Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

E relativ simplu: mie mi-e mai simplu (mie personal) sa iau un cadru de RD02 decat sa il modific pe al meu. E vorba de 2-3 prinderi in partea din spate. Mai ales ca celalalt cadru are asigurare si ITP inca un an de zile :baldy:

 

Ca sa detaliez: ABSul va fi fixat in locul tobei de pe stanga. Acolo la al meu am o singura prindere; la RD02 am 3, destule cat sa fixez bine un suport bine gandit, mai ales daca arunc un fier si la una din prinderile din cealalta parte a cadrului.

 

Momentan caut o toba adecvata motocicletei :)

Editat de switch
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

salutare

 

si eu iar cu intrebatri usor mai stupide

 

unde gasesc si eu o husa (sa se si potriveasca pe Domiul meu cu tot cu top case) ca mie mila de ea, e bagata sub geamutile vecinilor si cum e romanu mai arunca ceva pe geamu de la bucatarie si nu am chef sa sterg untura, si alte chesti.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Va salut,o intrebare intrebatoare,mi-am gasit intrun final parbriz mai inalt pt Hondutza mea (giviD185KIT,55E NOU),merita sa il pun(cumpar) sau nu?Cei care aveti parbriz mai inalt ce spuneti va mai fii asa curent,turbulente,da sau nu?Va multumesc!O ZII BUNA! :)

 

Oare ce parbriz ai gasit? Cat a costat?

Eu am parbriz inalt. E super OK, mai ales ca eu merg pana la 60 km/h cu casca deschisa.

Am modificat unghiul parbrizului astfel incat fileurile de aer sa bata in casca undeva deasupra vizierei. Depinde bineinteles si de inaltimea ta...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Oare ce parbriz ai gasit? Cat a costat?

Eu am parbriz inalt. E super OK, mai ales ca eu merg pana la 60 km/h cu casca deschisa.

Am modificat unghiul parbrizului astfel incat fileurile de aer sa bata in casca undeva deasupra vizierei. Depinde bineinteles si de inaltimea ta...

A gasit parbriz Givi D185KIT, care a costat 55 euro. Cel putin asa spune el :)

 

Si spune tot: mergi pana la 60km/h cu casca deschisa si cu pasagera, iar cand depasesti 60km/h te ridici pe-o roata ca sa nu fie nevoie sa inchizi casca :baldy:

Editat de Dominator72
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

vreau eu o husa

 

Vezi pe louis.de sau la magazine de specialitate. A mea am luat-o din debrecen si am dat pe ea aproximativ echivalentul a 80 lei. Cele de pe louis sunt mai subtiri si mai ieftine, dar totusi cred ca sunt bune. Eu pun prima data un cearsaf peste partea cu bordul si rezervorul si apoi husa.

 

...

Eu am parbriz inalt. E super OK, mai ales ca eu merg pana la 60 km/h cu casca deschisa.

...

 

Hmm... Azi am mers cu casca deschisa pana la 40 km/h, fara parbriz, si nu m-a deranajat vantul :D. A fost cald...vreo 20 de grade.

 

asa arata protectia de telescop la mobra mea

este foarte ok a scapat de noroi

 

Asa arata la mine: post-51492-1301504608_thumb.jpg :)

 

Iesirea de azi: post-51492-1301504780_thumb.jpg post-51492-1301504875_thumb.jpg post-51492-1301504832_thumb.jpg

Mesaj completat

Pentru huse "verifica asta afara" :

http://www.louis.de/_10802d76b5142f23db5a8...tnr_gr=10008324

http://www.louis.de/_10802d76b5142f23db5a8...tnr_gr=10008348

http://www.louis.de/_10802d76b5142f23db5a8...tnr_gr=10008346

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

[quote name='Dominator72'

Si spune tot: mergi pana la 60km/h cu casca deschisa si cu pasagera, iar cand depasesti 60km/h te ridici pe-o roata ca sa nu fie nevoie sa inchizi casca :D

 

da... daaa

Cu casca deschisa si pasagera inchisa.

Nu merg pe o roata ca intra vantul sub fusta... :)

Mesaj completat

 

 

[quote name='phreak_or'

Asa arata la mine: post-51492-1301504608_thumb.jpg :D

 

Eu zic ca asta e solutia perfecta.

