Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

  • 3 weeks later...

Salutare domnilor.Aveti idee cat ulei intra in furca de ktm990 adv 2008?.Multzam.

» Post actualizat in 28 Jun 2017 12:22

Domnilor ma confrunt cu o noua problema..poate ma puteti ajuta.Dupa ce merg cu motocicleta si s a incalzit , a ajuns la a 4 a linie imi sta relanti ul mai sus decat normal..undeva la 2000 de turatii.daca opresc motorul si il pornesc din nou relanti ul sta normal undev la 1400 ture,dupa ce plec cu el acceasi problema.Poate ma puteti ajuta.Multumesc!!

» Post actualizat in 28 Jun 2017 12:22

Domnilor ma confrunt cu o noua problema..poate ma puteti ajuta.Dupa ce merg cu motocicleta si s a incalzit , a ajuns la a 4 a linie imi sta relanti ul mai sus decat normal..undeva la 2000 de turatii.daca opresc motorul si il pornesc din nou relanti ul sta normal undev la 1400 ture,dupa ce plec cu el acceasi problema.Poate ma puteti ajuta.Multumesc!!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Salutare.Cumva.. Problema a disparut.A persistat 2 zile dupa ce am iesit la o tura cu foarte mult noroi si apa .Am curatat conectorii de sub scut crezand ca problema e de acolo.Am desfacut capacul de la filtru ,m am gandit ca am vreo frunza prinsa..Sincer nu stiu cauza problemei dar as vrea sa ii pun tunecu sa ii sterg erorile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut dragi colegi ktm iști,dacă imi permiteti sa intru in randul vostru și sa ma alătur cu un ktm 950 S cumparat recent.

Binenteles problemele nu au întârziat sa apară ca doar vb de ktm o motocicleta mult râvnita și prea exacta care nu tolerează gram de uzura asta am constat eu după problemele avute. În prima faza senzorul de ulei era defect. L am schimbat după care problema a apărut la presiunea de ulei...aceasta era mica.becul din bord clipocise constant...asa ca în doua luni am învățat foarte multe de acest motor lc8 cat altul în 2 ani neavând nici o problema...😆

Dând gluma la o parte am constatat ca arcul din pompa de ulei (cea din dreapta) era mai scurt cu 1 mm adică măsură 41 mm oare sa fi influențat asta asa mult!?!? Trecem peste...mergem mai departe în interiorul capacului din dreapta are un cuzinet care vine pe arbore (de palier) parca ar avea ceva uzura și m am gândit sa l schimb. Am comandat piesa trebuie sa vina și o sa va țin la curent cu presiunea uleiului.

Și dacă tot eram ulei pe mana m am gândit sa i fac schimbul de distributie...😆

post-97466-0-29218600-1500636013_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

Va salut dragi colegi ktm iști,dacă imi permiteti sa intru in randul vostru și sa ma alătur cu un ktm 950 S cumparat recent.

Binenteles problemele nu au întârziat sa apară ca doar vb de ktm o motocicleta mult râvnita și prea exacta care nu tolerează gram de uzura asta am constat eu după problemele avute. În prima faza senzorul de ulei era defect. L am schimbat după care problema a apărut la presiunea de ulei...aceasta era mica.becul din bord clipocise constant...asa ca în doua luni am învățat foarte multe de acest motor lc8 cat altul în 2 ani neavând nici o problema...

Dând gluma la o parte am constatat ca arcul din pompa de ulei (cea din dreapta) era mai scurt cu 1 mm adică măsură 41 mm oare sa fi influențat asta asa mult!?!? Trecem peste...mergem mai departe în interiorul capacului din dreapta are un cuzinet care vine pe arbore (de palier) parca ar avea ceva uzura și m am gândit sa l schimb. Am comandat piesa trebuie sa vina și o sa va țin la curent cu presiunea uleiului.

Și dacă tot eram ulei pe mana m am gândit sa i fac schimbul de distributie...

 

Salut,

 

Din pura curiozitate, de ce ai schimba si distributia? S-a uzat din cauza presiunii scazute de ulei??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ktm recomanda schimbul lanțului de distributie la 40000 km.Iar uzura pe lanț este aproape nemasurabila fata de cel nou, probabil din motive de siguranță se schimba.Si da... Un ulei de calitate în ajuta sa reziste mai mult și binenteles presiunea...dacă nu o ai poți sa ai cel mai bun ulei ca tot degeaba.

