bogdan g Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Salut tuturor, De sambata printre voi, ca nou posesor de DR650 SE 1998. Visam la motocicleta asta de prin octombrie anul trecut asadar asteptarile sunt mari. Momentan e in livingul unui prieten si se pregateste de tratamentele de iarna specifice unei rasfatate. Deja s-au desfacut furcile pentru servisare, curatat plasticele, si curatat toate comenziile de pe coarne. Va urma o reglare de culbutori, schimbare de bujii, ulei si filtre(inclusiv aer,) curatare de carb, ceva munca pe partea de electric, si sunt convins ca au sa mai tot curga. Poate cuiva ii vor fii utile toate astea candva. astasem mai jos pozele cu ansablul povestit, fara tija. Salutare si tie!felicitari de achizitie si la multi km de distractie in saua DR-ului, interesanta metoda de a umbla la furca, eu personal, am ales sa le dau cuiva care se ocupa numai cu suspensii si m-i lea facut. Bafta cu aranjatul agregatului Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
throttle Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Salut tuturor, salut , salut, ma bucur sa vad ca ti-ai tras pana la urma SE ne auzim la vara sa mergem pe coclauri, si dau si o bere sa ma ierti ca "ti-am luat-o inainte" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Incercand sa schimb semeringurile de la furca am descoperit ca trebuie tinuta contra din interiorul tuburilor cu un suzuki tool (ceva sub forma de T si o stea in capat) pentru a putea debloca cilindrul interior din furca. Merge si fara sa tii contra daca folosesti o cheie cu percutie. Dar, oricum, interesanta solutia ta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 14, 2012 Share Postat Februarie 14, 2012 Salutare tuturor!.... Zidare, merci pt bere...se accepta... Cat despre solutia cu pistolul pneumatic, stiam ca merge....dar m am gandit ca dc voi face asta risc sa o invart in loc si sa creez uzuri, asa e mult mai simplu si mai usor de facut in casa, putini dintre noi au acasa pneumatic. Am incercat cu varianta mea si in 20 sec a fost gata desfacut afurisitul. Am spalat deja furcile, azi incerc la SKF sa vad daca gasesc semeringurile de ulei/praf la ei. Le am studiat putin si nu par cu nimic mai speciale decat restul....si as tinde sa cred ca merg alea SKF care sunt proabibl mai ieftine si mai bune decat alea Athena ce se gasesc pe piata... Ca idee... semeringurile sunt: ulei: 43x55x10.5 ...si aici as tinde sa cred ca poate fii pus si 10 si 11. Nu vad de ce nu. Sunt curios cat o fii bucata...dar voi afla maine. Athena moto...27 lei. praf: 43x55x5 cu 10mm daca masori de la baza semering pana peste buza. Singurele care se gasesc pe piata originale la 80 lei si inca un producator pe la vreo 70lei. Va tin la curent. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 vezi ca simeringurile normale nu tin la furca iti trebuie simering cu arc dublu si o anumita forma pe lamele. alea de praf se poate sa mearga dar cele de ulei sigur nu. nu merge 10 sau 11 in loc de 10.5.... o sa ai probleme cu siguranta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 15, 2012 Share Postat Februarie 15, 2012 Sunt constient de toate astea....Insa cele pe care le aveam pe furca, aparent cele originale ale motocicletei (pt ca sunt kyb) sunt cu un singur arc si seamana al dracului de mult cu unele de praf ce le am pus pe la rotile de la africana. - au 2 buze. cat despre prosime, ma gandeam ca dc are 10.5 si pun 11 o juma de milimetru nu o fii bai. Sunt constient de toate astea....Insa cele pe care le aveam pe furca, aparent cele originale ale motocicletei (pt ca sunt kyb) sunt cu un singur arc si seamana al dracului de mult cu unele de praf ce le am pus pe la rotile de la africana. - au 2 buze. cat despre prosime, ma gandeam ca dc are 10.5 si pun 11 o juma de milimetru nu o fii bai. ------------------------------ Later Edit ------------------------------ Am cautat atat la SKF cat si la un alt mare magazin de semeringuri. Nu exista dimensiunile amintite, ca semeringuri industriale ce ar putea fii folosite pe moto. Se ramane la varianta moto. PS: incercarea moarte n'are! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 Dupa o saptamana de raceala, azi am reusit sa lucrez un pic la crashbaruri, si cam asta a iesit, in ideea de a proteja cat mai bine si a incurca cat mai putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 18, 2012 Share Postat Februarie 18, 2012 O varianta inbunatatita pentru protejarea radiatorului de ulei pentru DR650 SE poti face....si eventual un portbgaj (laguage rack....cred ca poti folosi f usor prinderile manerelor actuale) as fi interesat de asa ceva! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 O varianta inbunatatita pentru protejarea radiatorului de ulei pentru DR650 SE poti face....si eventual un portbgaj (laguage rack....cred ca poti folosi f usor prinderile manerelor actuale) as fi interesat de asa ceva! Eu zic ca varianta asta pe care am construit-o protejeaza radiatorul, carena si rezervorul foarte bine... Desigur, pentru conditii de on&off relativ normale. Daca te apuci de trial cu DR-ul, atunci putem concepe altceva, mai complex. O sa te convingi cand pun pozele cu crashbarul pe motor. Pot sa fac si luggage rack, daca vezi pe net ceva care ti s-ar potrivi sau macar seamana cu ce vrei tu, pune un link si discutam. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdan g Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Dupa o saptamana de raceala, azi am reusit sa lucrez un pic la crashbaruri, si cam asta a iesit, in ideea de a proteja cat mai bine si a incurca cat mai putin. frumos, dar nu cumva loveste furca de in el? ca astea pe care le-am vazut pe net folosesc platbanda ca sa creeze mai mult spatiu in interiorul carenei, oricum arata bine, astept sa vad pozele cu el montat pe moto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 19, 2012 Share Postat Februarie 19, 2012 Pai tocmai din cauza furcii si a spatiului de care are nevoie roata si aripa are forma asta mai ciudata sus, in sensul ca bara "imbraca" carenajul, iar apoi se "retrage" cat mai aproape de cadru, sub rezervor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 (editat) Referitor la protectiile radiatorului, am impresia ca nu ne am inteles. Eu am DR650 SE nu DR650 RSE. Pentru asa ceva m ar interesa o protectie mai buna pt radiatorul de ulei si eventual un laguage rack Pai tocmai din cauza furcii si a spatiului de care are nevoie roata si aripa are forma asta mai ciudata sus, in sensul ca bara "imbraca" carenajul, iar apoi se "retrage" cat mai aproape de cadru, sub rezervor. --------------------------------------- Later edit --------------------------------------- In alta ordine de idei.... M am apucat sa imi pregatesc pentru sezon DR ul, i am desfacut furcile si am schimbat uleiul si semeringurile, am regresat toate comenzile de pe coarne, gresat cablurile, bibilit claxonul pentru ca nu mergea (cine a mai vazut motocicleta cu claxon stricat - eu pana acum NU...) si m am hotarat sa intru si in motor. Schimat bujiile cu NGK CR10E conform manaual, si alte maruntisuri specifici intretinerii periodice. Am hotarat sa reglez si culbutorii si sa verific compresia. Am facut o verificare a culbutorilor si pareau stransi pe evacuare si largi pe admisie asa ca am ajustat valorile. Am aliniat motorul cu inscriptia T de pe volanta la centrul gaurii si am facut relgajul. A2a zii am recitit manualul si am vazut ca ceva imi scapase - trebuia aliniat cu linia T ului la gaura asa ca am desfacut si refacut totul. La pornirea de dupa reglaj motorul batea incredibil de tare.... => ceva era gresit. CUlbutorii fusesera reglati cand pistonul NU era in TDC. Dupa alte cateva incercari am reusit sa il refac constatand ca fusese reglat gresit si jocul din supape era imens. Morala ....atentie mare la pozitionarea motorului in TDC. Pistonul ajunge de 2 ori sus dar doar o singura data este in TDC(top dead center) efectiv. Dupa incheierea pledoariei am facut si o verificare a compresiei (poza atasata jos.). Valoarea pe care manualul o specifica: Standard: 8.5 bar sau 120psi sau 8.5kg/cm2 Eu: 8.5 bar - asadar....Neasteptat de bine,motorul are compresie exact cat ar trebui sa aibe unul de nou! - de necrezut Editat Februarie 20, 2012 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Pistonul nu trebuie sa fie neaparat la TDC pentru reglajul culbutorilor. Dai jos capacele de la culbutori si invarti motorul observand cum actioneaza culbutorii. Poti opri invartitul motorului in orice pozitie esti sigur ca supapele nu sunt actionate de culbutori si sa purcezi la reglat. Poti face treaba asta separat pt admisie si pt evacuare. Desigur, aducand pistonul fix la TDC intre timpii de comprimare-detonare esti sigur ca toate supapele sunt inchise si, deci, nu actioneaza nici un culbutor, putand sa-i reglezi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Referitor la protectiile radiatorului, am impresia ca nu ne am inteles. Eu am DR650 SE nu DR650 RSE. Pentru asa ceva m ar interesa o protectie mai buna pt radiatorul de ulei si eventual un laguage rack Greseala mea, nu am fost atent. O sa fac un model si pt SE. Eventual pune o poza cu un luggage rack care ti-ar placea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 dar pentru alte modele decat suzuki faci crash-bar ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 Nu as vrea ceva foarte fantezist....eventual ca in fotografia asta...... Si daca ar exista o posiblitate ca la un moment dat sa pot face si 2 suporti de sidecase uri ce ar putea fii pusi doar optional..... Cred ca am putea discuta mai detaliat daca crezi ca se poate...si dai ceva detalii, inclusiv un pret. