freerider Postat Aprilie 7, 2010 Share Postat Aprilie 7, 2010 @Dominator72 O sa iau legatura cu tine maine. E posibil ca singura problema sa fie din surubul de aer? Alte reglaje nu prea sunt la carbu asta din cate vad eu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 @Dominator72 O sa iau legatura cu tine maine. E posibil ca singura problema sa fie din surubul de aer? Alte reglaje nu prea sunt la carbu asta din cate vad eu. Surubul de aer e de fapt jiclorul de relanti. N-ar trebui sa-ti faca probleme in mers. Poate ai schimbat pozitia sigurantei de pe cuiul principal sau nivelul benzinei in carburator. Cam astea ar fi toate reglajele. Plus surubul de relanti al acceleratiei, bineinteles. La carburatoarele cu doua corpuri sau la motoarele cu mai multe carburatoare ar mai fi si suruburile de sincronizare. Dar nu cred ca e cazul la Domi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 surubul de relanti e una, e ala reglabil la mina, scos special mai la suprafata. Surubul ala cu "si apoi se desurubeaza 3 ture jumate" e cel care mentine nivelul de benzina in 'bazinul' carburatorului. Atentie insa sa nu aveti ca mine plutitorul pus strimb si atunci reglati din parti cu surubul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 (editat) @phreak_or (ca raspuns) si tuturor Am o mare problema cu vacuta mea. Mergea perfect pana cand intr-o zi nu a vrut sa mai porneasca .....pe calea floreasca. super. Intr-un final am reusit sa o aduc acasa dar fara sa scad sub 4500 de ture. Altfel murea. Acasa am schimbat bujia , desfacut carburatorul, curatat, pus la loc. A inceput sa porneasca perfect, sa stea la 1500 de ture de iti era mai mare dragul de ea. Cum bagai mana in acceleratie murea. Am zis ca s-o fi blocat sau rupt vreo membrana de vacuum. Am desfacut carburatorul iar (in ziua de paste) : desfacut curatat membranele, pus la loc , erau intacte. Acum porneste la sfert, sta in 1500, pot merge cu ea dar batraneste, cum bag mana in acceleratie mai tare da in nas. Deasemenea se intinde la drum dar de la 120 km/h in sus incepe si da in nas. Poate cineva sa ma ajute in problema asta? Am deja berea la rece dar jur ca mai am nitel si ii dau foc. Multam fain sincer cred ca la tine chiar e vorba de niste reglaje doar, daca nimic nu e deteriorat numai asta poate fi; cred ca cel mai bine faci cum au spus si colegii forumisti, mergi la un mecanic bun, mai ales ca esti din bucuresti si sigur iti pot recomanda ei pe cineva. eu inca nu m-am lamurit 100% cum se regleaza carburatorul dar sigur exista si reglaj pt amestec undeva, nu vreau sa zic prostii... ps: nu ii da foc ca e pacat oricum, bafta daca vrei pot sa iti dau din manual cum se desface si cred ca si modul in care se regleaza carburatorul, da-mi un pm daca vrei Editat Aprilie 8, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Surubul de aer e de fapt jiclorul de relanti. N-ar trebui sa-ti faca probleme in mers. Poate ai schimbat pozitia sigurantei de pe cuiul principal sau nivelul benzinei in carburator. Cam astea ar fi toate reglajele. Plus surubul de relanti al acceleratiei, bineinteles. La carburatoarele cu doua corpuri sau la motoarele cu mai multe carburatoare ar mai fi si suruburile de sincronizare. Dar nu cred ca e cazul la Domi. Carburatorul e monocorp si e unul singur. La cui nu am nici un reglaj e fix. Din cate am vazut singuruele reglaje sunt surubul de aer si cel de relanti. cel de relanti nu ar avea treaba , ea sta bine la capitolul asta. Azi spre servici am observat ca da in nas la turatii foarte joase cand o accelerez un pic mai brusc. vad ca la frane bruste parca nu a mai facut figuri azi. Momentan da in nas si e foarte nasol , in intersectie dai un pic de gas si boooop (carne in frigider de la cei din spate). