Sari la conținut

Honda NX650 Dominator


Postări Recomandate

Depinde ce scule ai. Daca ai cu ce taia fara sa strici nimic pe acolo eu as zice sa le tai. Nu merita sa te chinuiesti cu incalzit...sa te arzi, etc.

 

Am vazut ca iar se discuta de uleiuri - o buna vreme am mers cu Motorex Four Stroke 15W50 si am fost foarte multumit de cum mergea bestia.

Acum am pus ulei auto - Aral Bluetronic 10w40 - 85 lei 4 litrii. Ulei pe care il folosesc la masina cu foarte mare succes; si dupa 10 000 - 12 000 km intr-un motor cu minim 250 000 km de 20 de ani inca nu e negru cand il scot.

 

Domi nu pare sa aiba nici o problema porneste bine, vitezele se schimba la fel de bine ca si cu Motorex, iar ambreiajul n-are nici o treaba, si am testat mergand incarcat cu genti laterale, topcase, pasagera, intr-a 5-a la 90 kmh...

 

O sa vad cum arata cand il scot peste vreo 1500 km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 8,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Depinde ce scule ai. Daca ai cu ce taia fara sa strici nimic pe acolo eu as zice sa le tai. Nu merita sa te chinuiesti cu incalzit...sa te arzi, etc.

 

Am vazut ca iar se discuta de uleiuri - o buna vreme am mers cu Motorex Four Stroke 15W50 si am fost foarte multumit de cum mergea bestia.

Acum am pus ulei auto - Aral Bluetronic 10w40 - 85 lei 4 litrii. Ulei pe care il folosesc la masina cu foarte mare succes; si dupa 10 000 - 12 000 km intr-un motor cu minim 250 000 km de 20 de ani inca nu e negru cand il scot.

 

Domi nu pare sa aiba nici o problema porneste bine, vitezele se schimba la fel de bine ca si cu Motorex, iar ambreiajul n-are nici o treaba, si am testat mergand incarcat cu genti laterale, topcase, pasagera, intr-a 5-a la 90 kmh...

 

O sa vad cum arata cand il scot peste vreo 1500 km.

Merci de sfaturi, si eu am judecat la fel. Pana la urma am rezolvat cumparand un tub nou de 14 drapper. Sculele profesionale imping mai sus limitele. Imbusul din partea aialalta era oricum Yato,sprijinit zdravan printr-o cheie in menghina, asa ca suruburile nu au avut ce face, pana la urma au cedat. Dar ma sperii cand ma gandesc cu ce forta am actionat, desi am folosit si un prelungitor. Cred ca niciodata nu am transpirat in halul asta la niste suruburi, adezivul de blocare Honda e cu adevarat "de blocare". Suruburile astea (de 10) sunt generos supradimensionate, la AT am la foaie de 8 si n-a fost o problema demontarea lor.Probabil ca firma s-a gandit la varfurile de cuplu ale monocilindrului, nu-mi pot explica altfel precautiunile astea (6 suruburi de 10 fac o sectiune de forfecare cat China!)

 

Puteti pune linistiti ulei de masina si nu trebuie sa fie scump,oricum il aruncati la 2000. La mobrele mai "proaspete" la set, punem 15w40, la alea mai batrane 20w50. Apoi poti sa tragi de "caprita" in teren cat poftesti.

 

Are cineva vreun sfat pentru un prieten a carui Domi face nazuri la relanti?

 

Problema se prezinta in felul urmator:

Porneste normal, se tureaza normal, trage normal, insa atunci cand e lasat la relanti (indiferent de temperatura motorului) se opreste din senin. Nu merge intrerupt, nu vine in nas, nu are nimic altceva in afara de chestia asta.

Pana acum s-a curatat carburatorul, s-a schimbat bujia cu una noua si s-a schimbat si fisa+pipa. Carbelitorul a fost reglat si ras reglat, dar problema continua sa enerveze proprietarul :).

