Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

pai codul e diferit la diferitii producatori: DELO, CHAMPION, MANN. toate zic ca sunt la fel, nici unul nu are nici o smecherie gen hi-flo (high flow) sau alte bazagonii. sunt niste filtre "corecte".

 

daca iei de pe louis uite un DELO [ 10050260 - 3 euro bucata sau 10059052 - 4 la 8,9 euro] si un CHAMPION [10050408 - 5 euro, inclusiv O-ringul]. romi3 de pe forumul acesta ti le aduce in 7-10 zile, la pretul de pe site, fara taxa postala. vorbeste cu el. spor!

 

Later edit: daca le iei din alta parte ai asa: cod MH53 pentru MANN si cod X301 pentru CHAMPION.

 

eu am folosit 2 MANNuri, acum sunt pe un DELO, si urmeaza un CHAMPION.

 

DSC01695.JPG DSC01699.JPG

 

Later, later edit: da, MANNul e singurul care mai are si o sita in exterior.

si care zici ca e mai bun ... CHAMPION ca e mai renumit sau MANN ca are si acea protectie suplimentara ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Toate-s o apa si-un pamant. Oricum le tii doar 5-6 mii de km.

 

asa e. important e sa il schimb la fiecare al doilea schimb de ulei. sau la fiecare daca vrei.

 

sita de la MANN nu serveste la filtrare, face ansamblul mai rigid. "microparticulele" de metal si sludgeul uleiului trebuie sa se opreasca in hartia de filtru.

 

dupa felul in care arata si sunt asamblate ordinea ar fi MANN, CHAMPION si apoi DELO. oricum nu se vede asta, pentru ca el sta frumusel in motor. eu mi-am luat CHAMPIONul pentru ca avea garnitura aceea (mie imi plange motorul pe la capacul filtrului din cauza garniturii duse). pachetul de 4 DELO-uri iti ajunge pentru un an la un pret decent.

Editat de harciogu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

spunea cineva de o iesire la munte in luna mai?

:D

 

Da, spunea cineva...

Si mai spunea cineva ca tu esti ghidul perfect pt zona asta...

Hai sa incercam sa facem o iesire pe acolo pe la tine pe la Sibiu.

In Paltinis e un hotel de la BRD unde daca reusim sa aranjam se poate dormi IMPECABIL la pretz FFF BUN.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da, spunea cineva...

Si mai spunea cineva ca tu esti ghidul perfect pt zona asta...

Hai sa incercam sa facem o iesire pe acolo pe la tine pe la Sibiu.

In Paltinis e un hotel de la BRD unde daca reusim sa aranjam se poate dormi IMPECABIL la pretz FFF BUN.

 

 

 

salutare. sa ma prezint: parca eram mai zambaret miercuri in poze decat in ultima facuta ieri.

multumesc domnului Sebi ca mi-a facut mancare, mi-a pus in pahar etc. un ajutor deosebit pt. cei cu fracturi.

va salut pe toti

 

am scapat ieftin fata de ce prostie m-a poseda. pacat ca nu am facut si o poza in aer cat timp am petrecut pana am aterizat... :D

post-44663-1240573020_thumb.jpg

post-44663-1240573045_thumb.jpg

post-44663-1240573064_thumb.jpg

post-44663-1240573087_thumb.jpg

post-44663-1240573106_thumb.jpg

post-44663-1240573138_thumb.jpg

post-44663-1240573154_thumb.jpg

post-44663-1240573180_thumb.jpg

post-44663-1240573195_thumb.jpg

post-44663-1240573233_thumb.jpg

post-44663-1240573245_thumb.jpg

post-44663-1240573264_thumb.jpg

post-44663-1240573297_thumb.jpg

post-44663-1240573312_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. sa ma prezint: parca eram mai zambaret miercuri in poze decat in ultima facuta ieri.

multumesc domnului Sebi ca mi-a facut mancare, mi-a pus in pahar etc. un ajutor deosebit pt. cei cu fracturi.

va salut pe toti

 

am scapat ieftin fata de ce prostie m-a poseda. pacat ca nu am facut si o poza in aer cat timp am petrecut pana am aterizat... :D

Domnu' Cascador, d-apai n-ai pus si poza aia cea mai frumoasa, cu detaliile de la clavicula... Oare degeaba m-am chinuit eu sa-ti fac poza la "poza" asa, prin transparentza? :D

 

Ai grija de tine si schimba si tu extractul de hamei cu laptele de bivolita! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce a patit Dorin?

