Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Sa ne spui si noua care e codul/dimensiunile de la o-ring si daca tine improvizatia in viitor.

N-am făcut nici un rahat cu o-ring-ul ăla. N-am băgat bine ochiul şi am comandat altceva. Este un o-ring între piston şi piesa de plastic, în nici un caz cel dinăuntrul pistonul. Aşa că rămâne să comand şi eu de la oberon.

Cât priveşte consumul, 7,5 l/100 cu cărămizile de 45 l de la touratech, tobele originale, mapă de injecţie pentru tobe Akra şi pe autostradă. Am încercat să schimb mapa cu TuneEcu dar n-a vrut nici de-al naibii. Deşi motocicleta e din 2006 ECU e din 2007. L-o fi schimbat posesorul anterior. Ştie careva vreo locaţie de unde pot lua mape pentru injecţie ECU din 2007 pt 990 adv S? Cele de pe site-ul tuneecu nu merg. Cică sunt incompatibile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

N-am făcut nici un rahat cu o-ring-ul ăla. N-am băgat bine ochiul şi am comandat altceva. Este un o-ring între piston şi piesa de plastic, în nici un caz cel dinăuntrul pistonul. Aşa că rămâne să comand şi eu de la oberon.

Cât priveşte consumul, 7,5 l/100 cu cărămizile de 45 l de la touratech, tobele originale, mapă de injecţie pentru tobe Akra şi pe autostradă. Am încercat să schimb mapa cu TuneEcu dar n-a vrut nici de-al naibii. Deşi motocicleta e din 2006 ECU e din 2007. L-o fi schimbat posesorul anterior. Ştie careva vreo locaţie de unde pot lua mape pentru injecţie ECU din 2007 pt 990 adv S? Cele de pe site-ul tuneecu nu merg. Cică sunt incompatibile.

posibil ca un strungar priceput poate sa monteze un oring suplimentar acolo

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

posibil ca un strungar priceput poate sa monteze un oring suplimentar acolo

nu mă mai încurc cu panarama aia de piston de la magura. Dai un ban pe ăla de la oberon, dar am siguranţa că nu rămân fără ambreiaj pe drum. De două ori am păţit asta şi e naşpa tare. În mers mă descurc fără, dar e greu tare până bagi a întâia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ultima poza de aici e "solutia saracului" la problema cu cilindrul receptor de ambreiaj: un piston cu 2 O-ringuri, care potriveste in cilindrul original Magura.

http://www.sigutech.com/english/knz-kolben/

Mulţumesc mult..am comandat deja pistonul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Buna ziua la toata lumea de pe acest forum, sunt pentru prima data pe aceasta sectiune a forumului si as dori sa vaa adresez cteva intrebari daca este cineva binevoitor sa imi raspunda. Puna in urma cu putin timp a fost fericitul proprietar al unei honda africa twin, acum sunt in cautarea unei noi motociclete si m-am oprit asupra BMW R1150 gs musai adventure si KTM 950/990 adventure. Legat de BMW m-am c-am dumirit, urmeaza numai sa ma mai urc putin pe unul. Intrebartile mele legate de KTM 950/990 adventure sunt:

- care sunt punctele ei slabe, ce ar trebui sa schimb in cazul in care cupar una pentru a sta linistit ca nu raman cu motorul in drum (planuiesc o tura in Maroc in primavara)

- daca este cineva mai inalt si imi poate spune cum este pozitia la condus pe distanta mai mare, eu am 1.91 m inaltime. Prin bunavointa unu poseser de ktm 990 din Bicaz m-am urcat 2 min pe una intr-o benzinarie in Gheorgheni, ii multumesc inca o data pe aceasta cale

- care dintre cele doua modele 950/990 este mai comoda in on road (presupun ca in off road ambele se comporta bine)

- exista pentru aceste doua modele kit de coborat scaritele (presupun ca am nevoie pentru a sta comod in picioare pe scarite)

- cam cat costa o revizie complecta si cat de complicata este mentenanta pentru aceste doua modele

