naminator2003 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Caut comutator cric pt dominator, RD08, poate are cineva din dezasamblari. Al meu s-a dus de tot, si nici nu stiu cum sa-l curat, ca am incercat toate metodele... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 era sa si uit, am si eu o intrebare: cand am dat jos "carena" din dreapta, cea din dreptul bateriei, am gasit o mufa singuratica, si i-as cauta perechea, stie cineva ce e cu ea? de unde e? sau ce ar trebui sa faca? se vede clar in poza, mufa in care intra 2 fire, unul verde si unul maro/negru, cea dintre "borne" Si la mine este conectorul ala care sta in aer. E posibil sa fie pt. monitorul LCD, la utilizatorii cu dependenta grava de internet... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Daca e vorba de cel galben, o sa-i transmit ca o vorbeste lumea pe forumuri )))))))))) Nu mai retin numarul de inmatriculare, dar daca era un motor cu carenele sparte, rezervorul indoit si peticit pe ambele parti, bordul legat cu cu cabluri de... ceva, acolo, schimbatorul orientat oarecum spre sol... ce sa mai, utilaj muncit din greu... ei bine pot sa spun ca da, amazoanca exista si chiar am schimbat cateva vorbe cu ea acu' vreo 10 zile.Domi-ul e din '97, saua arata excelent si se pare ca bordul functioneaza. In rest... imi pare rau ca nu am facut fotografii. Daca era cu galben, e mobra lu rechinualb. Daca era rosu, cu aparatoare inalta de KTM, eta a lui... i-am uitat useru Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Eu l-am vazut intr-o zi la Mosilor cu Eminescu, parcat FIX in fosta statie de 135. Era sa dau peste el ca venind pe langa masini parea ca e loc liber acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Patrick_M Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 @NX250: miÂştocăreala, te rog, pe forumul de cluj. Ai acolo cu cine Legat de cablul ăla, Âşi eu am la bmw o mufă singură Âşi părăsită, dar am citit pe undeva că cică e pt alarmă la cele ce vin cu ea din fabrică. AÂşa zice, dar nu Âştiu sigur Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Legat de cablul ăla, Âşi eu am la bmw o mufă singură Âşi părăsită, dar am citit pe undeva că cică e pt alarmă la cele ce vin cu ea din fabrică. AÂşa zice, dar nu Âştiu sigur Nu e pt alarma. A mea avea alarma din fabrica si conectorul asta era liber. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Nu e pt alarma. A mea avea alarma din fabrica si conectorul asta era liber. Exista asa ceva pe Domi? Alarma din fabrica!? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristinadyanghel Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salutare, pun si eu ceva intrebari de proaspat posesor de Dominator: Daca bag mana tare in gaz , motorul se tureaza de ajunge aproape pe rosu .. .dar motorul parca nu "zboara" ... asta-i semn ca trebuie sa schimb ambreiajul ? Daca merg constant pe la 3000 de ture, parca nu merge motorul rotund, problema poate fi de la carburator murdar ? Kilometrajul bineinteles ca nu merge .. dar imi arata pe bord 27.000 km. Problema este ca am discul de pe spate uzat tare, iar cel de pe fata e ovalizat. Din experienta voastra cam cat tine un disc de frana ? O fi avand mototul meu 80.000 Km reali? Am vorbit la Dilly si unul nou e in jur de 3 milioane, iar pe ebay am gasit pe la 60 $ (cu tot cu placute) A luat careva discuri de frana de pe ebay ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Depinde de unde iei. Daca iei SH, mai bine lasa-te. Ia-ti noi si gata ca vorbesti de frane. Prima chestie: regleaza jocu la maneta de ambreiaj, sa nu cumva sa ai acolo buba. Dupa aia vezi de uzura ambreiajului. Probabil trebe schimbat. Abia pe urma fa-ti probleme de cum merge; daca la 3000 nu merge egal in treptele 2-4 atunci ai o problema. Verifica filtrul de aer, carburatia in primul rand. Kilometrajul clar nu e real. Aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Pai na, la faza cu "nu zboara" depinde si de pe ce motor vii. Adica cu ce compari Domi-ul... insa daca e adevarat, atunci ambreiajul. Cel mai