 

sal prietene. am fost intr-o interventie dupa ce ac consumat multe lichide si am cam prins aripi pe teren minat si am facut gaura in pamant la aterizare. nu faceti ca mine. am scapat ieftin numai cu o clavicula rupta.

 

domnu Sebi am fost azi pe acolo pe la fata locului si sunt niste urme ciudate in pamant. abia astept sa merg la reconstituire. cumpar un endurist gonflabil si il arunc in cap la 70 km/ h cu tot cu motocicleta:)

 

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

domnu Sebi am fost azi pe acolo pe la fata locului si sunt niste urme ciudate in pamant. abia astept sa merg la reconstituire. cumpar un endurist gonflabil si il arunc in cap la 70 km/ h cu tot cu motocicleta:)

 

:)

Eu ti-am zis ca zona e frecventata si de extraterestrii care vin pe dealuri pe-acolo sa faca si ei cross (deh, pe Marte ii numai praf si bolovani) dar acolo la voi e padure, pajiste, pamantul moale etc... Altfel cum iti explici urmele ciudate pe care le-ai descoperit la fata locului? :bigstar:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu ti-am zis ca zona e frecventata si de extraterestrii care vin pe dealuri pe-acolo sa faca si ei cross (deh, pe Marte ii numai praf si bolovani) dar acolo la voi e padure, pajiste, pamantul moale etc... Altfel cum iti explici urmele ciudate pe care le-ai descoperit la fata locului? :)

daaaaaaaaaa

 

 

 

hai sa vb de dominatoare. acum nu are cine merge cu el si se clocesc benzina si uleiul din el...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlutare .Lumeeee.

 

 

Vreau si eu sa imi cumpar un enduro, imi place natura si muntele ... si drumurile :bigstar: . Cred ca m-am orientat spre un DOMINATOR, dar mai trebuie un pic sa fiu "vrajit" de acest model As vrea un motor cu care sa pot face sute de km fara sa ma doara spatele si sa merg confortabil fara sa adorm ca merge prea incet.oricum nu sunt vitezoman, probabil voi merge cu 100-110 cel mult....... DAR vreau sa mearga si pe poteci sa urc sa trec peste pietre si bolovani, pe drumuri mai poaste sa zicem si de TAF. CE ziceti ii capabil???

Puteti sa-mispuneti niste extreme pe care l-ati atins cu aceasta motocicleta, si daca poate si cum???? sicum se compara cu un XT ? stiu ca XT are capabilitati mai bune offroad dar lipseste tinuta la drum :)...

 

 

Astept raspunsuri. multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlutare .Lumeeee.

 

 

Vreau si eu sa imi cumpar un enduro, imi place natura si muntele ... si drumurile :bigstar: . Cred ca m-am orientat spre un DOMINATOR, dar mai trebuie un pic sa fiu "vrajit" de acest model As vrea un motor cu care sa pot face sute de km fara sa ma doara spatele si sa merg confortabil fara sa adorm ca merge prea incet.oricum nu sunt vitezoman, probabil voi merge cu 100-110 cel mult....... DAR vreau sa mearga si pe poteci sa urc sa trec peste pietre si bolovani, pe drumuri mai poaste sa zicem si de TAF. CE ziceti ii capabil???

Puteti sa-mispuneti niste extreme pe care l-ati atins cu aceasta motocicleta, si daca poate si cum???? sicum se compara cu un XT ? stiu ca XT are capabilitati mai bune offroad dar lipseste tinuta la drum :)...

 

 

Astept raspunsuri. multumesc.