 

 

Intrebarea nr. 2: A pus cineva pinion cu 52 de dinti la Domi? Cum se comporta?

1. Pare sa fie totusi o problema electrica(merita incercat cu alt CDI). Totusi intrebare: Se opreste de fiecare data in ralenti? Sau total aleator? cand merge in ralenti, acesta e regulat?

2. La rece cu socul tras sau semi-tras, face la fel? De ce intreb, pentru ca pe soc alimentarea de ralenti nu prea conteaza si se poate exclude o problema de carb daca tot la fel se opreste "din senin". Daca pe soc nu se opreste, atunci foarte posibil sa fie o problema de inchidere supape sau cel mai probabil de aer fals.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Galen

 

Facea la fel si cu socul tras, si cu el eliberat...si problema era prezenta si cu motorul rece (socul semitras), dar si dupa ce se incalzea (socul eliberat). Au fost reglate supapele dupa instructiunile de mai sus si nu mai face chiar asa. Gatul carbului pare intact...

Turatia nu fluctueaza, sta pe la 1200-1300rot/min (dupa incalzire).

Duminica am iesit pe coclauri (eu cu Domi-le meu si prietenul cu al lui) si a mai facut problema asta de vreo 2 sau 3 ori in 70-80 de km, insa nu a mai facut-o cum o facea inainte (inainte nu era capabila sa-si mentina ralanti-ul mai mult de 4-5 secunde). Urmeaza s-o mai gadile si daca nu scapa complet de problema, am sa ma ofer sa facem schimb de CDI-uri si sa vedem apoi ce face.

Multumesc mult pentru sfaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Normal nu ar trebui sa se opreasca,a mea o las an 600 ture si nu face nici o balbaiala!Am avut si eu o problema de genu asta cu opritul la relantiu si era de la colierul de la mansonul carburatorului,lam schimbat strans bine si nici un fel de probleme!



Mentionez ca supapele sunt reglate normal,0,10 admisie si 0,12 evacuare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Galen

 

Facea la fel si cu socul tras, si cu el eliberat...si problema era prezenta si cu motorul rece (socul semitras), dar si dupa ce se incalzea (socul eliberat). Au fost reglate supapele dupa instructiunile de mai sus si nu mai face chiar asa. Gatul carbului pare intact...

Turatia nu fluctueaza, sta pe la 1200-1300rot/min (dupa incalzire).

Duminica am iesit pe coclauri (eu cu Domi-le meu si prietenul cu al lui) si a mai facut problema asta de vreo 2 sau 3 ori in 70-80 de km, insa nu a mai facut-o cum o facea inainte (inainte nu era capabila sa-si mentina ralanti-ul mai mult de 4-5 secunde). Urmeaza s-o mai gadile si daca nu scapa complet de problema, am sa ma ofer sa facem schimb de CDI-uri si sa vedem apoi ce face.

Multumesc mult pentru sfaturi!

Faptul ca face figura si pe soc denota ca nu este vorba de o problema de carburatie. Ramane in discutie aprinderea (senzor-CDI) sau chiar afurisitul de decompresor. Preferam si eu doua manete de decomprimare pe ghidon decat mizeria asta care imiedica motorul sa traga de jos de tot, iar cand se beleste face diverse nasolii urate! Sau se poate sa ai alte diverse probleme de inchidere supape.(supape arse, cocsate, joc exagerat la ghiduri, etc.)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ne-am gandit si noi ca nu e din carburel. In fine, daca o sa mai ceara sa fie scarpinat, va fi; daca o sa dispara problema asta complet, am sa revin cu rezultatul. Multumesc mult de sfaturi!

