andreizalau Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Am desfacut motorul de Domi , acuma vreau sa-l pun la loc, intrebare. pistonul trebuie sa fie in PMI ( jos) cand pun inapoi axul cu distributia ?? NU CONTEAZA! e bine oricum, pt ca da scanteie atat la compresie, cat si la evacuare,,, Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 NU CONTEAZA!e bine oricum, pt ca da scanteie atat la compresie, cat si la evacuare,,, Pai si compresia si evacuarea se petrec cand pistonul e la PMS (punct mort superior), adica sus. Robyb intreba de PMI (punct mort inferior), adica jos. Eu cred ca conteaza daca pistonul e la PMS sau e la PMI cand montezi axa cu came. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 stiu ca data trecuta am pus exact invers si nu pornea nicicum . dar nu mai tin minte unde era pozitionat pistonul, sus sau jos ( pmi/pms) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat August 24, 2010 Share Postat August 24, 2010 Pentru cei care nu stiu cum a decurs intalnirea (oficiala a posesorilor Honda Dominator, Muntii Apuseni, august 2010) in versiunea lunga, iata un mic sumar video (sau cum se spala lantul in rau): Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Gata. Am caucioace noi. K60. Parerea de inceput e ca cel de spate parca are tendinta de a aluneca in curba comparativ cu Continental trailmax. Plus ca se blocheaza mai usor la frana(aderenta mai mica). Asta pe asfalt. Astept sa vad cum se comporta in offroad. Domi72, imi place echipamentul de endureala al protagonistului din filmul tau... Sandale? Las-o bai tata in colo...Nu tine la gleznele lui deloc.... Editat August 25, 2010 de gabriell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Dunlop Trailmax, gumele standard de domi. Gumele noi, indiferent de marca sau tip, au aderenta scazuta pana se polizeaza un pic. La fel si la tine cu K60urile astea. Spatele nu mi-a fugit niciodata, insa gurile invatate zic k fuge fatza pe namol de zici ca ce-i aia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Pentru cei care nu stiu cum a decurs intalnirea (oficiala a posesorilor Honda Dominator, Muntii Apuseni, august 2010) in versiunea lunga, iata un mic sumar video (sau cum se spala lantul in rau): aia da endureala:). sper ca a pus sandalele la incalzit pe evacuari cand a iesit din apa, caci erau cam inghetate piciorusele domnului endurist. dar fain sta pe loc dominatorul in apa de 5 cm. ala da enduro. mai rau e ca daca stai pe loc cu domi pornit in mijlocul raului iar apa e mica si nu apuca sa se raceasca, asa ca nea Cojo baga si tu acolo un enduro mai activ, dar fara sandale si fara dominator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 stiu ca data trecuta am pus exact invers si nu pornea nicicum . dar nu mai tin minte unde era pozitionat pistonul, sus sau jos ( pmi/pms) Ar trebui sa scrie in manual procedura de montare a axei cu came. Sau ai desfacut motorul fara sa ai manualul sub nas? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Pai si compresia si evacuarea se petrec cand pistonul e la PMS (punct mort superior), adica sus. Robyb intreba de PMI (punct mort inferior), adica jos. Eu cred ca conteaza daca pistonul e la PMS sau e la PMI cand montezi axa cu came. [/quote/] In manual este explicat foarte clar modul in care se monteaza axa cu came . Nu cred ca merge oricum pentru ca altfel nu mai faceau niciun semn pe axa si pe arborele cotit . In mare scrie ca arborele cotit trebuie pus cu semnul T aliniat cu linia de pe carcasa iar axa cu came cu semnul OUT in afara (spre evacuare). Cand semnul T este aliniat cu carcasa axa cu came trebuie sa fie cu semnul OUT spre evacuare si exact in dreptul marginii chiulasei . