adi ztz Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 Multumesc Simpson_! A iesit bestial saua ta dar eu vreau totusi doar o retapitare. Referitor la oglinda, probabil ca o sa iau una noua, am gasit cu vreo 35 ron. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 30, 2015 Share Postat Ianuarie 30, 2015 (editat) Adi, eu de cativa ani incoace, imi tapitez singur seile, fara pretentii. Ultima, a fost de la cealalta mobra, un Pegaso din '99. Tot ce ai nevoie este 1 metru liniar de piele "ecologica"pe care o gasesti in magazinul Bucur Obor (in jur de 30 lei metrul, din care faci de 3 ori), o sticla de prenandez cu care ungi putin cu o lingura materialul sa il poti intinde fara sa plesneasca si un aparat de capsat la care iei capse de 6 mm, ca cele de 10 mm sunt prea lungi si trec prin partea de plastic si te inteapa la partile moi. Editat Ianuarie 30, 2015 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Salut! Poti spune un pic mai exact, unde in magazinul Obor gasesc piele d-asta ecologica sau material ptr sa? Merci! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Salut. Este un stand intre magazinul Altex (partea de pe soseaua Colentina) si centrul magazinului. Stand-ul mai vinde si materiale textile si perdele. Vezi ca au mai multe tipuri de piele ecologica cu diferite grosimi ale materialului, culori sau model. Ia unul putin mai gros. Programul e si Duminica , intre 10 si 18, daca nu ma insel. Prenandez, aparat de capsat si capse se gasesc tot la Obor, in zona 6, pe linia lui 36, unde gasesti tot felul de scule. Succes. » Post actualizat in 31 Jan 2015 03:50 P.S.: Incearca sa nu iei una foarte neteda (trebuie sa aiba putina rugozitate /aderenta cand dai cu mana pe ea), altfel aluneci pe ea in mers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
krong28 Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Multam fain de explicatii! Mentionez ca-mi trebuie sa fac husa la o sa de enduro-cross! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2015 Share Postat Ianuarie 31, 2015 Cu placere. Principiul e acelasi la toate, doar ca este mai dificil la cele cu scobituri si forme rotunde. Oglinda dreapta gasesti si la numarul din semnatura mea. Am facut si eu comanda si am primit-o dupa doua zile. ... Zilele trecute am incercat aerisirea pompei de frana fata si am constatat ca dupa o vreme a inceput sa se tulbure de la praful inmuiat lichidul de frana nou. In consecinta, voi apela la sfaturile lui Galen cand voi avea o zi libera... Multumesc inca o data. Salutare la baieti. » Post actualizat in 31 Jan 2015 18:54 Aseara ma delectam cu paginile din topic de la intrunirea Dominatorilor din 2010 si partea cu incercarea de a va procura crick central si parbriz inalt sau crashbar.. Crick-ul central e foarte folositor, vad asta la Pegaso pentru diferite operatiuni, gen curatare / gresare lant, spălat, demontat roti.. Parbriz deja i-am facut lui Domi, montat mansoane noi, indreptat ghidon, bujie, fisa si CDI nou. Imi mai trebuie o priza de 12 volti si un voltmetru pentru verificarea incarcarii, dar pana la urma le iau pe cele de pe AprilAprilia. Mai am de citit si de invatat din topic-ul acesta.. Un lucru e clar, am gasit aici o comunitate prietenoasa, ca a celor cu Aprilia Pegaso... Multumesc ca m-ati primit printre voi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 (editat) am terminat montajul motorului se pare ca i-a priit schimbarea arcului la frei, ca a pornit mai usor ca niciodata vrand sa menajez bateria, m-am hotarat sa dau pedale ce sa vezi? a pornit la prima pedala ciudat,,,,,,,nu mi s-a mai intamplat,,,,, care mai aveti de mesterit, trageti tare ca vara e aproape numa bine Andrei Editat Februarie 4, 2015 de andreizalau Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Februarie 