Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare! posed si eu un domi de 650 si din pacate de cand l-am cumparat nu i-am auzit glasul.

 

am problema cu jiglerul de relantiu a fost rupt si nu il pot porni. nu stiu daca e numa ala sau nu dar nu porneste.

 

daca ati mai patit careva ceva de genu astept sfaturi va rog

 

daca e cineva care are un carburator de vanzare daca imi poate spune un pret :crack:

 

numa bine :)

 

uita-te in postul de mai sus, suni si afli..

 

ca sfat, daca nu a fost pornit de mult, invarte-l cu mana cateva ture inainte sa ii dai drumul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

s-a lamurit cineva pana la urma ce e cu tzacanitul la cald? numai ca sa stiu ce sa verific... ca alftel iar alti bani pt "doctor"

Daca tzacane la cald cu supape reglate corect, e de la distributie (lantul/patinele/intinzatorul) sau (mai putin probabil) de la mecanismul de decompresie.

 

Mai poate fi si de la ceva saiba pe undeva (scarite pasager). Vezi si acolo ca eu mi-am luat tzeapa asta odata :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

intrebare rapida: kitul de lant transmisie de la RD02 ('90) se potriveste cu toate modelele ('92 - '97)? eu cred ca da dar mai bine intreb ca nu costa si poate a incercat careva vreodata.

Editat de 50bani
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca anul asta se dezmembreaza Dominatoare. Citind topicurile din ultimele pagini vad vreo 3 ......si nici al meu nu se simte prea bine. Mi-a zis 'doctorul' ca s-ar putea sa fie nevoie de schimbat cam tot de la ax cu came in sus pina la colbutori (pe viitor, nu acum). Deci ~1500 euro, deci PA-SI-PU. I-o fi ajuns si lui ca 70k nu-s de ici pina colo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

uita-te in postul de mai sus, suni si afli..

 

ca sfat, daca nu a fost pornit de mult, invarte-l cu mana cateva ture inainte sa ii dai drumul

motorul l-am desfacut sa ii pun distributia la punct ca a umlat cineva si a miscato si e totul inregula sus

Mesaj completat

uita-te in postul de mai sus, suni si afli..

 

ca sfat, daca nu a fost pornit de mult, invarte-l cu mana cateva ture inainte sa ii dai drumul

motorul l-am desfacut sa ii pun distributia la punct ca a umlat cineva si a miscato si e totul inregula sus

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare tuturor

 

Ieri am facut o iesire cu Domi. dupa ce am ajuns acasa, am auzit un sunet(vîjîit) ciudat, parca nu se mai auzea motorul ca inainte. Am verificat ulei, etc. totul era in regula. Am iesit din nou pe strada cu ea sa vad cum trage motorul si am abs ca merge la fel. Dupa un timp am pornit din nou motorul si zgomotul s-a accentuat, se auzea un zgomot uniform care nu-si modifica intensitatea odata cu turatia motorului. Am vrut sa opresc motorul si ce sa vezi... cand am luat contactul a ramas pe demaror, puneam contactul pornea din nou dar acel sunet se auzea. Atunci nu am mai avut ce face decat sa desfac borna de la baterie. In concluzie ... daca pun borna ... pornesc demarorul. Cred ca a ramas electromotorul cuplat (bendixul). ce vreau sa va rog... vreau sfaturi ... si daca a patit cineva chestia asta...

 

 

PS De ce cred ca a aparut aceasta problema: Am apasat din greseala pe butonul de pornire in timpul functionarii motorului...

Multumesc mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca anul asta se dezmembreaza Dominatoare. Citind topicurile din ultimele pagini vad vreo 3 ......si nici al meu nu se simte prea bine. Mi-a zis 'doctorul' ca s-ar putea sa fie nevoie de schimbat cam tot de la ax cu came in sus pina la colbutori (pe viitor, nu acum). Deci ~1500 euro, deci PA-SI-PU. I-o fi ajuns si lui ca 70k nu-s de ici pina colo.

 

 

deci io mai am 5 mii si gata...de stiam ca duce doar 70 mii, nici nu ma chinuiam sa fac scoala de soferi...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiu domi la 125.000 km fara probleme. Consuma cca 400mL ulei la mia de km - i-a venit vremea de segmentare probabil. Motoarele astea nu au probleme daca toti proprietarii le-au ingrijit cum trebe. Ajunge insa unu sa-si bata joc si deja ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca a ramas electromotorul cuplat (bendixul). ce vreau sa va rog... vreau sfaturi ... si daca a patit cineva chestia asta...

schimba releul de pornire. ia unul ieftin de scuter chinezesc (20-30RON), daca nu gasesti/nu ai $ de unul original. Nu-ti face probleme ca nu-i ce trebe, e doar un electromagnet + 3 fiare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau sa cumpar un lant de transmisie (preferabil cu zala cu siguranta) second-hand dar sa fie cat de cat in stare de functionare macar 2 - 3 luni si la un pret acceptabil caci bugetul este redus , putin ajutor va rog.

