dodomotox Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 .................. oameni buni ! voi ce faceti cand se duce melcu de kilometraj ? se poate comanda pe undeva? inainte sa comanzi plasticul ala rotund, uita-te in melcul de metal sa nu fie largit!!! asa era la mine si am luat mai intai ala carapacea aia de metal si dupa am luat pinionul ala alb de plastic. daca pui ala in melcul largit se termina in cateva zile iar... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 cric central se poate pune pe domi? sau de unde as putea sa fac rost de unul pt cand am de facut revizia...etc? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 Asta nu mi-a placut mie niciodata la Honda. Inghesuiala asta si greutatea/imposibilitatea de a umbla la carebelitoare-bujii fara sa te chinui sau fara sa desfaci juma' de motocicleta. La fosta mea Honda VT, bai frate ce chinuiala dracu sa ajungi la carburatoare, sa le reglezi, ce sa mai zic de scos si curatat ca dura montatul la loc cat de 3 ori demontanul+curatarea+reglarea, noroc ca nu trebuia facuta des (probabil asta e explicatia ca nu tre' sa umbli des in ele). La Honda CBR 600 F alta chinuiala, ca dracu puse carburatoarele, ca dracu accesul la bujii, iti vine sa ii dai foc. La Zuzuki, desi nu arata probabil la fel de bine e cam acelasi sistem de la IJ Planeta 5 & alte "clasice". Adica carburatoarele dispuse perpendicular pe cilindru si paralele cu carterul, foarte foarte aerisit, cu surub de reglaj dinspre exterior frumos, putin supradimensionate repele, russian tehnology Si vreau sa zic ca la DR-u din dotarea personala nu i-am desfacut niciodata carburatorul intr-un an de mers prin toate gaurile si bagate toate porcariile de benzine. F...utu-i in gura de galbejiti cum au facut ei la Honda toate stramte sa incapa doar manutele lor mici acolo si sa ii injure europeanu' de fiecare data cand tre' sa faca ceva. Repet, noroc ca macar nu trebuie facut des odata ce e facut bine. pai lui Soichiro Honda ii placeau alea stramte sa se potrivesca bine sa nu aiba joc deloc intre ''supape'', la evacuare , normal Mesaj completat Switch, stiu ca abia l-am luat si imi pare rau ca n-am apucat sa ma folosesc de el , abia daca am facut 1000 km, cei mai multi doar in oras.Yuk, am vorbit azi cu Andrei si il/va astept la test ride . NUmai bine va doresc la toti! pai daca abia l-ai luat...nu e vina ta ca ai luat pielea de pe cumparator...cu banii aia luam unu si jumatate din ala...azi m-am dat cu el dar chiar ai profitat de cineva care nu cunoaste in domeniu...disc fata crepat tot, contatt praf, buson rez. de dacie, sha de ural, cadru si motor serii de la lotto diferite, pinion spate fara zmalt...pacat ca nu am putut sa vin ca nu-ti dadeam pe el decat 1000, nici un caz 1500!!! Mesaj completat stai ca si telescoapele curg!!! macar de nu minteai omul!!! nu ca a curs ulei pe ele de la friptura... scuze dar nu m-am abtinut si nici nu ma abtin cand vad asa ceva!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
polizoru' Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 inainte sa comanzi plasticul ala rotund, uita-te in melcul de metal sa nu fie largit!!! asa era la mine si am luat mai intai ala carapacea aia de metal si dupa am luat pinionul ala alb de plastic. daca pui ala in melcul largit se termina in cateva zile iar... ma tot gandesc... ce sa se largeasca acolo ca nu-i decat melcu ala turnat . treaba care am observat-o eu e ca acel plastic are un joc in carapace si ca el tinde sa iasa in afara cand se angreneaza . poate sa se largeasca sau sa se corodeze de la vaselina melcu ala ? bun si daca e largit cum zici ce-i de facut? Mesaj completat cric central se poate pune pe domi? sau de unde as putea sa fac rost de unul pt cand am de facut revizia...etc? am vazut pe nemtalai pe ebay... dar de ce nu-ti faci sau cumperi un suport sa-l ridici ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 ma tot gandesc... ce sa se largeasca acolo ca nu-i decat melcu ala turnat . treaba care am observat-o eu e ca acel plastic are un joc in carapace si ca el tinde sa iasa in afara cand se angreneaza . poate sa se largeasca sau sa se corodeze de la vaselina melcu ala ? bun si daca e largit cum zici ce-i de facut?Mesaj completat am vazut pe nemtalai pe ebay... dar de ce nu-ti faci sau cumperi un suport sa-l ridici ? melcul de metal se largeste in unele situatii daca apuca ceva pe acolo sa nu calce unde trebuie...oricum e o frecare acolo cand nu functioneaza cum trebuie iar la turatie se tot mareste. eu asa am avut. s-a dilatat de la frecare( caldura), s-a largit melcul si degeaba puneam pinion plastic nou. trebuia totul. fara cablu. 