Pozele cu moto sunt la barajul de la Tileagd?

Editat de NX250
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , prieteni !

 

Am probleme cu Dominatorul meu, nu mai porneste :)

 

L-am pus la somn pentru iarna si nu am mai mers cu el de vreo 3 luni. Alaltaieri incerc sa il pornesc , o idee a dat sa porneasca ( sa invatrit pistonul de cateva ori, cam vreo secunda -doua) si gata. Sub sa se auzea un sunet de la un releu click-click incontinuu si foarte repede, asta cand dadeam sa pornesc,. Dau jos saua si observ ca e releul de pornire care pleaca de la baterie, verific siguranta totul ii ok, iau manualul de reparatii, verific cei doi pasi de la sectiunea 18-7, primul pas nu da tensiunea bateriei la ON ( intre bornele in care intra firul galben/rosu si verde/rosu) al doilea pas, dau jos releul si verific daca are continuitate( = de la baterie la borna unde intra firul galben/rosu si - la borna unde intra firul verde/rosu si verific continuitatea intre borna unde intra firul rosu de la baterie si borna unde iese firul rosu spre electromotor) si are continuitate , farurile, semnalizarile, claxonul merg.

 

Comand altul,nou, tot aceasi problema....Nu stiu ce sa ma fac, am nevoie de ajutorul vostru, poate ati patit asa ceva , poate aveti vreo ideea vreun sfat sau cineva cu care as putea vorbi.... ORICE informatie imi este extrem de folositoare.

 

 

Va multumesc !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , prieteni !

 

Am probleme cu Dominatorul meu, nu mai porneste :)

 

L-am pus la somn pentru iarna si nu am mai mers cu el de vreo 3 luni. Alaltaieri incerc sa il pornesc , o idee a dat sa porneasca ( sa invatrit pistonul de cateva ori, cam vreo secunda -doua) si gata. Sub sa se auzea un sunet de la un releu click-click incontinuu si foarte repede, asta cand dadeam sa pornesc,. Dau jos saua si observ ca e releul de pornire care pleaca de la baterie, verific siguranta totul ii ok, iau manualul de reparatii, verific cei doi pasi de la sectiunea 18-7, primul pas nu da tensiunea bateriei la ON ( intre bornele in care intra firul galben/rosu si verde/rosu) al doilea pas, dau jos releul si verific daca are continuitate( = de la baterie la borna unde intra firul galben/rosu si - la borna unde intra firul verde/rosu si verific continuitatea intre borna unde intra firul rosu de la baterie si borna unde iese firul rosu spre electromotor) si are continuitate , farurile, semnalizarile, claxonul merg.

 

Comand altul,nou, tot aceasi problema....Nu stiu ce sa ma fac, am nevoie de ajutorul vostru, poate ati patit asa ceva , poate aveti vreo ideea vreun sfat sau cineva cu care as putea vorbi.... ORICE informatie imi este extrem de folositoare.

 

 

Va multumesc !

Doua sfaturi:

1) Pune bateria la incarcat (daca folosesti incarcator auto, maxim o ora);

2) Pune benzina proaspata si inainte de a incerca sa o pornesti goleste si carburatorul (surubul de purjare se afla in partea de jos a carburatorului pe partea dreapta - modele 95+, sau pe partea stanga modele anterioare)

 

Daca iti pornea bine inainte de vacanta, dupa pasii 1 si 2 tragi socul la maxim si trebuie sa porneasca la primul buton.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Pozele cu moto sunt la barajul de la Tileagd?

 

Nu chiar in Tileagd, la Fughiu, fix langa Osorhei, cam la 4-5 km de la iesirea din Oradea. Doar ca eu merg acolo pe un drum de tara, mai offroad :D prin alta parte a orasului.

 

Salutare , prieteni !