 

Eu l-am schimbat saptamana trecuta. Daca-l vrei...

Mentionez ca nu e cu za de inchidere. Trebuie presa pt inchidere. Baiul e ca lantul e in Cluj...

In mod sigur mai merge cateva luni.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru inceput imi cer eventuale scuze daca sint off-topic, dar nu am habar unde sa postez rindurile urmatoare. Asa ca, pentru un Domi' tavalit, sau cineva care vrea sa schimbe carenele...in fine,...am vazut la un amic cele doua carene laterale pe care vin montate semnalizatoarele (un semnalizator inca zimbeste din locasul lui) si contra unei sume modice l-as convinge si le-as putea trimite unui nevoias! Detalii pe P.M., fiindca nu intru pe-aici! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru inceput imi cer eventuale scuze daca sint off-topic, dar nu am habar unde sa postez rindurile urmatoare. Asa ca, pentru un Domi' tavalit, sau cineva care vrea sa schimbe carenele...in fine,...am vazut la un amic cele doua carene laterale pe care vin montate semnalizatoarele (un semnalizator inca zimbeste din locasul lui) si contra unei sume modice l-as convinge si le-as putea trimite unui nevoias! Detalii pe P.M., fiindca nu intru pe-aici! :)

]

 

 

frumos peisajul unde a cazut omu de si-a pierdut carenele. hai mah, cu domi cazi acolo??? nici dupa o lada de bere :crack: :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

frumos peisajul unde a cazut omu de si-a pierdut carenele. hai mah, cu domi cazi acolo??? nici dupa o lada de bere :wave: ;)

 

Cred ca ori io nu stiu sa scriu romaneste, ori tu citesti printre rinduri! Unde am scris ca a cazut omu'? Am zis ca alea-s bune pentru un Domi' tavalit...Si alea-s poze facute la om in curte, iar carenele au fost frumos desfacute inainte de a vinde restul. Acolo am considerat ca se vad bine, ca deh, nu aveam loc, aparat si nici daruirea ca sa fac poze artistice! Acum s-a inteles? Sau trebuie sa si desenez? :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam ca mistocarii se gasesc la rubrica "Accidente", dar pe-aici nu ma mai mira cind un pieton nascut alaltaieri incearca marea cu degetu' doar pentru simplul fapt ca are cont si e la liber! Asa stiti sa respectati, asa veti fi respectati si voi la rindul vostru...atit in viata cit mai ales in trafic! :lol:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stiam ca mistocarii se gasesc la rubrica "Accidente", dar pe-aici nu ma mai mira cind un pieton nascut alaltaieri incearca marea cu degetu' doar pentru simplul fapt ca are cont si e la liber! Asa stiti sa respectati, asa veti fi respectati si voi la rindul vostru...atit in viata cit mai ales in trafic! :lol:

 

complicat...si nici n-are rost...nici macar discutia :wave:

 

 

in alta ordine de idei. a venit vremea sa schimb uleiul.... full sintetic nu mai vreau sa pun. ce imi recomandati? am de ales intre motul 15W50 semisintetic si motul 20W50 mineral cu tot felul de protection technology si clutch anti-slip tech...etc

 

scuze ca iar aduc vorba de ulei dar mi-a ajuns odata ca am pus fara sa ma interesez...(repsol 10W40 full sintetic)

 

numa bine! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20w-50 semisintetic; eu am pusa Duralube, ca nu am gasit altceva pt motociclete sa nu fie mineral.

 

sau 15w-50 semisintetic; aici ai de ales: Duralube Durablend, Yacco MVX, Motul 5100, Motorex (nu mai stiu cum se num semisintu de la ei), in ordine crescatoare a pretului si nu neaparat a performantei. Eu unul ma tin departe de motul - toata lumea are din asta, dar nimeni nu poate spune daca e bun. Motorex am avut si am fost mega multumit. Yacco si-a facut treaba fara probleme cam 3500km (in loc de 2500-2750 cat il tin normal) si a papat doar 200mL. Insa motoru meu e printre exemplarele foarte bine intretinute.

 

Ar merge si castrol, daca gasesti de motociclete 15w-50 sau 20w-50 si semisintetic pe deasupra.

