dodomotox Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 care vreti sa cumparati carburator , respectiv lant sau altele de la model 94 dezmembrat: marian 0721269731 Gaesti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 salutare! posed si eu un domi de 650 si din pacate de cand l-am cumparat nu i-am auzit glasul. am problema cu jiglerul de relantiu a fost rupt si nu il pot porni. nu stiu daca e numa ala sau nu dar nu porneste. daca ati mai patit careva ceva de genu astept sfaturi va rog daca e cineva care are un carburator de vanzare daca imi poate spune un pret numa bine uita-te in postul de mai sus, suni si afli.. ca sfat, daca nu a fost pornit de mult, invarte-l cu mana cateva ture inainte sa ii dai drumul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) s-a lamurit cineva pana la urma ce e cu tzacanitul la cald? numai ca sa stiu ce sa verific... ca alftel iar alti bani pt "doctor" Daca tzacane la cald cu supape reglate corect, e de la distributie (lantul/patinele/intinzatorul) sau (mai putin probabil) de la mecanismul de decompresie. Mai poate fi si de la ceva saiba pe undeva (scarite pasager). Vezi si acolo ca eu mi-am luat tzeapa asta odata Editat Mai 24, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
50bani Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 (editat) intrebare rapida: kitul de lant transmisie de la RD02 ('90) se potriveste cu toate modelele ('92 - '97)? eu cred ca da dar mai bine intreb ca nu costa si poate a incercat careva vreodata. Editat Mai 24, 2010 de 50bani Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ser79ban Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 Cred ca anul asta se dezmembreaza Dominatoare. Citind topicurile din ultimele pagini vad vreo 3 ......si nici al meu nu se simte prea bine. Mi-a zis 'doctorul' ca s-ar putea sa fie nevoie de schimbat cam tot de la ax cu came in sus pina la colbutori (pe viitor, nu acum). Deci ~1500 euro, deci PA-SI-PU. I-o fi ajuns si lui ca 70k nu-s de ici pina colo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
bogdy21 Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 uita-te in postul de mai sus, suni si afli.. ca sfat, daca nu a fost pornit de mult, invarte-l cu mana cateva ture inainte sa ii dai drumul motorul l-am desfacut sa ii pun distributia la punct ca a umlat cineva si a miscato si e totul inregula sus Mesaj completat uita-te in postul de mai sus, suni si afli.. ca sfat, daca nu a fost pornit de mult, invarte-l cu mana cateva ture inainte sa ii dai drumul motorul l-am desfacut sa ii pun distributia la punct ca a umlat cineva si a miscato si e totul inregula sus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Mai 24, 2010 Share Postat Mai 24, 2010 salutare tuturor Ieri am facut o iesire cu Domi. dupa ce am ajuns acasa, am auzit un sunet(vîjîit) ciudat, parca nu se mai auzea motorul ca inainte. Am verificat ulei, etc. totul era in regula. Am iesit din nou pe strada cu ea sa vad cum trage motorul si am abs ca merge la fel. Dupa un timp am pornit din nou motorul si zgomotul s-a accentuat, se auzea un zgomot uniform care nu-si modifica intensitatea odata cu turatia motorului. Am vrut sa opresc motorul si ce sa vezi... cand am luat contactul a ramas pe demaror, puneam contactul pornea din nou dar acel sunet se auzea. Atunci nu am mai avut ce face decat sa desfac borna de la baterie. In concluzie ... daca pun borna ... pornesc demarorul. Cred ca a ramas electromotorul cuplat (bendixul). ce vreau sa va rog... vreau sfaturi ... si daca a patit cineva chestia asta... PS De ce cred ca a aparut aceasta problema: Am apasat din greseala pe butonul de pornire in timpul functionarii motorului... Multumesc mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Cred ca anul asta se dezmembreaza Dominatoare. Citind topicurile din ultimele pagini vad vreo 3 ......si nici al meu nu se simte prea bine. Mi-a zis 'doctorul' ca s-ar putea sa fie nevoie de schimbat cam tot de la ax cu came in sus pina la colbutori (pe viitor, nu acum). Deci ~1500 euro, deci PA-SI-PU. I-o fi ajuns si lui ca 70k nu-s de ici pina colo. deci io mai am 5 mii si gata...de stiam ca duce doar 70 mii, nici nu ma chinuiam sa fac scoala de soferi... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Stiu domi la 125.000 km fara probleme. Consuma cca 400mL ulei la mia de km - i-a venit vremea de segmentare probabil. Motoarele astea nu au probleme daca toti proprietarii le-au ingrijit cum trebe. Ajunge insa unu sa-si bata joc si deja ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Cred ca a ramas electromotorul cuplat (bendixul). ce vreau sa va rog... vreau sfaturi ... si daca a patit cineva chestia asta... schimba releul de pornire. ia unul ieftin de scuter chinezesc (20-30RON), daca nu gasesti/nu ai $ de unul original. Nu-ti face probleme ca nu-i ce trebe, e doar un electromagnet + 3 fiare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
