Sari la conținut

Ktm 950/990 Adventure


Postări Recomandate

Va salut dragi colegi ktm iști,dacă imi permiteti sa intru in randul vostru și sa ma alătur cu un ktm 950 S cumparat recent.

Binenteles problemele nu au întârziat sa apară ca doar vb de ktm o motocicleta mult râvnita și prea exacta care nu tolerează gram de uzura asta am constat eu după problemele avute. În prima faza senzorul de ulei era defect. L am schimbat după care problema a apărut la presiunea de ulei...aceasta era mica.becul din bord clipocise constant...asa ca în doua luni am învățat foarte multe de acest motor lc8 cat altul în 2 ani neavând nici o problema...

Dând gluma la o parte am constatat ca arcul din pompa de ulei (cea din dreapta) era mai scurt cu 1 mm adică măsură 41 mm oare sa fi influențat asta asa mult!?!? Trecem peste...mergem mai departe în interiorul capacului din dreapta are un cuzinet care vine pe arbore (de palier) parca ar avea ceva uzura și m am gândit sa l schimb. Am comandat piesa trebuie sa vina și o sa va țin la curent cu presiunea uleiului.

Și dacă tot eram ulei pe mana m am gândit sa i fac schimbul de distributie...

 

Salut,

 

Din pura curiozitate, de ce ai schimba si distributia? S-a uzat din cauza presiunii scazute de ulei??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Ktm recomanda schimbul lanțului de distributie la 40000 km.Iar uzura pe lanț este aproape nemasurabila fata de cel nou, probabil din motive de siguranță se schimba.Si da... Un ulei de calitate în ajuta sa reziste mai mult și binenteles presiunea...dacă nu o ai poți sa ai cel mai bun ulei ca tot degeaba.

O seara buna tuturor!

PS. Am atașat o poza ,stânga e cel nou.

post-97466-0-50113900-1502917939_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut Patrick !

Povestea e de când desfaci primul surub și îl strângi pe ultimul( binenteles cu loctite 243 ca sa nu avem surprize 😁)și e destul de lunga dacă ajungi sa schimbi cuzinetii la un motor atâta de complex.

post-97466-0-86435200-1503044281_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut. Are cineva o sa standard? Si un pret? Nu conteaza starea.

Eu am varianta cu gel care am inteles ca este mai joasa dar si mai lata, imi rupe dosul.

 

de la 1290 r se potriveste? fa niste cerecetari si daca da, anunta-ma aici.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Standard am eu pe 950 adv. Am urcat pe 950 adv S si era putin mai inalta. Cum ai realizat ca cea cu gel e mai joasa? Niste masuratori?

Am citit pe advrider, in mai multe locuri. Cica aia cu gel e mai joasa si mai lata. Sau poate nu are coama, si de aia se simte mai lata. Nu am verificat. Cautam o solutie, dupa 5000+km in 10 zile m-am ales cu basici, exact unde vin marginile seii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le am eu pe amandoua. Si pe aia standard si pe aia cu gel. Aia cu gel e mai joasa si mai tare. Aia standard e mai inalta si mai moale. Mai comoda e aia standard, dar ajungi mai greu jos. Cu aia cu gel ajungi mai bine jos.

 

Umblati si pe la ghidon ca sa mai transferati o parte din presiune in maini. Nu trebuie sa stati cocosati ca pe chopper pe 990.

 

Nu le vand.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

Salutare,

stiti cumva un KTM 950 Adventure la dezmembrat ? Am nevoie de galeria Y originala ca sa imi pot monta niste tobe. Eu am Leo Vince SBK in momentul asta pe motor si cand au fost montate de fostul proprietar nu s-a mai pastrat galeria originala.


» Post actualizat in 22 Jan 2018 10:36

Salutare,

stiti cumva un KTM 950 Adventure la dezmembrat ? Am nevoie de galeria Y originala ca sa imi pot monta niste tobe. Eu am Leo Vince SBK in momentul asta pe motor si cand au fost montate de fostul proprietar nu s-a mai pastrat galeria originala.

Rezolvat. Topicul asta e un pic adormit :) - nu mai sunt posesori de 950/990 Adventure ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Eu inca sunt posesor de KTM 990 ADV.

 

Eu unul nu stiu nimic la dezmembrat. Slabe sanse. Mai bine comanzi de afara.

 

Eu mi-am cam inselat 990-ul cu 625 avand in vedere diferenta enorma de fun pe offroad.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu inca sunt posesor de KTM 990 ADV.

 

Eu unul nu stiu nimic la dezmembrat. Slabe sanse. Mai bine comanzi de afara.

 

Eu mi-am cam inselat 990-ul cu 625 avand in vedere diferenta enorma de fun pe offroad.

am comandat din Germania, m-a costat 100 de euro piesa si inca 100 de euro transportul ca sa imi ajunga a doua zi

eu pentru off road am un husaberg te250, nu sunt atat de bun incat sa merg cu adventure pe carari prea accidentate...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Daca vrea careva manualul de reparatie updatat 950/990, da-ti un pm cu mailul :)

 

Salut Patrick, iti voi trimite un PM sa mi-l trimiti si mie. Multumesc.

 

Am cumparat de putin timp un KTM 990 Adv din 2012. Acum sap dupa informatii vis a vis de must-do mods, accesorii, probleme cunoscute etc.

