Buggy Postat Aprilie 2, 2015 Share Postat Aprilie 2, 2015 (editat) Dupa mine pentru 70% offroad iti trebuie alta motocicleta. Bine, nu ai specificat ce inseamna offroad la tine si pe unde vrei sa mergi. Trage un ochi si la 690.Offroad insemnand drumuri forestiere, sau o expeditie in africa sau asia de ex...ptr hard enduro prefer ktm exc450...m am gandit si la 690 dar cred ca e cam mica ptr gabaritul meu ...187 si peste 100kg..daca mai adaug si bagaje.....ma rog acel 70 % nu este batut in cuie...ma gandesc si la excursii prin europa...sau drumuri combinate in ro offroad cu onroad... Am testat de curand ktm 1190 adv...si mi a placut cum sa prezentat motorul in ture joase si medii...ma gandesc ca 950 si 990 nu sunt la fel dar nici departe nu sunt...sau?...am vazut destui care fac expeditii cu 990 sau 950 ma gandesc ca nu sunt toti idioti...))) Editat Aprilie 2, 2015 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 (editat) Cam toti care au facut expeditii Mongolia, Siberia au trecut pe 690. Pana si de pe F 800 au trecut tot pe 690 modificat. Pare ca le-a venit mintea la cap. 990/950 chiar daca e mult peste ce e in clasa vacilor in ceea ce priveste potentialul offroad( are clasa ei), tot o vaca ramane. Acum la fizicul tau s-ar putea sa iti vina manusa daca ai si conditie fizica. Problemele sunt cunoscute si se pot rezolva inainte sa pleci undeva. Carburatia are un feeling mai bun al acceleratiei dar si la injectie se pot aduce imbunatatiri cu o alta harta sau cu alt melc de acceleratie. Dar stai tu linistit ca nu o sa ajungi sa faci 70% offroad cu 950/990. Sau daca o sa ajungi o sa il dai si o sa iti iei 690 cum au facut ceilalti. Si oricum de 950/990 nu trebuie sa te convinga nimeni, e genul de motor pe care il vrei, il visezi noaptea daca e sa existe chimia. Editat Aprilie 3, 2015 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 950 pt ca are suspensii mai bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 M-am dat cateva ture off cu un 950 anul trecut la sfarsitul sezonului si m-am indragostit. Suspensiile sunt mult peste ce am mai incercat si tot motorul pare, vorba unui prieten " ca o scula erecta teapana". O sa il mai iau si anul asta ca sa nu-mi treaca dragostea. Dar mi-am luat in iarna un dakar. 950 e putin peste bugetul meu ca si intretinere, consum. Dar urmatoare sigur o sa fie un ktm. La ce off fac eu cu trupa ma descurc cu greutatea si inaltimea. Am 192 inaltimea. Acum depinde ce face el 70% off. Dealuri sau direct padurea sunt cam grele pt 950. Sau depinde si de skill. Deci nu il mai " bateti" pe om faca el asa vrea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 @wawessh...mda faza e ca mi a placut de cand a aparut dar pana acum am fost axat pe altceva ...si exact cum zici deja am inceput sa l visez noapte si zi ))...de probleme sfecifice nu ma sperii vin din tabara ducati unde si acolo exista probleme de genul ...o sa vad in viitor ce se intampla...oricum va multumesc de raspunsuri...drumuri placute sa aveti... @andrei belcic...si daca pun suspensia de 950 pe 990 ?...))...sau mai indicat ar fi un upgrade la suspensii?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Intrebare de baraj...voi ce ati alege 950 sau 990 pentru ture lungi sa zicem 70% off road?...eu pun intrebarea cat se poate de serios...am citit pe aici parareri,bube specifice etc...dar sunt curios de parerile unor propietari... Din numarul total de raspunsuri unul singur provine de la un proprietar. Daca tot isi da toata lumea cu parerea, eu as alege 990. Diferenta de la suspensii sta doar in cursa acestora, care si asta variază in functie de anul de fabricatie. Si da, probabil un 990 cu suspensia de 950 e cea mai bună variantă. Altfel sustin ce a spus singurul proprietar care ti-a raspuns. Pt ceea ce sustii tu ca vrei sa faci, 690 e o mobră mai bună. Iar de diferenta de bani, ii pui un fairing cu tot cu lumini si rezervor mai mare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Singur, off orad, Asia, Africa, bagaj minim-------> 690 Forestiere, Europa, eventual 2 persoane,bagaje multe---------> 950/990 