4, 2015 Share Postat Februarie 4, 2015 Am incalzit si eu motorul lui Domi in seara asta,sa-l mai aud pornit. Speram sa ma apuc de frana fata maine,dar are fi-miu din nou meci la fotbal.. Sper sa ii dau de cap dupa ce demontez / curat pompa de frana si etrierul. » Post actualizat in 13 Feb 2015 19:21 Salutare din nou. Saptamana asta am rezolvat si frana fata. Am chemat la mine acasa un prieten mecanic si i-a dat de cap dupa 3 ore de munca. Problema a fost tot din aerisire. Sa ne auzim sanatosi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Radulaz Postat Februarie 15, 2015 Share Postat Februarie 15, 2015 intentionez sa renunt la carenajul frontal+far la Dominator...il trantesc cam mult si ca urmare se sparge frecvent.... vreau sa-i montez un far mai mic...gen DR, XR...ceva care sa nu fie afectat de fiecare data cand trantesc motorul. A mai facut careva aceasta modificare?....care ar fii cel mai bun far?...ar trebui sa aiba si ceva loc in spate....pt diferite cabluri...ce bord ati folosit?...ma gandesc sa renunt si la bord...ii prea voluminos si nu stiu daca va incapea in spatele unei masti mici. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat Februarie 21, 2015 Share Postat Februarie 21, 2015 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzari-motociclete-second-hand--honda-nx%20650%20dominator-din-1990-596634.html » Post actualizat in 02 Mar 2015 14:35 Concluzie : cand vrei sa vinzi ceva piese din dezmembrari, trebuie sa ai rabdare sa gasesti clientul potrivit. Daca vinzi prea ieftin, piesele vor ajunge la un smecher care la va revinde la suprapret. Daca vinzi prea scump , nu gasesti client ( poate doar unul disperat ) . Pretul corect este greu de estimat.. Unele piese mai bine nu le vinzi ( vorba unui prieten ) , ca ai mari sanse sa-ti fie de folos chiar tie. Grea "meserie" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fuckeru Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 Andreizalau cum merge frei-ul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 (editat) Salutare. Cum pentru mine a inceput sezonul de aproape o luna,am facut aproape 300 de km cu Domi,doar cu drumuri acasa-serviciu. Am comandat si mi-au ajuns deja semeringuri si ulei de furca 10w,Repsol. Astept sa se mai incalzeasca putin sa ma apuc de lucru. Am o intrebare la voi:ce tipuri de cauciucuri folositi? As vrea sa le schimb cat de curand. Pe fata am un Avon Mastergrip imbatranit,dar cu aderenta buna si pe ud si pe noroi,iar pe curbe se comporta excelent. Pe spate am un Mitas E07 carnos,dar rupe aderenta la udatura si pe gheata/mazga,mai mult pe franare.Ca tractiune,mi se pare ok. Ideea e ca vreau sa respect dimensiunile din talon (90/90/21 si 120/90/17). La Pegaso am Heidenau K76,care se comporta foarte bine pe asfalt si pe ploaie. Pe macadam e ok,insa la noroaie se incarca si incep sa patineze/alunece. Ma gandeam la un set Heidenau K60 (nu Scout),care mi se par accesibile si de anduranta. http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=401 http://heidenau.ro/cauciucuri-heidenau?page=shop.browse&category_id=402 Aveam in minte sa pun un Mitas E09 pe spate,sa pot iesi si la un forestier,dar costa mai mult decat un set de Heidenau K60,pe care le pot folosi pe asfalt sau la drum lung. http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000024131101 http://www.chemtraders.ro/detart.php?art=MT2000024644101 Editat Martie 15, 2015 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