bine ar fi sa inlocuiesti intai arcurile si abia apoi, daca e intradevar necesar si discurile. Pai normal ca nu merge rotund... e monocilindru si astea-s cam "patrate" Discurile sa fie noi neaparat (mai ales ca le iei pe nevazute/neprobate)... faptul ca ai gasit cu 60$ ma face sa cred ca ai gasit in US, intreaba-te si cat costa transportul si vama, dupa care mai gandeste-te. Daca bag mana tare in gaz , motorul se tureaza de ajunge aproape pe rosu .. .dar motorul parca nu "zboara" ... asta-i semn ca trebuie sa schimb ambreiajul ? Daca merg constant pe la 3000 de ture, parca nu merge motorul rotund, problema poate fi de la carburator murdar ? Kilometrajul bineinteles ca nu merge .. dar imi arata pe bord 27.000 km. Problema este ca am discul de pe spate uzat tare, iar cel de pe fata e ovalizat. Din experienta voastra cam cat tine un disc de frana ? O fi avand mototul meu 80.000 Km reali? Am vorbit la Dilly si unul nou e in jur de 3 milioane, iar pe ebay am gasit pe la 60 $ (cu tot cu placute) A luat careva discuri de frana de pe ebay ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Tank cover gasesti la bagster dar o sa te coste ceva lei. Recomand 1400-1500. Ungerea e extrem de slaba pe la turatia standard. Al meu, incalzit putin, sta si la 1100 daca vreau, dar asta nu inseamna ca ii face bine. Probabil ceva legat de epuratorul de gaze afalt pe multe alte modele? Nu stiu, sincer. Si la mine (model 96) este si tot in aer l-am gasit. Din cate stiu, a mea este absolut stock, asa ca Daca pui peste 2L risti sa omori pompa de ulei, simeringurile, garniturile si - in general - sa ingreunezi functionarea motorului. Schimba-l repede si pune 2L; atat. Daca nu ai bani de ulei nou, scurge-l tot si baga inapoi 2L sau cumpara ceva ulei mineral ca-i ieftin si baga; dupa aia schimbi peste 1500km. In general, uleiuri recomand semisintetic, 10w-40 iarna daca temperaturile scad sub zero, altfel 15w-50. Daca te prinde vara si stii ca vei face 3000km pe calduri fara reprize pe la munte, baga 20w-50 linistit. Cate 2L pe muchie la fiecare schimb, filtru schimbat la fiecare doua schimburi. Eu, Bucurestean fiind, fac schimbul la 2000-2500km pe motiv de intrebuintare in conditii grele (porit-oprit cu reprize de abuz). apai mah Dorele daca io am bagat 2 litri si 100 ml, ce sa fac sa-l beau? pai e expirat uleiu, vaii ca ma ustura gatul...ce ma fac Dori? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ViruSS Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Daca e vorba de cel galben, o sa-i transmit ca o vorbeste lumea pe forumuri )))))))))) Da dom'le, cred ca rezervorul era galben la origine. Oricum, bord legat cu cabluri electrice nu stiu cine mai are... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Exista asa ceva pe Domi? Alarma din fabrica!? Al meu avea. Singura problema era ca aveam alarma si nu aveam telecomanda, asa ca am scos-o si am pus alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 oameni buni, de data asta revin cu o mare problema am desfacut carburatorul sa il curat si am constatat ca membrana de la camera de vacuum e terminata :| pun si o poza sa vedeti: stie cineva ce as putea sa ii fac? daca pot sa o lipesc cu ceva (elastic si rezistent la benzina) sau daca gasesc kit de reparatie pt carbul asta (am incercat google dar nu gasesc, pe carb scrie: keihin japan VE 87A ) s-a mai confruntat cineva cu problema asta? ce e de facut? la honda am fost in debrecen si mi-au zis ca se poate aduce doar cu tot cu vas si cu ac, si costa cam 4-5 mil lei (vechi ) are cineva idei? (pls sa incercam sa excludem chestia sa iau de la honda, am vazut ca pt alte carburi exsita kit reparatie, etc ) multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Piesa aia, noua, e vreo 100-120 euro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