Intre 950 si 990 nu e diferenta mare ...depinde de buget. la o diferente de 2-3000 de euro sigur as alege 950 de restul banilor plimbari sau i-as baga in mobra (un kit Rekluse, filltre de calitate etc) » Post actualizat in 03 Apr 2015 09:48P.S. Daca nu vrei neaparat hard, sa stii ca in maini bune, mobra stie mult mai mult decat cred unii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 (editat) Pentru hard enduro ...planuiesc un ktm exc 450 sau ceva pe acolo...in schimb cu adventure ul ptr drumuri lungi si soft offroad combinate cu onroad de diferite calitati...problema e ca imi place mult de tot motoreta de aceea as renunta la 690...plus ca am si zis mai sus gabaritul meu de 100 kg si 187 nu s daca e cel mai potrivit ptr 690 plus bagaje...ideea e ca nu va fi numai offroad ,poate am exagerat cu acel 70%.... Ar mai fi varianta de 950 superenduro de ea ce ziceti?... Editat Aprilie 3, 2015 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Aprilie 6, 2015 Share Postat Aprilie 6, 2015 Salutare. Am dat jos ambreiajul Rekluse de pe motor. Daca e cineva interesat, sa dea un semn. Eu am dat pe el 700 euro. Dar ne intelegem la pret. Eu nu o sa mai am nevoie de el prea curand. Bafta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 Salutare. Am dat jos ambreiajul Rekluse de pe motor. Daca e cineva interesat, sa dea un semn. Eu am dat pe el 700 euro. Dar ne intelegem la pret. Eu nu o sa mai am nevoie de el prea curand. Bafta. Bă imi pare rău că ti-am zis că ai scuter de 100 de cai, te rog eu, nu-l vinde că o să ma simt vinovat. ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 (editat) Pentru hard enduro ...planuiesc un ktm exc 450 sau ceva pe acolo...in schimb cu adventure ul ptr drumuri lungi si soft offroad combinate cu onroad de diferite calitati...problema e ca imi place mult de tot motoreta de aceea as renunta la 690...plus ca am si zis mai sus gabaritul meu de 100 kg si 187 nu s daca e cel mai potrivit ptr 690 plus bagaje...ideea e ca nu va fi numai offroad ,poate am exagerat cu acel 70%.... Ar mai fi varianta de 950 superenduro de ea ce ziceti?... Parerea mea strict personala...la dimensiunile si masa ta, un 690 o sa il cam cocosezi. Mai ales la drumuri lungi. Cadrul e relativ fragil, "coada" si suruburile de prindere asisderea. Altfel pentru OFF ar fi mai bun, dar nu cred ca vrei sa ai de sudat la el prin Africa. Mai tine cont si ca 690 "din fabrica" vine chel si mai ai multe de bagat in el ca sa mearga cat de cat la drum lung. In final o sa fie un frankenbike care poate va merge exact cum ai vrea. Sau poate nu. Sau poate da, dar pentru mai putin timp. Din ce m-am documentat eu inainte de achizitie, la LC8 ar fi cam asa: - carburator: toate bubele deja bine cunoscute si usor rezolvabile; (pana la urma pe asta l-am si ales, desi a fost mai greu de gasit unul in stare ok) - injectie pana in 2009: suspensia e ceva mai joasa: injectia e prost facuta, cu probleme diverse probleme mai mult sau mai putin rezolvabile - depinde si de feeling - injectie dupa 2009: suspensia la fel, mai joasa; nu stiu daca mai proasta sau nu; injectie care merge foarte bine; potentiale probleme din cauza imobilizatorului (si asta nu prea are rezolvare) Ar mai fi de adaugat faptul ca la injectie in rezervorul stang incape mai putina benzina (are pompa in interior) cu vreo 2,5L. Consumul e in functie de cum merge injectia, si nu e musai mai mic decat la cel cu carburatoare (desi daca totul e in regula ar trebui sa fie putin mai mic). Super enduro o sa-ti dea batai de cap cu rezervorul minuscul. Tine cont si ca suspensia e F inalta (mai inalta decat la adv S sau R). In rest ar fi cel mai nou big dirt bike cu carburatoare pe care il poti cumpara. Iar despre masa motorului, daca ai muschi sau prieteni sa te ajute nu e stres. Iar daca mergi tare, te ajuta, ca e mai stabil Editat Aprilie 8, 2015 de ADVRadu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 8, 2015 Share Postat Aprilie 8, 2015 @ADVRadu....multumesc de raspunsuri/pareri... La mine o sa mai dureze pana o sa cumpar unul dar ma pregatesc din timp...))