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 In manual este explicat foarte clar modul in care se monteaza axa cu came . Nu cred ca merge oricum pentru ca altfel nu mai faceau niciun semn pe axa si pe arborele cotit . In mare scrie ca arborele cotit trebuie pus cu semnul T aliniat cu linia de pe carcasa iar axa cu came cu semnul OUT in afara (spre evacuare). Cand semnul T este aliniat cu carcasa axa cu came trebuie sa fie cu semnul OUT spre evacuare si exact in dreptul marginii chiulasei . Exact. Nu stiu cum e la Dominator dar, de obicei, cand semnul T de pe volanta/ambielaj e aliniat cu semnul de pe carcasa, pistonul se afla la PMS. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 (editat) Exact. Nu stiu cum e la Dominator dar, de obicei, cand semnul T de pe volanta/ambielaj e aliniat cu semnul de pe carcasa, pistonul se afla la PMS. Oarecum logic: T vine de la TOP, iar PMSul e de fapt TDC sau TOP DEAD-CENTER. Editat August 25, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Mersi de info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat August 25, 2010 Share Postat August 25, 2010 Pai si compresia si evacuarea se petrec cand pistonul e la PMS (punct mort superior), adica sus. Robyb intreba de PMI (punct mort inferior), adica jos. Eu cred ca conteaza daca pistonul e la PMS sau e la PMI cand montezi axa cu came. pai,,,,,daca il pui dupa semne,,,,,nu poti sa il pui decat la PMS,,,,,,,,,,,, Mesaj completat stiu ca data trecuta am pus exact invers si nu pornea nicicum . dar nu mai tin minte unde era pozitionat pistonul, sus sau jos ( pmi/pms) daca ai pus semnul T la pozitie, pistonul tre sa fie sus, in PMS, iar pinionul axului cu came, cu cele doua semne I aliniate pe orizontala, cu marginea chiuloasei,,,,,,nemaicontand daca e cu OUT in sus, sau nu,,,,, e simplu si usor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dragos11 Postat August 26, 2010 Share Postat August 26, 2010 pai,,,,,daca il pui dupa semne,,,,,nu poti sa il pui decat la PMS,,,,,,,,,,,,Mesaj completat daca ai pus semnul T la pozitie, pistonul tre sa fie sus, in PMS, iar pinionul axului cu came, cu cele doua semne I aliniate pe orizontala, cu marginea chiuloasei,,,,,,nemaicontand daca e cu OUT in sus, sau nu,,,,, e simplu si usor Fiecare face cum vrea pana la urma doar ca in cazul in care nu porneste nu mai stai sa te stresezi ca nu porneste din cauza distribuitei in cazul in care o montezi cum scrie in manual cauti problema in alta parte . Mesaj completat Vine cineva la intrunirea de la Paulesti (Ploiesti) ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat August 28, 2010 Share Postat August 28, 2010 Fiecare face cum vrea pana la urma doar ca in cazul in care nu porneste nu mai stai sa te stresezi ca nu porneste din cauza distribuitei in cazul in care o montezi cum scrie in manual cauti problema in alta parte .Mesaj completat Vine cineva la intrunirea de la Paulesti (Ploiesti) ? Nu conteaza pe ce timp esti cand montezi axul cu came sau lantul de distributie (compresie sau evacuare) atata timp cat esti la pms, adica la semne pt ca scanteia o da la fiecare din acesti timpi, motorul nu are cum sa stie asa ca doar una din 2 scantei rezulta in explozie. La reglajul supapelor insa trebuie sa fi la pms (la semne) dar pe timpul de compresie si asta ca sa fi sigur ca lobii axului cu came nu actioneaza culbutorii si acestia supapele (de evacuare in cazul asta) eliminand astfel jocul pe care tu vrei sa il reglezi. O metoda de a afla daca e timpul bun este sa pui mana la bujie cand rotesti vibrochenul si daca simti ca iese aer cu presiune atunci sti ca supapele sunt inchise si esti pe compresie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siu_long Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Salutare. A trecut ceva timp de cand nu am mai citit acest forum, recuperez acum. Am fost plecat, prea putin cu Domi. Insa, tot am o problema si nu reusesc sa ii dau de cap, va rog sa ma ajutati: imi moare la relanti: sta prea jos ~ 1000, are momente cand joaca acul, si uneori cade brusc si moare. I-am dat relanti-ul 1pic mai sus, dar tot pe la 1000 sta. Am citit mai demult aici ceva de o FLANSA DE CAUCIUC care face legatura intre carburator si ...