Jump to content
Sign in to follow this  
Radu46

Detinatori de Honda Cbr 1100 Xx

Recommended Posts

salut!

am auzit si eu opinia asta cu semisinteticul si nu am luat-o in seama.

in xx am folosit motul 300 v, 15 w 50 mai multe schimburi si nu am avut absolut nici o problema. e un ulei foarte bun...doar e ca a devenit cam scump.

la Busa am pus bardhal 10 w 50 sau 60 ( nu mai stiu sigur ..trebuie sa ma uit pe bidon)...si mi-a placut..chiar mi s-a parut ca motorul nu mai e asa zgomotos si nu mai vibreaza asa de rau ( vorbim de busa..la xx nu existau vibratii si zgomote :rolleyes: )

motorexul tau e un ulei bun ( eu pun in ktm ) ..n-ar trebui sa ai probleme..

nu cred ca defectiunea zx6-ului a avut legatura cu calitatea uleiului.

personal nu sunt de acord cu aditivii de ulei deoarece consider ca aceste produse sunt facute doar pentru motoarele de masina si nu pentru motoarele cu ambreiaj umed....

bafta!!1 :friends:

 

Multumesc pentru raspuns, da 300v 15w60 din cate mi-a spus cineva care il vinde la service e 65 de lei litru, nu stiu in magazin cat costa, oricum si MOTOREXUL pe care il am acum tot pe acolo a costat. Voi mai merge cu uleiul asta pana fac cu el 5 mii si voi folosi din nou 300v-ul si sper sa sesizez "diferentele majore", desi ma tenteaza sa incerc si SILKOLENE :laugh: . As vrea sa imi fac o impresie totusi legata si de alte brand-uri de ulei, si apoi sa zic ca MOTUL are uleiul cel mai bun, cum il lauda unii...

Share this post


Link to post
Share on other sites

la ce bani? din ce material? in ce stare e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

stare noua ,1oo e,vinilin.

 

unde pot schimba distributia?

De ce sa faci asta? Cati km are motorul tau?

Nu am auzit si nici schimbat pana acum lant de distributie la xx.

Intinzatorul ,Da!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are 57 mii km,si in manual scrie ca la 60mii se schimba.Nu vreau sa ma trezesc pe drum cu surprize neplacute,ma-i ales ca merg cu sotia.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Are 57 mii km,si in manual scrie ca la 60mii se schimba.Nu vreau sa ma trezesc pe drum cu surprize neplacute,ma-i ales ca merg cu sotia.

Nu stiu unde ai citit ca se schimba la 60k. Poate verificat jocurile la supape..

Daca nu ai zgomote las-o asa ! Stiu xx cu 150k si nu a schimbat decat consumabile.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Astazi cand am fost sa imi scot motocicleta am constatat ca mi-au fost furate tobele, nici acum nu imi vine sa cred. Am fost la politie am dat declarati, au venit au facut fotografii, o sa vedem si pe camerele de luat vederi, voi vedea ce pot face si cu firma care detine in administrare parcarea sa vad cum ii pot da in judecata; practic ei nu asigura nimic acolo, contractul e un (cuvant urat) de hartie prin care ei nu iti asigura plata nici unei pagube, niste jigodii ordinare... Maine voi rezilia contractul sa vad cum pun tobele vechi ca nu mai am suruburile (si pe alea le-au furat) care sustin toba de scarita, sa pot sa plec cu ea de acolo. Cei care au furat tobele (ca nu au luat nimic altceva de pe ea) era clar ca au venit sa ia tobele, oricum daca cel care le-a luat e motociclist e o jigodie ordinara ca a facut asta; de firma nu mai zic nimic de doi lei asta e la noi ii intereseaza castigul si mai putin calitatea serviciilor prestate, cel care conduce firma cred ca nu are nici o cunostiinta in ceea ce priveste o afacere rentabila ca nu imi explic; ce firma de prestari servicii e aia care asigura auzi curatenia si iluminatul nu inteleg de ce ii mai tine pe aia la intrare, sa zica de ochii lumii: da domne uite avem si paza, paza la ce? la becuri, niste cretini...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ieri am facut o tura la munte cu xx. Transalpina si Transfagarasan in aceeasi zi. am plecat la ora 10.30 si C.de Arges si am ajuns la ora 7.30. Aprox 500 de km cu pauzele de rigoare pentru benzina, papa, poze, cascat gura aiurea etc. drumul excelent, ma cam dor umerii de cat am tras de motor pe serpentine dar am mers ff bine. in sfarsit am mai rotunjit cauciucurile ca se cam patratisera de la mersul pe autostrada. inca odata sunt multumit de motorul pe care il am, foarte versatil, nu zic ca nu s-au tinut de mine nici bmr r1200 adv si nici 1000rr. sau poate ma lua pe mine valul de la curbele ff bine asfaltate si am tras mai tare ca ei. consum lejer 6%

post-448-0-25055700-1314621041_thumb.jpg

post-448-0-26538100-1314621077_thumb.jpg

post-448-0-39484300-1314621116_thumb.jpg

post-448-0-42596300-1314621151_thumb.jpg

post-448-0-87951500-1314621166_thumb.jpg

post-448-0-86334900-1314621201_thumb.jpg

post-448-0-61290000-1314621253_thumb.jpg

post-448-0-64809900-1314621304_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

 

Stie cineva cum se aeriseste sistemul CBS? Am fost la ITP si am vazut ca frana spate nu tine. I-am facut aerisirea cand am ajuns acasa, dar tot nu tine. Cu motorul pe stander am apasat pedala la maxim si pornita si in viteza a 2-a nu imi opreste motorul. Ma gandesc ca presiunea de la pedala se pierde prin sistemul CBS.