 

io am atins 180 km cu ala albastru cu verde din poza. merge bine si la drum lung si drum rau, forestier, dealuri mici si medii, ape de 1 m etc.

te descurci bine si pe asfalt si pe drum mai rau. dar sa nu te gandesti ca poti urca dealuri mai abrupte cum facu cu un enduro autentic.

cel mai bine dai pe youtube si cauti acolo. sunt filmulete cu dominatoare in diferite ipostaze. asa iti dai sema cel mai bine. eu de ex cu dominatorul nu am putut urca panta care am urcat o cu xr ul cu viteza a 3 a si pinion mic, o panta inclinata, fara gropi, lina si lunga de 100 m...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

SAlutare .Lumeeee.

 

 

Vreau si eu sa imi cumpar un enduro, imi place natura si muntele ... si drumurile :bigstar: . Cred ca m-am orientat spre un DOMINATOR, dar mai trebuie un pic sa fiu "vrajit" de acest model As vrea un motor cu care sa pot face sute de km fara sa ma doara spatele si sa merg confortabil fara sa adorm ca merge prea incet.oricum nu sunt vitezoman, probabil voi merge cu 100-110 cel mult....... DAR vreau sa mearga si pe poteci sa urc sa trec peste pietre si bolovani, pe drumuri mai poaste sa zicem si de TAF. CE ziceti ii capabil???

Puteti sa-mispuneti niste extreme pe care l-ati atins cu aceasta motocicleta, si daca poate si cum???? sicum se compara cu un XT ? stiu ca XT are capabilitati mai bune offroad dar lipseste tinuta la drum :)...

 

 

Astept raspunsuri. multumesc.

 

Ce cauti tu nu exista. Presupun ca ii prima motocicleta din moment ce speri la asa ceva. Asta ii combinatia dintre un touring si enduro.

Dominatorul ii un enduro-touring, dar din moment ce ii o combinatie a unor categorii castiga si pierde avantaje din fiecare parte. Are greutate mare fata de un enduro dar pe strada ii foarte usoara si manevrabila. Are protectie redusa la vant pentru un mers la 100km/h, dar in offroad plasticele is cat de cat ok. Ii mai usoara ca o motocicleta de strada, dar fiind la baza asa ceva are cateva kg in plus fata de un enduro. Si lista poate continua...

 

Joi stateam si ma gandeam si chiar si am povestit cu cativa prieteni si am ajuns la concluzia ca Dominatorul ii singura mea alegere la categoria 600cc-enduro touring. Ii fiabila, ca si greutate ii potrivita, cu un rezervor treci de 200km, in offroad se descurca chiar binisor "incaltata" corespunzator, plasticele is destul de rezistente si ca intretinere nu ii scumpa.

 

Totusi sper sa mai apare motociclete de genul acesta pt ca in cativa ani se vor epuiza si lista de Dominatoare bune de cumparat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

io am atins 180 km cu ala albastru cu verde din poza. merge bine si la drum lung si drum rau, forestier, dealuri mici si medii, ape de 1 m etc.

te descurci bine si pe asfalt si pe drum mai rau. dar sa nu te gandesti ca poti urca dealuri mai abrupte cum facu cu un enduro autentic.

cel mai bine dai pe youtube si cauti acolo. sunt filmulete cu dominatoare in diferite ipostaze. asa iti dai sema cel mai bine. eu de ex cu dominatorul nu am putut urca panta care am urcat o cu xr ul cu viteza a 3 a si pinion mic, o panta inclinata, fara gropi, lina si lunga de 100 m...

hei...vezi ca ai pus "8" in loc de "6"...si daca nu ai putut urca...nu e neaparat motorul de vina!!!si mai sunt si rapoartele diferite in cutie....intre xr si domi...si conteaza ambele pinioane si fata si spatele:) :)

Editat de Florin_VaRu'
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... Stiu ca nu exista o astfel de moto,Dar eu imi dadeam sperantele, realitatea...ii alta.Totusi ce recomandati , nu ma intereseaza viteza asa de mult. pentru mine conteaza confortul la un drum lung si cat de cat sa aiba capabilitati enduro in limita rezonabilului..... si aici ma refer la drumuri apropiate de cele pe care merge TAFu'.POate asa ceva Dominatorul, sau sa merg pe altceva si ....ce? mai ales ca bugetu ii de doar 1500 euro :).