27 euro a fost second pe e bay. acum 2 ani. de atunci nici o treaba cu el daca l-am curatat des si uns. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 am vazut pe nemtalai pe ebay... dar de ce nu-ti faci sau cumperi un suport sa-l ridici ? zici tu ceva, cand am un pic de timp iau un flex si un aparat de sudura si imi fac un cadru ceva pe care sa il ridic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 are rost cric central pe dominator? eu cred ca e ceva in plus. ca patrunjelul in supa. nici nu strica, nici nu ajuta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
polizoru' Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 zici tu ceva, cand am un pic de timp iau un flex si un aparat de sudura si imi fac un cadru ceva pe care sa il ridic eu mi-am luat teava patrata de 30 si de 25 intra una in alta faci o constructie gen scaun cu patru picioare atat ca picioarele sunt defapt doua tevi una in alta ca sa culiseze .teva de 25 are o platforma de lemn (partea superioara) iar aia de 30 care-i pe pamant are legaturi sudate intre ele ..... la final mergi la auto-moto,praktiker si iti iei un cric hidraulic din ala mic cu 35 lei . trebe facute niste socoteli ,desen...etc dar nu-i complicat si e foarte sanatos .... a si mai poti da si niste gauri in teva aia de 25 ptr blocare - siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 un dominator la enduro Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
polizoru' Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 melcul de metal se largeste in unele situatii daca apuca ceva pe acolo sa nu calce unde trebuie...oricum e o frecare acolo cand nu functioneaza cum trebuie iar la turatie se tot mareste. eu asa am avut. s-a dilatat de la frecare( caldura), s-a largit melcul si degeaba puneam pinion plastic nou. trebuia totul. fara cablu. 27 euro a fost second pe e bay. acum 2 ani. de atunci nici o treaba cu el daca l-am curatat des si uns. Mda, ce sa zic oricum multam de avertizare ca de altfel l-as fi montat asa . O sa rumeg problema! Mesaj completat eu mi-am luat teava patrata de 30 si de 25 intra una in alta faci o constructie gen scaun cu patru picioare atat ca picioarele sunt defapt doua tevi una in alta ca sa culiseze .teva de 25 are o platforma de lemn (partea superioara) iar aia de 30 care-i pe pamant are legaturi sudate intre ele ..... la final mergi la auto-moto,praktiker si iti iei un cric hidraulic din ala mic cu 35 lei . trebe facute niste socoteli ,desen...etc dar nu-i complicat si e foarte sanatos .... a si mai poti da si niste gauri in teva aia de 25 ptr blocare - siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Dominator72 Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 zici tu ceva, cand am un pic de timp iau un flex si un aparat de sudura si imi fac un cadru ceva pe care sa il ridic Dupa ce mi-am luat motoreta, mi-am cumparat si un stander (un "lift") care m-a costat acum 2 ani vreo 120 de lei. Evident, este pentru KTM. Motiv pentru care nu intra sub Domi, decat in anumite conditii (ori urc roata din spate pe mai multe scanduri sau pe trotuar, iar altcineva introduce stander-ul sub scut, dar cu ceva indemnare si atentie mai reusesc si singur), ori ridic motoreta pe cric - sub care pun o scandura - respectiv, o suspend pe cric si roata fata si o rog pe fica-mea aia mare sa introduca stander-ul sub motoreta... Pentru uns lantul (sau orice operatie presupune ridcarea rotii spate), e suficient sa pozitionez corect stander-ul si motoreta ramane ridicata de spate. Daca actionez si "liftul" ridic si fata (util cand vrei sa schimbi gumele: le dai jos si mergi cu ele la vulcanizare). Oricum, ca idee, se poate crea un stand (fix) care poate fi introdus sub motor (utilizand manevra de ridicare pe cric + un prieten, copil din dotare etc ) astfel incat sa salti motoreta atat de spate, cat si de fata. Poate fi facut inclusiv din lemn (evident, o constructie mai zdravana). Oricum, nu se jusifica investitia intr-un cric central; mai ales pentru cei care vor sa mai iasa de pe asfalt, pe un traseu mai accidentat (de exemplu Transalpina), deoarece micsoreaza garda la sol si poate crea probleme urate in anumite situatii. (De exemplu, un prieten cu un Transalp - model prevazut cu "urechi" pentru motarea cricului central, a reusit sa agate un bolovan pe Transalpina si s-a cam intins pe jos, cu tot cu pasagera si bagaje...) Mesaj