Patrick_M Postat Iunie 8, 2017 Share Postat Iunie 8, 2017 990? Sau carb? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Pai scrie la profil: 990. Deci injectie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Iunie 9, 2017 Share Postat Iunie 9, 2017 Sunt pe mobil, nu vad profilul. Oricum, nesimtit consum. Astept si eu un kit de jiglere de la Head2Wind si sa vad si eu ce iese . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Iunie 27, 2017 Share Postat Iunie 27, 2017 Salutare domnilor.Aveti idee cat ulei intra in furca de ktm990 adv 2008?.Multzam. » Post actualizat in 28 Jun 2017 12:22 Domnilor ma confrunt cu o noua problema..poate ma puteti ajuta.Dupa ce merg cu motocicleta si s a incalzit , a ajuns la a 4 a linie imi sta relanti ul mai sus decat normal..undeva la 2000 de turatii.daca opresc motorul si il pornesc din nou relanti ul sta normal undev la 1400 ture,dupa ce plec cu el acceasi problema.Poate ma puteti ajuta.Multumesc!! » Post actualizat in 28 Jun 2017 12:22 Domnilor ma confrunt cu o noua problema..poate ma puteti ajuta.Dupa ce merg cu motocicleta si s a incalzit , a ajuns la a 4 a linie imi sta relanti ul mai sus decat normal..undeva la 2000 de turatii.daca opresc motorul si il pornesc din nou relanti ul sta normal undev la 1400 ture,dupa ce plec cu el acceasi problema.Poate ma puteti ajuta.Multumesc!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Iulie 6, 2017 Share Postat Iulie 6, 2017 Ai reusit sa o rezolvi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ovidiu radut Postat Iulie 7, 2017 Share Postat Iulie 7, 2017 Salutare.Cumva.. Problema a disparut.A persistat 2 zile dupa ce am iesit la o tura cu foarte mult noroi si apa .Am curatat conectorii de sub scut crezand ca problema e de acolo.Am desfacut capacul de la filtru ,m am gandit ca am vreo frunza prinsa..Sincer nu stiu cauza problemei dar as vrea sa ii pun tunecu sa ii sterg erorile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutdiv Postat Iulie 21, 2017 Share Postat Iulie 21, 2017 Va salut dragi colegi ktm iști,dacă imi permiteti sa intru in randul vostru și sa ma alătur cu un ktm 950 S cumparat recent. Binenteles problemele nu au întârziat sa apară ca doar vb de ktm o motocicleta mult râvnita și prea exacta care nu tolerează gram de uzura asta am constat eu după problemele avute. În prima faza senzorul de ulei era defect. L am schimbat după care problema a apărut la presiunea de ulei...aceasta era mica.becul din bord clipocise constant...asa ca în doua luni am învățat foarte multe de acest motor lc8 cat altul în 2 ani neavând nici o problema... Dând gluma la o parte am constatat ca arcul din pompa de ulei (cea din dreapta) era mai scurt cu 1 mm adică măsură 41 mm oare sa fi influențat asta asa mult!?!? Trecem peste...mergem mai departe în interiorul capacului din dreapta are un cuzinet care vine pe arbore (de palier) parca ar avea ceva uzura și m am gândit sa l schimb. Am comandat piesa trebuie sa vina și o sa va țin la curent cu presiunea uleiului. Și dacă tot eram ulei pe mana m am gândit sa i fac schimbul de distributie... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 10, 2017 Share Postat August 10, 2017 Va salut dragi colegi ktm iști,dacă imi permiteti sa intru in randul vostru și sa ma alătur cu un ktm 950 S cumparat recent. Binenteles problemele nu au întârziat sa apară ca doar vb de ktm o motocicleta mult râvnita și prea exacta care nu tolerează gram de uzura asta am constat eu după problemele avute. În prima faza senzorul de ulei era defect. L am schimbat după care problema a apărut la presiunea de ulei...aceasta era mica.becul din bord clipocise constant...asa ca în doua luni am învățat foarte multe de acest motor lc8 cat altul în 2 ani neavând nici o problema... Dând gluma la o parte am constatat ca arcul din pompa de ulei (cea din dreapta) era mai scurt cu 1 mm adică măsură 41 mm oare sa fi influențat asta asa mult!?!? Trecem peste...mergem mai departe în interiorul capacului din dreapta are un cuzinet care vine pe arbore (de palier) parca ar avea ceva uzura și m am gândit sa l schimb. Am comandat piesa trebuie sa vina și o sa va țin la curent cu presiunea uleiului. Și dacă tot eram ulei pe mana m am gândit sa i fac schimbul de distributie... Salut, Din pura curiozitate, de ce ai schimba si distributia? S-a uzat din cauza presiunii scazute de ulei?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutdiv Postat August 16, 2017 Share Postat August 16, 2017 Ktm recomanda schimbul lanțului de distributie la 40000 km.Iar uzura pe lanț este aproape nemasurabila fata de cel nou, probabil din motive de siguranță se schimba.Si da... Un ulei de calitate în ajuta sa reziste mai mult și binenteles presiunea...dacă nu o ai poți sa ai cel mai bun ulei ca tot degeaba. O seara buna tuturor! PS. Am atașat o poza ,stânga e cel nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat August 17, 2017 Share Postat August 17, 2017 Spune-le ca si ai peste 80.000 pe bord. Oricum poti sa pui toata povestea aici, daca ai rabdare, cu tot cu poze, sa invatam chestii cand ne vine randul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ionutdiv Postat August 18, 2017 Share Postat August 18, 2017 Salut Patrick ! Povestea e de când desfaci primul surub și îl strângi pe ultimul( binenteles cu loctite 243 ca sa nu avem surprize )și e destul de lunga dacă ajungi sa schimbi cuzinetii la un motor atâta de complex. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Salut. Are cineva o sa standard? Si un pret? Nu conteaza starea. Eu am varianta cu gel care am inteles ca este mai joasa dar si mai lata, imi rupe dosul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Septembrie 19, 2017 Share Postat Septembrie 19, 2017 Standard am eu pe 950 adv. Am urcat pe 950 adv S si era putin mai inalta. Cum ai realizat ca cea cu gel e mai joasa? Niste masuratori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sergiu_SP Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Salut. Are cineva o sa standard? Si un pret? Nu conteaza starea. Eu am varianta cu gel care am inteles ca este mai joasa dar si mai lata, imi rupe dosul. de la 1290 r se potriveste? fa niste cerecetari si daca da, anunta-ma aici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
_danu Postat Septembrie 20, 2017 Share Postat Septembrie 20, 2017 Standard am eu pe 950 adv. Am urcat pe 950 adv S si era putin mai inalta. Cum ai realizat ca cea cu gel e mai joasa? Niste masuratori? Am citit pe advrider, in mai multe locuri. Cica aia cu gel e mai joasa si mai lata. Sau poate nu are coama, si de aia se simte mai lata. Nu am verificat. Cautam o solutie, dupa 5000+km in 10 zile m-am ales cu basici, exact unde vin marginile seii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 21, 2017 Share Postat Septembrie 21, 2017 Le am eu pe amandoua. Si pe aia standard si pe aia cu gel. Aia cu gel e mai joasa si mai tare. Aia standard e mai inalta si mai moale. Mai comoda e aia standard, dar ajungi mai greu jos. Cu aia cu gel ajungi mai bine jos. Umblati si pe la ghidon ca sa mai transferati o parte din presiune in maini. Nu trebuie sa stati cocosati ca pe chopper pe 990. Nu le vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastianTM Postat Ianuarie 10, 2018 Share Postat Ianuarie 10, 2018 Salutare, stiti cumva un KTM 950 Adventure la dezmembrat ? Am nevoie de galeria Y originala ca sa imi pot monta niste tobe. Eu am Leo Vince SBK in momentul asta pe motor si cand au fost montate de fostul proprietar nu s-a mai pastrat galeria originala. » Post actualizat in 22 Jan 2018 10:36 Salutare, stiti cumva un KTM 950 Adventure la dezmembrat ? Am nevoie de galeria Y originala ca sa imi pot monta niste tobe. Eu am Leo Vince SBK in momentul asta pe motor si cand au fost montate de fostul proprietar nu s-a mai pastrat galeria originala. Rezolvat. Topicul asta e un pic adormit - nu mai sunt posesori de 950/990 Adventure ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Eu inca sunt posesor de KTM 990 ADV. Eu unul nu stiu nimic la dezmembrat. Slabe sanse. Mai bine comanzi de afara. Eu mi-am cam inselat 990-ul cu 625 avand in vedere diferenta enorma de fun pe offroad. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Intra pe grup pe FB si vezi ca mai sunt unii care le mai vand. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebastianTM Postat Februarie 5, 2018 Share Postat Februarie 5, 2018 Eu inca sunt posesor de KTM 990 ADV. Eu unul nu stiu nimic la dezmembrat. Slabe sanse. Mai bine comanzi de afara. Eu mi-am cam inselat 990-ul cu 625 avand in vedere diferenta enorma de fun pe offroad. am comandat din Germania, m-a costat 100 de euro piesa si inca 100 de euro transportul ca sa imi ajunga a doua zi eu pentru off road am un husaberg te250, nu sunt atat de bun incat sa merg cu adventure pe carari prea accidentate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_n Postat Februarie 13, 2018 Share Postat Februarie 13, 2018 Am un articol care sunt sigur ca o sa va placa. Este vorba de un ghid cu un traseu prin Romania de peste 3000 de km.Detalii si precomenzi aici: https://goo.gl/TofAzV Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 Daca vrea careva manualul de reparatie updatat 950/990, da-ti un pm cu mailul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Alexey04 Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 Daca vrea careva manualul de reparatie updatat 950/990, da-ti un pm cu mailul Salut Patrick, iti voi trimite un PM sa mi-l trimiti si mie. Multumesc. Am cumparat de putin timp un KTM 990 Adv din 2012. Acum sap dupa informatii vis a vis de must-do mods, accesorii, probleme cunoscute etc. Poate confirma cineva daca asa vine motoreta din fabrica, cu jelly crimps si heat shrink? (in poza sunt fire de la unitatea ABS) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Februarie 25, 2018 Share Postat Februarie 25, 2018 www.ktm950.info e un site cu destule informatii, pentru inceput. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
blue_nightwishX Postat Martie 3, 2018 Share Postat Martie 3, 2018 (editat) In Bucuresti sector 5 , in fata la Chiken Staff (vis a vis de Hotel Marriott), sta un KTM 990 adventure in fata la acel cazino fix langa shaormeria aia, de toata iarna a stat cu zapada pe el. Intrebare pentru posesor : Ba chiar asa nu ti-e mila de mobra aia ? Macar asa un pic. Pai multi inca viseaza la asa motocicleta si tu iti bati p...la de ea tinand-o nemiscata atata timp ?!? Doneaz-o decat sa stea sa rugineasca asemenea CBR-ului 600 RR ala de la Romana de vis a vis de Mc Donald’s, din fata magazinului Nike. Editat Martie 3, 2018 de blue_nightwishX Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.