Treaba cu trasul in turele joase ma cam enerveaza si pe mine. Obisnuit cu XT-ul care merge fara sa stranute si la 1500 de ture in sarcina, imi "sare in ochi" si mai tare problema asta la domi. Am observat ca sub 2500rot/min nu-i chip sa merg cu a mea, mai ales la urcari...asa ca-l tin la 3000-3500.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Noah, am continuat cu upgrade-urile la domi al meu, care cu toate scaderile motorizarii, ramane totusi o caprita valabila chiar si in teren. Echipat cu gume cross puterea motorului de 650 poate fi utilizata si compenseaza deficitul de cuplu la turatii reduse.Capacitatea suficienta a rezervorului si posibilitatea de a cara bagaje la o masa rezonabila pentru riderii solizi, il face compatibil cu expeditiile off. Am observat ca daca reglez pilot screw cum zice cartea (la 3 ture) trage mult mai bine si de mai jos, incepand de pe la 1600. Chiar daca creste ceva consumul in off.

 

Asa dar dupa ce a primit ghidon de africana si alt chit de lant, i-am inlocuit burdufurile la telescoape pe care le-am ridicat cu ocazia asta la maximum. Pot sa stau ca lumea in scarite cand este cazul, chiar daca pozitia pe sa se apropie acum de cea a unui chopperist . :) Acum vreau sa il echipez cu xenon la far. Asa ca am evaluat cu becul normal functionarea farului. Am o problema, reglajele elementului de far (cele doua suruburi cu inbus) sunt "varza", ori ce fac tot antiaeriana ramane, la fel nu pot sa centrez nici cum fascicolul. Nu cred ca elementul de far poate fi desfacut ca sa repar reglajele, asa ca m-am hotarat sa le slabesc la maximum si sa blochez cumva elementul de far in pozitia optima. Ma gandesc sa bag spuma poliuretanica (folosita in izolatii) sau ceva pufere de cauciuc. A reusit careva sa desfaca "decent"/repare reglajele si sa reasambleze elementul de far? Cum?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare domnilor!

 

Dintre voi, a schimbat cineva telescopul pe spate la domi?

Daca da, imi spuneti si mie ce variante ar fi?

 

Eu unul as incerca sa evit urmatoarele 2: telescop second de dominator si telescop nou (>400 euro)

 

Nu stie cineva de pe la ce alte modele s-ar potrivi? Iar varianta daca nu ma insel de la CR250R e super - un telescop servisabil, la care sa ii pot schimba uleiul si simeringurile.

 

Multumesc anticipat!

am eu un telescop spate de CR250 R

da-mi pm si stam de vorba

toate bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stie cineva prin Cluj sau prin apropiere vreun atelier care face pinioane moto si lanturi de transmisie?

...sau...

are cineva un kit complet de Dominator (pinion+lant+foaie de 45-47 de dinti)?

Al meu e cam pe ultima suta de metri si trebuie sa-l schimb, dar caut variante cat mai ieftine cu putinta, chiar si SH daca sunt in stare acceptabila :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns, daca gasesc si o foaie am sa te contactez sa-mi zici un pret. Cel mai tare imi trebuie foaia de pe spate si lantul...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mersi de raspuns, daca gasesc si o foaie am sa te contactez sa-mi zici un pret. Cel mai tare imi trebuie foaia de pe spate si lantul...

daca le pui desperecheate, o sa te miri ce repede se duce lantul

o sa il intinzi dupa fiecare iesire

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@Radulaz, Mersi, le-am dat un mail.

@Andreizalau, Stiu...ideal ar fi sa le pun noi, insa s-au adunat multe nevoi la motocicleta asta si deja am mai bagat in ea cam o treime din cat am dat pe motocicleta cand am cumparat-o, in urma cu 2 luni...si mai am inca de bagat...si vb aia: "de unde iei si nu mai pui...nu-i" :)).