 

Am probleme cu Dominatorul meu, nu mai porneste :)

 

L-am pus la somn pentru iarna si nu am mai mers cu el de vreo 3 luni. Alaltaieri incerc sa il pornesc , o idee a dat sa porneasca ( sa invatrit pistonul de cateva ori, cam vreo secunda -doua) si gata. Sub sa se auzea un sunet de la un releu click-click incontinuu si foarte repede, asta cand dadeam sa pornesc,. Dau jos saua si observ ca e releul de pornire care pleaca de la baterie, verific siguranta totul ii ok, iau manualul de reparatii, verific cei doi pasi de la sectiunea 18-7, primul pas nu da tensiunea bateriei la ON ( intre bornele in care intra firul galben/rosu si verde/rosu) al doilea pas, dau jos releul si verific daca are continuitate( = de la baterie la borna unde intra firul galben/rosu si - la borna unde intra firul verde/rosu si verific continuitatea intre borna unde intra firul rosu de la baterie si borna unde iese firul rosu spre electromotor) si are continuitate , farurile, semnalizarile, claxonul merg.

 

Comand altul,nou, tot aceasi problema....Nu stiu ce sa ma fac, am nevoie de ajutorul vostru, poate ati patit asa ceva , poate aveti vreo ideea vreun sfat sau cineva cu care as putea vorbi.... ORICE informatie imi este extrem de folositoare.

 

 

Va multumesc !

 

Verifica bateria! Eventual incearca cu clesti de la o baterie de masina. Sunetul de la releu se auzea si la mine foarte urat cand am luat mobra si era bateria dusa. Cum puneam cabluri de la masina pornea frumos. Acum am baterie noua si merge bine.

 

Daca nici asa nu merge atunci e mai complicat. Poti eventual sa o pornesti si impinsa si apoi sa vezi daca incarca masurand TENSIUNEA (volti) la bornele bateriei. Ar trebui sa fie 14 V sau mai mult. In orice caz, peste 12 V.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare , prieteni !

 

Am probleme cu Dominatorul meu, nu mai porneste :)

 

L-am pus la somn pentru iarna si nu am mai mers cu el de vreo 3 luni. Alaltaieri incerc sa il pornesc , o idee a dat sa porneasca ( sa invatrit pistonul de cateva ori, cam vreo secunda -doua) si gata. Sub sa se auzea un sunet de la un releu click-click incontinuu si foarte repede, asta cand dadeam sa pornesc,. Dau jos saua si observ ca e releul de pornire care pleaca de la baterie, verific siguranta totul ii ok, iau manualul de reparatii, verific cei doi pasi de la sectiunea 18-7, primul pas nu da tensiunea bateriei la ON ( intre bornele in care intra firul galben/rosu si verde/rosu) al doilea pas, dau jos releul si verific daca are continuitate( = de la baterie la borna unde intra firul galben/rosu si - la borna unde intra firul verde/rosu si verific continuitatea intre borna unde intra firul rosu de la baterie si borna unde iese firul rosu spre electromotor) si are continuitate , farurile, semnalizarile, claxonul merg.

 

Comand altul,nou, tot aceasi problema....Nu stiu ce sa ma fac, am nevoie de ajutorul vostru, poate ati patit asa ceva , poate aveti vreo ideea vreun sfat sau cineva cu care as putea vorbi.... ORICE informatie imi este extrem de folositoare.

 

 

Va multumesc !

E doar descarcata bateria. Incarc-o.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cum au spus si celialti, cel mai probabil e bateria. Asa am patit si eu dupa asta iarna.

 

Daca nu pleaca dupa ce ai incarcat bateria (socul la maxim, e posibil sa invarti de mai multe ori) e posibil sa ai pb cu electromotorul. Asa am patit eu acum 2 ani. Si am rebobinat degeaba releul de incarcare. Desfacut, verificat carbunii si rotorul sau cum ii zice (sunt praf la mecanica) sau cumparat altul. Electromotor functionabil am eu, ramas de la fosta, insa nu e in stare cat sa ti-l dau si sa zic sa nu-ti mai faci pb din cauza lui

 

Bafta!

 

(

Un sfat pt toti: fiti siguri, intrebati inainte sa mai comandati piese care doar banuiti ca sunt duse... eu am ramas cu destule sh care inca functionau pe acasa, bani aruncati aiurea :) Unele chiar dupa ce mi-au spus mecanici ca sunt duse, mecanici care ulterior s-au dovedit a fi... incapabili..

Insa Switch de aici de pe forum e un om care chiar stie ce vorbeste. Am auzit ca si pe viilor la MyMoto ar fi un mecanic priceput, Prfoesoru' sau nu mai stiu exact, nu am apucat sa il testez cu fosta dar am auzit din destule parti ca ar fi ok, daca stiti ceva astept un pm.

