca te intereseaza aparatoarea de disc, suna-ma la 0741697000, ti-o trimit prin curier, te costa doar transportul. Sper sa se potriveasca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 23, 2011 Share Postat Iulie 23, 2011 (editat) Aparatoare de disc de DR 750 S am eu, cu tot cu "sora" ei, cea care imbraca telescopul drept. Stare foarte buna, fara rupturi / crapaturi, culoare alba. Daca te intereseaza, discutam pe PM. Ciao! Editat Iulie 23, 2011 de Hellicks Hellmet Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CalinB Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Caut un melc pentru cablul de kilometraj la un suzuki DR 650 din 1991. Pana acum nu am gasit decat nou la 90 EUR si nu-mi permit sa dau chiar atat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
berserk Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Va salut, ma numesc Bogdan, din Bucuresti, posesorul unui Dr800s Big din 97. Am avut inainte un Cbr 600 F2 din 91, am decis ca e momentul sa trec de la sport touring sau orice legat de sport pe ceva care se preteaza drumurilor din Romanica, respectiv un touring enduro sau ceva de genul. Din pacate dupa 3 saptamani de mers, am avut o pana, intr-o curba, totul s-a terminat ok fara sa cad, s-a schimbat camera etc. Sambata trecuta a crapat motorul, sau asa am crezut eu. S-a rupt o roata dintata de distributie, de aici rupt si lantul de distributie + alte roti, etc, lant balansoar dus, roti la fel la balansoar. Se pare ca voi reface motorul cu piese noi, cap coada. Sfatul meu, acum nu o luati in nume de rau nu sunt cunoscator, verificati-va uzura la lanturi si intinzatoare, roti interne, rulmenti etc. Nu ma asteptam sa pice asa de repede, dar na, nu m-a batut gandul sa schimb tot de cand l-am luat, acum am ajuns la concluzia ca mai bine pentru somnul meu zilnic sa schimb tot ce se poate pe el, inainte sa ajung in vreun stalp sau doamne fereste sa dau peste cineva pe strada. Cu astea spuse, bine v-am gasit, va urma pe cat posibil un slide cu rebuild-ul dr-ului de care m-am indragostit. Sa ne auzim cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Va salut, ma numesc Bogdan, din Bucuresti, posesorul unui Dr800s Big din 97. Sfatul meu, acum nu o luati in nume de rau nu sunt cunoscator, verificati-va uzura la lanturi si intinzatoare, roti interne, rulmenti etc. Nu ma asteptam sa pice asa de repede, dar na, nu m-a batut gandul sa schimb tot de cand l-am luat, acum am ajuns la concluzia ca mai bine pentru somnul meu zilnic sa schimb tot ce se poate pe el, inainte sa ajung in vreun stalp sau doamne fereste sa dau peste cineva pe strada. Sa ne auzim cu bine. Hihihi... draciile astea mai noi parca-s de plastic, sa mor daca nu... N-ai sa vezi asa ceva la 750... P.S. Imi pare rau pentru ce ai patit, nu ma bucur de necazul altuia! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Serios, chiar am mai auzit pe la prieteni cu saritul distributiei si dupa aia sa urmeze calvarul, dar nu credeam ca se poate intampla asa ceva unei asemenea masinarii. Iti urez mult succes si chiar sunt curios sa vad pe net rebuild-ul la motorul tau. Eu am cautat mult timp lant de la balansieri ca na poate o sa imi trebuiasca candva, dar pe unde am fost mi-au oferit doar cel de la distributie si era prin jurul a 55 euro. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iulie 25, 2011 Share Postat Iulie 25, 2011 Eu am cautat mult timp lant de la balansieri ca na poate o sa imi trebuiasca candva, dar pe unde am fost mi-au oferit doar cel de la distributie si era prin jurul a 55 euro. va salut, tot respectul ptr reconditionarea DR-ului! stiu ca nu sunteti din Bucuresti, dar,ca informatie, lant balansier si cam orice piesa (O.E.M. sau aftermarket) ptr caprele noastre gasiti la www.dillypoint.ro la preturi decente. toate bune! