Hosszu Toll Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Urat, ...nu-mi plac pozele astea cu LC8 ....ce s-a intamplat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 S-a intamplat duminica trecuta cand traversam Ungaria ... Ce s-a intamplat man, tu esti ok? Chiar iti urmaream postarile pe aici de cand cu drumul ala pe ninsoare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Ce s-a intamplat man, tu esti ok? Chiar iti urmaream postarile pe aici de cand cu drumul ala pe ninsoare ... Din pacate , doar greseala mea (nu prea as intra in amanunte ) , sunt ok ...mai merg in carje vro sapt , am avut ceva viteza si norok ..ku karul ...sotia deja si-a revenit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 3, 2014 Share Postat August 3, 2014 Imi pare rau sa aud... multa sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cnairda Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Si uite asa imi iau ramas bun de pe acest forum S-a intamplat duminica trecuta cand traversam Ungaria ... Nu ma mai bag sa o repar ... imi pare rau pentru patanie, daca ati scapat fara oase rupte si alte de-astea restul n-are importanta. totusi, daca ai aruncat pastila zi-ne si noua pana la capat. avem de invatat ceva in afara de pastrat distanta de siguranta? /adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 de ex valoarea acestei distante. Metri? Secunde?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 (editat) Cu riscul de a fi hulit ....(nu stiu ce o fost in capuul meu atunci ). Am depasit o masina si urmatoarea care era in plan sa o depasesc .....avea pusa semnalizarea pt stanga deja .....am considerat ca daca ii mai dau gaz si ma duc si eu putin stanga evit ... cu injuraturile de rigoare din partea soferilor .... Ei no fost asa o fost impact ....ca omu s-a bagat stanga intre timp . Na ....merit orice ...observatii (mai ales ca eram cu sotia in spate ) .Ea o fost norocoasa tot ghipsul L-am luat io De invatat nu e nimik.... Doar atat fara graba si artificii (cascadorii) Editat August 4, 2014 de bandy202 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Cu riscul de a fi hulit ....(nu stiu ce o fost in capuul meu atunci ). Am depasit o masina si urmatoarea care era in plan sa o depasesc .....avea pusa semnalizarea pt stanga deja .....am considerat ca daca ii mai dau gaz si ma duc si eu putin stanga evit ... cu injuraturile de rigoare din partea soferilor .... Pai de ce sa fii vinovat? Poate doar in ochii tai ca puteai evita situatia daca nu te grabeai si nu mergeai si mai preventiv... Ca tu intrasei in depasire deja, deci aveai prioritate, el doar semnaliza intentia. Parca asa invatasem prin scoala eu... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 (editat) Pai de ce sa fii vinovat? Poate doar in ochii tai ca puteai evita situatia daca nu te grabeai si nu mergeai si mai preventiv... Ca tu intrasei in depasire deja, deci aveai prioritate, el doar semnaliza intentia. Parca asa invatasem prin scoala eu... Trebuia depasit prin dreapta. Sectiune a 2-a, Art. 45, Pct. 5. Plus ca depasea coloana. Editat August 4, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 (editat) Pai de ce pe dreapta? Eu am inteles ca omul era in miscare si depasea masini in miscare. Prioritate are primul care incepe maneva de depasire, nu cine semnalizeaza (normal ca in situatia la care te referi tu se schimba treaba cum zici). Spre rusinea mea, intradevar nu mai stiu ce zice legea legat de depasirea mai multor masini in miscare in acelasi timp... Editat August 4, 2014 de Banzay Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Pai de ce pe dreapta? Eu am inteles ca omul era in miscare si depasea masini in miscare. Prioritate are primul care incepe maneva de depasire, nu cine semnalizeaza (normal ca in situatia la care te referi