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 dar pentru alte modele decat suzuki faci crash-bar ? Desigur, pentru toate, inafara de Transalp... Glumesc, Toni, vb la telefon. Nu as vrea ceva foarte fantezist....eventual ca in fotografia asta...... Si daca ar exista o posiblitate ca la un moment dat sa pot face si 2 suporti de sidecase uri ce ar putea fii pusi doar optional..... Cred ca am putea discuta mai detaliat daca crezi ca se poate...si dai ceva detalii, inclusiv un pret. PM Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
florinelu07 Postat Februarie 20, 2012 Share Postat Februarie 20, 2012 daca are cineva curaj sa se apuce... poate ar merita facut si cric central pentru RS. ... daca este nevoie fac poze la al meu... este de magazin, dar in mod sigur se poate face... eu nu am mai am timp + rabdare... PS: eventual si model de suport pentru side-case -uri (SHAD / GIVI). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hellicks Hellmet Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 Multi ma intreaba de cric.... e destul de dificil, daca as avea un model as avea mai mult curaj... O sa ma bag si la suporti de sidecase, dar peste vreo luna asa.... tre sa mai fac niste scule pana atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motofix Postat Februarie 21, 2012 Share Postat Februarie 21, 2012 (editat) De acum la intrebarile legate de Crashbars si alte fieratanii va voi raspunde eu, ii multumesc fratelui Hellicks pentru introducere. Incercarea de a crea crashbar-uri de calitate la un pret accesibil s-a nascut din necesitate, dar si ca raspuns la o provocare. Speram sa ne dezvoltam in timp si sa putem oferi produse mai variate (si sa ne conturam un proces de productie mai putin cronofag). Pana atunci ne descurcam asa. Editat Februarie 21, 2012 de motofix Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lazy Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 ce liniste e pe-aici on topic: nu m-am mai putut rabda si am scos DR-ul la niste aer curat: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SUN_83 Postat Martie 5, 2012 Share Postat Martie 5, 2012 Probabil pentru ca este inca racoare afara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
irinel2006 Postat Martie 6, 2012 Share Postat Martie 6, 2012 Asa ma manca si pe mine in talpi, dar mi-a trecut repede. Vad ca vremea e prea schimbatoare, plus frigul parca patrunde pana in maduva. Se vede ca efectul de conserva m-a cam afectat iarna aceasta. Sper doar sa imi revin pana in aprilie. De cand am motorul inca nu am avut curajul sa ies cu el pe zapada. Nu cred ca anvelopele pe care le am, k60 fata si ceva metlezer pe spate pot face fata vremii. Parca nu imi vine sa ma risc sa ma accidentez cand stiu ca mai am doar 1 luna de pauza. Momentan ii mai trag cate o pedala si ma asez pe sha sa ii simt bataia motorului intre picioare ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Marius R Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 (editat) Astazi am rezolvat, dupa circa 2 sapt de munca ce e drept sporadic, problema senzorului de liber (NSU - neutral switch unit). La dr650se poate uni stiti din constructie a existat o problema cu suruburile care fixau senzorul de liber. Suruburile se desfac in timp, cad in motor si pot fii antrenate de ambreiaj sau pinioanele cutiei cu rezultate devastatoare. Eu cand am cumparat motocicleta nu imi aprindea in bec deloc becul de liber, desi era scoasa din viteza motocicleta asa ca am desfacut capacul de pe partea cu ambreiajul, am dat afara placile si ambreiajul, am verificat grosimea in placi si lungimea arcurilor, am cautat suruburile prin motor (pentru ca unul a curs o data cu uleiu dar celalalt era inca pe fundul carterului- si s-a dovedit destul de dificil sa il gasesc acolo), am pus alte suruburi cu cap hexagon pe care le am gaurit si le am sigurantat cu sarma. Acum totul a la locul lui si merge ca inainte Recomand tuturor care au modeul asta de dr chiar daca merge senzorul inca, sa desfaceti si sa puneti loctite pe suruburile in cauza, si eventual sa le inlocuiti cu unele cu cap hexagon. Editat Martie 11, 2012 de marius.roibu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Louis Cyphre Postat Martie 11, 2012 Share Postat Martie 11, 2012 (editat) Merci fain de informatie Editat Martie 11, 2012 de Louis Cyphre Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.