O seara buna tuturor!

PS. Am atașat o poza ,stânga e cel nou.

post-97466-0-50113900-1502917939_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Patrick !

Povestea e de când desfaci primul surub și îl strângi pe ultimul( binenteles cu loctite 243 ca sa nu avem surprize 😁)și e destul de lunga dacă ajungi sa schimbi cuzinetii la un motor atâta de complex.

post-97466-0-86435200-1503044281_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. Are cineva o sa standard? Si un pret? Nu conteaza starea.

Eu am varianta cu gel care am inteles ca este mai joasa dar si mai lata, imi rupe dosul.

 

de la 1290 r se potriveste? fa niste cerecetari si daca da, anunta-ma aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Standard am eu pe 950 adv. Am urcat pe 950 adv S si era putin mai inalta. Cum ai realizat ca cea cu gel e mai joasa? Niste masuratori?

Am citit pe advrider, in mai multe locuri. Cica aia cu gel e mai joasa si mai lata. Sau poate nu are coama, si de aia se simte mai lata. Nu am verificat. Cautam o solutie, dupa 5000+km in 10 zile m-am ales cu basici, exact unde vin marginile seii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le am eu pe amandoua. Si pe aia standard si pe aia cu gel. Aia cu gel e mai joasa si mai tare. Aia standard e mai inalta si mai moale. Mai comoda e aia standard, dar ajungi mai greu jos. Cu aia cu gel ajungi mai bine jos.

 

Umblati si pe la ghidon ca sa mai transferati o parte din presiune in maini. Nu trebuie sa stati cocosati ca pe chopper pe 990.

 

Nu le vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare,

stiti cumva un KTM 950 Adventure la dezmembrat ? Am nevoie de galeria Y originala ca sa imi pot monta niste tobe. Eu am Leo Vince SBK in momentul asta pe motor si cand au fost montate de fostul proprietar nu s-a mai pastrat galeria originala.


» Post actualizat in 22 Jan 2018 10:36

Salutare,

stiti cumva un KTM 950 Adventure la dezmembrat ? Am nevoie de galeria Y originala ca sa imi pot monta niste tobe. Eu am Leo Vince SBK in momentul asta pe motor si cand au fost montate de fostul proprietar nu s-a mai pastrat galeria originala.

Rezolvat. Topicul asta e un pic adormit :) - nu mai sunt posesori de 950/990 Adventure ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Eu inca sunt posesor de KTM 990 ADV.

 

Eu unul nu stiu nimic la dezmembrat. Slabe sanse. Mai bine comanzi de afara.

 

Eu mi-am cam inselat 990-ul cu 625 avand in vedere diferenta enorma de fun pe offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inca sunt posesor de KTM 990 ADV.

 

Eu unul nu stiu nimic la dezmembrat. Slabe sanse. Mai bine comanzi de afara.

 

Eu mi-am cam inselat 990-ul cu 625 avand in vedere diferenta enorma de fun pe offroad.

am comandat din Germania, m-a costat 100 de euro piesa si inca 100 de euro transportul ca sa imi ajunga a doua zi

eu pentru off road am un husaberg te250, nu sunt atat de bun incat sa merg cu adventure pe carari prea accidentate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Daca vrea careva manualul de reparatie updatat 950/990, da-ti un pm cu mailul :)

 

Salut Patrick, iti voi trimite un PM sa mi-l trimiti si mie. Multumesc.

 

Am cumparat de putin timp un KTM 990 Adv din 2012. Acum sap dupa informatii vis a vis de must-do mods, accesorii, probleme cunoscute etc.

 

Poate confirma cineva daca asa vine motoreta din fabrica, cu jelly crimps si heat shrink? (in poza sunt fire de la unitatea ABS)

post-37084-0-57663200-1519560533_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Bucuresti sector 5 , in fata la Chiken Staff (vis a vis de Hotel Marriott), sta un KTM 990 adventure in fata la acel cazino fix langa shaormeria aia, de toata iarna a stat cu zapada pe el.

Intrebare pentru posesor :

Ba chiar asa nu ti-e mila de mobra aia ? Macar asa un pic. Pai multi inca viseaza la asa motocicleta si tu iti bati p...la de ea tinand-o nemiscata atata timp ?!? Doneaz-o decat sa stea sa rugineasca asemenea CBR-ului 600 RR ala de la Romana de vis a vis de Mc Donald’s, din fata magazinului Nike.

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...