al_locului Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salut! Daca are cineva, vreau sa cumpar sticla stopului de dominator! Si m'ar interesa daca as putea sa pun un alt stop fara sa inlocuiesc tot spatele! Adi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Martie 31, 2010 Share Postat Martie 31, 2010 Salut! Daca are cineva, vreau sa cumpar sticla stopului de dominator! Si m'ar interesa daca as putea sa pun un alt stop fara sa inlocuiesc tot spatele! Adi Si mie imi trebe o sticla din aia. Daca nu gasesc, arunc cu LEDuri in el si gata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) Nu se poate lipi cu nimic (adica sa si tina mai multe de 1 zi sau poate 2). Uite aici, pare a fi singura solutie mai rezonabila decat sa comanzi originale: http://www.nrp-carbs.com/ sau varianta: http://www.motomike.eu/autonet/category/10412050300 Mai vorbeste si cu www.dillypoint.ro (specifica ca vrei doar membrana si after-market si nu OEM). Kitul de reparatie de regula NU include membrana. Membrana originala se vinde cu tot cu pahar si costa in consecinta. oameni buni, de data asta revin cu o mare problema am desfacut carburatorul sa il curat si am constatat ca membrana de la camera de vacuum e terminata :| pun si o poza sa vedeti: stie cineva ce as putea sa ii fac? daca pot sa o lipesc cu ceva (elastic si rezistent la benzina) sau daca gasesc kit de reparatie pt carbul asta (am incercat google dar nu gasesc, pe carb scrie: keihin japan VE 87A ) s-a mai confruntat cineva cu problema asta? ce e de facut? la honda am fost in debrecen si mi-au zis ca se poate aduce doar cu tot cu vas si cu ac, si costa cam 4-5 mil lei (vechi ) are cineva idei? (pls sa incercam sa excludem chestia sa iau de la honda, am vazut ca pt alte carburi exsita kit reparatie, etc ) multumesc Editat Aprilie 1, 2010 de rechinulalb Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Mai baieti/fete, are careva idee al cui e Domi ASTA? Imi cam place cum arata si ma bantuie o idee dar nu-s prea convins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Salut! Daca are cineva, vreau sa cumpar sticla stopului de dominator! Si m'ar interesa daca as putea sa pun un alt stop fara sa inlocuiesc tot spatele! Adi Si cam cit ai vrea sa dai pe stopul ala "alt stop fara sa inlocuiesc tot spatele"? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
harciogu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 (editat) Eu am vazut un stop de Ij pus pe un Domi de un nene. Nici nu iti dadeai seama ca e de comunista si era foarte bine integrat in "decor". Si e si ieftin, la cate Ijuri ies acum de pe strazi . Editat Aprilie 1, 2010 de harciogu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Eu am vazut un stop de Ij pus pe un Domi de un nene. Nici nu iti dadeai seama ca e de comunista si era foarte bine integrat in "decor". Si e si ieftin, la cate Ijuri ies acum de pe strazi . Stiu eu unu de Mosvich. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rechinulalb Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 E chiar asa scumpa? http://www.wemoto.com/bikes/Honda/NX_650_V...Taillight_Lens/ Si mie imi trebe o sticla din aia. Daca nu gasesc, arunc cu LEDuri in el si gata Mesaj completat Mai sa fie... dar chiar TOATE motocicletele care se vand in Romania au aproximativ 30.000 km ???? Mai baieti/fete, are careva idee al cui e Domi ASTA? Imi cam place cum arata si ma bantuie o idee dar nu-s prea convins. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lupu Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Mai sa fie... dar chiar TOATE motocicletele care se vand in Romania au aproximativ 30.000 km ???? Eh, acum 30.000 - 130.000, pe-acolo... M-am invatat in ultimii ani. Nici nu ma mai uit la km. Poate sa imi arate si 20.000 facuti in 10 ani sau 20.000 facuti in 2 ani ca nu ma iau dupa km. Am sporit finetea urechii la auzit motorul si acuratete simtului tactil Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 1, 2010 Share Postat Aprilie 1, 2010 Si mie imi trebe o sticla din aia. Daca nu gasesc, arunc cu LEDuri in el si gata Nici eu nu am geamul original la stop (asa am luat-o dar arata ok zic eu). Voi stiti cumva exista bec pentru stopul asta cu leduri (cu 2 faze - pozitie si frana)? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.