 

Poate confirma cineva daca asa vine motoreta din fabrica, cu jelly crimps si heat shrink? (in poza sunt fire de la unitatea ABS)

post-37084-0-57663200-1519560533_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In Bucuresti sector 5 , in fata la Chiken Staff (vis a vis de Hotel Marriott), sta un KTM 990 adventure in fata la acel cazino fix langa shaormeria aia, de toata iarna a stat cu zapada pe el.

Intrebare pentru posesor :

Ba chiar asa nu ti-e mila de mobra aia ? Macar asa un pic. Pai multi inca viseaza la asa motocicleta si tu iti bati p...la de ea tinand-o nemiscata atata timp ?!? Doneaz-o decat sa stea sa rugineasca asemenea CBR-ului 600 RR ala de la Romana de vis a vis de Mc Donald’s, din fata magazinului Nike.

Editat de blue_nightwishX
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Ba chiar asa nu ti-e mila de mobra aia ? Macar asa un pic. Pai multi inca viseaza la asa motocicleta si tu iti bati p...la de ea tinand-o nemiscata atata timp ?!?

Pe banii lui, omul face ce vrea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice pasionat de motociclism va fi scandalizat la vederea unei motociclete lasata sa se degradeze afara pe timp de iarna. Pe de alta parte nu stii ce se intampla cu proprietarul, daca mai exista sau nu, daca e bolnav sau nu, daca intelege cat il costa o astfel de "manevra" sau nu. Cine stie ce o fi acolo...

Mie mi s-a intamplat sa plec din tara acum vreo 6 ani pe la inceputul lui Decembrie, o saptamana, in Timisoara unde nu prea vezi zapada iarna. Ghici ce ? - a nins pe motorul pe care il lasasem atunci afara in curte pentru ca inainte cu o zi am mers cu el prin oras, era singurul vehicul si cu ala ma deplasam. Cand m-am intors, zapada era de 20cm depusa pe el. Nu aveam unde sa-l tin la vremea aia, am cautat o prelata si l-am acoperit. Acum sunt norocos ca motoarele mele au unde sa stea sub un acoperis.

Un mesaj mai constructiv pe forumul asta ar fi fost: hai sa incercam sa dam de proprietar si sa-i oferim in Bucuresti o locatie (temporar/definitiv, contra cost/gratuit) unde sa-si tina capra. Dar nici tipul asta de mesaj nu se poate impune, fiecare face in definitiv ce doreste, si sunt sigur ca pe forumul asta fiecare cautam suport si oferim suport.

Din pacate motocicletele nu sunt un merit, ci un bun care se dobandeste prin bani. Din pacate.

Editat de sebastianTM
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice pasionat de motociclism va fi scandalizat la vederea unei motociclete lasata sa se degradeze afara pe timp de iarna. Pe de alta parte nu stii ce se intampla cu proprietarul, daca mai exista sau nu, daca e bolnav sau nu, daca intelege cat il costa o astfel de "manevra" sau nu. Cine stie ce o fi acolo...

Mie mi s-a intamplat sa plec din tara acum vreo 6 ani pe la inceputul lui Decembrie, o saptamana, in Timisoara unde nu prea vezi zapada iarna. Ghici ce ? - a nins pe motorul pe care il lasasem atunci afara in curte pentru ca inainte cu o zi am mers cu el prin oras, era singurul vehicul si cu ala ma deplasam. Cand m-am intors, zapada era de 20cm depusa pe el. Nu aveam unde sa-l tin la vremea aia, am cautat o prelata si l-am acoperit. Acum sunt norocos ca motoarele mele au unde sa stea sub un acoperis.

Un mesaj mai constructiv pe forumul asta ar fi fost: hai sa incercam sa dam de proprietar si sa-i oferim in Bucuresti o locatie (temporar/definitiv, contra cost/gratuit) unde sa-si tina capra. Dar nici tipul asta de mesaj nu se poate impune, fiecare face in definitiv ce doreste, si sunt sigur ca pe forumul asta fiecare cautam suport si oferim suport.

Din pacate motocicletele nu sunt un merit, ci un bun care se dobandeste prin bani. Din pacate.

ok, dar cand am observat ca motocicleta aia nu s-a miscat de acolo de asta vara sau cam de cel putin 1 an de zile, te cam pune pe ganduri ca-si bate joc de ea. ok. nu-i bunul meu nu ma priveste, dar am avut si eu acelasi model, chiar daca e o motocicleta tractor, poate indura conditii vitrege meteo, asta nu inseamna ca nu ma doare sufletul cand vad o asemenea motoreta stand cu zapada pe ea toata iarna sau de vreo 2 ierni incoace.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Azi am avut ceva timp sa mesteresc la motor. Voiam sa inlocuiesc tobele Leo Vince cu setul de la Akrapovic pe care l-am cumparat cu ceva timp in urma. Am dat jos finalele, am dat destul de usor jos si partea intermediara (Y). Cand sa montez galeria intermediara observ ca galeria de la cilindrul din spate e cu 1cm mai scurta, ambele galerii ce vin din cilindri fiind si cu diametru cam cu 1mm mai mic decat ce ar trebui ca sa intre la fix pe intermediara originala.

Deci acum caut si galeriile ce se monteaza pe cilindri. Pe original am vazut ca m-ar costa vreo 2000 de lei... Wish me luck...

Poate gasesc pe cineva care manufactureaza galerii din inox si fac la comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...