Jump to content

Ajutor (Te-ai impiedicat? Arata-ne busteanul!)


Recommended Posts

Caut pentru Shadow-ul meu din 1993, o aripa spate custom, de preferat genul care vine "mulat" pe roata. Ma intereseaza si daca imi poate face cineva, din tabla.

Pentru cine ma poate ajuta cu o informatie: tel. 0725446231, Vali.

Link to post
Share on other sites
  • Replies 2.2k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Caut pentru Shadow-ul meu din 1993, o aripa spate custom, de preferat genul care vine "mulat" pe roata. Ma intereseaza si daca imi poate face cineva, din tabla.

Pentru cine ma poate ajuta cu o informatie: tel. 0725446231, Vali.

 

Da pe google " Garajul lui Octav". El te va rezolva

Link to post
Share on other sites

pai depinde de cate becuri ai, pentru ca fiecare bec are un balast. pe site preturile sunt pentru 2 balasturi.

la H4 de exemplu e la jumate, ca ai ambele faze pe acelasi bec si am nevoie de un singur balast.

Edited by anothergxg
Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am de lipit o aparatoare roata fata de plastic, ce imi puteti recomanda care sa tina si sa reziste la vibratii/apa,etc (mentionez ca lipitura va fi pe interior, adica pe partea pe care arunca cauciucul toata apa si etc de pe sosea).

M-am gandit la un poxipol pe exterior si eventual ceva lipici pus cumva sa intre in crapatura.

Asfalt uscat

Link to post
Share on other sites

Salutare , zilele trecute am achizitionat o motocicleta din Italia si ma intereseaza daca trebuiesc traduse actele in vederea inmatricularii . am citit pe ici pe colo ca trebuiesc traduse dar la biroul unde m-am dus sa fac actele ,mi s-a spus ca nu trebuie traduse ca la mocicleta nu platesc taxa de poluare . Noah ... acu' io ce sa cred ? :unsure:

Link to post
Share on other sites

Salutare,

Am de lipit o aparatoare roata fata de plastic, ce imi puteti recomanda care sa tina si sa reziste la vibratii/apa,etc (mentionez ca lipitura va fi pe interior, adica pe partea pe care arunca cauciucul toata apa si etc de pe sosea).

M-am gandit la un poxipol pe exterior si eventual ceva lipici pus cumva sa intre in crapatura.

Asfalt uscat

 

Faci rost de o plasa metalica, din aceea cu ochiuri mici.

Mai ai nevoie de un ciocan de lipit si faci treaba asa cum trebuie, lipitura pe crapatura e degeaba.

Daca vrei mai multe indicatii, da un semn pe privat.

Link to post
Share on other sites

Am fost azi si am probat cateva Motocilete 2 Honda Cb500 si un NTV 650. Placut surprins de primul cb500 am mers mai departe la al 2ilea cb500 . Omu nu il mai pornise de un an . am pus benzina tot bateria si i-am dat cateva chei pana a pornit. In timp ce era socu tras se auzea un fel bataie metalica...(asta e partea care ma intereseaza) apoi dupa ce am dat o tura pe el a tusid de cateva ori apoi s-a dat pe brazda! nu batai nu nimic motor se auzea si tragea bine! ar fi vreo pb treaba cu bataia de la inceput? ...apoi am ontinuat drumul catre NTV....profund dezamagit....Am citit pe forum ca e bun ca trage ca tine....Nimic...pe langa faptu ca am o pozitie tare aiurea mai vibreaza si ciudat cant accelerezi...plus ca unghiul de viraj e foarte mic! iar ca demaraj destul de praf...(am mai probat unul acum cateva zile si am zis ca o fi doar la motor ala dar nu )

 

Astept pareri despre problema cu bataia!