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Te trimit eu la un baiat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Carburatorul e monocorp si e unul singur. La cui nu am nici un reglaj e fix. Din cate am vazut singuruele reglaje sunt surubul de aer si cel de relanti. cel de relanti nu ar avea treaba , ea sta bine la capitolul asta. Azi spre servici am observat ca da in nas la turatii foarte joase cand o accelerez un pic mai brusc. vad ca la frane bruste parca nu a mai facut figuri azi. Momentan da in nas si e foarte nasol , in intersectie dai un pic de gas si boooop (carne in frigider de la cei din spate). Sal! Nu stiu cum e carburatorul de domi insa pe vremea cand aveam dacia 1310 asa pateam si eu. Adica la franare brusca murea motorul. Problema fusese nivelul prea mic in carburator si cand puneam frana, din cauza inertiei, benzina se ducea intr-un capat al carbului... Zic si eu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Vreo plimbare sau intalnire doar cu posesorii de dominator pe cand? Asta ca tot a inceput sezonul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Vreo plimbare sau intalnire doar cu posesorii de dominator pe cand? Asta ca tot a inceput sezonul Feel free to suggest. Locatia (daca-i vb de intalnire) cred ca o stim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Feel free to suggest. Locatia (daca-i vb de intalnire) cred ca o stim Zii fetei, nu fi secretos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Well.. eu nu prea stiu drumuri decat pt gpzica de asta va intrebam pe voi. Care-i locatia ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 (editat) Carburatorul e monocorp si e unul singur. La cui nu am nici un reglaj e fix. Din cate am vazut singuruele reglaje sunt surubul de aer si cel de relanti. cel de relanti nu ar avea treaba , ea sta bine la capitolul asta. Azi spre servici am observat ca da in nas la turatii foarte joase cand o accelerez un pic mai brusc. vad ca la frane bruste parca nu a mai facut figuri azi. Momentan da in nas si e foarte nasol , in intersectie dai un pic de gas si boooop (carne in frigider de la cei din spate). OK. Are pompa de spritz? Daca da, pare ca nu functioneaza. Poate e totusi infundat vreun jiclor sau vreun canal. Un gunoi poate a fost deranjat si s-a intepenit undeva. Dupa ce il lasi in decarbusolv, e bine sa sufli cu aer toate orificile. Sau sa tragi daca faci operatia cu gura, ca sa nu bagi scuipat. Cuiul principal are, de obicei, mai multe crestaturi, pe una din ele gasindu-se o saiba siguranta. Mutand siguranta mai sus sau mai jos, se regleaza amestecul. Si plutitorul verifica sa fie reglat ca la carte. Iar pt surubul de aer (adica jiclorul de relanti), cu motorul cald, se regleaza pana cand motorul are turatie maxima, fara a da in balbaiala. Verifica si socul. Cablul sa lucreze bine si socul sa inchida bine. Editat Aprilie 8, 2010 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 OK. Are pompa de spritz? Daca da, pare ca nu functioneaza. Poate e totusi infundat vreun jiclor sau vreun canal. Un gunoi poate a fost deranjat si s-a intepenit undeva. Dupa ce il lasi in decarbusolv, e bine sa sufli cu aer toate orificile. Sau sa tragi daca faci operatia cu gura, ca sa nu bagi scuipat. Cuiul principal are, de obicei, mai multe crestaturi, pe una din ele gasindu-se o saiba siguranta. Mutand siguranta mai sus sau mai jos, se regleaza amestecul. Si plutitorul verifica sa fie reglat ca la carte. Iar pt surubul de aer (adica jiclorul de relanti), cu motorul cald, se regleaza pana cand motorul are turatie maxima, fara a da in balbaiala. Verifica si socul. Cablul sa lucreze bine si socul sa inchida bine. Carb-ul de domi are pompa, insa nu are niciun fel de alte reglaje in afara de surubul de amestec si cel de relanti. Nu are saibe, etc. Nu prea mi-e clar cum merge pompa aia de spritz; cum se testeaza asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 @gabriell totusi de ce atunci cand accelerez brusc de la turatie joasa da in nas ? @andrei belcic am curatat carburatorul si am si suflat cu aer si de abia atunci a inceput sa stea la relanti dar nu s-a rezolvat pe deplin @switch daca poate sa ma rezolve cu mare placere @hekate Dominator72 are un link in semnatura cam asta ar fi de 1 mai dar asta nu inseamna ca nu se poate veni si alte propuneri , weekenduri mai sunt destule Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 2. mergi la un alt mecanic care poate face reglaje de carburatie folosind un "creion color-tune" care ar putea face treaba buna, dar din ultimele semnale pe care le-am primit, isi cam bate joc de ceea ce face (de aceea nu ti-l recomand nici in particular, dar am vrut sa amintesc doar de tehnica cu "creionul"). Nasoala treaba... n-am dormit deloc toata noaptea. Te rog nu ma mai tzine in tensiunea asta ca nu mai rezist. Cum e treaba cu "creion color- tune", ca mor de curiozitate. Am acasa o gramada de creioane colorate si nu stiu cum sa le folosesc... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriell Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 (editat) @gabriell totusi de ce atunci cand accelerez brusc de la turatie joasa da in nas ? Daca ai nivelul prea mic spre foarte mic la acceleratie brusca sa nu cumva sa suga benzina din carburator prea prepede...si sa ramai fara. Mai este si amestecul dar aici nu stiu cum ar trebui sa fie. Incearca sa mergi linistit o distanta mare. Daca ai consum foarte mic (mult mai mic decat iti lua pana sa-l cureti) inseamna ca amestecul e prea sarac in benzina. Daca e prea mare inseamna ca ai amestecul prea bogat.(asa am auzit si eu dar nu stiu cat de adevarat este) Metode empirice, evident. Tot asa...zic si eu...ca nu am cunostinte de mecanica decat foarte mici si nu pot da sfaturi ci doar pareri neavizate. Incerc mai mult logic. Cel mai bine e sa apelezi la cineva priceput in asa ceva. Editat Aprilie 8, 2010 de gabriell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Amestecu se face simplu: incalzesti bine motoru, pui relanti la 1400-1500 sau 1500 daca nu sta constant, apoi te joci cu surubu pana obtii turatia maxima (se simte si dupa ureche). Apoi reglezi iar relantiul la 1500 sau cat il lasi normal si reglezi iarasi pana la turatia maxima. Mare branza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 (editat) 2. mergi la un alt mecanic care poate face reglaje de carburatie folosind un "creion color-tune" care ar putea face treaba buna, dar din ultimele semnale pe care le-am primit, isi cam bate joc de ceea ce face (de aceea nu ti-l recomand nici in particular, dar am vrut sa amintesc doar de tehnica cu "creionul"). Nasoala treaba... n-am dormit deloc toata noaptea. Te rog nu ma mai tzine in tensiunea asta ca nu mai rezist. Cum e treaba cu "creion color- tune", ca mor de curiozitate. Am acasa o gramada de creioane colorate si nu stiu cum sa le folosesc... Vai, imi pare rau pentru tot ce ti-am facut azi-noapte! Dar treaba e simpla: adu tu cu tine toate creioanele colorate pe care le ai la Baile Herculane, eu aduc un notes, tu mai aduci niste bere si te invat cum se face treaba cu color tune Apropos de excursia la Baile Herculane, informatii recente aici. Editat Aprilie 8, 2010 de Dominator72 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