emilian_rks Postat Martie 15, 2015 Share Postat Martie 15, 2015 (editat) Recomand si eu K60 pe fata si E09 pe spate. La mine pe Domi K60 tinea spatele 10-11oookm, iar fata dublu. In 2013 am pus E09 Dakar, dar fata nu mergea bine. Fata am schimbat-o pe la 9500 cu un K60 uzat , dar spatele mai duce - are cam 10ooo acum, eu zic ca merge 12-13oookm. Cu K60 fata si E09 spate merge brici. Nu inteleg dilema ta, E09 e 240,25 iar K60 e 306,00: Cod: 11140034 Ron:306.00 Cantitate: 120/90 - 17 68T K60 90/90-21 54R E-09 DAKAR TL240,25 lei cu toate taxele incluse 0 dB 240,25 leicu toate taxele incluse Editat Martie 15, 2015 de emilian_rks Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 (editat) Recomand si eu K60 pe fata si E09 pe spate. La mine pe Domi K60 tinea spatele 10-11oookm, iar fata dublu. In 2013 am pus E09 Dakar, dar fata nu mergea bine. Fata am schimbat-o pe la 9500 cu un K60 uzat , dar spatele mai duce - are cam 10ooo acum, eu zic ca merge 12-13oookm. Cu K60 fata si E09 spate merge brici. Nu inteleg dilema ta, E09 e 240,25 iar K60 e 306,00: Cod: 11140034 Ron:306.00 Cantitate: 120/90 - 17 68T K60cu toate taxele incluse Problema cu K60 e durabilitatea. Din cate stiu la dimensiunile "de carte" de domi, nu este disponibila varianta scout, unde problema durabilitatii a fost rezolvata (ma rog prin scaderea cu ceva a capabilitatii "off"). Ai putea incerca insa heidenau scout 130/80-17 pe spate si heidenau k60 pe fata. Gume excelente ca aderenta pe orice vreme utilizabile 50%-/50% on-off. Scout-ul are avantajul ca se comporta similar k60 cei 10k km dupa care banda centrala devine continua si merge in continuare cu performante scazute off, dar la fel "on" inca cel putin 10k km. La dimensiunile " de fabrica" mai ales daca esti orientat spre "off" varianta postata de Emilian este optima. Cu E09 pe spate va trebui sa fii foarte atent pe asfalt la viraje pe umed si ploaie, altfel ca durabilitate si comportament in teren e optima. Editat Martie 16, 2015 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 16, 2015 Share Postat Martie 16, 2015 Va multumesc amandorura. Bun,cred ca voi merge pe varianta Mitas E09 pe spate (oricum nu fac mai mult de 2500-3000 de km pe an) si ma gandesc la K60 Front pe fata. La Pegaso am mai avut un set de roti cu Metzeler Karoo / Karoo 2. Ma obisnuisem cu ele,dar la viteze peste 120,valsa stanga-dreapta din cauza profilului in zig-zag. Am crezut ca nu mai posteaza nimeni aici. Ma bucur ca mai am "confrati". Maine imi vine si voltmetrul pe care vreau sa il leg undeva sa mearga pe contact. Inca nu stiu la ce siguranta sa fac legatura,dar parca scrie pe capacul sigurantelor. Mai am apoi de lucru la decompresor,ca a inceput sa "tzacane". Am inteles ca e 80 de euro unul nou pe OEM. Mai am rabdare,ca luna asta am avut investitii in ITP,asigurare,maine o inscriu la financiar,saptamana viitoare Identificarea RAR,apoi trecerea pe numele meu la Politie.. Poate reusesc sa il reconditionez pe asta. Inca ceva:initial reglasem surubul de aer de la carburator la 3 ture. L-am pus la 3 ture si 1/2 acum si parca miroase mai bine la evacuare (gaze mai arse,fara miros de benzina).. Azi i-am dat o spalatura,ca am un spray de lant cam gras..am luat tot ieri un alt spray Repsol,dar inca nu l-am incercat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Cu placere, bafta la reparatii si upgrade-uri. Cu surubul de dozaj (pilot screw) nu ai prea nimerit-o. Prin desfiletare amestecul se imbogateste. Initial am pus si eu 3 ture ca la carte, dar am avut consum mare si motorul mergea clar inecat. In final 2,5 ture a fost reglajul optim. Mergea bine si cu doua ture dar pana nu se incalzea ca lumea nu tinea ralentiul, se oprea. Reglajele difera de la carb la carb functie de anul fabricatiei (zicea cineva ) si normal functie de uzura.Poti sa incerci succesiv cu mai multe reglaje. Sau mergi la sigur in felul urmator: incalzesti bine motorul, apoi incepi cu 3,5 ture si apoi infiletezi lent surubul. Ai nevoie de o surubelnita minuscula ca lungime, sau de un bit pentru asta. Ai sa observi cum creste turatia si apoi se plafoneaza inainte sa scada. De la punctul respectiv (de platou) desfiletezi o jumatate de tura si e ok. Cu decompresorul vezi, du-te la cineva care cunoaste. Sunt multe alte motive de tacaneli. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 17, 2015 Share Postat Martie 17, 2015 Super. Multumesc. Tot cu un bit de surubelnita am ajuns sa reglez si eu,dupa ce prima data a trebuit sa demontez capsula vacuumatica de sub rezervor. Tacanitul se aude de la tachetul de admisie din dreapta. La inceput nu facea,dar acum se aude. O sa vad cum fac un reglaj de tacheti,mai ales ca cel legat de decompresor e mai delicat la punerea pe pozitie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Andreizalau cum merge frei-ul? e chiar ok dar, intrucat nu am facut mai mult de 50 km,,,,,,m-am abtinut sa postez promit ca va tin la curent (12 v DC) numa bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 A incercat cineva sa scoata decompresorul automat de pe axul cu came la dominator? Mai poate invarti motorul electromotorul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
turbo_dominator Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Am ancercat eu la rece nici vorba am distrus si un electromotor,doar la cald mergea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 19, 2015 Share Postat Martie 19, 2015 Am inteles. Cupla in mers intre 2800-3000 de ture cand trageam tare de gaz.Se auzea destul de tare.Si la relanti cateodata mai cupla. Acum e demontat si nu-mi dau seama ce poate sa fie uzat.Arata toate piesele foarte bine.Insa cama decompresorului are joc destul de mare fata de ax.Asa trebuie sa joace si sa umble in toate directiile? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andreizalau Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 un anumit joc este normal destul de mare de altfel,,,,,, este acolo un arc mic, eu l-am schimbat recent si pe ala nu poti sa il schimbi decat la o presa hidraulica aia cu gheare nu m-a ajutat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Martie 20, 2015 Share Postat Martie 20, 2015 (editat) Si eu sunt curios cum se poate repara / reconditiona. Azi am rezolvat si eu cu furca fata,schimbat ulei,semeringuri si burdufuri cauciuc (cele vechi erau jerpelite,dar la culoare). Spre rusinea mea,am lucrat si nu m-am mai apucat eu. Am lasat-o la un prieten aseara,mai priceput decat mine. Mi-a trimis cateva poze. Saptamana viitoare imi vine si priza de 12 volti,pe care o voi monta odata cu voltmetrul waterproof cumparat azi. Mai raman cauciucurile, ceva suporti de side case-uri si crash bar. La sfatul lui Galen,am strans surubul de aer la carburator la 2 1/2. Miroase mai bine pe evacuare,lucreaza rotund,dar nu mai are viata ca la 3 - 3 1/2 ture. Voi pune in balanta consum mic versus cuplu / putere / demaraj mai bun.. » Post actualizat in 26 Mar 2015 20:23 Azi am montat pe Domi priza 12 volti,voltmetru si aripa de cross pe fata. Reglat si carburatorul dupa sfaturile lui Galen,motor cald,strans surubul pana incepe sa se balbaie si desfacut jumatate de tura. Merge rotund si se tureaza bine. O sa vad consumul cun iese acum. Editat Martie 20, 2015 de eugenkawa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
prisihayabusa Postat Martie 28, 2015 Share Postat Martie 28, 2015 (editat) Caut si eu pinionul de pe axul cu came la un dominator rd02 sau un ax complet. Astept un pm sau telefon daca are cineva. 0744866119 Multumesc Editat Martie 28, 2015 de prisihayabusa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai1963 Postat Aprilie 3, 2015 Share Postat Aprilie 3, 2015 Are cineva un disc de frana pe fata ? Nu vreau nou, dar nici crapat sau uzat excesiv. Multumesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.