...in viziunea mea tot o carburatie ar fi mai ok mai ales ca problemele sunt rezolvabile...dar nah am zis sa aflu si ceva pareri de la propietari... App de 690...bine ca ai zis...avem exemplu clar a lui Ionut(intotheworld) cu cadrul rupt in siberia...se mai intampla nu zic ,poate si stilul de meers dar ma surprins f tare...am invatat sa merg pe o roata si alte prostii dastea pe un ducati si nu a avut absolut nimic ,retine am 100 si ceva de kg... Superenduro...mda e cumva mai exclusivist ,ppoate si cel mai potrivit ptr ce vreau dar si pretul pe masura si mai rare ,asta poa' sa fie un dezavantaj...o sa ma rezum la adv 950...cel mai rau ma enerveaza ca nu prea gasesti cu km putini...am o problema cu asta:)))...bafta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 (editat) Da, referitor la nr de km.... nu e un model de fite, cei care cumpara asa ceva, nu se duc in weekenduri la o terasa numai pt ca e cool..... Editat Aprilie 9, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 Ma bag si eu in seama ca proprietar de 690, din experienta cu 990ul unui prieten sau alte vaci cu care am mers in trecut STen, 800GS, Ten etc. Depinde ce vrei sa faci cu ea. Asa cum stim toti motoreta perfecta nu exista. Exista motoreta aproape perfecta pentru un anume scop sau un anume rider. Daca vrei sa poti sa mergi constant pe autostrada cu peste 140km/h atunci 990ul este clar castigator. Intre 990 si 950 pe langa buget ajungem la vechea dilema EFI vs carburator care este complexa si are multe aspecte. Personal consider ca EFI este net superior carburatorului. E ca si cum ai compara un procesor Intel® Core™ cu un abac. Amandoua fac calcule simple da intr un mod complet diferit. Iar sa consideri toate EFI ca sunt la nivel de pentium 3 iar e incorect. Tehnologia a evoluat mult in acest domeniu si exista pe piata de mai bine de 30 de ani (prin '84 a aparut prima masina cu EFI de serie). De stricat orice se strica si ramane la latitudinea proprietarului sa poata rezolva problema in camp (sau sa fie pregatit s o rezolve). Si mai depinde si cat de indepartat e campu ala de civilizatie normal. Referitor la cadru acu fiecare intelege ce vrea. Daca tai de pe lista cam singura baza reala pentru o motoreta adventure cu care poti sa faci "aproape" de hard enduro fara sa fi Chris Birch sau Meoni, dar sa si ajungi pe asfalt confortabil pina acolo pentru ca ai citit de un caz din probabil peste 10000 de modele puse in vanzare in cei 8 ani de productie este decizia ta si nu am cum s o contest. Pot cel putin s o dezaprob. Pot doar sa spun ca din researchul pe care l am facut am auzit de cam 4 cazuri de astfel de problema deci si daca sunt 20 in realitate asta inseamna un procent de mai putin de 2 la mie. Sunt sigur ca orice motocicleta are 2 la mie sanse de o problema catastrofala dar nimeni nu se gandeste la asta. Mai mult in cazul meu a fost 90% o problema de accident. Chiar de curand m am intalnit cu fostul proprietar care nonsalant recunostea de cate ori a dat cu ea de pamant (sau asfalt) in cei 1500 de km. Am zambit politicos... Legat de putere si de greutatea ta. Raportul de putere/masa este foarte apropiat 0.5 (0.53 pt '12, '13) vs 0.48. Deci daca 690ul ar avea 210kg in loc de 139 ar avea o putere de ~100 cai. As zice suficienti in ambele cazuri, si in cel ipotetic si in cel real. Mai mult cuplul unui monocilindru este mult mai jos in ture deci senzatia de putere pina la 130-140km/h este net peste 990. Mai sus cum am zis conteaza pentru cine e interesat. Eu am trecut de momentul >200km/h iar oricum clasa asta de motoare nu ar trebui sa aiba legatura cu subiectul asta. Daca vrei sa mergi cu 250 la ora cumperi un sport touring sau supersport nu 1290 cu TKC ca sa fie adventure. Suspensia este comparabila ca tip si cursa 210-265mm la 990(950) - 250-275mm la 690. Asa cum vine ea de fabrica nu este cea mai buna varianta in nici unul dintre cazuri dar avantajul la noi este ca o revizie si o adaptare exacta pentru rider nu e atat de scumpa. Extensia in ambele cazuri la ~300mm cursa este posibila cu diferite bugete si solutii dar nu si are rostul la 990(950) pt ca daca asta cauti (stabilitate mai buna pt offroad) greutatea 990(950) ramane acolo. Bugetul de adventurizare pentru 690 incepe la 60E (costul parbrizului OEM) si merge pina la 6500E costul kitului Quest de la KTM Basel. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Buggy Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 (editat) @mrwwwhite....multumesc ptr pareri...cuvantul tau este unul greu:))))) Mda...efi vs carburator in viziunea mea ar fi mai ok carburatorul exact din motivul pe care l ai zis si tu ...acel camp de civilizatie...cu carburatorul ai sanse mai mari sa o scoti la capat fata de o problema la injectie sau ecu etc...asta vb la general ca daca iau fiecare caz in parte stau acasa si citesc oybo ))))... Cu 690 si cadrul poate sa inteles gresit ce am zis ...nu ma da inapoi faptul ca sa rupt cadrul ,vin din tabara ducati ,stiu ce inseamna trelis si defectele lui...cum am mai zis...gabaritul meu ar fi principalul motiv...referitor la cuplul motorului m am convins singur...de curand am testat noul 690 smc si am vazut ce inseamna probabil ca si in offroad se descurca la fel de minunat... In capul meu e cam asa...950 ptr adventure africa,asia dar si europa si soft offroad iar ptr hard enduro as alege un ktm 450 exc...oricum o sa mai dureze pana o sa le am intre timp ma mai documentez si mai pun in balanta ...probabil ca 690 este combinatia perfecta dar limiteaza cumva avantajele de care pot beneficia la 950 adv si 450 exc...ramane sa mai discutam ,sper ca nu plictisesc prea tare ...drumuri bune sa aveti... Ps...daca fostul propietar a recunoscut ca a "vandalizat o " in 1500 km ...cumva e explicabil mai ales dupa ce ai mers si tu cu ea...desi cand am citit pe blog am ramas f surprins ... Editat Aprilie 9, 2015 de Buggy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mrwwwhite Postat Aprilie 9, 2015 Share Postat Aprilie 9, 2015 @mrwwwhite....multumesc ptr pareri...cuvantul tau este unul greu:))))) Mda...efi vs carburator in viziunea mea ar fi mai ok carburatorul exact din motivul pe care l ai zis si tu ...acel camp de civilizatie...cu carburatorul ai sanse mai mari sa o scoti la capat fata de o problema la injectie sau ecu etc...asta vb la general ca daca iau fiecare caz in parte stau acasa si citesc oybo ))))... Cu 690 si cadrul poate sa inteles gresit ce am zis ...nu ma da inapoi faptul ca sa rupt cadrul ,vin din tabara ducati ,stiu ce inseamna trelis si defectele lui...cum am mai zis...gabaritul meu ar fi principalul motiv...referitor la cuplul motorului m am convins singur...de curand am testat noul 690 smc si am vazut ce inseamna probabil ca si in offroad se descurca la fel de minunat... In capul meu e cam asa...950 ptr adventure africa,asia dar si europa si soft offroad iar ptr hard enduro as alege un ktm 450 exc...oricum o sa mai dureze pana o sa le am intre timp ma mai documentez si mai pun in balanta ...probabil ca 690 este combinatia perfecta dar limiteaza cumva avantajele de care pot beneficia la 950 adv si 450 exc...ramane sa mai discutam ,sper ca nu plictisesc prea tare ...drumuri bune sa aveti... Ps...daca fostul propietar a recunoscut ca a "vandalizat o " in 1500 km ...cumva e explicabil mai ales dupa ce ai mers si tu cu ea...desi cand am citit pe blog am ramas f surprins ... Cine a zis ca poti sa trisezi... toata lumea stie ca ntre doua nu te ploua... Credeam ca vorbim de situatia aia cand tre sa iei una pe viata ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 25, 2015 Share Postat Aprilie 25, 2015 LC8 Go&FUN https://www.youtube.com/watch?v=PFBxu_Qm66U&feature=youtu.be Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
extremusski Postat Aprilie 26, 2015 Share Postat Aprilie 26, 2015 LC8 Go&FUN https://www.youtube.com/watch?v=PFBxu_Qm66U&feature=youtu.be Bei!! Cand ne dam si noi asa in gasca? Ca de o groaza de timp vorbim si nu se intampla nimic!! Hai sa o comitem si noi anul asta, nu sa stam pe forum si sa vorbim!! Zone din astea cu forestiere avem garla in tara asta. Doar sa stabilim o data si gata!! Plimbare&Bere multa!! Sau cum zice frantzuzul GO!! GO!! GO!! Deci?! Propuneri de date si locatie? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Aprilie 27, 2015 Share Postat Aprilie 27, 2015 (editat) Pai....eu de cativa ani m-am mutat in Deutschland cu motor cu tot , asa ca nu ma bag la organizare. Insa o sa urmaresc forumul si daca pot, incerc sa ajung..... Editat Aprilie 27, 2015 de Hosszu Toll Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