Totusi care ii realitatea limitelor in care se incadreaza DOMINATORUL?

 

 

 

Mersi pt raspunsuri.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

..... Stiu ca nu exista o astfel de moto,Dar eu imi dadeam sperantele, realitatea...ii alta.Totusi ce recomandati , nu ma intereseaza viteza asa de mult. pentru mine conteaza confortul la un drum lung si cat de cat sa aiba capabilitati enduro in limita rezonabilului..... si aici ma refer la drumuri apropiate de cele pe care merge TAFu'.POate asa ceva Dominatorul, sau sa merg pe altceva si ....ce? mai ales ca bugetu ii de doar 1500 euro :).

Totusi care ii realitatea limitelor in care se incadreaza DOMINATORUL?

 

 

 

Mersi pt raspunsuri.

 

stiu ca o sa ma injure lumea... dar deh.

 

IMHO: dr-ul de 3 jumatate (suzuki dr 350) - mai abil in teren ca dominatorul, mai rezistent decat fratele de 6 jumatate (DR 650), dar la drum mai lung sa nu ai "fantezii" de mers cu pasager sau de viteze super sonice. am vazut unul pe bikeshop, in bucuresti, cu 2 perechi de gume, pe la 1400 de iepuroi. bafta la alegere!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dorin sa te faci bine :)

 

 

 

Francisc parerea mea legata de dominator este urmatorea:

 

Este prima mea motocicleta si am probleme de sanatate cu spatele.

 

Pozitia in sa este ok ajungi foarte bine la toate comenzile si sunt usor de intuit,greutatea ei este acceptabila (foarte manevrabila peste 20km/h),motor rezistent si usor de intretinut.

 

Ai grija daca cumperi un dominator sa nu te iei dupa km (NU SUNT CEI ADEVARATI) a mea are 32000 pe ceas si am gasit un stiker cu aproape 70000 pe ea, de preferat sa cumperi una pana in 94 au seria RD02 si sunt facute in japonia dupa 94 sunt fabricate in italia sub seria RD08 si au probleme cu rugina.

Asculta bine motorul si asigurate ca porinrea este la rece(pune mana pe el inainte)

 

A mea este din 90 si am fost ieri cu ea la munte (consum 90km/h cu mici depasiri 120km/h 4.8l%) ce iti pot spune este ca protectia la vant este slabuta si nu ii place sub 2500rpm,o plaja buna de turatie pentru ea cred ca este 2500-4500 la 4000 ai fix 90km/h)

Pozitia in sa este ok nu am avut nici o problema cu spatele (stai perfect drept) si nici saua nu este rea am facut 270km si eram ok)

Motorul trage ok dar daca sari calul si il urci peste 4500rpm vibreaza destul de tare.

Franele sunt bune si destul de dozabile mai putin spatele(poate este exemplarul meu mai obosit)

 

Intretinerea este acceptabila zic eu :2.2l ulei motor (max 50lei l)-Filtru ulei Champion (cu tot cu O ring)10lei-Filtru aer Delo 40lei si Bujie Iridium 60lei.

 

Uleiul cu filtrul se schimba la 3000km (7l ulei ajung pentru 9000km)

Filtrul aer se schimba cand este murdar

Bujia la 8000km

 

Motocicleta este foarte bine inchegata si destul de rezistenta(accepta multe ...greseli si persecutii)

 

Singura problema la dominator parerea mea este :Flansa de admisie(insulator) CDI si TOT TIMPUL SA VERIFICI NIVELUL ULEIULUI

 

In rest este ok manaca drumuri forestiere pe piine si are primele 3 trepte destul de scurte ca sa poti urca fara sa pierzi putere, pe sosea se tine ok 90-100 fara probleme.