 

 

 

 

Apropo, merge si mineral, dar as sta cu ochii pe el sa nu-l pape timpuriu. Nu cred sa fie oportun schmbatul uleiului mai rar de 2000km cand ai ulei mineral in mobra. Schima si filtrul daca nu l-ai schimbat ultima data.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

20w-50 semisintetic; eu am pusa Duralube, ca nu am gasit altceva pt motociclete sa nu fie mineral.

 

sau 15w-50 semisintetic; aici ai de ales: Duralube Durablend, Yacco MVX, Motul 5100, Motorex (nu mai stiu cum se num semisintu de la ei), in ordine crescatoare a pretului si nu neaparat a performantei. Eu unul ma tin departe de motul - toata lumea are din asta, dar nimeni nu poate spune daca e bun. Motorex am avut si am fost mega multumit. Yacco si-a facut treaba fara probleme cam 3500km (in loc de 2500-2750 cat il tin normal) si a papat doar 200mL. Insa motoru meu e printre exemplarele foarte bine intretinute.

 

Ar merge si castrol, daca gasesti de motociclete 15w-50 sau 20w-50 si semisintetic pe deasupra.

 

 

 

 

Apropo, merge si mineral, dar as sta cu ochii pe el sa nu-l pape timpuriu. Nu cred sa fie oportun schmbatul uleiului mai rar de 2000km cand ai ulei mineral in mobra. Schima si filtrul daca nu l-ai schimbat ultima data.

 

Bun, multumesc.

o sa caut ceva semisintetic 20w50 sau eventual 15w50. am schimbat filtrul data trecuta, acum vreau doar sa il scot sa il las sa se scurga cateva min, si sa vad daca nu sunt mizerii sau doamne feri alte minuni pe-acolo; si vreau sa desfac capacul din dreapta sa ma uit la ambreiaj, si sa curat sita aia "faimoasa" pt ulei.

 

:lol:

 

 

NU ma ajuta nimeni... cu bendixul...

 

pai eu unul nu am patit asa ceva, in schimb daca vrei te ajut cu un manual de service in engleza si daca te pricepi desfaci si te uiti care e problema. daca nu, cel mai bine e sa mergi la un mecanic bun.

bafta ;)

 

ps: daca iti trebuie manualul scrie-mi pe p.m. si vedem apoi

Editat de phreak_or
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bun, multumesc.

o sa caut ceva semisintetic 20w50 sau eventual 15w50. am schimbat filtrul data trecuta, acum vreau doar sa il scot sa il las sa se scurga cateva min, si sa vad daca nu sunt mizerii sau doamne feri alte minuni pe-acolo; si vreau sa desfac capacul din dreapta sa ma uit la ambreiaj, si sa curat sita aia "faimoasa" pt ulei.

 

Eu unul as opta pentru un schimb de ulei si atat. Nu te apuca sa scoti si sa pui la loc filtrul -- daca vrei schimba-l si gata (e 12 lei un filtru cu tot cu garnitura de cauciuc -- care se schimba de fiecare data cand desfaci capacu ala). Sita aia oricum retine doar bucatile mari, ca sa nu belesti pompa si alte alea cand face poc cilindrul - nu vei gasi pe acolo nimic daca motoru tau merge ok.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

NU ma ajuta nimeni... cu bendixul...

 

schimba releul de pornire. ia unul ieftin de scuter chinezesc (20-30RON), daca nu gasesti/nu ai $ de unul original. Nu-ti face probleme ca nu-i ce trebe, e doar un electromagnet + 3 fiare.

 

Tu astepti PM sau telefon?

sau vrei sa vina cineva sa ti-o repare?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul as opta pentru un schimb de ulei si atat. Nu te apuca sa scoti si sa pui la loc filtrul -- daca vrei schimba-l si gata (e 12 lei un filtru cu tot cu garnitura de cauciuc -- care se schimba de fiecare data cand desfaci capacu ala). Sita aia oricum retine doar bucatile mari, ca sa nu belesti pompa si alte alea cand face poc cilindrul - nu vei gasi pe acolo nimic daca motoru tau merge ok.

 

tot voi desface capacul de pe motor pt ca vreau sa verific ambreiajul. deci nu ma doare mana sa scot sita aia sa o curat daca e cazul...iar de filtru nu imi place sa recunosc dar pur si simplu nu am bani... (uleiul il iau pt ca am luat mai demult 2 l de castrol 10w40 full synth si am vb la mag sa mi-l schimbe pe altcv) in rest... mai am vreo 5 l de benzina in rezervor... sper sa prind ceva de lucru pana se termina :lol:

 

deh...student :kiss:

mai nasol e ca acum e si sesiune ;) si nu prea am cum sa lucrez...

 

LOVE RO :D

 

numai bine :wave:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...