completat pai daca abia l-ai luat...nu e vina ta ca ai luat pielea de pe cumparator...cu banii aia luam unu si jumatate din ala...azi m-am dat cu el dar chiar ai profitat de cineva care nu cunoaste in domeniu...disc fata crepat tot, contatt praf, buson rez. de dacie, sha de ural, cadru si motor serii de la lotto diferite, pinion spate fara zmalt...pacat ca nu am putut sa vin ca nu-ti dadeam pe el decat 1000, nici un caz 1500!!!Mesaj completat stai ca si telescoapele curg!!! macar de nu minteai omul!!! nu ca a curs ulei pe ele de la friptura... scuze dar nu m-am abtinut si nici nu ma abtin cand vad asa ceva!!! Urat, foarte urat! Si, in plus, sa mai si povestesti si pe-aici cu amaratul de cumparator (ma refer la vanzator, nu la Dodomotox). Nu ma asteptam la asa ceva din partea unui motociclist, mai ales din zona Tg. Mures (dar nu conteaza de unde esti, conteaza sa fii sincer). Macar spuneai "vand o cazatura; cine-i priceput, o poate face sa mearga si sa se bazeze pe ea"... Pacat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GEORGIAN Postat Aprilie 17, 2010 Share Postat Aprilie 17, 2010 salut ma bate gandu sa achizitionez o motocicleta enduro si ma gandesc la dominator si xt 600, eu detin o HONDA acum si parca nu as parasi marca , va cer si voua o parere spre ce ma indrumati una la 1000 de euro acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Musai semnalizatoare LED?Poti pune becuri LED in semnalele existente. Gasesti aici: http://www.totcedoresti.ro/anunt-796_ledur...ge_calitat.html Musai semnale LED, ca alea se vad bine. Becuri LED in stop/semnalizare pt halogen e o prostie -- nu se vede mai nimic. Mesaj completat La 1000e nu prea ai cum sa gasesti ceva calumea. Nici XT600 si nici domi. Poti sa o iei in banii aia, nu zic nu, insa in 2 luni de zile vei baga bani in ea macar 3-400, sau vei ramane fara ea. Deci tot aia e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 In legatura cu cricul central la dominator, inteleg ca va descurcati cu tot felul de suporti, asa fac si eu ......acasa, dar ce se intampla cand avem o pana cine stie unde.... Si inca o intrebare: Mie mi se pare cam incomod ghidonul de dominator la drum lung in sensul ca ma doare spatele dupa cateva sute de km, a schimbat cineva ghidonul cu unul mai comod? (asta fara prea multe modofocari) Daca da, cum e, de care, si la ce pret? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Mie mi se pare foarte comod ghidonul. Tu ce inaltime ai? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mzrider Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 Eu am 1.72. Prin comparatie mi s-a parut mai comod ghidonul la bmw f 650. S-ar putea totusi ca ghidonul meu sa nu fie reglat corect si anume sa fie prea in fata, oricum parca cel de bmw era mai lat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) La 1,80 mie imi vine perfect ghidonul standard. Mi-ar placea sa fie putin mai lat si mai tras inapoi, dar atentie la cabluri. Slabeste-l si tu din cele 4 suruburi si indoaie-l sa-ti fie comod. Vezi ca si manetele se pot pozitiona mai comod. Eu mi le-am reglat in prima saptamana, de vreo cateva ori (am chei de 12 si 8 in trusa) pana am ajuns la niste inclinari optime. Editat Aprilie 18, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 DODOMOTOX, de ce zici ca ma luat pielea de pe cumparator si ca i-am vandut un motor rau , a venit cu om care se pricepe sa il vada , i-am lasat sa-l incerce intoate felurile si sa vada tot ce au vrut , au dat telefoane si s-au sfatutit cu prietenii , inainte de asta au mai incercat 4 Dominatoare si nu le-a placut niciunul , au zis ca asta le place si le trebuie , daca nu era bun , de ce l-au luat , eu nu i-am obligat sa il cumpere , nu era nicio suparare daca nu-l luau. daca tu esti expert , de ce nu ai venit sa il vezi si tu, sa-ti dai cu parerea la fata locului nu pe forum unde toata lumea e experta in motociclism. DOMINATOR72, n-am vandut o cazatura cu care nu se poate merge si pe care nu te poti baza , nu stiu de unde ai tras concluzia asta . Va doresc bafta la toti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 18, 2010 Share Postat Aprilie 18, 2010 (editat) DODOMOTOX, de ce zici ca ma luat pielea de pe cumparator si ca i-am vandut un motor rau , a venit cu om care se pricepe sa il vada , i-am lasat sa-l incerce intoate felurile si sa vada tot ce au vrut , au dat telefoane si s-au sfatutit cu prietenii , inainte de asta au mai incercat 4 Dominatoare si nu le-a placut niciunul , au zis ca asta le place