 

Per total este o motocicleta BUNA si usor de intretinut(nu este genul de motor sa te lase parerea mea este ca daca o intreti ok nu bagi bani in ea des)

 

Daca esti din bucuresti da un telefon si te las sa mergi cu ea sa vezi daca este ce vrei .

Alex 0727 59 75 61

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hei...vezi ca ai pus "8" in loc de "6"...si daca nu ai putut urca...nu e neaparat motorul de vina!!!si mai sunt si rapoartele diferite in cutie....intre xr si domi...si conteaza ambele pinioane si fata si spatele:) :)

 

 

ok. cum crezi. nu te oblig sa crezi. ramane cum spui tu

 

pt baiatul care vrea dominator. vezi ca e unul cu 1200 euro din 97. acum am vaz anunt postat pe Bursa locala-Sb

 

hei...vezi ca ai pus "8" in loc de "6"...si daca nu ai putut urca...nu e neaparat motorul de vina!!!si mai sunt si rapoartele diferite in cutie....intre xr si domi...si conteaza ambele pinioane si fata si spatele:) :bigstar:

florine, stai tati ca numai acum am vazut ca esti cu suzuki...de asta ma ataci, pentru ca nu ai o honda sa vezi si dumneata ce viata frumoasa poate sa fie cu o motocicleta adevarata :finger:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vitezometrul are deviere in sensul optimist. Toate au.

Singura modalitate cat de cat corecta si la indemana, de a verifica viteza reala, este GPS-ul.

 

 

Pentru descriere Dominator... avantajul principal e simplicitatea. Ceva ce nu prea mai gasesti la alte motorete cu capabilitati echivalente.

NU ai: circuit de apa, pompa, ventilator, radiator apa, nu ai nici macar radiator ulei. Stii melodia aia "the bare necessities" :)

 

Ca extreme... Dominatorul merge bagat si pe circuit de motocross, desigur fara sa te astepti la performante minunate, insa de trecut trece.

Ca putere versus viteza / offroad versus drum: ai o groaza de posibilitati de a configura abilitatile.

1. profilul cauciucului

2. dimensiunea pinionului de atac si a foii

 

Plasticele pot fi date jos... e mai bine pentru ca poti merge la drum intins cu picioarele sus pe rezervor.

 

Problemele uzuale:

1. flansa carburator

2. dintii dusi la pedala schimbator (iar la modelele japoneze, adica pana in 1996, pericol de eroziune a dintilor axului din cauza manetei din otel)

3. CDI (destul de rar)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai sa nu ne certam de cum arata vitezometru :bigstar:

 

Daca ar fi sa compar dominatorul cu alter motociclete din clasa lui (BMW F650GS (Dakar), Suzuki DR650®(s)(e)(z), Aprilia Pegaso, Kawa KLR), as spune ca Dominatorul sta foarte bine la capitolul fiabilitate. Cum a spus si rechinu', nu ai complicatiuni la racire. Cu toate astea, chiar si in regim sportiv pe caldura, nu vei reusi sa-l supraincingi. Ce-i drept ca performante e usor inferior motorul asta, dar e cam indestructibil. Trebuie doar sa ai GRIJA de ulei, gen sa il verifici la fiecare 500km, cu schimb la 2500-3000, si nu vei avea probleme. Din cand in cand (la 15000 km) cate un joc de supape.

 

Un alt plus il constituie robustetea. Dai cu mobra de asfalt la 60 la ora si daca nu e model 92-95 vei avea doar o carena julita in spate. Atat. La modelele 92-95 vei poliza un picut carena fatza, dar daunele se cam opresc aici :) Ah, si dupa ce ai dat cu ea pe jos, daca esti rapid si o ridici repede (inainte sa se inece) poti pleca imediat mai departe fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@N-X-R - lasa ca nu crede ala ca nici eu nu cred.

