NX250 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 vreau sa cumpar un lant de transmisie (preferabil cu zala cu siguranta) second-hand dar sa fie cat de cat in stare de functionare macar 2 - 3 luni si la un pret acceptabil caci bugetul este redus , putin ajutor va rog. Eu l-am schimbat saptamana trecuta. Daca-l vrei... Mentionez ca nu e cu za de inchidere. Trebuie presa pt inchidere. Baiul e ca lantul e in Cluj... In mod sigur mai merge cateva luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Pentru inceput imi cer eventuale scuze daca sint off-topic, dar nu am habar unde sa postez rindurile urmatoare. Asa ca, pentru un Domi' tavalit, sau cineva care vrea sa schimbe carenele...in fine,...am vazut la un amic cele doua carene laterale pe care vin montate semnalizatoarele (un semnalizator inca zimbeste din locasul lui) si contra unei sume modice l-as convinge si le-as putea trimite unui nevoias! Detalii pe P.M., fiindca nu intru pe-aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Pentru inceput imi cer eventuale scuze daca sint off-topic, dar nu am habar unde sa postez rindurile urmatoare. Asa ca, pentru un Domi' tavalit, sau cineva care vrea sa schimbe carenele...in fine,...am vazut la un amic cele doua carene laterale pe care vin montate semnalizatoarele (un semnalizator inca zimbeste din locasul lui) si contra unei sume modice l-as convinge si le-as putea trimite unui nevoias! Detalii pe P.M., fiindca nu intru pe-aici! ] frumos peisajul unde a cazut omu de si-a pierdut carenele. hai mah, cu domi cazi acolo??? nici dupa o lada de bere :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 intrebare rapida: kitul de lant transmisie de la RD02 ('90) se potriveste cu toate modelele ('92 - '97)? eu cred ca da dar mai bine intreb ca nu costa si poate a incercat careva vreodata. http://www.romimoto-piese.ro/article/163354 +/- 2 zale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Niciun plus minus. 110 zale = fix; 112 zale = pe la jumate, la nou. 108 abia cand e vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 frumos peisajul unde a cazut omu de si-a pierdut carenele. hai mah, cu domi cazi acolo??? nici dupa o lada de bere Cred ca ori io nu stiu sa scriu romaneste, ori tu citesti printre rinduri! Unde am scris ca a cazut omu'? Am zis ca alea-s bune pentru un Domi' tavalit...Si alea-s poze facute la om in curte, iar carenele au fost frumos desfacute inainte de a vinde restul. Acolo am considerat ca se vad bine, ca deh, nu aveam loc, aparat si nici daruirea ca sa fac poze artistice! Acum s-a inteles? Sau trebuie sa si desenez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Lasa-l ma, asa e el Are un fel aparte de-a lua lumea la misto Editat Mai 25, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Stiam ca mistocarii se gasesc la rubrica "Accidente", dar pe-aici nu ma mai mira cind un pieton nascut alaltaieri incearca marea cu degetu' doar pentru simplul fapt ca are cont si e la liber! Asa stiti sa respectati, asa veti fi respectati si voi la rindul vostru...atit in viata cit mai ales in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Stiam ca mistocarii se gasesc la rubrica "Accidente", dar pe-aici nu ma mai mira cind un pieton nascut alaltaieri incearca marea cu degetu' doar pentru simplul fapt ca are cont si e la liber! Asa stiti sa respectati, asa veti fi respectati si voi la rindul vostru...atit in viata cit mai ales in trafic! complicat...si nici n-are rost...nici macar discutia in alta ordine de idei. a venit vremea sa schimb uleiul.... full sintetic nu mai vreau sa pun. ce imi recomandati? am de ales intre motul 15W50 semisintetic si motul 20W50 mineral cu tot felul de protection technology si clutch anti-slip tech...etc scuze ca iar aduc vorba de ulei dar mi-a ajuns odata ca am pus fara sa ma interesez...