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Iulie 26, 2011 Share Postat Iulie 26, 2011 multumesc.....eu am mers la Power Motors la mine in oras si cand l-am intrebat de ala mare de jos...imi zice mai bati cu ciocanul ) Putem face rost doar de ala de sus subtirel... Am ramas masca. Adica stiu ca inca mai lucram cu ciocanul si cu dalta, dar asta era pe vremea bunicilor nostri... Multumesc inca o data pentru informatie. http://www.chicagolandsportbikes.com/forums/showthread.php?t=100140 -uite ce am gasit eu pe net. Sper sa te ajute informativ ce scule, prese vei avea nevoie. Va salut, ma numesc Bogdan, din Bucuresti, posesorul unui Dr800s Big din 97. Am avut inainte un Cbr 600 F2 din 91, am decis ca e momentul sa trec de la sport touring sau orice legat de sport pe ceva care se preteaza drumurilor din Romanica, respectiv un touring enduro sau ceva de genul. Din pacate dupa 3 saptamani de mers, am avut o pana, intr-o curba, totul s-a terminat ok fara sa cad, s-a schimbat camera etc. Sambata trecuta a crapat motorul, sau asa am crezut eu. S-a rupt o roata dintata de distributie, de aici rupt si lantul de distributie + alte roti, etc, lant balansoar dus, roti la fel la balansoar. Se pare ca voi reface motorul cu piese noi, cap coada. Sfatul meu, acum nu o luati in nume de rau nu sunt cunoscator, verificati-va uzura la lanturi si intinzatoare, roti interne, rulmenti etc. Nu ma asteptam sa pice asa de repede, dar na, nu m-a batut gandul sa schimb tot de cand l-am luat, acum am ajuns la concluzia ca mai bine pentru somnul meu zilnic sa schimb tot ce se poate pe el, inainte sa ajung in vreun stalp sau doamne fereste sa dau peste cineva pe strada. Cu astea spuse, bine v-am gasit, va urma pe cat posibil un slide cu rebuild-ul dr-ului de care m-am indragostit. Sa ne auzim cu bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Iulie 28, 2011 Share Postat Iulie 28, 2011 Problema sau nu?? Astazi am intins lantul de la balansieri DR 750, asa cum zice la carte....so, am "castigat" un milimetru destul de mult mi-am zis si am purces ma montat, ulei si surpriza....merge ca un motor electric cu un piston!!! Adica este foarte linistit, fara clancanelile de suruburi desfacute specifice ale dr-ului dar cu un "harait" care urmareste turatia motorului....acumnu stiu ce sa cred (sunt la prima operatiune de gen) e de bine sau e de rau??? sa-l readuc la pozitia initiala??? sa bata campii alt ceva??? lantul s-a intins duar din vointa arcului fara ajutor din partea mea.... Astept cu nerabdare parerile voastre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Iulie 29, 2011 Share Postat Iulie 29, 2011 (editat) lasati lanturile balansiere in pace si haideti pe munte!!!! ici on-topic. pe al meu lant balansier l-am schimbat si ghici ce? dupa o luna de la shimb iar zornaia .. nu-mi mai bat capul..cand o sa mi se puna pata il scot cu tot cu pinioane si ce mai are p'acolo. treaba e probata de un coleg de p'aci de pe forum si nu are nici pe dracu..vibreaza ceva mai tare, a la LC4 asa, si pe urma..apa, paie si bataie! Editat Iulie 29, 2011 de zidaru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 1, 2011 Share Postat August 1, 2011 lasati lanturile balansiere in pace si haideti pe munte!!!! ici on-topic. pe al meu lant balansier l-am schimbat si ghici ce? dupa o luna de la shimb iar zornaia .. nu-mi mai bat capul..cand o sa mi se puna pata il scot cu tot cu pinioane si ce mai are p'acolo. treaba e probata de un coleg de p'aci de pe forum si nu are nici pe dracu..vibreaza ceva mai tare, a la LC4 asa, si pe urma..apa, paie si bataie! Ei, de auzit l-ai auzit acum, sper sa mai auzim si alte pareri.