Va multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Buna ziua la toata lumea de pe acest forum, sunt pentru prima data pe aceasta sectiune a forumului si as dori sa vaa adresez cteva intrebari daca este cineva binevoitor sa imi raspunda. Puna in urma cu putin timp a fost fericitul proprietar al unei honda africa twin, acum sunt in cautarea unei noi motociclete si m-am oprit asupra BMW R1150 gs musai adventure si KTM 950/990 adventure. Legat de BMW m-am c-am dumirit, urmeaza numai sa ma mai urc putin pe unul. Intrebartile mele legate de KTM 950/990 adventure sunt:

- care sunt punctele ei slabe, ce ar trebui sa schimb in cazul in care cupar una pentru a sta linistit ca nu raman cu motorul in drum (planuiesc o tura in Maroc in primavara)

- daca este cineva mai inalt si imi poate spune cum este pozitia la condus pe distanta mai mare, eu am 1.91 m inaltime. Prin bunavointa unu poseser de ktm 990 din Bicaz m-am urcat 2 min pe una intr-o benzinarie in Gheorgheni, ii multumesc inca o data pe aceasta cale

- care dintre cele doua modele 950/990 este mai comoda in on road (presupun ca in off road ambele se comporta bine)

- exista pentru aceste doua modele kit de coborat scaritele (presupun ca am nevoie pentru a sta comod in picioare pe scarite)

- cam cat costa o revizie complecta si cat de complicata este mentenanta pentru aceste doua modele

Va multumesc

Salutare!

Cam toate informatiile de care ai nevoie:

http://www.ktm950.info/

Vezi si aici:

http://advrider.com/index.php?forums/crazy-awesome-almost-dakar-racers-950-990cc.34/

 

Punctele slabe :

http://www.ktm950.info/how/ktm_950_issues.html

 

Eu am schimbat de cand am adus-o acasa ax/ simering pompa apa. Am gasit filtrul de ulei stramb de la antigel. Am deja oberon la cilindrul de la ambreiaj puse de proprietarul anterior, deci mi-am luat de-o grija.

Este incomod de lucrat la ea, ai de demontat o gramada ca sa schimbi uleiul, de exemplu. Daca mai ai si crash-bar, se lasa cu chin si tam tam :) Eu imi fac mentenanta singur, nu stiu cat ar costa la service.

N-am auzit de kit de coborare scarite, eu pentru mers mai comod / in picioare imi iau kit de inaltat ghidon.

 

Eu am 950S 2003, care e cel mai inalt model. Am 1.86 si ating soseaua doar cu varfurile la semafor... In offroad e ok, dar depinde mult si cu ce o incalti / ce compromisuri faci, banuiesc ca stii asta.

As fi cumparat una cat mai noua, 950 nu 950S, eventual 990, insa sunt scumpe/ se gasesc cam greu. Am facut un concediu de 2000+ km anul asta, a fost foarte comoda, consum mediu doar "on road" 6.5/100km

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Vand KTM 950 Adventure - Pret: 4150 eur

 

Contact: - pt. a vedea motoccleta 0747-953.112 Huni (e varul meu in RO)

- pt. mai multe detalii ma puteti contacta pe mine pe nr de germania 0049-151 63 68 35 52

 

An Fabr: 2004

 

98 CP

 

56.000 KM

 

Inmatriulata

 

Loc. Targu MUres

 

Motivul vanzarii: sta nefolosit in garaj in RO

 

Baterie noua, kit lant 3000km,singurul proprietar din RO, tinut in garaj.

 

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=630550&selpic=7&zoom=1#foto

 

file_630550_php7yx4Ud.jpg

 

 

file_630550_phpMrvbiG.jpg

 

 

file_630550_phprZb8Qo.jpg

 

 

file_630550_phpH0NZMM.jpg

 

 

file_630550_phpzZzRMk.jpg

 

 

file_630550_php0DpPKp.jpg

 

 

file_630550_phpOvQvvC.jpg

 

 

file_630550_phprJXIMQ.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Cum ai reusit? Si eu am problema desfacerii piulitei de la pinionul fata, doar ca e saiba indoita care tine piulita sa se desfaca de tot. Cam la 3000 km se desface, am incercat cu mai multe tipuri de Loctite si chiar +10 nm fata de fabrica. Tot la fel face.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oricare, nu o simti oricum diferenta. Le-am incercat pe ambele.