(repsol 10W40 full sintetic) numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 20w-50 semisintetic; eu am pusa Duralube, ca nu am gasit altceva pt motociclete sa nu fie mineral. sau 15w-50 semisintetic; aici ai de ales: Duralube Durablend, Yacco MVX, Motul 5100, Motorex (nu mai stiu cum se num semisintu de la ei), in ordine crescatoare a pretului si nu neaparat a performantei. Eu unul ma tin departe de motul - toata lumea are din asta, dar nimeni nu poate spune daca e bun. Motorex am avut si am fost mega multumit. Yacco si-a facut treaba fara probleme cam 3500km (in loc de 2500-2750 cat il tin normal) si a papat doar 200mL. Insa motoru meu e printre exemplarele foarte bine intretinute. Ar merge si castrol, daca gasesti de motociclete 15w-50 sau 20w-50 si semisintetic pe deasupra. Apropo, merge si mineral, dar as sta cu ochii pe el sa nu-l pape timpuriu. Nu cred sa fie oportun schmbatul uleiului mai rar de 2000km cand ai ulei mineral in mobra. Schima si filtrul daca nu l-ai schimbat ultima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 NU ma ajuta nimeni... cu bendixul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) 20w-50 semisintetic; eu am pusa Duralube, ca nu am gasit altceva pt motociclete sa nu fie mineral. sau 15w-50 semisintetic; aici ai de ales: Duralube Durablend, Yacco MVX, Motul 5100, Motorex (nu mai stiu cum se num semisintu de la ei), in ordine crescatoare a pretului si nu neaparat a performantei. Eu unul ma tin departe de motul - toata lumea are din asta, dar nimeni nu poate spune daca e bun. Motorex am avut si am fost mega multumit. Yacco si-a facut treaba fara probleme cam 3500km (in loc de 2500-2750 cat il tin normal) si a papat doar 200mL. Insa motoru meu e printre exemplarele foarte bine intretinute. Ar merge si castrol, daca gasesti de motociclete 15w-50 sau 20w-50 si semisintetic pe deasupra. Apropo, merge si mineral, dar as sta cu ochii pe el sa nu-l pape timpuriu. Nu cred sa fie oportun schmbatul uleiului mai rar de 2000km cand ai ulei mineral in mobra. Schima si filtrul daca nu l-ai schimbat ultima data. Bun, multumesc. o sa caut ceva semisintetic 20w50 sau eventual 15w50. am schimbat filtrul data trecuta, acum vreau doar sa il scot sa il las sa se scurga cateva min, si sa vad daca nu sunt mizerii sau doamne feri alte minuni pe-acolo; si vreau sa desfac capacul din dreapta sa ma uit la ambreiaj, si sa curat sita aia "faimoasa" pt ulei. NU ma ajuta nimeni... cu bendixul... pai eu unul nu am patit asa ceva, in schimb daca vrei te ajut cu un manual de service in engleza si daca te pricepi desfaci si te uiti care e problema. daca nu, cel mai bine e sa mergi la un mecanic bun. bafta ps: daca iti trebuie manualul scrie-mi pe p.m. si vedem apoi Editat Mai 25, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Bun, multumesc.o sa caut ceva semisintetic 20w50 sau eventual 15w50. am schimbat filtrul data trecuta, acum vreau doar sa il scot sa il las sa se scurga cateva min, si sa vad daca nu sunt mizerii sau doamne feri alte minuni pe-acolo; si vreau sa desfac capacul din dreapta sa ma uit la ambreiaj, si sa curat sita aia "faimoasa" pt ulei. Eu unul as opta pentru un schimb de ulei si atat. Nu te apuca sa scoti si sa pui la loc filtrul -- daca vrei schimba-l si gata (e 12 lei un filtru cu tot cu garnitura de cauciuc -- care se schimba de fiecare data cand desfaci capacu ala). Sita aia oricum retine doar bucatile mari, ca sa nu belesti pompa si alte alea cand face poc cilindrul - nu vei gasi pe acolo nimic daca motoru tau merge ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 NU ma ajuta nimeni... cu bendixul... schimba releul de pornire. ia unul ieftin de scuter chinezesc (20-30RON), daca nu gasesti/nu ai $ de unul original. Nu-ti face probleme ca nu-i ce trebe, e doar un electromagnet + 3 fiare. Tu astepti PM sau telefon? sau vrei sa vina cineva sa ti-o repare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Eu unul as opta pentru un schimb de ulei si atat. Nu te apuca sa