freerider Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 @gabriell la drum mai lung (170 km) facut luni nu am facut consumul dar la mers linistit se comporta bine doar de la 120 km/h in sus da in nas @ phreak si eu cred ca e vorba de reglaje doar ca nu prea imi ies. Nici eu nu vreau sa ii dau foc mai ales ca ma hotarasem sa o pastrz si sa nu o mai dau Multam fain @ switch dupa ce reglez iar relantiul la 1500 (la a 2-a parte) ai spus ca reglez iar pana la turatia maxima . Dupa asta va trebui sa reglez iar relantiul la 1500 nu? As incerca asta azi sper sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Sunt de acord cu tine, mai ales ca ai precizat ca ai dat un cost aproximativ. Vei fi tu inginer, insa daca ai fi vrut sa fii riguros, ar fi trebuit sa tii seama in calculul investitiei pe km si de variatia relativa intre indicii EUROBOR si ROBIBOR pe ultimele 14 luni si 23 de zile, caz in care valoarea reala a investitiei intr-un filtru de aer este de 0.00014(6) lei/km. Cu precizarea ca penultima si ultima cifra pot varia considerabil in functie de uzura cablului de soc precum si a kit-ului de lant. da domnu dar e relativa demonstratia. fiecare cu investitia lui. deci si rezultatul final e altul Mesaj completat am avut un clantanit in motor pe partea dreapta, numai la rece, care s-a dovedit a fi lantul de distributie prea uzat,,,,,,intins,,,,astfel incat intinzatorul nu isi mai facea treaba cum trebuie, polizand puternic in ghidajul fix al lantului in cauzaam schimbat ghidajul cu unul nou, pret 170 lei, si lantul,dar cu un lant folosit pe care l-am scos din alt motor, intrucat unul nou costa 382 lei am pus totul la loc, am aranjat aprinderea la punct, reglat supape, motorul la locul lui, conducte de ulei cuplate, fire,,,alea alea, ,,,,stiti voi AM FACUT TOTUL DE UNUL SINGUR fara nici un ajutor,,,,,,,fizic vorbind dar, am cules informatii de pe forum, de prin cartea tehnica,,, asa ca,,,,in cee ce priveste manopera,,,,, a fost gratis SI A PORNIT LA PRIMUL BUTON cum ai reglat supapele? asta e tema mea de casa pana la toamna in sesiune... Mesaj completat intrebam de supape ca totusi le cam visez noaptea Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Hekate Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Cine are de vanzare o maneta de ambreiaj ? Imi cam trebuie urgent ca am ramas cu ea in mana Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Cine are de vanzare o maneta de ambreiaj ? Imi cam trebuie urgent ca am ramas cu ea in mana www.dillypoint.ro; daca iti trebe musai si nu are el, da-mi un semn. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 @gabriell la drum mai lung (170 km) facut luni nu am facut consumul dar la mers linistit se comporta bine doar de la 120 km/h in sus da in nas Suna exact ca si cum nu are suficienta benzina. Adica fix atunci cand ar incepe sa pape mai mult (>120kmh si cand tragi de ea), ramane pe uscat. Verifica nivelul. @ switch dupa ce reglez iar relantiul la 1500 (la a 2-a parte) ai spus ca reglez iar pana la turatia maxima . Dupa asta va trebui sa reglez iar relantiul la 1500 nu? Acela este reglajul amestecului doar pentru relanti. Pentru sarcina se regleaza doar prin ridicare/coborarea acului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 Acela este reglajul amestecului doar pentru relanti. Pentru sarcina se regleaza doar prin ridicare/coborarea acului. Carbu de domi nu are asa ceva, cel putin eu nu am vazut pe niciun ac niciun fel de saiba. Ace terminate in filet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Aprilie 8, 2010 Share Postat Aprilie 8, 2010 @ switch dupa ce reglez iar relantiul la 1500 (la a 2-a parte) ai spus ca reglez iar pana la turatia maxima . Dupa asta va trebui sa reglez iar relantiul la 1500 nu? As incerca asta azi sper sa mearga. Da. La urma reglezi din nou relantiul de la surubul opritor. Ziceai ca, pe langa lipsa de putere peste 120 km/h, iti da in nas la viteze mici si acceleratii bruste. Mie mi se pare amestec bogat. N-are pompa de spritz. M-am uitat in manual. Membrana mica e Air Cut-off Valve. Un fel de Coaster Enreacher de la carburatoarele Teikei. Poate ai bagat si membranele in decarbusolv si s-au deteriorat. Verifica, totusi, plutitorul (nivelul benzinei) si socul (sa inchida). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.