tu se schimba treaba cum zici). Spre rusinea mea, intradevar nu mai stiu ce zice legea legat de depasirea mai multor masini in miscare in acelasi timp... ... el facea stanga pt a intra pe laterala din stanga ...singura lui obligatie era sa nu vina masina din fata sa faca manevra ..asta e am avut si ceva viteza ..norok pe masura Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat August 4, 2014 Share Postat August 4, 2014 Plus ca depasea coloana. offtopic, dar: oficiala? sau formata in asteptare? daca nu e din astea, nu conteaza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Coloana era in asteptare (dar nu stationara): vehiculul din spate astepta ca cel din fata sa vireze la stanga. In fine, la o depasire, pe langa atentia la vehiculele care circula din sens opus, trebuie luate in seama atat vehiculele care cotesc la stanga cat si cele care se inscriu pe contrasens venind de pe un drum lateral (astea au tendinta sa se asigure doar la stanga lor, nu se uita si in dreapta sa vada daca se petrece vreo depasire). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 ... el facea stanga pt a intra pe laterala din stanga ...singura lui obligatie era sa nu vina masina din fata sa faca manevra ..asta e am avut si ceva viteza ..norok pe masura In acest caz da, ai cam gafat-o putin Asta e, se intampla, macar recunosti greseala si cum zici, ai scapat intreg. Parerea mea e ca ai putea sa te apuci sa refaci trotineta, eu zic ca merita! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
petrica Postat August 5, 2014 Share Postat August 5, 2014 Si uite asa imi iau ramas bun de pe acest forum S-a intamplat duminica trecuta cand traversam Ungaria ... Nu ma mai bag sa o repar ... Imi pare rau pentru tine ! Ce pot sa spun ? ... ceasu' rau, pisica neagra si masina politiei ! Bine ca nu sa intamplat mai rau ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pana Postat August 10, 2014 Share Postat August 10, 2014 Bine ca ati scapat, fiarele se repara/vand. Din pacate unii dintre noi tre sa dam cu capu ca sa invatam, cel putin cateodata. Probabil ca esti mult mai afectat psihic. Iubest-ti sotia, citeste, fa fotografii ...timpul le vindeca. Si vrem si noi poze cu carja. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bandy202 Postat August 13, 2014 Share Postat August 13, 2014 Bine ca ati scapat, fiarele se repara/vand. Din pacate unii dintre noi tre sa dam cu capu ca sa invatam, cel putin cateodata. Probabil ca esti mult mai afectat psihic. Iubest-ti sotia, citeste, fa fotografii ...timpul le vindeca. Si vrem si noi poze cu carja. . Din fericire suntem si cu psihicul bine ...e mai nasol ca imi afecteaza putin ..munca mai bine spus nu ma pot prezenta inca la munca ( luna viit. nu prea ..banutzi dar asta e ) Uite si o poza . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat August 16, 2014 Share Postat August 16, 2014 S-a jucat cineva cu TUNE ECU de pe advrider.com? A pus cineva mapa de R pe 990 non-R? Pro si contra? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 . Din fericire suntem si cu psihicul bine ...e mai nasol ca imi afecteaza putin ..munca mai bine spus nu ma pot prezenta inca la munca ( luna viit. nu prea ..banutzi dar asta e ) Uite si o poza . Pfuai...imi pare tare rau ca ati patit-o. Bine totusi ca nu e nimic grav. Restul e can-can... In alta ordine de idei, noi ne-am intors din tura din Asia centrala. Pentru a confirma fiabilitatea renumita a KTM-urilor...am avut si eu o problema: O piulita de blocare de la intinzatoarele de lant a fost stransa prea tare si nu am reusit sa o desfac pentru a tensiona lantul la timp. Am desfacut-o mai tarziu cu o cheie inelara, dupa ce am dat roata spate jos, dar intre timp lantul a sarit si a rupt aparatoarea de plastic. M-am uitat pe net si piesa costa o avere...nu stiu ce sa fac...va rog sa ma ajutati... http://www.ktm-versand.de/product_info.php/info/p613223_KETTENSCHUTZ----------------06.