)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum ziceam la un moment dat, am o bataie in ghidon care se simte la franari (mai) bruste sau denivelari marunte, ca urmare am desfacut si se pare ca unul din rulmentii de la jug, cel superior, si-a facut joc in camasa interioara. a "batut" axul in el din cauza ca nu a fost strans suficient (aparent, pentru ca inainte de a demonta/remonta jugul nu aveam nici o problema)

asa ca am comandat setul de rulmenti la motodiscount...

Mesaj completat

ia uitati la amortizorul asta, eu vad sigla BMW pe eticheta de SHOWA, e posibil sa se potriveasca, cam seamana la prima vedere ce-i drept....

ati mai vazut modelul asta? robinetul ala presupun ca regleaza preloadul, ceea ce e misto tare :)

 

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto

 

file_127987_phpTQdpEG.jpg

file_127987_phpc5aE76.jpg

Editat de lucay
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dupa cum ziceam la un moment dat, am o bataie in ghidon care se simte la franari (mai) bruste sau denivelari marunte, ca urmare am desfacut si se pare ca unul din rulmentii de la jug, cel superior, si-a facut joc in camasa interioara. a "batut" axul in el din cauza ca nu a fost strans suficient (aparent, pentru ca inainte de a demonta/remonta jugul nu aveam nici o problema)

asa ca am comandat setul de rulmenti la motodiscount...

Mesaj completat

ia uitati la amortizorul asta, eu vad sigla BMW pe eticheta de SHOWA, e posibil sa se potriveasca, cam seamana la prima vedere ce-i drept....

ati mai vazut modelul asta? robinetul ala presupun ca regleaza preloadul, ceea ce e misto tare :)

 

http://bikeshop.ro/handler.php?tip=ac&...amp;zoom=1#foto

 

file_127987_phpTQdpEG.jpg

file_127987_phpc5aE76.jpg

Pot sa iti zic aproape sigur ca e telescop de bmw f 650 model 94-98 si ca nu se potriveste desi prinderile sunt la fel. Este cu 4 cm mai scurt sau ceva de genu si asta inseamna foarte mult. Se poate insa modifica pentru a potrivi, si eu am vrut sa fac aceasta adaptare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pot sa iti zic aproape sigur ca e telescop de bmw f 650 model 94-98 si ca nu se potriveste desi prinderile sunt la fel. Este cu 4 cm mai scurt sau ceva de genu si asta inseamna foarte mult. Se poate insa modifica pentru a potrivi, si eu am vrut sa fac aceasta adaptare

m-ai lamurit, multam!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Fratilor, de unde ma sfatuiti sa achizitionez o flansa de carburator din aceea lunga, pentru RD02? Pe oemmotorparts, la acelasi model apar 2 flanse, cu coduri si preturi diferite si precizarea 'Discontinu' ce-o mai fi si asta?

 

Vazusem mai demult niste poze cu niste flanse mesterite din aluminiu. Are cineva?

 

Switch, am incercat sa pun motor de pe RD08 pe RD02, se potriveste perfect, dar nu are iesire pentru vacuumul de la carburator. La RD08 e pe cadere libera carburatorul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vazusem mai demult niste poze cu niste flanse mesterite din aluminiu. Are cineva?

 

Switch, am incercat sa pun motor de pe RD08 pe RD02, se potriveste perfect, dar nu are iesire pentru vacuumul de la carburator. La RD08 e pe cadere libera carburatorul?

Motoru vine perfect, trebe airbox si gat de admisie "asortate" cu cadrul. Adica daca ai cadru RD02, airbox si gat admisie tot de acolo. Nu as recomanda flanshe din aluminiu.

 

Carburatoarele sunt relativ identice. Difera doar pozitia pompei.

 

 

 

Iar amortizoru ala seamana al dracu de bine cu cel de spate de R1100GS.

 

 

 

 

Ca fapt divers, raportul de cursa intre axul rotii si amortizor e de 1:4. Adica o diferenta de 1cm la nivel de amortizor se va traduce printr-o diferenta de nivel de 4cm la nivelul rotii. 4.5cm la amortizor e toata cursa normala (adica 180mm cursa rotii)!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...