niroL Postat Aprilie 28, 2015 Share Postat Aprilie 28, 2015 Pana una-alta eu am de gand sa merg la intalnirea mandrilor proprietari de transalp ce se face pe langa Codlea in weekend-ul asta, ocazie cu care ma intalnesc cu inca doi mandri proprietari de LC8 (de care stiu eu)... poate mai veniti si altii si stabilim acolo data & locatie detalii pe forumul de profil: http://www.transalp.ro/forum/de-1-mai-la-brasov-lacurile-de-la-codlea-t704-765.html Bei!! Cand ne dam si noi asa in gasca? Ca de o groaza de timp vorbim si nu se intampla nimic!! Hai sa o comitem si noi anul asta, nu sa stam pe forum si sa vorbim!! Zone din astea cu forestiere avem garla in tara asta. Doar sa stabilim o data si gata!! Plimbare&Bere multa!! Sau cum zice frantzuzul GO!! GO!! GO!! Deci?! Propuneri de date si locatie? » Post actualizat in 04 May 2015 07:52asa... la Codlea am fost 3 cu 990 si un 950... in concluzie potential exista desi e mic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danoprea Postat Mai 9, 2015 Share Postat Mai 9, 2015 Cu asta am batut Europa,fara probleme.Este cam dura,trebuie sa vrei cu adevarat sa faci asta,dar merita.O iubesc,desi o voi vinde...... » Post actualizat in 09 May 2015 16:53Asta este noua motocicleta de drumuri lungi........... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 22, 2015 Share Postat Mai 22, 2015 Tot am cautat pe topicul asta. Nu prea s-a discutat ce tip de ulei folositi, doar de cat ulei consuma si interval. Sa inteleg ca toti bagati Motorex PowerSynth si CrossPower? Pe advrider putini baga asta ca nu prea se gaseste Motorex(in europa exista), iar daca se gaseste e la un pret prohibitiv(prohibitiv e si in Ro la ~280 roni 4L). Pana acuma am bagat CrossPower 10w60 si il schimb la 5000km . Voi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hosszu Toll Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 Eu bag Motorex..............o singura data am bagat Repsol (nu am gasit Motorex si in trebuia sa plec in intr-o tura mai lunga) nu am simtit nici o diferenta......... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Mai 23, 2015 Share Postat Mai 23, 2015 (editat) Hai cu lumea la raport privind tipul uleiul. Eu mai stiu pe cineva care baga Motul 5100 10w40, omul avea niste probleme personale cu Motorex-ul.Orice as baga, tot 10w50-10w60(100% sintetic) as baga avand in vedere cat se incinge pe offroad. Chiar ma gandesc sa ii pun al doilea ventilator si radiator de ulei, costurile sunt mici daca le faci singur si se gasesc piese la dezmembrari. Rezolvare pentru bruscatul la deschiderea gazului-mai ales sub 3500rpm(cel mai enervant lucru in offroad), in mare parte e o cama de acceleratie progresiva. Mai exact, G2 throttle tube care are mai multe posibilitati(400-300-.....). Avand in vedere ca vin de pe SS, am avut ocazia sa gasesc ca tubul de acceleratie-cama de pe RC8 este de tipul progresiv, adica fix cam ce e G2 400. Doar ca marele avantaj e ca G2 e minim 400 roni, iar ala de rc8 OEM KTM- este 120 roni la orice magazin de aduce piese KTM(inclusiv Dementor). Sa nu mai zic ca la 120 roni primesti ambele mansoane si tubul progresiv. SI mai e si portocaliu tubul.!!! Se zvoneste ca scade si consumul cu vreo 0.5 l la 100km. Codul e 69002021100 . Eu o sa mi-l comand. Editat Mai 23, 2015 de wawessh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pana Postat Mai 25, 2015 Share Postat Mai 25, 2015 (editat) Nu puteai să scrii acu două săpt......tocmai mi-am luat varianta de la Moose Racing. M-a dus la vreo 300 ron. Ca ulei acum am in ea Castrol 10w50. N-am observat vreo diferență față de Motorex. Editat Mai 25, 2015 de Pana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.