NX250 Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 vreau sa cumpar un lant de transmisie (preferabil cu zala cu siguranta) second-hand dar sa fie cat de cat in stare de functionare macar 2 - 3 luni si la un pret acceptabil caci bugetul este redus , putin ajutor va rog. Eu l-am schimbat saptamana trecuta. Daca-l vrei... Mentionez ca nu e cu za de inchidere. Trebuie presa pt inchidere. Baiul e ca lantul e in Cluj... In mod sigur mai merge cateva luni. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Pentru inceput imi cer eventuale scuze daca sint off-topic, dar nu am habar unde sa postez rindurile urmatoare. Asa ca, pentru un Domi' tavalit, sau cineva care vrea sa schimbe carenele...in fine,...am vazut la un amic cele doua carene laterale pe care vin montate semnalizatoarele (un semnalizator inca zimbeste din locasul lui) si contra unei sume modice l-as convinge si le-as putea trimite unui nevoias! Detalii pe P.M., fiindca nu intru pe-aici! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dodomotox Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Pentru inceput imi cer eventuale scuze daca sint off-topic, dar nu am habar unde sa postez rindurile urmatoare. Asa ca, pentru un Domi' tavalit, sau cineva care vrea sa schimbe carenele...in fine,...am vazut la un amic cele doua carene laterale pe care vin montate semnalizatoarele (un semnalizator inca zimbeste din locasul lui) si contra unei sume modice l-as convinge si le-as putea trimite unui nevoias! Detalii pe P.M., fiindca nu intru pe-aici! ] frumos peisajul unde a cazut omu de si-a pierdut carenele. hai mah, cu domi cazi acolo??? nici dupa o lada de bere :crack: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 intrebare rapida: kitul de lant transmisie de la RD02 ('90) se potriveste cu toate modelele ('92 - '97)? eu cred ca da dar mai bine intreb ca nu costa si poate a incercat careva vreodata. http://www.romimoto-piese.ro/article/163354 +/- 2 zale Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Niciun plus minus. 110 zale = fix; 112 zale = pe la jumate, la nou. 108 abia cand e vechi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 frumos peisajul unde a cazut omu de si-a pierdut carenele. hai mah, cu domi cazi acolo??? nici dupa o lada de bere Cred ca ori io nu stiu sa scriu romaneste, ori tu citesti printre rinduri! Unde am scris ca a cazut omu'? Am zis ca alea-s bune pentru un Domi' tavalit...Si alea-s poze facute la om in curte, iar carenele au fost frumos desfacute inainte de a vinde restul. Acolo am considerat ca se vad bine, ca deh, nu aveam loc, aparat si nici daruirea ca sa fac poze artistice! Acum s-a inteles? Sau trebuie sa si desenez? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) Lasa-l ma, asa e el Are un fel aparte de-a lua lumea la misto Editat Mai 25, 2010 de switch Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Stiam ca mistocarii se gasesc la rubrica "Accidente", dar pe-aici nu ma mai mira cind un pieton nascut alaltaieri incearca marea cu degetu' doar pentru simplul fapt ca are cont si e la liber! Asa stiti sa respectati, asa veti fi respectati si voi la rindul vostru...atit in viata cit mai ales in trafic! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Stiam ca mistocarii se gasesc la rubrica "Accidente", dar pe-aici nu ma mai mira cind un pieton nascut alaltaieri incearca marea cu degetu' doar pentru simplul fapt ca are cont si e la liber! Asa stiti sa respectati, asa veti fi respectati si voi la rindul vostru...atit in viata cit mai ales in trafic! complicat...si nici n-are rost...nici macar discutia in alta ordine de idei. a venit vremea sa schimb uleiul.... full sintetic nu mai vreau sa pun. ce imi recomandati? am de ales intre motul 15W50 semisintetic si motul 20W50 mineral cu tot felul de protection technology si clutch anti-slip tech...etc scuze ca iar aduc vorba de ulei dar mi-a ajuns odata ca am pus fara sa ma interesez...(repsol 10W40 full sintetic) numa bine! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 20w-50 semisintetic; eu am pusa Duralube, ca nu am gasit altceva pt motociclete sa nu fie mineral. sau 15w-50 semisintetic; aici ai de ales: Duralube Durablend, Yacco MVX, Motul 5100, Motorex (nu mai stiu cum se num semisintu de la ei), in ordine crescatoare a pretului si nu neaparat a performantei. Eu unul ma tin departe de motul - toata lumea are din asta, dar nimeni nu poate spune daca e bun. Motorex am avut si am fost mega multumit. Yacco si-a facut treaba fara probleme cam 3500km (in loc de 2500-2750 cat il tin normal) si a papat doar 200mL. Insa motoru meu e printre exemplarele foarte bine intretinute. Ar merge si castrol, daca gasesti de motociclete 15w-50 sau 20w-50 si semisintetic pe deasupra. Apropo, merge si mineral, dar as sta cu ochii pe el sa nu-l pape timpuriu. Nu cred sa fie oportun schmbatul uleiului mai rar de 2000km cand ai ulei mineral in mobra. Schima si filtrul daca nu l-ai schimbat ultima data. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chindris Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 NU ma ajuta nimeni... cu bendixul... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 (editat) 20w-50 semisintetic; eu am pusa Duralube, ca nu am gasit altceva pt motociclete sa nu fie mineral. sau 15w-50 semisintetic; aici ai de ales: Duralube Durablend, Yacco MVX, Motul 5100, Motorex (nu mai stiu cum se num semisintu de la ei), in ordine crescatoare a pretului si nu neaparat a performantei. Eu unul ma tin departe de motul - toata lumea are din asta, dar nimeni nu poate spune daca e bun. Motorex am avut si am fost mega multumit. Yacco si-a facut treaba fara probleme cam 3500km (in loc de 2500-2750 cat il tin normal) si a papat doar 200mL. Insa motoru meu e printre exemplarele foarte bine intretinute. Ar merge si castrol, daca gasesti de motociclete 15w-50 sau 20w-50 si semisintetic pe deasupra. Apropo, merge si mineral, dar as sta cu ochii pe el sa nu-l pape timpuriu. Nu cred sa fie oportun schmbatul uleiului mai rar de 2000km cand ai ulei mineral in mobra. Schima si filtrul daca nu l-ai schimbat ultima data. Bun, multumesc. o sa caut ceva semisintetic 20w50 sau eventual 15w50. am schimbat filtrul data trecuta, acum vreau doar sa il scot sa il las sa se scurga cateva min, si sa vad daca nu sunt mizerii sau doamne feri alte minuni pe-acolo; si vreau sa desfac capacul din dreapta sa ma uit la ambreiaj, si sa curat sita aia "faimoasa" pt ulei. NU ma ajuta nimeni... cu bendixul... pai eu unul nu am patit asa ceva, in schimb daca vrei te ajut cu un manual de service in engleza si daca te pricepi desfaci si te uiti care e problema. daca nu, cel mai bine e sa mergi la un mecanic bun. bafta ps: daca iti trebuie manualul scrie-mi pe p.m. si vedem apoi Editat Mai 25, 2010 de phreak_or Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
switch Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Bun, multumesc.o sa caut ceva semisintetic 20w50 sau eventual 15w50. am schimbat filtrul data trecuta, acum vreau doar sa il scot sa il las sa se scurga cateva min, si sa vad daca nu sunt mizerii sau doamne feri alte minuni pe-acolo; si vreau sa desfac capacul din dreapta sa ma uit la ambreiaj, si sa curat sita aia "faimoasa" pt ulei. Eu unul as opta pentru un schimb de ulei si atat. Nu te apuca sa scoti si sa pui la loc filtrul -- daca vrei schimba-l si gata (e 12 lei un filtru cu tot cu garnitura de cauciuc -- care se schimba de fiecare data cand desfaci capacu ala). Sita aia oricum retine doar bucatile mari, ca sa nu belesti pompa si alte alea cand face poc cilindrul - nu vei gasi pe acolo nimic daca motoru tau merge ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bulinu' Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 NU ma ajuta nimeni... cu bendixul... schimba releul de pornire. ia unul ieftin de scuter chinezesc (20-30RON), daca nu gasesti/nu ai $ de unul original. Nu-ti face probleme ca nu-i ce trebe, e doar un electromagnet + 3 fiare. Tu astepti PM sau telefon? sau vrei sa vina cineva sa ti-o repare? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
phreak_or Postat Mai 25, 2010 Share Postat Mai 25, 2010 Eu unul as opta pentru un schimb de ulei si atat. Nu te apuca sa scoti si sa pui la loc filtrul -- daca vrei schimba-l si gata (e 12 lei un filtru cu tot cu garnitura de cauciuc -- care se schimba de fiecare data cand desfaci capacu ala). Sita aia oricum retine doar bucatile mari, ca sa nu belesti pompa si alte alea cand face poc cilindrul - nu vei gasi pe acolo nimic daca motoru tau merge ok. tot voi desface capacul de pe motor pt ca vreau sa verific ambreiajul. deci nu ma doare mana sa scot sita aia sa o curat daca e cazul...iar de filtru nu imi place sa recunosc dar pur si simplu nu am bani... (uleiul il iau pt ca am luat mai demult 2 l de castrol 10w40 full synth si am vb la mag sa mi-l schimbe pe altcv) in rest... mai am vreo 5 l de benzina in rezervor... sper sa prind ceva de lucru pana se termina deh...student mai nasol e ca acum e si sesiune si nu prea am cum sa lucrez... LOVE RO numai bine Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.