 

Multumesc!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut!

 

Stie cineva cum se aeriseste sistemul CBS? Am fost la ITP si am vazut ca frana spate nu tine. I-am facut aerisirea cand am ajuns acasa, dar tot nu tine. Cu motorul pe stander am apasat pedala la maxim si pornita si in viteza a 2-a nu imi opreste motorul. Ma gandesc ca presiunea de la pedala se pierde prin sistemul CBS.

 

Multumesc!

 

da' lichidul l-ai schimbat vre-odata???

unii din niste tari civilizate il schimba de 2-3 ori pe sezon. la noi ar fi de ajuns si odata.

Share this post


Link to post
Share on other sites

da' lichidul l-ai schimbat vre-odata???

unii din niste tari civilizate il schimba de 2-3 ori pe sezon. la noi ar fi de ajuns si odata.

Ai si tu dreptate. Intrebarea este cum il schimbi si pe ala din CBS? Pentru roata spate l-am schimbat pe tot, cu DOT4 si tot nu tine. Din cauza asta m-am gandit ca presiunea se pierde de la pedala in CBS. De golit l-am golit cu un furtun lung, conectat la gura de aspiratie a unui compresor de frigider, prins mai departe la arisitorul de pe etrier. Pe masura ce s-a golit rezervorul, am pus altul din recipient nou, sigilat. Am citit tot pe aici despre cat de higroscopic este lichidul de frana.

 

Stima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

intreabal pe TNG...sigur stie.

a avut si cateva xx-uri si se foarte pricepe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cand am schimbat lichidul de frana din ambele sisteme l-am aerisit cu o pompa de vacuum. vezi ca si sus pe unitatea de cbs avea aerisitor.(daca nu ma insel).

alta chestie, cand ai aerisit sist frana spate ai desfacut si aerisitorul de la etrierul fata? vezi ca sunt dublati aersitorii pe etrieri. pt ca sunt cele 2 circuite intercalate.identifica ce aerisitoare ai pe fiecare circuit si apoi apuca-te de schimbat lichidul si scos aerul, nu umbla la setarile pompei suplimentare de pe jamba stanga, risti sa-ti blocheze spatele cand nu e cazul.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eu cand am schimbat lichidul de frana din ambele sisteme l-am aerisit cu o pompa de vacuum. vezi ca si sus pe unitatea de cbs avea aerisitor.(daca nu ma insel).

alta chestie, cand ai aerisit sist frana spate ai desfacut si aerisitorul de la etrierul fata? vezi ca sunt dublati aersitorii pe etrieri. pt ca sunt cele 2 circuite intercalate.identifica ce aerisitoare ai pe fiecare circuit si apoi apuca-te de schimbat lichidul si scos aerul, nu umbla la setarile pompei suplimentare de pe jamba stanga, risti sa-ti blocheze spatele cand nu e cazul.

Salut! Multumesc pentru sfaturi! Am fost saptamana asta la un baiat de pe aici de pe forum, Cesar, foarte priceput. Intr-adevar, asa a aerisit pompele, intai la etrierul actionat direct si imediat dupa la etrierul opus, in plus a actionat si pompa de pe jamba stanga impingand motorul in fata cu frana fata actionata. Acum tine si pe spate si in plus si frana fata e mai ferma, tine chiar de la inceputul cursei. Daca unitatea CBS la care te referi e cea de pe circuit in spatele rezervorului pe partea dreapta, nu am vazut aerisitor pe ea.

 

Cu stima!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a procedat foarte bine, franele la xx trebuie sa tina ff bine, la timpul ei era o ceva revolutionar sistemul de franare, avea niste frane excelente fata de concurenta.

bafta

Share this post


Link to post
Share on other sites

a procedat foarte bine, franele la xx trebuie sa tina ff bine, la timpul ei era o ceva revolutionar sistemul de franare, avea niste frane excelente fata de concurenta.

bafta

va salut pe toti!ce asemanari sunt intre blackbird si x eleven ?motorul , sistemul de evacuare,si furca si jugul inferior?

 

a procedat foarte bine, franele la xx trebuie sa tina ff bine, la timpul ei era o ceva revolutionar sistemul de franare, avea niste frane excelente fata de concurenta.

bafta

va salut pe toti!ce asemanari sunt intre blackbird si x eleven ?motorul , sistemul de evacuare,si furca si jugul inferior?

multumesc, manelistilor!