si le trebuie , daca nu era bun , de ce l-au luat , eu nu i-am obligat sa il cumpere , nu era nicio suparare daca nu-l luau.daca tu esti expert , de ce nu ai venit sa il vezi si tu, sa-ti dai cu parerea la fata locului nu pe forum unde toata lumea e experta in motociclism. DOMINATOR72, n-am vandut o cazatura cu care nu se poate merge si pe care nu te poti baza , nu stiu de unde ai tras concluzia asta . Va doresc bafta la toti. afirmatiile lui Dodo sunt putin cam dure... ce nu imi explic este cum dracu' RD02 (japonez) poate sa aiba inscris pe carte anul 1996 si 29KW daca s-a fabricat numai pana in 1994 ... plus ca mai are contactul spart ... singura explicatie care imi vine in minte este ca a fost "recarosat " cu o furaciune ... WTF ? poate is io paranoic ... macar spune care este anul fabricatiei pentru ca o eventuala piesa comandata sa corespunda ... are vana si pare sa aiba 45 CP Motoreta functioneaza corect si nu prezinta probleme la viteza. PS- lantul 520 tre' sa aiba maxim 150mm intre 10intervale+9role, adica sublerul tangent pe rola 1 si rola 11 .... nu sa tragi cu mana zalele de pe pinion sau alte chestii empirice (ca liniutele de pe "bascula") Editat Aprilie 18, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Purice Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 are cineva un parbriz cu semicerc sh de vanzare ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 afirmatiile lui Dodo sunt putin cam dure... ce nu imi explic este cum dracu' RD02 (japonez) poate sa aiba inscris pe carte anul 1996 si 29KW daca s-a fabricat numai pana in 1994 ... plus ca mai are contactul spart ... singura explicatie care imi vine in minte este ca a fost "recarosat " cu o furaciune ... WTF ? poate is io paranoic ... macar spune care este anul fabricatiei pentru ca o eventuala piesa comandata sa corespunda ... are vana si pare sa aiba 45 CPMotoreta functioneaza corect si nu prezinta probleme la viteza. PS- lantul 520 tre' sa aiba maxim 150mm intre 10intervale+9role, adica sublerul tangent pe rola 1 si rola 11 .... nu sa tragi cu mana zalele de pe pinion sau alte chestii empirice (ca liniutele de pe "bascula") Mda, al lui Tony este chiar RD02 de la mama lui, nu RD08 cu carenaj de RD02. Oricum, astia de la RAR sunt cam tampiti in ceea ce priveste specificatiile. La Husaberg FE450 2007 sa treci 175cc si 9kW? Eu am in talon 33kW si anul corect (96) dar nu as fi fost suprins sa ma trezesc cu 25kW si 400cc pe acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) Mda, al lui Tony este chiar RD02 de la mama lui, nu RD08 cu carenaj de RD02. Oricum, astia de la RAR sunt cam tampiti in ceea ce priveste specificatiile. La Husaberg FE450 2007 sa treci 175cc si 9kW? Eu am in talon 33kW si anul corect (96) dar nu as fi fost suprins sa ma trezesc cu 25kW si 400cc pe acolo tot PARANOIA mea imi spune ca exista POSIBILITATEA ca omul a avut un prieten la RAR si fara sa cunoasca istoricul RD02 - RD08 s-a gandit sa o "intinereasca" cu 2 ani. Un lucru este sigur - nu exista RD02 din 1996 iar preturile fiarelor sunt in general direct proportionale cu anul fabricatiei Aporpos - exista RD02 cu semnalele incorporate in carena si cu busonul de rezervor "ingropat" in rezervor... adica cele din '94 sunt identice (la crenaj) sau nu cu cele din '90 ? Repet - mobra e OK tehnic si nu am mai gasit alte defecte decat cele observate la achizitionare... sper sa ramana tot asa Editat Aprilie 19, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Mda, ce sa zic oricum multam de avertizare ca de altfel l-as fi montat asa . O sa rumeg problema!Mesaj completat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 (editat) http://www.romimoto-piese.ro/ la "cautare vehicul" scri nx 650 si un enter iti arata istoricul Editat Aprilie 19, 2010 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
baiatu_tony Postat Aprilie 19, 2010 Share Postat Aprilie 19, 2010 Mihai , anul fabricatiei RAR-ul la trecut in carte , nu eu , eu nu aveam cum sa fac asta .si v-am spus si atunci ca daca era "recarosat " cu vreo furaciune nu treceam RAR-ul din start , iar contactul cand il primesc si eu , cu prima ocazie il trimit la Sb, am vorbit ieri cu omul si a zis ca sapt asta sau viitoare pleaca afara si imi cauta contact . Daca aveam prieteni la RAR , poate le ziceam sa treaca 2006 , si va ziceam ca ii prototip Dar parca zicea DODO ca nu-i buna mobra , , el macar a vazut-o sau vorbeste doar din auzite si nevazute ? Numai bine ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.