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 28, 2014 Share Postat August 28, 2014 Eu donez 1 Euro. Mai ai nevoie de 5 ca mine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat August 29, 2014 Share Postat August 29, 2014 Eu donez 1 Euro. Mai ai nevoie de 5 ca mine 5 mai gasesc eu cumva, insa cum il portionez pe al saselea sa iasa fix 0,43 - asta e o dilema! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Septembrie 6, 2014 Share Postat Septembrie 6, 2014 Piulitele alea se blocheaza in general ca se gripeaza. Daca le dai cu vaselina cuprata pe filet nu mai ai problema asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bob66 Postat Septembrie 10, 2014 Share Postat Septembrie 10, 2014 Baieti, se vinde 990-ul pt un 690. http://www.bikeshop.ro/handler.php?act=view&src=db&tip=am&ID=582274 daca stiti pe careva, da-ti un mail (bobwdk at gmail punct com) sau mesaj privat Bob Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ADVRadu Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Piulitele alea se blocheaza in general ca se gripeaza. Daca le dai cu vaselina cuprata pe filet nu mai ai problema asta. O sa incerc sa vedem ce-o iesi. Multam de idee. In other news...dupa tura prin stanuri, cauciucurile nu mai arata asa bine ca la inceput Adica mai merg, dar la un moment dat vor trebui schimbate, mai ales spatele, care e plin de taieturi, impunsaturi, bucatele rupte, etc. Acuma ce am invatat din experimentul asta, e ca un TKC pe fata si Scout pe spate "merge". N-am avut dileme nici pe asfalt, nici in alte locuri. Singura problema a fost tendinta cauciucului spate de a 'sapa' cand da de ceva teren mai moale. Cand aveam TKC si pe spate parca nu se afunda asa usor, dar TKC-ul de spate se si uzeaza FOARTE repede. Pe viitor cred ca raman cu combinatia asta, sunt multumit de aderenta si rezistenta. Daca totusi ar mai fi sugestii, sunt deschis sa le ascult. Si acum sa ajung si la dilema cea mare...Scout-ul de pe spate l-am ales de 140/80 ca sa pot folosi camera CHC de 5mm grosime. Am zis ca e mai bine asa, avand in vedere ca suntem doi (si ok, prietena mea are 50kg, dar eu nu sunt tocmai usor ca un fulg), avem si bagaje, cort, etc. Si ce-i drept, rau n-a fost, ca n-am facut nicio pana, si nici nu am mers ca o bunicuta. Problema a aparut (sau mai bine zis am observat-o) insa abia acum dupa ce ne-am intors acasa si am mers si singur pe motor fara bagaje. La viteza mai mare de 130kmh bate roata spate tare urat. Bag de sama ca asta nu-i tocmai un lucru bun. Intrebarea e pana la urma - se poate echilibra cat de cat o roata cu camera heavy cross? Daca nu, ce alternative ar fi la astfel de camere rezistente? Si mai e si roata fata...in tura am mers cu o camera normala. As pune si pe fata camera heavy cross dar daca apare aceeasi problema ca la roata spate, e nasol. Ce sa zic...astept pareri, sezonul e pe gata, iarna acusica vine, si timp de lucru este. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ERU Postat Septembrie 12, 2014 Share Postat Septembrie 12, 2014 Optiune la cauciucuri ai Mitas E09 Dakar. Similare cu TKC [chiar un pic mai bune pe enduro ca profil] dar cu o viata mai lunga pe mine ma tin pe 800 peste 10k. Le-am vazut in actiune pe AT cu pasager si bagaje de o luna in Maroc unde au foat peste 6k km si aratau ultradecent. Pentru mine e cam cel mai bun compromis de pana acum, singura problema e ca sunt greu de gasit. Din motive necunoscute mie importatorul Chemtraders nu le are mereu pe stoc. Acum am C19 pe fata si E09 simplu pe spate [si de 130] pt ca nu am gasit altceva pe stoc. Avantajul e ca le-au montat gratis pe mobra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.