Editat de dantu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu folosesc cu succes 15w50 si chiar 20w50 (pentru primavara tarzie - vara - toamna frumoasa). Indiferent de marca, numai de moto sa fie. Am inceput cu Motul 10w40 apoi 15w50 (multa vreme), am continuat cu Repsol si ultima data parca Yacco a fost. Nu recomand ulei auto. Am uitat sa precizez: semi-sintetic, nu mineral (desi cand au fost inventate motoarele astea, atlceva nu exista). Insa semi-sintetic mi se pare un compromis de bun simt, in raport calitate/pret. Sa nu uitam ca totusi racirea e preponderent pe ulei, deci temperatura de lucru solicita chimic uleiul, asadar un plus de 20-30 de lei (cat banuiesc ca ar fi diferenta intre mineral si semi-sintetic) raportati la 2500-3000km intre schimburi se justifica. Intr-adevar, full-sintetic nici nu se pune problema... Parerea mea :)

 

 

 

In alta ordine de idei:

 

Stiti careva pe (alt)cineva care vinde un Dominator in toate mintile lui in zona Bucuresti-Ilfov sau in judetele vecine/limitrofe? Am un prieten care s-a indragostit de al meu, dar eu nu-l vand, insa mi-ar placea sa-l ajut in acest sens. Multumesc!

 

 

Eu folosesc cu succes 15w50 si chiar 20w50 (pentru primavara tarzie - vara - toamna frumoasa). Indiferent de marca, numai de moto sa fie. Am inceput cu Motul 10w40 apoi 15w50 (multa vreme), am continuat cu Repsol si ultima data parca Yacco a fost. Nu recomand ulei auto. Am uitat sa precizez: semi-sintetic, nu mineral (desi cand au fost inventate motoarele astea, atlceva nu exista). Insa semi-sintetic mi se pare un compromis de bun simt, in raport calitate/pret. Sa nu uitam ca totusi racirea e preponderent pe ulei, deci temperatura de lucru solicita chimic uleiul, asadar un plus de 20-30 de lei (cat banuiesc ca ar fi diferenta intre mineral si semi-sintetic) raportati la 2500-3000km intre schimburi se justifica. Intr-adevar, full-sintetic nici nu se pune problema... Parerea mea :)

 

 

 

In alta ordine de idei:

 

Stiti careva pe (alt)cineva care vinde un Dominator in toate mintile lui in zona Bucuresti-Ilfov sau in judetele vecine/limitrofe? Am un prieten care s-a indragostit de al meu, dar eu nu-l vand, insa mi-ar placea sa-l ajut in acest sens. Multumesc!

baterie din toamna,mecanic ok,are si kick

post-83197-0-47916500-1396781339_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca le pui desperecheate, o sa te miri ce repede se duce lantul

o sa il intinzi dupa fiecare iesire

Nu este intru totul adevarat, se pot imperechea componente cu grade similare de uzura. Un chit de lant tine cam 25-30 mii daca este intretinut cat de cat corect. Dar se poate utiliza si pana la "victoria finala" , adica inca 5-7 mii km in plus. Asa am facut si cu fostul kit de pe domi, chiar am exagerat (mi-a sarit de doua ori lantul-foarte periculos). Trebuie stiut ca se consuma intai pinionul mic, cand incep sa se curbeze dintii subtiati de uzura, trebuie inlocuit cu altul mai putin uzat. Daca in aceasta etapa se inlocuieste si lantul (tot cu unul mai putin uzat) ansamblul mai tine cam 10-15 mii. Daca nu, oricum mai tine minimum 5mii. Pinionul mare se uzeaza ultimul.

 

Profit de ocazie ca sa "demolez " un mit, cel al spray-urilor. Nimic de comentat, la motoarele "strasse" sunt bune. La motoarele de teren insa, genereaza impreuna cu noroiul praful si nisipul un compost abraziv "excelent" care poate "termina" chitul in 15 mii. Dupa ce am schimbat la africana doua chituri la 25 si 17 mii, am trecut la ungerea cu ulei de motor. Fie ca folositi ungator, fie ca il pensulati la 200-300km, uleiul (ce folositi in motor sau orice ulei auto-cat mai ieftin-curat nu cumva ars!) asigura cea mai indelungata exploatare a kitului. Actualul kit de pe africana va fi dat jos abia la 60 mii. E drept ca nu m-am zgarcit cu uleiul si am ugator automat marca "Galen", asa ca spal noroiul de pe lant oricand am chef apasand doar un buton. Singurul dejavantaj este "clisa unsuroasa" care se depune constant pe geanta rotii din spate.