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 lasati lanturile balansiere in pace si haideti pe munte!!!! ici on-topic. pe al meu lant balansier l-am schimbat si ghici ce? dupa o luna de la shimb iar zornaia .. nu-mi mai bat capul..cand o sa mi se puna pata il scot cu tot cu pinioane si ce mai are p'acolo. treaba e probata de un coleg de p'aci de pe forum si nu are nici pe dracu..vibreaza ceva mai tare, a la LC4 asa, si pe urma..apa, paie si bataie! - imi imaginez ca vibreaza de iti sar plamanii din loc. In trecut aveau unii niste masinarii de taiat lemne cu motor de ilutz, le sareau bucile pe scaunul ala de ziceai ca e la aparat de vibromasaj. Cand se dadeau jos de pe el, le tremurau mainile inca o jumatate de ora. Nu puteau pune mainile pe butuci din prima. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 2, 2011 Share Postat August 2, 2011 (editat) - imi imaginez ca vibreaza de iti sar plamanii din loc. In trecut aveau unii niste masinarii de taiat lemne cu motor de ilutz, le sareau bucile pe scaunul ala de ziceai ca e la aparat de vibromasaj. Cand se dadeau jos de pe el, le tremurau mainile inca o jumatate de ora. Nu puteau pune mainile pe butuci din prima. ) Nu vibreaza rau (ala de 650). @SUN_83 - da, e normal harshaitu' ala. Asa face dupa ce il intinzi. Editat August 2, 2011 de Lupu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Momentan lantul de jos nu imi face probleme, ma apropii usor( cred ca mai am 10000km pana 50000) si din ce am citit cam asta ar fi momentul in care trebuie sa il schimb pe cel de sus. Curios, un instructor moto din oras de la mine si-a cumpart un xt660 din '89 parca .Motorul original 160.000km merge bine. Cum a reusit ala sa reziste atata ? Nu a schimbat nimic in el, ba mai mult nici macar nu vrea sa se atinga de motor. Oare informatia asta cu schimbatul lantului de distributie la 50000 nu e vorba din popor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Momentan lantul de jos nu imi face probleme, ma apropii usor( cred ca mai am 10000km pana 50000) si din ce am citit cam asta ar fi momentul in care trebuie sa il schimb pe cel de sus. Curios, un instructor moto din oras de la mine si-a cumpart un xt660 din '89 parca .Motorul original 160.000km merge bine. Cum a reusit ala sa reziste atata ? Nu a schimbat nimic in el, ba mai mult nici macar nu vrea sa se atinga de motor. Oare informatia asta cu schimbatul lantului de distributie la 50000 nu e vorba din popor ? Asta pentru ca XT/XTZ sunt niste exemple de fiabilitate excesiva daca-s intretinute cat de cat dar nici "vana" DR-ului nu o au. Asta e, compromisuri se tot fac, costuri de productie, etc. Lantul de distributie il schimbi cand constati ca e largutz (ori la mana ori ca incepe sa zornaie putin asa). Nu e o regula sa fie la 50.000 dar in general e pe-acolo... Nu-i strica o verificare "la mana" peste vreo 8000 km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
shadowrider Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Salutare, Care aveti cras-bar pe DR? am nevoie de ceva idei asa ca daca le aveti cumparate/confectionate bagati imagini. Noroi in crampoane! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat August 3, 2011 Share Postat August 3, 2011 Nu vibreaza rau (ala de 650). @SUN_83 - da, e normal harshaitu' ala. Asa face dupa ce il intinzi. Merci pentru raspuns! intre timp a bagat vre-o 300 de km si o zi intrega de coclauri dupa care harshaitu' s-a diminuat considerabil, acum sa ma astept dupa inca o iesire sa sune fix ca inainte sa il intind??? , Salutare, Care aveti cras-bar pe DR? am nevoie de ceva idei asa ca daca le aveti cumparate/confectionate bagati imagini. Noroi in crampoane! Salutare, Care aveti cras-bar pe DR? am nevoie de ceva idei asa ca daca le aveti cumparate/confectionate bagati imagini. Noroi in crampoane! Baga o cautare pe google si-l gasesti si pe la noi de cumparat de nou! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.