scoti si sa pui la loc filtrul -- daca vrei schimba-l si gata (e 12 lei un filtru cu tot cu garnitura de cauciuc -- care se schimba de fiecare data cand desfaci capacu ala). Sita aia oricum retine doar bucatile mari, ca sa nu belesti pompa si alte alea cand face poc cilindrul - nu vei gasi pe acolo nimic daca motoru tau merge ok. tot voi desface capacul de pe motor pt ca vreau sa verific ambreiajul. deci nu ma doare mana sa scot sita aia sa o curat daca e cazul...iar de filtru nu imi place sa recunosc dar pur si simplu nu am bani... (uleiul il iau pt ca am luat mai demult 2 l de castrol 10w40 full synth si am vb la mag sa mi-l schimbe pe altcv) in rest... mai am vreo 5 l de benzina in rezervor... sper sa prind ceva de lucru pana se termina deh...student mai nasol e ca acum e si sesiune si nu prea am cum sa lucrez... LOVE RO numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Daca nu ai bani, atunci din ce cumperi garnitura de capac? Da, trebe pusa garnitura noua. Recomandare: lasa-o dracu de dezasamblare si baga ulei si atat. Costa 40-50 de lei o garnitura de capac sau vreo 30-40 lei un tub de silicon din care faci garnitura. Daca refolosesti fara sa pui silicon, risti sa te trezesti cu ulei sub motor. Ambreiaju il verifici simplu: bagi a 5a la drum intins si de pe la 3000-3500rpm deschizi gazu maxim. Daca se chinuie un pic apoi accelereaza liniar e ok. Daca se chinuie apoi turatia se duce imediat in sus (5-6 mii ture) fara sa accelereze motocicleta, atunci e ambreiaju uzat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 E la noroc. Uneori e ok garnitura pentru refolosire si fara silicon. Uneori o scoti bucati. Recomandare: lasa-o dracu de dezasamblare si baga ulei si atat. Costa 40-50 de lei o garnitura de capac sau vreo 30-40 lei un tub de silicon din care faci garnitura. Daca refolosesti fara sa pui silicon, risti sa te trezesti cu ulei sub motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 E la noroc. Uneori e ok garnitura pentru refolosire si fara silicon.Uneori o scoti bucati. Hartie-carton din foi de calendar de perete. Nu mai dati bani pe garnituri de capace. Cu silicon exista riscul sa astupe orificii din circuitul uleiului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 (editat) Hartie-carton din foi de calendar de perete. Nu mai dati bani pe garnituri de capace. Cu silicon exista riscul sa astupe orificii din circuitul uleiului. Daca pui cum trebe siliconu ala nu risti. Carton si silicon era reteta mea... Are si rechinu' dreptate: uneori poti scapa si fara sa fie nevoie de o garnitura noua, dar asta de obicei cand ai garnitura calumea (nu carton) pusa recent. Editat Mai 26, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Daca pui cum trebe siliconu ala nu risti. Carton si silicon era reteta mea... Are si rechinu' dreptate: uneori poti scapa si fara sa fie nevoie de o garnitura noua, dar asta de obicei cand ai garnitura calumea (nu carton) pusa recent. silicon rosu am (de pe vremea cand nu stiam cum sa repar carburatorul) si carton am iar....vis-a-vis de garnitura veche pot sa incerc sa o scot intreaga ambreiajul vreau sa il vad pt ca atunci cand schimb a 4-a sau a 5-a la turatie mai mare si ii dau gaz se tureaza prea mult (cu ambreiajul lasat) si apoi in 2-3 sec se egaleaza turatia cu cea a rotii... mi-e sa nu patineze de la uleiul sintetic bagat anterior...daca e asa si nu e uzat prea mult il curat cu benzina sau diluant il las la soare sa se usuce bine si il pun la loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Eu pun garnitura de carton de calendar fara silicon. Doar cu putina vaselina ca sa stea la locul ei. Daca suprafetele de contact ale capacului si carterului sunt netede, fara defecte, cartonul etanseaza perfect. Iar suruburile le strang alternativ, in cruce cam cu aceeasi forta. E adevarat, acum beneficiez si de o cheie dinamometrica. Garnitura de carton o confectionez prin ciocanire usoara cu un ciocanel, dupa ce o asez pe capac sau carter. Asa facea si tata la Mobra si asa am facut si eu la MZ, Tenere si EXC. Singura garnitura deosebita este cea de chiulasa care, mai ales la motoarele cu racire pe lichid, necesita inlocuirea ei la fiecare demontare plus strangere exacta la cuplu - cheie dinamometrica. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 Tu astepti PM sau telefon?sau vrei sa vina cineva sa ti-o repare? Am rezolvat. multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Mai 26, 2010 Share Postat Mai 26, 2010 silicon rosu am (de pe vremea cand nu stiam cum sa repar carburatorul) si carton am iar....vis-a-vis de garnitura veche pot sa incerc sa o scot intreaga ambreiajul vreau sa il vad pt ca atunci cand schimb a 4-a sau a 5-a la turatie mai mare si ii dau gaz se tureaza prea mult (cu ambreiajul lasat) si apoi in 2-3 sec se egaleaza turatia cu cea a rotii... mi-e sa nu patineze de la uleiul sintetic bagat anterior...daca e asa si nu e uzat prea mult il curat cu benzina sau diluant il las la soare sa se usuce bine si il pun la loc Inainte sa desfaci verifica sa ai jocul corespunzator la maneta de ambreiaj (10-20 mm in capatul manetei-asa zice cartea). Si inca o chestie, daca desfaci ambreiajul si il speli sa nu uiti sa ungi placile inainte de a le monta....altfel nu va functiona deloc. Oricum, daca jocul e in regula si ai bagat ulei de motociclete cu ambreiaj umed oricare ar fi el atunci poti sa te astepti sa fie nevoie de un nou kit de ambreiaj. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 (editat) am desfacut, evident garnitura s-a rupt in vreo 100 de locuri ) distractiv a fost sa curat ce a ramas din ea ... vreo 2 ceasuri am tot frecat ba cu lama de cutter ba cu surubelnita numa sa dau jos ramasitele si sa nu zgariu zona de imbinare ambreiajul pare inca in stare buna; am masurat grosimea discurilor (evident pe zonele cu ferodou) si toate au cam 2,94 -2.96 mm deci cu aprox 0.35 peste limita de service din manual care e 2.6 mm. am curatat placile si discurile cu benzina, le-am sters apoi le-am lasat la soare (vreo 2 ore pana am curatat garnitura) apoi le-am pus la loc aplicand pe fiecare cate putin ulei apoi am confectionat garnitura din carton de aprox 0.47 mm grosime (cea care era pe moto avea cam 0.43-0.45 deci dupa ce s-a presat e cam la fel. am pus vaselina pe zona de imbinare, am pus garnitura si am pus la loc. inauntru era curatenie bec, toate luceau, sita de ulei era curata curata. ceea ce intr-adevar mi-a creat probleme a fost coltul din stanga al capacului care nu reuseam sa il scot din cauza cadrului... cu putina insistenta a iesit iar inainte sa il pun la loc l-am pilit un pic (max 0.5 mm) cat sa intre sau sa iasa altdata fara atata chinuiala. acum ambreiajul merge un pic mai bine, parca are cursa mai lunga (de la momentul in care incepe sa prinda pana ii dau drumul) uleiul pe care l-am folosit este Castrol ACT EVO 20w50 mineral. in ideea ca il voi schimba cam la 2500 km max (nu am gasit nimic semisintetic 20w50) in rest mobra merge de rupe am o intrebare pt cei care au schimbat ambreiajul: cat e grosimea discurilor noi? numai bine Mesaj completat aaaa da. am verificat si arcurile; le-am masurat si au 4,55 cm lungime. deci cu destul de mult peste limita de service de 4,31 Editat Mai 27, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Mai 27, 2010 Share Postat Mai 27, 2010 uleiul pe care l-am folosit este Castrol ACT EVO 20w50 mineral. in ideea ca il voi schimba cam la 2500 km max (nu am gasit nimic semisintetic 20w50) in rest mobra merge de rupe De ce vrei tu neaparat 20w50? Eu folosesc 15w50 semisintetic (Motul 5100) de care sunt foarte multumit pe durata sezonului cald. Inclusiv la drum lung si tras de gaz, uleiul nu se consuma decat infim (adica nici nu se simte nevoia de a completa de la un schimb la altul). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.