De fapt, sunt convins. Am mers cu 3 Dominatoare diferite / ani de fabricatie diferiti, stari tehnice de la ok la foarte ok. Trag bine, destula vana sa te scoata din ca.cat, motorul se aude super frumos DAR dupa 140 km/h plafoneaza ca dracii. Dominatorul in stare stock, compresie buna, bujie buna, carburatie perfecta, supape si alte reglaje perfecte abia atinge un 155-160 (pe ceas).

Daca ai tu Dominator care prinde 180 km/h vreau sa ma uit in el sa vad ce are in plus (sau in minus) :bigstar:

Cam asta ar fi legat de viteza.

 

Legat de "mini-atacul" vis-a-vis de marca Suzuki - e o infantilitate lipsita de fond, bineinteles.

 

In alta ordine de idei, pe viitorul Dominatorist invatati-l la ce sa se uite la achizitionare si unde s-o "caute de bube". Pe scurt: flansa dintre carburator si galeria de admisie si starea CDI-ului; intreaba proprietarul daca a patit vreodata sa "se opreasca pe nepusa masa" sau sa se tureze aiurea. Daca zice ca a facut asa dar dup-aia "si-a revenit" e un semn de intrebare. Deasemenea, atentie si la Dominatoarele la care nu a fost reglat corect jocul supapelor - putini proprietari stiu (din prima) ca supapa de evacuare care "decompreseaza automat" se regleaza un pic altfel decat celelalte trei.

Un Dominator intretinut ok de fostul proprietar si apoi obligatoriu si de tine, o sa te plictisesti tu si el tot o sa mearga fara probleme.

:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

MULTUMESC, MULTUMESC , MULTUMESC .......... deci m-ati vrajit , ........o sa fie un Dominator in plus prin Lugoj :) , peste cateva zile..... din descrierile voastre are exact ceea ce imi trebuie :bigstar:

 

La ce ma sfatuiti sa ma uit cand il cumpar ?????, modelul ii din '90 cred.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Aspectul general. Daca sunt carenele originale (slabe sanse). Daca e julit pe capacele laterale ale motorului e probabil sa fi fost alergat. Ghidonul va prezenta niste julituri longitudinale, aparent inexplicabile, daca a fost indreptat fara a fi revopsit. Scaritele spate se indoaie usor spre interior in cazul cazaturilor.

2. Motorul. Pornirea la rece; musai de verificat. Un domi normal cu socul tras pleaca la buton fara sa chitaie. Asculta motorul astupand evacuarile (ai grijsa sa nu fie fierbinti!). Trebuie sa se auda egal, fara tzacanit sau trancanit. Daca proprietarului ii pasa de mobra n-o va lasa sa stea la 3000 de ture cu motoru' rece. Dupa ce cu socul impins sta la 1400 sau cat e relantiul, opresti motorul si verifici uleiul. Cum? Te urci pe mobra, opresti motorul, desfiletezi joja, o stergi apoi o introduci FARA sa o insurubezi la loc. O scoti si citesti nivelul. Ia aminte de nivelul uleiului si tine minte ca ulei sub jumate nu e de bine. Intreaba proprietarul de ulei si filtru - cand au fost schimbate? Daca nu stie si uleiul e smoala si/sau foarte jos, ai grija. Ah, uitasem: cu motorul cald nu are voie sa scoata fum de nici o culoare.

Cat timp se incalzeste motorul:

3. Comenzile. Vezi sa mearga totul, de la lumini, faza lunga scurta semnale pana la stop si frana spate. Cine merge pe coclau cu mobra si nu are nevoie de ele le poate neglija uneori si asta nu e bine.

4. Consumabile: lant, placute de frana.

5. Simeringurile: daca ai burdufurile pe suspensiile fata, ai grija sa nu ascunda scurgeri de ulei. In mod normal, daca strangi cu mana burduful pe telescop, nu ar trebui sa poti sa glisezi burduful in sus si in jos in lungul telescopului. Daca simti ca aluneca usor, trebuie inlocuite simeringurile si uleiul din furca.