 

La modelul asta iti dai seama ca e cam dus uleiul daca ai dragging clutch cu uleiul fierbinte. Apare cam la 6000-7000 km, depinde si cum il folosesti. Asa ca daca va pleaca motoreta in a1a cu maneta de ambreiaj apasata si e uleiul cam vechi, inainte sa umblati la altceva, schimbati uleiul. Eu il schimb pe la 5000 km.

 

Si vedeti ca in America si in alte locuri in care nu prea se gaseste Motorex, merg baietii cu o gramada de alternative. Puteti sa incercati si altceva in afara de Motorex ca nu se strica nimic daca alegeti un ulei bun.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am dragging acum cu 10-60. Trag maneta in viteza 1 si animalul tot inainteaza, chiar si asa. Am schimbat cilindrul receptor si tot asa face la cald. Asa ca trec la 10-50. Pun powersynt ca vad ca e promotie la mymoto la 3 L. Multumesc

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Incearca cu 10w50 prima data, vezi sa fii sigur ca e aerisit bine circuitul de la cilindrul receptor. Se aeriseste si singur de la vibratii in timpul mersului daca mai ramane ceva. Daca nu sta pe loc nici asa, vezi ce clutch oil jet ai. Nu stiu ce 950 ai, unele nu au deloc gaura in jet. Daca nu e gaura standard(parca era #30---->daca e mai mare-->), iti pleaca motorul de pe loc cu orice ulei vrei. Verifici si daca e curat cu ocazia asta. Daca nu e nici asta iti verifici oala de ambreiaj daca are semne pe ea ca in poza. Daca are le iei cu smirghelul sau alta oala noua/sh. Daca nu merge nici asa, schimbi si kitul de ambreial cu tot cu placile de metal. In mare cam asta e cu dragging-ul la KTM 990.

 

De exemplu, eu am acum tot 10w60 cross power si nu-mi pleaca nici fierbinte de pe loc.

 

http://i369.photobucket.com/albums/oo132/Yardst1ck/Bikes/950Adv/KTM950Adv_ClutchBasket.jpg

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorul e 2005, Adv simplu (putin neglijat de mecanicul care s-a ocupat de el inainte sa il cumpar). Oil jetul (nu mai tin minte cat e, dar cred ca e standard) l-am curatat cand am pus cilindrul Sigutech. Dar la schimbul de ulei, le refac toate. Dupa care am sa trec la interiorul ambreiajului. Multumesc si revin cu rezultatele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...
  • 2 weeks later...

Verificare supape. Inlocuire pastile admisie. Urmeaza uleiul si sa verific de ce dispare antigel.

Legat de antigel, poate te ajuta; cand imi disparea antigelul la alt motor ce l-am avut, imi crestea uleiul si se murdarise (desi era ulei proaspat schimbat). Dupa ce am cercetat, am gasit ca era dus kitul de la pompa de apa (modelul era bmw650cs); la pompa de apa avea o gaurica prin care "semnaliza" motocicleta ca e dus kitul respectiv (tot timpul era umed cu lichid de racire). Poate te ajuta informatia.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acolo am sa ajung. Cand schimb uleiul, am sa inspectez filtrul de ulei ca sa il vad daca e diferita uzura, adica e doar de la ulei sau si antigel. Pe net asta zic posesorii, asa ca probabil ajung la pompa de apa si la un simering sau ax obosit. Multumesc de sfat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

La mine kitul a constat in ax cu elicea aferenta si 2 simeringuri; poade difera la KTM. Cat despre ulei, la mine era un maroniu mai degraba decat culoarea "neagra" de ulei uzat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...