 

In alta ordine de idei, am rezolvat-o cu elementul de far, suruburile de reglaj slabite la maximum si adaugate intre corp si element bucati potrivite de cauciuc pentru pozitionarea corecta. Am adaptat si kit-ul bixenon si led in loc de bec pe pozitie, asa ca s-a incheiat si capitolul lumini.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt gresarea lantului eu folosesc un spray ieftin (17RON-400ml) luat de la un supermarket si sunt mega multumit de el. Nu tine f mult si nici nu imi doresc asta pentru ca eu folosesc mobra si pe asfalt, dar si prin noroaie, praf, etc, asa ca un jet de apa il spala rapid si ii pot da un strat proaspat imediat. Personal nu sunt fanul unsului cu ulei tocmai pt mizeria care se face, dar probabil ca nu e ca si atunci cand dai cu vaselina. Spray-ul pe care il folosesc e foarte fluid si intra bine peste tot si nici nu face mizerie; nu lasa un strat "gros" ca sa faca, impreuna cu praful de pe coclauri, pasta aia abraziva de care zice Galen mai sus...de asta am incredere in el.

 

Apropos de uleiuri-astazi i-am facut si eu schimbul de ulei+filtru lu' Dormitor al meu. Am luat un ulei pentru mobre in 4 timpi, marca Prista 15W50 API SJ.

Daca e cineva din Cluj si are nevoie de pont, eu l-am luat de la magazinul de piese auto de pe strada Taberei (colt cu Calea Floresti). A fost 16RON/litrul. Pentru un 15W50, eu zic ca e ok :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt gresarea lantului eu folosesc un spray ieftin (17RON-400ml) luat de la un supermarket si sunt mega multumit de el. Nu tine f mult si nici nu imi doresc asta pentru ca eu folosesc mobra si pe asfalt, dar si prin noroaie, praf, etc, asa ca un jet de apa il spala rapid si ii pot da un strat proaspat imediat. Personal nu sunt fanul unsului cu ulei tocmai pt mizeria care se face, dar probabil ca nu e ca si atunci cand dai cu vaselina. Spray-ul pe care il folosesc e foarte fluid si intra bine peste tot si nici nu face mizerie; nu lasa un strat "gros" ca sa faca, impreuna cu praful de pe coclauri, pasta aia abraziva de care zice Galen mai sus...de asta am incredere in el.

 

Apropos de uleiuri-astazi i-am facut si eu schimbul de ulei+filtru lu' Dormitor al meu. Am luat un ulei pentru mobre in 4 timpi, marca Prista 15W50 API SJ.

Daca e cineva din Cluj si are nevoie de pont, eu l-am luat de la magazinul de piese auto de pe strada Taberei (colt cu Calea Floresti). A fost 16RON/litrul. Pentru un 15W50, eu zic ca e ok :)

Foarte bun pretul la ulei, cam acolo am iesit si eu, merci de pont, m-am saturat sa colectionez filtre de dacie date "la pachet' cu uleiul. Am sa incerc si eu la urmatorul schimb. Spray-ul e cumva ala de biciclete de la Selgros? Mi-am luat si eu unul pentru cazuri de urgenta (lipsa de ulei) iesi oricum foarte scump cu el ca e foarte diluat, dar daca cititi manualele de honde o sa vedeti ca "omuletii oblici" recomanda ungerea lantului cu ulei de motor. 60 mii de km cu un kit, nu-i poveste, e realitate! ;) Si mizeria pe janta e rezonabila, o data pe an ma joc putin cu o carpa cu benzina s-o dau jos.

Editat de Galen
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +56000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +20000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...