(nu mai stiu ca sunt praf in ale mecanicii). Din ce am citit la voi parea sa fie buba la garnitura. Am verificat-o, e putin crapata langa inelul de metal cu care e prinsa. M-am hotarat sa iau una noua, am dat deja comanda pt ca nu ma pricep sa o repar. Revin cu vesti dupa ce o inlocuiesc. In alta ordine de idei, sunt in cautare de HANDGUARD-uri. Preferabil cu prindere si pe ghidon. Din ce am citit (plastic vs aluminiu) o sa optez pt unele din plastic, ceva de caliatate buna care sa protejeze maini, pompa, manete etc Ce imi recomandati? ( caut Negre. Am unele rosii, le-am vopsit cat de bine am putut, smirgheluite perfect, grunduite (stiu ca e plastic si e indicat pt metal dar m-am gandit ca totusi prinde mai bine vopseaua)... si tot sare vopseaua la un stres minor ). Sau daca are cineva de vanzare unele originale, negre, cumpar. Va multumesc anticipat, numai bine! ( am mers azi, pe ploaia asta, aveam mult de umblat si am zis "ia hai sa prind experienta si pe ploaie". Am cazut, undeva pe Viilor. Pe sina de tramvai. Ca prostu'. Am fost precaut si am redus viteza cand am vazut sinele, am o fobie pt ca era sa o mai patesc odata si as fi cazut sub masini. Dar pur si simplu m-am trezit cu ghidonul prea tras spre dreapta, si cu motocicleta cazand pe o parte. Am infipt cracu' in asfalt, dar era deja prea inclinata, m-am chinuit sa o las usor usor, cu gandul la cat am dat pe vopsea si sa nu se zgarie. F M M de sina, de lipsa de experienta si de soferi care nu inteleg de ce nu mergi ca nebunu' pe ploaie in curbe sau cand apar sine de tramvai! Am ridicat-o, s-a zgariat 1pic carena spate dreapta. Am incercat sa ma sui pe ea de pe partea dreapta, am scapat-o pe partea stanga ) Ce tamp sunt, roata spate era tot pe sina. Din nou, F M M de sina. Am ridicat-o, am scos-o de pe sina, si m-am suit pe ea, de data asta fara sa mai cad. ((Multumesc motoclistului care a venit la mine si m-a intrebat care sunt ok, care m-a sfatuit sa am mare grija la sine si la piatra cubica)). Am ajuns cu bine acasa. Acum ca am scris aici parca ma simt deja mai bine. Ah, si era sa uit: F M M de sina ) Toate cele bune Mesaj completat Clar melcul. 130ron unu nou. Daca a crapat odata va mai crapa si a doua oara - nu mi-e clar de ce dar asa se intampla. Orice ai face, ai grija sa pui la loc simeringul si sa cureti bine angrenajul de ramasitele de melc. Noul melc trebe pus cu ceva vaselina. Eu unul am calculat ca la 3 melci schimbati iti pui bord electronic. Mai avantajos si are si ceas de temperatura. Hopa, si eu am probleme cu afisatul vitezei. Imi indica cu ~ 20km/h mai mult. Spune-mi te rog mai multe detalii despre bordul electornic. Cat ma costa, ce mai am nevoie ca sa il montez etc etc Multumesc anticipat, numai bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 Vapor Trailtech, ca sa il montezi tre sa te duca putin capu dar nu-i mare jmecherie. Altele nu am experienta, dar majoritatea sunt tot un drac. E ceva investitie si merita doar cand melcul isi da obstescul sfarsit. Pana atunci... mai merge Linia de tramvai e periculoasa doar daca mergi aiurea (si cand esti cu morcovu in poponeata, garantat mergi aiurea). Daca mergi constant si nu vii tiptil in frana de motor, n-ai treaba. De obicei fuge putin roata si atat. Daca esti in frana de motor sau vii prea razant si prind ambele roti sina simultan, te pui in cap. Eu am exersat asta facand sicane peste o sina de tramvai, in lungul ei. Cel mai rau a intrat in voblaj si m-am trezit pe contrasens. Am revenit si am continuat exercitiul. Kilometraju normal