Edited by mihail_ionescul
Link to post
Share on other sites

Am fost azi si am probat cateva Motocilete 2 Honda Cb500 si un NTV 650. Placut surprins de primul cb500 am mers mai departe la al 2ilea cb500 . Omu nu il mai pornise de un an . am pus benzina tot bateria si i-am dat cateva chei pana a pornit. In timp ce era socu tras se auzea un fel bataie metalica...(asta e partea care ma intereseaza) apoi dupa ce am dat o tura pe el a tusid de cateva ori apoi s-a dat pe brazda! nu batai nu nimic motor se auzea si tragea bine! ar fi vreo pb treaba cu bataia de la inceput? ...apoi am ontinuat drumul catre NTV....profund dezamagit....Am citit pe forum ca e bun ca trage ca tine....Nimic...pe langa faptu ca am o pozitie tare aiurea mai vibreaza si ciudat cant accelerezi...plus ca unghiul de viraj e foarte mic! iar ca demaraj destul de praf...(am mai probat unul acum cateva zile si am zis ca o fi doar la motor ala dar nu )

 

Astept pareri despre problema cu bataia!

 

eu am un Gs 500 si la fel cand era rece batea asa cat sa zic 2-3 minute dupa racheta .... problema era de la pastilele supapelor nu mai avea nici un joc intre axa cu came si pastila .... dar ce sa zic mai bine mergi cu moto la un mecanic ////

Link to post
Share on other sites

eu am un Gs 500 si la fel cand era rece batea asa cat sa zic 2-3 minute dupa racheta .... problema era de la pastilele supapelor nu mai avea nici un joc intre axa cu came si pastila .... dar ce sa zic mai bine mergi cu moto la un mecanic ////

Daca era jocu prea mic nu ar fi trebuit ca la cald sa faca si mai rau din cauza ca se micsoreaza si mai mult?

 

 

 

Link to post
Share on other sites

Salut,

 

desi vremea pare sa se inrautateasca as vrea sa imi scot din hibernare vacutza week-end-ul asta. Puteti sa imi ziceti daca pot gasi undevaI(sa aiba pe stoc) ulei de motor 15w50 semistintetic Motorex, 15w50 Repsol semi sintetic sau Motul 20w50 mineral? Deasemenea pt F650 este ok filtru HiFlo HF151? Recomandati alte uleiuri pt F650 ST?

 

Stiti daca exista de vanzare sistem Loobman de ungere a lantului inafara de site-ul lor? http://www.chainoiler.co.uk/ Recomandati alt sistem de ungere?

 

Multumesc

 

 

Link to post
Share on other sites

La MyMoto găseÂşti Motorex, Âşi probabil Motul. ( str. Codrii Cosminului )

Repsol comercializează PowerSports ( intersectie Făget ).

Link to post
Share on other sites

La MyMoto găseÂşti Motorex, Âşi probabil Motul. ( str. Codrii Cosminului )

Repsol comercializează PowerSports ( intersectie Făget ).

 

Distribuitor Repsol mai gasesti si pe Grivitei........dar eu unul nu sunt deloc multumit de produsele lor ...

Link to post
Share on other sites

Eu pana acum am mers pe Motul si nu m-a dezamagit. Pisoiul meu a avut si Castrol in ea si mai ca nu il scuipa afara. Nu stiu de ce nu pui tu valoarea din carte dar ma rog, fiecare cu preferintele lui.

Link to post
Share on other sites

Eu pana acum am mers pe Motul si nu m-a dezamagit. Pisoiul meu a avut si Castrol in ea si mai ca nu il scuipa afara. Nu stiu de ce nu pui tu valoarea din carte dar ma rog, fiecare cu preferintele lui.

 

Salut, pai Motul am zis ca 20W 50. La celalalte mi s-a recomandat 15W 50 de la Motorex.

Link to post
Share on other sites

As vrea si eu sa imi recomandati un ulei si filtru pentru kawasaki z750 2004.

MUltumesc

Edited by RookieMe
Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +20 000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +17000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...