6. Suspensiile: sus pe mobra si vezi daca suspensiile sunt cursive.

 

Probabil motorul s-a incalzit, vezi inapoi la 2. Parerea mea e ca la astfel de mobra, e musai sa mergi cu ea. Sa iei 1-2 damburi sau borduri mici, sa verifici daca e drept ghidonul, daca trage stanga-dreapta, sa vezi daca merge rotund in ture, etc.

 

Altceva, baieti?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Aspectul general. Daca sunt carenele originale (slabe sanse). Daca e julit pe capacele laterale ale motorului e probabil sa fi fost alergat. Ghidonul va prezenta niste julituri longitudinale, aparent inexplicabile, daca a fost indreptat fara a fi revopsit. Scaritele spate se indoaie usor spre interior in cazul cazaturilor.

2. Motorul. Pornirea la rece; musai de verificat. Un domi normal cu socul tras pleaca la buton fara sa chitaie. Asculta motorul astupand evacuarile (ai grijsa sa nu fie fierbinti!). Trebuie sa se auda egal, fara tzacanit sau trancanit. Daca proprietarului ii pasa de mobra n-o va lasa sa stea la 3000 de ture cu motoru' rece. Dupa ce cu socul impins sta la 1400 sau cat e relantiul, opresti motorul si verifici uleiul. Cum? Te urci pe mobra, opresti motorul, desfiletezi joja, o stergi apoi o introduci FARA sa o insurubezi la loc. O scoti si citesti nivelul. Ia aminte de nivelul uleiului si tine minte ca ulei sub jumate nu e de bine. Intreaba proprietarul de ulei si filtru - cand au fost schimbate? Daca nu stie si uleiul e smoala si/sau foarte jos, ai grija. Ah, uitasem: cu motorul cald nu are voie sa scoata fum de nici o culoare.

Cat timp se incalzeste motorul:

3. Comenzile. Vezi sa mearga totul, de la lumini, faza lunga scurta semnale pana la stop si frana spate. Cine merge pe coclau cu mobra si nu are nevoie de ele le poate neglija uneori si asta nu e bine.

4. Consumabile: lant, placute de frana.

5. Simeringurile: daca ai burdufurile pe suspensiile fata, ai grija sa nu ascunda scurgeri de ulei. In mod normal, daca strangi cu mana burduful pe telescop, nu ar trebui sa poti sa glisezi burduful in sus si in jos in lungul telescopului. Daca simti ca aluneca usor, trebuie inlocuite simeringurile si uleiul din furca.

6. Suspensiile: sus pe mobra si vezi daca suspensiile sunt cursive.

 

Probabil motorul s-a incalzit, vezi inapoi la 2. Parerea mea e ca la astfel de mobra, e musai sa mergi cu ea. Sa iei 1-2 damburi sau borduri mici, sa verifici daca e drept ghidonul, daca trage stanga-dreapta, sa vezi daca merge rotund in ture, etc.

 

Altceva, baieti?

 

 

O sa tin cont de sfaturile tale, mici secrete de genu asta tma fac sa par destept, cand nu sant :) .Singurul lucruru de care imi pare rau e ca nu pot vedea candidata acum pentru ca am niste mici probleme , dar sper sa se rezolve toate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

merge mey ca eu am mers 180. nu deviaza kilometrajul deloc, cu pinion mic, cred ca era original model 90, si inca ceva: mai aveam maneta la 180 cu 7200 rot/min

apai nu stiu ce sa mai zic. cine vre sa creada crede, cine nu vrea asta e. si o dacie 89 difera de alta dacie 89. una merge cu 140 maxim iar alta cu 160. un matiz nou nu prinde 110 iar altul prinde 140. imposibil? nu extsta lucru identic cu celalalt. nici persoana, nici celula, nici neuron.

 

asa ca daca vrei sa crezi bine, daca nu si mai bine. o tin pentru mine de acum inainte ca sa fie ceva demonstrat in subconstient.

bafta

 

si inca ceva: nu as da un dominator pe 5 skuzkuki dr !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...