indica ~8% peste viteza reala. Daca e constant 20km/h in plus, probabil e ceva aiurea la ac (declibrat). Daca sta fix, probabil e ok melcul. De analizat un pic aci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat August 31, 2010 Share Postat August 31, 2010 ai grija si la marcajele pietonale , unele dintre ele dar pana nu aluneci pe el nu stii daca e var sau ciocolata alba. nu doar pe ploaie. in curbe nu mai trage de ghidon in partea inclinata. indicat ar fi ca in bucuresti sa nu mergi pe ploaie decat atunci cand nu ai ce face s trebuie sa ajungi acasa. acolo manevrele sunt mai bruste ca de obicei iar pe ploaie conteaza mult bruscarea ambreajului, directiei( inclinare curbe), acceleratie. mai ai in vedere si frica de aia cu masinile ca dau pe tine...daca nu erau trotuarele ocupate de masini, chiar ca mi-ar fi placut in bucuresti un rally ride pe trotuare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robyb Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Daca stie cineva , ce e asta si la ce ajuta si unde trebuie conectat ? mersi anticipat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Daca stie cineva , ce e asta si la ce ajuta si unde trebuie conectat ? mersi anticipat epurator de gaze,,,,parca ii zice s-a montat pe modelele vandute in state,,,,,,pt Europa, nu s-au folosit, din cate stiu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 1, 2010 Share Postat Septembrie 1, 2010 Daca stie cineva , ce e asta si la ce ajuta si unde trebuie conectat ? mersi anticipat E un NX500 (Domi de 500cmc)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 Daca stie cineva , ce e asta si la ce ajuta si unde trebuie conectat ? mersi anticipat Cum bine zicea cineva inaintea mea, este vorba de epuratorul de gaze. Nu are niciun scop functional, fiind menit doar sa reduca emisiile in vedere indeplinirii unor norme stricte antipoluare. Din ce am citit, nu sunt mari diferente (pe dyno practic e tot una) intre varianta cu epurator, acelasi model cu epuratorul scos si modelul fara epurator. Poate fi inlaturat, daca astupi cumva gaurile din motor/carcasa filtru aer/colector de depozite la care e conectat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) wrong. "gaura" din motor nu trebuie astupata. gazele de carter trebuie sa iasa undeva. epurator am si eu, si l-am lasat acolo unde e pt ca nu incurca pe nimeni. Editat Septembrie 2, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 (editat) Pentru cine nu a reusit sa ajunga asta vara, ca sa stie ce a pierdut si ce nu va trebui sa mai piarda la anu' care vine (chiar daca, intamplator, iar va coincide cu a fratilor nostri, Transalpistii - desi inca nu cunosc acest detaliu ): P.S. Baga-mi-as p...icioarele in YouTube, cum stie el dragutzu' sa "linisteasca" definitiv calitatea imaginii si a sunetului Editat Septembrie 2, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Septembrie 2, 2010 Share Postat Septembrie 2, 2010 wrong. "gaura" din motor nu trebuie astupata. gazele de carter trebuie sa iasa undeva. epurator am si eu, si l-am lasat acolo unde e pt ca nu incurca pe nimeni. Wrong. Gaurile din motor lasate de eventuala inlaturare a epuratorului trebuie astupate. OBLINGATORIU. Altfel bagi mizerie direct in camerele de evacuare de deasupra pistonului sau in carter, nu mai stiu unde duc gaurile alea. Eu as inlatura ala doar pentru ca e o chestie inutila care f*te filtru de aer si locul in motor. Urmeaza sa inlaturez si tulumba aia neagra si inutila si sa o inlocuiesc cu un furtun lung care functioneaza cam la fel. Toate astea ca sa fac loc pe stanga. Pentru ce? Discutam la anu Mesaj completat \P.S. Baga-mi-as p...icioarele in YouTube, cum stie el dragutzu' sa "linisteasca" definitiv calitatea imaginii si a sunetului Ai uploadat HD? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.