Share this post


Link to post
Share on other sites

a procedat foarte bine, franele la xx trebuie sa tina ff bine, la timpul ei era o ceva revolutionar sistemul de franare, avea niste frane excelente fata de concurenta.

bafta

va salut pe toti!ce asemanari sunt intre blackbird si x eleven ?motorul , sistemul de evacuare,si furca si jugul inferior?

multumesc, manelistilor!

manelist esti tu cu neamu tau!

nu e nimeni obligat sa-ti dea explicatii chiar daca stie. sau poate nu stie, dar se vede ca nu prea ai stat acasa cei 7 ani.

Share this post


Link to post
Share on other sites

are dreptate omu'...

trebuia sa-i raspundeti... :scratch:

asa ca....asemanarea intre 1100xx si x-eleven e litera X !!

deosebirea e ca la 1100 ..11 e scris in cifre iar la ics-ilevan...in litere!!!!

 

....

si plus ca sunteti "manelari" nu "manelisti"!!!!

:cheers:

gaaaz si strada..."tutulor"!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

o intrebare ptr posesorii de xx,ati trece de la xx la busa-argumente.

Personal, am de gand sa-mi tradez XX-ul cu o Busa. Argumente tehnice...nu prea stiu multe despre busa, decat 200CP, injectie ( si XX-ul are, dar a mea e din `97, pe carburatie). La XX imi place in schimb CBS-ul, iar pentru mine este ideal, pentru ca nu pot sa franez spatele ( o problema cu piciorul drept). In schimb, sunt inebunit dupa desingul busei. Nu am mers cu una pana acum, sper ca poate pot prezenta incredere sa ma lase cineva sa conduc una, sa-mi fac o parere.

 

Poate facem un club al tradatorilor de XX :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Personal, am de gand sa-mi tradez XX-ul cu o Busa. Argumente tehnice...nu prea stiu multe despre busa, decat 200CP, injectie ( si XX-ul are, dar a mea e din `97, pe carburatie). La XX imi place in schimb CBS-ul, iar pentru mine este ideal, pentru ca nu pot sa franez spatele ( o problema cu piciorul drept). In schimb, sunt inebunit dupa desingul busei. Nu am mers cu una pana acum, sper ca poate pot prezenta incredere sa ma lase cineva sa conduc una, sa-mi fac o parere.

 

Poate facem un club al tradatorilor de XX :)

Eu stiu 2 care au trecut de la xx la busa!

Si singurul lucru pe care il blamau erau tocmai franele!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut domnilor, de aproximativ 2 luni imi caut motoreta si in cele din urma am gasit.

Timp de 3 ani am fost posesorul unei Honda CBR 600F '88, un motor excelent, cu care nu am avut nici un fel de problema tehnica; fortat de imprejurari am vandut-o si alti 3 ani am stat pe tusa (am mai dat cate o tura cu motoarele prietenilor). Luna trecuta eram oarecum nehotarat intre ce model sa aleg (CBR 954 si CBR 1100XX) in cele din urma am ales XX-ul. Asa ca de aproape o saptamana sunt posesorul unei Honde CBR 1100 XX din '97. Am sa atasez cateva imagini cu ea.

Va salut, numai bine tuturor.

post-66893-0-17794500-1318863256_thumb.jpg

post-66893-0-27835600-1318863270_thumb.jpg

post-66893-0-55949000-1318863282_thumb.jpg

post-66893-0-44898400-1318863296_thumb.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Va salut domnilor, de aproximativ 2 luni imi caut motoreta si in cele din urma am gasit.

Timp de 3 ani am fost posesorul unei Honda CBR 600F '88, un motor excelent, cu care nu am avut nici un fel de problema tehnica; fortat de imprejurari am vandut-o si alti 3 ani am stat pe tusa (am mai dat cate o tura cu motoarele prietenilor). Luna trecuta eram oarecum nehotarat intre ce model sa aleg (CBR 954 si CBR 1100XX) in cele din urma am ales XX-ul. Asa ca de aproape o saptamana sunt posesorul unei Honde CBR 1100 XX din '97. Am sa atasez cateva imagini cu ea.

Va salut, numai bine tuturor.

Felicitari pentru achizitie! Pacat ca este cam iarna in Brasov acum si nu poti sa o mai conduci, dar vine ea vara! O sa ti se para grea la inceput, dar te obisnuiesti repede. O sa descoperi ca este un motor excelent, foarte puternic si cu cuplu mare in ture joase, eu merg cu ea in oras cu maxim 4000rpm, nu are nevoie de mai mult. Consumul...in regim de oras imi consuma un plin in 180 km. Nu prea ai loc printre masini cu ea, dar in ciuda dimensiunilor este foarte usor de condus. Am mai spus si mai sus, sistemul de franare, desi nu are ABS, este excelent.

 

S-o stapanesti sanatos si sa te plimbi cu ea cu placere!

( Sa ne spui cand vrei s-o tradezi cu o Busa)

 

ps sa ai grija cu releul de incarcare, nu se raceste prea bine si acum doi ani am ars doua, ulterior i-am montat un radiator de CPU cu tot cu cooler, si nu am mai avut probleme.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...